» »

Mini električni avto, prihodnost mestne mobilnesti tudi v Sloveniji?

Mini električni avto, prihodnost mestne mobilnesti tudi v Sloveniji?

Temo vidijo: vsi
««
«
1 / 10
»»

Marko40 ::

Najprej poglejte posnetek, ki je ključen za debato. :)





Strošek "za gorivo" je 40x manjši kot pri običajnem dizelskem ali bencinskem avtu. Na kitajskem so zelo razšijeni, pri nas še ne. Vsekakor predstavljajo odlično, okolju prijazno alternativo za po mestu (kot drugi avto). Bi kupili kaj takega in če ne, zakaj ne? Poznate koga ki zadeve uvaža v Slovenijo?

.

IL_DIAVOLO ::

Ne, ker odrasel moški mora voziti dolg avto. Take ritke mitke za deda pač niso.

Marko40 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ne, ker odrasel moški mora voziti dolg avto. Take ritke mitke za deda pač niso.


Primer iz Kitajske, kjer so ti avti zelo razširjeni, ti dokazuje nasprotno. To tvoje mišljenje je zmotno in polno neracionalnih predsodkov. Seveda imaš ti pravico do svojega napačnega mišljenja, ampak marsikdo pa razmišlja brez predsodkov in bolj zrelo. Tak bi za po mestu verjamem da kupil tudi takšen avto, ki ima 40 x manjši strošek "goriva" v primerjavi z običajnim avtom. Nekateri pač radi plačujete 40x več. Nič zato, saj ste sami na slabšem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marko40 ()

Alien123 ::

Greš v večji nakup v trgovino, pa sfali prostora v avtu. Takšna jajca naj kar oni vozijo.

IL_DIAVOLO ::

Marko40 je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ne, ker odrasel moški mora voziti dolg avto. Take ritke mitke za deda pač niso.


Primer iz Kitajske, kjer so ti avti zelo razširjeni, ti dokazuje nasprotno. To tvoje mišljenje je zmotno in polno neracionalnih predsodkov. Seveda imaš ti pravico do svojega napačnega mišljenja, ampak marsikdo pa razmišlja brez predsodkov in bolj zrelo. Tak bi za po mestu verjamem da kupil tudi takšen avto, ki ima 40 x manjši strošek "goriva" v primerjavi z običajnim avtom. Nekateri pač radi plačujete 40x več. Nič zato, saj ste sami na slabšem.


Ni racionalno, je pa satisfying.

Cena pač ne pretehta udobja in užitka v dnevni sobi na 4 kolesih.

Marko40 ::

Alien123 je izjavil:

Greš v večji nakup v trgovino, pa sfali prostora v avtu. Takšna jajca naj kar oni vozijo.


Za večji nakup pač vzameš drugi avto ane. Za običajne nakupe pa je več kot zadosti. Tak avto je mišljen kot drugi avto za po mestu. Pač greš za večji nakup z prvim. Čeprav jaz bi naredil argument da se da tudi stvari za večji nakup spraviti v ta avto.

0,25 EUR na 100 km, namesto 10 EUR kot porablja tvoj avto, je pač mikaven podatek.

IL_DIAVOLO je izjavil:

Marko40 je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ne, ker odrasel moški mora voziti dolg avto. Take ritke mitke za deda pač niso.


Primer iz Kitajske, kjer so ti avti zelo razširjeni, ti dokazuje nasprotno. To tvoje mišljenje je zmotno in polno neracionalnih predsodkov. Seveda imaš ti pravico do svojega napačnega mišljenja, ampak marsikdo pa razmišlja brez predsodkov in bolj zrelo. Tak bi za po mestu verjamem da kupil tudi takšen avto, ki ima 40 x manjši strošek "goriva" v primerjavi z običajnim avtom. Nekateri pač radi plačujete 40x več. Nič zato, saj ste sami na slabšem.


Ni racionalno, je pa satisfying.

Cena pač ne pretehta udobja in užitka v dnevni sobi na 4 kolesih.


