Forum » Omrežja in internet » reklamacija računa za internet
reklamacija računa za internet
DrG3 ::
Pozdravljeni,
Zanima me kako reševati sledeči problem, saj imam občutek da me telekomunikacijski operater malce vleče za nos.
Sem naročnik internetnih storitev (internet, TV, fiksni telefon) pri enem od slovenskih ponudnikov storitev (ime naj ostane zaenkrat skrito). Ker v naših krajih možnosti priklopa na optiko ni, je bil obstoječi ponudnik izbran kot najbolj p/p ugoden s svojo ponudbo ti. zračne optike, torej wifi povezave med našo hišo in oddajnikom, ki je nameščen v bližnjem zvoniku.
31.3.2018 sem zjutraj opazil, da je "linija" mrtva, saj ni nič (TV, internet, telefon) delovalo. Po obveznem resetu vseh naprav mi ni preostalo drugega, kot prijava napake na operaterjev klicni center. Izkaže se, da operater ugotovi izpad centrale in zabeleži okvaro. Reče mi, da bodo poskušali rešiti čimprej, ampak točnega časa rešitve ne ve. Lahko, da bo trajalo več dni (bili so ravno velikonočni prazniki). Vpraša ali so bile nevihte in jaz mu potrdim, saj je v noči med 30.3 in 31.3 res grmelo.
V glavnem, dnevi so minevali in rešitve ni bilo, še sreča, da sem imel dovolj zakupljenih podatkov pri mobilnem ponudniku (drug operater). V ponedeljek, 2.4. (velikonočni ponedeljek) spet kličem na klicni center, operater nima pojma kako se rešuje. Omenim mu, da bom reklamiral račun in mi odgovori, naj to naredim preko maila. V torek 3.4. popoldne napako na centrali odpravijo (pri nas doma ni bilo nič skurjeno, škoda je bila le na centrali) in vse dela. Jaz pa pisno preko maila dam reklamacijo računa zaradi nedelovanja storitev.
Včeraj, 26. 4. 2018 (reklamacija dana 3.4.) dobim na mail odgovor, da je bil izdan dobropis za 0,02 enoti naročnine (enota je mesec), kar prinese v znesku 0,81 € z ddv. Za več informacij naj pogledam na spletno aplikacijo ponudnika. Najprej mi dvigne pritisk, saj naj bi 4 dni nedelovanja interneta ustrezalo le 0,81 €, potem vidim na spletni aplikaciji dopis, ki ni bil poslan na mail.
V dopisu piše, citiram:
Spoštovani!
Prejeli smo reklamacijo za mesec marec in april 2018, v kateri izražate nestrinjanje z obračunavanjem stroška naročnine T-4 Start zaradi nedelovanja storitev.
Po preveritvi naših evidenc je bilo ugotovljeno, da je v obdobju od 31.3.2018 do 3.4.2018 prišlo do izpada stacionarnih storitev na vaši lokaciji zaradi dogodka, na katerega nismo imeli vpliva.
Iz navedenega razloga v skladu s Samoregulacijskim kodeksom do dobropisa niste upravičeni.
Kljub omenjenemu smo se v duhu dobrih poslovnih odnosov odločili, da vam izstavimo dobropis za marec 32018 v sorazmernem deležu, kar znaša 0,81 EUR za paket T-4 Start.
Račun za mesec april 2018 pa boste prejeli zmanjšan za 2,97 EUR.
Z upoštevanjem dobropisa 0,81 EUR ter dobroimetja iz preteklosti, imate na dan 20.4.2018 odprto dobroimetje v skupni višini 4,46 EUR, katerega prosimo upoštevajte pri plačilu računa za mesec april 2018.
Za nevšečnosti se vam opravičujemo.
Obveščamo vas, da je s tem odgovorom podana končna odločitev operaterja v zadevi.
Pravni pouk: Zoper to odločitev je dopustno v petnajstih (15) dneh od vročitve vložiti predlog za rešitev spora na Agencijo za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije. T-2 ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga naročnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Z lepimi pozdravi!
Tukaj pa se mi pojavi nekaj vprašanj:
1) Na strele res nimajo vpliva, na popravilo napake pa ga imajo. In v letu 2018 bi pričakovali hitrejša popravila. Res je, da so bili prazniki vmes ampak saj tudi za praznike, nedelje in sobote plačujemo naročnino (oni pa v tem času ne odpravljajo napak). Seveda, dežurni tehnik je strošek, je ceneje odpraviti naročnika z dobropisom.
