» »

Cena goriva

Cena goriva

««
63 / 100
»»

SOTOMAYOR ::

kriptobog je izjavil:

Če se ti mudi... 2 minuti pa dve minuti. :)) Sicer pa ne vozim več kot 160 km/h, pa še to samo če je dokaj prazna cesta, da lahko vozim po tempomatu. Dojčland je pa druga pesem :))

Ah, sami dežurni kirurgi ki gredo reševat življenja as usual

jest10 ::

gune64 je izjavil:


NE NE, nič me ne jaše razumevanje, tebe jaše razumevanje. Te speed limiterji ki prihajajo od 6.junija 2022 naprej bodo hitrost omejili avtomatko na toliko kot je omejitev na cesti (podatke koliko je omejitev bodo dobili iz internetne baze)! To niso te speed limiterji ki jih imaš ti kjer sam nastaviš koliko hočeš.
Speed limiters to be fitted on all new cars by 2022
https://www.confused.com/car-insurance/...

Speed limiters, driver monitors to become mandatory in EU
https://www.autocar.co.uk/car-news/indu...


No daj, malo bolj preberi

to advise drivers of speed limits and, unless overridden, can limit the speed of the vehicle as needed, by way of reducing engine power.


Enako kot start-stop, se lahko zadevo vedno izklopi

SOTOMAYOR ::

feryz je izjavil:

Ko se odpravim, mi tako gugl kot bavarec napišeta čas vožnje okrog 10 ur in 50 minut. V slučaju vožnje po omejitvah, se strinjam z njima, da bo končni čas res približno tak.
Realno na cilj pridem v osmih urah. Plus minus pol.
Izjemoma tudi prej kot v sedmih.
In takih voženj imam kar nekaj, 15 do 20 letno.


Kak car! Hvala ker deliš izkušnjo!

stara mama ::

jest10 je izjavil:


Enako kot start-stop, se lahko zadevo vedno izklopi

Vedno je najprej opt-in.
Potem postane opt-out.
Potem pa postane mandatory (ne dobiš možnosti homologacije, če je mogoče izklopit).

Recimo motorna kolesa, kjer je ABS tudi postal obvezen. Pa vemo (precej iz izkušenj), da je na ne-asfaltiranih površinah to zelo slaba ideja.
Ampak noben kravatar, ki piše predpise, tega ne razume. Sicer enduro motorji so si še nekak izborili možnost izklopa, pa vseeno je vprašanje, kako dolgo bo to tako.

Zgodovina sprememb…

SOTOMAYOR ::

stara mama je izjavil:

jest10 je izjavil:


Enako kot start-stop, se lahko zadevo vedno izklopi

Vedno je najprej opt-in.
Potem postane opt-out.
Potem pa postane mandatory (ne dobiš možnosti homologacije, če je mogoče izklopit)

Kot ESP, pravi carji ga ne potrebujemo, na večini avtov ga sploh ne moreš več izključit

nejc_nejc ::

Tukaj, mislim, da nihce ne govori o divjanju, ampak o sledenju prometa ter s tem povezano hitrost.
Kaksna gonja je bila za covid omejitve gibanja. A tole z hitrostjo, bo pa slo gladko mimo. Mislim, da ne.
Dojce trojcek komaj caka.:))

gune64 ::

jest10 je izjavil:

gune64 je izjavil:


NE NE, nič me ne jaše razumevanje, tebe jaše razumevanje. Te speed limiterji ki prihajajo od 6.junija 2022 naprej bodo hitrost omejili avtomatko na toliko kot je omejitev na cesti (podatke koliko je omejitev bodo dobili iz internetne baze)! To niso te speed limiterji ki jih imaš ti kjer sam nastaviš koliko hočeš.
Speed limiters to be fitted on all new cars by 2022
https://www.confused.com/car-insurance/...

Speed limiters, driver monitors to become mandatory in EU
https://www.autocar.co.uk/car-news/indu...


No daj, malo bolj preberi

to advise drivers of speed limits and, unless overridden, can limit the speed of the vehicle as needed, by way of reducing engine power.


Enako kot start-stop, se lahko zadevo vedno izklopi

Ti bolje beri, sam sem povsem prav prebral. Kot sem povedal, speed limiter avtomatsko nastavi hitrost na tako kot je na tisti cesti dovoljena (torej NE nastavljaš ti, ampak ti sam nastavi, torej to NISO te speed limiterji o katerih ferzy govori da so že 20 let v avtih, to so čisto drugi speed limiterji). Se pa da zadevo v začetni fazi overridat kot sem tudi povedal, ponavadi z močnejšim pritiskom stopalke za gas (pojdi gledat za nazaj da se to že povedal). Kot sem tudi že povedal da bo možnost overridanja omejitve omogočena še par let, potem pa ne več. Čez par let se tudi overridati ne bo dalo več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gune64 ()

scipascapa ::

Kok da en iz severa Švedske ali Norveške ta bencin do ljepe naše? 400-500€ samo za dizel? :P

gune64 ::


Recimo motorna kolesa, kjer je ABS tudi postal obvezen. Pa vemo (precej iz izkušenj), da je na ne-asfaltiranih površinah to zelo slaba ideja.
Ampak noben kravatar, ki piše predpise, tega ne razume. Sicer enduro motorji so si še nekak izborili možnost izklopa, pa vseeno je vprašanje, kako dolgo bo to tako.


