Prijavi se z GoogleID

» »

NVIDIA Ampere (2020)

NVIDIA Ampere (2020)

strani: 1 2 »

Wrop ::

RT na tej generaciji je out, še preden je prišel po kapljicah. Morda bo pri naslednji generaciji kaj bolje, sam sem zaenkrat skeptičen tudi pri naslednji generaciji, da bo kak bistven napredek.

Cange ::

Žrtvovat maso FPS zardi nove tehnologije v obdobju prehoda na 1440p in 4k resolucije ni logično. Vsi desktoparji in gamerji to vedo, kako to da nvidija tega ne ve.

Bwaze6 ::

No, ampak primernega časa ni, zahteve po hitrejši rasterizaciji bi bile tudi čez leta, ko bo folk hotel 4K 144 Hz+ in pa VR pohitritev. Kaj od tega bo kupcem in posledično razvijalcem iger prioriteta, bo pokazal čas.

Kar nekaj arhitekturnih slepih poti se je v desetletjih razvoja grafičnih kartic že zgodilo. Prav lahko se zgodi, da raytracing in DLSS ostaneta v izjemno nišni uporabi, in se bodo le res veliki studiji potrudili in izdelali peščico iger letno s tem, kljub napovedani raytracing podpori v prihajajočih konzolah in pri vseh konkurentih na trgu grafičnih kartic... Se za to res splača nameniti pol procesorja drage grafične kartice, ki bi bila brez tega lahko precej hitrejša?

Cange ::

Proper monitorji so že lep čas na tržišču, medtem ko RTX iger skoraj da ni. Poleg tega je potrebno žrtvovati nerealno veliko FPS. Normalno da bo en prletu in povedal da ni potrebno žrtvovat FPS (RTX off), seveda bo pozabil da P/P vseeno žrtvujemo. Se pravi nvidija žrtvuje 2 generalni stvari za delno delujoč prototip. To je žaljenje intiligence vseh gamerjev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cange ()

D3m ::

Še zakaj so GPU ji dragi


LOL. Misliš dvignili so marže za konkretno razliko :)
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Bwaze6 ::

Cange je izjavil:

Proper monitorji so že lep čas na tržišču, medtem ko RTX iger skoraj da ni. Poleg tega je potrebno žrtvovati nerealno veliko FPS. Normalno da bo en prletu in povedal da ni potrebno žrtvovat FPS (RTX off), seveda bo pozabil da P/P vseeno žrtvujemo. Se pravi nvidija žrtvuje 2 generalni stvari za delno delujoč prototip. To je žaljenje intiligence vseh gamerjev.
Prodaja RTX kartic je bila slaba, za kar še vedno krivijo veliki zlom kriptovalut januarja 2018 - pa je že več kot leto in pol od takrat. Po svetu je bilo na voljo precej rabljenih Pascal kartic po ugodnih cenah (tudi pri nas si lahko kupil 1080 Ti za 450 EUR). Ljudje bodo kupovali novo serijo le, če bo nudila precej več od tega, kar že imajo, ali kar lahko precej ceneje kupijo rabljeno. Marsikdo je pravilno ocenil, da raytracing v času aktualnosti Turing kartic sploh še ne bo zaživel. In kaj to pomeni za Ampere? Če bo spet sledil le majhen dvig rasterizacije, večinoma pa se bodo posvetili RTX, bodo morali hudičevo dobro prepričati kupce, da je raytracing tu. Kakšen dolg spisek iger s podporo RTX in DLSS so kazali ob izidu Turinga? Koliko od tega se je dejansko uresničilo? K sreči za Nvidio tudi konkurenca obljublja strojno podporo raytracingu, čeprav morda ne na način popolnoma ločenega dela jedra. Če bosta AMD ali Intel lahko ponudila bolj opazen dvig rasterizacije, bi znali kupci to hitro nagraditi.

m0LN4r ::

V casih 4850 so tudi igre zgledale za en drek in igralo se je up to FHD. Danes lahko z 150eur GPUjem tudi cist solidno shajas na enakem nivoju oz. bistveno bolje.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Cange ::

Gamerji bi mogoče prijeli na RTX in stagnacijo FPS za ceno prejšnje generacije (ne pozabit da večji monitorji dobesedno čakajo primeren GPU). Če bi bil tak scenarij, verjamem da bi anketa pokazala da je povprečen nakup RTX kartice zaradi večje resolucije/FPS in ne zaradi nove tehnologije RTX.
Torej v najboljšem primeru bo ta scenarij z Ampere, na žalost je cena že zbumpana s prvo generacijo tako da nazadovanje P/P je zagotovljeno.

