» »

Revolut

Revolut

Temo vidijo: vsi
««
110 / 111
»»

aborko ::

Evo še dva računa zaprta, mene so sicer pustili pri miru, so pa ocetu in mami ukinili. Zdej ker vem da sta bila pridna in se igralnicami in kripto zadevami nista ukvarjala je mozno da je app zaznal da sta na enem telefonu bila 2 revolut accounta. Predvidevam da je to bil red flag, razloga itak nocejo dati.

socialec ::

Legon ::

BuDi79 je izjavil:

NLB in DH... "a,morate res nakazat denar v tujino?"

https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/teza...


Vsakič, ko imamo novico o takem ali drugačnem scamu je pa seveda kup jokanja o tem, da morajo banke več naredit, da se to prepreči...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

buttcrack ::

socialec je izjavil:

10.

tale člen pa zna tut mene kmal cept... kakšno leto ga uporabljam samo za gateway za instant transfer iz n26 na drug acc :(

Kosek1 ::

buttcrack je izjavil:

socialec je izjavil:

10.

tale člen pa zna tut mene kmal cept... kakšno leto ga uporabljam samo za gateway za instant transfer iz n26 na drug acc :(

Za kaj točno gre?

buttcrack ::

only to send money to and receive money from a credit card account;

MrStein ::

A gre za credit card account ali TRR?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

delavec44 ::

Legon je izjavil:

BuDi79 je izjavil:

NLB in DH... "a,morate res nakazat denar v tujino?"

https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/teza...


Vsakič, ko imamo novico o takem ali drugačnem scamu je pa seveda kup jokanja o tem, da morajo banke več naredit, da se to prepreči...


Menda je drugače, če nakazuješ iz svojega slo računa na svoj revolut račun.

GupeM ::

buttcrack je izjavil:

socialec je izjavil:

10.

tale člen pa zna tut mene kmal cept... kakšno leto ga uporabljam samo za gateway za instant transfer iz n26 na drug acc :(

Možno. Ampak verjetno ne prenašaš denarja s kreditne kartice, ampak z debetne. Sem pa kar prepričan, da jim to seveda ni najbolj povšeči.

buttcrack ::

MrStein je izjavil:

A gre za credit card account ali TRR?

Gre iz N26 MC na Revolut pa potem šipnem instant transfer na Plutus TRR.

Legon ::

delavec44 je izjavil:

Legon je izjavil:

BuDi79 je izjavil:

NLB in DH... "a,morate res nakazat denar v tujino?"

https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/teza...


Vsakič, ko imamo novico o takem ali drugačnem scamu je pa seveda kup jokanja o tem, da morajo banke več naredit, da se to prepreči...


Menda je drugače, če nakazuješ iz svojega slo računa na svoj revolut račun.


Ko nakazuješ je edina neposredno preverljiva informacija, ki jo ima banka, pravilnost zapisa IBAN. Banka ne more vedet ali nakazuješ sebi ali nigerijskemu princu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

Kosek1 ::

Legon je izjavil:


Ko nakazuješ je edina neposredno preverljiva informacija, ki jo ima banka, pravilnost zapisa IBAN. Banka ne more vedet ali nakazuješ sebi ali nigerijskemu princu.

Sicer ob nakazilu napišeš tudi komu nakazuješ.

matic492 ::

To skoraj nikjer več ni obvezno, kvečjemu ime, naslov in BIC ni več nikjer, naše banke so še malo zadaj :)
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

BuDi79 ::

Kosek1 je izjavil:


Sicer ob nakazilu napišeš tudi komu nakazuješ.
saj bi ti povedal da je ime lahko izmišljeno in informativnega značaj... ampak lej... a te kaj kdo kliče ko nakažeš Meti, v resnici ji je pa ime Marjeta? ... pa podjetjem... Vo-Ka Snaga ali Voka-Snaga, lahko bi napisal tudi Smetarji, pa bi bilo za banko isto... ali pa če smeti plačaš z imenom prejemnika Perzijski Princ d.d..

delavec44 ::

Vse to je res. Je pa Revolut pred časom znal tudi zavrniti nakazilo, če se ime in priimek ni ujemal z lastnikom računa. Tako preverjanje je v domeni banke in ni v sepa protokolu.