"Kravatarji" to vse razumejo, razumejo mnogo bolje kot povprečen janez, zato ker abs na peščenih površinah podaljšuje zavorno pot ga je možno izklopiti, to možnost imajo vsa motorna kolesa. Je pa res da se ponovno vklopi ko ponovno štartaš motor (se resetira), kar je tudi prav. ABS v sami osnovi zmanjšuje zavorno pot in omogoča zavijanje tudi ko na polno bremzaš (brez absa te samo nese, lahko tudi v ograjo/pešca/avtomobil brez možnosti zavijanja). ABS je v osnovi zelo dobra pogruntavščina.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gune64 ()

jest10 ::

gune64 je izjavil:

jest10 je izjavil:

gune64 je izjavil:


NE NE, nič me ne jaše razumevanje, tebe jaše razumevanje. Te speed limiterji ki prihajajo od 6.junija 2022 naprej bodo hitrost omejili avtomatko na toliko kot je omejitev na cesti (podatke koliko je omejitev bodo dobili iz internetne baze)! To niso te speed limiterji ki jih imaš ti kjer sam nastaviš koliko hočeš.
Speed limiters to be fitted on all new cars by 2022
https://www.confused.com/car-insurance/...

Speed limiters, driver monitors to become mandatory in EU
https://www.autocar.co.uk/car-news/indu...


No daj, malo bolj preberi

to advise drivers of speed limits and, unless overridden, can limit the speed of the vehicle as needed, by way of reducing engine power.


Enako kot start-stop, se lahko zadevo vedno izklopi

Ti bolje beri, sam dem povsem prav prebral. Kot sem povedal, speed limiter avtomatsko nastavi hitrost na tako kot je na tisti cesti dovoljena (torej NE nastavljaš ti, ampak ti sam nastavi). Se pa da zadevo v začetni fazi overridat kot sem tudi povedal, ponavadi z močnejšim pritiskom stopalke za gas (pojdi gledat za nazaj da se to že povedal). Kot sem tudi že povedal da bo možnost overridanja omejitve omogočena še par let, potem pa ne več. Čez par let se tudi overridati ne bo dalo več.


Limiter ti nič ne nastavi avtomatsko, ampak ti predlaga omejitev, ter če mu dovoliš/ne izklopiš, omeji hitrost.

Možnost override je bil mandatory pogoj za sprejetje>:D Tko no, da ne boš preveč fantaziral, kako bo to kao hitro izginilo.

fikus_ ::

gune64 je izjavil:

Kakšno potrebo neki? Niti podrazno ne. Povprečen Slovenski voznik prevozi 35 km da dan glede na statistike. Razlika med 130 in 150 km/h je 2 minuti samo!
35 km/150 km/h = 14 minut
35/130 km/h= 16 minut

Vendar to so POVPREČNE hitrosti. Da imaš POVPREČNO hitrost 150 km/h ga rabiš terati 180 do 190 km/h (povprečna je pač v praksi toliko nižja ker se ti avti nastavljajo na prehitevalni pas), povprečna je enaka vozni samo v primeru da so ceste popolnoma prazne. Torej 2 minuti prihranka na času je vredno mnogo večje porabe goriva, veliko večjemu onesnaženju, zmanjševanju varnosti in človeških trupel?


Statistika je k..... Eni jedo zelje, drugi meso, povprečno segedin.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

gune64 ::

Limiter ti nič ne nastavi avtomatsko, ampak ti predlaga omejitev, ter če mu dovoliš/ne izklopiš, omeji hitrost.


Seveda ti omeji avtomatsko. Je možnost overridanja zaenkrat še, kmalu tudi to ne več. Saj ni tako težko razumeti.

fikus_ je izjavil:

gune64 je izjavil:

Kakšno potrebo neki? Niti podrazno ne. Povprečen Slovenski voznik prevozi 35 km da dan glede na statistike. Razlika med 130 in 150 km/h je 2 minuti samo!
35 km/150 km/h = 14 minut
35/130 km/h= 16 minut

Vendar to so POVPREČNE hitrosti. Da imaš POVPREČNO hitrost 150 km/h ga rabiš terati 180 do 190 km/h (povprečna je pač v praksi toliko nižja ker se ti avti nastavljajo na prehitevalni pas), povprečna je enaka vozni samo v primeru da so ceste popolnoma prazne. Torej 2 minuti prihranka na času je vredno mnogo večje porabe goriva, veliko večjemu onesnaženju, zmanjševanju varnosti in človeških trupel?


