» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
296 / 307
»»

nejc_nejc ::

Na PP se pelješ, kolikor gre vozilo pred teboj, ene 3 črte za njim, in to je to.

Legon ::

IgorCardanof je izjavil:

Nisem napisal vsi. 2 primera sem dal ljudi, ki sicer krsijo zakon, ampak eden od primerov veliko bolj kot drugi.

Lahkon dodamo se tretji primer - pijanega voznika; ali pa se 100 drugih krsitev. Ampak nic od tega ne bo spremenilo dejstva, da je voznja nad omejitvijo prekrsek in da krsenje prometnih predpisov nic ne prispeva k prometni varnosti.

GupeM ::

Legon je izjavil:

c23po je izjavil:

Ne gre za "delanje reda". Gre za vožnjo po predpisih brez slabe vesti, ko ti nekdo soli pamet skoz auspuh. Če pri tem urediš kakega nestrpneža, tudi prav! Barabinčki ravno to pričakujejo: da bomo kulturni in jih bomo pustili, da se izživljajo.

Namerno oviranje hitrejsih, cetudi oni krsijo omejitve, je na avtocesti praviloma prekrsek, tako, da ne gre za voznjo po predpisih.

Če prehitevaš in mora nekdo za tabo voziti 130, namesto 200, to ni namerno oviranje hitrejših. Niti, če mora voziti 110. Če prehitevaš kolono tovornjakov, ki že med sabo nimajo dovolj varnostne razdalje, se itak ne moreš varno vrniti na vozni pas, ker če se vrneš, nimaš dovolj varnostne razdalje do tovornjaka pred sabo.

Se pa strinjam, če prehitevaš z manj kot 130, to naredi takrat, ko daleč za tabo ni nikogar, ki te dohiteva. Če prehitevaš kolono (ki po možnosti nima dovolj varnostne razdalje), pa še posebej. Če prehitevaš kolono kamionov s 130, si pa itak hitro mimo njih.

c23po ::

Pilimo dlako okoli tega ali je lahko tudi vožnja po predpisih prekršek, žnjuro je pa zažgal barabinček z idejo "jaz vozim kakor hočem in nihče mi nič ne more".
Tako kot v vsaki debati, tudi tukaj moraš zavzeti neko stališče. Moje je: če nasilnež meni, da sem policaj, tudi prav! Matemetična razlaga: če se pokorim, bo nadlegoval naslednjega, mene pa njegov kolega, ki pride za njim. Zame se ne bo spremenilo nič, nekdo pred menoj ne bo nadlegovan. Vsaj toliko časa, dokler se kulturno ne umaknem.
Računalniki nimajo spominov.

gort ::

Legon je izjavil:

Namerno oviranje hitrejsih, cetudi oni krsijo omejitve, je na avtocesti praviloma prekrsek, tako, da ne gre za voznjo po predpisih.

Namerno oviranje že. Bi pa bilo zanimivo, kako bi se tak dogodek direktno 'ovrednotil' v realnosti za vse v povezanih prekrških.

Legon ::

Za zacetek s tem, da se po forumih tolces po prsih kako si red delal, da ni mogel tezit naslednjemu. IMO precej dobro opise naklep.

c23po je izjavil:

Pilimo dlako okoli tega ali je lahko tudi vožnja po predpisih prekršek, žnjuro je pa zažgal barabinček z idejo "jaz vozim kakor hočem in nihče mi nič ne more".
Tako kot v vsaki debati, tudi tukaj moraš zavzeti neko stališče. Moje je: če nasilnež meni, da sem policaj, tudi prav! Matemetična razlaga: če se pokorim, bo nadlegoval naslednjega, mene pa njegov kolega, ki pride za njim. Zame se ne bo spremenilo nič, nekdo pred menoj ne bo nadlegovan. Vsaj toliko časa, dokler se kulturno ne umaknem.

Voznja po predpisih po definicije ne more bit prekrsek. Samo to da nekoga ne spustis mimo, ne glede na to kako vozi, je lahko prekrsek.