Legon ::

Kosek1 je izjavil:

Legon je izjavil:


Ko nakazuješ je edina neposredno preverljiva informacija, ki jo ima banka, pravilnost zapisa IBAN. Banka ne more vedet ali nakazuješ sebi ali nigerijskemu princu.

Sicer ob nakazilu napišeš tudi komu nakazuješ.

Napises lahko kar ti pase, banka ne more preverit ali so podatki skladni z IBAN.

delavec44 je izjavil:

Vse to je res. Je pa Revolut pred časom znal tudi zavrniti nakazilo, če se ime in priimek ni ujemal z lastnikom računa. Tako preverjanje je v domeni banke in ni v sepa protokolu.

Vir? Na kaki osnovi bi banka lahko kar tako pridobila podatke o lastniku racuna v tretji drzavi? Sploh v casovnem okviru sepa nakazila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

socialec ::

Mogoče je banka prejemnica javila mismatch banki pošiljateljici.

matobeli ::

Verjetno ne, si je zo kar zmislil. Ker nisem nikoli še uporabil pravega imena in priimka ko sem prek revoluta nakazoval. Prek N26 tudi še ni bilo težav.

Tudi za firme še nisem nikoli uporabil polnega imena.

vinkop ::

jaz vedno vpišem pravilne podatke bodisi naj bo firma ali fizična oseba. Zakaj pa bi nekaj mutil, če nam že nudijo brezplačna nakazila ?

delavec44 ::

https://help.revolut.com/help/transfers...

https://help.revolut.com/help/transfers...

Jaz sem drugače govoril o tem, da Revolut LAHKO zavrne prejeto sepa plačilo, če se podatki o nazivu prejemnika ne ujemajo s podatki lastnika Revolut računa.

Revolut sometimes rejects SEPA transfers if the name on the incoming transaction does not match the account holder's name due to security and fraud prevention measures. These policies are common for neobanks, which often have stricter rules on name matching to ensure that funds are not misdirected or involved in fraud. In cases where the names don't align, the payment may be rejected and returned to the sender's account.

The rejection typically happens if the discrepancy is significant, such as using a nickname instead of a legal name, or if the sender's details don't match the identity Revolut has on file. Revolut recommends ensuring exact name matches on both sides of the transfer. If issues arise, they suggest contacting their support team to confirm the correct name format, especially if there's any chance of variation in personal or business names involved in transactions.

OutOfTheBox ::

matobeli je izjavil:

Ker nisem nikoli še uporabil pravega imena in priimka ko sem prek revoluta nakazoval. Prek N26 tudi še ni bilo težav.


Zakaj pa ne?

DamijanD ::

Jaz sem tamali dal napačne podatke in je namesto na IBAN od osebe B napisala moj IBAN + podatke o osebi B in sem nakazilo brez težav prejel jaz. Pa je bila to transakcija med našimi bankami.

Legon ::

delavec44 je izjavil:

https://help.revolut.com/help/transfers...

https://help.revolut.com/help/transfers...

Jaz sem drugače govoril o tem, da Revolut LAHKO zavrne prejeto sepa plačilo, če se podatki o nazivu prejemnika ne ujemajo s podatki lastnika Revolut računa.

Revolut sometimes rejects SEPA transfers if the name on the incoming transaction does not match the account holder's name due to security and fraud prevention measures. These policies are common for neobanks, which often have stricter rules on name matching to ensure that funds are not misdirected or involved in fraud. In cases where the names don't align, the payment may be rejected and returned to the sender's account.

The rejection typically happens if the discrepancy is significant, such as using a nickname instead of a legal name, or if the sender's details don't match the identity Revolut has on file. Revolut recommends ensuring exact name matches on both sides of the transfer. If issues arise, they suggest contacting their support team to confirm the correct name format, especially if there's any chance of variation in personal or business names involved in transactions.


