Forum » Problemi človeštva » Cena goriva
Cena goriva
energetik ::
bomo videli kakšna bo cena po 15.4.In kaj naj bi se 15.4. zgodilo?
se bojim, da bo blizu 2€, če ne bo ivan spet odprl bonboniero
Glede na tehnično analizo jaz pravim, da bo cena nafte še padala, jaz rečem da do začetka poletja še 30% dol. Danes je 96$, na višku je bil sodček 130$. Enkrat takrat, ko so pametnjakoviči zablokirali ulice in tankali 2000L cisterne.
vires in numeris
Horas ::
energetik ne bik tk naivn. zdajle je šiptaro dal omejit cene navzgor zarad svojih zvestih ovčic pa še kako na novo dobit. nova vlada pa tut ne bo kr pustila takole
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
kow ::
bomo videli kakšna bo cena po 15.4.In kaj naj bi se 15.4. zgodilo?
se bojim, da bo blizu 2EUR, če ne bo ivan spet odprl bonboniero
Glede na tehnično analizo jaz pravim, da bo cena nafte še padala, jaz rečem da do začetka poletja še 30% dol. Danes je 96$, na višku je bil sodček 130$. Enkrat takrat, ko so pametnjakoviči zablokirali ulice in tankali 2000L cisterne.
Tehnicna analiza je nepomembna, ker so se spremenile okoliscine. Zaradi manj ruske nafte, ne bos videl nafto pod 100$. Lahko sicer kratkorocno zaniha nizje, ampak ne bo sustainable.
Ker, ce pade cena recimo na 90$, bodo pac sproscali manj nafte iz strateskih rezerv (milijon sodckov na dan) -> ki jih bo potrebno enkrat spet napolniti.
Je tudi opcija, da nekdo konkretno poveca proizvodnjo. Savdijci niti nimajo neke pretirane zelje oz. bodo verjetno zeleli nafto okoli 100$. Realno lahko racunamo samo na ZDA in Kanado.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
ginekk ::
Kaj ima naša vlada veze s ceno na svetovnem trgu?
Nič, zgolj to da nabije 40% davščin na že maloprodajno ceno (kjer pa je verjetno tud še lufta):
Če sklepam po kurilcu, je manevrskega lufta še ful:
https://www.gov.si/teme/cene-naftnih-de...
ginekk ::
Tehnicna analiza je nepomembna, ker so se spremenile okoliscine. Zaradi manj ruske nafte, ne bos videl nafto pod 100$. Lahko sicer kratkorocno zaniha nizje, ampak ne bo sustainable.
Ja, je nepomembno predvsem ker se ta cena zaradi davščin nikoli ne bo direktno reflektirala v ceno goriva (kot je to recimo v ZDA):
Mi smo imeli recimo aprila 2011 sodček po 143 USD, cene RON95 pri nas takrat manj kot 1.3 EUR za liter.
Cena brez dajatev, Taksa CO2, Dodatek za zagotavljanje prihrankov energije, Trošarin, Prispevek za zagotavljanje podpor proizvodnji el. energije, DDV, Drobnopr. cena
v €/liter
19. april 2011 0,6663 0,004 0,40638 0,2153 1,292 EUR
5. april 2011 0,6428 0,004 0,42985 0,2153 1,292 EUR
ginekk ::
To je tud res, šibak eur trenutno.
Zadnji čas da se znebimo petrodolarja. (imho smo šli v napačno smer)
Zadnji čas da se znebimo petrodolarja. (imho smo šli v napačno smer)
fikus_ ::
bomo videli kakšna bo cena po 15.4.In kaj naj bi se 15.4. zgodilo?
se bojim, da bo blizu 2EUR, če ne bo ivan spet odprl bonboniero
Glede na tehnično analizo jaz pravim, da bo cena nafte še padala, jaz rečem da do začetka poletja še 30% dol. Danes je 96$, na višku je bil sodček 130$. Enkrat takrat, ko so pametnjakoviči zablokirali ulice in tankali 2000L cisterne.
Tehnicna analiza je nepomembna, ker so se spremenile okoliscine. Zaradi manj ruske nafte, ne bos videl nafto pod 100$. Lahko sicer kratkorocno zaniha nizje, ampak ne bo sustainable.
Ker, ce pade cena recimo na 90$, bodo pac sproscali manj nafte iz strateskih rezerv (milijon sodckov na dan) -> ki jih bo potrebno enkrat spet napolniti.
Je tudi opcija, da nekdo konkretno poveca proizvodnjo. Savdijci niti nimajo neke pretirane zelje oz. bodo verjetno zeleli nafto okoli 100$. Realno lahko racunamo samo na ZDA in Kanado.
