» »

Cena goriva

Cena goriva

««
64 / 100
»»

harvey ::

D3m je izjavil:

Pa lih danes sem tankal.

Marš nekam :D

Vedno je tako, ne bo zadnjič 8-)
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------

gune64 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

gune64 je izjavil:

Klik: https://slo-tech.com/forum/t490295/p330...

sparklyslo je izjavil:

SLOVENIJA
Ponovna regulacija cen goriv: za bencin 1,56 evra, za dizel 1,668 evra na liter


Spet na račun davkoplačevalcev, ki bomo to vse za nazaj morali plačati preko višjih davkov. Zakaj bi soseda Marta ki se v službo vozi s kolesom morala tebi sofinancirati gorivo?! Plačaj si ga sam, vključno z vso škodo ki jo povzročiš (49 EUR na 100 km). Vendar soseda Marta bo morala zaradi napačne odločitve trenutne vlade (Janša) tebi revežu sofinancirati gorivo pa čeprav goriva ona sploh ne uporablja..popolnoma ne fer. Narobe svet.


Zakaj bi sosed joža, ki nima sončne elektrarne in elektro avtomobila moram meni sofinancirati sončno elektrarno in EV? Popolnoma ne fer. Narobe svet.


Zato ker na ta način bo sosed Joža plačal precej manj kot če bi ti pustil da voziš naftni avto! Zato. Povprečna letna kilometrina je 13.000 km na leto, pri 49 EUR na 100 km to pomeni 6370 EUR subvencije ki ti jo da država (torej tudi sosed Joža, pač namesto tebe plača škodo ki si jo TI povzročil. 6370 EUR krat 20 let je 127.400 EUR subvencije! Koliko pa sončna elektrarna: 1000 do 2000 EUR komaj (in ta subvencija zmanjšuje zdravstveno škodo zaradi kurjenja premoga ki bi sicer nastala in je mnogo višja). Koliko pa električni avto: 4500 EUR enkrat samkrat komaj (ni to vsako leto, ampak samo ob nakupu avta). Kristalno jasno je da se subvencija za električni avto splača, ker bi drugače bilo treba plačati 28 krat večjo subvencijo za naftni avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gune64 ()

WizzardOfOZ ::

Jaz bom imel še kar bencinarja s 6300ccm in 500KM. Je boljši občutek, ko motor zarohni, kot v EV.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

nejc_nejc ::

Ocitno nisi v realnem sektorju.
Zakaj ?

Take in podobne stevilke so lako v razponu od 1 do ajde 200e.
Pa vse pijejo vodo in so dokazljive.

Tako, da....

LeQuack ::

Janša preden odhaja daje po-volilne bonbone, cene bencina bo zamrznil za 3 mesece:
https://www.24ur.com/novice/slovenija/b...

Najbrž ni težko ugotoviti da to ne bo rešilo nobene težave, naftni trgovci bodo za to dobili bogate odškodnine.
Quack !

gune64 ::

nejc_nejc je izjavil:

Ocitno nisi v realnem sektorju.
Zakaj ?

Take in podobne stevilke so lako v razponu od 1 do ajde 200e.
Pa vse pijejo vodo in so dokazljive.

Tako, da....


Sem. Ni res. Pokaži pa ti svoje številke pa boš videl da je tako, kar daj, ajde. Seveda številke z viri in študijami, ne nekaj flanc flanc na pamet.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gune64 ()

D3m ::

harvey je izjavil:

D3m je izjavil:

Pa lih danes sem tankal.

Marš nekam :D

Vedno je tako, ne bo zadnjič 8-)


Dobro, da drugega avtomobila nisem tankal.
|HP EliteBook|R5 6650U|

nejc_nejc ::

Men se je tank pocenu za cca 15e oziroma ca 70 na mesec.

wajdujc ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Jaz bom imel še kar bencinarja s 6300ccm in 500KM. Je boljši občutek, ko motor zarohni, kot v EV.

Tudi moj froc ima rad karkoli s čimer lahko ropota

nejc_nejc ::

Se ne mislim s tem ubadat, to kar govorim je pa realno izvedljivo in dokazljivo. Enako kot zagovarjati ceno na trgu.....

sparklyslo ::

gune64 je izjavil:

Klik: https://slo-tech.com/forum/t490295/p330...

sparklyslo je izjavil:

SLOVENIJA
Ponovna regulacija cen goriv: za bencin 1,56 evra, za dizel 1,668 evra na liter


Spet na račun davkoplačevalcev, ki bomo to vse za nazaj morali plačati preko višjih davkov. Zakaj bi soseda Marta ki se v službo vozi s kolesom morala tebi sofinancirati gorivo?! Plačaj si ga sam, vključno z vso škodo ki jo povzročiš (49 EUR na 100 km). Vendar soseda Marta bo morala zaradi napačne odločitve trenutne vlade (Janša) tebi revežu sofinancirati gorivo pa čeprav goriva ona sploh ne uporablja..popolnoma ne fer. Narobe svet.


