» »

popravilo pik

popravilo pik

polozweii ::

Avto bele barve. Na pločevini je začela rjaveti drobna poškodba od kamenčka.
Pred mesecem sem ga peljal na avtomatsko pranje. Ali bo dovolj če ga na mestu kjer bom popravljal dobro operem z vodo, ali bi moral vseeno uporabiti tudi odstranjevalec silikona?

Na pločevini je še ena zelo drobno praska ki ni prišla do kovine. Kupil bi set za odstranjevanje prask pa me zanima če je vsak enako dober ali katerega priporočate

bubilak ::

kupi original korekturo za tvoj avto ,mesto razmasti lahko tudi z tekočino za čiščenje šip , vzemi kakšno špičko spucaj do čiste kovine potem zalij jamco z kupčkom ,ker se bo barva posedla počakaj kakšen dan ,da se dobro posuši . potem z provzornim lakom ,ki ga dobiš zraven še polakiraš , pustiš da se dobro posuši potem pa spoliras in to je to nobene velke matematke . lp

polozweii ::

Uporabil sem korekturo, ki je barva in lak v enem. Lahko se jo tudi polira.
https://www.bauhaus.ch/de/dupli-color-a...

Na youtube je nekdo na pločevino na tanko nanesel polirno sredstvo, počakal da se nekoliko posuši, potem pa z vato spoliral - ročno, brez mašine.
Obstajajo različna polirna sredstva, ki so odvisna od vrste barve/laka ali je vseeno kaj vzamem?

bubilak ::

za tisto malo kar boš spoliral je vse eno kaj uporabiš eno mal bolj grobo pasto pa bo .

polozweii ::

Takšna je načeta na polici. 2415,57 SIT
https://www.spanias.com/en/component/at...

Barva korekture ni tako snežno bela kot je barva pločevine. V potrdilu o skladnosti piše barva vozila S0B, vendar na spletu barve s takšnim imenom nisem našel.

mirzad ::

ni zdaj ne boš nič popravljal, ostani doma

solatko ::

Eni ste pa res bolniki. A cele dneve samo opazujete, kje se na vašem premoženju pojavi kakšna pikica? Avto je zadeva za vozit iz kraja v kraj, pri tem pa prihaja tudi do raznih udarcev kamenčkov, parkiranih vozil,... in dokler se res od daleč ne vidi, se s tem ne splača ubadat in zato še sekirat. A nimate dovolj drugih problemov.
Če človek dela nekaj tisoč km/mesec se nima časa ukvarjat z lepoto pleha, če delate nekaj tisoč na leto pa se ne splača imeti avta, ki bi ga bilo škoda, saj je to najslabša investicija, ki si jo nekateri niti privoščili nebi, če bi imeli dovolj ekonomskega znanja.
Delo krepa človeka

polozweii ::

Ravno zato popravljam sam, ker sem doma.

solatko, če je nekdo drugačnega mišljenja kot si ti, še ne pomeni da je bolnik.
Avto je potrebno vzdrževati. Če pustiš rjo se iz pikice razširi v flek, ki ga bo moral sanirati avtoklepar.
Namesto da med 4 stenami sedim na riti, raje zapravim 20€ za material in uživam dan pred garažo in se bom na koncu dneva počutil še bolje ker bom vedel da lahko za eno leto pozabim na rjo.

bubilak ::

tschuss : ti kr lepo popravi pa bo za otenek barve se ne sekiraj vazno ,da ne rjavi naprej in se dela škoda .

solatko ::

tschuss - S takimi popravili rjo pokriješ in gnije pod barvo. Pravilno bi moral spucat do sijaja, pobarvat s temeljno barvo, špric kit in šele nato barvat.
Sama barva pleha ne zaščiti!

Narediš samo to, da rja ni vidna, rjavi pa prav tako ali še hitreje.

Zakaj misliš, da pride do prerjavenja pleha - zato, ker priprava pleha pred barvanjem ni bila temeljita (skrita tanka plast rje).
Delo krepa človeka

IL_DIAVOLO ::

Popravil verjetno ne bos nic, ampak ze to je dovolj da gres ven in se zamotis :)

solatko ::

Saj greš ven lahko tudi brez tega, da opazuješ svoj statusni simbol in jokaš zaradi udarninc kamenčkov.:'(
Delo krepa človeka

jest10 ::

solatko je izjavil:

tschuss - S takimi popravili rjo pokriješ in gnije pod barvo. Pravilno bi moral spucat do sijaja, pobarvat s temeljno barvo, špric kit in šele nato barvat.
Sama barva pleha ne zaščiti!

Narediš samo to, da rja ni vidna, rjavi pa prav tako ali še hitreje.

Jasno to ni res. Za rjavenje potrebuješ kisik in vlago, Če z barvo preprečiš dostop tega dvojega do kovine, ti ne bo rjavelo dalje.
Seveda je za boljši oprijem fino čimbolj odstraniti rjo. A tudi če jo malenkost ostane(pa ne mi zdej trolat o 1 cm rje) in je dobro zalita z barvo, je problem rešen.

fikus_ ::

Če je v pikah vidna svetleča pločevina, je se zavarovana pred rjavenjem s cinkom. Samo pobarvaj te pike. Če pa jih pustiš nekaj let in začno rjavet, potem takšne pike najprej premaži s Ferosanom, ali kaj podobnim in potem barva čez.
Najslabše je, pobarvati pločevino, ko je že rja spod. Rja se bo nadaljevala, barva pocila, čez nekaj let bo pa luknja v pločevini.

polozweii ::

Bil sem na pravem mestu ob pravem času da sem od profija izvedel da za te namene že desetletja uporablja Weicon antikorozin. Zadeva zgrize rjo in hkrati ustvari temeljno plast, zato je nanos temeljne barve nepotreben.
Rjo najprej popraskaš dol da je ni preveč. Če je za popravit nekaj malega, špricneš na neko špico/čopič in z njo pomočiš kovino. Čez 2 uri se posuši in naneseš gor korekturo.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

temeljna barva za avto

Oddelek: Loža
133932 (2776) SpaceCaw
»

sam bom popravil rjaveč blatnik

Oddelek: Na cesti
268777 (7470) cresh
»

Rjavenje podvozja - Mazda 6 letnik 2005 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8113550 (10683) bambam20
»

Sanacija rje na pragovih avtomobila

Oddelek: Na cesti
2514626 (12978) jalovec09
»

Barvanje BMX kolesa

Oddelek: Šport
276877 (6380) SkIDiver

Več podobnih tem