Forum » Na cesti » Letne Pnevmatike Falken 195/65 R15
Letne Pnevmatike Falken 195/65 R15
Manager ::
Pozdravljeni
Zanima me ali ima kdo izkušnje z letnimi pnevmatikami FALKEN ZIEX ZE310 ECORUN 195/65 R15?
Gledal sem nekaj testov in je bila ocenjena za vredu pnevmatiko, razen na mokrem naj bi bila slaba, vendar nevem koliko so ti testi točni. Letno naredim nekje max 20.000km.
Hvala za pomoč & info, lep pozdrav.
Zanima me ali ima kdo izkušnje z letnimi pnevmatikami FALKEN ZIEX ZE310 ECORUN 195/65 R15?
Gledal sem nekaj testov in je bila ocenjena za vredu pnevmatiko, razen na mokrem naj bi bila slaba, vendar nevem koliko so ti testi točni. Letno naredim nekje max 20.000km.
Hvala za pomoč & info, lep pozdrav.
- spremenil: Manager ()
m0LN4r ::
Tej testi so pol kurca vredni, testi so vedno malo mesano na zaru, razlicne dimenzije, razlicni avti...
Bom pa tako povedal, ce se ti gre za ceno in kolko tolko normalno vozis bo vredu. Kdor predvidljivo in defenzivno vozi, ne rabi imeti gor Michelin Pilot Sport.
Ce pa rad vozis na "knap" oz. tesno pa si nabavi gumo, ki v povprecju vecih testov dobi najvisjo oceno v mokrem, ne bo te pa resila, ce naredis neumnost na cesti.
Ce pa odletis s ceste na suhem, pa gres rajs z gokarti dirkat.
Ce je moj kolega iz poljske prevozil pol evrope na znucanih ching chong gumah brez nesrece, potem ves koliko je ura.
Bom pa tako povedal, ce se ti gre za ceno in kolko tolko normalno vozis bo vredu. Kdor predvidljivo in defenzivno vozi, ne rabi imeti gor Michelin Pilot Sport.
Ce pa rad vozis na "knap" oz. tesno pa si nabavi gumo, ki v povprecju vecih testov dobi najvisjo oceno v mokrem, ne bo te pa resila, ce naredis neumnost na cesti.
Ce pa odletis s ceste na suhem, pa gres rajs z gokarti dirkat.
Ce je moj kolega iz poljske prevozil pol evrope na znucanih ching chong gumah brez nesrece, potem ves koliko je ura.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Barbarpapa2 ::
Pozdrav
Sem pred zelo podobno dilemo kot OP. Sam iščem pnevmatike z dimenzijami 175/60 R15. In sem naletel prav tako na omenjeno pnevmatiko Falken, ki ima baje po ocenah slabše lastnosti pri zaviranju v mokrem, hkrati pa odlične vrednosti pri aquaplaningu. Druga pnevmatika, ki mi je zanimiva je Vredestein Sportrac 5 (dobro zaviranje v mokrem, slabše vrednosti pri aquaplaningu)...
Me prav tako zanima, če obstajajo kakšni uporabniki ene od obeh in kakšni so njihovi vtisi?
In če so razni testi en drek vredni, na kaj naj se potem običajni uporabniki zanašamo?
Lp
Jože
Sem pred zelo podobno dilemo kot OP. Sam iščem pnevmatike z dimenzijami 175/60 R15. In sem naletel prav tako na omenjeno pnevmatiko Falken, ki ima baje po ocenah slabše lastnosti pri zaviranju v mokrem, hkrati pa odlične vrednosti pri aquaplaningu. Druga pnevmatika, ki mi je zanimiva je Vredestein Sportrac 5 (dobro zaviranje v mokrem, slabše vrednosti pri aquaplaningu)...
Me prav tako zanima, če obstajajo kakšni uporabniki ene od obeh in kakšni so njihovi vtisi?
In če so razni testi en drek vredni, na kaj naj se potem običajni uporabniki zanašamo?
Lp
Jože
rosomah ::
Barbarpapa2 je izjavil:
Pozdrav
Sem pred zelo podobno dilemo kot OP. Sam iščem pnevmatike z dimenzijami 175/60 R15. In sem naletel prav tako na omenjeno pnevmatiko Falken, ki ima baje po ocenah slabše lastnosti pri zaviranju v mokrem, hkrati pa odlične vrednosti pri aquaplaningu. Druga pnevmatika, ki mi je zanimiva je Vredestein Sportrac 5 (dobro zaviranje v mokrem, slabše vrednosti pri aquaplaningu)...
Me prav tako zanima, če obstajajo kakšni uporabniki ene od obeh in kakšni so njihovi vtisi?
In če so razni testi en drek vredni, na kaj naj se potem običajni uporabniki zanašamo?
Lp
Jože
zanašajmo(-te) se na defenzivno vožnjo ??? hmmm
m0LN4r ::
zanašajmo(-te) se na defenzivno vožnjo ??? hmmm
Tako je. Treba je pac razumeti, da vsestransko dobre gume za malo dnara ni.
