Forum » Na cesti » Manjši družinski avto
Manjši družinski avto
K0l1br1 ::
Kaj je že kdo probal voziček okrog avta kupovat, na pa avto okrog vozička?
Toplo priporočam avto s petimi vrati.Ja, pri avtu s 3 vrati se nasloniš s hrbtom na sedež in daš stolček naravnost predse na stol, pri avtu s 3 vrati pa to delaš vstran. Katero je boljše za hrbet?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: K0l1br1 ()
Utk ::
Imaš otroke ali vnuke? Kako zaboga ga pa privežeš pri treh vratih, praktično moraš not zlezt in potem it ven. Pri petih vratih se skloneš čez. Morda ni dobro za hrbet, ampak če nimaš že vnukov...
jukoz ::
Moj nasvet: pozabi na SUV - to je eno navadno preseratorsko sranje z nič placa, višjo porabo in večjimi stroški (servisi, gume, zavarovanje). Za denar, ki si ga omenil, boš dobil novega karavana in precej rabljenega SUV. Iz prakse povem (dva otroka) je najbolj praktičen karavan - glej Peugeot308SW, Škoda Octavia karavan, i30 SW, Renault Megane Grandtour - pozabi pa na mikro karavane tipa Clio Grandtour, Fabia karavan, Ibiza ipd. Voziček ti bo šel v vsakega karavana, bistveno večji problem je sedenje otrok v otroškem sedežu - pri nas ima 4 letna hčerka tako v npr. Golfu karavanu in kot v Meganu pritožbe, da ima premalo prostora, ko si sam nastavim sedež (ne prašaj kako je potem v cliotu karavanu). Idealno vozilo za družino bi bil sicer kakšen Superb, Talisman, Passat, vendar pa so žal predragi.
Kolk si pa ti visok da v meganu za tabo ne more sedet 4 letnica? Oz boljše vprašanje - kako visoka je ona =)
Tile mali karavani so ravno pravšnji, če se ti žvižga kakšen avto voziš. Imam B-MAXa, res da moram košaro od vozička dat na sovoznikov sedež, drugače poleg podvozja od vozička ne gre nič v prtljažnik, ampak to tako ali tako traja do ene 6ga meseca. Za dopust pa daš trugo na streho pa je. Seveda je nekaj drugega, če moraš otroka in kompleten voziček trogat okoli vsak dan, vendar na prvotni zapis avtorja temu ni tako.
Pa mimogrede, če imaš otroke je bolje, da ti je vseeno kakšen avto imaš. Ker njim je =)
Če pa rabiš velik avto si pa kupiš kangoo, berlingo, dokker itd.
V splošnem kupi avtomobil, ki ni ravnokar prišel na tržišče (ene 2 leti je fino da je na tržišču, da so prve serijske napake odpravl) in je dovolj zmogljiv - pojdi na tesno vožnjo in daj noter nekaj stvari, pa preveri če je konjev dovolj. Nikar se ne vozi sam in ocenjuj zmogljivost. Primer: 110 konjski dCI je v praznem Meganu Grandtour dovolj, ko pa naložiš celo družino, pa par stvari pa že sopiha. Tam ene 130 konjev bi bilo idealno. Še moj primer: dobro leto in pol nazaj sem kupil Megana Grandtour, saj je bil to najcenejši avto na tržišču, ko smo ga postavili na cesto. Se pravi: avtomobil + lizing (6.000 EUR) + zavarovanje + zimske gume + registracija. Renault je imel odlično akcijo 0% lizing ter zastojn gume, kar je naneslo 6261 EUR nižjo ceno od podobno opremljenega Seat Leon-a in še nekaj stotakov manj od Golfa karavana. Če te bo začel mikati Megane opozorim na troje: avtomobili so sestavljani skupaj kot da jih delajo ob petkih (sploh vpetje prednjih sovoznikovih vrat), v prtlajažnik bi lahko šlo več (bedarija z dvojim dnom), servisi so pasje dragi (sam ga od 30.000 km več ne vozim na uradni servis - jebeš garancijo za tako drage servise), sicer pa nekih težav ni (menjali so samo multimedijsko napravo dvakrat - v novih ni več težav ter šobe za pranje stekel, tudi že odpravljeno v novejših serijah). Če bi sam kupoval bencinarja, bi vzel 1.3 TCE 140 KM. Vozil, odličen motor.