2) Dobropis za 1 dan v marcu znese 0,81 € (marčevski račun sem plačal normalno, saj je rok plačila potekel preden sem dobil odgovor), za 3 dni v aprilu dobim še 2,97€. Skupaj torej 2,97 + 0,81 = 3,78 €. Kaj naj bi bilo dobroimetje iz preteklosti v znesku 4,46 € - 3,78 € = 0,68€ nimam pojma, saj ni zabeleženo v mojih evidencah. Ampak vseeno, ni mi jasno kako računajo te zneske. Če računam jaz, da je mesečna naročnina 35,99€, potem bi pričakoval izračun 35,99 € /30 dni = 1,1996... €/ dan * 4 dni = 4,80 € (4,64 če vzamemo, da ima mesec 31 dni). Nikakor pa ne 3,78 €.
3) V glavnem, preostane mi pritožba na AKOS, kar pa se mi zdi bedasto zaradi cca 1 € razlike. Saj sem toliko v izgubi že zaradi izgubljenega časa med pisanjem tega sporočila. Bolj je smisel v razumevanju njihovih izračunov ter v principu. Kajti podobnih težav smo imeli v preteklosti že kar nekaj in kar je najhuje, ponavadi se zgodijo med vikendom/prazniki, ko je človek doma in najbolj potrebuje internet. Ko sem v službi, ga itak ne rabim. Operaterju pa je bolj v interesu plačevati smešne odškodnine kot pa primerno poskrbeti za kvalitetno storitev (prenapetostne zaščite centrale,...) in hitro vzdrževanje/popravljanje.
Tako da, kaj priporočate? Iti naprej na AKOS ali vzeti ponujeno? Kakšne so ponavadi odločbe AKOS-a v podobnih primerih. Vsekakor se s ponudnikom ne mislim zapletati v kakšne sodne spore, saj je konec koncev še najboljša izbira od slabih možnosti, ki so na voljo. Plus vezava. Tako da odhod ne pride v poštev, bi pa si želel boljših storitev. In vem, da z molkom dajem le potuho ponudniku (marsikdo pa bi verjetno čakal na odpravo napake celo brez reklamacije).
Zanima me kako reševati sledeči problem, saj imam občutek da me telekomunikacijski operater malce vleče za nos.
Sem naročnik internetnih storitev (internet, TV, fiksni telefon) pri enem od slovenskih ponudnikov storitev (ime naj ostane zaenkrat skrito). Ker v naših krajih možnosti priklopa na optiko ni, je bil obstoječi ponudnik izbran kot najbolj p/p ugoden s svojo ponudbo ti. zračne optike, torej wifi povezave med našo hišo in oddajnikom, ki je nameščen v bližnjem zvoniku.
31.3.2018 sem zjutraj opazil, da je "linija" mrtva, saj ni nič (TV, internet, telefon) delovalo. Po obveznem resetu vseh naprav mi ni preostalo drugega, kot prijava napake na operaterjev klicni center. Izkaže se, da operater ugotovi izpad centrale in zabeleži okvaro. Reče mi, da bodo poskušali rešiti čimprej, ampak točnega časa rešitve ne ve. Lahko, da bo trajalo več dni (bili so ravno velikonočni prazniki). Vpraša ali so bile nevihte in jaz mu potrdim, saj je v noči med 30.3 in 31.3 res grmelo.
V glavnem, dnevi so minevali in rešitve ni bilo, še sreča, da sem imel dovolj zakupljenih podatkov pri mobilnem ponudniku (drug operater). V ponedeljek, 2.4. (velikonočni ponedeljek) spet kličem na klicni center, operater nima pojma kako se rešuje. Omenim mu, da bom reklamiral račun in mi odgovori, naj to naredim preko maila. V torek 3.4. popoldne napako na centrali odpravijo (pri nas doma ni bilo nič skurjeno, škoda je bila le na centrali) in vse dela. Jaz pa pisno preko maila dam reklamacijo računa zaradi nedelovanja storitev.
Včeraj, 26. 4. 2018 (reklamacija dana 3.4.) dobim na mail odgovor, da je bil izdan dobropis za 0,02 enoti naročnine (enota je mesec), kar prinese v znesku 0,81 € z ddv. Za več informacij naj pogledam na spletno aplikacijo ponudnika. Najprej mi dvigne pritisk, saj naj bi 4 dni nedelovanja interneta ustrezalo le 0,81 €, potem vidim na spletni aplikaciji dopis, ki ni bil poslan na mail.
V dopisu piše, citiram:
Spoštovani!
