Forum » Na cesti » Operativni leasing za fizične osebe
Operativni leasing za fizične osebe
halozan ::
Se je kdo že ukvarja s tem?
Dejansko bi rad imel avto in plačeval mesečno najemnino, po 3,4 letih pa zamenjava z enakim obrokom naprej. Prednosti, nisi lastnik avta, imaš fiksni mesečni strošek,.... nisem pa računal, ali se to finančno izplača.
Ker alternativa je, da vzameš kredit/leasing na 3 leta in potem avto prodaš, samo.... potem pa spet nova zgodba, kredit na 3 leta,....
Dejansko bi rad imel avto in plačeval mesečno najemnino, po 3,4 letih pa zamenjava z enakim obrokom naprej. Prednosti, nisi lastnik avta, imaš fiksni mesečni strošek,.... nisem pa računal, ali se to finančno izplača.
Ker alternativa je, da vzameš kredit/leasing na 3 leta in potem avto prodaš, samo.... potem pa spet nova zgodba, kredit na 3 leta,....
Invictus ::
Pri nas to ne laufa, ker je folk po izteku leasinga prinesel popolnoma sesute avte nazaj...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
billy ::
Laufajo to ponavadi sami prodajalci, toyota vem da ima takšno foro, pa verjetno še kdo. Jaz bi šel do konkretne avtohiše, katere avto želim kupiti.
Pri novem priusu so imeli tako, recimo 500 mesečni najem, potem pa vedno ko pride nov model, dobiš kar novega. all inclusive, gume, servisi, ni da ni.
samo, imo, predrago.
Pri novem priusu so imeli tako, recimo 500 mesečni najem, potem pa vedno ko pride nov model, dobiš kar novega. all inclusive, gume, servisi, ni da ni.
samo, imo, predrago.
St235 ::
primer izračuna, da ne bomo dajal samo bedasth enovrstičnič se splača/se ne splača.
https://avto.finance.si/8357618
Ekonomsko gledano je operativni leasing praviloma dražji, odvisno od tega kako vrednostiš stortive, ki jih s tem dobiš.
Za firme je to smiselno (sploh pri več vozilih), ker odpade večji del vzdrževanja avtoparka, ki drugače zahteva toliko in toliko delovnih ur. Dodatno so seveda prednsti z vidika računovodstva (ni osnovega sredstva, fiksen mesečni strošek, odpade vzdrževanje, registracija...)
Dodatno imajo operativni leasingi ponavadi tudi omejitve kilometrov na leto.
https://avto.finance.si/8357618
Ekonomsko gledano je operativni leasing praviloma dražji, odvisno od tega kako vrednostiš stortive, ki jih s tem dobiš.
Za firme je to smiselno (sploh pri več vozilih), ker odpade večji del vzdrževanja avtoparka, ki drugače zahteva toliko in toliko delovnih ur. Dodatno so seveda prednsti z vidika računovodstva (ni osnovega sredstva, fiksen mesečni strošek, odpade vzdrževanje, registracija...)
Dodatno imajo operativni leasingi ponavadi tudi omejitve kilometrov na leto.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
billy ::
Pri firmah je smiselno zato, ker gre v strošek, za fizično pa je uporabno ker si komot, nimaš avta v lastništvu (lahko dobiš višjo socialno in nižji vrtec) in vsake 2-3 leta imaš "nov avto".
Slednje je za mene zelo mamljivo, saj se hitro naveličam in bi rad imel novega :)
Je pa logično, da je dražje, kot nakup novega in prodaja, ker firma ki to nudi mora nekaj zaslužit.
Slednje je za mene zelo mamljivo, saj se hitro naveličam in bi rad imel novega :)
Je pa logično, da je dražje, kot nakup novega in prodaja, ker firma ki to nudi mora nekaj zaslužit.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: billy ()
Utk ::
Ne razumem tega z vrtcem. Prvič, pri avtu za 25 jurjev moreš imet preklamano "srečo" da padeš v drug razred, in drugič, če vzameš lizing za 25 jurjev, ti nekje ostane 25 jurjev gotovine ali delnic, ki grejo glih tako v izračun vrtca. Če nimaš teh 25 jurjev pa tako nimaš kaj fantazirat o novem avtu vsake 3 leta. Ker to je pač drag špas v vsakem primeru, z lizingom pa samo še dražji.
