Forum » Igre » Wolfenstein: Youngblood
Wolfenstein: Youngblood
Golf_GTI ::
Misija Raid Mission: Brother 1 nima niti ene save točke. Na koncu misije me šef vedno ubije.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Golf_GTI ()
kriko1 ::
Ima, ampak save tocka je cca pol ure igranja nazaj (prakticno na zacetku). Tudi sam okusil isto.
In ne vem zakaj po toliko preigranih misijah se vedno nimam dovolj visokega nivoja za se spraviti nad sefa, nekaj ne stima.
In ne vem zakaj po toliko preigranih misijah se vedno nimam dovolj visokega nivoja za se spraviti nad sefa, nekaj ne stima.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kriko1 ()
Jarno ::
Še ena tehnična recenzija. Igra ima rada nVidia gpu-je, procesorsko pa sploh ni preveč zahtevna, dobro jo poganja že 4c buldi, da R3 1200 ne omenjamo. Na najvišjih nastavitvah @1080p je zgleda 4GB VRAM-a premalo...
https://gamegpu.com/action-/-fps-/-tps/...
Komu naj zamerimo, je zdaj vprašanje. "Bloatwaru" od ostalih AAA naslovov ali indie cpu zahtevnosti Youngblooda. Morda cena 30€ tiči ravno v tem, da je tehnično gledano indie-hibrid.
https://gamegpu.com/action-/-fps-/-tps/...
Komu naj zamerimo, je zdaj vprašanje. "Bloatwaru" od ostalih AAA naslovov ali indie cpu zahtevnosti Youngblooda. Morda cena 30€ tiči ravno v tem, da je tehnično gledano indie-hibrid.
#65W!
meho7 ::
Še ena tehnična recenzija. Igra ima rada nVidia gpu-je, procesorsko pa sploh ni preveč zahtevna, dobro jo poganja že 4c buldi, da R3 1200 ne omenjamo. Na najvišjih nastavitvah @1080p je zgleda 4GB VRAM-a premalo...
https://gamegpu.com/action-/-fps-/-tps/...
Komu naj zamerimo, je zdaj vprašanje. "Bloatwaru" od ostalih AAA naslovov ali indie cpu zahtevnosti Youngblooda. Morda cena 30€ tiči ravno v tem, da je tehnično gledano indie-hibrid.
Vega 64 LC hitrejsa od 1080ti
Vazelin ::
Glavni level designer al neki je slovenc
Full ragea je baje zaradi brezveznih levelov
Full ragea je baje zaradi brezveznih levelov
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vazelin ()
jype ::
KAVINSKY ::
Dizanj se je spremenil. Včasih je v vsaki igri bilo treba iskati rdeč, moder, rumen ključ, kateri je odprl neka vrata.
jype ::
To je bilo pri igrah, ki niso bile zahtevne, kot npr. Doom.
Zahtevnejše so ponujale precej več:
System Shock @ Wikipedia
Star Wars: Dark Forces @ Wikipedia
Zahtevnejše so ponujale precej več:
System Shock @ Wikipedia
Star Wars: Dark Forces @ Wikipedia
Jarno ::
Kolikor berem ni toliko težava samo v dizajnu nivojev, ampak v t.i. "Save pointih", ki so všasih pol ure igranja od šefa, nato imaš še respawne in seveda težave z municijo. Na primer te boss pokonča ko imaš malo streliva, nato do njega spet potrebuješ pol ure igranja in imaš čudno/naporno igralno izkušnjo.
#65W!
ahac ::
Glavni level designer al neki je slovencŽal je to baje tisto, kar trg danes zahteva:
Full ragea je baje zaradi brezveznih levelov
Wolfenstein Youngblood ima manj linearne levele kot večina modernih iger. Če bi ga igral, bi to mogoče opazil.
Meni se zdijo čisto OK. Ni ravno Dishonored, ampak včasih je več poti. Lahko greš po ulici, lahko greš čez zgradbe. Pri nekaterih imaš npr. en quest v neki zgradbi od koder se potem vrneš nazaj, kjer si bil in greš lahko v drugo smer za drug quest.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
jype ::
PH03N1X ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Katera je vaša najljubša igra vseh časov? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Igre | 39580 (17599) | msms |
» | Rage 2 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 13704 (6875) | yoco |
» | Wolfenstein II: The New Colossus (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 9519 (5039) | Zaphod_B75 |
» | Vaših 5 igr vseh časov (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Igre | 40755 (26471) | Sc0ut |
» | Wolfenstein: The New Order (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 17079 (9381) | kitl76 |