FlyingBee ::

RT je prihodnost in zakaj toliko navijati za dvig zmogljivosti v rasterizaciji, ko pa vemo, da ne bo več kaj dosti v "lepoti" napredovalo. 4k za gaming je šele žaljenje gamerjev, naslednji korak je 8k, sedeti moraš pa pri sosedu, da boš lahko pri sebi na 150 inčnem monitorji igral. Vedno je bil velik udarec na fpsjih l, ravno prej smo omenili, da je v 2 letih PC včasih zastarel. Moj primer je bil 4200ti, vse dx8.1 igre so delale super, dx9 pa nisem mogel niti probat. Kaj narediti 1 leto po nakupu grafične, da bi lahko igral dx9 igre? Ni bilo poceni.

dolenc ::

Ker se iz 3d scene še zmeraj daje na 2d zaslon, to se ne bo spremenilo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dolenc ()

rabelj5 ::

Cange je izjavil:

Gamerji bi mogoče prijeli na RTX in stagnacijo FPS za ceno prejšnje generacije (ne pozabit da večji monitorji dobesedno čakajo primeren GPU). Če bi bil tak scenarij, verjamem da bi anketa pokazala da je povprečen nakup RTX kartice zaradi večje resolucije/FPS in ne zaradi nove tehnologije RTX.
Torej v najboljšem primeru bo ta scenarij z Ampere, na žalost je cena že zbumpana s prvo generacijo tako da nazadovanje P/P je zagotovljeno.

zelo verjetno

FlyingBee je izjavil:

Moj primer je bil 4200ti, vse dx8.1 igre so delale super, dx9 pa nisem mogel niti probat. Kaj narediti 1 leto po nakupu grafične, da bi lahko igral dx9 igre? Ni bilo poceni.

jaz sem imel isto foro, 4200ti sem zamenjal z radeonom 9800 in je spet vse letelo :)

DarwiN ::

Poskušam logično predvidet naslednji korak Nvidije.. Turing je praktično na isti litografiji kot je bil Pascal. Med 16nm in 12nm je razlika bolj kot ne le na papirju, gostota samih tranzistorjev pa praktično nespremenjena. V bistvu so pri Nvidiji dodali ~800 shaderjev in pa rt/tensor jedra. ~30% več shaderjev, ~30% višji rasterizing performance. Posledično velikost jedra iz 470mm na rekordnih 750mm.. Večje jedro, višja cena. Zato rekordne cene Turinga.

Zdaj pa 7nm EUV obljublja do 3x večjo gostoto, torej manjša Ampere jedra, in povrh tega je EUV proizvodnja menda veliko cenejša od DUP procesa, saj predstavlja težavnostni reset pri jedkanju rezin. Recimo če je danes potrebnih 40 proizvodnih korakov do končnega izdelka (rezine), bo z EUV potrebnih le 20 korakov.

Tko da teoretično bi morale cene past. Po drugi strani bo pa proces nedozorel, yieldi malo slabši, in pa Ngreedia. :S

Odvisno tudi od AMDja in "Big Navija", če bo nudil kak odpor.. In pa seveda prihaja Intel prihodnje leto. Same neznanke. Pestro bo. :P
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

klinker ::

Kot da Nvidia prilagaja cene glede na proizvodnjo, haha :D
Nvidia postavlja cene glede na konkurenco, ki je ni. Tako da se ne bunite, ker vam noben ne meri s pistolo v glavo in vas sili da kupujete grafe za jurja, za se igrackat kot mali froci :)) ce hoces superioren produkt in se igrat, placaj...simple ;)

Wrop ::

Rekordne cene Turinga niso zaradi velikosti jedra. Donos na rezino je verjetno tam tam, cena izdelave pa tudi. 16 vs 12 nm ni velike razlike v eni ne v tehnologiji. Na en čip znaša čez prst par deset evrov, pa še samo to pri največjih. Rekordne cene vsekakor niso zaradi proizvodnega procesa.