St235 ::
Pozabljaš, da povprečen slovenec tako ali tako živi na puf in ima za nasledjih 10-20 let že porabljeno plačo, ki je ni še zaslužil.
billy ::
Ne razumem tega z vrtcem. Prvič, pri avtu za 25 jurjev moreš imet preklamano "srečo" da padeš v drug razred, in drugič, če vzameš lizing za 25 jurjev, ti nekje ostane 25 jurjev gotovine ali delnic, ki grejo glih tako v izračun vrtca. Če nimaš teh 25 jurjev pa tako nimaš kaj fantazirat o novem avtu vsake 3 leta. Ker to je pač drag špas v vsakem primeru, z lizingom pa samo še dražji.
Res je, ampak ljudje delajo vsegaboga da nimajo lastnine, zakaj, ne vem, verjetno pa ne razumejo da to skoraj nič ne vpliva na davčne lestvice.
Utk ::
Po mojem je kriva funkcionalna nepismenost, ljudje vidijo na odločbi nek avto in to je to, dobijo peno na usta, zato plačujejo drag vrtec. Da je k prihodku prispeval 0,5 procenta več niso sposobni razbrat. Naslednjič vzamejo lizing, ki jih letno stane veliko več kot 200 evrov, ki jih bi "zaslužili", če bi normalno kupili avto.
Invictus ::
Sam v info, kolikor so mi povedali...
Leasing gre tudi v osnovo za določanje cene vrtca po novem...
Temu se ne da več izognit... Baje...
Leasing gre tudi v osnovo za določanje cene vrtca po novem...
Temu se ne da več izognit... Baje...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Timurlenk ::
Pri firmah je smiselno zato, ker gre v strošek, za fizično pa je uporabno ker si komot, nimaš avta v lastništvu (lahko dobiš višjo socialno in nižji vrtec) in vsake 2-3 leta imaš "nov avto".
Slednje je za mene zelo mamljivo, saj se hitro naveličam in bi rad imel novega :)
Je pa logično, da je dražje, kot nakup novega in prodaja, ker firma ki to nudi mora nekaj zaslužit.
Kako pa boš na socialki plačeval 400 € na mesec za lizing lmao
pa od kod boš vzel za polog? dios mio
Pozabljaš, da povprečen slovenec tako ali tako živi na puf in ima za nasledjih 10-20 let že porabljeno plačo, ki je ni še zaslužil.
ampak če se je pa treba zakreditirat za XY stvar, tako bo čez 30 let vsaj tvoja
/s
Demokracija je zdej v drugem planu, to je vendar jasno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Timurlenk ()
St235 ::
Pri firmah je smiselno zato, ker gre v strošek, za fizično pa je uporabno ker si komot, nimaš avta v lastništvu (lahko dobiš višjo socialno in nižji vrtec) in vsake 2-3 leta imaš "nov avto".
Slednje je za mene zelo mamljivo, saj se hitro naveličam in bi rad imel novega :)
Je pa logično, da je dražje, kot nakup novega in prodaja, ker firma ki to nudi mora nekaj zaslužit.
Kako pa boš na socialki plačeval 400 € na mesec za lizing lmao
pa od kod boš vzel za polog? dios mio
Pozabljaš, da povprečen slovenec tako ali tako živi na puf in ima za nasledjih 10-20 let že porabljeno plačo, ki je ni še zaslužil.
ampak če se je pa treba zakreditirat za XY stvar, tako bo čez 30 let vsaj tvoja
/s
ja, po 30 letih boš imel lep kup rjavega železa. Če je to že v osnovi tvoja želja, bo precej ceneje, če kupiš staro železo.