RU nafte direkt v EU je/bo manj, ampak na svetovnem nivoju se črpa enako nafte. Kitajci, Indijci, . . pa še kdo, bo kupoval več RU nafte, ostali dražjo nerusko nafto na trgu.
Nihče nima interesa višati proizvodnje nafte, ker bo potem cena padla. Bolje manj črpat in imeti zagotovljen profit, kot preveč črpat in imetiu izgubo.
To z večjim črpanjem in nizkimi cenami so imeli amerikanci idejo, da bodo uničili RU, ampak se je zgodilo obratno, usa proizvodnja iz skrilavcev je šla predaleč v rdeče številke.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
energetik ::
Kot običajni smrtnik še zdaleč nimam dovolj info, da bi lahko vedel, kdo, kje, koliko in kdaj bo črpal.Glede na tehnično analizo jaz pravim, da bo cena nafte še padala, jaz rečem da do začetka poletja še 30% dol. Danes je 96$, na višku je bil sodček 130$. Enkrat takrat, ko so pametnjakoviči zablokirali ulice in tankali 2000L cisterne.
Tehnicna analiza je nepomembna, ker so se spremenile okoliscine. Zaradi manj ruske nafte, ne bos videl nafto pod 100$. Lahko sicer kratkorocno zaniha nizje, ampak ne bo sustainable.
Ker, ce pade cena recimo na 90$, bodo pac sproscali manj nafte iz strateskih rezerv (milijon sodckov na dan) -> ki jih bo potrebno enkrat spet napolniti.
Je tudi opcija, da nekdo konkretno poveca proizvodnjo. Savdijci niti nimajo neke pretirane zelje oz. bodo verjetno zeleli nafto okoli 100$. Realno lahko racunamo samo na ZDA in Kanado.
Zato precej bolj zaupam TA, ki me le redkokdaj razočara.
vires in numeris
MetalLord ::
12.4.2022 naj bi bilo konec Janševe usmiljenosti, kakšna cena se pričakuje potem?
Drugače pa zdaj ko že drugi teden vozim ali 100 ali pa če je pred mano kak tovornjak, 90 za tovornjaki, sem našel samo enega, ki je bil toliko potrpežljiv. Drugače me prehiti vsaj 50 vozil v eno smer.
Po drugi strani pa danes kar nekaj res tistih projektilov, in to ne z avtomobili iz Bavarske, ampak taki, ki bi jim pripisal 2x manj konj. Verjetno so že od prej nabrali tak zalet, da je med preletom mimo mene izgledalo kot da imajo 2x več konj. Ko bi vedeli da lahko prišparaš do 30%, če bi vozili 90-100. Ampak že če 120, je več kot 20% manj napram 160.
No jaz vem da bom večino tankov vozil lepo 120, ker tile preleti pri 160 se mi zdijo precejšnje razsipanje denarja. Po možnosti so bili še taki s 1000-1500€ plačami.
Časovno in kar se dolgčasa med vožnjo tiče je tudi največja razlika med 100 in 120, to je takoj 4min na 30km, z višanjem hitrosti pridobiš še kvečjem minuto ali pa dve, če je res prazna cesta.
Drugače pa zdaj ko že drugi teden vozim ali 100 ali pa če je pred mano kak tovornjak, 90 za tovornjaki, sem našel samo enega, ki je bil toliko potrpežljiv. Drugače me prehiti vsaj 50 vozil v eno smer.
Po drugi strani pa danes kar nekaj res tistih projektilov, in to ne z avtomobili iz Bavarske, ampak taki, ki bi jim pripisal 2x manj konj. Verjetno so že od prej nabrali tak zalet, da je med preletom mimo mene izgledalo kot da imajo 2x več konj. Ko bi vedeli da lahko prišparaš do 30%, če bi vozili 90-100. Ampak že če 120, je več kot 20% manj napram 160.
No jaz vem da bom večino tankov vozil lepo 120, ker tile preleti pri 160 se mi zdijo precejšnje razsipanje denarja. Po možnosti so bili še taki s 1000-1500€ plačami.
Časovno in kar se dolgčasa med vožnjo tiče je tudi največja razlika med 100 in 120, to je takoj 4min na 30km, z višanjem hitrosti pridobiš še kvečjem minuto ali pa dve, če je res prazna cesta.
kow ::
Tvoja teorija ne drzi. Ker ameri povecujejo produkcijo in jim je zelo v interesu, da je cena nafte cim nizja.
Se enkrat. TA ne more cudezno vedeti, da je vojna v Ukrajini. Ali pa, da Ameri plasirajo nafto iz strateskih rezerv. TA je orodje, ne smes pa precenjevati uporabnost TA.
