Forum » Loža » Ehrana, znižane cene, fail
Ehrana, znižane cene, fail
Vazelin ::
Že večkrat se mi je zgodilo, da ko sem naročeval hrano pri random gostilni, le to nisem mogel naročiti zaradi "znižane cene".
Včasih dajo gostinci gori kakšne popuste in potem se zgodi, da človek želi naročiti npr. dunajca ali porcijo velikih čevapov, a ostaneš brez zaradi tega, ker ne zadostiš minimalnemu naročilu.
Primer:
1. zrezek 9.5eur
2. popust 10%
3. vaše naročilo ni mogoče obdelati ker gostinec zahteva vsaj 9eur vrednost jedi
Kakšna super reklama je to, da zaradi popusta ne moreš naročiti jedi? Ko bi bila vsaj opcija, da lahko naročim po rednih cenah.
Včasih dajo gostinci gori kakšne popuste in potem se zgodi, da človek želi naročiti npr. dunajca ali porcijo velikih čevapov, a ostaneš brez zaradi tega, ker ne zadostiš minimalnemu naročilu.
Primer:
1. zrezek 9.5eur
2. popust 10%
3. vaše naročilo ni mogoče obdelati ker gostinec zahteva vsaj 9eur vrednost jedi
Kakšna super reklama je to, da zaradi popusta ne moreš naročiti jedi? Ko bi bila vsaj opcija, da lahko naročim po rednih cenah.
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
Vazelin ::
A se nobenemu ne zdi ta stvar precej ironična?
- brez popusta: naročilo sprejeto
- s popustom: naročila ni mogoče izvesti
edina stvar je, da naročim stvari, ki jih ne rabim a potem rata popust pač dodatna molžnja.
Imo bi morala biti košarica potrjena z rednimi cenami, ker drugače pridemo do tega full retard scenarija, ko moraš nekaj dodatno naročati, da lahko sprocesiraš naročilo...
- brez popusta: naročilo sprejeto
- s popustom: naročila ni mogoče izvesti
edina stvar je, da naročim stvari, ki jih ne rabim a potem rata popust pač dodatna molžnja.
Imo bi morala biti košarica potrjena z rednimi cenami, ker drugače pridemo do tega full retard scenarija, ko moraš nekaj dodatno naročati, da lahko sprocesiraš naročilo...
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vazelin ()
Vazelin ::
Mislim da vejo to.
Je pa smešno potem v realnem svetu, ko te popust prikrajša za slastno hrano :D
Je pa smešno potem v realnem svetu, ko te popust prikrajša za slastno hrano :D
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
blackbfm ::
Meni se zdi povsem logicno, šteje izključno končni znesek, za manj kot X eurov se ponudniku dostava ne splača, konec zgodbe.
JaGuArKa#1 ::
Pač dodaš še kakšno solato / krompir / najcenejšo stvar v ponudbi.
Lahko jih pa pokličeš in vprašaš, če je kakšna druga opcija.
Lahko jih pa pokličeš in vprašaš, če je kakšna druga opcija.
JaGuArKa#1 ::
Nekateri ponudniki minimalni znesek naročila nastavijo za 10c višje od najdražje jedi (recimo najdražji burger 7,90EUR, minimalno naročilo 8EUR).
Kaj češ, naročiš preveč oz. drugje :D
Kaj češ, naročiš preveč oz. drugje :D
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: JaGuArKa#1 ()
Vazelin ::
Gagatronix je izjavil:
K je res problem tist minimum narocit ane ...
Odvisno kje. Minimum je 5 ali pa tut 15 eur. Če naročuješ za enega je lahko problem. Sploh če je potem "popust".
Popusti naj bi bili pospeševalci prodaje. Problem je, če standardno stvar zaradi popusta ne moreš naročit. Saj mislim da enkrat sem nekje vzel še plastični pribor ali nekaj, ampak naročevati neke stvari za par eur se mi ne zdi ok samo zato, da bi lahko naročil.
Ja, ostane kakšna druga restavracija.