Zdaj a je ali ni, je stvar posameznega primera in specificnih okoliscin, samo tako naslajanje kot ga opisujes je stvar fousije in kompleksov, ne pa varne voznje. Si pac na istem nivoju kot tisti, ki se ti rine v rit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

fikus_ ::

Kar nekaj SJWev tukaj, ki bi delali red se na cesti.
Niste poklicani, da bi delali red, čutite se pa dolzni.
Manjka uvidevnost do drugih, manj vtikovanja v druge. Vsak odgovarja za svoja dejanja.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

predi ::

Ne vem, kako naj se ne vtikam v vožnjo nekoga drugega, ko pa me dobesedno ovira pri vožnji. Če bi bili to osamljeni primeri, ok, morda. Ampak meni se to zgodi na vsaki vožnji po avtocesti. Dohitim tovornjak na meji dovoljenega in evo, že uletava nekdo zadaj.

Sekcijske merilnike po celotnem križu, pa vas bo hitro minilo.

solatko ::

c23po - Spet si pameten, da kar zaudarja. Na splošno se pa dogaja to, da tovornjakov na AC nihče več ne prehiteva s 130, večina jih zniža na 110, ko so mimo pa potegnejo. Zakaj tako, mi niti slučajno ni jasno, saj s 110 ne profitiraš kaj veliko, če kamionu pade kaj stran pa še dlje časa se zadržuješ v nevarnem območju.
Znanstveniki, imate kakšno pojasnilo, glede tega?

Kako lahko trdiš, da voziš po predpisih, če niti ne veš, kaj je prilagojena hitrost, ki je del predpisov in celo naslavlja te - vozi tako, da boš imel vozilo stalno pod kontrolo,.......
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

Kalibri ::

Tole je definicija iz zakona ali zgolj tvoja definicija za opravičilo svojega prekrška?

WizzardOfOZ ::

Legon je izjavil:

Namerno oviranje hitrejsih, cetudi oni krsijo omejitve, je na avtocesti praviloma prekrsek, tako, da ne gre za voznjo po predpisih.


Kako pa namerno oviraš hitrejše, če voziš po prehitevalnem pasu s 130km/h in prehitevaš kolono kamionov na desnem pasu?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Legon ::

Zakaj trgaš izjave iz konteksta? Kaj imaš od tega, da banaliziraš zadevo na en specifičen primer in ignoriraš vse ostalo, kar je bilo rečeno na to temo?

WizzardOfOZ ::

Kakšen kontekst? Rečeno je bilo da tisti, ki prehitevamo s 130km/h, oviramo hitrejše s tem dejanjem (in da naj se umaknemo hitrejšim, čeprav se med prehitevanjem nimaš kam umaknit, ker imaš na desni kolono kamionov).
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Legon ::

Zdaj pa že direktno lažeš? ni kaj, odlično ti gre.

Ker niti o tem da vozis 130, kaj šele o tem da se nimaš kam umaknit ni bilo govora v izjavi na katero sem odgovarjal.

Še več, ko se je debata razvila, naprej sem tudi bolj natačno specificiral kaj sem mislil:
Voznja po predpisih po definicije ne more bit prekrsek. Samo to da nekoga ne spustis mimo, ne glede na to kako vozi, je lahko prekrsek.

Zdaj a je ali ni, je stvar posameznega primera in specificnih okoliscin, samo tako naslajanje kot ga opisujes je stvar fousije in kompleksov, ne pa varne voznje.


Ampak kaj ko je lažje podtikat in pretepat slamnate može, kot korektno debatirat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

solatko ::

Kalibri - Zakon imaš na netu in si poglej celotno definicijo prilagojene hitrosti.
Delo krepa človeka

WizzardOfOZ ::

Legon je izjavil:

Zdaj pa že direktno lažeš? ni kaj, odlično ti gre.

Ker niti o tem da vozis 130, kaj šele o tem da se nimaš kam umaknit ni bilo govora v izjavi na katero sem odgovarjal.

Še več, ko se je debata razvila, naprej sem tudi bolj natačno specificiral kaj sem mislil:
Voznja po predpisih po definicije ne more bit prekrsek. Samo to da nekoga ne spustis mimo, ne glede na to kako vozi, je lahko prekrsek.

Zdaj a je ali ni, je stvar posameznega primera in specificnih okoliscin, samo tako naslajanje kot ga opisujes je stvar fousije in kompleksov, ne pa varne voznje.