Statistika je k..... Eni jedo zelje, drugi meso, povprečno segedin.


Ja prav, ampak lahko brez problema rečemo da so za 98 % ljudi prihranki na času pri vožnji z višjimi hitrostmi zanemarljivi. Statistika tudi pravi da kar 98 % Slovencev dela manj kot 100 km na dan. Tudi v najbolj ektremnem primeru 100 km, ti zadeva prihrani v praksi okrog 4 minute, so bili delani testi (razlika med 130 vs 150 km/h po števcu, povprečna pri 130 km/h je okrog 120 km/h, pri 150 km/h pa ene 135 km/h.). Skratka prihranki so zanemarljivi v resnici, to je samo izgovor. Ljudje dirkajo (tisti ki to delajo pač) zato ker gre za njihov užitek na račun ostalih. Vendar za dirkanje so dirkališče, naj gredo na dirkališča in naj tam dirkajo, javne ceste pa naj pustijo pri miru.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gune64 ()

jest10 ::

gune64 je izjavil:

Limiter ti nič ne nastavi avtomatsko, ampak ti predlaga omejitev, ter če mu dovoliš/ne izklopiš, omeji hitrost.


Seveda ti omeji avtomatsko. Je možnost overridanja zaenkrat še, kmalu tudi to ne več. Saj ni tako težko razumeti.



Ker si kot ponavadi "spregledal"

Možnost override je bil mandatory pogoj za sprejetje>:D Tko no, da ne boš preveč fantaziral, kako bo to kao hitro izginilo.

fikus_ ::

Nič nimam proti, če se vozniki držijo omejitev hitrosti. To pomeni ob normalnih razmerah na cesti v rangu omejitev-10% km/h.
Če kdo smatra, da ni sposoben toliko vozit, ni problema, se bo pač na ustreznem mestu umaknil in spustil druge naprej.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

feryz ::

Jaz tudi nimam nič proti, če se ljudje držijo omejitev. Le mene naj spustijo mimo.

Sicer bomo spet tankali ceneje. Kot da se kdo sekira za to!? Bo pač ceneje. Nekaj časa.

gune64 ::

jest10 je izjavil:

gune64 je izjavil:

Limiter ti nič ne nastavi avtomatsko, ampak ti predlaga omejitev, ter če mu dovoliš/ne izklopiš, omeji hitrost.


Seveda ti omeji avtomatsko. Je možnost overridanja zaenkrat še, kmalu tudi to ne več. Saj ni tako težko razumeti.



Ker si kot ponavadi "spregledal"

Možnost override je bil mandatory pogoj za sprejetje>:D Tko no, da ne boš preveč fantaziral, kako bo to kao hitro izginilo.


Prav nič nisem spregledal in nikoli ne spregledam in preberem vse zelo skrbno, kar za veliko večino uporabnikov foruma ne velja. Ja rekel si da je bil override pogoj za sprejetje (to si sicer rekel ti, to nikjer ne piše), vendar piše tudi da čez nekaj let se načrtuje tudi ukinitev tega overrida. Možnost overridanja bo obstajala nekaj let kot nekakšno "prehodno obdobje" da se ljudje navadijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gune64 ()

FoxKnox ::

Zadnjič me je v coni 30 prehitel kolesar. Na specialki.Prekoračil je dovoljeno hitrost.8-O.

gune64 ::

fikus_ je izjavil:

Nič nimam proti, če se vozniki držijo omejitev hitrosti. To pomeni ob normalnih razmerah na cesti v rangu omejitev-10% km/h.
Če kdo smatra, da ni sposoben toliko vozit, ni problema, se bo pač na ustreznem mestu umaknil in spustil druge naprej.


Tako, maksimalna omejitev hitrosti ne pomeni zapovedi na je toliko treba nujno peljat, pomeni samo da ne smeš več, lahko pa manj. To da če si bistveno počasnejši da na prvem primernem mestu druge spustiš naprej pa tako ali tako spada pod osnove bontona.

FoxKnox je izjavil:

Zadnjič me je v coni 30 prehitel kolesar. Na specialki.Prekoračil je dovoljeno hitrost.8-O.


Kolesar nima obveznega števca hitrosti (niso obvezni števci po zakonu), zato tudi ne ve koliko točno pelje. Če bi mu kakšen policaj dal kazen bi primer na sodišču sigurno padel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gune64 ()

DamijanD ::

Vlada je znova začasno regulirala cene pogonskih goriv: najvišja drobnoprodajna cena 95-oktanskega bencina je 1,560 evra za liter, najvišja veleprodajna cena pa 1,540 evra. Za liter dizla je cena regulirana pri 1,668 evra (maloprodaja) oz. 1,648 evra

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DamijanD ()

gune64 ::

feryz je izjavil:

Jaz tudi nimam nič proti, če se ljudje držijo omejitev. Le mene naj spustijo mimo.

Sicer bomo spet tankali ceneje. Kot da se kdo sekira za to!? Bo pač ceneje. Nekaj časa.


