» »

NVIDIA Ampere (2020)

NVIDIA Ampere (2020)

Temo vidijo: vsi
««
2 / 222
»»

Wrop ::

RT na tej generaciji je out, še preden je prišel po kapljicah. Morda bo pri naslednji generaciji kaj bolje, sam sem zaenkrat skeptičen tudi pri naslednji generaciji, da bo kak bistven napredek.

Cange ::

Žrtvovat maso FPS zardi nove tehnologije v obdobju prehoda na 1440p in 4k resolucije ni logično. Vsi desktoparji in gamerji to vedo, kako to da nvidija tega ne ve.

Bwaze6 ::

No, ampak primernega časa ni, zahteve po hitrejši rasterizaciji bi bile tudi čez leta, ko bo folk hotel 4K 144 Hz+ in pa VR pohitritev. Kaj od tega bo kupcem in posledično razvijalcem iger prioriteta, bo pokazal čas.

Kar nekaj arhitekturnih slepih poti se je v desetletjih razvoja grafičnih kartic že zgodilo. Prav lahko se zgodi, da raytracing in DLSS ostaneta v izjemno nišni uporabi, in se bodo le res veliki studiji potrudili in izdelali peščico iger letno s tem, kljub napovedani raytracing podpori v prihajajočih konzolah in pri vseh konkurentih na trgu grafičnih kartic... Se za to res splača nameniti pol procesorja drage grafične kartice, ki bi bila brez tega lahko precej hitrejša?

Cange ::

Proper monitorji so že lep čas na tržišču, medtem ko RTX iger skoraj da ni. Poleg tega je potrebno žrtvovati nerealno veliko FPS. Normalno da bo en prletu in povedal da ni potrebno žrtvovat FPS (RTX off), seveda bo pozabil da P/P vseeno žrtvujemo. Se pravi nvidija žrtvuje 2 generalni stvari za delno delujoč prototip. To je žaljenje intiligence vseh gamerjev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cange ()

D3m ::

Še zakaj so GPU ji dragi


LOL. Misliš dvignili so marže za konkretno razliko :)
|HP EliteBook|R5 6650U|

Bwaze6 ::

Cange je izjavil:

Proper monitorji so že lep čas na tržišču, medtem ko RTX iger skoraj da ni. Poleg tega je potrebno žrtvovati nerealno veliko FPS. Normalno da bo en prletu in povedal da ni potrebno žrtvovat FPS (RTX off), seveda bo pozabil da P/P vseeno žrtvujemo. Se pravi nvidija žrtvuje 2 generalni stvari za delno delujoč prototip. To je žaljenje intiligence vseh gamerjev.
Prodaja RTX kartic je bila slaba, za kar še vedno krivijo veliki zlom kriptovalut januarja 2018 - pa je že več kot leto in pol od takrat. Po svetu je bilo na voljo precej rabljenih Pascal kartic po ugodnih cenah (tudi pri nas si lahko kupil 1080 Ti za 450 EUR). Ljudje bodo kupovali novo serijo le, če bo nudila precej več od tega, kar že imajo, ali kar lahko precej ceneje kupijo rabljeno. Marsikdo je pravilno ocenil, da raytracing v času aktualnosti Turing kartic sploh še ne bo zaživel. In kaj to pomeni za Ampere? Če bo spet sledil le majhen dvig rasterizacije, večinoma pa se bodo posvetili RTX, bodo morali hudičevo dobro prepričati kupce, da je raytracing tu. Kakšen dolg spisek iger s podporo RTX in DLSS so kazali ob izidu Turinga? Koliko od tega se je dejansko uresničilo? K sreči za Nvidio tudi konkurenca obljublja strojno podporo raytracingu, čeprav morda ne na način popolnoma ločenega dela jedra. Če bosta AMD ali Intel lahko ponudila bolj opazen dvig rasterizacije, bi znali kupci to hitro nagraditi.

m0LN4r ::

V casih 4850 so tudi igre zgledale za en drek in igralo se je up to FHD. Danes lahko z 150eur GPUjem tudi cist solidno shajas na enakem nivoju oz. bistveno bolje.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Cange ::