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vazelin ()
zee ::
Izbereš drugega ponudnika. Jaka muda. Podjetje ima takšne in takšne pogoje sodelovanja, lahko se bodisi pritožiš bodisi izbereš drugega ponudnika.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
dreta ::
Phantomeye ::
Meni se zdi povsem logicno, šteje izključno končni znesek, za manj kot X eurov se ponudniku dostava ne splača, konec zgodbe.
ja pa ni ne. dejmo bolj personalizirat primer. Imaš stranko, ki pri tebi vsak dan naroči njoke, ki stanejo 5 EUR, in čisto nič drugega (to je njen maksimalni budget in hkrati tvoj minimum naročila). Ker je zvesta stranka, zanjo v sistemu nastaviš 1EUR popusta na naslednji nakup njokov.
In tukaj se pojavi problem. Stranka ne more naročiti samo njokov, čez budget pa ne more/sme, ker ne dosega sistemsko nastavljenega minimuma. In to je slaba uporabniška izkušnja.
Zadeva bi morala biti sprogramirana tako, da se popust od artikla odšteje v zadnji fazi. Torej njoki dosežejo minimum naročila (5 EUR), potem pa se odšteje 1 EUR.
Razen, če so motivi za popustom drugi. Da želiš človeka prepričati, da kupi še nekaj za 2EUR (najcenejša stvar, ki jo ponujaš).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Phantomeye ()
borut_p ::
Verjetno je vec tistih, ki zatadi te male razlike dokupijo se kaj. In potem namesto npr 6.5€ -10% = 6€ nabavis se nekaj za 2€. Skupaj torej 8.5 oz 8.00. Trgovec ima tako vecji zasluzek. To je vse in lahko razmisljas kakor hoces. Vsi popusti/akcije so izkljucno samo zaradi vecjega zasluzka in ne zato ker bi bil trgovec tko dober da bi dal nekaj zastojn
2dark ::
Phantomeye je izjavil:
Imaš stranko, ki pri tebi vsak dan naroči njoke, ki stanejo 5 EUR,
Tole so pa dragi njoki.
tikitoki ::
Gagatronix je izjavil:
K je res problem tist minimum narocit ane ...
Podpiras metanje hrane proc? Epidemijo debelosti? Ker del si ni jasen?
bobby ::
Pospesevanje prodaje. Ideja je, da osebwk poleg hrane za nek min znesek naroci se recimi kokakolo in je tam RVC najmanj 50%, doastava je pa po vecini itak by-the-mem
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
Gagatronix ::
Gagatronix je izjavil:
K je res problem tist minimum narocit ane ...
Podpiras metanje hrane proc? Epidemijo debelosti? Ker del si ni jasen?
Ti imas pa neke tezke frustracije. Kadar se mi je zgodilo, da sem s popustom prisel pod minimalni znesek za narocilo (kar se sicer redko zgodi, ker se drzim enega specificnega narocila) sem pac dal zraven se en ekstra pir.
tikitoki ::
Gagatronix je izjavil:
Gagatronix je izjavil:
K je res problem tist minimum narocit ane ...
Podpiras metanje hrane proc? Epidemijo debelosti? Ker del si ni jasen?
Ti imas pa neke tezke frustracije. Kadar se mi je zgodilo, da sem s popustom prisel pod minimalni znesek za narocilo (kar se sicer redko zgodi, ker se drzim enega specificnega narocila) sem pac dal zraven se en ekstra pir.
Bi rekel, da kvecjemu tebi kaj ni jasno.
tech level ::
LeQuack ::
Pa izbrat moraš tako podjetje ki nima študentskih bonov če hočeš da je kul hrana, če imajo bone ne rabijo bit konkurenčni na trgu ker študentje vse pojedo.
Quack !
Phantomeye ::
Phantomeye je izjavil:
Imaš stranko, ki pri tebi vsak dan naroči njoke, ki stanejo 5 EUR,
Tole so pa dragi njoki.
Ko rečemo njoki ali špageti, imamo v mislih celo jed, ne samo testenine:
Npr. njoki carbonara so med 5 in 10 EUR
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Phantomeye ()
reeves ::
Pri nas imamo dostavo za min. 8€ po REDNI ceni. Če pride s popustom manj jo seveda vseeno dostavimo. Tudi, če imaš 10 kuponov za Fuckyeah pizzo in imaš eno zastonj, ti jo brezplačno dostavimo.
Problem je pa v e-hrani. Sistem avtomatsko zavrne vse, če ni znesek dovolj visok (kolikor je vnešeno v e-hrano). V takih primerih je potrebno poklicati.