TheBlueOne ::
Menda se pocasi testira vec poslovnih modelov. Letos poleti naj bi Mercedes ze zacel z "narocnino", kjer lahko izbiras iz vecjega poola avtov preko appa in ti dostavijo zeljenjega. Ce se prav spomnem je bila narocnina 1200 (se ne spomnim kje naj bi zaceli € oz USD) na mesec.
Si mislim, da se bo revolucija zacela z elektro avti, ker jih tezje preteras oziroma lazje omejis, imas boljsi nadzor nad porabo...
Si mislim, da se bo revolucija zacela z elektro avti, ker jih tezje preteras oziroma lazje omejis, imas boljsi nadzor nad porabo...
St235 ::
To je odvisno predvsem od tega ali je namen prevažat osebe ali ego. Osebno še nisem opazil, da bi kaj dosti manjkalo voznemu parku avant2go.
billy ::
Primerjava je v smislu €.
Kaj ti pomaga bmw i3 za 50k, če za 50k dobiš konkretno ICE ladjo.
obstoječi EV bi morali biti konkretno cenejši za primerjave.
Je pa recimo kak iPace za moje pojme ugoden, glede na brand.
Kaj ti pomaga bmw i3 za 50k, če za 50k dobiš konkretno ICE ladjo.
obstoječi EV bi morali biti konkretno cenejši za primerjave.
Je pa recimo kak iPace za moje pojme ugoden, glede na brand.
TheBlueOne ::
Mrtve se šteje na koncu. Oz. evre ko avto prodaš, ne ko ga kupiš.
Jaz na avto gledam drugace, bolj kot na to gledamo v podjetjih. Verjetno predvsem, ker delam kar veliko km in mi tisto, kar dobim nazaj pomeni zelo mali delez glede na celotni strosek skozi leta, ceprav ga pavsalno upostevam.
Tako, da planiram mesecne stroske in stroske po kilometru pred nakupom glede na pricakovanja okoli prevozenih kilometrov in jih vkljucim v redni odhodek.
Racuninca ob prodaji avta je popolnoma nesmiselna ali drugace, neuporabna.
halozan ::
primer izračuna, da ne bomo dajal samo bedasth enovrstičnič se splača/se ne splača.
https://avto.finance.si/8357618
Ekonomsko gledano je operativni leasing praviloma dražji, odvisno od tega kako vrednostiš stortive, ki jih s tem dobiš.
Za firme je to smiselno (sploh pri več vozilih), ker odpade večji del vzdrževanja avtoparka, ki drugače zahteva toliko in toliko delovnih ur. Dodatno so seveda prednsti z vidika računovodstva (ni osnovega sredstva, fiksen mesečni strošek, odpade vzdrževanje, registracija...)
Dodatno imajo operativni leasingi ponavadi tudi omejitve kilometrov na leto.
Ni mi jasno, ko je pri izračunu operativnega leasinga omenjen prvi obrok 6150€. Torej plačam 6150€ plus 305 € še pet let? Ker 305€ bi bilo še ugodno, teh 6150€ pa zadevo naredi neugodno.
Utk ::
Ko prodaš vidiš koliko je avto res stal. Ne moreš vzet dizla za 25 jurjev in električnega za 40 in rečt, da je električni dražji. Tega ne veš. Če si naračunal 8 let, da bi ceno izenačil, to ni slabo, upam da si upošteval še servise in vse. Težko je pa rečt ali bo čez 8 let električni 5 jurjev več ali manj vreden. 5 jurjev pri 15 razlike ti pa spremeni računico za nekaj let.
TheBlueOne ::
Seveda nisem vzel take primerjave?!
Primerjal sem Kono bencinarja in Kono EV s podobno opremo. Pri izgubi cene je verjetno na slabsem EV, ker je v startu drazji in zaradi baterije, ki je relativno na vrednost rabljenega avta starega osem let zelo draga in bo draga, tudi ce cena pade za pol (garancija baterije pri Koni je 8 let). Na koncu sem racunal prodajno ceno obeh nic, kar je verjetno v korist EVju, ker v primerjavi slabe baterije ni vredna nic, ce baterija ostane tako draga.