Zavajaš. Post nazaj si trdil, da Revolut to dejansko dela, sedaj se pa sklicuješ na splošne pogoje. Kot že povedano, banka pri sepa transakciji praviloma nima vpogleda v osebne podatke prejemika (z izjemo situacij, kjer bi šlo za nakazila med revolut računi, ampak to ni predmet debate). Tako ne more ločit med tem ali nakazuješ na račun prevaranta ali na svoj račun pri tuji banki. Vse kar lahko naredijo je da ustavijo nakazilo in zahtevajo od nakazitelja dodatna pojasnila. Ampak ko to naredijo folk joka, zakaj posegajo v transakcije. Če pa tega ne naredijo smo pa v sorodni temi o prevarah imeli kup slaboumnega nabijanja, kako je banka kriva, da ni ustavila nakazil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

socialec ::

Revolut so navadni scamerji!
6 minut je trajalo, da se je izvršil transfer iz Saving v Main!
Zdaj se živ podpornik izgovarja na Pogodbene pogoje, da lahko vzame tudi do 2 dneva!
Kaj če bi slučajno rabil denar in bi Revolut bil edini vir, sramota, agonija!
Scammerji!

delavec44 ::

Legon je izjavil:

delavec44 je izjavil:

https://help.revolut.com/help/transfers...

https://help.revolut.com/help/transfers...

Jaz sem drugače govoril o tem, da Revolut LAHKO zavrne prejeto sepa plačilo, če se podatki o nazivu prejemnika ne ujemajo s podatki lastnika Revolut računa.

Revolut sometimes rejects SEPA transfers if the name on the incoming transaction does not match the account holder's name due to security and fraud prevention measures. These policies are common for neobanks, which often have stricter rules on name matching to ensure that funds are not misdirected or involved in fraud. In cases where the names don't align, the payment may be rejected and returned to the sender's account.

The rejection typically happens if the discrepancy is significant, such as using a nickname instead of a legal name, or if the sender's details don't match the identity Revolut has on file. Revolut recommends ensuring exact name matches on both sides of the transfer. If issues arise, they suggest contacting their support team to confirm the correct name format, especially if there's any chance of variation in personal or business names involved in transactions.


Zavajaš. Post nazaj si trdil, da Revolut to dejansko dela, sedaj se pa sklicuješ na splošne pogoje. Kot že povedano, banka pri sepa transakciji praviloma nima vpogleda v osebne podatke prejemika (z izjemo situacij, kjer bi šlo za nakazila med revolut računi, ampak to ni predmet debate). Tako ne more ločit med tem ali nakazuješ na račun prevaranta ali na svoj račun pri tuji banki. Vse kar lahko naredijo je da ustavijo nakazilo in zahtevajo od nakazitelja dodatna pojasnila. Ampak ko to naredijo folk joka, zakaj posegajo v transakcije. Če pa tega ne naredijo smo pa v sorodni temi o prevarah imeli kup slaboumnega nabijanja, kako je banka kriva, da ni ustavila nakazil.


Meni je naredil ampak si hotel vir. Ne vem s čim zavajam. Že tako si narobe razumel, da govorim o odlivih in ne o prejemkih. Zakaj pri prejemku ne bi mogli preveriti ali se naziv ujema z lastnikom Revolut računa pa tudi ne vem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: delavec44 ()

jabe ::

Meni je zavrnila N26 zaradi imena.

Placnik ni napisal ime+priimek, ampak se je zacelo s storitvijo + ime + priimek. n26 podpora mi je rekla, da naj placnik napise samo ime + priimek, ker preverjajo, ce se ujema in ce se ne, zavrnejo. Avtomatika preverjala prvi 2 besedi ki sta mogli biti ime+priimek ali priimek+ime.

Je bilo pa to leta nazaj... Ne vem, koliko so sitni zdaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: jabe ()

Legon ::

delavec44 je izjavil:

Legon je izjavil:

delavec44 je izjavil:

https://help.revolut.com/help/transfers...

https://help.revolut.com/help/transfers...