Gamerji bi mogoče prijeli na RTX in stagnacijo FPS za ceno prejšnje generacije (ne pozabit da večji monitorji dobesedno čakajo primeren GPU). Če bi bil tak scenarij, verjamem da bi anketa pokazala da je povprečen nakup RTX kartice zaradi večje resolucije/FPS in ne zaradi nove tehnologije RTX.
Torej v najboljšem primeru bo ta scenarij z Ampere, na žalost je cena že zbumpana s prvo generacijo tako da nazadovanje P/P je zagotovljeno.

FlyingBee ::

RT je prihodnost in zakaj toliko navijati za dvig zmogljivosti v rasterizaciji, ko pa vemo, da ne bo več kaj dosti v "lepoti" napredovalo. 4k za gaming je šele žaljenje gamerjev, naslednji korak je 8k, sedeti moraš pa pri sosedu, da boš lahko pri sebi na 150 inčnem monitorji igral. Vedno je bil velik udarec na fpsjih l, ravno prej smo omenili, da je v 2 letih PC včasih zastarel. Moj primer je bil 4200ti, vse dx8.1 igre so delale super, dx9 pa nisem mogel niti probat. Kaj narediti 1 leto po nakupu grafične, da bi lahko igral dx9 igre? Ni bilo poceni.

dolenc ::

Ker se iz 3d scene še zmeraj daje na 2d zaslon, to se ne bo spremenilo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dolenc ()

rabelj5 ::

Cange je izjavil:

Gamerji bi mogoče prijeli na RTX in stagnacijo FPS za ceno prejšnje generacije (ne pozabit da večji monitorji dobesedno čakajo primeren GPU). Če bi bil tak scenarij, verjamem da bi anketa pokazala da je povprečen nakup RTX kartice zaradi večje resolucije/FPS in ne zaradi nove tehnologije RTX.
Torej v najboljšem primeru bo ta scenarij z Ampere, na žalost je cena že zbumpana s prvo generacijo tako da nazadovanje P/P je zagotovljeno.

zelo verjetno

FlyingBee je izjavil:

Moj primer je bil 4200ti, vse dx8.1 igre so delale super, dx9 pa nisem mogel niti probat. Kaj narediti 1 leto po nakupu grafične, da bi lahko igral dx9 igre? Ni bilo poceni.

jaz sem imel isto foro, 4200ti sem zamenjal z radeonom 9800 in je spet vse letelo :)

DarwiN ::

Poskušam logično predvidet naslednji korak Nvidije.. Turing je praktično na isti litografiji kot je bil Pascal. Med 16nm in 12nm je razlika bolj kot ne le na papirju, gostota samih tranzistorjev pa praktično nespremenjena. V bistvu so pri Nvidiji dodali ~800 shaderjev in pa rt/tensor jedra. ~30% več shaderjev, ~30% višji rasterizing performance. Posledično velikost jedra iz 470mm na rekordnih 750mm.. Večje jedro, višja cena. Zato rekordne cene Turinga.

Zdaj pa 7nm EUV obljublja do 3x večjo gostoto, torej manjša Ampere jedra, in povrh tega je EUV proizvodnja menda veliko cenejša od DUP procesa, saj predstavlja težavnostni reset pri jedkanju rezin. Recimo če je danes potrebnih 40 proizvodnih korakov do končnega izdelka (rezine), bo z EUV potrebnih le 20 korakov.