Zato precej bolj zaupam TA, ki me le redkokdaj razočara.
Se enkrat. TA ne more cudezno vedeti, da je vojna v Ukrajini. Ali pa, da Ameri plasirajo nafto iz strateskih rezerv. TA je orodje, ne smes pa precenjevati uporabnost TA.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
zobnik ::
Če je nafta draga se tud hrana podraži in drva pri kmetu. Če elektrika draga se pa še les podraži, prvo zaradi višjih cen strojev, drugo zarad višje cene nafte, tretjič zaradi elektrike, četrtič zaradi delovne sile na žagi, piak an i še transport lesa, vse to plača končni kupec.
Aja eni pa pravjo, da se bodo manj vozil z avtom in več s kolesom in pol bo menda vse isto kot pred 2 leti, saj jih podražitve ne bodo doletel.
Aja eni pa pravjo, da se bodo manj vozil z avtom in več s kolesom in pol bo menda vse isto kot pred 2 leti, saj jih podražitve ne bodo doletel.
Ashrack ::
12.4.2022 naj bi bilo konec Janševe usmiljenosti, kakšna cena se pričakuje potem?
Drugače pa zdaj ko že drugi teden vozim ali 100 ali pa če je pred mano kak tovornjak, 90 za tovornjaki, sem našel samo enega, ki je bil toliko potrpežljiv. Drugače me prehiti vsaj 50 vozil v eno smer.
Po drugi strani pa danes kar nekaj res tistih projektilov, in to ne z avtomobili iz Bavarske, ampak taki, ki bi jim pripisal 2x manj konj. Verjetno so že od prej nabrali tak zalet, da je med preletom mimo mene izgledalo kot da imajo 2x več konj. Ko bi vedeli da lahko prišparaš do 30%, če bi vozili 90-100. Ampak že če 120, je več kot 20% manj napram 160.
No jaz vem da bom večino tankov vozil lepo 120, ker tile preleti pri 160 se mi zdijo precejšnje razsipanje denarja. Po možnosti so bili še taki s 1000-1500€ plačami.
Časovno in kar se dolgčasa med vožnjo tiče je tudi največja razlika med 100 in 120, to je takoj 4min na 30km, z višanjem hitrosti pridobiš še kvečjem minuto ali pa dve, če je res prazna cesta.
Ocitno imas res nizke mesecne dohodke da se s takimi stvarmi ubadas. Konec koncev delas samo guzvo. Ce si ne mores privosciti voziti vsaj po omejitvi potem ne vozi in pika.
Avto je v osnovi luksuz in ce je le moznost ga bom pritisnil v okviru zakona seveda (German uber alles)
....
kow ::
Avto v osnovi gotovo ni luksuz. Luksuz se je furati toliko kot ti srce pozeli - vsaj za velik del prebivalstva.
energetik ::
Ocitno imas res nizke mesecne dohodke da se s takimi stvarmi ubadas. Konec koncev delas samo guzvo. Ce si ne mores privosciti voziti vsaj po omejitvi potem ne vozi in pika.Avto je za veliko ljudi osnovno sredstvo, da lahko pridejo na delo in zaslužijo. Luksus je, če greš s svojim avtom na Nordschleife.
Avto je v osnovi luksuz in ce je le moznost ga bom pritisnil v okviru zakona seveda (German uber alles)
Sicer pa imamo CPP, ki pravi, da nikakor ni potrebno voziti po omejitvi, se moraš pa v tem primeru redno umikati koloni za tabo.
Poleg tega, vožnja na AC s 100km/h vs 130 ponavadi le veča pretočnost, če seveda ne bi bilo "pritiskačev", ki vozijo gas/bremza brez varnostne razdalje.
vires in numeris
m0LN4r ::
Avto v osnovi gotovo ni luksuz. Luksuz se je furati toliko kot ti srce pozeli - vsaj za velik del prebivalstva.
Kako bi pa to tocneje definirali? Kaj je luksus 100.000km v cliotu ali 1000km z privatnim letalom ali jahto po morju?
Svasta, zdaj je ze luksus, ce skocis na jezero na kepico sladoleda. Kam gremo... Se mal pa bo vse kar ni kuhan riz luksus, pa se nekateri bodo rekli, da je to normalno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Cudno, zadnjic ko smo sli na vecerjo, sem jaz sel 100-110, drugi pa pritiskali po avtocesti preko 150-160. So bili oni ze za mizo in imeli pivo na mizi, ko sem jaz prisel. Pa njihova pot je bila CELO 3km daljsa.