Jaz sem drugače govoril o tem, da Revolut LAHKO zavrne prejeto sepa plačilo, če se podatki o nazivu prejemnika ne ujemajo s podatki lastnika Revolut računa.

Revolut sometimes rejects SEPA transfers if the name on the incoming transaction does not match the account holder's name due to security and fraud prevention measures. These policies are common for neobanks, which often have stricter rules on name matching to ensure that funds are not misdirected or involved in fraud. In cases where the names don't align, the payment may be rejected and returned to the sender's account.

The rejection typically happens if the discrepancy is significant, such as using a nickname instead of a legal name, or if the sender's details don't match the identity Revolut has on file. Revolut recommends ensuring exact name matches on both sides of the transfer. If issues arise, they suggest contacting their support team to confirm the correct name format, especially if there's any chance of variation in personal or business names involved in transactions.


Zavajaš. Post nazaj si trdil, da Revolut to dejansko dela, sedaj se pa sklicuješ na splošne pogoje. Kot že povedano, banka pri sepa transakciji praviloma nima vpogleda v osebne podatke prejemika (z izjemo situacij, kjer bi šlo za nakazila med revolut računi, ampak to ni predmet debate). Tako ne more ločit med tem ali nakazuješ na račun prevaranta ali na svoj račun pri tuji banki. Vse kar lahko naredijo je da ustavijo nakazilo in zahtevajo od nakazitelja dodatna pojasnila. Ampak ko to naredijo folk joka, zakaj posegajo v transakcije. Če pa tega ne naredijo smo pa v sorodni temi o prevarah imeli kup slaboumnega nabijanja, kako je banka kriva, da ni ustavila nakazil.


Meni je naredil ampak si hotel vir. Ne vem s čim zavajam. Že tako si narobe razumel, da govorim o odlivih in ne o prejemkih. Zakaj pri prejemku ne bi mogli preveriti ali se naziv ujema z lastnikom Revolut računa pa tudi ne vem.

Glede na to da si ti edini ki govori o prilivih je precej jasno kdo mesa stvari. Kako tocno torej Revolut (ali pa katera druga banka) pri sepa placilu na drugo banko preveri ali se ujemajo podatki prejemnika s tem kar je tisti, ki nakazuje napisal? Kakon tocno lahko karkoli naredijo brez da ustavijo in zamaknejo transakcijo? Debata se je zacela z postom o tem kako grde grde banke ustavljajo legitimne transferje zaradi dodatnih preverjan in si ti komentiral, da lahko preverijo alinposameznik nakazuje sam sebi na svoj tuj racun.

Legon ::

jabe je izjavil:

Meni je zavrnila N26 zaradi imena.

Placnik ni napisal ime+priimek, ampak se je zacelo s storitvijo + ime + priimek. n26 podpora mi je rekla, da naj placnik napise samo ime + priimek, ker preverjajo, ce se ujema in ce se ne, zavrnejo. Avtomatika preverjala prvi 2 besedi ki sta mogli biti ime+priimek ali priimek+ime.

Je bilo pa to leta nazaj... Ne vem, koliko so sitni zdaj.

Tole ne pije vode. Ravno pogledal v mmoj n26 in imam za naslovnike kratice, vzdevke, dekliska imena... ni da ni. Podobno za podjetja. Uravnik, zavarovalnica... enega celo kot placilo radiatorja... in gre vse brez tezav cez, stevilni vsak mesec.

jabe ::

Ves, da mi je dosti vseeno, a verjames ali ne...

Slo je za nakazila meni in n26 support mi je povedal, kako naj bom pri plačniku "imenovana", da ne bodo zavrnili. Povprasevanje je bilo pa... Tadaaa... Ker so zavrnili. Kot da bi se iz dolgcasa in zajebavanja placnikov s tem ukvarjala.

In od tega incidenta dalje, sem vedno posredovala placnikom navodila, kako naj placilo "formulirajo", da bo mir.