Tudi ti se boš držal omejitev, prostovoljno ali pa s prisilami kot so obvezni speed limiterji. Cesta ni dirkališče. Za dirkat pojdi na dirkališče, zato je. Ceste pa pusti pri miru. Nikakor ni dopustno da za lastne užitke ogrožaš ostale , slabšaš prometno varnost in pretočnst in jim škodiš z povišanimi količinami zdravju škodljivih plinov in hrupa..cena goriv narašča tako da se boš peljal samo dražje in dražje, morda par centov gor, ampak zato že naslednji mesec 20 centov gor, saj veš kako to gre. Vojna v Ukrajini NI razlog za povišanje cen goriva, temveč to da naftna podjetja zavestno manj črpajo in s tem dvigujejo ceno in lastne dobičke. Mi jim pa pustimo. In tako bo vse dotlej dokler folk ne bo prešaltal na alternativo. Več o tem sem pa zapisal tukaj: https://slo-tech.com/forum/t771936/p757...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gune64 ()

ginekk ::

gune64 je izjavil:


Tudi ti se boš držal omejitev, prostovoljno ali pa s prisilami kot so obvezni speed limiterji. Cesta ni dirkališče. Za dirkat pojdi na dirkališče, zato je. Ceste pa pusti pri miru. Nikakor ni dopustno da za lastne užitke ogrožaš ostale , slabšaš prometno varnost in pretočnst in jim škodiš z povišanimi količinami zdravju škodljivih plinov in hrupa


Haha, a prekoračitev hitrosti se šteje za dirkanje? Kako povedat, da si še vedno nesiguren v prometu, pa da ne poveš direktno. Priporočam kak tečaj varne vožnje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ginekk ()

gune64 ::

Ne bomo se šli zdej semantike, kakorkoli to že imenujemo, vendar prekoračevanje hitrosti ni dopustno ali primerno. Ne rečem da enkrat na let kdaj za 1 minuto prekoračiš hitrost, vsi kdaj grešimo, vendar tisti ki konstantno greši, s takim je pa nekaj močno narobe. Moja vožnja je povsem ok, pravzaprav sem slišal da zelo lepo in udobno vozim (ključna beseda je predvidevanje v prometu). Od tistega ki vozi več od omejitev pa ni, ker ogroža ostale in jim škodi na račun lastnih užitkov. Taki dirkači tudi povečujejo prometne zastoje, saj zmanjšujejo pretočnost cest. Pa saj večina vozi po omejitveh, ljudi ki jih redno prekoračujejo je samo kakšnih 10 % in te je treba spraviti v red za dobro ostalih. Z izobraževanjem /informiranjem o posledicah takega početja, ali pa s prisilo (speed limiterji).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gune64 ()

PacificBlue ::

FoxKnox je izjavil:

Zadnjič me je v coni 30 prehitel kolesar. Na specialki.Prekoračil je dovoljeno hitrost.8-O.


Za kolesarje omejitev hitrosti ne velja.:D

gune64 ::

PacificBlue je izjavil:

FoxKnox je izjavil:

Zadnjič me je v coni 30 prehitel kolesar. Na specialki.Prekoračil je dovoljeno hitrost.8-O.


Za kolesarje omejitev hitrosti ne velja.:D


Tako bi tudi jaz sklepal ja, ker če bi veljala, potem bi bilo po zakonu obvezno imeti števec hitrosti na kolesu, pa ni. Sej ne moreš vedet kolk pelješ če ni števca.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gune64 ()

jest10 ::

gune64 je izjavil:

jest10 je izjavil:

gune64 je izjavil:

Limiter ti nič ne nastavi avtomatsko, ampak ti predlaga omejitev, ter če mu dovoliš/ne izklopiš, omeji hitrost.


Seveda ti omeji avtomatsko. Je možnost overridanja zaenkrat še, kmalu tudi to ne več. Saj ni tako težko razumeti.



Ker si kot ponavadi "spregledal"

Možnost override je bil mandatory pogoj za sprejetje>:D Tko no, da ne boš preveč fantaziral, kako bo to kao hitro izginilo.


Prav nič nisem spregledal in nikoli ne spregledam in preberem vse zelo skrbno, kar za veliko večino uporabnikov foruma ne velja. Ja rekel si da je bil override pogoj za sprejetje (to si sicer rekel ti, to nikjer ne piše), vendar piše tudi da čez nekaj let se načrtuje tudi ukinitev tega overrida. Možnost overridanja bo obstajala nekaj let kot nekakšno "prehodno obdobje" da se ljudje navadijo.


Vidis, da za en drek bereš in razumeš.
V tekstu, ki si ga ti linkal piše, da je bil override pogoj za sprejetje.

gune64 ::

jest10 je izjavil:

gune64 je izjavil:

jest10 je izjavil:

gune64 je izjavil:

Limiter ti nič ne nastavi avtomatsko, ampak ti predlaga omejitev, ter če mu dovoliš/ne izklopiš, omeji hitrost.