Tko da teoretično bi morale cene past. Po drugi strani bo pa proces nedozorel, yieldi malo slabši, in pa Ngreedia. :S

Odvisno tudi od AMDja in "Big Navija", če bo nudil kak odpor.. In pa seveda prihaja Intel prihodnje leto. Same neznanke. Pestro bo. :P
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

klinker ::

Kot da Nvidia prilagaja cene glede na proizvodnjo, haha :D
Nvidia postavlja cene glede na konkurenco, ki je ni. Tako da se ne bunite, ker vam noben ne meri s pistolo v glavo in vas sili da kupujete grafe za jurja, za se igrackat kot mali froci :)) ce hoces superioren produkt in se igrat, placaj...simple ;)

Wrop ::

Rekordne cene Turinga niso zaradi velikosti jedra. Donos na rezino je verjetno tam tam, cena izdelave pa tudi. 16 vs 12 nm ni velike razlike v eni ne v tehnologiji. Na en čip znaša čez prst par deset evrov, pa še samo to pri največjih. Rekordne cene vsekakor niso zaradi proizvodnega procesa.

EUV proces ne bo veliko cenejši od DUP, ker ne bo pol manj korakov pri proizvodnem procesu, bodo pa mislim, da štirje koraki manj. EUV se bo uporabljalo pri samo začetnih korakih, kjer se sedaj uporablja multi-pattering. Samsung sicer pravi, da bo lahko sedaj uporabil 20 % mask manj.

Cene verjetno ne bodo padle, ker še vedno prodajo lepo število kartic, ki jim nosijo velike dobičke. Manj kot lani, ampak še vedno nekaj manj. Še ne dolgo nazaj so imeli 15-20 % neto prihodka od prodaje (kartic), sedaj gre do 40 %.
Prej je imela od ene prodane kartice 1060 60 € neto prihodka, sedaj ima od 2060 skoraj 200 € neto prihodka. 2060 bi lahko komot z lepim dobičkom prodajali pod 300 €, pa jih ne, ker jim vseeno kupci nosijo denar.

AMD se je samo priključil, ker jim tako odgovarja. Maksimirajo dobiček. Ni razloga, če že imajo najboljši p/p, da ga še bolj izboljšajo.

DarwiN ::

Wrop je izjavil:

EUV proces ne bo veliko cenejši od DUP, ker ne bo pol manj korakov pri proizvodnem procesu, bodo pa mislim, da štirje koraki manj. EUV se bo uporabljalo pri samo začetnih korakih, kjer se sedaj uporablja multi-pattering. Samsung sicer pravi, da bo lahko sedaj uporabil 20 % mask manj.

Za Samsung sem bral, da bo pri EUV procesu kar 20-25 korakov manj. Zdaj ne najdem vira.

Imaš pa tule odlomek iz članka za TSMC.

EUV lithography’s reason for being is that it uses 13.5-nm light, which is much closer to the size of the final features to be printed. With it, manufacturers can turn three or four lithography steps into one. For its 7-nm EUV process, GlobalFoundries will replace 15 steps with just 5. John Lin, TSMC’s director of litho equipment and mask technology, says his company plans a similar reduction.

While that will make the work at 7 nm faster and cheaper, it’s the nodes beyond where EUV will be absolutely crucial. “If you didn’t use EUV for 5 nm, it’d be more than 100 [lithographic steps],” says Patton. “That’d be insane.”
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

Wrop ::

EUV proces pride trenutno v poštev samo pri 7 nm nivojih. Vsaj zaenkrat. Čip ima pa precej več nivojev, ti pa so v večjih tehnologijah, kjer se še vedno uporablja multipatterning.
Mogoče lahko Samsung pride do 20-25 korakov manj, samo verjetno je mišljeno na vseh nivojih, kjer se sedaj uporablja multipatterning. Če bi bila zadeva res cenejša kot multipatterning, potem bi šli na vse nivoje, kjer lahko, samo nekako vsi drugi bodo za začetek šli na EUV samo na 7 nm nivoju. Bomo videli kako bo.

FlyingBee ::

dolenc je izjavil:

Ker se iz 3d scene še zmeraj daje na 2d zaslon, to se ne bo spremenilo.

Mislil sem na rasterizacijo v dosedanjem smislu, kot pri Quake II RTX, ki je path traced. Ja, 22 let stara igra, ampak kaj se dogaja v ozadju je precej impresivno, ps5 bo imela hw rt in sigurno bo to pripomoglo k mainstream implementaciji, ki je lahko le pozitivno tudi za nvidio, ki bo imela 2 leti izkušenj na tem področju.

oo7 ::

NVIDIA Ampere Specs, Performance, Pricing Leaked - Massively Faster Ray Tracing, Higher Clocks, More vRAM & Lower TDP vs. Turing

https://wccftech.com/nvidia-ampere-rumo...