Je racionalno. Če kaj ni racionalno je to da ti svojih 90 kg par kilometrov do trgovine pelješ v svoji 1500 kg težki kravi, to ni racionalno tako z okoljskega, kot z ekonomskega vidika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marko40 ()

UganiKdo ::

Bi kupil, če ne bi bilo ustreznih alternativ, ki ne zahtevajo lastništva vozila. Ampak spet manjka ključen podatek: Kakšna je cena (do registracije)? Nič ne pomaga super ideja, če tega ne moreš spravit na cesto pri nas. Zadnji kader prvega filma, mi ne daje kaj dosti upanja, da bo to možno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

Marko40 ::

UganiKdo je izjavil:

Bi kupil, če ne bi bilo ustreznih alternativ, ki ne zahtevajo lastništva vozila. Ampak spet manjka ključen podatek: Kakšna je cena (do registracije)? Nič ne pomaga super ideja, če tega ne moreš spravit na cesto pri nas.


Na prvem posnetku je omenjeno :) Glede legalnosti pa bi lahko bil problem pri nas (ali pa ne, treba se je pozanimati). Če je, je to samo birokratska ovira, kar bi država lahko enostavno rešila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marko40 ()

IL_DIAVOLO ::

Marko40 je izjavil:

Alien123 je izjavil:

Greš v večji nakup v trgovino, pa sfali prostora v avtu. Takšna jajca naj kar oni vozijo.


Za večji nakup pač vzameš drugi avto ane. Za običajne nakupe pa je več kot zadosti. Tak avto je mišljen kot drugi avto za po mestu. Pač greš za večji nakup z prvim. Čeprav jaz bi naredil argument da se da tudi stvari za večji nakup spraviti v ta avto.

0,25 EUR na 100 km, namesto 10 EUR kot porablja tvoj avto, je pač mikaven podatek.

IL_DIAVOLO je izjavil:

Marko40 je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ne, ker odrasel moški mora voziti dolg avto. Take ritke mitke za deda pač niso.


Primer iz Kitajske, kjer so ti avti zelo razširjeni, ti dokazuje nasprotno. To tvoje mišljenje je zmotno in polno neracionalnih predsodkov. Seveda imaš ti pravico do svojega napačnega mišljenja, ampak marsikdo pa razmišlja brez predsodkov in bolj zrelo. Tak bi za po mestu verjamem da kupil tudi takšen avto, ki ima 40 x manjši strošek "goriva" v primerjavi z običajnim avtom. Nekateri pač radi plačujete 40x več. Nič zato, saj ste sami na slabšem.


Ni racionalno, je pa satisfying.

Cena pač ne pretehta udobja in užitka v dnevni sobi na 4 kolesih.


Je racionalno. Če kaj ni racionalno je to da ti svojih 90 kg par kilometrov do trgovine pelješ v svoji 1500 kg težki kravi, to ni racionalno tako z okoljskega, kot z ekonomskega vidika.


Saj pravim, da ni. Ker racionalnost pač nobenemu ni pomembna, če mu vožnja z 2 tonsko kravo predstavlja užitek in svobodo.

Nismo vsi hipiji.

Marko40 ::

Problem se pojavi da nekdo po nepotrebnem svinja okolje in krati pravico do neonesnaženega okolja in čistega zraka nekomu drugemu, medtem ko bi brez problema vozil 40x bolj okolju prijazen avto za po mestu. Hipi pa nisem : )

Mene sicer privlači najbolj praktično zastonj vožnja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marko40 ()

IL_DIAVOLO ::

Mene pa privlači parkirat avto v trgovskem centru(free parking) in setnja.

Urbano#Desno ::

Komentar sredi filmcka da so zadevo ponekod na kitajskem prepovedali ker je prenevarna vliva obilo zaupanja v moznost uporabe znotraj EU

Marko40 ::

Urbano#Desno je izjavil:

Komentar sredi filmcka da so zadevo ponekod na kitajskem prepovedali ker je prenevarna vliva obilo zaupanja v moznost uporabe znotraj EU


To ne vpliva zaupanja. Vendar v žaru svojega neupravičenega nasprotovanja, ne vidiš realne slike. Point je sam koncept mini električnega avta za po mestu. Tehnično se jim da kumot narediti boljše vzmetenje in ostale zadeve da bodo varni in to tudi ne bi stalo bisteno več. Sicer pa menim da si v takšnem avtu precej varnejši kot na kolesu, pa vendar koles pa niso prepovedali. Torej razlog prepovedi ni varnost, ampak je interes industije večjih vozil, ki jim ta manjša poceni mini vozila odžirajo trg.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marko40 ()