EUV proces ne bo veliko cenejši od DUP, ker ne bo pol manj korakov pri proizvodnem procesu, bodo pa mislim, da štirje koraki manj. EUV se bo uporabljalo pri samo začetnih korakih, kjer se sedaj uporablja multi-pattering. Samsung sicer pravi, da bo lahko sedaj uporabil 20 % mask manj.

Cene verjetno ne bodo padle, ker še vedno prodajo lepo število kartic, ki jim nosijo velike dobičke. Manj kot lani, ampak še vedno nekaj manj. Še ne dolgo nazaj so imeli 15-20 % neto prihodka od prodaje (kartic), sedaj gre do 40 %.
Prej je imela od ene prodane kartice 1060 60 € neto prihodka, sedaj ima od 2060 skoraj 200 € neto prihodka. 2060 bi lahko komot z lepim dobičkom prodajali pod 300 €, pa jih ne, ker jim vseeno kupci nosijo denar.

AMD se je samo priključil, ker jim tako odgovarja. Maksimirajo dobiček. Ni razloga, če že imajo najboljši p/p, da ga še bolj izboljšajo.

DarwiN ::

Wrop je izjavil:

EUV proces ne bo veliko cenejši od DUP, ker ne bo pol manj korakov pri proizvodnem procesu, bodo pa mislim, da štirje koraki manj. EUV se bo uporabljalo pri samo začetnih korakih, kjer se sedaj uporablja multi-pattering. Samsung sicer pravi, da bo lahko sedaj uporabil 20 % mask manj.

Za Samsung sem bral, da bo pri EUV procesu kar 20-25 korakov manj. Zdaj ne najdem vira.

Imaš pa tule odlomek iz članka za TSMC.

EUV lithography’s reason for being is that it uses 13.5-nm light, which is much closer to the size of the final features to be printed. With it, manufacturers can turn three or four lithography steps into one. For its 7-nm EUV process, GlobalFoundries will replace 15 steps with just 5. John Lin, TSMC’s director of litho equipment and mask technology, says his company plans a similar reduction.

While that will make the work at 7 nm faster and cheaper, it’s the nodes beyond where EUV will be absolutely crucial. “If you didn’t use EUV for 5 nm, it’d be more than 100 [lithographic steps],” says Patton. “That’d be insane.”
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

Wrop ::

EUV proces pride trenutno v poštev samo pri 7 nm nivojih. Vsaj zaenkrat. Čip ima pa precej več nivojev, ti pa so v večjih tehnologijah, kjer se še vedno uporablja multipatterning.
Mogoče lahko Samsung pride do 20-25 korakov manj, samo verjetno je mišljeno na vseh nivojih, kjer se sedaj uporablja multipatterning. Če bi bila zadeva res cenejša kot multipatterning, potem bi šli na vse nivoje, kjer lahko, samo nekako vsi drugi bodo za začetek šli na EUV samo na 7 nm nivoju. Bomo videli kako bo.

FlyingBee ::

dolenc je izjavil:

Ker se iz 3d scene še zmeraj daje na 2d zaslon, to se ne bo spremenilo.

Mislil sem na rasterizacijo v dosedanjem smislu, kot pri Quake II RTX, ki je path traced. Ja, 22 let stara igra, ampak kaj se dogaja v ozadju je precej impresivno, ps5 bo imela hw rt in sigurno bo to pripomoglo k mainstream implementaciji, ki je lahko le pozitivno tudi za nvidio, ki bo imela 2 leti izkušenj na tem področju.
strani: 1 2 »


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

AMD najavil Radeona RX 5700 XT (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
3398840 (277) Mr.B
»

AMD Navi in EPYC 2 prispeta v tretjem četrtletju (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Rezultati
1023343 (797) Mr.B
»

Nvidia Volta (strani: 1 2 3 413 14 15 16 )

Oddelek: Strojna oprema
79559306 (11299) tikitoki

Več podobnih tem