FlyingBee ::

Upam, da je razvoj Ampera tekel posebej, da ne bo le Turing na 7nm. Sicer pa mesh shaderji niti še niso izkoriščeni pa še kaj na Turingu.

Bwaze6 ::

Wccftech, tole so ugibanja, ne "leak". Da bo Ampere precej hitrejši od Turinga (tudi v rasterizaciji) , in obenem cenejši, je relativno varno predvidevanje glede na dokaj mlačen odziv trga na trenutno Nvidia ponudbo - seveda pa ni niti malce gotovo, da se bo to res zgodilo.

Ugibam lahko tudi sam!

Mogoče bodo zatrmoglavili, povečali predvsem RTX del (ker je rasterizacija preteklost), zaradi velikosti čipa pa bodo računali vse za en tier višje - RTX 3070 za 800 EUR, RTX 3080 za 1100 EUR in RTX 3080Ti (ki bo prišel kasneje, da ne bo prevelikega šoka) za 1500 EUR. Kar je cena enega telofončka, tako da ste si sami krivi, če se vam to zdi veliko, top of the line pač ni za tiste na minimalcu. ;)

Ob izidu bo število modelov RTX kartic skoraj dvakrat višje od števila iger z raytracing tehnologijo, zato bo Nvidia izdala nov seznam prihajajočih iger s to tehnologijo - ki bo še veliko daljši od obljub Turinga, ki se seveda v veliki večini niso izpolnile.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bwaze6 ()

Master_Yoda ::

RTX 3070 za 800 EUR, RTX 3080 za 1100 EUR in RTX 3080Ti (ki bo prišel kasneje, da ne bo prevelikega šoka) za 1500 EUR. Kar je cena enega telofončka, tako da ste si sami krivi, če se vam to zdi veliko, top of the line pač ni za tiste na minimalcu.


Tudi bottom of the line pri takih cenah ne heh.
Dovie'andi se tovya sagain.

FlyingBee ::

So, so, igre prihajajo in SW le še čaka na primeren HW, kot b starih dobrih cajtih. Mogoče so nvidia RT cores in rtx slepa ulica, ampak RT na splošno bo naslednje kar bomo merili z velikim napredkom, za rasterizacija jamrajo kako ni dovolj napredka, evo, zdaj je na vrsti RT, prvi mejnik bo moderna igra, ki je večinoma RT, brez klasične rasterizacije kot je Quake RTX, samo da je to 22 let stara igra.

Zgodovina sprememb…

Bwaze6 ::

Samo še nekaj let, pa bomo lahko špilali Skyrim z raytracongom! :D

Wrop ::

Enim se vidi, da se niti ne zavedate kakšne so zahteve za RT only games. Top kartica, ki je trenutno na voljo, je zmožna poganjati Quake 2 na 1080p s 100 fps. 4k samo še 30 fps. Število poligonov na en frame pa je v originalu pod 1000.
Sedaj pa si zamisli, da imaš 25 milijonov trikotnikov, kar zmorejo nekateri pogoni (vsaj teoretično) leta 2019, na en frame in koliko gigarays operacij na frame potrebuješ, da izrišeš sliko samo s RT. Četudi povečaš število RT enot za 2x in jih narediš npr. 5x bolj zmogljive, bo to še vedno daleč premalo za RT only.
Pohvalno bo, če srednji rang (med 200 in 300 $) doseže RT zmogljivost 2080 ti. Kar celo ni tako nemogoče. Pri 3060 10 SM več in 50% bolj zmogljivi RT.

Bwaze6 ::

Wrop je izjavil:


Pohvalno bo, če srednji rang (med 200 in 300 $) doseže RT zmogljivost 2080 ti. Kar celo ni tako nemogoče. Pri 3060 10 SM več in 50% bolj zmogljivi RT.