Poleg tega, vožnja na AC s 100km/h vs 130 ponavadi le veča pretočnost, če seveda ne bi bilo "pritiskačev", ki vozijo gas/bremza brez varnostne razdalje.
Ali si mislil, da pretocnost ne deluje za tiste, ki se vozijo 30% pocasneje od ostalih in se medsebojno ovirajo, ker skacejo z 100km/h na prehitevalni pas?
ki vozijo gas/bremza brez varnostne razdalje.Ja verjetno je razlog ravno to, da se skace z 100km/h na prehitevalni pas in se tam 2 minuti prehiteva tovornjak, namesto da bi prehitel cim hitreje in se vrnil na (ocitno) pocasni pas.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Horas ::
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
redtech ::
Oni vozijo veliko daljše razdelje in bodo izgubili veliko ur na ta račun. Take prisile potem obrnejo obnašanje ljudi, menjava službe, uporaba hitrega vlaka, več postankov na poti, nekatere počasna vožnja zelo uspava... je pa to voda na mlin za EV-je, ker pri 100 km/h dosežeš dober range v primerjavi s časom, 400 km s 60Kwh je potem realnost.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: redtech ()
starfotr ::
Z znižanjem hitrosti in povečanjem varnostne razdalje bi se pretočnost močno izboljšala. Poleg tega ne bi bilo fantomskih zastojev.
Tako, da vsekakor podpiram.
Seveda je treba pošteno stisnit ljudi za prašnike, če kršijo predpise.
Tako, da vsekakor podpiram.
Seveda je treba pošteno stisnit ljudi za prašnike, če kršijo predpise.
gwtlwesncw ::
Shit, potem ne bom več ovira na cesti ampak en najhitrejših... Ja nič, če greste vi na 100 ali 110, grem jaz na 80 ali 90, tu nekje. Bomo videli, kdo je bolj nor.
MetalLord ::
Konec koncev delas samo guzvo. Ce si ne mores privosciti voziti vsaj po omejitvi potem ne vozi in pika.
V bistvu še nisem opazil, da bi se okoli mene delala neka gužva. Sem pa tja itak da jih pride 10 naenkrat za mano in se ne znajo zmeniti kdo bo šel prej, ampak ponavadi tisti, ki ostanejo za mano, niso tam več kot 15s. Ko grem dol iz AC, pa ohranim hitrost 100, tako da tam me kvečjem kdo drug ovira.
Sicer 100 je bolj kot ne eksperiment, ker mi je energetik rekel, da nižja kot je hitrost, manjša je poraba. Saj po svoje je logično, samo lansko leto sem prišel s 100 na 7l porabe, zdaj pa kaže da le bo nekih 6,2l. Pri 120 je 7l, pri 140 8l, pri 140 gas/bremza ali 160 pa 9l, tako da vozit več kot 120 pač ni smiselno iz nobenega vidika. Edino če se pač vsakodnevno voziš po več 100km, potem je glavni dejavnik tudi čas.
Pri 100 me drugače najbolj moti da se malo vleče. Časovna razlika me ne moti, ker je samo 24 proti 20min. Pa teli, ki se vključujejo me motijo, pri 120 je veliko lažje, ker se samo premakneš na levi pas.
Ko enkrat začneš voziti 100 ali 120, pa to je realnih komaj 90 in 110, šele vidiš da je omejitev 130 pri nas precej visoka, Rusija npr. ima 110. Ker neka normalna vožnja je zame tam do realnih 110. Tisti ki vozijo 140, so vedno v riti nekoga, to pač ni v skladu z nobenimi pravili.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MetalLord ()
Blinder ::
Tisti ki vozijo 140, so vedno v riti nekoga, to pač ni v skladu z nobenimi pravili.
Sej se folk umakne, ko jih dohitevaš
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
kriptobog ::
gwtlwesncw je izjavil:
Shit, potem ne bom več ovira na cesti ampak en najhitrejših... Ja nič, če greste vi na 100 ali 110, grem jaz na 80 ali 90, tu nekje. Bomo videli, kdo je bolj nor.
Pa se zacnejo delati avte z max 50 konji da bo za ziher ane.
DamijanD ::
Z znižanjem hitrosti in povečanjem varnostne razdalje bi se pretočnost močno izboljšala. Poleg tega ne bi bilo fantomskih zastojev.
Sam ni povsem preprosto oz. linearno. Pomisli kakšna bi bila pretočnost če bi se hitrost približevala 0km/h ali pa če bi se varnostna razdalja približevala neskončnosti. Tako, da verjetno obstaja nek sweetspot, ki pa je odvisen od (najpočasnejših) voznikov.