49 eur/100km :D Emm, saj ne vozim ruskega tanka.

Aja, boli me za sosedovo Marto, jaz ji nisem kriv, ce nima za avto in bencin.

Zgodovina sprememb…

gune64 ::

sparklyslo je izjavil:

gune64 je izjavil:

Klik: https://slo-tech.com/forum/t490295/p330...

sparklyslo je izjavil:

SLOVENIJA
Ponovna regulacija cen goriv: za bencin 1,56 evra, za dizel 1,668 evra na liter


Spet na račun davkoplačevalcev, ki bomo to vse za nazaj morali plačati preko višjih davkov. Zakaj bi soseda Marta ki se v službo vozi s kolesom morala tebi sofinancirati gorivo?! Plačaj si ga sam, vključno z vso škodo ki jo povzročiš (49 EUR na 100 km). Vendar soseda Marta bo morala zaradi napačne odločitve trenutne vlade (Janša) tebi revežu sofinancirati gorivo pa čeprav goriva ona sploh ne uporablja..popolnoma ne fer. Narobe svet.


49 eur/100km :D Emm, saj ne vozim ruskega tanka.


Bralno razumevanje ti dela? Govora je o BDP in zdravstveni škodi zaradi strupenih plinov v avtomobilskem izpuhu in stroških zdravljenja tako povzročenih bolezni, ne pa o sami ceni goriva za pogon avtomobila.

wajdujc ::

gune64 je izjavil:

sparklyslo je izjavil:

gune64 je izjavil:

Klik: https://slo-tech.com/forum/t490295/p330...

sparklyslo je izjavil:

SLOVENIJA
Ponovna regulacija cen goriv: za bencin 1,56 evra, za dizel 1,668 evra na liter


Spet na račun davkoplačevalcev, ki bomo to vse za nazaj morali plačati preko višjih davkov. Zakaj bi soseda Marta ki se v službo vozi s kolesom morala tebi sofinancirati gorivo?! Plačaj si ga sam, vključno z vso škodo ki jo povzročiš (49 EUR na 100 km). Vendar soseda Marta bo morala zaradi napačne odločitve trenutne vlade (Janša) tebi revežu sofinancirati gorivo pa čeprav goriva ona sploh ne uporablja..popolnoma ne fer. Narobe svet.


49 eur/100km :D Emm, saj ne vozim ruskega tanka.


Bralno razumevanje ti dela? Govora je o BDP in zdravstveni škodi zaradi strupenih plinov v avtomobilskem izpuhu in stroških zdravljenja tako povzročenih bolezni, ne pa o sami ceni goriva za pogon avtomobila.

Torej več avtov, višji BDP!

gune64 ::

nejc_nejc je izjavil:

Se ne mislim s tem ubadat, to kar govorim je pa realno izvedljivo in dokazljivo. Enako kot zagovarjati ceno na trgu.....


Seveda se ne misliš ubadat, zato ker imaš narobe. Prehod na električne avtomobile in čim večja uporaba alternativnih verzij transporta kot je kolo/javni prevoz kjer je to možno je povsem realna in izvedljiva.

wajdujc je izjavil:

gune64 je izjavil:

sparklyslo je izjavil:

gune64 je izjavil:

Klik: https://slo-tech.com/forum/t490295/p330...

sparklyslo je izjavil:

SLOVENIJA
Ponovna regulacija cen goriv: za bencin 1,56 evra, za dizel 1,668 evra na liter


Spet na račun davkoplačevalcev, ki bomo to vse za nazaj morali plačati preko višjih davkov. Zakaj bi soseda Marta ki se v službo vozi s kolesom morala tebi sofinancirati gorivo?! Plačaj si ga sam, vključno z vso škodo ki jo povzročiš (49 EUR na 100 km). Vendar soseda Marta bo morala zaradi napačne odločitve trenutne vlade (Janša) tebi revežu sofinancirati gorivo pa čeprav goriva ona sploh ne uporablja..popolnoma ne fer. Narobe svet.


49 eur/100km :D Emm, saj ne vozim ruskega tanka.


Bralno razumevanje ti dela? Govora je o BDP in zdravstveni škodi zaradi strupenih plinov v avtomobilskem izpuhu in stroških zdravljenja tako povzročenih bolezni, ne pa o sami ceni goriva za pogon avtomobila.

Torej več avtov, višji BDP!