Kot receno (ker se ravnokar ukvarjas s tem) pa ne vem, kako je danes. N26 ne uporabljam vec za tovrstne zadeve.

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: jabe ()

Legon ::

Slo je za nakazila meni in n26 support mi je povedal, kako naj bom pri plačniku "imenovana", da ne bodo zavrnili.

Seveda ti je vseeno, če pa niti temi ne slediš. Ker to kar ti razlagaš je ravno obratna zgodba od tega o čemer govorimo. N26 (oziroma katerakoli banka) pri prilivu seveda vidi, kaj je plačnik napisal in lahko zavrne sprejem plačila kjer podatki ne štimajo. ampak mi govorimo o temu, da banka pri ODLIVU vidi podatke o prejemniku računa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

jabe ::

Legon je izjavil:

delavec44 je izjavil:

https://help.revolut.com/help/transfers...

https://help.revolut.com/help/transfers...

Jaz sem drugače govoril o tem, da Revolut LAHKO zavrne prejeto sepa plačilo, če se podatki o nazivu prejemnika ne ujemajo s podatki lastnika Revolut računa.

Revolut sometimes rejects SEPA transfers if the name on the incoming transaction does not match the account holder's name due to security and fraud prevention measures. These policies are common for neobanks, which often have stricter rules on name matching to ensure that funds are not misdirected or involved in fraud. In cases where the names don't align, the payment may be rejected and returned to the sender's account.

The rejection typically happens if the discrepancy is significant, such as using a nickname instead of a legal name, or if the sender's details don't match the identity Revolut has on file. Revolut recommends ensuring exact name matches on both sides of the transfer. If issues arise, they suggest contacting their support team to confirm the correct name format, especially if there's any chance of variation in personal or business names involved in transactions.


Zavajaš. Post nazaj si trdil, da Revolut to dejansko dela, sedaj se pa sklicuješ na splošne pogoje. Kot že povedano, banka pri sepa transakciji praviloma nima vpogleda v osebne podatke prejemika (z izjemo situacij, kjer bi šlo za nakazila med revolut računi, ampak to ni predmet debate). Tako ne more ločit med tem ali nakazuješ na račun prevaranta ali na svoj račun pri tuji banki. Vse kar lahko naredijo je da ustavijo nakazilo in zahtevajo od nakazitelja dodatna pojasnila. Ampak ko to naredijo folk joka, zakaj posegajo v transakcije. Če pa tega ne naredijo smo pa v sorodni temi o prevarah imeli kup slaboumnega nabijanja, kako je banka kriva, da ni ustavila nakazil.


O tem je bilo govora... V copy/pastu splosnih pogojev banke je incoming transaction, ki je kaj?

Ce si ti v odgovoru potem govoril o outgoing, si falil ti.

Legon ::

ja, sem že prej razumel, da je debata prezahtevna in pač ne zmoreš sledit. In ja, zato sem tudi napisal da delavec zavaja.

Ker debata se je začela tukaj:

Legon je izjavil:

delavec44 je izjavil:

Legon je izjavil:

BuDi79 je izjavil:

NLB in DH... "a,morate res nakazat denar v tujino?"

https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/teza...


Vsakič, ko imamo novico o takem ali drugačnem scamu je pa seveda kup jokanja o tem, da morajo banke več naredit, da se to prepreči...


Menda je drugače, če nakazuješ iz svojega slo računa na svoj revolut račun.