Prejeli smo reklamacijo za mesec marec in april 2018, v kateri izražate nestrinjanje z obračunavanjem stroška naročnine T-4 Start zaradi nedelovanja storitev.
Po preveritvi naših evidenc je bilo ugotovljeno, da je v obdobju od 31.3.2018 do 3.4.2018 prišlo do izpada stacionarnih storitev na vaši lokaciji zaradi dogodka, na katerega nismo imeli vpliva.
Iz navedenega razloga v skladu s Samoregulacijskim kodeksom do dobropisa niste upravičeni.
Kljub omenjenemu smo se v duhu dobrih poslovnih odnosov odločili, da vam izstavimo dobropis za marec 32018 v sorazmernem deležu, kar znaša 0,81 EUR za paket T-4 Start.
Račun za mesec april 2018 pa boste prejeli zmanjšan za 2,97 EUR.
Z upoštevanjem dobropisa 0,81 EUR ter dobroimetja iz preteklosti, imate na dan 20.4.2018 odprto dobroimetje v skupni višini 4,46 EUR, katerega prosimo upoštevajte pri plačilu računa za mesec april 2018.
Za nevšečnosti se vam opravičujemo.
Obveščamo vas, da je s tem odgovorom podana končna odločitev operaterja v zadevi.
Pravni pouk: Zoper to odločitev je dopustno v petnajstih (15) dneh od vročitve vložiti predlog za rešitev spora na Agencijo za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije. T-2 ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga naročnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Z lepimi pozdravi!
Tukaj pa se mi pojavi nekaj vprašanj:
1) Na strele res nimajo vpliva, na popravilo napake pa ga imajo. In v letu 2018 bi pričakovali hitrejša popravila. Res je, da so bili prazniki vmes ampak saj tudi za praznike, nedelje in sobote plačujemo naročnino (oni pa v tem času ne odpravljajo napak). Seveda, dežurni tehnik je strošek, je ceneje odpraviti naročnika z dobropisom.
2) Dobropis za 1 dan v marcu znese 0,81 € (marčevski račun sem plačal normalno, saj je rok plačila potekel preden sem dobil odgovor), za 3 dni v aprilu dobim še 2,97€. Skupaj torej 2,97 + 0,81 = 3,78 €. Kaj naj bi bilo dobroimetje iz preteklosti v znesku 4,46 € - 3,78 € = 0,68€ nimam pojma, saj ni zabeleženo v mojih evidencah. Ampak vseeno, ni mi jasno kako računajo te zneske. Če računam jaz, da je mesečna naročnina 35,99€, potem bi pričakoval izračun 35,99 € /30 dni = 1,1996... €/ dan * 4 dni = 4,80 € (4,64 če vzamemo, da ima mesec 31 dni). Nikakor pa ne 3,78 €.
3) V glavnem, preostane mi pritožba na AKOS, kar pa se mi zdi bedasto zaradi cca 1 € razlike. Saj sem toliko v izgubi že zaradi izgubljenega časa med pisanjem tega sporočila. Bolj je smisel v razumevanju njihovih izračunov ter v principu. Kajti podobnih težav smo imeli v preteklosti že kar nekaj in kar je najhuje, ponavadi se zgodijo med vikendom/prazniki, ko je človek doma in najbolj potrebuje internet. Ko sem v službi, ga itak ne rabim. Operaterju pa je bolj v interesu plačevati smešne odškodnine kot pa primerno poskrbeti za kvalitetno storitev (prenapetostne zaščite centrale,...) in hitro vzdrževanje/popravljanje.
Tako da, kaj priporočate? Iti naprej na AKOS ali vzeti ponujeno? Kakšne so ponavadi odločbe AKOS-a v podobnih primerih. Vsekakor se s ponudnikom ne mislim zapletati v kakšne sodne spore, saj je konec koncev še najboljša izbira od slabih možnosti, ki so na voljo. Plus vezava. Tako da odhod ne pride v poštev, bi pa si želel boljših storitev. In vem, da z molkom dajem le potuho ponudniku (marsikdo pa bi verjetno čakal na odpravo napake celo brez reklamacije).
Apple ::
Ce ti vec kot stiri dni ne dela nic, ti morajo dati 100% dobropis za tisti mesec.
Na Akosu imajo zapisano. Ne spomnim se, kako se temu tocno rece.
Na Akosu imajo zapisano. Ne spomnim se, kako se temu tocno rece.
LP, Apple
Figurant1991 ::
Scorpia ::
Figurant1991 je izjavil:
S copy/paste si izdal za katerega operaterja se gre.
Saj ime ponudnika ni neka blazno tajna stvar.
