Forum » Problemi človeštva » Cena goriva
Cena goriva
John Doe 71 ::
In potem imamo bebce, ki prehitevajo sleper s 100km/h.
Da ne boste tega delali, prej poglejte razliko med 100 in 120. Jaz sem namreč en tank že vozil 100, zadnje čase vozim 120, in je enako 7l/100km. Čudežev iz 1.6 TB pač ne moreš delat, to ne pride na 6,0l.
Pa da prehitevam tovornjake s 120 ali s 140, to se na koncu tanka pozna še ne 0,1l/100km. Seveda če narediš z zaletom v 6. prestavi, 4. brez zaleta in gas do podna in če to delaš redno cel tank, se bo seveda poznalo.
Nimam pa pojma pri kateri hitrosti je najmanjša poraba (v računalništvu se reče efektivnost, tukaj je verjetno enaka beseda), logično bi bilo čim manjša hitrost zaradi manj zračnega upora, ampak ker je čas tudi denar, gledaš pač kolk se ti splača (ni nujno da pri najmanjši porabi, pač nek optimum) vozit v najvišji prestavi. Za nek TB je optimum 2800-3000 rpm. Najmanjša poraba verjetno pri 2500, matra se pa pri 2000 in manj.
Jaz sem začel šparat že pred podražitvijo, ker je razlike 300EUR na leto ali imam 8,5l ali 7,0l.
Pa pri 120 je vožnja precej manj naporna, včeraj sem opazoval počutje pri pospeševanju iz 120 na 140, pa je bila povsem prazna cesta, ker se sedaj manj folka vsuva na cesto, AC Kranj-Naklo po vsaj pol leta čista praznina, pa sem opazil, da nisem bil enako miren kot pri 120.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: John Doe 71 ()
kow ::
chucki ::
Dobro si opazil. Zato pa jaz lepo grem 10min prej v sluzbo iz ce v lj in kruzam 105kmh tempomat... poraba 4.6 na bmw f30 318d
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
hojnikb ::
Dobro si opazil. Zato pa jaz lepo grem 10min prej v sluzbo iz ce v lj in kruzam 105kmh tempomat... poraba 4.6 na bmw f30 318d
n47 boys represent
Če boš potovalno zmanjšo za 10 in malo dvigno tlak v gumah, se da tut furaz z 4.0 ;)
Tud MOL v Kranju je LPG dvignil na isto ceno kot petrol. 0,957 evra
In vi sanjate o nekih ponudnikih goriva, kak, če se vsi kartelno dogovarjajo.
pejt ze enkrat na fritezo, no :P
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
energetik ::
John Doe 71 je izjavil:
Poraba sigurno ni enaka pri 100 in pri 120km/h, pri nobenem vozilu. Le tvoja merska napaka, ali pa si 100kmh vozil samo par km v celotnem tanku...In potem imamo bebce, ki prehitevajo sleper s 100km/h.
Da ne boste tega delali, prej poglejte razliko med 100 in 120. Jaz sem namreč en tank že vozil 100, zadnje čase vozim 120, in je enako 7l/100km. Čudežev iz 1.6 TB pač ne moreš delat, to ne pride na 6,0l.
Pa da prehitevam tovornjake s 120 ali s 140, to se na koncu tanka pozna še ne 0,1l/100km. Seveda če narediš z zaletom v 6. prestavi, 4. brez zaleta in gas do podna in če to delaš redno cel tank, se bo seveda poznalo.
Nimam pa pojma pri kateri hitrosti je najmanjša poraba (v računalništvu se reče efektivnost, tukaj je verjetno enaka beseda), logično bi bilo čim manjša hitrost zaradi manj zračnega upora, ampak ker je čas tudi denar, gledaš pač kolk se ti splača (ni nujno da pri najmanjši porabi, pač nek optimum) vozit v najvišji prestavi. Za nek TB je optimum 2800-3000 rpm. Najmanjša poraba verjetno pri 2500, matra se pa pri 2000 in manj.
Jaz sem začel šparat že pred podražitvijo, ker je razlike 300EUR na leto ali imam 8,5l ali 7,0l.
Pa pri 120 je vožnja precej manj naporna, včeraj sem opazoval počutje pri pospeševanju iz 120 na 140, pa je bila povsem prazna cesta, ker se sedaj manj folka vsuva na cesto, AC Kranj-Naklo po vsaj pol leta čista praznina, pa sem opazil, da nisem bil enako miren kot pri 120.