Reycis ::
Pri hitrosti vožnje na avtocesti sem jaz opazil en zanimiv efekt. In sicer, je mejni prihranek goriva pri nižjih hitrostih manjši medtem ko je mejni pporaba časa pri nižjih hitrostih večja.
Razlaga: Večkrat sem prevozil isto relacijo s hitrostjo 130, 120, 110 in 100. Na moji tipični relaciji če zmanjšam hitrost iz 130 -> 120 mi pade poraba goriva za dober liter in porabim cca. 4 minute več časa. Če pa zmanjšam hitrost iz 110 -> 100 pa je prihranek goriva samo še 7 deci medtem ko porabim 5 minut več časa.
Iz tega sledi, da moramo najti nek pameten kompromis.
Razlaga: Večkrat sem prevozil isto relacijo s hitrostjo 130, 120, 110 in 100. Na moji tipični relaciji če zmanjšam hitrost iz 130 -> 120 mi pade poraba goriva za dober liter in porabim cca. 4 minute več časa. Če pa zmanjšam hitrost iz 110 -> 100 pa je prihranek goriva samo še 7 deci medtem ko porabim 5 minut več časa.
Iz tega sledi, da moramo najti nek pameten kompromis.
Diversity is our greatest strength
Reycis ::
Na nivoju zakonske omejitve tudi jaz mislim, da tega ni potrebno spreminjat. Bi se pa lahko ljudi spodbujalo, da vozijo morda 10 ali pa 20 manj zaradi ekonomičnosti & varovanja okolja & zlobne Rusije. Jaz sicer vozim 110, včasih grem tudi na tempomat zadaj za avtobus.
Diversity is our greatest strength
kriptobog ::
Na nivoju zakonske omejitve tudi jaz mislim, da tega ni potrebno spreminjat. Bi se pa lahko ljudi spodbujalo, da vozijo morda 10 ali pa 20 manj zaradi ekonomičnosti & varovanja okolja & zlobne Rusije. Jaz sicer vozim 110, včasih grem tudi na tempomat zadaj za avtobus.
Spodbuja naj se jih tudi, da naj ne prehitevajo s 110 ali manj.
energetik ::
Skakanje na prehitevalni pas je povsem ločena zadeva od vožnj s 100km/h! Komot lahko voziš na AC 100km/h in nobenega ne oviraš, če imaš vse pošlihtano v glavi. Jaz pač počakam za tovornjaki, da se prehitevalni sprazne, nato grem mimo. Ampak večina veoznikov nima pošlihtanega v glavi, od počasnel do ritopikov.
Na srečo imam do šihta večinoma LJ ring, kjer je večinoma omejitev 110, tako da grem lahko lepo z ugodno hitrostjo za porabo goriva, ki je hkrati tudi hitrost prometnega toka.
Na srečo imam do šihta večinoma LJ ring, kjer je večinoma omejitev 110, tako da grem lahko lepo z ugodno hitrostjo za porabo goriva, ki je hkrati tudi hitrost prometnega toka.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
MetalLord ::
Pri hitrosti vožnje na avtocesti sem jaz opazil en zanimiv efekt. In sicer, je mejni prihranek goriva pri nižjih hitrostih manjši medtem ko je mejni pporaba časa pri nižjih hitrostih večja.
Razlaga: Večkrat sem prevozil isto relacijo s hitrostjo 130, 120, 110 in 100. Na moji tipični relaciji če zmanjšam hitrost iz 130 -> 120 mi pade poraba goriva za dober liter in porabim cca. 4 minute več časa. Če pa zmanjšam hitrost iz 110 -> 100 pa je prihranek goriva samo še 7 deci medtem ko porabim 5 minut več časa.
Iz tega sledi, da moramo najti nek pameten kompromis.
Enako sem jaz ugotovil. In sicer za moj avto je kompromis 120 km/h po števcu kar je 110-112 po GPS. To je sicer bolj na pamet, bi moral narediti neko formulo, ki vključuje porabo in čas, da bi našel res optimalno hitrost. Je pa 100% nekje med 110 in 120 po števcu za skoraj vsak avto.