Ja njemu je :)
////
Apple ::
http://www.akos-rs.si/files/Koncni_upor...
66.člen
To je to, tnx. Pr men je Telekom uposteval ta kodeks in sem dobil dobropis - sam od sebe ni dal. Ko pa sm napisal zamta clen v Kodeksu, sm dobil 100%.
Za jajca stisnt operaterje, ki nas itaq molzejo.
LP, Apple
connel ::
Vsaj tistih 20% bi mu pomoje morali dati, pač zahtevnejša napaka. Tisto o "nimamo" vpliva je pa en tak BS.
kuglvinkl ::
Tudi jaz sem dobil pred casom pri t2 100% dobropis za 5 dni nedelovanja.
Your focus determines your reallity
Mare2 ::
morosito ::
z obračunavanjem stroška naročnine T-4 Start zaradi nedelovanja storitev.
si na t-2....ne rabis skrivat operaterja, kar brez samu napisi da je t-2 ker veliko ljudi ima probleme z njimi.
ves da jaz dobim rok placila na t-2 na datum, na ta isti datum ali dan prej plačam. komaj čez 7 dni mi se prikaže v horizontu da sem plačal. nato na naslednjo položnico mi zaračunajo zamudne obresti.
sem reklamiral 100x pravijo da ne pomaga...imam zamudne obresti (na računu piše da sem plačal dan prej pred potekom oni mi zaračunajo zamudne obresti za 7 dni).
so prevaranti in zivijo od tega....goljufi...ce meni ukradejo vsak mesec 10 centov, to pomeni od vsakega nekaj..se nabere...
starfotr ::
T-2 ima svojevrsten problem. Zasnova omrežja je dobra (dva fibra, L2 switch pri stranki, multicast...)
Problem, ki ga imajo je šparanje, prilagajanje na telekom infrastrukturo in podobne zadeve. Njihova birokracija je pa žal poden.
Žal je tako. Drugače pa storitve na LLU optiki in na proper VDSL delajo BP. Problem so stvari, kot je bitni tok, ter tele wireless rešitve, ki jih tržijo. Niso ok. Tudi njihova mobilna telefonija je bolj poden.
Problem, ki ga imajo je šparanje, prilagajanje na telekom infrastrukturo in podobne zadeve. Njihova birokracija je pa žal poden.
Žal je tako. Drugače pa storitve na LLU optiki in na proper VDSL delajo BP. Problem so stvari, kot je bitni tok, ter tele wireless rešitve, ki jih tržijo. Niso ok. Tudi njihova mobilna telefonija je bolj poden.
Mare2 ::
so prevaranti in zivijo od tega....goljufi...ce meni ukradejo vsak mesec 10 centov, to pomeni od vsakega nekaj..se nabere...
Enako izkušnjo imam jaz. Sicer gre za druge stvari, ko verjetno nekdo od njih kas sam vklopi neko dodatno storitev. Prvič sploh nisem opazil v roku 8 dni, kasneje tega sploh niso obravnavali. Nazadnje se je kar samo vklopilo naročilo za drugo mobilno številko. Za slednje dobim dobropis pri naslednjem računu.
Takih barabinov še nisem videl. :)
Jim bom začel zaračunavat pisanje reklamacij 5 EUR. :)
jukoz ::
Ha, T-2 čez vikend in praznike nimajo tehnikov. Sploh. Nobenih. T-2 je padel dol 22.12.2017, usposobljen je bil 05.01.2018 =)
Težil sem jim vsak dan in prijava napake res deluje 24/7. Odprava pač ne =)
Težil sem jim vsak dan in prijava napake res deluje 24/7. Odprava pač ne =)
kuglvinkl ::
Si se lahko posvecal bliznjim a ne. Pa dva dobropisa si dobil.
Your focus determines your reallity
DrG3 ::
Res je T2. Ime sem hotel zakriti, saj ni vse pri njih slabo. Ampak OK...
Nič, bom poskusil na AKOS-u.
Nič, bom poskusil na AKOS-u.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | A1 šalabajzerjiOddelek: Omrežja in internet | 13993 (1563) | Motion |
» | T2 odstop od vezaveOddelek: Omrežja in internet | 12694 (9426) | starfotr |
» | Ošo težaveOddelek: Omrežja in internet | 1716 (1122) | SaXsIm |
» | T2 modem ne delaOddelek: Omrežja in internet | 2167 (1747) | balluf |
» | Telemach - kam in komu še lahko naslovim moja vprašanja? (strani: 1 2 )Oddelek: Omrežja in internet | 10604 (9070) | margarer3 |