Najmanjša poraba L/100km je za običajni ICE avto nekje med 40 in 60km/h, pri EV in hibridu pa še nižje. Pa ne mešat zdaj porabe na km in učinkovitosti samega motorja, kar delaš ti.
Torej odločaš se med še dopustnim časom potovanja in porabo. Čas potovanja gre gor obratno sorazmerno s hitrostjo, medtem ko poraba pri visokih hitrostih s kvadratom hitrosti, pri nizkih linearno s hitrostjo. Dejansko se s hitrostjo vožnje odločaš, na koliko ceniš svoj čas. Ker sicer je jasno, da boš z najmanj porabe goriva na cilj prišel s še dovoljenimi 65km/h po AC.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Mike_Rotch ::
Dejansko se s hitrostjo vožnje odločaš, na koliko ceniš svoj čas.
Tole velja v vakkumu. V prometu se lahko zgodi, da višje hitrosti dejansko podaljšajo čas vožnje. V veliko primerih pa je razlika zanemarljiva, če govorimo o hitrostih okoli omejitve +- 20kmh.
stara mama ::
energetik ::
Mike_Rotch je izjavil:
Ti se kar tolaži, medtem ko potovalni računalnik jasno kaže precejšnjo razliko če celo pot prevozimo s 100 ali 120km/h. Poudarek na celo. Folk verjetno par km proba vozit 100km/h, se naveliča in gre nazaj na 120-140, potem pa pravi, da se nič ne pozna.Dejansko se s hitrostjo vožnje odločaš, na koliko ceniš svoj čas.
Tole velja v vakkumu. V prometu se lahko zgodi, da višje hitrosti dejansko podaljšajo čas vožnje. V veliko primerih pa je razlika zanemarljiva, če govorimo o hitrostih okoli omejitve +- 20kmh.
vires in numeris
Mike_Rotch ::
Govorim o razliki v porabljenem času, ne o porabi. Poraba je, jasno, precej višja pri višji hitrosti, čas potovanja pa niti ne.
Mato989 ::
John Doe 71 je izjavil:
Poraba sigurno ni enaka pri 100 in pri 120km/h, pri nobenem vozilu. Le tvoja merska napaka, ali pa si 100kmh vozil samo par km v celotnem tanku...In potem imamo bebce, ki prehitevajo sleper s 100km/h.
Da ne boste tega delali, prej poglejte razliko med 100 in 120. Jaz sem namreč en tank že vozil 100, zadnje čase vozim 120, in je enako 7l/100km. Čudežev iz 1.6 TB pač ne moreš delat, to ne pride na 6,0l.
Pa da prehitevam tovornjake s 120 ali s 140, to se na koncu tanka pozna še ne 0,1l/100km. Seveda če narediš z zaletom v 6. prestavi, 4. brez zaleta in gas do podna in če to delaš redno cel tank, se bo seveda poznalo.
Nimam pa pojma pri kateri hitrosti je najmanjša poraba (v računalništvu se reče efektivnost, tukaj je verjetno enaka beseda), logično bi bilo čim manjša hitrost zaradi manj zračnega upora, ampak ker je čas tudi denar, gledaš pač kolk se ti splača (ni nujno da pri najmanjši porabi, pač nek optimum) vozit v najvišji prestavi. Za nek TB je optimum 2800-3000 rpm. Najmanjša poraba verjetno pri 2500, matra se pa pri 2000 in manj.
Jaz sem začel šparat že pred podražitvijo, ker je razlike 300EUR na leto ali imam 8,5l ali 7,0l.
Pa pri 120 je vožnja precej manj naporna, včeraj sem opazoval počutje pri pospeševanju iz 120 na 140, pa je bila povsem prazna cesta, ker se sedaj manj folka vsuva na cesto, AC Kranj-Naklo po vsaj pol leta čista praznina, pa sem opazil, da nisem bil enako miren kot pri 120.
Najmanjša poraba L/100km je za običajni ICE avto nekje med 40 in 60km/h, pri EV in hibridu pa še nižje. Pa ne mešat zdaj porabe na km in učinkovitosti samega motorja, kar delaš ti.