Ampak kaj ko je lažje podtikat in pretepat slamnate može, kot korektno debatirat.


Govora je bilo o tem, da če normalno voziš in greš prehitevat s 130km/h, se ti takoj prilepi na rit idiotski osebek, ki bi rad hitreje vozil. In ne o kampiranju na prehitevalnem pasu.
Ti trdiš, da tisti, ki prehiteva, dela prekršek, ko idiota za sabo ne spusti mimo. Kako naj ga spusti mimo, če pa prehiteva?
Kamperji na levem pasu so pa itak v prekršku, takoj ko imajo ob sebi prazen desni pas in se ne umaknejo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Legon ::

Ti trdiš, da tisti, ki prehiteva, dela prekršek, ko idiota za sabo ne spusti mimo. Kako naj ga spusti mimo, če pa prehiteva?

ne, tega ne trdim. To mi ti podtikaš.

Kar sem jaz postavil kot trditev je, da igranje policaja s tem, da oviraš ljudi za sabo nima nič s prometno varnostjo in je lahko prekršek. Ki je ravno tako nesmiseln kot prehitra vožnja. A je dejansko prekršek ali ne, je pa stvar posameznega primera.

c23po ::

Vožnja po predpisih je dejstvo. Igranje policajev je tvoja domislica. Moramo res spremeniti vedenje, kulturo in predpise zaradi domislice?
Računalniki nimajo spominov.

c23po ::

solatko je izjavil:

c23po - Spet si pameten, da kar zaudarja. Na splošno se pa dogaja to, da tovornjakov na AC nihče več ne prehiteva s 130, večina jih zniža na 110, ko so mimo pa potegnejo. Zakaj tako, mi niti slučajno ni jasno,...Znanstveniki, imate kakšno pojasnilo, glede tega?

Ja Solatko, temu se reče prilagojena hitrost. Zaudarja ker ne verjameš, da to skrivnost obvladamo tudi povprečni vozniki.

solatko je izjavil:

Kako lahko trdiš, da voziš po predpisih, če niti ne veš, kaj je prilagojena hitrost, ki je del predpisov in celo naslavlja te - vozi tako, da boš imel vozilo stalno pod kontrolo,.......

Vsakič se srečno pripeljem domov. Glede na tvojo definicijo sem torej vozil s prilagojeno hitrostjo. Sam zase na isti način utemeljuješ, kako si magister varne vožnje, čemur niti ne oporekam, le prosim za enaka merila. Sledi odgovor na tvoje vprašanje: če očitno obvladam, potem lahko trdim, da vozim tako po predpisih, kot po tvojih "predpisih".

A ni tvoj namen le pognati novo serijo prepucavanj o prilagojeni hitrosti?
Računalniki nimajo spominov.

Legon ::

c23po je izjavil:

Vožnja po predpisih je dejstvo. Igranje policajev je tvoja domislica. Moramo res spremeniti vedenje, kulturo in predpise zaradi domislice?


Samo sledim tvojim izjavam in temu, kako defenzivno si se odzval, ko je nekdo omenil, da ni stvar voznikov, da igrajo policaje na cesti. Drugače pa ja, vožnjo je treba prilagajat ostalim udeležencem v prometu, če hočemo govorit o varni vožnji. Žal številni tega ne razumejo in potem imamo stanje kot ga imamo, kjer vsak izhaja iz svetega prepričanja, da je on edini, ki ve kaj dela in posledično so drugi tisti, ki se morajo prilagajat njemu.

c23po ::

Se opravičujem, če domislica ni bila tvoja. Vendar govorimo samo o domislici, ki ko ritopiki uporabijo za zagovor teze, da se mu moraš nemudoma umakniti na desni pas.
Računalniki nimajo spominov.

Legon ::

Tukaj se absolutno strinjava, hotel sem samo izpostavit, da res ni mesto voznikov, da urejajo promet. Če želimo prispevat k boljši prometni varnosti, se moramo vprašat kaj lahko naredim oglede svoje vožnje, ne kaj lahko naredimo glede vožnje tretjih oseb.