Ko nakazuješ je edina neposredno preverljiva informacija, ki jo ima banka, pravilnost zapisa IBAN. Banka ne more vedet ali nakazuješ sebi ali nigerijskemu princu.


govora je bilo o tem kako bnaka, ki nakazuje nima možnosti preverjat in vse blodenje o banki prejemnici je pač posledica nerazumevanja in preusmerjanja pozornosti, da potem taki kot ti nasedejo in speljejo debato v tri dni. Osnovna premisa se je začela s tem, da imamo pritoževanje, kadar banka ustavlja transakscije, hkrati pa kadar do zlorab pride, vsi kričijo, da banka premalo naredi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

delavec44 ::

Ja, vsi drugi smo krivi. Ne moremo se v temi s 110 stranmi pogovarjati o dveh zadevah. Ker zadeve so povezane. Če banka prejemnica blokira nakazila kjer se ime ne ujema, potem bi se tudi banka pošiljateljica lahko zanesla na ime prejemnika, ki ga pošiljatelj poda in videla, da gre za njegov račun. V nasprotnem primeru, bi itak dobila denar nazaj. Seveda pa to v praksi redko naredijo.

Drugače sem pa linkal tudi help Revoluta kjer govorijo o ustavljanju izhodnih transakcij, tako da zgleda da gre in lahko dobijo od banke prejemnice povratno informacijo preden izvršijo nakazilo. V praksi se mi pa to še ni zgodilo.

vinkop ::

socialec je izjavil:

Revolut so navadni scamerji!
6 minut je trajalo, da se je izvršil transfer iz Saving v Main!
Zdaj se živ podpornik izgovarja na Pogodbene pogoje, da lahko vzame tudi do 2 dneva!
Kaj če bi slučajno rabil denar in bi Revolut bil edini vir, sramota, agonija!
Scammerji!

bejži no, 6 minut !!! jaz če grem čez dve uri na svojo matično banko in hočem dvignit 20k €, a misliš da mi jih bojo dali ?? ne bojo, ker bi jih moral dan prej poklicati, da oni pripravijo denar.

nokken ::

socialec je izjavil:

Revolut so navadni scamerji!
6 minut je trajalo, da se je izvršil transfer iz Saving v Main!
Zdaj se živ podpornik izgovarja na Pogodbene pogoje, da lahko vzame tudi do 2 dneva!
Kaj če bi slučajno rabil denar in bi Revolut bil edini vir, sramota, agonija!
Scammerji!

Niso scammerji samo ti si pac bedak. Preberi splosne pogoje s katerimi SI SE STRINJAL ko si odprl savings account. Ce jih nisi, to ni problem Revoluta pac pa tvoj problem. Nikjer ne pise da je prenos iz Savings v main account instanten. Ce ti mislis da je, je to tvoj problem in zaradi tvoje napacne ideje o tem, kako bi nekaj stvar morala delati, se ne pomeni da so scammerji.

socialec ::

Nokken, lahko si zelo ponosen nase, da si EDINI, ki NI razumel sarkazma glede na predhodne scam rante! No, pa Vinko, mogoče se še bo našel kakšen osamelec. Glavno da je razumel OutOfTheBox, to je edino, kar šteje :D

jabe ::

A nehate prosim govorit kar nekaj v tri dni, ki nima veze z nakazovanjem iz Revoluta NA DRUGE BANKE. Kakršnakoli druga "premisa" povzroca težave nasemu Legonu, ki folga samo eno naenkrat.

delavec44 ::

Še posebej ti jabe, ki kar neko N26 omenjaš.

socialec ::

Kako izgleda zavrnitev, meni še niso nikdar v X letih...

Pošiljateljica bi lahko poslala prejemnice napoved v smislu, imam iban in podatke, sinhrono povej, če nadaljujem. Verjetno ni nekega centralnega registra vseh komitentov, ker gre za fizično in tehnično tveganje. Sinhronost pomeni tudi delovanje vseh komponent. Lahko pa zavrne tudi prejemnica pri asinhroni obdelavi. Možno pa je celo, da je oboje predvideno.

Za detajle bi bilo bolj kot forumsko prepiranje potrebno preveriti standard (sepa, swift, iso ali kaj že, da ne bo spet stresiran zaradi nerazumevanja) in nadaljevati debato s čim bolj konstruktivnim.

delavec44 ::

Kako to tehnično zgleda nimam pojma. Revolut piše, da to ni v sepa standardu ampak fintech banke to izvajajo dodatno.