Torej odločaš se med še dopustnim časom potovanja in porabo. Čas potovanja gre gor obratno sorazmerno s hitrostjo, medtem ko poraba pri visokih hitrostih s kvadratom hitrosti, pri nizkih linearno s hitrostjo. Dejansko se s hitrostjo vožnje odločaš, na koliko ceniš svoj čas. Ker sicer je jasno, da boš z najmanj porabe goriva na cilj prišel s še dovoljenimi 65km/h po AC.
najmanjša poraba vsakega avta je če je ugasnjen in ga porivaš 100km... če smo že pri tem... iz prakse pa vem, da se mi zdi da najlažje in najlepše na bencinarju držim nizko porabo ko se vozim tam 80-95km/h...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
John Doe 71 ::
Ti se kar tolaži, medtem ko potovalni računalnik jasno kaže precejšnjo razliko če celo pot prevozimo s 100 ali 120km/h. Poudarek na celo. Folk verjetno par km proba vozit 100km/h, se naveliča in gre nazaj na 120-140, potem pa pravi, da se nič ne pozna.
Edina razlika je bila, da sem 100 km/h vozil nekje maja, zdaj ko vozim 120 je pa še krepko pod minusom. Res sem vozil cel tank in ne samo malo probal, 100 celo po tempomatu, pri 120 sam držim plin in bi morala biti glede tega sploh manjša poraba pri 100 km/h.
Verjetno imaš kar prav, da je pri 65 km/h najmanjša poraba. Vprašanje če se tudi sploh kdaj poveča, če greš z obrati proti prostemu teku 800 rpm.
Mogoče probam naslednji tank pri 100 km/h, ampak 6,5l sem skoraj siguren da se ne da dosečt, mogoče pri 80 km/h. Pa zdaj bo šla temperatura zraka spet gor, zdaj pomoje ni pravi čas, da bi lahko ujel iz tedna v teden približno enake pogoje.
Kakorkoli, sploh ni pomembno, sam praviš da moraš najti nek kompromis med porabo in časom, kar se mi pa 120 zdi najboljše. Pa seveda moraš upoštevati tudi dolgčas med vožnjo, vožnja 120 se meni sploh ne zdi dolgočasna.
Včeraj še nisem hotel prezgodaj napisat, ampak danes pa lahko rečem, da je opazno zmanjšana gostota prometa. Kar nekaj ravnin je bilo povsem praznih, tako na AC kot regionalka.
Tisti ki pa so bili na cesti, zdaj res vozijo bolj 120. Pa tudi tistim ki ni bila všeč moja hitrost 120, so kar oklevali da bi prehiteli, so en čas probali voziti za mano.
Tako da prednosti podražitve goriva tudi so. Jaz ne bi imel nič proti, če bi bil vedno 1,7-2,0EUR/l.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: John Doe 71 ()
Utk ::
n47 boys represent ;)
Če boš potovalno zmanjšo za 10 in malo dvigno tlak v gumah, se da tut furaz z 4.0 ;)
Haha, meni se ta smeji, da imam dolgočasno corollo, on se pa s razburljivim športnim bmw dizlom vozi 105 po avtocesti...jebe lud zbunjenog.
energetik ::
John Doe 71 je izjavil:
Kakorkoli, sploh ni pomembno, sam praviš da moraš najti nek kompromis med porabo in časom, kar se mi pa 120 zdi najboljše. Pa seveda moraš upoštevati tudi dolgčas med vožnjo, vožnja 120 se meni sploh ne zdi dolgočasna.To je pri vsakem drugače. Če grem samo 1x tedensko na družinski izlet je vseeno če pridem na cilj 10min kasneje, nekdo ki vsak dan dela 200km samo zaradi šihta, verjamem da mu začne čas v avtu presedati. Sicer pa - kakšen dolgčas? Dam tempomat na 100, vklopim LTA in opazujem okolico, poslušam muzko ali podcast. Toyota pa je iz tega naredila skoraj igrico, ker lahko na 2 ekranih spremljaš delovanje hibrid sistema, spremljaš obnašanje, minutne porabe itd.
vires in numeris
m0LN4r ::
Potovalna hitrost je eno, zravn sta se pospesevanje in zaviranje en velik faktor. Jaz imam 20km do cilja in vcasih pridem v 15 minutah, vcasih pa 20. 1/4 casa manj ali vec.Mike_Rotch je izjavil:
Ti se kar tolaži, medtem ko potovalni računalnik jasno kaže precejšnjo razliko če celo pot prevozimo s 100 ali 120km/h. Poudarek na celo. Folk verjetno par km proba vozit 100km/h, se naveliča in gre nazaj na 120-140, potem pa pravi, da se nič ne pozna.Dejansko se s hitrostjo vožnje odločaš, na koliko ceniš svoj čas.