Ker potem vse prepogosto pride do situacij, ko voznik, ki bi drugače prehitel s 130 km/h spusti hitrost na 110, ko vidi da ga nekdo na polno dohiteva, ali pa namerno počaka par sekund dlje preden se vrne na desni pas, ali pa ko vidi, da ga norec zadaj poskuša prehiteti po desni, pospeši da dohiti naslednje kamion in blokira prehitevanje po desni... To so vse realne situacije iz prometa, in samo vsak zase ve v kakšni meri veljajo za njega.

To so pač stvari, ki jih je navzven težko definirat kot prekršek, ampak so ravno tako kot prehitra vožnja, prehitevanje po desni, telefoniranje med vožnjo... odraz pomanjkanja vozniške kulture in so povsem nepotrebne in povzročajo odvečen stres in motnje v prometu.

Osebno imam "čast" zadnji dve leti vozit v dejansko povsem kaotičnih prometnih razmerah in tukaj ali postaneš res totalen norec za volanom in v stilu Mad Maxa navariš plug na avto, ali pa se naučiš, da lahko vplivaš samo in le na svojo vožnjo in se resnično ne obremenjuješ, kot te v petih minutah trije prehitijo po desni, dva izsilita pri vključevanju in moraš že petič zapeljat na bankino, ker se avto poleg tebe odloči, da on bi pa raje vozil po tvojem pasu.

Racunam, da poleti kupim dashcam, pa bom kaj objavil, tako za perspektivo:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

mirator ::

c23po je izjavil:

Vožnja po predpisih je dejstvo. ....

Vožnja po predpisih je željeno stanje v prometu.
Dejstva pa so sledeča:
- obstajajo talenti, ki predpisov zavestno ne upoštevajo in jih ne zanima, če sebe ali koga drugega ogrožajo
- obstajajo talenti, ki predpise kršijo, pa se tega ne zavedajo
- obstajajo talenti, ki mislijo, da je njihova dolžnost kaznovati domnevne kršitelje predpisov in s tem sami povzročajo kršitve
- obstajajo talenti, ki ne opazujejo prometa okoli sebe in izvajajo nepričakovane manevre (npr. skok iz voznega pasu na prehitevalni pas tik pred vozilom, ki že prehiteva, potem hipno brezopozorilno zmanjšanje hitrosti, ker mu je v vozilu nekaj padlo, ali je hotel spremeniti radijsko postajo itd.
- obstajajo talenti, ki na pospeševalnem pasu za vključitev na AC nenadoma zabremzajo
- da ne govorim o talentih, ki jim je uporaba smernikov španska vas
Lahko bi našteval še, pa še. In žal, to so dejstva, ki jih mora vsak voznik na cesti predvidevati in jih za svoje dobro jemati kot samoumevno (sveda ni samoumevno, je pa neizpodbitno dejstvo).
V bistvu bi lahko prometne tokove, kot asociacijo, primerjal z neko regulacijsko progo z delno povratno zanko, kjer bi regulator bila policija. Predpisi, kot že rečeno, so željeno stanje, motnje so talenti, delna povratna zanka pa ujeti kršitelji, ki jih kazen spametuje.

Ko sem že pri pisanju pa še talenti, ki sem jih opazil včeraj.
Po Clevelandski cesti v Ljubljani se je proti Šmartinki peljala kolona motorjev (ca 20 ali še kakšen več) in med njimi vlačilec. Ko so se bližali zadnjemu semaforju pred Šmartinko, se je prižgala rumena luč. Odziv motoristov pa skoraj sočasni vklop hup (zanimivo tudi vlačilca) in piči cela kolona skozi rdečo. Pri tem jih prav nič ni brigalo, da so vozniku, ki se mu je prižgala zelena luč, odvzeli prednost.

solatko ::

mirator - Meni je inštruktor, ko sem naredil izpit rekel - vsi okoli tebe so norci in obnašaj se temu primerno, pazi nase! In to v popolnosti drži, tudi sam sem za nekatere norec in pazijo, da popravijo moje napake, če niso še bolj nori kot sem jaz.
Delo krepa človeka

delavec44 ::

Če bi bilo dovolj voziti po predpisih, bi vsak dan razbit prišel domov. Treba je biti defenziven in veliko predvidevati. Občasna dinamičnost me pa nič ne moti.

mancini ::

c23po je izjavil:

solatko je izjavil:

c23po - Spet si pameten, da kar zaudarja. Na splošno se pa dogaja to, da tovornjakov na AC nihče več ne prehiteva s 130, večina jih zniža na 110, ko so mimo pa potegnejo. Zakaj tako, mi niti slučajno ni jasno,...Znanstveniki, imate kakšno pojasnilo, glede tega?

