» »

Cene stanovanj v LJ in drugod

Cene stanovanj v LJ in drugod

Temo vidijo: vsi
««
64 / 140
»»

Lonsarg ::

Avto je v Slo najhiterjse prevozno sredstvo, to je en in edini vzrok za preferenco avta. Jaz garantiram da ce je kako javno prevozno sredstvo 50% hitrejse od avta(torej povprecna hitrost 200kmh+) pri isti ceni ali se bolje pri malenkost nizji, da se velik del populacije obrne v pride le tega.

Podzemne so draga in za Slo odpadejo. Nadzemne zeleznice po drugi strani so par faktorjev cenejse in ljubljana ni tako gosto naseljena da ne bi mogla nad zemljo galavnino speljati ce govorimo o mestni voznji.

Ce govorimo o periferiji pa tudi so predori zgolj vmes vecino pa nad zemljo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Scaramouche1 ::

250 mil več za vojsko?

Subvencija za dva otroka in si vsi lahko privoščijo flat!

Če daš 50000 po družini je to 5000 stanovanj!

S tem se tudi dvigne gradbeništvo, privatna podjetja bi cvetela!

poweroff ::

Dovolj bi bilo, da bi imeli hitri vlak od Kopra in Murske sobote do Ljubljane.
sudo poweroff

Lonsarg ::

Ultra hitri ja, ampak da je to res uporabno rabis kombinirati se z uporabnim javnim prevozom srednjih hitrosti. Skratka ja to so miljarde na miljarde, ampak dolgorocno vredne denarja.

Okapi ::

poweroff je izjavil:

Dovolj bi bilo, da bi imeli hitri vlak od Kopra in Murske sobote do Ljubljane.

Skoraj gotovo bi bilo premalo prometa, da bi se splačalo. Tako kot je Ljubljana premajhna za podzemsko železnico, je Slovenija premajhna za hitre vlake (ko moraš na novo zgraditi železnico na hribovitem terenu).

Še toliko bolj v časih, ko so začeli ljudje spoznavati delo od doma, ozirma da lahko veliko sestankov opraviš telekonferenčno.

perci ::

Morali bi kombinirati z drugimi ukrepi. Recimo delavcem, ki imajo prebivališče na ruti hitre železnice, ne bi smeli izplacevati potnih stroškov ampak jim kupiti vozovnice. Pa še kak ukrep bi se dalo izmisliti, ki bi promoviral uporabo. Železnice, ki je enako hitra ali hitrejša od avta, je luksuz na dolgi rok. Jutranja avtocestna vožnja iz MB v LJ je adijo pamet. Guzva, nevarno, utrujajoče.

Okapi ::

Samo moraš tudi upoštevati, da veliko tistih, ki bi se vozili v Ljubljano iz Maribora ali Kopra, v bistvu ne stanujejo v Mariboru in Kopru, ampak v okoliških vaseh, in porabijo vsaj 20-30 minut z avtom, da pridejo do železniške postaje. Pa službe v Ljubljani nimajo v bližini železniške postaje, ampak 20-30 minut z busom. In si pote hitro preračunajo, da je vseeno bolj udobno iti z avtom.

Obvezne potne stroške bi pa itak morali že zdavnaj ukiniti, ker so ostanek socializma. >:D

jernejl ::

perci je izjavil:

Recimo delavcem, ki imajo prebivališče na ruti hitre železnice, ne bi smeli izplacevati potnih stroškov ampak jim kupiti vozovnice.
Saj tisti, ki bi se jim tak način potovanja bolj splačal, bi itak šli na vlak, tudi če jih ne bi silili s kupovanjem vozovnic.
Ampak to pomeni, da bi moral biti tak način prevoza primerljivo udoben, hiter in drag kot je vožnja z avtomobilom.

Okapi je izjavil:

ampak v okoliških vaseh, in porabijo vsaj 20-30 minut z avtom, da pridejo do železniške postaje.
Pa tudi tisti, ki sicer živijo v mestu, ne porabijo kaj bistveno manj, če grejo do postaje z javnim prevozom. Malce se je treba sprehoditi do lokalnega postajališča, par minut preje je treba biti tam, da avtobusa/trole ne zamudiš, potem vožnja do kolodvora (tudi tam je potrebne nekaj rezerve med predvidenim prihodom avtobusa in odhodom vlaka), sprehod do perona... in vse to nanese 20+ minut tudi če si doma v LJ/MB.