V davčni blagajni lahko delaš kar hočeš. V e-hrani pa ne. In če te že e-hrana ne spusti skozi, potem mi sploh ne vidimo naročila.
Mi imamo ogromno pogodbenih stalnih strank, VIP-ov, rednih strank, ki jim dajemo popuste. Ampak se vse to naroča preko maila ali telefona in dogovarja za popuste.
Nastaviti popust na e-hrani za določeno osebo sploh ni možno.
Problem je pa v e-hrani. Sistem avtomatsko zavrne vse, če ni znesek dovolj visok (kolikor je vnešeno v e-hrano). V takih primerih je potrebno poklicati.
Phantomeye je izjavil:
ja pa ni ne. dejmo bolj personalizirat primer. Imaš stranko, ki pri tebi vsak dan naroči njoke, ki stanejo 5 EUR, in čisto nič drugega (to je njen maksimalni budget in hkrati tvoj minimum naročila). Ker je zvesta stranka, zanjo v sistemu nastaviš 1EUR popusta na naslednji nakup njokov.
In tukaj se pojavi problem. Stranka ne more naročiti samo njokov, čez budget pa ne more/sme, ker ne dosega sistemsko nastavljenega minimuma. In to je slaba uporabniška izkušnja.
Zadeva bi morala biti sprogramirana tako, da se popust od artikla odšteje v zadnji fazi. Torej njoki dosežejo minimum naročila (5 EUR), potem pa se odšteje 1 EUR.
Razen, če so motivi za popustom drugi. Da želiš človeka prepričati, da kupi še nekaj za 2EUR (najcenejša stvar, ki jo ponujaš).
V davčni blagajni lahko delaš kar hočeš. V e-hrani pa ne. In če te že e-hrana ne spusti skozi, potem mi sploh ne vidimo naročila.
Mi imamo ogromno pogodbenih stalnih strank, VIP-ov, rednih strank, ki jim dajemo popuste. Ampak se vse to naroča preko maila ali telefona in dogovarja za popuste.
Nastaviti popust na e-hrani za določeno osebo sploh ni možno.
Phantomeye ::
Pri nas imamo dostavo za min. 8€ po REDNI ceni. Če pride s popustom manj jo seveda vseeno dostavimo. Tudi, če imaš 10 kuponov za Fuckyeah pizzo in imaš eno zastonj, ti jo brezplačno dostavimo.
Problem je pa v e-hrani. Sistem avtomatsko zavrne vse, če ni znesek dovolj visok (kolikor je vnešeno v e-hrano). V takih primerih je potrebno poklicati.
Phantomeye je izjavil:
ja pa ni ne. dejmo bolj personalizirat primer. Imaš stranko, ki pri tebi vsak dan naroči njoke, ki stanejo 5 EUR, in čisto nič drugega (to je njen maksimalni budget in hkrati tvoj minimum naročila). Ker je zvesta stranka, zanjo v sistemu nastaviš 1EUR popusta na naslednji nakup njokov.
In tukaj se pojavi problem. Stranka ne more naročiti samo njokov, čez budget pa ne more/sme, ker ne dosega sistemsko nastavljenega minimuma. In to je slaba uporabniška izkušnja.
Zadeva bi morala biti sprogramirana tako, da se popust od artikla odšteje v zadnji fazi. Torej njoki dosežejo minimum naročila (5 EUR), potem pa se odšteje 1 EUR.
Razen, če so motivi za popustom drugi. Da želiš človeka prepričati, da kupi še nekaj za 2EUR (najcenejša stvar, ki jo ponujaš).
V davčni blagajni lahko delaš kar hočeš. V e-hrani pa ne. In če te že e-hrana ne spusti skozi, potem mi sploh ne vidimo naročila.
Mi imamo ogromno pogodbenih stalnih strank, VIP-ov, rednih strank, ki jim dajemo popuste. Ampak se vse to naroča preko maila ali telefona in dogovarja za popuste.
Nastaviti popust na e-hrani za določeno osebo sploh ni možno.
Mislim ja, to je pomanjkljivost ehrana storitve, ne ponudnikov. Mi je jasno, da ponudniki delajo mimo te omejitve.
Akcija/popust izgubi namen, če je fiksna kvota.
EhranaMan ::
Pozdrav vsem, sem Anže iz portala ehrana.si.