Tole velja v vakkumu. V prometu se lahko zgodi, da višje hitrosti dejansko podaljšajo čas vožnje. V veliko primerih pa je razlika zanemarljiva, če govorimo o hitrostih okoli omejitve +- 20kmh.
Je pa res, ce se vozis eno uro 100 in eno uro 130, bos v eni uri naredil 30km vec, zato pa je km/uro, ce bi meril izkljucno samo AC.
100km/h se res ne mores vozit na AC dlje casa, to se nikamor ne premaknes. Tut 120 se malo vlece. Tam 140-150 je optimalno, ni prehitro, ampak prides hitro kamorkoli brez tezav.
Turisticnih 100km/h se lahko vozi clovek po kaksni dolini, vmes pa obcuduje pokrajino.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
gwtlwesncw ::
vi mladci se zagotovo ne bi hoteli z(a) mano voziti, ker vozim kot en star čiča, v 99% časa se sploh nikamor ne mudi, prehitevam, ko že skoraj moram. če je kaj 'službenega', bodo že počakali... samo klobuk si še poveznem in ga ne snamem več niti v avtu... :-)
m0LN4r ::
Mike_Rotch je izjavil:
Govorim o razliki v porabljenem času, ne o porabi. Poraba je, jasno, precej višja pri višji hitrosti, čas potovanja pa niti ne.Med zelo dolgimi 5 prestavami ali kratkimi 6 prestavami je kr razlika v odvisnosti od motorizacije.
Nas ima pri 130km/h 2000 obratov pri 90 pa ca. 1400.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
gwtlwesncw je izjavil:
vi mladci se zagotovo ne bi hoteli z(a) mano voziti, ker vozim kot en star čiča, v 99% časa se sploh nikamor ne mudi, prehitevam, ko že skoraj moram. če je kaj 'službenega', bodo že počakali... samo klobuk si še poveznem in ga ne snamem več niti v avtu... :-)
Starost nima veze stem, avte nad 100k vozijo predvsem starejsi dobro situirani gospodje in ne vozijo se glih pocasi. Mas pa seveda drug ekstrem, ki se pelje ravno tolko, da mu avto pod obrati ne crkne, pa ce je to 70km/h v zadnji prestavi in se mu jebe ali se za njim nabira cela stala.
Sam zato, da on prispara tist en deciliter na dan oz. 10 evrov na mesec.
Jutri za tovornjake verjetno ze 2,30
Ni pa nobene guzve na bencinskih tukaj.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Kapitan Jack ::
chucki ::
stara mama je izjavil:
n47 boys represent
Če boš potovalno zmanjšo za 10 in malo dvigno tlak v gumah, se da tut furaz z 4.0 ;)
n47 zmore 4l kamot, ampak ga DPF mal duši, to lahko vidiš pri prvih e90 z n47 brez DPFa.
Ironično, ekologija dejansko malo povišuje porabo.
4.4 sem imel enkrat. Manj ne gre, ker so trojane vmes in je klanec.. gume imam na 2.3 se mi zdi
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
m0LN4r ::
Povisuje tudi aerodinamika, sodelavc je lani menjal iz limuzine na SUV z isto konjenico in je rekel, da mu na AC porabi 2 Litra vec kot prejsnja limuzina pri ca. 140-150.
Niso vsi avti narejeni za sparanje po avtocesti.
Niso vsi avti narejeni za sparanje po avtocesti.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
zobnik ::
Tud Butan plin je ceno dvignil na 93 centov, kak kartelni dogovor, Petrol, Mol, Omv, Butan plin, še Logo čakam. Vsi so isti a to kake kuverte si talajo da se zmenjo vsi za podobno ceno al kaj.,
V Italiji je plin 80 centov, pa tud 90, pa majo še dražji bencin/dizel.