Seveda ti omeji avtomatsko. Je možnost overridanja zaenkrat še, kmalu tudi to ne več. Saj ni tako težko razumeti.



Ker si kot ponavadi "spregledal"

Možnost override je bil mandatory pogoj za sprejetje>:D Tko no, da ne boš preveč fantaziral, kako bo to kao hitro izginilo.


Prav nič nisem spregledal in nikoli ne spregledam in preberem vse zelo skrbno, kar za veliko večino uporabnikov foruma ne velja. Ja rekel si da je bil override pogoj za sprejetje (to si sicer rekel ti, to nikjer ne piše), vendar piše tudi da čez nekaj let se načrtuje tudi ukinitev tega overrida. Možnost overridanja bo obstajala nekaj let kot nekakšno "prehodno obdobje" da se ljudje navadijo.


Vidis, da za en drek bereš in razumeš.
V tekstu, ki si ga ti linkal piše, da je bil override pogoj za sprejetje.


Ni res, dobro berem, ignoriraš dejstvo da je ta override samo par let kot začetno obdobje nato se ga bo ukinilo. Naj ti razloži en motorist po domače da boš bolj "domače" zatopil (glavne stvari pove v 2 ali 3 minutah in drugače dobro pove), možnost overridanja za prvih par let je samo zato da ljudje ne bodo v luft preveč skočil, ampak se bodo lepo navadili in bodo videli da zadeva ni noben big deal:


Velja pa ta obvezen speed limiter od 6.junija 2022 (čez prej kot 1 mesec!), samo za nove modele avtomobilov, stare kripe ga še vedno ne bodo imele, se pa čez par let načrtuje tudi njihovo vgradnjo tudi v stara vozila btw, ampak par let boste še lahko "dirkali". Pol bo pa konec ogreožanja drugih in slabšanja pretočnosti, prometne varnosti in povečevanja odvisnosti od naftnih derivatov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gune64 ()

WizzardOfOZ ::

PacificBlue je izjavil:

FoxKnox je izjavil:

Zadnjič me je v coni 30 prehitel kolesar. Na specialki.Prekoračil je dovoljeno hitrost.8-O.


Za kolesarje omejitev hitrosti ne velja.:D


V coni 30 velja! In je 5km/h, oziroma hitrost pešca.

Največja dovoljena hitrost kolesarja je omejena na kolesarskih poteh in stezah na 25 km/h, v območjih umirjenega prometa in v območjih za pešce na 5 km/h, na ostalih cestah, ki jih kolesar sme uporabljati, pa lahko vozi največ tako hitro kot ostala vozila.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

gune64 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

PacificBlue je izjavil:

FoxKnox je izjavil:

Zadnjič me je v coni 30 prehitel kolesar. Na specialki.Prekoračil je dovoljeno hitrost.8-O.


Za kolesarje omejitev hitrosti ne velja.:D


V coni 30 velja! In je 5km/h, oziroma hitrost pešca.

Največja dovoljena hitrost kolesarja je omejena na kolesarskih poteh in stezah na 25 km/h, v območjih umirjenega prometa in v območjih za pešce na 5 km/h, na ostalih cestah, ki jih kolesar sme uporabljati, pa lahko vozi največ tako hitro kot ostala vozila.


Kje piše v zakonu da je omejitev hitosti 5 km/h v peš coni v ZAKONU? Ne zanimajo me frci brci Cosmopolitan strani, hočem zakon. Ta nov trenutno veljaven zakon seveda, ne kakšnega starega predpotopnega, ki že zdavnaj ne velja več. Če ni v zakonu, pol ni. In kako lahko kolesar ve ali gre 25 km/h ali gre več če pa nima števca, niti števcu po zakonu niso obvezni? A ti vohaš kolk hitro greš al kaj? Al z jezikom to zmeriš?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gune64 ()

PacificBlue ::

WizzardOfOZ je izjavil:

PacificBlue je izjavil:

FoxKnox je izjavil:

Zadnjič me je v coni 30 prehitel kolesar. Na specialki.Prekoračil je dovoljeno hitrost.8-O.


Za kolesarje omejitev hitrosti ne velja.:D


V coni 30 velja! In je 5km/h, oziroma hitrost pešca.

Največja dovoljena hitrost kolesarja je omejena na kolesarskih poteh in stezah na 25 km/h, v območjih umirjenega prometa in v območjih za pešce na 5 km/h, na ostalih cestah, ki jih kolesar sme uporabljati, pa lahko vozi največ tako hitro kot ostala vozila.


Potemtakem bi moral kolesar stopit s kolesa in v coni iti peš, kar pa močno dvomim, da je tako.

gune64 ::

Seveda ni, model nabija neumnosti.

fikus_ ::

Hitrost kolesarjev na kolesarskih ni omejena!
Hitrost kolesarjev v peš coni mora biti prilagojena hitrosti gibanja pešcev.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

gune64 ::

Hitrost kolesarjev na kolesarskih ni omejena!
Hitrost kolesarjev v peš coni mora biti prilagojena hitrosti gibanja pešcev.