Hvala za feedback, popolnoma razumemo situacijo.
Naj omenim, da ima vsaka restavracija proste roke pri določanju omejitev minimalnega naročila in pri določanju popustov. Sistem je narejen kot je, saj nekatere restavracije ne želijo opravljati dostave pod določenim zneskom. Popuste in minimalno naročilo lahko spremenijo kadar želijo.
Mi lahko zaupate v kateri restavraciji ste naleteli na tovrsten problem? Z veseljem jih kontaktiram in opozorim na to ter preverim, če je to namerno ali ne.
Rad bi še omenil, da smo v fazi razvoja rešitve za izboljšavo sistema Ehrana Live, kjer boš z majhnim doplačilom lahko oddal naročilo tudi nižje od minimalnega naročila.
Še enkrat se zahvaljujem za feedback.
Če ste opazili še kakšen potencial za izboljšave, nam prosim posredujte na info@ehrana.si.
Hvala za feedback, popolnoma razumemo situacijo.
Naj omenim, da ima vsaka restavracija proste roke pri določanju omejitev minimalnega naročila in pri določanju popustov. Sistem je narejen kot je, saj nekatere restavracije ne želijo opravljati dostave pod določenim zneskom. Popuste in minimalno naročilo lahko spremenijo kadar želijo.
Mi lahko zaupate v kateri restavraciji ste naleteli na tovrsten problem? Z veseljem jih kontaktiram in opozorim na to ter preverim, če je to namerno ali ne.
Rad bi še omenil, da smo v fazi razvoja rešitve za izboljšavo sistema Ehrana Live, kjer boš z majhnim doplačilom lahko oddal naročilo tudi nižje od minimalnega naročila.
Še enkrat se zahvaljujem za feedback.
Če ste opazili še kakšen potencial za izboljšave, nam prosim posredujte na info@ehrana.si.
BuDi79 ::
Glede na to da prihaja Wolt ( Wolt @ Wikipedia ) bo verjetno morala Ehrana morala ponudit še kaj drugega kot omenjene želene funkcionalnosti.
Ni pa nujno, veliko tujcev je že pršlo pa tudi šlo (Hopin... )
Ni pa nujno, veliko tujcev je že pršlo pa tudi šlo (Hopin... )
blackbfm ::
Za wolt imam prvo asociacijo na nekaj z elektriko, medtem ko pri ehrani je vsakemu otroku kristalno jasno.. Ehrana v bistvu že dovolj dobro rešuje problem in tudi med ljudmi se večkrat omenja, postaja household name. Tako da ja, mislim da se bo konkurenca mogla extra trudit za market share in ne kontra.
reeves ::
Glede na to da prihaja Wolt ( Wolt @ Wikipedia ) bo verjetno morala Ehrana morala ponudit še kaj drugega kot omenjene želene funkcionalnosti.
Ni pa nujno, veliko tujcev je že pršlo pa tudi šlo (Hopin... )
Osebno dvomim, da bo Wolt kaj spremenil. E-hrana mogoče res ni popolna (kaj pa je?) ampak odlično služi svojemu namenu. Veliko naročil prihaja preko nje in redki gostinec bo riskiral in ukinil E-hrano ter se ukvarjal z ponovnim nastavljanjem vseh artiklov in cen v drugem sistemu.
Mislim, da bo Wolt tukaj tisti, ki bo moral pokazati kar nekaj prednosti, če bo hotel kaj doseči.
A Hopin so bili tujci? Sem mislil, da so naši. Drugače pa ja, tako nekako. Ideja ni bila slaba ampak kaj, ko so vsi veliki taxi ponudniki že imeli svoje app-e, ki so delovali. Enostavno niso imeli razloga, da bi zamenjali. Oz. kot so rekli pri Laguni in Metroju...če bodo šli ostali na Hopin, bomo tudi mi.
Phantomeye ::
Glede na to da prihaja Wolt ( Wolt @ Wikipedia ) bo verjetno morala Ehrana morala ponudit še kaj drugega kot omenjene želene funkcionalnosti.
Ni pa nujno, veliko tujcev je že pršlo pa tudi šlo (Hopin... )
Osebno dvomim, da bo Wolt kaj spremenil. E-hrana mogoče res ni popolna (kaj pa je?) ampak odlično služi svojemu namenu. Veliko naročil prihaja preko nje in redki gostinec bo riskiral in ukinil E-hrano ter se ukvarjal z ponovnim nastavljanjem vseh artiklov in cen v drugem sistemu.