Ce vprasas mene, Falken, Vredestein nasplosno niso slabe gume, ne mores jih pa primerjati z Goodyear, Michelin, Pireli visjega razreda naprimer, tam imas tudi vec razlicnih.
Ene so za dirkat po suhem, druge so spet dobre v mokrem. Dobra guma v mokrem v malih dimenzijah, bo pac mehkejsa imela bolj grob profil, posledica je, da se bo veliko hitreje znucala.
Pri 165 sirine je defenzivna voznja zlata vredna. Sicer jaz sem imel na Polo 2001 vse zivo gori, lahko imas najdrazje gume gor, ki jih najdes, ampak ko menjas 165 npr. za 195 bos razliko opazil ze prvic, ko bos zavil. Med znamkami pa meh.
Ne bom pa pozabil Goodrich Eagle F1, ki so ble poceni, ampak take gume za ta dnar vec ne delajo. Avto se je lepil na cesto, pa ce je bil to dez al pa suho, pa se gulile so se minimalno.
Na GTIju sem imel poleti Bridgestone, super gume na suhem, na mokrem pa je treba malo pazit.
Pozimi pa itak samo Michelin Winter conti al pa pac top 3, ki so vsako leto isti.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Barbarpapa2 ::
Pozdrav
Ne vem, od kod je bil pripeljan sklep, da pa dobre pnevmatike želim zato, da bi "ofenzivno" vozil. Prav tako nisem nikjer navedel, da želim poceni pnevmatike. Želim enostavno najboljše možne pnevmatike v dani dimenziji, ker tudi pri še tako defenzivni vožnji lahko pride do situacije, ko so lastnosti pnevmatike pomembne. Sem gledal tudi prosluli ADAC test (mislim, da AMZS povzema ravno tega) letnih pnevmatik za to leto. Testirane so 17 in 18 colske in test velja v bistvu samo za dimenzije, ki so bile testirane. In ko greš iskat "ta boljše" pnevmatike manjših dimenzij, ugotoviš, da jih v takšnih dimenzijah sploh ne proizvajajo.
Po iskanju po internetu sta nekako na vrh "priplavali" prej omenjeni pnevmatiki. Ker nekako "uglednega" testa on njih nisem našel, pač sprašujem tukaj...
In še za zaključek. Pri nas se pnevmatike zamenja po štirih sezonah, letne in zimske, ne glede na obrabo. Pa se ne vozimo veliko, vsak od obeh avtomobilov naredi kakih ~15.000 km letno...
Lp
Jože
Ne vem, od kod je bil pripeljan sklep, da pa dobre pnevmatike želim zato, da bi "ofenzivno" vozil. Prav tako nisem nikjer navedel, da želim poceni pnevmatike. Želim enostavno najboljše možne pnevmatike v dani dimenziji, ker tudi pri še tako defenzivni vožnji lahko pride do situacije, ko so lastnosti pnevmatike pomembne. Sem gledal tudi prosluli ADAC test (mislim, da AMZS povzema ravno tega) letnih pnevmatik za to leto. Testirane so 17 in 18 colske in test velja v bistvu samo za dimenzije, ki so bile testirane. In ko greš iskat "ta boljše" pnevmatike manjših dimenzij, ugotoviš, da jih v takšnih dimenzijah sploh ne proizvajajo.
Po iskanju po internetu sta nekako na vrh "priplavali" prej omenjeni pnevmatiki. Ker nekako "uglednega" testa on njih nisem našel, pač sprašujem tukaj...
In še za zaključek. Pri nas se pnevmatike zamenja po štirih sezonah, letne in zimske, ne glede na obrabo. Pa se ne vozimo veliko, vsak od obeh avtomobilov naredi kakih ~15.000 km letno...
Lp
Jože
Manager ::
Koliko sem slišal, od uporabnikov je baje tale Falken ZIEX ZE 310 dobra pnevmatika, primerljiva s Continental, čeprav je seveda Continental boljša. Je pa baje ta Falken (v tej dimenziji), celo baje boljša od Goodyear. Tako sem slišal od nekaterih, ki so jih imeli, prodajajo itd., nvem pa koliko je to res.
Po forumih so pisali, da je Falken dobra pnevmatika, vendar na mokrem baje ni preveč dobra, drugi pa so spet pisali, da je v mokrem tudi dobra.
Falken = 42eur
Continental = 52eur
Seveda pri pnevmatikah ni treba šparati, ampak če je ta Falken dobra pnevmatika bi potem to vzel.
Po forumih so pisali, da je Falken dobra pnevmatika, vendar na mokrem baje ni preveč dobra, drugi pa so spet pisali, da je v mokrem tudi dobra.
Falken = 42eur
Continental = 52eur
Seveda pri pnevmatikah ni treba šparati, ampak če je ta Falken dobra pnevmatika bi potem to vzel.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Manager ()
m0LN4r ::
V dani dimenziji 165 se ne da dosti komplicirati.