Ne, več avtov NIŽJI BDP! 12 % je BDP manjši zaradi onesnaženega zraka. Kar googlej koliko je BDP slovenije in kakšna velika cifra pride pri 12 % tega! 20 % zmanjšanje trdih delcev privede do 2,4 % večjega BDP. Torej 100 % zmanjšanje privede do 12 % večjega BDP. Manj kot je avtov, VEČJI je BDP. Mislim sej to pa ja ni tako težko razumeti. Al se sam delaš neumnega?

https://www.oecd.org/economy/greeneco/e...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gune64 ()

sparklyslo ::

gune64 je izjavil:

nejc_nejc je izjavil:

Se ne mislim s tem ubadat, to kar govorim je pa realno izvedljivo in dokazljivo. Enako kot zagovarjati ceno na trgu.....


Seveda se ne misliš ubadat, zato ker imaš narobe. Prehod na električne avtomobile in čim večja uporaba alternativnih verzij transporta kot je kolo/javni prevoz kjer je to možno je povsem realna in izvedljiva.


Drug teden grem na Sardinijo. Ne bom sel z biciklom niti električnim avtom. Bom pa uporabil tudi trajekt, je javni transport, ce ti je ljubo. Ampak verjetno gre na mazut.Dvomim da ima sužnje za veslanje :))

gune64 ::

"Air pollution is a major threat to human health, with only 1 in 10 people globally living in areas where air pollution is below recommended levels. This study shows that exposure to bad air quality in turn substantially reduces economic output per worker, because it induces absenteeism at work and reduces individuals' cognitive and physical capabilities.

Therefore, improving air quality can yield large economic benefits. Between 2000 and 2015, fine particulate concentration across the European Union declined by 20%, and the study estimates that this boosted EU GDP by 2.4%. Air quality improvements explain 15% of GDP growth in Europe over this period.

The study suggests that more stringent air quality regulations could be warranted based solely on economic grounds and may contribute positively to economic growth"
Klik: https://www.oecd.org/economy/greeneco/e...

sparklyslo je izjavil:

gune64 je izjavil:

nejc_nejc je izjavil:

Se ne mislim s tem ubadat, to kar govorim je pa realno izvedljivo in dokazljivo. Enako kot zagovarjati ceno na trgu.....


Seveda se ne misliš ubadat, zato ker imaš narobe. Prehod na električne avtomobile in čim večja uporaba alternativnih verzij transporta kot je kolo/javni prevoz kjer je to možno je povsem realna in izvedljiva.


Drug teden grem na Sardinijo. Ne bom sel z biciklom niti električnim avtom. Bom pa uporabil tudi trajekt, je javni transport, ce ti je ljubo. Ampak verjetno gre na mazut.Dvomim da ima sužnje za veslanje :))


Lahko bi šel tudi z električnim avtomobilom in ne bi potoval čisto nič več časa kot z bencinskim avtomobilom. Vsake 4 ure se tako ali tako ustaviš za 20 minut za malico/WC in noge pretegniti in to je več kot dovolj časa za se elekrični avto nafila, 1200 milj oziroma skoraj 2000 km raodtrip z električnim avtom. Ps: dva najljubša Youtuberja btw. :D
Sam test se začne od 3:21 naprej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gune64 ()

nejc_nejc ::

gune64 je izjavil:

..

Lahko bi šel tudi z električnim avtomobilom in ne bi potoval čisto nič več časa kot z bencinskim avtomobilom. Vsake 4 ure se tako ali tako ustaviš za 20 minut za malico/WC in noge pretegniti in to je več kot dovolj časa za se elekrični avto nafila, 1200 milj oziroma skoraj 2000 km raodtrip z električnim avtom. Ps: dva najljubša Youtuberja btw. :D


in ko jih bo samo recimo 100 šlo na enako pot bo trajala ne vem koliko dni.
da ne štejem še mimovozečih v isti špuri po sončni cesti.

ne vem kje boste tankal.

gune64 ::

nejc_nejc je izjavil:

gune64 je izjavil:

..

Lahko bi šel tudi z električnim avtomobilom in ne bi potoval čisto nič več časa kot z bencinskim avtomobilom. Vsake 4 ure se tako ali tako ustaviš za 20 minut za malico/WC in noge pretegniti in to je več kot dovolj časa za se elekrični avto nafila, 1200 milj oziroma skoraj 2000 km raodtrip z električnim avtom. Ps: dva najljubša Youtuberja btw. :D


in ko jih bo samo recimo 100 šlo na enako pot bo trajala ne vem koliko dni.
da ne štejem še mimovozečih v isti špuri po sončni cesti.

ne vem kje boste tankal.