Je pa res, da tudi če se namesto z vlakom raje pelješ z avtom, lahko to pomeni dodatno izgubo časa, če na destinaciji nimaš zagotovljenega parkirišča in moraš iskati prosto mesto in/ali plačevati parkirnino. Tam, kjer je parkiranje najbolj udobno in zaželeno, so običajno tudi cene temu prilagojene :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

perci ::

Okapi je izjavil:

Samo moraš tudi upoštevati, da veliko tistih, ki bi se vozili v Ljubljano iz Maribora ali Kopra, v bistvu ne stanujejo v Mariboru in Kopru, ampak v okoliških vaseh, in porabijo vsaj 20-30 minut z avtom, da pridejo do železniške postaje. Pa službe v Ljubljani nimajo v bližini železniške postaje, ampak 20-30 minut z busom. In si pote hitro preračunajo, da je vseeno bolj udobno iti z avtom.

Obvezne potne stroške bi pa itak morali že zdavnaj ukiniti, ker so ostanek socializma. >:D


Seveda. Ideja je čisto nedodelana. Sem pa prepričan, da bi se z nekim dodelanim konceptom, ki bi moral biti na družbenem nivoju sprejet, dalo prodreti.

kancler ::

Vlak bi bilo treba dodelat, če bi bil v 30-45min iz Maribora ali Kopra v Ljubljani bi vsakdo kenslal avto.

Potni stroški niso tako slabi kot se zdi na prvi pogled, če bi ukinili to, bi folk na svoje stroške hodil iz periferije v Ljubljano (ali druga večja mesta kjer so službe), nižale bi se cene nepremičnin izven Ljubljane, v Ljubljani pa še bolj višale.
Ni nujno, da kjer se razlikujemo od Evrope je to avtomatsko slabo. To je neke vrste socialni koretiv oziroma mir in je vprašanje kakšne učinke bi imelo ukinjanje tega. Šur, firme bi nekaj prihranile, ostalo bi lastnikom, ti bi potem denar po svoje obračali naprej, nekaj bi se steklo celo tujim lastnikom, nekaj bi ga ostalo domačim podjetjem, ki bi, mogoče, sponzoriralo kakšen lokalen odbojkarski klub.
Skratka veliko boljši učinek tega denarja je tak kot je sedaj. Pa to nima toliko veze z uporabo javnega prometa, tega se ne uporablja ker je zanič, neroden in počasen, niti ene konkurenčne prednosti nima pred avtom. Lahko izvedemo eksperiment in damo da je ves javni prevoz, zastonj tri mesece pa da vidimo koliko se bo avto promet zmanjšal ... pomojem ne kaj dosti.

Ales ::

kancler je izjavil:

Lahko izvedemo eksperiment in damo da je ves javni prevoz, zastonj tri mesece pa da vidimo koliko se bo avto promet zmanjšal ... pomojem ne kaj dosti.

Če bi dejansko bil prevoz plačan iz državnega proračuna bi se naenkrat zgodilo, da bi tako prevozniki kot potniki imeli zelo velik skupen interes...

Vprašanje pa, koliko bi kratkotrajno subvencioniranje pomagalo pri izvedbi kapitalnih investicij, ki so očitno nujno potrebne za sistemsko oživitev javnega prevoza.

Sklepam, da bi namesto parih mesecev moral sistem subvencij biti zagotovljen vsaj za nadaljnjih N let. Od parih mesecev ne bi bilo haska oz. bi bili učinki enako kratkotrajni, če bi sploh bili.

kancler ::

Predlog treh mesecev je študijski predlog kot npr pri raziskovalni nalogi. V treh mesecih bi najbrž zbrali zadost data da vi vedeli kako in kaj naprej. Vsa okoliška mesta Ljubljani (Vrhnika, Grosuplje, Litija, Domžale, Kamnik, Škofja Loka, Medvode) vse to bi lahko povezal na tak način, da se avta ne bi rabilo. Je pa treba bit drzen in predrzen v teh vizijah mobilnosti. Zakaj jih ne bi povezali s passanger droni ali cepelini? Ali s čim tretjim? Rešitve tipa "tretji pas" na avtocestah so zgrešene, vendar grejo skozi ker so "normalne" in v sozvočju s čredno mentaliteto zato je najširši konsenz in se politično to splača govort, delat in izvajat.