Tako je, tako da jih ne ogrožaš, vendar hitrost v peš coni NI omejena s številko. Zakon pravi "z največjo hitrostjo s katero se LAHKO gibljejo pešči". Torej ne hitrost s katero se tisti trenutek gibljejo pešči, ampak hitrost s katero se LAHKO (imajo to zmožnost) gibljejo pešci. Slovenska sodna praksa tekača obravnava kot pešča, koliko pa gre lahko tekač če ga orenk šprinta pa vsi vemo. Torej lahko greš skoraj poljubno če pri tem ne ogrožaš pešcev, tako pravi zakon.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gune64 ()

nejc_nejc ::

64
Zdej pa najedaš
Zagovarjaš norenje kolesarjev v peš coni

Vozeci v koloni 145 kmh (15 avtov) pa delamo prekrške.

gune64 ::

Seveda ne. Kje sem zagovarjal norenje kolesarjev v peš coni? Ne zagovarjam tega. Zagovarjam to da kolesar vozi tako da ne ogroža drugih udeležencev v prometu, koliko je pri tem njegova hitrost pa ni bistveno. Ve se kdo ubija ostale udeležence cestnega prometa in to NISO kolesarji, to so AVTOMOBILI. Povsem logično je da za avto veljajo bolj stroga pravila kot za kolo, ker je avto neprimerljivo mnogo bolj nevarno sredstvo! Kdor to razume mu je pol lažje. :)

The road users statistically most likely to kill others: Whether you're driving, cycling or on foot, an official report reveals who poses you the greatest threat
https://www.thisismoney.co.uk/money/car...

Teli grafi so zelo zgovorni..



What kills whom (prvi trije grafi to sicer bolj nazorno prikažejo):


Je kdo presenečen?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gune64 ()

pi pawr ::

WizzardOfOZ je izjavil:

PacificBlue je izjavil:

FoxKnox je izjavil:

Zadnjič me je v coni 30 prehitel kolesar. Na specialki.Prekoračil je dovoljeno hitrost.8-O.


Za kolesarje omejitev hitrosti ne velja.:D


V coni 30 velja! In je 5km/h, oziroma hitrost pešca.

Največja dovoljena hitrost kolesarja je omejena na kolesarskih poteh in stezah na 25 km/h, v območjih umirjenega prometa in v območjih za pešce na 5 km/h, na ostalih cestah, ki jih kolesar sme uporabljati, pa lahko vozi največ tako hitro kot ostala vozila.


Cona 30 != območje umirjenega prometa

a_borlak ::

fikus_ je izjavil:

Hitrost kolesarjev na kolesarskih ni omejena!
Hitrost kolesarjev v peš coni mora biti prilagojena hitrosti gibanja pešcev.


Se motiš, na kolesarskih stezah je omejena na 25km/h. In še ena stvar, če je kolesarska steza, moraš peljati po njej, če imaš ponija ali Rogličevo specialko.

WizzardOfOZ ::

pi pawr je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

PacificBlue je izjavil:

FoxKnox je izjavil:

Zadnjič me je v coni 30 prehitel kolesar. Na specialki.Prekoračil je dovoljeno hitrost.8-O.


Za kolesarje omejitev hitrosti ne velja.:D


V coni 30 velja! In je 5km/h, oziroma hitrost pešca.

Največja dovoljena hitrost kolesarja je omejena na kolesarskih poteh in stezah na 25 km/h, v območjih umirjenega prometa in v območjih za pešce na 5 km/h, na ostalih cestah, ki jih kolesar sme uporabljati, pa lahko vozi največ tako hitro kot ostala vozila.


Cona 30 != območje umirjenega prometa


Se opravičujem. Območje umirjenega prometa je 10km/h in to res ni cona 30.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

gune64 ::

a_borlak je izjavil:

fikus_ je izjavil:

Hitrost kolesarjev na kolesarskih ni omejena!
Hitrost kolesarjev v peš coni mora biti prilagojena hitrosti gibanja pešcev.


Se motiš, na kolesarskih stezah je omejena na 25km/h. In še ena stvar, če je kolesarska steza, moraš peljati po njej, če imaš ponija ali Rogličevo specialko.


Ni res, ti se motiš. Preberi si zakon. Zakon nikjer ne omenja omejitve hitrosti na kolesarskih stezah za kolesarje. Edino kar je je to da se pri 25 km/h mora električnim kolesom izključiti pomoč z električnim motorjem (vendar hitrost je pa tudi z električnim kolesom lahko višja kot 25 km/h, na noge pač). Navodno kolo nima nobene omejitve hitrosti na kolesarskih stezah.
https://zakonodaja.com/zakon/zprcp/93-c...