Seveda se motiš. Polnilnice za električna vozila so vedno skoraj prazne v praksi. In jih je tisoče in tisoče in tisoče in še precej več jih bo v prihodnosti. Zakaj so polnilnice skoraj prazne? Zato ker za razliko od naftnega avtomobila ki se vedno mora priti filat na bencisko črpalko, se električni avto 99 % časa fila doma, ne pa na javni polnilnici. Zakaj doma? Ker polnjenje doma stane 1 EUR na 100 km, polnjenje na polnilnici pa 7 EUR na 100 km. Dizel pa stane 12 EUR na 100 km. 99 % časa filaš doma po ceni 1 EUR na 100 km, na javno polnilnico greš šele takrat ko želiš narediti relacijo ki je večja od dosega avtomobila (več kot 400 ali 500 km v kosu torej, kar je zelo zelo redko). Pa ne samo cena, tudi mnogo bolj enostavno je doma priključiti kabel ko prideš iz šihta, kot pa se nekam vozit in tankat bencin. Celo na Norveškem kjer so prejšnji mesec 92 % prodaje predstavljali električni avtomobili ni nobenih problemov z vrstami na polnilnicah.

Takole je DANES na Norveškem:

Veš kaj pomeni BEV? Električni avto, tako je.
https://cleantechnica.com/2022/04/02/no...

Kdaj bo tako pri nas v Evropi? Čez okrog 5 let. Kdaj bo tako v Sloveniji? Prej kot čez 10 let. Kdor ne spremlja teh zadev ga bo to presenetilo, kdor spremlja pa to že ve.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gune64 ()

gune64 ::

Še eno luštno 2000 kilometrsko družinsko potovanje z električnim avtom, tokrat s Teslo model 3 od Velike Britanje do Francije, zelo sprošćujoč video:

Spoiler alert: super zadeva in nobenih problemov

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gune64 ()

nejc_nejc ::

lej
Trenutno je oblika električnega avta tak kot je, polizdelek in to je dejstvo.
Če v trenutku vsi prešaltamo na njih, zadeva ne funkcionira in me ne boš prepričal da bi.
Večja uporaba EV v obstoječi obliki je realna v mestih oziroma kot drugi, tretji avto, kaj več pa ne.

Roudtrip, ki ga opevaš in jih je več na raznih sforsiranih medijskih platformah, so pa itak čista bedarija in so enaki podvigom izletov s Tomos avtomatikom v Dubrovnik.

Kar se prodaje EV tiče, me zanima, koliko klasikov se je istočasno odregistriralo. Tega podatka pa ne dobiš nikjer.

Pa sva spet pri interpretaciji podatkov, dokazovanje v procentih, študije.....kar sem ti prej pisal pa itak ne razumeš.

hendriks ::

Ne dajej podatkov o Norveški, ker oni precej drago prodajajo nafto, da se lahko vozijo z EVji.

gune64 ::

Trenutno je oblika električnega avta tak kot je, polizdelek in to je dejstvo.

Seveda se motiš. Zakaj bi bila polizdelek? Oblik električnega avta je več kot 50 različnih, zberi tisto ko ti paše.

Če v trenutku vsi prešaltamo na njih, zadeva ne funkcionira in me ne boš prepričal da bi.


To je mit. Ne drži kar si povedal.

Večja uporaba EV v obstoječi obliki je realna v mestih oziroma kot drugi, tretji avto, kaj več pa ne.


Seveda ni res, nekateri EVji lahko dosežejo tudi 1000 km dosega brez vmesnega polnjenja (NIO ET7 recimo, ali Mercedez EQXX). To nikakor ni mestni avto. Al ti živiš na luni kjer imate 1000 km velika mesta?! In 1000 km je brez vmesnega polnjenja, pol je pa vsakih 10 km še polnilec ki ti avto nafila v samo 15 minutah do 80 % napolnjenosti.

Roudtrip, ki ga opevaš in jih je več na raznih sforsiranih medijskih platformah, so pa itak čista bedarija in so enaki podvigom izletov s Tomos avtomatikom v Dubrovnik.


Ni res. Zakaj bi bili bedarija? Namen je da se zadevo testira v praksi in da se pokaže vam nejevernim tomažem da vaše bedarije ne držijo.

Kar se prodaje EV tiče, me zanima, koliko klasikov se je istočasno odregistriralo. Tega podatka pa ne dobiš nikjer.

Naftna vozila se pač odregistrajo kolikor hitro pač se. En naftni avto zdrži ene 15 let, pol ga folk ponavadi pelje na smetišče. Če imaš v prodaji novih 92 % elekričnih potem bodo na cestah slej ko prej vsi električni (počakati je treba samo da grejo oni sedanji na odpad).

Pa sva spet pri interpretaciji podatkov, dokazovanje v procentih, študije.....kar sem ti prej pisal pa itak ne razumeš.