Najcenejša RTX 2060 je 320 EUR, in je trenutno v raytracing igrah na 1080p neuporabna. In to je nad "srednjim rangom"?

Da bo grafična kartica med 200 in 300 $ dosegla 2080 Ti, bi po običajnem napredku potrebovali kakih 5 generacij - se pravi 10 let (2080 Ti = 3080 = 4070 = 5060 = 6050)... Kakšne enostavne bližnjice tu ne vidim, razen če bo Nvidia tudi v višjih rangih začutila konkurenco AMDja in kasneje Intela...

Wrop ::

Govorimo o RT zmogljivosti. Zmogljivost rasterizacije ranga 2080 ti, bo v rangu x60 čez 2-3 generacije. V roku 3-5 let torej.

Bwaze6 ::

Igre še dolgo ne bodo izključno na RT jedrih - če sploh kdaj, ali bo to nadomestila neka druga poenotena arhitektura... Razlika v RT zmogljivosti je res bojda le 100% (2060 5 giga rays, 2080 Ti 10 giga rays), a za izrabo le tega za sedanje RTX igre kartica potrebuje tudi močnejšo rasterizacijo, 10 giga rays na 2060 zmogljivosti rasterizacije ne bo prav dosti koristilo.

FlyingBee ::

Le kaj bodo pogruntali, ko se ne bo dalo več zmanjševati proizvodnega procesa, do takrat pa bo še marsikaj, RT je precej bolj zanimiva zadeva kot povečevanje resolucije in lovljenje osveževanja nad 144hz.

Bwaze6 ::

In ljudje, ki so kupili 4K ali 144 Hz+ monitorje so se pa pač zahebali, napredek gre v drugo smer? Kaj pa VR? Tudi odpade za naslednjih 10 let in več?

FlyingBee ::

Nič se niso zahebali, samo jamrat nimajo kaj, ker je treba toliko več denarja dati, če se gredo high end. Isto pri RT, daš na off in je vse tako kot prej. Vsak se lahko po mili volji sam zase odloči.
VR? Pravi pokazatelj kako tehnologij zasužnji. Pa še veliko ljudem je neudobna uporaba VR očal, mogoče bo AR zacvetel enkrat, večja korist.

Bwaze6 ::

No ja, a na primer 1080 Ti je bila pred prihodom Turinga že pod 700 EUR, 2080 Ti pa je za le 30% hitrejšo rasterizacijo hotel 500 EUR več! Seveda lahko izklopiš raytracing in špilaš veselo na 4K ali high refresh monitorjih, ravno ekonomično pa ni.

VR zasužnji? Se bojim, da "zasužnji" kar vsa tehnologija, od obvladovanja ognja naprej. Might as well go back to the cave...

FlyingBee ::

500eur več je absurd, ampak katero drugo pa lahko še kupiš tako? Jo pač ne, rešeno. Težko si predstavljam nekoga, ki da 1200 eur za grafično in ima premalo denarja za vsakdan.

m0LN4r ::

Danes se niti posten pralni stroj ne dobis za 500 xD Pa so ze 100 let isti 1% napredek v 30 letih
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

D3m ::

Boš isto pisal za avte? Ne pretiravaj. :)
|HP EliteBook|R5 6650U|

Master_Yoda ::

m0LN4r je izjavil:

Danes se niti posten pralni stroj ne dobis za 500 xD Pa so ze 100 let isti 1% napredek v 30 letih


Cudno jaz sem dobil Samsungov pralni stroj ki ima kapaciteto 7kg za pod 400 EUR ( se ne spomnim tocno). Imas pa tudi z majso kapaciteto ki so tudi po 300 eur. Kje ti kupujes pralne stroje ? V zlatarni ?
Dovie'andi se tovya sagain.