Lonsarg ::

Pa kaki poceni neki, tak avto bi moral biti vsaj faktor 2 cenejši. Ker je konkretno manjši od konkurence in skoraj enako drag se pa seveda ne prodaja, mislm kaj so pa mislili a ni blo to samoumevno da bo tako še predno so lansirali?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Urbano#Desno ::

Aha zadaj za prepovedjo je zarota velikanov avto posla.
V tem si zagotovo varnejsi kot na kolesu dokler je hitrost enaka samo ce se z telimi kanticami zelis premikati po cesti bo morala biti brzina malo visja kot pa jo dosega povprecen ljubljanski kolesar.
Saj ciljas na voznjo po cesti?

Marko40 ::

Lonsarg je izjavil:

Pa kaki poceni neki, tak avto bi moral biti vsaj faktor 2 cenejši. Ker je konkretno manjši od konkurence in skoraj enako drag se pa seveda ne prodaja, mislm kaj so pa mislili a ni blo to samoumevno da bo tako še predno so lansirali?


Nisi dobro pogledal videa: saj SO več kot dvakrat cenejši. So celo 30x cenejši. Starting price je omenjen 1000 $. V nadaljevanju videa kot normalno ceno omeni 1500 $.

Seveda point avta je 30x nižja cena, poraba samo 0,3 EUR na 100 km, namesto 10 EUR kot ti porabi tvoj bencinar/dizel. Pa še možnost zelo enostavnega parkiranja v najmanjše špranje dobiš gratis. Pri takšnem avtu ni problema dobiti park placa (za razliko od navadnega avta). Torej tak avto je izredno poceni, skoraj zastonj za vožnjo in hkrati je izredno poceni za kupit.

Urbano#Desno je izjavil:

Aha zadaj za prepovedjo je zarota velikanov avto posla.
V tem si zagotovo varnejsi kot na kolesu dokler je hitrost enaka samo ce se z telimi kanticami zelis premikati po cesti bo morala biti brzina malo visja kot pa jo dosega povprecen ljubljanski kolesar.
Saj ciljas na voznjo po cesti?


Definitivno je, zakaj drugače niso prepovedali vseh ostalih prevoznih sredstev ki so bolj nevarna? Saj hitrosti teh avtomobilov so manjhe, poglej video (to bi moral že prej sicer). Defintiivno so teli avtočki varnejši kot pa če si kolesar popolnoma brez zaščite in pleha okoli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marko40 ()

Šimpanz ::

To smo že imeli včasih s fičkoti pa bolhami. Ljudje so hoteli imeti vedno večje avteke, zato je naslednik fičkota velik kot včasih Clio. Kitajci so na istem kot mi v 60 ali 70 letih, samo da delajo na elektriko.

IL_DIAVOLO ::

Ma 1/4 zvezdice za varnost?

Marko40 ::

Šimpanz je izjavil:

To smo že imeli včasih s fičkoti pa bolhami. Ljudje so hoteli imeti vedno večje avteke, zato je naslednik fičkota velik kot včasih Clio. Kitajci so na istem kot mi v 60 ali 70 letih, samo da delajo na elektriko.


Fičoti so bili veliko večji. Sicer pa ja, point je da fičo ti je še zmeraj kuril 5 litrov na 100 km. Fičo ti ni kuril nič kaj dosti manj kot pa večji avto. Seprav ni bilo toliko realnega haska da bi vozil manjši avto.

Glede na to da teli mini ELEKTRIČNI avti kurijo kar 40 x manj kot današnji avti, verjamem da obstaja pri mnogih interes da bi ga kupili..

fikus_ ::

Dvomim, da ta zadeva vzdrži varnostne zahteve v EU!

Marko40 ::

fikus_ je izjavil:

Dvomim, da ta zadeva vzdrži varnostne zahteve v EU!


Point je sam koncept mini električnega avta za po mestu. Tehnično se jim da kumot narediti boljše vzmetenje in ostale zadeve da bodo varni in to tudi ne bi stalo bisteno več.

UganiKdo ::

Koncept je eno, praksa pa drugo.
Ce zadeva ne izpolnjuje varnostnih standardov potem pac nima kaj delat na cesti.

Do sedaj je edino smart uspel priblizno uresnicit koncept, ki ga opisuhes, vendar niti pod razno za ceno ki jo ti sanjas.