Ja Solatko, temu se reče prilagojena hitrost. Zaudarja ker ne verjameš, da to skrivnost obvladamo tudi povprečni vozniki.


Zakaj pa je 110 mimo šleparja prilagojena hitrost. A so tako široki da gre na tesno mimo.
Ti ljudje po moje niso ravno varni vozniki in imajo po moje že kakšne resne zdravstvene omejitve, ker ne zaznavajo več normalno širine, bočne razdalje med vozili ko se prehiteva.

Nisem si mislil da se bom kdaj strinjal s Solatkom, tukaj pa se

mirator ::

Nisem si mislil da se bom kdaj strinjal s Solatkom, tukaj pa se

V marsičem ima @solatko prav. Je pa njegov problem, da želi biti pametnejši tudi od sebe samega in tudi rad ukrade idejo od koga drugega. Npr. tukaj:
mirator - Meni je inštruktor, ko sem naredil izpit rekel - vsi okoli tebe so norci in obnašaj se temu primerno, pazi nase!
To je preprosto povzel po moji izjavi v enem izmed postov v preteklosti, ki jo je takrat ignoriral. Seveda pa to drži, kar pomeni, da moraš v prometu biti zbran in pozoren ter paziti in včasih tudi predvidevati manevre voznikov pred in za sabo. Pa tudi frustracij se je treba vzdržati, saj po navadi ne prinesejo nič dobrega.

peaks ::

Ne maram:

1. da me zadaj buzerirajo, ko jaz prehitevam s 130 kmh (vemo da to so največkrat tipi s krogi, meca, bmw) in me ogrožajo
2. da mi zbijajo mojo varnostno razdaljo:
- da me pehitijo in se urinejo tik pred mano - ogrožajo mene, jaz moram
bremzati/spusiti gas , da ponovno vzpostavim varnosti razdaljo. Pravzaprav je to
izsiljevanje. To je lahko odvisno od
točke 1. Če je voznik buzeriran in se počuti ogroženega, ker mu nekdo s kanto
pride na 2 metra, se je kdaj primoran umakniti desno. Podvrsta tukaj so tudi
motoristi - recimo na regionalni prehiteva po delčih kolono in se ti urine v
tvojo varnostno razdaljo. Res bravo.
- da na splošno levo desno skačejo tik pred mano - jaz moram ponovno korigirati
varnostno.Izsiljevanje.

Da druge bedariji z (ne)žmigavci, bremzanji itd. sploh ne omenjam.

Dokler se bo tak drek kotalil po cesti, nam ni pomoči.

solatko ::

mirator - Ta moja izjava se je pojavila v prvi temi o prometu pred x leti, kar pomeni, da sva imela podoben tip inštruktorja. Poznam jih kar nekaj, katerim je to najboljši nasvet novemu vozniku, zato se ne sikiraj ampak ubogaj in boš živel večno.>:D

mkk20 - Čudno, mene pa praviloma ne, razen, če se parkiram s 130 na prehitevalnem pasu in želim prehiteti senco lastnega vozila. Seveda pa pred prehitevanjem počakam, če v špeglu vidim, da se nekdo približuje veliko hitreje, kot vozim sam. Ko boš postal pravi voznik, ti bo jasno, da je varnostna razdalja namenjena tudi temu, da se lahko nekdo vključi vmes, tvoje pa je, da skrbiš za lastno. Dokler ti ne bo jasno, da se na cesti odvija tak in drugačen promet, ne hodi na cesto, kot aktivni udeleženec, uporabi javni prevoz ali voznika, kateremu so pojmi prometa jasni! Škoda tvojih živcev, ker jih boš rabil drugje, ne si jih uničevat v prometu.:D
Delo krepa človeka

BlackFox101 ::

predi ::

Heh. Sekundo pred izjavo tipa v videu, sem sam tudi naglas rekel enako. Svašta.

c23po ::

mancini je izjavil:

...
Zakaj pa je 110 mimo šleparja prilagojena hitrost. A so tako široki da gre na tesno mimo.
Ti ljudje po moje niso ravno varni vozniki in imajo po moje že kakšne resne zdravstvene omejitve, ker ne zaznavajo več normalno širine, bočne razdalje med vozili ko se prehiteva.