Kot rečeno, meni (in Jabe) se je zgodilo obratno kar sem zgleda premalo nedvoumno zapisal v prvem sporočilu. Torej vhodno nakazilo (priliv) je bilo vrnjeno pošiljatelju in tega meni sploh niso sporočili. Če me pošiljatelj ne bi kontaktiral, ne bi nikoli vedel, da je sploh poslal. On je pa tudi dobil sredstva nazaj po par dnevih brez nekih obvestil. Enako kot se zgodi, če pošlješ na zaprt TRR.

Support je rekel, da je bilo krivo neujemanje imena. Ob popravku pri naslednjih nakazilih ni bilo več težav. Je pa res, da gre kljub napačnemu imenu večinoma skozi in nimam pojma kdaj algoritem sproži zavrnitev. Mogoče je več rizičnih flagov in je ujemanje naziva le eden izmed njih.

socialec ::

delavec44 je izjavil:

Revolut piše, da to ni v sepa standardu ampak fintech banke to izvajajo dodatno... Mogoče je več rizičnih flagov in je ujemanje naziva le eden izmed njih.

Preverja lahko samo na osnovi nekega registra, ki je najbolj logičen distribuiran in pri prejemnici. Se pa lahko obdelava spremeni glede na samo stranko, banko, standard, potrditev, kontekst, število nakazil, pač nekak rule engine.

Legon ::

jabe je izjavil:

A nehate prosim govorit kar nekaj v tri dni, ki nima veze z nakazovanjem iz Revoluta NA DRUGE BANKE. Kakršnakoli druga "premisa" povzroca težave nasemu Legonu, ki folga samo eno naenkrat.

Izjavi revez ki je dva posta nazaj nabijal o prilivih na n26...

Legon ::

socialec je izjavil:

delavec44 je izjavil:

Revolut piše, da to ni v sepa standardu ampak fintech banke to izvajajo dodatno... Mogoče je več rizičnih flagov in je ujemanje naziva le eden izmed njih.

Preverja lahko samo na osnovi nekega registra, ki je najbolj logičen distribuiran in pri prejemnici. Se pa lahko obdelava spremeni glede na samo stranko, banko, standard, potrditev, kontekst, število nakazil, pač nekak rule engine.

Delavec pac mesa prilive in odlive in je v debato o tem kako lahko banke kontrolirajo podatke pri odlivih zacel tlacit kontrolo pri prilivih. In potem je seveda uzaljen ko mu reces da zavaja.

Distribucija registrov kot jo omenjas ne obstaja, z vidika fizicnih oseb bi slo za hudo zlorabo osebnih podatkov.

Kar pa banke lahko naredijo (in fintech ravno zaradi slabih izkusenj, delajo bolj pogosto od klasicnih) pa je primerjanje podatkov ob nakazilu s podatki prejemnika, ki ima racun pri njih. Ampak to nima popolnoma nic z novico, ki je bila linkana in jo ravno tisti, ki so najbolj glasni sploh prebrali niso.

delavec44 ::

Legon je izjavil:

socialec je izjavil:

delavec44 je izjavil:

Revolut piše, da to ni v sepa standardu ampak fintech banke to izvajajo dodatno... Mogoče je več rizičnih flagov in je ujemanje naziva le eden izmed njih.

Preverja lahko samo na osnovi nekega registra, ki je najbolj logičen distribuiran in pri prejemnici. Se pa lahko obdelava spremeni glede na samo stranko, banko, standard, potrditev, kontekst, število nakazil, pač nekak rule engine.

Delavec pac mesa prilive in odlive in je v debato o tem kako lahko banke kontrolirajo podatke pri odlivih zacel tlacit kontrolo pri prilivih. In potem je seveda uzaljen ko mu reces da zavaja.

Distribucija registrov kot jo omenjas ne obstaja, z vidika fizicnih oseb bi slo za hudo zlorabo osebnih podatkov.