Bwaze6 ::

Moj point je, da so najmanjši dvig zmogljivosti rasterizacije v zadnjih 10+ letih napravili obenem z največjim skokom cene grafičnih kartic. Seveda jim je škodovalo tudi to, da so bile tik pred tem cene Turing kartic astronomske, nato pa jih je bilo polno na voljo rabljenih po nizkih cenah - 1080 Ti še vedno dobiš za 400 EUR, približno tretjino cene 2080 Ti. Kar se je odražalo v prodajnih številkah.

In zdaj bo seveda zanimivo spremljati, kaj bo pri Ampere karticah prioriteta. Lahko se seveda odločijo uravnoteženo dvigovati tako rasterizacijo kot raytracing - ne bo revolucije, prav besen pa tudi nihče ne bo, to je v bistvu najbolj pričakovano.

Lahko se seveda odločijo praktično le za RT dvig, AMD itak še Pascal dohiteva, RT pa bo tako delal še na kakšni višji ločljivosti od HD. Ob res velikem skoku lahko tudi pričakujemo, da bodo nove igre to izkoristile z novimi efekti, spet stežka tekle na Ampere karticah, za Turing pa bo treba nižati opcije, ali igrati na 720p.:P

Ali pa bodo šli v drugo smer, dvignili rasterizacijo, zaenkrat rekli to je to glede ray tracinga, naj zdaj razvijalci zoptimizirajo igre za ta osnovni hardver... To se mi ne zdi ravni verjetno, glede na to da večina "vseh petih iger" ne ponuja ravno spektakularne RT izkušnje niti na 2080 Ti.

FlyingBee ::

Oboje, prihaja dx12 1.1, ki bo imel novosti, ki jih ima le Turing zaenkrat. Kot je Senitel napisal, lovijo najboljšo varijanto, temelj pa imajo vedno zadovoljiv. Nekaj se bo prijelo, marsikaj se bo opustilo, 5000 inžinirjev bo pa ja nekaj pametnega pogruntalo vmes.

Bwaze6, kot si napisal, zanimivo bo spremljati, to je zastonj.

m0LN4r ::

Master_Yoda je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Danes se niti posten pralni stroj ne dobis za 500 xD Pa so ze 100 let isti 1% napredek v 30 letih


Cudno jaz sem dobil Samsungov pralni stroj ki ima kapaciteto 7kg za pod 400 EUR ( se ne spomnim tocno). Imas pa tudi z majso kapaciteto ki so tudi po 300 eur. Kje ti kupujes pralne stroje ? V zlatarni ?
Kupi si Miele za jurja, tist samsung niti temperature ne zmeri natancno vec po enem letu.

nato pa jih je bilo polno na voljo rabljenih po nizkih cenah - 1080 Ti še vedno dobiš za 400 EUR, približno tretjino cene 2080 Ti. Kar se je odražalo v prodajnih številkah.
Ja ampak delno tisti, ki prodajajo rabljeno karto, si nabavijo ponavadi novo. Vedno je blo tako. Mining kartice pa po 1-2 letih itak crknejo.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

DarwiN ::

Rasterization dominacija jim zagotavlja absolutno prevlado na trgu, medtem ko so RT zmogljivosti dobrodošle, ampak podvržene veliki kritiki. Igre še lep čas ne bodo kot po tekočem traku podpirale RTja. Do danes sta zunaj zgolj dve omembe vredni RT igri - Metro Exodus in Control. Mogoče še katera...

Tko da ja, če bi moral stavit, bi rekel poudarek na raster zmogljivosti, vsekakor pa tudi občuten RT boost. In pa jasno 16Gb rama na vrhu ponudbe. To je praktično zagotovljeno. Ram je danes hudo poceni in se sploh ne bo poznalo na ceni GPU-ja, ki se zna gibat okrog 1200-1400€. Bodo ljudje grabili kot nori. Molnarja že danes srbijo prsti. 8-)
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

D3m ::

Molnar ne rabi grafe za 1400 ampak EURO paleto Whey praška. ;)
|HP EliteBook|R5 6650U|

FlyingBee ::

Pretirava se glede RTX v dobrem in slabem smislu, to je praktično le še ena opcija v PC igri s klasičnimi off, low, med in high "gumbi".