Nisem si mislil da se bom kdaj strinjal s Solatkom, tukaj pa se

In če se že strinjaš s Solatkovo definicijo (jaz se tudi) :
- Zato ker je prilagojena hitrost odvisna od mnogo faktorjev in ne samo od širine šleperja.
- Zato ker drugi vozniki imajo drugačno prostorsko predstavo, nikjer ne piše, da je ravno tvoja edina in idealna.
- In zato, ker dobri vozniki moramo razumeti, da vsi vozniki niso dobri vozniki.
Računalniki nimajo spominov.

c23po ::

solatko je izjavil:

... razen, če se parkiram s 130 na prehitevalnem pasu in želim prehiteti senco lastnega vozila. ... uporabi javni prevoz ali voznika, kateremu so pojmi prometa jasni!...

Kako to gre skupaj?
Računalniki nimajo spominov.

solatko ::

c23po - V žargonu normalnih voznikov je vožnja po prehitevalnem pasu, ko ne prehitevaš nikogar, pač parkiranje na pasu, ki ni namenjen za to. Dnevno srečaš kar nekaj "policajev", ki se za boga ne umaknejo na vozni pas, ko vozijo 130, potem pa imaš drugo skupino neuravnovešenih, ki to prvo prehitijo po desni, kar je tudi eno od bolj kretenskih dejanj na AC.
Delo krepa človeka

WizzardOfOZ ::

Oni imajo drage avtomobile in so zraven avta kupili pravico, da se vozijo stalno po prehitevalnem pasu. :)):)):))
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

peaks ::

solatko je izjavil:

c23po - V žargonu normalnih voznikov je vožnja po prehitevalnem pasu, ko ne prehitevaš nikogar, pač parkiranje na pasu, ki ni namenjen za to. Dnevno srečaš kar nekaj "policajev", ki se za boga ne umaknejo na vozni pas, ko vozijo 130, potem pa imaš drugo skupino neuravnovešenih, ki to prvo prehitijo po desni, kar je tudi eno od bolj kretenskih dejanj na AC.


Ena je vožnja po prehitevalnem pasu in si kurba in se nočeš umakniti. Drugo je pa da prehitevaš in pride iz ozadja gerhard berger z mini lulčkom s 170kmh in hoče mimo. Ti pa samo čakaš, da najdeš gap, da se varno umakneš.

delavec44 ::

Ti drugi so zelo redki. Navadno lepo počaka, da končaš s prehitevanjem. Še posebej, če imaš 130.

Prvih je pa precej ja. Pa niti ni nujno, da so vsi kurbe. Eni so idioti.

WizzardOfOZ ::

peaks je izjavil:

solatko je izjavil:

c23po - V žargonu normalnih voznikov je vožnja po prehitevalnem pasu, ko ne prehitevaš nikogar, pač parkiranje na pasu, ki ni namenjen za to. Dnevno srečaš kar nekaj "policajev", ki se za boga ne umaknejo na vozni pas, ko vozijo 130, potem pa imaš drugo skupino neuravnovešenih, ki to prvo prehitijo po desni, kar je tudi eno od bolj kretenskih dejanj na AC.


Ena je vožnja po prehitevalnem pasu in si kurba in se nočeš umakniti. Drugo je pa da prehitevaš in pride iz ozadja gerhard berger z mini lulčkom s 170kmh in hoče mimo. Ti pa samo čakaš, da najdeš gap, da se varno umakneš.