Urbano#Desno ::

In za koliko tvoja inzenirska pamet ocenjuje da bi stal mini elektricen avto ki bi zadostil EU zahtevam? Smart je koliko ene 20 jurjev. Ti bi ziher naredil mnogo ceneje a ne ?

UganiKdo ::

Marko40 je izjavil:

UganiKdo je izjavil:

Bi kupil, če ne bi bilo ustreznih alternativ, ki ne zahtevajo lastništva vozila. Ampak spet manjka ključen podatek: Kakšna je cena (do registracije)? Nič ne pomaga super ideja, če tega ne moreš spravit na cesto pri nas.


Na prvem posnetku je omenjeno :) Glede legalnosti pa bi lahko bil problem pri nas (ali pa ne, treba se je pozanimati). Če je, je to samo birokratska ovira, kar bi država lahko enostavno rešila.


Koliko stane zadeva da jo proizvedejo na kitajskem je irelavantno. Jaz te sprasujem kaksna je cena tega do registracije v EU. Glede na to kaj si domisljas da ves bi pricakoval da bos stresel iz rokava, pa vidim da ne ves niti to ali je zadeva sploh street legal v EU.

In ne varnostni standardi motornih vozil niso nekaj kar se spremeni cez noc.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

IL_DIAVOLO ::

Prdulja aka moped avto pride 9 jurjev.

Utk ::

Če bi stalo 4-5 jurjev, imelo 100 km dosega in šlo vsaj nekih 90 na uro (nočem da me pretirano prehitevajo ko sem v tem, po drugi strani pa tudi 90 vozit s tem ni kar tako), bi kupil. O varnosti pa škoda tu fantazirat. Tudi če bi bil zadosti trden se nima kaj dost za zmečkat. Bolj pomembno, da je stvar stabilna.

fikus_ ::

Za varnost na cesti je vzmetenje se najmanjši problem! Saj veš, crash testi, zvezdice, . . .

UganiKdo ::

IMO 90 km/h za tole niti ni potrebno. 70 km/h je znotraj mesta dovolj. Vseeno pa treba vsaj osnovne varnostne standarde izpolnit, kar pa tole niti v sanjah ne doseze.

In potem smo spet pri tem da to ne stane 1k, ampak 10k in vec.

modelno1 ::

Citroen pravi, da bo novega Ami-ja prodajal za 6k €.
Dvosed, do 45 km/h, 70 km dosega.
Link.
Respect the bacteria! They are the only culture some people have.

Utk ::

UganiKdo je izjavil:

IMO 90 km/h za tole niti ni potrebno. 70 km/h je znotraj mesta dovolj. Vseeno pa treba vsaj osnovne varnostne standarde izpolnit, kar pa tole niti v sanjah ne doseze.

In potem smo spet pri tem da to ne stane 1k, ampak 10k in vec.

Mnja, kolk mest pa imamo v Sloveniji. Še v Ljubljani moraš na obvoznico, če hočeš kam prit. In znotraj mesta so druge opcije boljše.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Kvinta ::

To bo enkrat v bližnji prihodnosti vsaka bolj al manj znana firma mela enega v ponudbi enako je blo z E-Kolesi najprej so vsi pljuvali zdaj ga ima Porsche pa Aston Martin pa Koenigsegg pa Bmw itd
Cene pa bojo seveda temu primene za vsakega nekaj za mene recimo Seat Minimo za Marka Zucknerberga pa kaki Rolls Royce al pa dva. Tu se bomo pa pol menli kak si bogataši z malimi luleki drage avte kupujejo :))
A.C.A.B

Marko40 ::

Utk je izjavil:

Če bi stalo 4-5 jurjev, imelo 100 km dosega in šlo vsaj nekih 90 na uro (nočem da me pretirano prehitevajo ko sem v tem, po drugi strani pa tudi 90 vozit s tem ni kar tako), bi kupil. O varnosti pa škoda tu fantazirat. Tudi če bi bil zadosti trden se nima kaj dost za zmečkat. Bolj pomembno, da je stvar stabilna.