Sigurno bodo izkoristili 7nm za povečanje št. RT cores in vseh ostalih, ne bo revolucije z Ampere.

Res pa, da imamo za zdaj le divja ugibanja kaj bo, tako da je do izida sigurno še vsaj pol leta, če ne več.

Master_Yoda ::

m0LN4r je izjavil:

Master_Yoda je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Danes se niti posten pralni stroj ne dobis za 500 xD Pa so ze 100 let isti 1% napredek v 30 letih


Cudno jaz sem dobil Samsungov pralni stroj ki ima kapaciteto 7kg za pod 400 EUR ( se ne spomnim tocno). Imas pa tudi z majso kapaciteto ki so tudi po 300 eur. Kje ti kupujes pralne stroje ? V zlatarni ?
Kupi si Miele za jurja, tist samsung niti temperature ne zmeri natancno vec po enem letu.



Je ze star kako leto in ni problema. Pa tudi ce bo v parih letih ne-bo ker ima 5 let garancije.
Dovie'andi se tovya sagain.

FlyingBee ::

https://hothardware.com/news/nvidias-7n...

- Caso further states NVIDIA will launch its first 7nm Ampere GPUs in the data center market next year, likely at GTC 2020, which runs from March 22 to March 26. Then at Computex 2020 in Taipei, which runs from June 2 to June 6, NVIDIA will launch consumer cards built around 7nm Ampere, Caso believes.

- Ampere will bring a new architecture to the fold, one that is presumably faster and hopefully more power efficient than Turing (a likely outcome, based on being a 7nm part). However, the rumors don't stop there. It's also said Ampere will have more specialized RT cores to deliver a "dramatic" uptick in real-time ray tracing performance.

Baje!?

tikitoki ::

click bait? Sicer pa pred vsako izdajo imajo kup spekulacij in vecina se jih izkaze za neresnicne.

FlyingBee ::

Verjetno pa je, da bo junija 2020 prvi Geforce Ampere izšel, nekak je Computex realna možnost.

tikitoki ::

Se strinjam, da je zelo verjetno, da bosta tako AMD, kot nVidia poleti predstavila novo serijo GPUjev. Sam to je jasno vsakemu, ki je nekaj casa spremljal dogajanje. Nebi pa rekel ,da so taksna ugibanja vredna claka oz. ni vec k click bait.

louser ::

FlyingBee je izjavil:

Le kaj bodo pogruntali, ko se ne bo dalo več zmanjševati proizvodnega procesa, do takrat pa bo še marsikaj, RT je precej bolj zanimiva zadeva kot povečevanje resolucije in lovljenje osveževanja nad 144hz.

Laser

Bwaze6 ::

NVIDIA Reports Revenue of $3.01 Billion In Q3 FY2020 Driven By Strong Gaming & Hyperscale Demand



Nvidia v bistvu ne rabi hiteti, prihodki se zvišujejo in so praktično dosegli raven iz treh rekordnih četrtletij v 2018, ko so z zamikom želi prihodke prodaje kriptorudarjem konec 2017 in v začetku 2018. Tako da se je zgleda obrestoval poudarek na cenejših 16xx karticah, prihodkov od SUPER Turingov verjetno še ni dobro zajetih v tem.

Je pa zanimivo, kakšen delež prihodka še vedno prinaša "Gaming", po letih truda v strežniškem, AI in drugih profesionalnih poizkusih...

D3m ::

Nvidia ima zanimiva specialna poročila.

Pa si sploh prebral poročilo?
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

Bwaze6 ::

Ne podrobno, ker mi na telefonu ne odpre normalno tabel na Nvidia strani. Kaj sem spregledal, to, da je ogromno govora o ne-gaming strani prihodkov?

Nvidia je že imela momente, ko je kazalo, da bodo ta Datacenter, Auto, AI in ostali "resni" segmenti poleteli daleč preko prihodkov od smrkavcev, ki nažigajo igrice... Zdaj nekako vsi ostali oddelki skupaj ne dosegajo gaminga.
««
2 / 222
»»