Še cel zakon, ker gleda na to da trdiš take bedarije močno dvomim da ga znaš najti sam: http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gune64 ()

PacificBlue ::

a_borlak je izjavil:

fikus_ je izjavil:

Hitrost kolesarjev na kolesarskih ni omejena!
Hitrost kolesarjev v peš coni mora biti prilagojena hitrosti gibanja pešcev.


Se motiš, na kolesarskih stezah je omejena na 25km/h. In še ena stvar, če je kolesarska steza, moraš peljati po njej, če imaš ponija ali Rogličevo specialko.


Zakon o pravilih cestnega prometa (v nadaljnjem besedilu: ZPrCP) v 13. točki prvega odstavka 3. člena določa, da je »kolo« enosledno ali dvosledno vozilo, ki ga poganja voznik z lastno močjo ali kolo s pomožnim motorjem, ki je enosledno ali dvosledno vozilo s pedali, opremljeno s pomožnim električnim motorjem z največjo trajno nazivno močjo 0,25 kW, katerega moč se progresivno zmanjšuje in končno prekine, ko vozilo doseže hitrost 25 km/h ali prej, če kolesar preneha poganjati pedala.

Zakon je smotano napisan. V isto kategorijo meče kolesarje in mopediste s pomoznim motorjem, ki ne presega 25km/h.
Se grem pa stavit, da ti noben ne bo dal kazni za vožnjo s kolesom na kolesarski, če pelješ več kot 25km/h in nimaš tehničnih sredstev, da bi sploh vedel s kakšno hitrostjo se.
Z navitim mopedom ali skuterjom je pa to mal drugače.

gune64 ::

PacificBlue je izjavil:

a_borlak je izjavil:

fikus_ je izjavil:

Hitrost kolesarjev na kolesarskih ni omejena!
Hitrost kolesarjev v peš coni mora biti prilagojena hitrosti gibanja pešcev.


Se motiš, na kolesarskih stezah je omejena na 25km/h. In še ena stvar, če je kolesarska steza, moraš peljati po njej, če imaš ponija ali Rogličevo specialko.


Zakon o pravilih cestnega prometa (v nadaljnjem besedilu: ZPrCP) v 13. točki prvega odstavka 3. člena določa, da je »kolo« enosledno ali dvosledno vozilo, ki ga poganja voznik z lastno močjo ali kolo s pomožnim motorjem, ki je enosledno ali dvosledno vozilo s pedali, opremljeno s pomožnim električnim motorjem z največjo trajno nazivno močjo 0,25 kW, katerega moč se progresivno zmanjšuje in končno prekine, ko vozilo doseže hitrost 25 km/h ali prej, če kolesar preneha poganjati pedala.

Zakon je smotano napisan. V isto kategorijo meče kolesarje in mopediste s pomoznim motorjem, ki ne presega 25km/h.
Se grem pa stavit, da ti noben ne bo dal kazni za vožnjo s kolesom na kolesarski, če pelješ več kot 25km/h in nimaš tehničnih sredstev, da bi sploh vedel s kakšno hitrostjo se.
Z navitim mopedom ali skuterjom je pa to mal drugače.


Ne, nič ni smotano napisan, povsem jasno je napisan. Omejitev 25 km/h se nanaša na mopede ustrezne kategorije (ter izklop motorja pri električnem kolesu), ne pa za kolesa. Dajte prebrat no, ne pa kar nekaj na pamet.

Tole:
"opremljeno s pomožnim električnim motorjem z največjo trajno nazivno močjo 0,25 kW, katerega moč se progresivno zmanjšuje in končno prekine, ko vozilo doseže hitrost 25 km/h ali prej"

, se nanaša na električna kolesa, ne pa za navadna kolesa! Navadno kolo nima nobene omejitve na kolesarski stezi! In celo električno kolo ni omejeno na 25 km/h, le pri tej hitrosti ti mora nehati pomagati električni motor (z nogami to hitrost lahko presežeš in si še vedno legalen po zakonu).

In še ena stvar, če je kolesarska steza, moraš peljati po njej, če imaš ponija ali Rogličevo specialko.


Še ena neresnica. Sam osebno sicer mnogo raje uporabim kolesarsko stezo če le ni nevarna. Vendar če ti ostri zavoji, kar naprej gori in dol zaradi uvozov na dvorišča, robniki, pesek in celo sneg na kolesarski stezi, znaki in semaforji dobesedno sredi kolesarske steze in celo parkirani avtomobili na njej povzročajo težave in zmanjšujejo tvojo varnost, imaš pravico peljati po desnem robu vozišča. Je pa kolesarska steza super kadar je dovolj dobro sprojektirana.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gune64 ()

a_borlak ::

gune64 ::

Tako je, zakon je to, vendar v tem zakonu NIKJER ne piše da je hitrost navadnim kolesom omejena na 25 km/h! Te matra bralno razumevanje? Omejitev hitrosti se nanaša na kolesa s pomožnim motorjem, ne pa na navadna kolesa. Tudi nima nobenega smisla da bi omejitev hitrosti za kolesarje obstajala, saj kolesarji nimajo obveznega števca hitrosti in tako sploh ne vedo koliko točno peljejo. Al mogoče vohaš koliko greš? Alti to z jezikom zmeriš al kako?