Kar pa banke lahko naredijo (in fintech ravno zaradi slabih izkusenj, delajo bolj pogosto od klasicnih) pa je primerjanje podatkov ob nakazilu s podatki prejemnika, ki ima racun pri njih. Ampak to nima popolnoma nic z novico, ki je bila linkana in jo ravno tisti, ki so najbolj glasni sploh prebrali niso.


Nič ne mešam. Pač govorim o dveh zadevah, ki pa nista tako nepovezani kot želiš ti prikazati.

Delajo pa tudi na drugi strani, kot sem že objavil, pa ignoriraš.
https://help.revolut.com/help/transfers...

Legon ::

Na temo o nadzoru pravilnosti podatkov pri odlivih ,si se odzval z nakladanjem o kontroli pri o prilivih. Si vse povedal.

Link, ki si ga posredoval in ocitno ne prebral ali razumel pa govori tocno to kar sem ze v prvem postu napisal. Banka, ki nakazuje nima nikarsnega mehanizma/registra/sistema ki bi omogocal enostavno kotrolo pravilnosti podatkov, razen IBAN.

delavec44 ::

Če bi vse banke zavračale nakazila, kjer se naziv prejemnika ne ujema z lastnikom računa, bi se lahko banka, ki nakazuje zanašala na pravilnost podatkov, ki jih vnese pošiljatelj in ne bi potrebovala nobenega registra ali APIja kjer to sprašuje banko prejemnico. To Revolut in N26 že delata ampak neredno. Samo to je bila poanta cele te debate.

Legon ::

delavec44 je izjavil:

Če bi vse banke zavračale nakazila, kjer se naziv prejemnika ne ujema z lastnikom računa, bi se lahko banka, ki nakazuje zanašala na pravilnost podatkov, ki jih vnese pošiljatelj in ne bi potrebovala nobenega registra ali APIja kjer to sprašuje banko prejemnico. To Revolut in N26 že delata ampak neredno. Samo to je bila poanta cele te debate.

Absolutno, sam potem pridemo pa spet do tega, da lahko v vsako nakazilo dodamo se unikatno refrenco in v uporabnika vstavimo analno sondo za potrjevanje transakcij. Vse zato da revezi ne rabijo sprejet odgovornosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

socialec ::

Ja, np, izgleda, da to izpiše pred dejansko oddajo nakazila, ker pošiljateljica zaledno pokliče prejemničin api, da prejme potrditev, da bo nakazilo sprejeto, vse je instantno. Ampak to so samo bolj ali manj verjetna ugibanja, če ne poznamo protokola.

Legon ::

Ja, np, izgleda, da to izpiše pred dejansko oddajo nakazila, ker pošiljateljica zaledno pokliče prejemničin api in prejme potrditev, da bo nakazilo sprejeto, vse je instantno. Ampak to so samo bolj ali manj verjetna ugibanja.

Kontrola se zgodi po nakazilu ko banka prejemnica zavrne prejeto nakazilo. Kontrola se v celoti izvaja na strani prejemnika.

delavec44 ::

Legon je izjavil:

Ja, np, izgleda, da to izpiše pred dejansko oddajo nakazila, ker pošiljateljica zaledno pokliče prejemničin api in prejme potrditev, da bo nakazilo sprejeto, vse je instantno. Ampak to so samo bolj ali manj verjetna ugibanja.

Kontrola se zgodi po nakazilu ko banka prejemnica zavrne prejeto nakazilo. Kontrola se v celoti izvaja na strani prejemnika.


Tista, ki se je meni zgodila da.

Ne pa ta iz objavljenega linka za katerega pišeš, da ga jaz ne razumem.
https://help.revolut.com/help/transfers...

What does a no match mean in Confirmation of Payee?
It means that the recipient’s bank has said that the account name you provided does not match the name they have on the account. This could mean that you are the victim of a scam, so check the details carefully. You will be advised not to proceed with the payment and to check that the recipient is a match and legitimate before proceeding. If you choose to continue to make the payment without updating the payee’s details, and it turns out that your payment is sent to the wrong payee, we may not be able to get your money back.
««
110 / 111
»»