Blizu temu je Renault Twizzy, gre 90 km/h (če ga softwersko odkleneš, celo cca 120 km/h doseže), stane tudi v rangu kot si ga podal. Samo fora je da bi blo fanj da zadeva pride tam ene 2500 EUR, kar bi bilo tehnično možno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marko40 ()

IL_DIAVOLO ::

the two-seat Ami is barely a car. In fact, Citroën refers to it as a "non-conformist mobility object"


Lol

Marko40 ::

Tole v konceptu tudi niso slabe zadeve za po mestu, če bi bilo poceni in na elektriko, da je vožnja praktično zastonj..bi bla to top zadeva, ki verjamem da bi jo marsikdo kupil.





Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marko40 ()

IL_DIAVOLO ::

Slovenci imajo raje suv-je, kot kinder jajcka.

Marko40 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Slovenci imajo raje suv-je, kot kinder jajcka.


SUVI niso za v mesta in tudi ni nobene potrebe za suve v mestih. Kaj pa ma rado bogih 25 % slovencev pa je tako ali tako nerelevantno. Čim prej prepovedat SUVE v mestih, tem bolje za vse. Nekaterih pač pamet nikoli ne sreča. :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marko40 ()

Marko40 ::

Al pa tole zgleda tud kul:

https://www.facebook.com/watch/?v=47662...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marko40 ()

IL_DIAVOLO ::

Koliko je e upov, twingov, twizy-ev? Ce vidiš enega na dan, je veliko. To se v slo ne bo prodajalo.

pegasus ::

Marko40 je izjavil:

Čim prej prepovedat SUVE v mestih, tem bolje za vse.
Daj na predlagaj vladi pa bomo upvotali.

WizzardOfOZ ::

Marko40 je izjavil:

Alien123 je izjavil:

Greš v večji nakup v trgovino, pa sfali prostora v avtu. Takšna jajca naj kar oni vozijo.


Za večji nakup pač vzameš drugi avto ane. Za običajne nakupe pa je več kot zadosti. Tak avto je mišljen kot drugi avto za po mestu. Pač greš za večji nakup z prvim. Čeprav jaz bi naredil argument da se da tudi stvari za večji nakup spraviti v ta avto.


A to pa je racionalno, da imaš 2 avtomobila? A ni en dosti?

Utk ::

Marko40 je izjavil:

Utk je izjavil:

Če bi stalo 4-5 jurjev, imelo 100 km dosega in šlo vsaj nekih 90 na uro (nočem da me pretirano prehitevajo ko sem v tem, po drugi strani pa tudi 90 vozit s tem ni kar tako), bi kupil. O varnosti pa škoda tu fantazirat. Tudi če bi bil zadosti trden se nima kaj dost za zmečkat. Bolj pomembno, da je stvar stabilna.


Blizu temu je Renault Twizzy, gre 90 km/h (če ga softwersko odkleneš, celo cca 120 km/h doseže), stane tudi v rangu kot si ga podal. Samo fora je da bi blo fanj da zadeva pride tam ene 2500 EUR, kar bi bilo tehnično možno.

Ne, twizi ni niti podoben avtu. Hočem nekaj na 4 kolesih. Če že 3, pa da je vsaj nekaj kot aptera, ne pa kot moped.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

facepalm ::

Utk je izjavil:

Marko40 je izjavil:

Utk je izjavil:

Če bi stalo 4-5 jurjev, imelo 100 km dosega in šlo vsaj nekih 90 na uro (nočem da me pretirano prehitevajo ko sem v tem, po drugi strani pa tudi 90 vozit s tem ni kar tako), bi kupil. O varnosti pa škoda tu fantazirat. Tudi če bi bil zadosti trden se nima kaj dost za zmečkat. Bolj pomembno, da je stvar stabilna.


Blizu temu je Renault Twizzy, gre 90 km/h (če ga softwersko odkleneš, celo cca 120 km/h doseže), stane tudi v rangu kot si ga podal. Samo fora je da bi blo fanj da zadeva pride tam ene 2500 EUR, kar bi bilo tehnično možno.

Ne, twizi ni niti podoben avtu. Hočem nekaj na 4 kolesih. Če že 3, pa da je vsaj nekaj kot aptera, ne pa kot moped.



Twizy je tudi drag. S subvencijo pride okoli 5k€ + 50€/m najem baterije. Marsikdo bi prisel ceneje skozi s cliotom za 2k in 50€/m goriva. Pa se klimo, sipe in gretje dobis zraven:)))

Marko40 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Koliko je e upov, twingov, twizy-ev? Ce vidiš enega na dan, je veliko. To se v slo ne bo prodajalo.