Dnevna migracija iz teh krajev je močno obremenilna za okolje, vsem niža kvaliteto bivanja, dodaja vsakodnevni stres ipd ipd, rabi rešitev.

Okapi ::

Zakaj bito skromen - startajmo na teleportiranje.:D

Mimogrede, tu mnogi računajo na samovozne avte. Ko bodo, bo propadel ves javni prevoz.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

kancler ::

Ne moreš (še), ker imaš ravno zdaj novico da trčiš v ovire pri teh skokih.
Ampak preboja ne bo če bomo razmišljali o "tretjem" pasu (to govorim kot prispodobo za low effort rešitev, ki je oz. bo družbeno najboljše sprejeta zato jo pač politiki gonijo). Samovozni avti, shuttli s po 4, 5, 6 ali 8 potniki bojo turbina. Držali bodo varnostno razdaljo, fantomski prometni zastoji bodo odpravljeni.

Telbanc ::

kancler je izjavil:

Predlog treh mesecev je študijski predlog kot npr pri raziskovalni nalogi. V treh mesecih bi najbrž zbrali zadost data da vi vedeli kako in kaj naprej. Vsa okoliška mesta Ljubljani (Vrhnika, Grosuplje, Litija, Domžale, Kamnik, Škofja Loka, Medvode) vse to bi lahko povezal na tak način, da se avta ne bi rabilo. Je pa treba bit drzen in predrzen v teh vizijah mobilnosti. Zakaj jih ne bi povezali s passanger droni ali cepelini? Ali s čim tretjim? Rešitve tipa "tretji pas" na avtocestah so zgrešene, vendar grejo skozi ker so "normalne" in v sozvočju s čredno mentaliteto zato je najširši konsenz in se politično to splača govort, delat in izvajat.

Dnevna migracija iz teh krajev je močno obremenilna za okolje, vsem niža kvaliteto bivanja, dodaja vsakodnevni stres ipd ipd, rabi rešitev.


Ljubljana bi lahko imela podzemno železnico, s katerio bi bila lahko povezana z okoliškimi spalnimi naselji. Sicer ima nekaj premalo prebivalcev, da bi se kaj takega splačalo ampak, nikoli se ne ve. To bi vplivalo tudi na cene nepremičnin v Ljubljani in okolici.

Tisti tretji pas je za nekaj let, potem bo spet konica. Na avtostradi.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Telbanc ()

poweroff ::

Okapi je izjavil:

poweroff je izjavil:

Dovolj bi bilo, da bi imeli hitri vlak od Kopra in Murske sobote do Ljubljane.

Skoraj gotovo bi bilo premalo prometa, da bi se splačalo. Tako kot je Ljubljana premajhna za podzemsko železnico, je Slovenija premajhna za hitre vlake (ko moraš na novo zgraditi železnico na hribovitem terenu).

Še toliko bolj v časih, ko so začeli ljudje spoznavati delo od doma, ozirma da lahko veliko sestankov opraviš telekonferenčno.

Zaposleni iz Maribora (kjer je nepremičnina cenejša) bi si lažje privoščil službo v Ljubljani.
sudo poweroff

solatko ::