Madona, 110KM avto vam ni dovolj in rabite 130? Imam 55KW (torej 74KM) in je povsem dovolj za normalno vožnjo. Temu primerno tudi poraba pod 5l/100km.
Za vožnjo po omejitvah je dovolj, za več pa... pa tudi otrok ni treba tlačit v otroške sedeže =)
K0l1br1 ::
Imaš otroke ali vnuke? Kako zaboga ga pa privežeš pri treh vratih, praktično moraš not zlezt in potem it ven. Pri petih vratih se skloneš čez. Morda ni dobro za hrbet, ampak če nimaš že vnukov...
Sem spravljal 2 komada v lupota. Mission imposible, ki se izkaže perfectly possible, če narediš en akrobatski manever, tako da se nasloniš na zadnji del zloženega prednjega stola, seveda moraš biti dovolj gibljiv, ne pa betežen nono. In ves čas med pripenjanjem, potiskanjem stola itd. sediš...
Raptor F16 ::
Nazadnje je bil Q2, pa po enem dnevu me niti malo ni preprical, cisto nic. Kdo to sploh kupi?
Q2 je sekret. Zelo drag sekret od avta.
Vsaj Q3 ali pa še raje Q5 bi probal. Sem prepričan, da bi si premislil. Q5 quattro Sline z S-tronicom (DCT), lovely jubbly
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
Utk ::
Imaš otroke ali vnuke? Kako zaboga ga pa privežeš pri treh vratih, praktično moraš not zlezt in potem it ven. Pri petih vratih se skloneš čez. Morda ni dobro za hrbet, ampak če nimaš že vnukov...
Sem spravljal 2 komada v lupota. Mission imposible, ki se izkaže perfectly possible, če narediš en akrobatski manever, tako da se nasloniš na zadnji del zloženega prednjega stola, seveda moraš biti dovolj gibljiv, ne pa betežen nono. In ves čas med pripenjanjem, potiskanjem stola itd. sediš...
Ja, sediš, sej v tem je problem, da moraš it not.
K0l1br1 ::
novaa ::
jaz sem pri prihodu drugega otroka nabavil citroen c4 spacetourer.
pogoj je bil da je bencinar, avtomatik in radarski tempomat.
potem sem se stegnil do najvišjega ranga opreme ker je blo nekaj malega razlike.
najboljše je električno dvižna prtljažna vrata (z senzorjem na nogo). to je vredno vsakega €.
prostora še preveč, prtljažnik ogromen, udobje odlično. avtomatik pa je tak zakon.
konkuriral mu je golf sportsvan, samo prodajalci nekak niso imeli interesa da bi ga želeli prodati.....
pogoj je bil da je bencinar, avtomatik in radarski tempomat.
potem sem se stegnil do najvišjega ranga opreme ker je blo nekaj malega razlike.
najboljše je električno dvižna prtljažna vrata (z senzorjem na nogo). to je vredno vsakega €.
prostora še preveč, prtljažnik ogromen, udobje odlično. avtomatik pa je tak zakon.
konkuriral mu je golf sportsvan, samo prodajalci nekak niso imeli interesa da bi ga želeli prodati.....
m0LN4r ::
Raptor F16 je izjavil:
Blizje ko sedim asfaltu, bolj udobno se pocutim nekako, ce ostanemo znotraj vsakdanjih avtov. Ze malce spuscen Polo neprimerno lepse lezi na cesti, kot kak Golf z navadnimi fedri. To da ko si star 70 let in rabis vzmetnice za sedet je nekaj drugega.
Nazadnje je bil Q2, pa po enem dnevu me niti malo ni preprical, cisto nic. Kdo to sploh kupi?
Q2 je sekret. Zelo drag sekret od avta.
Vsaj Q3 ali pa še raje Q5 bi probal. Sem prepričan, da bi si premislil. Q5 quattro Sline z S-tronicom (DCT), lovely jubbly
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Nasveti za nakup avtomobila (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 11549 (7094) | bluefish |
» | Nakup avta do 16000Oddelek: Na cesti | 5132 (3712) | Scaramouche |
» | Avto do 15k eur (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9022 (7082) | Raptor F16 |
» | SUV za 25000€? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9845 (6826) | negot |