Mislim, da bo Wolt tukaj tisti, ki bo moral pokazati kar nekaj prednosti, če bo hotel kaj doseči.
A Hopin so bili tujci? Sem mislil, da so naši. Drugače pa ja, tako nekako. Ideja ni bila slaba ampak kaj, ko so vsi veliki taxi ponudniki že imeli svoje app-e, ki so delovali. Enostavno niso imeli razloga, da bi zamenjali. Oz. kot so rekli pri Laguni in Metroju...če bodo šli ostali na Hopin, bomo tudi mi.
Wolt bi že nekaj spremenil, če bi dostavljalcem sam zrihtal kolesa ali mogoče kakšna električna vozila.
Ampak me zanima, koliko so pri Woltu pametni. Hopin je praktično uletel brez večinske podpore taksi-služb ... mogoče so se pa pri Woltu kej na skrivaj zmenili z gostinci, pa bo sledil easy over-take ehrana strank.
Vidim pa, kje bi bil Wolt lahko konkurenčen. Aplikacija je mnogo boljša od e-hrana - kot vidim veliko lepši, bolj pregleden uporabniški vmesnik in ima live dostavni čas. Pri e-hrana dobiš potrdilo - potem pa se pojavi ko se pojavi (ne vem kako je s kolesno konjenico).
ehrana rabi totalni remake aplikacije.
Vazelin ::
Ehrana kolesna konjenica ima live dostavni čas.
Wolt nima za burek več pri nas. Ehrana je dandanes na ravni avto.net ali mojedelo. Prepoznavnost pač.
Aja ne spomnim se več imena restavracije s popusti.
Wolt nima za burek več pri nas. Ehrana je dandanes na ravni avto.net ali mojedelo. Prepoznavnost pač.
Aja ne spomnim se več imena restavracije s popusti.
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vazelin ()
Vazelin ::
Hopin je bila odlična aplikacija. Nekaj časa se je zdelo da bo zadeva zalaufala. Tudi že ni bilo težko dobiti taksi. Potem pa kar osip :/
1. Na mapi izbral lokacijo vstopa in izstopa
2. V realnem času si videl kje je taksi in kolko ma še do tebe.
3. Si vstopil in skipal ven.
4. Lepo plačal s kreditno (v appu si lahko nastavil še limit)
Ne pa neko drkanje z gotovino in iskanje bankomatov lol
1. Na mapi izbral lokacijo vstopa in izstopa
2. V realnem času si videl kje je taksi in kolko ma še do tebe.
3. Si vstopil in skipal ven.
4. Lepo plačal s kreditno (v appu si lahko nastavil še limit)
Ne pa neko drkanje z gotovino in iskanje bankomatov lol
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
blackbfm ::
Vidim pa, kje bi bil Wolt lahko konkurenčen. Aplikacija je mnogo boljša od e-hrana - kot vidim veliko lepši, bolj pregleden uporabniški vmesnik in ima live dostavni čas.
Kaj je tok mnogo boljse? Tu ni lih neka huda znanost, spisek jedi/cen, izberes, vpises podatke, zaključeno. Live dostavni cas ni nek krvavo nujni feature. Zaradi tega ne bo nihce menjal appa. Bistveno je da je naročilo izpolnjeno, v nekem razumnem casu.
Wolt bo dobil trzni delez samo ce bo subvencioniral nove stranke.
Vazelin ::
Vidim da so na ehrana na iphone popravili annoying zadevo in sicer ko si npr. nastavil filter recimo plačilo s kartico, potem kliknil neko gostilno in šel nazaj, so se filtri čudno poresetirali. Sedaj izgleda da to deluje. Še vedno je moteče, da včasih precej traja, ko klikneš na nekaj v menuju, da se zdi kot da ne zagrabi klika oz. full časa traja, da se screen naprej premakne. Pa bug je, da tisti rdeč gumb za uveljavljanje filtra včas ni zadosti viden (vidnega je morda samo 10% po višini). Pomaga da pač povsem zapreš app in odpreš. No, tista moreče moteča stvar s filtri je očitno porihtana. TIsto je bilo res zoprno
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
Phantomeye ::
Hopin je bila odlična aplikacija. Nekaj časa se je zdelo da bo zadeva zalaufala. Tudi že ni bilo težko dobiti taksi. Potem pa kar osip :/