Glede vožnje 100 in skakanja na levi pas, včeraj ni bilo za mano daleč nikogar, ko sem prehiteval tovornjak, potem ko prehitevam s 100, tovornjak pa 80, pa imam takoj enega 1m na riti. Itak je to bolj sedaj ko merim tudi čas in res pazim da ne vplivam preveč na porabo, drugače bi že počakal ali bolje pospešil. Nikoli pa jaz nisem bolj uvideven do tistega, ki je na riti kot pa do tistega ki ga prehitevam, raje gledam, da prehitevanemu ne skačem pred nos.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MetalLord ()
MetalLord ::
Sem pa prav štel danes, 69 avtomobilov me je prehitelo v 24 km. Pa je bila ura komaj 6:00, ko sem se vključil, se pravi nizka zasedenost. Takrat ni še enega tovornjaka, začnejo tam 6:02-6:05.
energetik ::
Enako sem jaz ugotovil. In sicer za moj avto je kompromis 120 km/h po števcu kar je 110-112 po GPS. To je sicer bolj na pamet, bi moral narediti neko formulo, ki vključuje porabo in čas, da bi našel res optimalno hitrost. Je pa 100% nekje med 110 in 120 po števcu za skoraj vsak avto.Tudi če prehitevam tovornjak s 140 po GPS se pojavi kakšen ritopik, ki ne zna (noče) ocenit razdalje.
Glede vožnje 100 in skakanja na levi pas, včeraj ni bilo za mano daleč nikogar, ko sem prehiteval tovornjak, potem ko prehitevam s 100, tovornjak pa 80, pa imam takoj enega 1m na riti. Itak je to bolj sedaj ko merim tudi čas in res pazim da ne vplivam preveč na porabo, drugače bi že počakal ali bolje pospešil. Nikoli pa jaz nisem bolj uvideven do tistega, ki je na riti kot pa do tistega ki ga prehitevam, raje gledam, da prehitevanemu ne skačem pred nos.
Sicer glede kompromisa poraba vs. čas, to je za vsakega pri drugi hitrosti. Vsak ceni svoj čas drugače. Npr. če se pelješ z družino nekam na izlet čas dejansko nima veze.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
starfotr ::
Z znižanjem hitrosti in povečanjem varnostne razdalje bi se pretočnost močno izboljšala. Poleg tega ne bi bilo fantomskih zastojev.
Sam ni povsem preprosto oz. linearno. Pomisli kakšna bi bila pretočnost če bi se hitrost približevala 0km/h ali pa če bi se varnostna razdalja približevala neskončnosti. Tako, da verjetno obstaja nek sweetspot, ki pa je odvisen od (najpočasnejših) voznikov.
Glej, če bi se vsi držali pravila 2 sekund glede varnostne razdalje, bi bilo super. Voziš 250 km/h? Ni problema, drži ustrezno razdaljo in vse bo super.
Btw, če ne veš o kakih številkah govorimo... Pri hitrosti 100 km/h je varnostna razdalja vsaj 56 metrov, pri hitrosti 130 km/h pa znaša minimalno 72 metrov.
jotunn2 ::
Z znižanjem hitrosti in povečanjem varnostne razdalje bi se pretočnost močno izboljšala. Poleg tega ne bi bilo fantomskih zastojev.
Tako, da vsekakor podpiram.
V teoriji ja. V praksi bi te pa prosil ce mi razlozis kako bi na isto cesto ob 16:00 spravil isto stevilo vozil pri vecji varnosti razdalji kot je trenutno. Aja ok pogovarjamo se za pogoje ob 22:00. No tisti me ne zanimajo, ker takrat je vedno dovolj velika varnostna razdalja ne glede ali se vozim 100, 130 ali pa 200.
ZveeZ ::
Z znižanjem hitrosti in povečanjem varnostne razdalje bi se pretočnost močno izboljšala. Poleg tega ne bi bilo fantomskih zastojev.
Tako, da vsekakor podpiram.
V teoriji ja. V praksi bi te pa prosil ce mi razlozis kako bi na isto cesto ob 16:00 spravil isto stevilo vozil pri vecji varnosti razdalji kot je trenutno. Aja ok pogovarjamo se za pogoje ob 22:00. No tisti me ne zanimajo, ker takrat je vedno dovolj velika varnostna razdalja ne glede ali se vozim 100, 130 ali pa 200.
Teoreticno, tocno ob 16:00 blokiras "90%" avtomobilov na parkiriscih in jih spuscas s primernim casovnim razmakom.
Tako bo random Janez startal 15min kasneje proti domu, doma bo pa 10min prej z manj praznim rezervoarjem kot sicer.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZveeZ ()
Blinder ::
To si povedal po neki svoji presoji ali si npr. bral študije na to temo? Mislim, kateri je vir scenarija, ki si ga opisal?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
energetik ::
To bi se naredilo itak avtomatično, saj bi ob primerni varnostni razdalji itak vsak čakal, da bi sploh lahko speljal s parkirišča. Da ne omenjam, kako bi se pretočnost povečala, če pacienti ne bi rinili v križišča in jih zapirali za prečni promet. Ampak to so zgolj ideje, ker se vsaj 3/4 folka pač tega ne drži. In potem stojimo na AC in vpadnicah z velikim tveganjem za nesrečo, namesto da bi se vsi vozili zrelaksirano in z manjšo porabo.Z znižanjem hitrosti in povečanjem varnostne razdalje bi se pretočnost močno izboljšala. Poleg tega ne bi bilo fantomskih zastojev.