V racunicah upostevam VSE stroske, kjer sem v obdobju med 5-8let uposteval se vecje popravilo v vrednost 10% cene novega. Ko sem racunal optimisticno za EV je bilo ca. osem let, realno pa se bojim, da se stroski sekajo cez ca deset let.
Ce se prav spomnem sem racunal za 20.000km letno.
Primerjal sem Kono bencinarja in Kono EV s podobno opremo. Pri izgubi cene je verjetno na slabsem EV, ker je v startu drazji in zaradi baterije, ki je relativno na vrednost rabljenega avta starega osem let zelo draga in bo draga, tudi ce cena pade za pol (garancija baterije pri Koni je 8 let). Na koncu sem racunal prodajno ceno obeh nic, kar je verjetno v korist EVju, ker v primerjavi slabe baterije ni vredna nic, ce baterija ostane tako draga.
V racunicah upostevam VSE stroske, kjer sem v obdobju med 5-8let uposteval se vecje popravilo v vrednost 10% cene novega. Ko sem racunal optimisticno za EV je bilo ca. osem let, realno pa se bojim, da se stroski sekajo cez ca deset let.
Ce se prav spomnem sem racunal za 20.000km letno.
billy ::
EVji zelo različno držijo cene. I3 recimo nenormalno dobro, Ampera pa se že dobi za male pare. Kako bo Kona bo pokazal trg.
Utk ::
Na koncu sem racunal prodajno ceno obeh nic, kar je verjetno v korist EVju, ker v primerjavi slabe baterije ni vredna nic, ce baterija ostane tako draga.
To je tako velika predpostavka, ki tolk vpliva na računico, da je škoda sploh kaj računat, če ne upoštevat te cene na koncu.
TheBlueOne ::
EVji zelo različno držijo cene. I3 recimo nenormalno dobro, Ampera pa se že dobi za male pare. Kako bo Kona bo pokazal trg.
Govorim o avtu cez osem let, kjer so problem baterije.
Je pa jasno, da brend kakor BMW lahko racuna na prednost proti korejskim avtom. Ce spekuliram, vidim vec razlogov, da bo Kona sla v smeri Ampere, kot pa v smeri BMWja.
TheBlueOne ::
Na koncu sem racunal prodajno ceno obeh nic, kar je verjetno v korist EVju, ker v primerjavi slabe baterije ni vredna nic, ce baterija ostane tako draga.
To je tako velika predpostavka, ki tolk vpliva na računico, da je škoda sploh kaj računat, če ne upoštevat te cene na koncu.
Tu je pac treba spekulirati.
Koliko je vredna Kona EV cez osem let, ki ima za sabo 160.000km in koliko bencinar? Oba sta izven garancije, kje ima EV verjetno ze slabo baterijo. Pri avtih iz tega segmenta in teh brendov ljudje praviloma niso pripravljeni na nek velik riziko in verjetno ne bodo sli kupovati avta za recimo 10k€, kjer bo verjetno kmalu treba dati se enkrat toliko za baterijo.
Imas kaksen agument, zakaj bi prakticno dotrajan EV bil vreden kaj vec kot prakticno dotrajan ICE.
Se strinjam.
So pa eni i3 že kar blizu 5 letih, pa imajo ceno preko 20k
Menda skoraj ni EVjev. Imajo menda skoraj vsi range extender in malo baterijo. Gledas EVje?