1. Na mapi izbral lokacijo vstopa in izstopa
2. V realnem času si videl kje je taksi in kolko ma še do tebe.
3. Si vstopil in skipal ven.
4. Lepo plačal s kreditno (v appu si lahko nastavil še limit)
Ne pa neko drkanje z gotovino in iskanje bankomatov lol
cameo je fin nadomestek
Vidim pa, kje bi bil Wolt lahko konkurenčen. Aplikacija je mnogo boljša od e-hrana - kot vidim veliko lepši, bolj pregleden uporabniški vmesnik in ima live dostavni čas.
Kaj je tok mnogo boljse? Tu ni lih neka huda znanost, spisek jedi/cen, izberes, vpises podatke, zaključeno. Live dostavni cas ni nek krvavo nujni feature. Zaradi tega ne bo nihce menjal appa. Bistveno je da je naročilo izpolnjeno, v nekem razumnem casu.
Wolt bo dobil trzni delez samo ce bo subvencioniral nove stranke.
ehrana ima čuden workflow, načeloma te pelje od začetka do konca, ampak vmes je par trenutkov, ko si "kaj moram pa zdaj kliknit". In to ni dobro z vidika uporabniške izkušnje.
Kar najbolj pogrešam pri e-hrani je, da vežeš kartico v aplikaciji. Ne, da gostinec dobi ping, da mora vzeti mašino za kartice. Potem pa te preseneti z "pozabil sem, a maš gotovino". Kaj, če je ne bi imel?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Phantomeye ()
Vazelin ::
Kar najbolj pogrešam pri e-hrani je, da vežeš kartico v aplikaciji.
saj lahko plačaš tudi online s kartico, če gostinec podpira to možnost.
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
reeves ::
Phantomeye je izjavil:
cameo je fin nadomestek
Cameo podpira svoje taxije, tako kot Metro svoje in ima zame tudi odličen app.
Namen Hopina pa je bil združiti vse taxi ponudnike v enem app-u.
Phantomeye je izjavil:
Kar najbolj pogrešam pri e-hrani je, da vežeš kartico v aplikaciji.
E-hrana podpira spletno plačilo.
Phantomeye ::
Phantomeye je izjavil:
cameo je fin nadomestek
Cameo podpira svoje taxije, tako kot Metro svoje in ima zame tudi odličen app.
Namen Hopina pa je bil združiti vse taxi ponudnike v enem app-u.
Phantomeye je izjavil:
Kar najbolj pogrešam pri e-hrani je, da vežeš kartico v aplikaciji.
E-hrana podpira spletno plačilo.
ah vidim zdaj, da so enkrat v zadnjem mesecu? (dveh?) naredili remake. nisem nič naročal v tem času. Odlično potem!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Phantomeye ()
Phantomeye ::
BuDi79 ::
ehrani manjka iskanje po ponudbi... če hočem lingnje/kalamare moram pribljižno vedeti kdo jih ima, če ne vem moram naključno brskati po desetini ponudnikov. Manjka jim časovna omejitev - če je lokal trenutno izven delovnih ur ga vseeno prikaže...
Morda se motim ampak do pred nedavnim še po lokaciji ni bilo omejitve in je prikazalo vse, ki so dostavljali po Ljubljani, čeprav so dostavljali samo po Šiški.
Morda se motim ampak do pred nedavnim še po lokaciji ni bilo omejitve in je prikazalo vse, ki so dostavljali po Ljubljani, čeprav so dostavljali samo po Šiški.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BuDi79 ()
blackbfm ::
ehrana ima čuden workflow, načeloma te pelje od začetka do konca, ampak vmes je par trenutkov, ko si "kaj moram pa zdaj kliknit". In to ni dobro z vidika uporabniške izkušnje.
Ok ni popoln, so še kaksne finese za popilit, ampak v primerjavi z raznimi spletnimi trgovinami je za moje pojme kar dober ux, predvsem to the point, brez distrakcij.
Kar najbolj pogrešam pri e-hrani je, da vežeš kartico v aplikaciji. Ne, da gostinec dobi ping, da mora vzeti mašino za kartice. Potem pa te preseneti z "pozabil sem, a maš gotovino". Kaj, če je ne bi imel?