Tako, da vsekakor podpiram.
V teoriji ja. V praksi bi te pa prosil ce mi razlozis kako bi na isto cesto ob 16:00 spravil isto stevilo vozil pri vecji varnosti razdalji kot je trenutno. Aja ok pogovarjamo se za pogoje ob 22:00. No tisti me ne zanimajo, ker takrat je vedno dovolj velika varnostna razdalja ne glede ali se vozim 100, 130 ali pa 200.
Teoreticno, tocno ob 16:00 blokiras "90%" avtomobilov na parkiriscih in jih spuscas s primernim casovnim razmakom.
Tako bo random Janez startal 15min kasneje proti domu, doma bo pa 10min prej z manj praznim rezervoarjem kot sicer.
vires in numeris
WizzardOfOZ ::
Če najdeš kamion na avtocesti, ki vozi s primerno hitrostjo, pa se postaviš s pravo varnostno razdaljo za ta kamion, pa vklopiš tempomat na njegovo hitrost, vklopiš pomožne sisteme (radarski tempomat, prepoznavanje črt na cesti (da avto sam vozi po pasu),...), pa se voziš sproščeno in z zmanjšano porabo.
Vmes si pa navijaš dobro musko in uživaš.
Vmes si pa navijaš dobro musko in uživaš.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
starfotr ::
Z znižanjem hitrosti in povečanjem varnostne razdalje bi se pretočnost močno izboljšala. Poleg tega ne bi bilo fantomskih zastojev.
Tako, da vsekakor podpiram.
V teoriji ja. V praksi bi te pa prosil ce mi razlozis kako bi na isto cesto ob 16:00 spravil isto stevilo vozil pri vecji varnosti razdalji kot je trenutno. Aja ok pogovarjamo se za pogoje ob 22:00. No tisti me ne zanimajo, ker takrat je vedno dovolj velika varnostna razdalja ne glede ali se vozim 100, 130 ali pa 200.
Obstajajo simulacije, študije. Najbrž jih boš znal najti. Če ne drugje imaš na YT ogromno video posnetkov glede tega. Zanimive so tudi optimalne zadeve glede vkrcavanja in izkrcavanja na letalu ipd. Pač ker smo (ste) glupi se čaka, z malo pameti bi komot vsi hitreje in enostavneje prišli na cilj.
FoxKnox ::
O kakšnem znižanju hitrosti na avtocestah se mi pogovarjamo ?
O tem, da par modelov divja z 200 na uro ali o tem, da nekdo prehitava kolono tovornjakoov na voznem pasu z 100 km na uro po prehitevalnem pasu ? Da ne govorimo o vključevanju na avtocesto s 50 km\h in podobno ?
Vse to povzroča zastoje, premajhno varnostno razdaljo in posledično nesreče.Kje tu sploh lahko razviješ hitrost višjo od 130 km \h ?
Problem je edino premajhna hitrost večine vozil pa ne samo na avtocestah, na navadnih se večina vozi 70 namesto 90, skozi mesto pa 30 saj ne veš več kje je 30 cona.
Pa še nekaj je . Folk hodi zaradi lokalnih dnevnih zamaškov prej na pot, potem se pa 60 na uro vozi po avtocesti, da kompenzira zgodnjo uro.
Slonje dirke se niso končale, samo sloni so se zamenjali.
O tem, da par modelov divja z 200 na uro ali o tem, da nekdo prehitava kolono tovornjakoov na voznem pasu z 100 km na uro po prehitevalnem pasu ? Da ne govorimo o vključevanju na avtocesto s 50 km\h in podobno ?
Vse to povzroča zastoje, premajhno varnostno razdaljo in posledično nesreče.Kje tu sploh lahko razviješ hitrost višjo od 130 km \h ?
Problem je edino premajhna hitrost večine vozil pa ne samo na avtocestah, na navadnih se večina vozi 70 namesto 90, skozi mesto pa 30 saj ne veš več kje je 30 cona.
Pa še nekaj je . Folk hodi zaradi lokalnih dnevnih zamaškov prej na pot, potem se pa 60 na uro vozi po avtocesti, da kompenzira zgodnjo uro.