10mm sirine naredi veliko vecjo razliko, kot pa je razlika med poceni in drago gumo pri 165.
10mm sirine naredi veliko vecjo razliko, kot pa je razlika med poceni in drago gumo pri 165.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Manager ::
GR2 ::
Ne vem, od kod je bil pripeljan sklep, da pa dobre pnevmatike želim zato, da bi "ofenzivno" vozil. Prav tako nisem nikjer navedel, da želim poceni pnevmatike. Želim enostavno najboljše možne pnevmatike v dani dimenziji, ker tudi pri še tako defenzivni vožnji lahko pride do situacije, ko so lastnosti pnevmatike pomembne.
Mogoče, ampak če voziš tako kot ostali, če dam primer, grem samo enkrat na leto iz Radovljice v Kranj, pa vedno vsi vozijo enako že 12 let. Pred in za Naklim vsi 60, ko grem jaz komot 120, dalo bi se pa tudi 160, tako da moram potem cele kolone prehitevat in verjetno tudi marsikomu ne paše da grem potem v škarje bolj kot bi si želeli. Vozite potem normalno 100, če si ne želite tega. Meni utrip še malo ne naraste v takih situacijah, tako da zame je to problematično samo ker moram čakat da se sprosti nasprotni promet.
Pred Kranjem in v obratni smeri mogoče da vidiš 80, ampak moraš vsaj nekih 500m potrpet pri 60, pa nima veze ali kolono dela tovornjak ali pa avto. Mislim, jaz bi prej dosegel 80 če bi imel avto z 20KM, s 50KM vem da sem bil tukaj že glavni, ker to je dosegel 120 v doglednem času.
Pa v naseljih tista počasna speljevanja do 40, da moram prehitevat takoj za semaforjem so tudi že malo smešna, ne vem kaj hočete doseči s tem, manjšo porabo ali kje je fora?
Pri takih hitrostih, ki jih imam jaz notri, moraš imet pa tako dobre gume kot zavore. Npr. sem ravno pred krožnim za Tržič prehitel tovornjak, noter sem imel verjetno kakih 120+, potem se mi pa eden malo nepričakovano povsem ustavi pred krožnim, da so mi poleteli vsi papirji iz sedeža.
Če sem že pri hitrostih, na AC pa nisem upal potegnit na več kot 195 (note to self, pred sabo bi si moral nalepiti listek da imam že 12 pik, ker v tistem trenutku se tega nisem zavedal), še to je bilo samo tam kjer sem ocenil da je bilo dovolj razmaka med avti, da noben ne bi smel imeti pametnega razloga za zavit na levi pas. Lahko pa bi, tako da načeloma je zame na AC ob srednje gostem (tak kot je povečini, na prazni AC se ne spomnim da bi se kdaj vozil, razen ponoči) prometu max 160, praktično vsak uletava na levi pas kot se mu zazdi, najprej za sekundo levi smernik, potem pa že premik. Enako delajo že pri 50km/h, kjer je mogoče še ok. Pri 150 mogoče tudi še ok, ker se pač vozijo vsi v isto smer in tudi ni take panike, ampak noben ne predvideva da bi šel jaz ali kdo drug lahko tudi 200, potem pa nenaden premik na levo ni več tako ok.
Pa prehitevanja da obstojijo ob avtu na desni in moram potem trobit, WTF je potem point prehitetevanja če imaš enako močan avto in si enako hiter.
Ne vem če ima sploh kdo pod pokrovom več kot 100KM, res ni videti, čeprav bi moral imet skoraj vsak dizel 140KM, ampak tudi ti itak vozijo bolj za 100KM, ko sem jaz vozil službenega je imel že na koncu pospeševalnega noter 160. Za to moč in tako vožnjo ne rabiš dobrih gum, ne rečem da 10 let stare, ampak do 6 let stare in vožene samo sezonsko bodo vsake ok.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
GR2 ::
Vsekakor imam boljši občutek pri 160 na regionalki (odvisno sicer od primera, sredi blagega ovinka kjer se ne vidi daleč naprej ravno ne) kot pri 200 na AC, po svoje logično, ker na regionalki so vsi predvidljivi, noben ne prehiteva in ne zavija na levi pas.
Aja, tema je o gumah, Michelin Primacy 3 225/45/17 vožene četrto sezono so povsem ok za mojo vožnjo. So pa po 10k km s profilom že bolj proti koncu.
Aja, tema je o gumah, Michelin Primacy 3 225/45/17 vožene četrto sezono so povsem ok za mojo vožnjo. So pa po 10k km s profilom že bolj proti koncu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
Manager ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | letne gume (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 19420 (6062) | m0LN4r |
» | Pnevmatike (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 20720 (5619) | Morison |
» | Gume 2019 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13942 (11592) | matobeli |
» | Letne gume 2016 (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 83426 (54208) | slemarko |
» | Ketere letne gume? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13637 (12008) | tengo |