Zato ker to našteto stane 10 jurjev. Če bi stalo 2 ali 3 jurje bi bila zadeva popolnoma drugačna in bi se prodajalo masovno.

WizzardOfOZ je izjavil:

Marko40 je izjavil:

Alien123 je izjavil:

Greš v večji nakup v trgovino, pa sfali prostora v avtu. Takšna jajca naj kar oni vozijo.


Za večji nakup pač vzameš drugi avto ane. Za običajne nakupe pa je več kot zadosti. Tak avto je mišljen kot drugi avto za po mestu. Pač greš za večji nakup z prvim. Čeprav jaz bi naredil argument da se da tudi stvari za večji nakup spraviti v ta avto.


A to pa je racionalno, da imaš 2 avtomobila? A ni en dosti?


Da, zato ker je drugi električen in ne onasnežuje mest in tudi overall onasnežuje 20x manj. Prav tako je vožnja mini električnega avta praktično zastonj, medtem ko pri navadnem avtu stane masivnih 10 EUR na 100 km..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marko40 ()

Zimonem ::

Za 2-3 jurje vzamem takoj kako bolj ruralno zadevo. V stilu Kaiyun pickman. 7 jurjev pa ne dam.

Marko40 ::

Utk je izjavil:

Marko40 je izjavil:

Utk je izjavil:

Če bi stalo 4-5 jurjev, imelo 100 km dosega in šlo vsaj nekih 90 na uro (nočem da me pretirano prehitevajo ko sem v tem, po drugi strani pa tudi 90 vozit s tem ni kar tako), bi kupil. O varnosti pa škoda tu fantazirat. Tudi če bi bil zadosti trden se nima kaj dost za zmečkat. Bolj pomembno, da je stvar stabilna.


Blizu temu je Renault Twizzy, gre 90 km/h (če ga softwersko odkleneš, celo cca 120 km/h doseže), stane tudi v rangu kot si ga podal. Samo fora je da bi blo fanj da zadeva pride tam ene 2500 EUR, kar bi bilo tehnično možno.

Ne, twizi ni niti podoben avtu. Hočem nekaj na 4 kolesih. Če že 3, pa da je vsaj nekaj kot aptera, ne pa kot moped.


Saj to ane. To bi moral nekdo uvažati z kitajske in če zakoni karkoli prepovedujejo, je treba spremenit zakone.

Marko40 ::

facepalm je izjavil:

Utk je izjavil:

Marko40 je izjavil:

Utk je izjavil:

Če bi stalo 4-5 jurjev, imelo 100 km dosega in šlo vsaj nekih 90 na uro (nočem da me pretirano prehitevajo ko sem v tem, po drugi strani pa tudi 90 vozit s tem ni kar tako), bi kupil. O varnosti pa škoda tu fantazirat. Tudi če bi bil zadosti trden se nima kaj dost za zmečkat. Bolj pomembno, da je stvar stabilna.


Blizu temu je Renault Twizzy, gre 90 km/h (če ga softwersko odkleneš, celo cca 120 km/h doseže), stane tudi v rangu kot si ga podal. Samo fora je da bi blo fanj da zadeva pride tam ene 2500 EUR, kar bi bilo tehnično možno.

Ne, twizi ni niti podoben avtu. Hočem nekaj na 4 kolesih. Če že 3, pa da je vsaj nekaj kot aptera, ne pa kot moped.



Twizy je tudi drag. S subvencijo pride okoli 5k€ + 50€/m najem baterije. Marsikdo bi prisel ceneje skozi s cliotom za 2k in 50€/m goriva. Pa se klimo, sipe in gretje dobis zraven:)))


Če baterijo odkupiš prideš ceneje z Twizzyjem skozi, samo še vseeno je precenjen ta Twizzy, pa čeprav z njim prideš ceneje skozi kot pa s Cliotom za 2 jurja.

UganiKdo ::

Marko40 je izjavil:

Utk je izjavil:

Marko40 je izjavil:

Utk je izjavil:

Če bi stalo 4-5 jurjev, imelo 100 km dosega in šlo vsaj nekih 90 na uro (nočem da me pretirano prehitevajo ko sem v tem, po drugi strani pa tudi 90 vozit s tem ni kar tako), bi kupil. O varnosti pa škoda tu fantazirat. Tudi če bi bil zadosti trden se nima kaj dost za zmečkat. Bolj pomembno, da je stvar stabilna.