Mene zanima:
-koliko stane nov i3 (brez range extenderja)
-koliko stane star pet let i3 (brez range extenderja)
-koliko ima prevozenih km po petih letih
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
billy ::
ne vem, ne vem, ne vem
vem pa, da je ampera primerljiva, vsak 5k, če ne 8k, cenejša
no, nov i3 je bil takrat cca 40k
vem pa, da je ampera primerljiva, vsak 5k, če ne 8k, cenejša
no, nov i3 je bil takrat cca 40k
TheBlueOne ::
TheBlueOne ::
gledam sem mobile, ta i3 pri nas se mislim da prodaja že leto dni :)
Koliko racunas ceno prodaje, ce ga ne mores prodati. :) Koliko km imajo tisti na mobile?
Sem skoraj sigren, da je EV veliko drazji, ce v petih letih naredis pod 50.000km, ker vecinoma profitiras od poceni "goriva".
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
billy ::
recimo https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
sem pa zdaj kar malo presenečen, nazadnje ko sem gledal so bile cene 20k+...ni mi jasen padec...mogoče zaradi novih modelov...
sem pa zdaj kar malo presenečen, nazadnje ko sem gledal so bile cene 20k+...ni mi jasen padec...mogoče zaradi novih modelov...
TheBlueOne ::
recimo https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
sem pa zdaj kar malo presenečen, nazadnje ko sem gledal so bile cene 20k+...ni mi jasen padec...mogoče zaradi novih modelov...
Slaba primerjava. Ima range extender.
TheBlueOne ::
billy ::
Poglej si Volte, primerljivega z ampero se dobi že za 8 ali 9k, smešno poceni za avto ki naredi 60-80km na štrom in ima 32L "bencinskega kesla".
TheBlueOne ::
Potem EVji vsaj trenutno kar hitro izgubljajo na vrednosti? Ce je tako, potem moje racunice glede tega kaj se izplaca kar drzijo. :)
Ajde je pa morda nisa, da se kupi rabljenega?
Ajde je pa morda nisa, da se kupi rabljenega?
Utk ::
Imas kaksen agument, zakaj bi prakticno dotrajan EV bil vreden kaj vec kot prakticno dotrajan ICE.
O seveda imam. 8 let star EV s 160,000 km ni nič dotrajan, je enako kot bencinar na kvečjemu polovici svoje dobe. S tem da boš s tem EV v naslednjih 8 letih šparal vsaj jurja na leto samo na gorivu, pa še kaj na servisih. Baterija je daleč od dotrajane. Če misliš, da so tako slabe, potem ga absolutno ne kupi. Tisti, ki imajo regulacijo temperature (tu pač moraš naredit domačo nalogo pred nakupom), bojo delali še dolgo. Zato je 8 let star EV vreden vsaj 5 jurjev več od bencinarja. Če ima dosega samo še 300 km namesto 400, pa za 10 let star avto za 5-10 jurjev ni neka ovira. Za 10 jurjev bi dobil avto s katerim boš teh 10 jurjev v 10 letih prišparal samo na gorivu. Če ti je 300 km dosega dovolj. In marsikomu je in bo.
Poglej si Volte, primerljivega z ampero se dobi že za 8 ali 9k, smešno poceni za avto ki naredi 60-80km na štrom in ima 32L "bencinskega kesla".
Plugin hibridov niti novih nihče noče, kaj šele rabljenih. To je čisto drug svet in nima nobene veze s pravimi EV.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
TheBlueOne ::
@UTK
Hja samo ce gledas motor, ostalo je enako zjahano, kjer za ICE vem, da ga lahko praviloma se kar dolgo zenes z minimlanimi stroski. Glede prodajnih cen sem kar skepticen, tudi, ce tehnicno drzi kar pravis. Ko gledam te i3 se mi ne zdi, da pretirano drzijo cene.
Ce poznas zadeve, bi te prosil, kaj lahko priporocas rabljenega in na drugi strani, kateri rabljeni predobro drzijo ceno?
Bomo kmalu menjali en avto, morda pa ponovno preracunam in pridem do drugacnih zakljuckov pri rabljenih.
Hja samo ce gledas motor, ostalo je enako zjahano, kjer za ICE vem, da ga lahko praviloma se kar dolgo zenes z minimlanimi stroski. Glede prodajnih cen sem kar skepticen, tudi, ce tehnicno drzi kar pravis. Ko gledam te i3 se mi ne zdi, da pretirano drzijo cene.