Jaz vse razumem, vendar kar si prej pisal ne drži. Pisal si bedarije in mite, kot to delaš tudi sedaj.

hendriks je izjavil:

Ne dajej podatkov o Norveški, ker oni precej drago prodajajo nafto, da se lahko vozijo z EVji.


No prav. Irska lani 68.8% električnih avtomovilov. Happy now?! :)
Electric car use by country @ Wikipedia

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: celada ()

link_up ::

have fun exploring the 400km radius. Pol pa rdeca luc na bcmju. ;)
In and Out

gune64 ::

link_up je izjavil:

have fun exploring the 400km radius. Pol pa rdeca luc na bcmju. ;)


Zakaj govoriš bedarije?! Javnih polnilnic je na desetine tisoče po evropi, vsakih 10 km ena skor (več se jih prikaže ko prizumiraš notri v zemljevid).
https://www.plugshare.com/sl

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: celada ()

energetik ::

Pa a lahko ne odgovarjate trolu oz. Inženirju? Spet ste totalno zasmetil temo.
vires in numeris

gune64 ::

Energetik: nisem noben trol. Odvisnosti od naftnih derivatov se je treba znebiti ker drugače nas bodo naftna podjetja še naprej nategovala z visokimi cenami. Kdor tega ne vidi je slep, pa brez zamere. :)

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: celada ()

dexterboy ::

@gune64:: danes, 21:04:44
Še eno luštno 2000 kilometrsko družinsko potovanje z električnim avtom, tokrat s Teslo model 3 od Velike Britanije do Francije, zelo sproščujoč video:

A to smo zopet dobili dežurnega Trolla v temo, ki ima neizmerno erekcijo na EV in nobene povezave z realnim življenjem? Kaj, ko bi si ta oseba odprla svojo temo pa tam kokodajsala nebuloze?
Podpis; ponosni lastnik HDI brez katalizatorja!
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

gune64 ::

Dexterboy: sem še povedal svoje. nisem noben trol in seveda imam povezave z realnim življenjem, kdor ne vidi da adopcija električnih vozil v praksi poteka izjemno hitro ta mora biti slep, jst ne vem kaj na druzga rečem. Odvisnosti od naftnih derivatov se je treba znebiti ker drugače nas bodo naftna podjetja še naprej nategovala z visokimi cenami. Kdor tega ne vidi je slep, pa brez zamere. :)

Kam gredo tele številke, no povej?


Kaj pa tele?


Pa tele?


Kdor ne vidi da je prihodnost električna kar bo močno zmanjšalo našo odvisnost od naftnih derivatov, ta mora biti slep. Zakaj ti moram jst podatke riniti pod nos? Če bi bil za kej bi to že sam že prej vedel.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: celada ()

dexterboy ::

Ravno zato, ker tako rineš v to elektrifikacijo, si posledično slep, ker ne vidiš gozda, ampak samo drevo. Živiš v svoji stekleni hiški, pa navkljub temu hrabro mečeš kamenčke v steno. Ampak, brez skrbi, prej ali slej poči vsak balonček (in milni mehurček). Takrat bo pa streznitev, ki bo zelo butthurt... Ko boš voljan prisluhniti nasprotnemu polu, se lahko piševa, do takrat pa srečno s tvojim ba(k)terijskim vozilom.
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

gune64 ::

Ravno zato, ker tako rineš v to elektrifikacijo, si posledično slep, ker ne vidiš gozda, ampak samo drevo.


Vse vidim, tudi tisto kar ti ne. Recimo energetsko neodvisnost ko se znebimo naftnih derivatov. Možnost da si posameznik na svoji hiši pridela svoje lastno gorivo za svoj avto (sončne celice torej). Ali pa vleče iz omrežja, kar hoče pač, tudi elektriko delamo sami in je ne uvažamo tako kot nafto. Energetska neodvisnost torej. Mnogo boljše zdravje in počutje ljudi zaradi manj onesnaženega zraka ko se znebimo naftnih avtomobilov (avtomobilski izpuh dokazano povzroča depresijo, zmanjšuje inteligenco, povzroča raka, infarte, alzhaimerjevo in parkinsonovo bolezen in še mnoge druge bolezni, poglejte si znanstvene študije na to temo). 8,7 milijona smrti na svetu vsako leto manj. Vsako leto. Ne financiramo vojn (tudi vojne v Ukrajini). Znebimo se politične in ekonomske odvisnosti od držav proizvajalk nafte. Vozimo se 10x ceneje in z boljšimi performansami (pospeški, navorom). Ti pač tega ne vidiš, ker gledaš v svojo bencinsko kravo, gozda pa ne vidiš.