Hitra rešitev - uvedba vinjet za vožnjo po LJ - 200€/mesec in s tem pokrito parkirno mesto, parkirne prostore ob obvoznici in zastonj javni prevoz, ki bi postal hitrejši, ker nebi bilo drena na vpadnicah. V enem mesecu se znebim drena in konic po LJ. V LJ lahko vsaki dve minuti pride avtobus, pri kozolcu jih bo 5 na kupu, zaradi drena osebnih vozil.
Dokler se ne spravi vsega prometa, ki zjutraj okupira LJ za obvoznico, se situacija ne bo spremenila. Tržaška, Šmartinka, Zaloška, Dolenjska, Dunajska in Celovška cesta pač požrejo toliko, kot požrejo, če bi bile te ceste primerno prazne, bi trole vozile 60 in, če bi bile na 5-7 minut, sposobne sfurat folk do delovnih mest v primernem času in po koncu delovnika odpeljat do pp na obrobju.
Za tiste pa, ki bi plačali vinjeto, bi bil pa na vseh cestah samo en pas, potem pa naj se drenajo, če jim ni škoda denarja in časa. V primeru, da bi bilo teh preveč, dvignit na 400€/mesec.
Delo krepa človeka

poweroff ::

Javni prevoz, da... potem pa pride karantena in ljudje brez avta nenadoma ne morejo v službe.
sudo poweroff

Telbanc ::

poweroff je izjavil:

Okapi je izjavil:

poweroff je izjavil:

Dovolj bi bilo, da bi imeli hitri vlak od Kopra in Murske sobote do Ljubljane.

Skoraj gotovo bi bilo premalo prometa, da bi se splačalo. Tako kot je Ljubljana premajhna za podzemsko železnico, je Slovenija premajhna za hitre vlake (ko moraš na novo zgraditi železnico na hribovitem terenu).

Še toliko bolj v časih, ko so začeli ljudje spoznavati delo od doma, ozirma da lahko veliko sestankov opraviš telekonferenčno.

Zaposleni iz Maribora (kjer je nepremičnina cenejša) bi si lažje privoščil službo v Ljubljani.


Mislim da se pri nas razmišlja premalo vnaprej. Ljubljana je glavno mesto in morda res premajhna za podzemno železnico, ampak čez 20,30 let pa verjetno ne bo več. Z izgrajenim drugim tirom bo moženo morda povezat obalo in prekmurje z hitrim vlakom, vmes je še MB.

Moja vizija Ljubjane je podzemna železnica, ki bo povezala tudi Ljubljano in okolico. To bi bil nekakšen krog, v katerem bi nepremičnine spet imele neko svojo ceno.
Razbremenile bi se tudi vpadnice v Ljubljano...Po drugi strani pa se bojim da mentalno nismo dorasli temu preskoku. Da začnemo vsaj resno razmišljat v tej ali kakšni podobni smeri(najlažje je namreč dodat še en pas na avtocesti).

Zanimivo je še tole.
https://www.dnevnik.si/1042913370
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Telbanc ()

avani ::

Pozabi podzemno, ta se splača šele pri 1.000.000 prebivalcev v regiji in (mislim) 100.000 prevozenih potnikov na dan. Lahko pa sam računaš:
Podzemna stane okoli 8 milijonov na kilometer.

Če razmišljaš o mobilnosti, je najbolje se upreti na to, kar že je. Torej regionalni vlaki, saj so že tiri povlečeni v vse smeri iz Ljubljane.

rejven ::

Nisem sicer strokovnjak, ampak verjetno bo cena bližje 80mio/km kot 8. Recimo pri 8m/km bi blo 20 km 160 mio, kar ne more držat, tolk so karavanke za 8km.

https://pedestrianobservations.files.wo...

IntroductionIn the 2010s, New York opened two subway extensions (7extension, Second Avenue Subway) for $1.3-1.6 billion/km.This decade, Paris has built several M etro extensions (M4, M12 inservice; M1, M11, GPX under construction) for around $250million/km.The most recent Madrid Metro extensions (L2, L9) cost $85million/km.


se pravi 80 mi na km bi bilo zelo poceni.

Lonsarg ::

Nadzemno je cisto ok za tako redko poseljeno kot je lj, treba je sam narediti cel network, da je tirov toliko kot lpp prog.

Zgodovina sprememb…

  • polepsal: perci ()

2dark ::

Invictus je izjavil:

Lodon, ki je v EWvropi največje mesto (12 milijon folka), primerjati s Slovenijo, in temi vaškimi mesti, je malo bolano.

Podzemna železnica, splača se pri 2 milijona folka, pa še to na gosto poseljenem območju.