Blizu temu je Renault Twizzy, gre 90 km/h (če ga softwersko odkleneš, celo cca 120 km/h doseže), stane tudi v rangu kot si ga podal. Samo fora je da bi blo fanj da zadeva pride tam ene 2500 EUR, kar bi bilo tehnično možno.

Ne, twizi ni niti podoben avtu. Hočem nekaj na 4 kolesih. Če že 3, pa da je vsaj nekaj kot aptera, ne pa kot moped.


Saj to ane. To bi moral nekdo uvažati z kitajske in če zakoni karkoli prepovedujejo, je treba spremenit zakone.

Kaj se cakas? Pet minut dela in bos spremenil varnostne standarde ki veljajo za vozila v EU.

Zimonem ::

Nisem ziher če imaš prav, poznam ene dva z nekimi mini mahindrami. Tile iz videa so pa tam tam.

UganiKdo ::

Bos moral bit bolj konkreten. Marka sem ze prakrat prosil naj mi za 3k spravi do registracije te jejcke ki se za tisocaka dobijo na kitajskem, pa vsakic rep med noge stisne.

WizzardOfOZ ::

Marko40 je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Koliko je e upov, twingov, twizy-ev? Ce vidiš enega na dan, je veliko. To se v slo ne bo prodajalo.


Zato ker to našteto stane 10 jurjev. Če bi stalo 2 ali 3 jurje bi bila zadeva popolnoma drugačna in bi se prodajalo masovno.

WizzardOfOZ je izjavil:

Marko40 je izjavil:

Alien123 je izjavil:

Greš v večji nakup v trgovino, pa sfali prostora v avtu. Takšna jajca naj kar oni vozijo.


Za večji nakup pač vzameš drugi avto ane. Za običajne nakupe pa je več kot zadosti. Tak avto je mišljen kot drugi avto za po mestu. Pač greš za večji nakup z prvim. Čeprav jaz bi naredil argument da se da tudi stvari za večji nakup spraviti v ta avto.


A to pa je racionalno, da imaš 2 avtomobila? A ni en dosti?


Da, zato ker je drugi električen in ne onasnežuje mest in tudi overall onasnežuje 20x manj. Prav tako je vožnja mini električnega avta praktično zastonj, medtem ko pri navadnem avtu stane masivnih 10 EUR na 100 km..


Zakaj lažeš? Elektriko za napajanje avtomobila je tudi potrebno plačat. In ne, ni poceni.

Cena polnjenja bo od ena do devet centov na minuto ter bo odvisna od moči in časa polnjenja. Za polnjenje z močjo do 7,99 kilovata bo treba odšteti en cent na minuto oz. tri cente, če bo polnjenje trajalo dlje kot 180 minut

Cena polnjenja z močjo do 14,99 kilovata bo dva oz. šest centov na minuto, polnjenje z močjo do 22,99 kilovata pa bo stalo tri oz. devet centov na minuto. Za višjo ceno po pretečenih 180 minutah polnjenja so se po Curkovih besedah odločili zato, da bi uporabnike vozil spodbudili k umiku vozila s parkirnega mesta po končanem polnjenju.

Poleg tega bodo morali uporabniki vozil ob vsakem začetem polnjenju ne glede na njegovo trajanje plačati tudi pristojbino. Ta bo znašala 50 centov za predplačnike in en evro za enkratne uporabnike.


Avtov, ki imajo porabo 10 litrov (kar predstavlja 10€ na 100km) je pa bolj malo v prodaji. Tisti, ki pa take avtomobile kupijo, jim je pa za porabo verjetno vseeno. Večina jih porabi manj. Še posebaj, če so predelani na plin. (imam stalni 4x4 pogon na svojem avtu, pa porabi konkretno manj kot 10 litrov na 100km, pa je bencinar in še avtomatik).
««
«
1 / 10
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nemčija povečuje subvencije za električna vozila (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
5717824 (13568) tikitoki
»

Inštitut Ifo: električni avtomobili za okolje slabši od konvencionalnih (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
18347971 (40823) J.McLane
»

Tudi Volvo pripravlja električne tovornjake (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
16960647 (54973) Jackass

Več podobnih tem