Slonje dirke se niso končale, samo sloni so se zamenjali.
starfotr ::
Skrajni čas je, da vsa mesta v celoti pri nas postanejo cona 30. Tako, da v naslednjem desetletju ali dveh bo to zagotovo realnost.
TESKAn ::
Z znižanjem hitrosti in povečanjem varnostne razdalje bi se pretočnost močno izboljšala. Poleg tega ne bi bilo fantomskih zastojev.
Sam ni povsem preprosto oz. linearno. Pomisli kakšna bi bila pretočnost če bi se hitrost približevala 0km/h ali pa če bi se varnostna razdalja približevala neskončnosti. Tako, da verjetno obstaja nek sweetspot, ki pa je odvisen od (najpočasnejših) voznikov.
Glej, če bi se vsi držali pravila 2 sekund glede varnostne razdalje, bi bilo super. Voziš 250 km/h? Ni problema, drži ustrezno razdaljo in vse bo super.
Btw, če ne veš o kakih številkah govorimo... Pri hitrosti 100 km/h je varnostna razdalja vsaj 56 metrov, pri hitrosti 130 km/h pa znaša minimalno 72 metrov.
Ugani, koliko avtov bo prišlo pri 2 sekundah med avti vsako minuto mimo tebe, pa če vozijo 90 al 190 km/h...
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
m0LN4r ::
O kakšnem znižanju hitrosti na avtocestah se mi pogovarjamo ?
O tem, da par modelov divja z 200 na uro ali o tem, da nekdo prehitava kolono tovornjakoov na voznem pasu z 100 km na uro po prehitevalnem pasu ? Da ne govorimo o vključevanju na avtocesto s 50 km\h in podobno ?
Vse to povzroča zastoje, premajhno varnostno razdaljo in posledično nesreče.Kje tu sploh lahko razviješ hitrost višjo od 130 km \h ?
Problem je edino premajhna hitrost večine vozil pa ne samo na avtocestah, na navadnih se večina vozi 70 namesto 90, skozi mesto pa 30 saj ne veš več kje je 30 cona.
Pa še nekaj je . Folk hodi zaradi lokalnih dnevnih zamaškov prej na pot, potem se pa 60 na uro vozi po avtocesti, da kompenzira zgodnjo uro.
Slonje dirke se niso končale, samo sloni so se zamenjali.
Jaz se ze 5 letim vozim po neomejeni AC do sluzbe, odvisno s katerim avtom, ampak potegnem vsaj do 180-200, pa se nisem bil v nobenem fantomskem zastoju.
Edino kar se dogaja, da se res na vsake tolko postavi en malce bolj pocasen na prehitevalni pas in zelo dolgo rabi, da prehiti tovornjak. V tem casu se za njim nabere vsaj 10 avtov, kombijev vse zivo, ampak ko se cez pol minute umakne se vseh ostalih 10 avtov pelje normalno hitreje naprej in odmikati od najpocasnejsega proti najhitrejsemu.
Kaksne porodne tezave vi to mate na avtocesti, kjer je omejitev 130, si res ne morem predstavljati. Problem je verjetno v tem, da se tekmuje kdo je bolj papeski od papeza in greste z absolutno hitrostjo proti 0km/h.
Pri omejitvi 130, se bodo nasli papeski, ki se bodo jajcali z 100. Pri omejitvi 110, se bodo nasli papeski, ki bi radi potem vozili 90. Pri 90 se najdejo potem ovire, ki vozijo 70km/h in tako naprej do 0 km/h.
In ravno tile, ki bremzajo promet se najmanj prilagajajo toku in cakajo za kakim tovornjakom na idealni moment za prehitevanje, ampak tisto prehitevanje traja tako dolgo, da se v tem casu nabere ze kr nekaj avtov za njim in on je edini, ki upocasnjuje vse ostale v tem momentu.
Pa se prakticna, od Bruck an Mur pa do Graza, ne srecam zive duse, ki bi se peljal recimo manj kot 125 po GPS pa je kr ovinkasta avtocesta, bolj kot nasa, pol pa prides v MB in zavijes proti Celju na AC in se promet upocasni dol do 100km/h.
Je pa res, da mi deluje nasa AC ozja, ampak to nebi smel biti vzrok.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Predvceri sem se peljal za enim EVjasem:
motor/avto ? :D
Zenin mali Dieselgate z Ceratec dodatkom. 1.6, 4c, dolge prestave pa zimske gume.
Samo za vas, danes sem sel po slovenskih omejitvah (30,50,90) na PCR in nazaj. Za 3 minute me je zajebal en traktor.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Cena goriva na AC - izven AC (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13651 (10227) | sbawe64 |
» | Cena bencina, trošarine itd.. (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 15017 (13194) | St235 |