Vlaki so pod enakimi pogoji rentabilni. Biti mora dovolj folka, da se vozijo. Pa da ni postaje v vsaki vasi... Potem se da.



V redu. AMpak sodoben tramvaj, ki vozi na 30 minut se bi v ljubljani splačal.

Ljubljana nujno potrebuje normalen javni potniški promet. Trole niso rešitev. Bistvo javnega potniškega prometa je hitrost.

kOT PRVO BI MORALI V lJUBLJANI RAZMISLIT, da z osebnim vozilom ne moreš v ljubljano , niti se vozit po ljubljani med 5 uro in 17 uro, če nimaš nujnih opravkov ( služba ) govorim za osebna vozila. "turisti" bi morali nujno parkirat nekje zunaj, ali pridet z vlakom.

Nisem iz ljubljane.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 2dark ()

hator ::

V času karanten je mnogo podjetij začelo delo od doma. Mnoga izmed tehnoloških velikanov so najavila, da bodo nadaljevali z delom od doma. Podjetja bodo hitro ugotovila, da je to za njih bistveno bolj ugodno. Posledično bodo morali delat od doma. Ne vem če je hecno, da oba starša delata od doma imata 2 otroka in to v majhnem stanovanju. Za katera plačata celo premoženje. Sam pričakujem zlom trga z nepremičninami v velikih mestih.

https://www.bbc.com/news/technology-526...

2dark ::

zdaj bodo ugotovili oz. jih je korona prisilila, da v precej primerih človek ne rabi hodit v pisarno oz. v podjetje, da bi delala. Če je možnost, se dela od doma. Pa manj gužve bo na cestah.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

solatko ::

belidihur - To je sedaj, 150k ljudi se pripelje vsako jutro v LJ s svojim avtom, ga pusti nekje kot nepremičnino in ga popoldne, zopet v gneči spravi ven. Ravno zaposleni bi morali imeti in uporabljati parkirne prostore ob obvoznici in uporabljati LPP, ki bi bil veliko hitrejši, če nebi bile ceste zasedene z osebnimi vozili.
Vinjeta za vožnjo po LJ bi probem hitro rešila.
Delo krepa človeka

Scaramouche1 ::

https://www.novogradnje.si/oglas/prodaj...
81,15 m2 295.000,00 EUR

To je pa zato ker se ne borimo da se del proračuna odtuji za navadno rajo!

Telbanc ::

Scaramouche1 je izjavil:

https://www.novogradnje.si/oglas/prodaj...
81,15 m2 295.000,00 EUR

To je pa zato ker se ne borimo da se del proračuna odtuji za navadno rajo!


Čez 2 leti se bomo pogovarjali o tem, kot o še eni veliki priložnosti za nakup napremičnine, ki je šla mimo nas.... Ker bo meter 5000 evrov.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

matobeli ::

Sej tole je 4700€/m2, ker bivalnih je v resnici sam 63m2.

Kolk morš bit posh da to nabaviš :))

slotech5 ::

Telbanc je izjavil:

Scaramouche1 je izjavil:

https://www.novogradnje.si/oglas/prodaj...
81,15 m2 295.000,00 EUR

To je pa zato ker se ne borimo da se del proračuna odtuji za navadno rajo!


Čez 2 leti se bomo pogovarjali o tem, kot o še eni veliki priložnosti za nakup napremičnine, ki je šla mimo nas.... Ker bo meter 5000 evrov.


haha, prej 2000EUR/m2 glede na plače.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: slotech5 ()

Torrent ::

Scaramouche1 je izjavil:

https://www.novogradnje.si/oglas/prodaj...
81,15 m2 295.000,00 EUR

To je pa zato ker se ne borimo da se del proračuna odtuji za navadno rajo!