Ce poznas zadeve, bi te prosil, kaj lahko priporocas rabljenega in na drugi strani, kateri rabljeni predobro drzijo ceno?
Bomo kmalu menjali en avto, morda pa ponovno preracunam in pridem do drugacnih zakljuckov pri rabljenih.
billy ::
Kako ne, če pa imam jaz plugin hibrida in sem zadnjih 20k km naredil z 7l bencina. Skoraj bi lahko rekel, da sem naredil 99.9% na elektriko, če to ne pomeni EV vožnje, potem ne vem kaj jo :)
Utk ::
i3 je že nov precenenjen. Kdo bo dal 20 jurjev za rabljenega s 150 km dosega? Sej ne vem niti kdo bi dal 40 za novega... Da bo vsaka kripa dobro držala ceno seveda ni res. Dobri bojo dobro držali ceno. Dobri so pa tisti, ki so že novi dobri. Ta novi zoe z večjo baterijo bo lepo držal ceno, ker ima lep doseg, ima vsaj nekakšno regulacijo temperature, niti ni baterija strašno obremenjena, niti ni za tak jajc strašno pomembno, da ima po 10 letih še zmeraj 400 km dosega. Ioniq vprašanje, ker že nov nima dosega, je pa res da niti nov ni drag. Leaf ne bo držal cene, ker bo imel najbrž probleme z baterijo oz. jih ima že, kona bo najbrž v redu.
TheBlueOne ::
@UTK, ce te prav razumem bodo morda nekateri drzali cene? Trenutno stanje pa se ni po kriterijih, ki jih predvidevas?
Kaj zate pomeni drzali ceno? Da nemsto recimo 70% izgubijo 60% ali predvidevas vecje razlike?
Nekaj me zanima, kako vozis? Jaz sem kar "dinamicen", AC ca. 150km/h.... Ali moras za tvoje stevilke biti pocasen? Koliko imas dosega in kateri avto vozis?
Kaj zate pomeni drzali ceno? Da nemsto recimo 70% izgubijo 60% ali predvidevas vecje razlike?
Kako ne, če pa imam jaz plugin hibrida in sem zadnjih 20k km naredil z 7l bencina. Skoraj bi lahko rekel, da sem naredil 99.9% na elektriko, če to ne pomeni EV vožnje, potem ne vem kaj jo :)
Nekaj me zanima, kako vozis? Jaz sem kar "dinamicen", AC ca. 150km/h.... Ali moras za tvoje stevilke biti pocasen? Koliko imas dosega in kateri avto vozis?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
billy ::
Ne počasen, pač delam cca 40-50km dnevno, motor se rabi samo takrat, ko se mora (avto ga sam požene, vzdrževanje forme kao) in pa če pozabim nafilat :)
TheBlueOne ::
Utk ::
@UTK, ce te prav razumem bodo morda nekateri drzali cene? Trenutno stanje pa se ni po kriterijih, ki jih predvidevas?
Trenutnega stanja ni. Teh par, ki jih je na avto.netu, niso tako poceni, recimo zoeji. i3 je škoda gledat.
Kaj zate pomeni drzali ceno? Da nemsto recimo 70% izgubijo 60% ali predvidevas vecje razlike?
Nepomembno ali je 70 ali 60 ali 30, vredni bojo veliko več kot takrat bencinarji ali dizli. V absolutnem znesku veliko več. Ko kupuješ moreš samo pazit, da ne kupiš sranja. Isto kot pri dizlu. In da ga ne preplačaš. Ker danes še ne moremo rečt, da sploh obstaja nek trg, novih ali rabljenih, je težko rečt kolk je prava cena.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Nasveti za nakup avtomobila (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 11544 (7089) | bluefish |
» | Manjši družinski avto (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10509 (8719) | m0LN4r |
» | Audi Q7 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 19792 (17265) | sandmat |