Živiš v svoji stekleni hiški, pa navkljub temu hrabro mečeš kamenčke v steno. Ampak, brez skrbi, prej ali slej poči vsak balonček (in milni mehurček). Takrat bo pa streznitev, ki bo zelo butthurt... Ko boš voljan prisluhniti nasprotnemu polu, se lahko piševa, do takrat pa srečno s tvojim ba(k)terijskim vozilom.


Seveda se motiš, nobenega balončka ni. Sem pripravljen prisluhniti nasprotnemu polu, celo še več, ne samo da se mu pripravljen prisluhniti, celo pomagal bi mu rad da se znebi naftne odvisnosti. Kar bo boljše tako zanj, kot tudi za celotno družbo (skupnost).

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: celada ()

nejc_nejc ::

Tole, je za Slovence, ja:

Pričakovana cena za novi Mercedes Vision EQXX EV iz leta 2024 je ocenjena na 150.000 $.

Over end out.

gune64 ::

Zakaj se dobesedno zmišljuješ podatke?! Mercedez EQXX sploh ne bo za splošno prodajo, ker je samo konceptno vozilo namenjeno predstavitvi tehnologije! In EXQQ ima 1000 km dosega, kar v praksi NIHČE NE RABI, ker se NIHČE ne vozi 10 ur brez postanka. Ne poznam nobenega ki bi vozil 10 ur lačen in lulal v račko (ker se pač ne sme ustaviti za WC). Takoj ko se pa ustavi za 20 minut je teh 20 minut popolnoma dovolj da se električni avto napolni do polnega.

Za prodajo pa bo NIO ET7, cena bo okrog 60kEUR, kar je mnogo manj kot za nemške premium limuzine. In ET7 ima 1000 km dosega (kar nihče ne rabi) in je tudi v vseh drugih pogledih premium limuzina. Statistika statističnega urada Republike Slovenije JASNO pravi da kar 98 % vseh slovencev prevozi MANJ kot 100 km na dan. TOliko naredi VSAK električni avto, celo oni rabljen za 5 jurjev.

Vidiš ta graf? Kaj ti prikazuje?


Vidiš ta vir? Klikni ga!
STAT: Dnevna mobilnost potnikov, 2017 - podrobnejši končni podatki
https://www.stat.si/StatWeb/news/Index/...
Mislim zakaj ti morem jaz tlačit vire in podatke pod nos? Če bi bil za kej bi to že prej sam vedel in ne bi izpadel neveden.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: celada ()

SOTOMAYOR ::

nejc_nejc je izjavil:


Večja uporaba EV v obstoječi obliki je realna v mestih oziroma kot drugi, tretji avto, kaj več pa ne.

V mestih nimajo kaj počenjati ne EV ne avtomobili z ICE

gune64 je izjavil:


Vidiš ta graf? Kaj ti prikazuje?


Vidiš ta vir? Klikni ga!
STAT: Dnevna mobilnost potnikov, 2017 - podrobnejši končni podatki

In brez absurdne slovenske fantastike povrnjenih potnih stroškov bi bila vsaj krivulja za delo FUL bolj levo
shorturl.at/jtTU5

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: SOTOMAYOR ()

Mato989 ::

gune64 je izjavil:

Zakaj se dobesedno zmišljuješ podatke?! Mercedez EQXX sploh ne bo za splošno prodajo, ker je samo konceptno vozilo namenjeno predstavitvi tehnologije! In EXQQ ima 1000 km dosega, kar v praksi NIHČE NE RABI, ker se NIHČE ne vozi 10 ur brez postanka. Ne poznam nobenega ki bi vozil 10 ur lačen in lulal v račko (ker se pač ne sme ustaviti za WC). Takoj ko se pa ustavi za 20 minut je teh 20 minut popolnoma dovolj da se električni avto napolni do polnega.

Za prodajo pa bo NIO ET7, cena bo okrog 60kEUR, kar je mnogo manj kot za nemške premium limuzine. In ET7 ima 1000 km dosega (kar nihče ne rabi) in je tudi v vseh drugih pogledih premium limuzina. Statistika statističnega urada Republike Slovenije JASNO pravi da kar 98 % vseh slovencev prevozi MANJ kot 100 km na dan. TOliko naredi VSAK električni avto, celo oni rabljen za 5 jurjev.

Vidiš ta graf? Kaj ti prikazuje?


Vidiš ta vir? Klikni ga!
STAT: Dnevna mobilnost potnikov, 2017 - podrobnejši končni podatki
https://www.stat.si/StatWeb/news/Index/...
Mislim zakaj ti morem jaz tlačit vire in podatke pod nos? Če bi bil za kej bi to že prej sam vedel in ne bi izpadel neveden.