Za ta denar lahko v podutiku kupiš svojih 500m2 in postaviš montažno hišo na ključ 130m2+, pa še ostane ti za fajn počitnice.

https://www.nepremicnine.net/oglasi-pro...
Maš pa na drugi strani DUTB, ki prodaja zemljišča in nepremičnine, da "pokrije" slabe kredite, ki smo jih mi plačali in s tem še priliva olje na ogenj.
Bog ne daj, da bi po nekih normalnih cenah prodajal nazaj davkoplačevalcem. Pazi to, normalnih, ne zastonj. :D

Kako že gre stari pregovor: Dokler bojo ovce, bo vedno dovolj volne.

solatko ::

Pa dobro zabavo v bivšem kamnolomu, no vsaj šodra za zidat je dovolj.
Delo krepa človeka

Telbanc ::

slotech5 je izjavil:

Telbanc je izjavil:

Scaramouche1 je izjavil:

https://www.novogradnje.si/oglas/prodaj...
81,15 m2 295.000,00 EUR

To je pa zato ker se ne borimo da se del proračuna odtuji za navadno rajo!


Čez 2 leti se bomo pogovarjali o tem, kot o še eni veliki priložnosti za nakup napremičnine, ki je šla mimo nas.... Ker bo meter 5000 evrov.


haha, prej 2000EUR/m2 glede na plače.


Jaz nisem tako optimističen. Sploh po koncu krize, se znamo držat za glavo, ko bojo cene nepremičnin v Ljubljani spet pobezljale. Spet bojo turisti, spet najemnine gor, spet cene gor. Lep se vidi na hrvaškem, čim korona mal popusti, turisti pridejo.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

Valvoline ::

Ubogi ti neumni turisti k prihajajo v zabarland, na tolk svetovnih, predvsem precej cenejsih in 100x boljsih turisticnih destinacij.

winterriver ::

avani je izjavil:

Pozabi podzemno, ta se splača šele pri 1.000.000 prebivalcev v regiji in (mislim) 100.000 prevozenih potnikov na dan. Lahko pa sam računaš:
Podzemna stane okoli 8 milijonov na kilometer.

Če razmišljaš o mobilnosti, je najbolje se upreti na to, kar že je. Torej regionalni vlaki, saj so že tiri povlečeni v vse smeri iz Ljubljane.


Kaj pa tole?
https://www.theguardian.com/cities/2015...

Ampak dejstvo je, da je treba najprej narediti promet po Ljubljani tako bolec, da bojo tudi najbolj "na komot" dvakrat pomislili, preden se bojo z avtomobilom zapeljali vanjo. Pac vsepovsod poskrbeti za en rezerviran avtobusni pas. Ce tam ne bo vec prostora za avtomobile, ga pac ne bo. In obvezno iz LPP zvezde narediti krozne trase, kjer avtobusar ne stoji 10 minut ampak gre ven iz busa, vsede se naslednji in pelje dalje.

Zgodovina sprememb…

Telbanc ::

Nepremičnine v Ljubljani so nekako "obsojene" na nenehen vzpon. Ljubljana je pač glavno mesto z veliko službami. Z pametno ureditvijo prometa, bo napredek še hitrejši.

Po moje ni rešitev represija, ampak to da se ljudem ponudi boljša alternativa. Ta rešitev bi lahko bila morda večja parkirišča na robu mesta, kjer bi za minimalno plačilo pustili avto, nato pa z podzemno nadaljevali pot. V tako urejenem mestu bi verjetno pršlo do skoka cen nepremičnin. Seveda ne na vseh področjih enako.

Ljubljana je včasih imela tramvaj. Mogoče bo v kakšno kombinacijo prišel tramvaj, morda le kot turistična atrakcija? Je polno možnosti, ne sam avtobusi.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

perci ::

Valvoline je izjavil:

Ubogi ti neumni turisti k prihajajo v zabarland, na tolk svetovnih, predvsem precej cenejsih in 100x boljsih turisticnih destinacij.

Ti se moraš pa soočati s hudimi frustracijami, da si tako nevoščljiv.

PrimoZ_ ::

perci je izjavil:

Valvoline je izjavil:

Ubogi ti neumni turisti k prihajajo v zabarland, na tolk svetovnih, predvsem precej cenejsih in 100x boljsih turisticnih destinacij.

Ti se moraš pa soočati s hudimi frustracijami, da si tako nevoščljiv.


Ah, po njegovem so vsega krivi tisti v JS ali pa ljubljančani.
Res me čudi zakaj se potem takem ne zaposli v JS in preseli v LJ.