Das oceno/review.. Ce redno pozablja terminale bo pac slej ko prej ostal brez strank, brez skrbi
Phantomeye ::
ehrana ima čuden workflow, načeloma te pelje od začetka do konca, ampak vmes je par trenutkov, ko si "kaj moram pa zdaj kliknit". In to ni dobro z vidika uporabniške izkušnje.
Ok ni popoln, so še kaksne finese za popilit, ampak v primerjavi z raznimi spletnimi trgovinami je za moje pojme kar dober ux, predvsem to the point, brez distrakcij.
Kar najbolj pogrešam pri e-hrani je, da vežeš kartico v aplikaciji. Ne, da gostinec dobi ping, da mora vzeti mašino za kartice. Potem pa te preseneti z "pozabil sem, a maš gotovino". Kaj, če je ne bi imel?
Das oceno/review.. Ce redno pozablja terminale bo pac slej ko prej ostal brez strank, brez skrbi
pač saj pravim, prenovljeni app je dosti boljši kot je bil (kot sem rekel, nisem opazil, da je prišlo do prenove odkar sem zadnjič naročil).
Vazelin ::
meni na novem appu ni všeč uvodna stran. je res tisto wtf preveč informacij. prvič nisem vedel kje sploh klikniti, da dobim seznam restavracij. ostalo je boljše v novem appu ampak "dashboard" je za en q.
Ne vem če je kul naslednji seznami:
- pogosta naročila
- vaši naslovi
- popularne lokacije
- vse lokacije
Meni je malo preveč tega.
Ne vem če je kul naslednji seznami:
- pogosta naročila
- vaši naslovi
- popularne lokacije
- vse lokacije
Meni je malo preveč tega.
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
Badwolff ::
Zadnje čase je za plačat dostava 2€, kar je vsaj mene osebno prepričalo v to, da skoraj ni več ne naročam. Najbrž se ne pozna, če naročiš za 3,4 ljudi. Za enega pa je kar dodatek 15-20%.
OrkAA ::
2e placas samo za hrano, ki jo dostavljajo ehrana kolesarji. Dostava je torej locena od same restavracije, kar pomeni, da se od nekje mora financirat. Po mojem mnenju je 2e kar solidna cena, glede na to, da podobni servisi po evropi racunajo nekje 3-4 evre.
Se pa strinjam, da se scasoma kar nabere, ce veliko narocas. Ampak jebiga, kolesarji vseeno morajo bit placani.
Se pa strinjam, da se scasoma kar nabere, ce veliko narocas. Ampak jebiga, kolesarji vseeno morajo bit placani.
Vazelin ::
Ampak jebiga, kolesarji vseeno morajo bit placani.
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
Badwolff ::
Že mogoče, ampak men se bolj splača odpeketat do najbližje picerije, ki je ni v ehrani, in za isti denar popit še pivo. Pa še manj časa mi vzame.
Prej ni bilo plačila za dostavo. Jaz bom naročal samo še, kadar bo veliko naročilo, samo zase ko pridem lačen iz službe, pa ne. Domnevam, da tako razmišlja veliko naročnikov, sploh študenti, če že jaz, ki sem bolj star, in mi v bistvu tista 2 evra ne bi smel bit problem
Prej ni bilo plačila za dostavo. Jaz bom naročal samo še, kadar bo veliko naročilo, samo zase ko pridem lačen iz službe, pa ne. Domnevam, da tako razmišlja veliko naročnikov, sploh študenti, če že jaz, ki sem bolj star, in mi v bistvu tista 2 evra ne bi smel bit problem
Gagatronix ::
Studentom se itak sladko jebe, ker imajo bone. In kot ze receno, vecina restavracij na ehrani NE zaracuna dostave. Dolocene jo, ali pa je zastonj nad nekim specificnim zneskom. Je pa dostava striktno zaracunana pri ehrana kolesarjih.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Wolt je v SLOOddelek: Loža | 15920 (2216) | Malidelničar |
» | Halo Katra, EhranaOddelek: Loža | 5757 (4648) | Smurf |
» | Pizza na domOddelek: Loža | 2688 (1739) | OrkAA |
» | Aplikacija za naročilo pica dostave?Oddelek: Omrežja in internet | 1979 (1571) | BorutK-73 |