Ampak doseg tega mercedesa je podoben ostalim dizlasem za 20k plus torej je primerljivo kajne
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

gune64 ::

Dosegi današnjih naftnih vozil niso taki zato ker bil ljudje to rabili, ampak so taki kot posledica visoke energijske gostote naftnih derivatov. 98 % ljudi dela manj kot 100 km na dan, za kar je dober prav vsak električni avto tudi tisti ki nov stane 4 jurje evrov. Kdor to razume mu je pol lažje bi rekel naš nekdanji dekan. :)

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: celada ()

zobnik ::

še zmeraj bo 10 evrov/100km, kar dost.

ZveeZ ::

gune64 je izjavil:

Dosegi današnjih naftnih vozil niso taki zato ker bil ljudje to rabili, ampak so taki kot posledica visoke energijske gostote naftnih derivatov. 98 % ljudi dela manj kot 100 km na dan, za kar je dober prav vsak električni avto tudi tisti ki nov stane 4 jurje evrov. Kdor to razume mu je pol lažje bi rekel naš nekdanji dekan. :)

Problem je le v tem, da za 4k ne dobis niti rabljenega EVja, kaj sele novega.

gune64 ::

ZveeZ je izjavil:

gune64 je izjavil:

Dosegi današnjih naftnih vozil niso taki zato ker bil ljudje to rabili, ampak so taki kot posledica visoke energijske gostote naftnih derivatov. 98 % ljudi dela manj kot 100 km na dan, za kar je dober prav vsak električni avto tudi tisti ki nov stane 4 jurje evrov. Kdor to razume mu je pol lažje bi rekel naš nekdanji dekan. :)

Problem je le v tem, da za 4k ne dobis niti rabljenega EVja, kaj sele novega.


Dobiš tudi novega, mali mestni avto z 170 km dosega, ogromno avta za ta denar (nov avto pride toliko), vemo kaj dobiš pri ICE za 4k€, morda skuter, avta sigurno ne:


Za 4k€ se da dobit tudi rabljenga Nissan Leafa prve generacije če se malo potrudiš.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: fikus_ ()

gune64 ::

4kEUR če se potrudiš:


Prej ko se znebimo odvisnosti od naftnih derivatov, prej nam bo bolje. :)

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: celada ()

ZveeZ ::

gune64 je izjavil:

ZveeZ je izjavil:

gune64 je izjavil:

Dosegi današnjih naftnih vozil niso taki zato ker bil ljudje to rabili, ampak so taki kot posledica visoke energijske gostote naftnih derivatov. 98 % ljudi dela manj kot 100 km na dan, za kar je dober prav vsak električni avto tudi tisti ki nov stane 4 jurje evrov. Kdor to razume mu je pol lažje bi rekel naš nekdanji dekan. :)

Problem je le v tem, da za 4k ne dobis niti rabljenega EVja, kaj sele novega.


Dobiš tudi novega, mali mestni avto z 170 km dosega, ogromno avta za ta denar (nov avto pride toliko), vemo kaj dobiš pri ICE za 4k€, morda skuter, avta sigurno ne:


Za 4k€ se da dobit tudi rabljenga Nissan Leafa prve generacije če se malo potrudiš.

Za do 5k sem nasel le enega Twizyja, kar sam ne stejem kot avto saj nima niti klime ali gretja.
Ko bos dal konkreten link do novega ali pa tudi rabljenega za 5k ti bom se verjel. Do takrat pa..

gune64 ::

ZveeZ je izjavil:

gune64 je izjavil:

ZveeZ je izjavil:

gune64 je izjavil:

Dosegi današnjih naftnih vozil niso taki zato ker bil ljudje to rabili, ampak so taki kot posledica visoke energijske gostote naftnih derivatov. 98 % ljudi dela manj kot 100 km na dan, za kar je dober prav vsak električni avto tudi tisti ki nov stane 4 jurje evrov. Kdor to razume mu je pol lažje bi rekel naš nekdanji dekan. :)

Problem je le v tem, da za 4k ne dobis niti rabljenega EVja, kaj sele novega.


Dobiš tudi novega, mali mestni avto z 170 km dosega, ogromno avta za ta denar (nov avto pride toliko), vemo kaj dobiš pri ICE za 4k€, morda skuter, avta sigurno ne:


Za 4k€ se da dobit tudi rabljenga Nissan Leafa prve generacije če se malo potrudiš.

Za do 5k sem nasel le enega Twizyja, kar sam ne stejem kot avto saj nima niti klime ali gretja.
Ko bos dal konkreten link do novega ali pa tudi rabljenega za 5k ti bom se verjel. Do takrat pa..