V Italiji je plin 80 centov, pa tud 90, pa majo še dražji bencin/dizel.
gwtlwesncw ::
Starost nima veze stem, avte nad 100k vozijo predvsem starejsi dobro situirani gospodje in ne vozijo se glih pocasi.
tudi možno, ne vem, jaz sicer mislim, da si stari gospodje vzamejo čas, če pa jim se kita dvigne vsake toliko časa glede na hitrost, pa grejo na kak poligon, da stvar uplahne :-) lahko pa, da je vzorec premajhen :-) mene sicer redno hecajo, da bi se smel z avtom precej bolj izpostaviti pa provokacije ne obrodijo sadov...
stara mama ::
sodelavc je lani menjal iz limuzine na SUV z isto konjenico in je rekel, da mu na AC porabi 2 Litra vec kot prejsnja limuzina pri ca. 140-150.
No shit, so pa ja SUVji in križanci vseh sort popularni in nakazujejo nek višji status (mogoče se enim zdi zaradi višjega sedišča) ?
Kar naj gre na 3€/l, te ljudi bo zdaj najbolj bolelo
matobeli ::
Stari gospodje v Audi Q serijah so pa res redni obiskovalci poligonov.
Laibachring.
Laibachring.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matobeli ()
Mike_Rotch ::
Stari gospodje v Audi Q serijah so pa res redni obiskovalci poligonov.
Ne boš verjel, ampak človek ima lahko več kot en avto :)
wcpapir ::
Mike_Rotch je izjavil:
Govorim o razliki v porabljenem času, ne o porabi. Poraba je, jasno, precej višja pri višji hitrosti, čas potovanja pa niti ne.Med zelo dolgimi 5 prestavami ali kratkimi 6 prestavami je kr razlika v odvisnosti od motorizacije.
Nas ima pri 130km/h 2000 obratov pri 90 pa ca. 1400.
Isti avtomobili isti model ponavadi če je v varianti 5 gang ali 6 gang, je samo final drive drugačen, obrati v peti in šesti pa so tu-tu.
hojnikb ::
stara mama je izjavil:
n47 boys represent
Če boš potovalno zmanjšo za 10 in malo dvigno tlak v gumah, se da tut furaz z 4.0 ;)
n47 zmore 4l kamot, ampak ga DPF mal duši, to lahko vidiš pri prvih e90 z n47 brez DPFa.
Ironično, ekologija dejansko malo povišuje porabo.
4.4 sem imel enkrat. Manj ne gre, ker so trojane vmes in je klanec.. gume imam na 2.3 se mi zdi
gre kamot tudi pod 4l. Preverjeno na isti relaciji sn mel tudi 3,6L. Seveda to je voznja pri kateri bi utk verjetno dozivel božjasten napad in spremembo barve koze, ampak je doable. Umirjena voznja 90-100km/h. Penzič fura pač, "oviraš" promet glih en tolk k vsi tovornjaki.
n47 boys represent ;)
Če boš potovalno zmanjšo za 10 in malo dvigno tlak v gumah, se da tut furaz z 4.0 ;)
Haha, meni se ta smeji, da imam dolgočasno corollo, on se pa s razburljivim športnim bmw dizlom vozi 105 po avtocesti...jebe lud zbunjenog.
Mislim zakaj ne? On lahko stopi na gas in prehiti 95% vozov na cesti, lahko se pa zarine za en tovornjak in pije manj kot povprečen hibrid na ac. Best of both worlds.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Valvoline ::
110kmh je sweet spot optimalna hitrost, se vedno solidna poraba vs cas potovanja.
Kar *prsparas* na gorivu preplacas pri servisiranju. BMWjev 2.0d je ekvivalent fail vwjevim 2.5tdi klupmom.
