Forum » Elektrotehnika in elektronika » Li-ion vzdrževanje
Li-ion vzdrževanje
Ludwik II ::
Direktno vprašanje je ali se shranjevalni čas na Li-ion celicah resetira z vsakim polnjenjem/praznjenjem, oziroma ali šteje skupen čas in voltaža na kateri celica preživi skozi življensko dobo?
Gre se za e-kolo, ponavadi napolnim celice na 4.1v, napolnjeno na samo 3.9V je še vedno dovolj kapacitete za razdaljo ki jo prevozim, med obremenitvijo je napetost večja kot 3V.
Ali bo celica doživela več ciklov če jo polnim na 3.9V in ne na 4.1V?
Gre se za e-kolo, ponavadi napolnim celice na 4.1v, napolnjeno na samo 3.9V je še vedno dovolj kapacitete za razdaljo ki jo prevozim, med obremenitvijo je napetost večja kot 3V.
Ali bo celica doživela več ciklov če jo polnim na 3.9V in ne na 4.1V?
fujtajksel ::
...
Ali bo celica doživela več ciklov če jo polnim na 3.9V in ne na 4.1V?
Ja. Ampak tudi če ne polniš do max in ne prazniš do podna s ciklanjem kapaciteta počasi upada, samo počasneje. Življenjska Li-ion do takrat ko bo kapaciteta opazno upadla je reda 500 celih ciklov (LiFePo 2000). Kolk točno je pa zelo težko rečt, ker so baterije različne.
Po drugi strani boš kdaj slabe volje če ti bo zmanjkalo đusa ob napačnem trenutku, je pač kompromis.
737 ::
Vsakih nekaj deset ciklov jih vseeno napolni do konca. Večina balancerjev namreč deluje šele pri 4,2 V.
Pazi tudi, da jih ne izprazniš pregloboko in kje pozabiš. Tok samopraznenja ni zanemarljiv in narašča s temperaturo.
Pazi tudi, da jih ne izprazniš pregloboko in kje pozabiš. Tok samopraznenja ni zanemarljiv in narašča s temperaturo.
Ludwik II ::
Hvala za pojasnila.
Bom šel potem kar na 3.9V, ko bo prvič zmanjkalo đusa bom šel na 4V itd. Če prav razumem bo celica ohranila največ kapacitete na dano situacijo čez življensko dobo.
Polnilec je modelarski, občasno min-max polnjenje bo tudi informacija kaj se dogaja s celicami.
To je pa lepše kot sem pričakoval.
Bom šel potem kar na 3.9V, ko bo prvič zmanjkalo đusa bom šel na 4V itd. Če prav razumem bo celica ohranila največ kapacitete na dano situacijo čez življensko dobo.
Polnilec je modelarski, občasno min-max polnjenje bo tudi informacija kaj se dogaja s celicami.
To je pa lepše kot sem pričakoval.
Ludwik II ::
Motor je 24V. Polnilec podpira do 8 Li-xxxx celic z balancerjem. Če slučajno namiguješ na nižjo zmogljivost zaradi nižje napetosti: povprečno brzino imam 20 km/h, ~22 med vožnjo, z vrtenjem dodam približno toliko energije kot bi hodil.
Ludwik II ::
Žal je polnilec noname izvedba.
Da ne bo kdo ostal žejen:
Relax pedaliranje doda nekje 1/3 dela pri relax brzini. ~1 pospeševanje na kilometer, ~1/4 tivoli na kilometer, vreme normalno.
Da ne bo kdo ostal žejen:
Relax pedaliranje doda nekje 1/3 dela pri relax brzini. ~1 pospeševanje na kilometer, ~1/4 tivoli na kilometer, vreme normalno.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Android aplikacija: charging planOddelek: Loža | 3753 (3119) | jest10 |
» | Best practices polnenja baterij v gadgetih?Oddelek: Elektrotehnika in elektronika | 3560 (2707) | Jst |
» | Stop charging aplikacija (strani: 1 2 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 8121 (6857) | ncc2000 |
» | Li-ion baterije za NiCd vrtalnikOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 1144 (1016) | noraguta |
» | Kako pravilno polniti Li-ion baterijo?Oddelek: Elektrotehnika in elektronika | 10419 (5504) | Jst |