Kot pravim da se dobit za 4k€ če se malo potrudiš, dobra in poceni roba hitro gre (morš čekirat vsak dan ene pol meseca skupaj da najdeš). Sicer pa right now imaš električnega Citroen C-zero za 5800 €:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: celada ()

Utk ::

Najprej obljubljaš leafa za 4 jurje, potem pa dostaviš to 10 let staro sranje za 5800 in 80 km dosega. Bodi vsaj tolk realen da se za manj kot 14 jurjev niti rabljenega ne dobi kaj koristnega.

gune64 ::

Leaf se da dobiti za 4 jurje, celo za manj (glej zgornji posntek od kanala The inja). Citroen C-zero je povsem spodoben avto za do službe in nazaj za 80 % ljudi (kot drugi avto), dosega dovolj za to. Za na morje in na izlete pa vzameš ženinega bencinarja (ali pa možev avto, whatever pač). Wuling mini ki ga izdeluje tudi GM (General motors) stane NOV manj kot 4000 EUR, to je tudi najbolj prodajan avto na svetu, ni to zastonj najbolj prodajan avto na svetu ane. Res pa je da je zaenkrat na voljo samo na Kitajskem.

This tiny car beat Tesla's Model 3 as the best-selling EV in the world for January and February
https://www.theverge.com/2021/3/20/2234...

Za 14 jurjev dobiš pa celo Renault ZOE z 300 km dosega, kar lahko imaš že za prvi avto. Ali pa BMW i3 rabljen je tudi malo nad 15k. Za 22kEUR pa že dobiš Peugeota 208 iz Nemčije NOVEGA seveda.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: celada ()

ZveeZ ::

Torej se za 4k/5k ne da dobit a od avta.
Teoreticno se seveda da. Le na kitajskem je treba kupiti in ostale stroske uvoza in homologacije je potrebno ignorirat.
Ali pa kak rabljen Leaf za 4k v USA. Ga ze tecem iskat.

gune64 ::

Torej se za 4k/5k ne da dobit a od avta.


Se da, Nisan Leaf je povsem spodoben avto, takole izgleda:

Drugače sem to sliko že prilepil, ampak nič ne gledaš zgleda. Tudi v Sloveniji se je dalo Nissan Leafa dobit za okol 4k, 5k, 6k, tam okoli so bile cene kake 2 leti nazaj. Right now pa dobiš Citron C-zero za manj kot 6k na avto.net (je link zgoraj par postov gor). Električni avto pri prevoženih 50 km na dan ti prihrani preko 30.000 EUR v 15 letih. Če pa voziš več kot 50 km na dan pa še več. 60.000 EUR prihranka če voziš 100 km na dan.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: celada ()

ZveeZ ::

gune64 je izjavil:

Torej se za 4k/5k ne da dobit a od avta.


Se da, Nisan Leaf je povsem spodoben avto, takole izgleda:

Drugače sem to sliko že prilepil, ampak nič ne gledaš zgleda. Tudi v Sloveniji se je dalo Nissan Leafa dobit za okol 4k, 5k, 6k, tam okoli so bile cene kake 2 leti nazaj. Right now pa dobiš Citron C-zero za manj kot 6k na avto.net (je link zgoraj par postov gor).

Si mi spet potrdil.
Za 4k do 5k se danes/pred kratkim/v kratkem ne da dobit niti a od e-avta.
Meni nic ne pomaga "pred dvema letoma". Takrat so bili tudi ice avtomobili konkretno cenejsi

gune64 ::

Za 4k do 5k se danes/pred kratkim/v kratkem ne da dobit niti a od e-avta.


Se da pa za pod 6k. V Sloveniji seveda. Danes. ;)
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Utk ::

gune64 je izjavil:

Za 4k do 5k se danes/pred kratkim/v kratkem ne da dobit niti a od e-avta.


Se da pa za pod 6k. V Sloveniji seveda. Danes. ;)
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

To ni avto, ampak moped.

gune64 ::

Za 17k imaš pa že električnega BMWja. ;)
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Utk je izjavil:

gune64 je izjavil:

Za 4k do 5k se danes/pred kratkim/v kratkem ne da dobit niti a od e-avta.


Se da pa za pod 6k. V Sloveniji seveda. Danes. ;)
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

To ni avto, ampak moped.


Je povsem fanj drugi avto (torej v poštev pride če imate v družini dva avtomobila, večina gospodinjstev ima vsaj 2 avta). Ni moped, si sploh kliknil na link?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gune64 ()

ZveeZ ::

Torej za cca 6k kupim avto za katerega potrebujem se en drugi ice avto?
Peesda se pri cliotu za 1k ne rabim dodatnega avtomobila.
««
64 / 100
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Cena goriva na AC - izven AC (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5313651 (10227) sbawe64
»

Cena bencina, trošarine itd.. (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6915017 (13194) St235

Več podobnih tem