Dobro si opazil. Zato pa jaz lepo grem 10min prej v sluzbo iz ce v lj in kruzam 105kmh tempomat... poraba 4.6 na bmw f30 318d
n47 boys represent
Če boš potovalno zmanjšo za 10 in malo dvigno tlak v gumah, se da tut furaz z 4.0 ;)
Tud MOL v Kranju je LPG dvignil na isto ceno kot petrol. 0,957 evra
In vi sanjate o nekih ponudnikih goriva, kak, če se vsi kartelno dogovarjajo.
pejt ze enkrat na fritezo, no :P
Kar *prsparas* na gorivu preplacas pri servisiranju. BMWjev 2.0d je ekvivalent fail vwjevim 2.5tdi klupmom.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
gwtlwesncw ::
110kmh je sweet spot optimalna hitrost, se vedno solidna poraba vs cas potovanja.
ja tako nekako, samo dejansko si dojet kot ovira na cesti, zato se umikaš na zunanji pas... saj včasih stisneš na kakšne 150, če ravno prehitevaš zgoščeno kolono kamionov pa te s hrbta napade kakšen neusmiljen bemfl... meni je fajn postopno prehitevati 'vlak kamionov', malo prehitiš, malo 'počivaš' nekje vmes, da 'piloti' odletijo naprej... saj vem, da sem dolgočasen, saj vem, tak pač sem, glej :-)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gwtlwesncw ()
Mike_Rotch ::
Kar *prsparas* na gorivu preplacas pri servisiranju.
Jaz nisem niti enega servisa plačal. 5 let imaš zastonj.
Btw, ko ravno govorimo o hitrosti itd, pa vidim, da nekateri vozite novejše avtomobile. A ne uporabljate radarskega tempomata? Jaz nastavim tempomat na 140 in vozim lepo po voznem pasu. Večinoma to pomeni, da vozim za kom 100-120kmh, 140 na tempomatu pa zato, da relativno hitro prehitiš tovornjaka, če vozi prepočasi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mike_Rotch ()
matobeli ::
Mike_Rotch je izjavil:
Stari gospodje v Audi Q serijah so pa res redni obiskovalci poligonov.
Ne boš verjel, ampak človek ima lahko več kot en avto :)
Ja, lahko imaš še X5, Cayenee, A6 karavan, če si bolj seljačina pa kar navadnega Pasata najnovejše generacije.
Večina športnih avtov ki sem jih videl na Laibachringu je vozilo zelo zgledno.
energetik ::
Mislim zakaj ne? On lahko stopi na gas in prehiti 95% vozov na cesti, lahko se pa zarine za en tovornjak in pije manj kot povprečen hibrid na ac. Best of both worlds.In zakaj misliš, da v Corolli ne morem stopit na gas in prehitet 95% ostalih vozil?
Glede porabe za tovornjakom pa ne bit toliko prepričan, da bo tvoj turbodizl pil manj kot Corolla HSD. Verjetno bosta žrla cca. enako, saj imata oba okoli 40% termičnega izkoristka. S tem da boš ti težko spravil turbodizla na točko max izkoristka pri 90km/h, medtem ko hibrid po defoltu dela tam.
vires in numeris
wcpapir ::
stara mama je izjavil:
n47 boys represent
Če boš potovalno zmanjšo za 10 in malo dvigno tlak v gumah, se da tut furaz z 4.0 ;)
n47 zmore 4l kamot, ampak ga DPF mal duši, to lahko vidiš pri prvih e90 z n47 brez DPFa.
Ironično, ekologija dejansko malo povišuje porabo.
N47 ni brez dpf, v prvih e90 je m47 ki je konkreten motor proti n kosilnici.
endelin ::
Ma na starih 1.6 bencincih je mega razlika med 100 in 130-140. Pri 100km avtoceste tank mesečno če furaš vsak dan
lebang1 ::
energetik ::
Ista cena benz/dizl?
Funfact,
Slika u italiji danes, cena okoli 2 eur, različna če si sam točiš ali pa če ti oni :)
vires in numeris
lebang1 ::
stara mama ::
m0LN4r ::
stara mama je izjavil:
n47 boys represent
Če boš potovalno zmanjšo za 10 in malo dvigno tlak v gumah, se da tut furaz z 4.0 ;)
n47 zmore 4l kamot, ampak ga DPF mal duši, to lahko vidiš pri prvih e90 z n47 brez DPFa.
Ironično, ekologija dejansko malo povišuje porabo.