"Omejitve na 25 km/h na kolesarskih poteh in stezah z novim ZVCP ni več od 1. 1. 2005."

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gune64 ()

sparklyslo ::

SLOVENIJA
Ponovna regulacija cen goriv: za bencin 1,56 evra, za dizel 1,668 evra na liter

gune64 ::

Klik: https://slo-tech.com/forum/t490295/p330...

sparklyslo je izjavil:

SLOVENIJA
Ponovna regulacija cen goriv: za bencin 1,56 evra, za dizel 1,668 evra na liter


Spet na račun davkoplačevalcev, ki bomo to vse za nazaj morali plačati preko višjih davkov. Zakaj bi soseda Marta ki se v službo vozi s kolesom morala tebi sofinancirati gorivo?! Plačaj si ga sam, vključno z vso škodo ki jo povzročiš (49 EUR na 100 km). Vendar soseda Marta bo morala zaradi napačne odločitve trenutne vlade (Janša) tebi revežu sofinancirati gorivo pa čeprav goriva ona sploh ne uporablja..popolnoma ne fer. Narobe svet.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gune64 ()

Utk ::

sparklyslo je izjavil:

SLOVENIJA
Ponovna regulacija cen goriv: za bencin 1,56 evra, za dizel 1,668 evra na liter

Kdo pa misliš, da si ti, da tako navržeš neko stvar, ki je prva on-topic po enem tednu. A ne vidiš, da so že vsi na biciklih in mopedih, če se kregajo kako hitro smejo.

gune64 je izjavil:

https://slo-tech.com/forum/t490295/p330...

sparklyslo je izjavil:

SLOVENIJA
Ponovna regulacija cen goriv: za bencin 1,56 evra, za dizel 1,668 evra na liter


Spet na račun davkoplačevalcev, ki bomo to vse za nazaj morali plačati preko višjih davkov. Zakaj bi soseda Marta ki se v službo vozi s kolesom morala tebi sofinancirati gorivo?! Plačaj si ga sam, vključno z vso škodo ki jo povzročiš (49 EUR na 100 km). Vendar soseda Marta bo morala zaradi napačne odločitve trenutne vlade (Janša) tebi revežu sofinancirati gorivo pa čeprav goriva ona sploh ne uporablja..

Potem pa res upam, da Marta ni volila Holoba, ker bo naredil on čist isto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

nejc_nejc ::

64
In kje si prisel na 49 e na 100 km?

gune64 ::

nejc_nejc je izjavil:

64
In kje si prisel na 49 e na 100 km?


Tole:
The economic costs of air pollution: Evidence from Europe
https://www.oecd.org/economy/greeneco/e...
+plus
Tole:
Koliko škode nam povzročijo fosilna goriva? Za 1,1 milijarde evrov na leto!
https://oe.finance.si/8933977/Koliko-sk...

Do skoraj identičnih številk pridejo tudi druge evropske institucije. Bi se še vozil če bi moral plačat za škodo ki jo tudi sam povzročiš, 49 EUR na 100 km? Plus strošek goriva on top of that seveda.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gune64 ()

D3m ::

Pa lih danes sem tankal.

Marš nekam :D
|HP EliteBook|R5 6650U|

WizzardOfOZ ::

gune64 je izjavil:

Klik: https://slo-tech.com/forum/t490295/p330...

sparklyslo je izjavil:

SLOVENIJA
Ponovna regulacija cen goriv: za bencin 1,56 evra, za dizel 1,668 evra na liter


Spet na račun davkoplačevalcev, ki bomo to vse za nazaj morali plačati preko višjih davkov. Zakaj bi soseda Marta ki se v službo vozi s kolesom morala tebi sofinancirati gorivo?! Plačaj si ga sam, vključno z vso škodo ki jo povzročiš (49 EUR na 100 km). Vendar soseda Marta bo morala zaradi napačne odločitve trenutne vlade (Janša) tebi revežu sofinancirati gorivo pa čeprav goriva ona sploh ne uporablja..popolnoma ne fer. Narobe svet.


Zakaj bi sosed joža, ki nima sončne elektrarne in elektro avtomobila moram meni sofinancirati sončno elektrarno in EV? Popolnoma ne fer. Narobe svet.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

wajdujc ::

Koliko pa so se spremenile trošarine od izpred uvedbe prve blokade cen? Ker še vedno mi ne gre v račun, da so lahko bila goriva cenejša v Italiji v času "liberalizacije" cen
««
63 / 100
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Cena goriva na AC - izven AC (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5313651 (10227) sbawe64
»

Cena bencina, trošarine itd.. (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6915017 (13194) St235

Več podobnih tem