Smurf ::

PrimoZ_ je izjavil:

Ah, po njegovem so vsega krivi tisti v JS ali pa ljubljančani.
Res me čudi zakaj se potem takem ne zaposli v JS in preseli v LJ.

Za kaj takega bi dejansko moral biti proaktiven.

Kar je dokaj ironicno, da so "leni ljudje v JS" bolj proaktivno kot on, da so si nasli tako sluzbo.

Shegevara ::

Ma izgovore bo dajal itak... V stilu, da nima vez v javnem sektorju al kaj takega

PrimoZ_ ::

Shegevara je izjavil:

Ma izgovore bo dajal itak... V stilu, da nima vez v javnem sektorju al kaj takega


Kako nima vez v JS ?
Po zapisih na forumu pozna na desetine ljudi ki delajo v JS, od položajev na RTV, do raznih uradov, ministrstev, šolnikov, itd...

solatko ::

Slonic-tonic - Umetnik, ponudi boljšo rešitev na polnih ulicah. Najprej spraznit (vinjeta) potem lahko urejaš mestni prevoz od malih avtobusov, do tramvaja.
Delo krepa človeka

Telbanc ::

Če pustimo promet malce ob strani. Cene zlata bodo šle še gor.

https://rs-lat.sputniknews.com/ekonomij...

"Investiciona banka Goldman Saks objavila je da aktuelna finansijska politika američkih vlasti potkopava poverenje u dolar i prisiljava investitore da kupuju zlato što je aktivnije moguce.
Banka je prognozirala da ce cena zlata ove godine porasti na 2.300 dolara po unci."

Denar se tiska v Evropi in Ameriki. To pomeni, da se mu vrednost zmajnšuje. V tem primeru je težko reči, da investitorji ne bodo nekaj prelili poleg tega da kupujejo zlato..tudi v cegle, kar bi pomenilo, da od pompozno najavljene pocenitve nepremičnin v Sloveniji to jesen ne bo nič. Zna iti celo gor. Sploh v Ljubljani.

Tiskajo se tisoči milijard ane, to mora nekam udarit.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Telbanc ()

Smurf ::

Telbanc je izjavil:


Tiskajo se tisoči milijard ane, to mora nekam udarit.

Stotine miljard*

trancer01 ::

Nemalo milijard.>:D

PersonaRuda ::

Smurf je izjavil:

Telbanc je izjavil:


Tiskajo se tisoči milijard ane, to mora nekam udarit.

Stotine miljard*

6100 milijard = tisoče milijard in ne stotine milijard*

Fed's balance sheet swells to record $6.13 trillion

https://www.reuters.com/article/us-heal...

trancer01 ::

Vedno več(nešteto?;(() milijard. :P

Vazelin ::

https://www.zurnal24.si/slovenija/cene-...
V času korona krize cene stanovanj v Sloveniji navzgor
:))
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Torrent ::

Vazelin je izjavil:

https://www.zurnal24.si/slovenija/cene-...
V času korona krize cene stanovanj v Sloveniji navzgor
:))


Raje preberi tega. Piše not točno to kar sem jaz že pisal v prejšnjih postih. Situacija je preveč naključno podobna letu 2008. :D

Edit (da ne bo treba iskat):
"Statistična rast cen ni presenetljiva. Podobnemu pojavu smo bili priča leta 2008, ko je bil po nastopu krize nepremičninskega trga upad števila transakcij še precej večji, cene pa so prav tako zrasle. V takih razmerah se namreč prodajajo le boljša in že tako razmeroma dražja stanovanja, katerih cene pa se zaradi inercije trga še ne znižujejo," so zapisali v geodetski upravi.

https://siol.net/posel-danes/novice/kor...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Torrent ()

Smurf ::

PersonaRuda je izjavil:

Smurf je izjavil:

Telbanc je izjavil:


Tiskajo se tisoči milijard ane, to mora nekam udarit.

Stotine miljard*

6100 milijard = tisoče milijard in ne stotine milijard*

Fed's balance sheet swells to record $6.13 trillion

https://www.reuters.com/article/us-heal...

6.13$ triljonov je celotna vsota.
««
64 / 140
»»