4.4 sem imel enkrat. Manj ne gre, ker so trojane vmes in je klanec.. gume imam na 2.3 se mi zdi
gre kamot tudi pod 4l. Preverjeno na isti relaciji sn mel tudi 3,6L. Seveda to je voznja pri kateri bi utk verjetno dozivel božjasten napad in spremembo barve koze, ampak je doable. Umirjena voznja 90-100km/h. Penzič fura pač, "oviraš" promet glih en tolk k vsi tovornjaki.
n47 boys represent ;)
Če boš potovalno zmanjšo za 10 in malo dvigno tlak v gumah, se da tut furaz z 4.0 ;)
Haha, meni se ta smeji, da imam dolgočasno corollo, on se pa s razburljivim športnim bmw dizlom vozi 105 po avtocesti...jebe lud zbunjenog.
Mislim zakaj ne? On lahko stopi na gas in prehiti 95% vozov na cesti, lahko se pa zarine za en tovornjak in pije manj kot povprečen hibrid na ac. Best of both worlds.
Jaz sem bil ful presenecen kako malo porabi novejsi audijev 1.5 tfsi. V eco nacinu cez caselje je poraba skakala med 2.7-3,5. Mel sem ga za dva dni, dvakrat v sluzbo pa se igla sploh ni premaknila, tako da ga sploh nisem dotankal ko sem ga vrnil. 85km sem prevozil.
Neverjetno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
kriptobog ::
zobnik ::
Logo Škofja Loka je plin danes podražil iz 83,9 centov na 86 centov, upam da tako ostane dlje časa.
energetik ::
O, inženir spet z novim nickom. A to imaš generator usernamov ali samo domišljijo?
vires in numeris
hojnikb ::
Mislim zakaj ne? On lahko stopi na gas in prehiti 95% vozov na cesti, lahko se pa zarine za en tovornjak in pije manj kot povprečen hibrid na ac. Best of both worlds.In zakaj misliš, da v Corolli ne morem stopit na gas in prehitet 95% ostalih vozil?
Glede porabe za tovornjakom pa ne bit toliko prepričan, da bo tvoj turbodizl pil manj kot Corolla HSD. Verjetno bosta žrla cca. enako, saj imata oba okoli 40% termičnega izkoristka. S tem da boš ti težko spravil turbodizla na točko max izkoristka pri 90km/h, medtem ko hibrid po defoltu dela tam.
ker korola nima 200 konj za začetek ;)
Sem točno prepričan, kolk zre takšen voz za tovornjakom, ker sem takšno voznjo ze večkrat (zgolj za edukacijo) prakticiral in ni nič posebnega, da je pod 4L. Tudi če imata oba enak termični izkoristek, bo hibrid še vedno zrl več, ker je energijska vrednost benza nizja ;)
Je pa res, da bo korola pratično vedno zmagala v mestni in stop&go voznji, ker tam lahko hsd najbolj blesti.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
hojnikb ::
Brez DPFa nebo kadil. Kajenje je praviloma posledica nepravilno narejene mape.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- odbrisal: ahac ()
hojnikb ::
Mislim da se razlikujejo najine definicije kaj pomeni da kadi. Po moji definiciji 100x povečana produkcija saj (trdih delcev) pomeni da kadi. Po tvoji pa da kadi pomeni samo to da ti to fizično vidiš (kadi še vseeno tudi če ti tega ne vidiš).
Pogovarjamo se seveda o kajenju, ki je vidno z prostim očesom. Nevidnega kajenja avstrijski policaj na avtobanu nebo vidu. Itk pa, benefiti DPFa so jasni, o tem ni treba diskutirat.
#brezpodpisa
hojnikb ::
V praksi je kajenje nevidno, ampak večina tunerjov, ki sw odstranjuje dpf (ker to pač morš nardit, če fizično odstraniš), ne zna pravilno nastavit smoke limit (te limite so razlog, da dizl ne kadi) zato potem kadi.
Nimajo zaston dizli map/maf in O2 senzorjev.
Nimajo zaston dizli map/maf in O2 senzorjev.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
zobnik ::
V Italiji je plin 60% ceneje kot dizel, bencin...pa dostkrat zasledim kak ma Italija bencin dost dražji od nas a pozabljajo da je v Italiji tud ogromno predelanih bencinarjev na plin.
Itak pa v Italiji nimajo ravno mrzlih zim, tak da jim tud na plin vseskozi dela.
Itak pa v Italiji nimajo ravno mrzlih zim, tak da jim tud na plin vseskozi dela.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Cena goriva na AC - izven AC (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13862 (10438) | sbawe64 |
» | Cena bencina, trošarine itd.. (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 15223 (13400) | St235 |