Prvega ne počnem, v drugem primeru pa umirjeno prehitim do konca in se varno umaknem. Ampak če to traja 10 minut, pa naj. Na silo se ne bom takim zaritnežem umikal, da bi sebe ogrožal. Bom pa verjetno parkrat šipe opral v času prehitevanja (mam 6 litrsko posodo za tekočino, tako da ni problem večkrat očistit šip med prehitevanjem).
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

fikus_ ::

In s tem špricanjem pokazal, da imaš k*rc*.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

ginekk ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Ampak če to traja 10 minut, pa naj. Na silo se ne bom takim zaritnežem umikal, da bi sebe ogrožal. Bom pa verjetno parkrat šipe opral v času prehitevanja (mam 6 litrsko posodo za tekočino, tako da ni problem večkrat očistit šip med prehitevanjem).



10 minut?

Če pelješ 10km/h hitreje od prehitevanega, v 10min se oddaljiš 1,6km. Skratka ni variante da traja 10minut.
Tudi če bi se minuto vozil 10km/h hitreje mimo, bi to še vedno bilo 160m, kar je precej več kot je dolgo katerokoli vozilo na naših avtocestah.

GupeM ::

ginekk je izjavil:

Tudi če bi se minuto vozil 10km/h hitreje mimo, bi to še vedno bilo 160m, kar je precej več kot je dolgo katerokoli vozilo na naših avtocestah.


72 m minimalne varnostne razdalje preden začneš prehitevat + 72 m varnostne razdalje po tem, ko nehaš prehitevat + dolžina kamiona, pa si že zelo blizu 160 m.

Sicer se pa strinjam. Prehiteti je treba brez oklevanja. Tisti, ki vozijo po voznem 130, nato grejo na prehitevalnega in kamion prehitevajo s 110 km/h so v bistvu v prekršku, ker oklevajo.

ginekk ::

GupeM je izjavil:

ginekk je izjavil:

Tudi če bi se minuto vozil 10km/h hitreje mimo, bi to še vedno bilo 160m, kar je precej več kot je dolgo katerokoli vozilo na naših avtocestah.


72 m minimalne varnostne razdalje preden začneš prehitevat + 72 m varnostne razdalje po tem, ko nehaš prehitevat + dolžina kamiona, pa si že zelo blizu 160 m.

Sicer se pa strinjam. Prehiteti je treba brez oklevanja. Tisti, ki vozijo po voznem 130, nato grejo na prehitevalnega in kamion prehitevajo s 110 km/h so v bistvu v prekršku, ker oklevajo.


Zakaj pa 72m varnostne razdalje prej? Navajaš razdaljo ki jo rabiš pri hitrosti 130km/h in hkrati omenjaš kamion. Moj izračun predvideva 10km/h večjo hitrost od prehitevanega. Pri kamionu je to potem nekih 100-95km/h po prehitevalnem pasu.

Poleg tega zakaj rabiš 72m varnostne razdalje narest po prehitevalnem pasu ŠE po tem ko prehitiš? Narediš jo komot po voznem, dejansko pa je zanjo odgovoren tisti za teboj, mar ne?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ginekk ()

WizzardOfOZ ::

Se vsi skupaj bolj malo po avtocestah vozite?
Ponavad je ene 5 kamionov za prehitet, pa še dodatnih 20 avtomobilov, ki vozijo malo nad hitrostjo kamionov, da prideš spet na čistino, kjer se umakneš na vozni pas.
Tudi tam, kjer je dodaten tretji pas, kjer bi se počasni lahko umaknili, se noben ne umakne in je njihov desni pas prazen.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

IgorCardanof ::

Danes sem pa kot nek navaden državljan vozil 90 km/h po voznem pasu na obvoznici. Je kar zelo dolgčas.

Problem glede tega držanja prehitevalnega pasu čeprav je vozni pas prost je ta, da je mnoge strah, da jih potem ne bo noben spustil nazaj na prehitevalni pas in bodo "ujeti" na voznem pasu. In potem prideš do situacije ko je na voznem pasu na vsakih 500m eno vozilo, prehitevalni pas pa poln.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

GupeM ::

ginekk je izjavil:


Zakaj pa 72m varnostne razdalje prej? Navajaš razdaljo ki jo rabiš pri hitrosti 130km/h in hkrati omenjaš kamion. Moj izračun predvideva 10km/h večjo hitrost od prehitevanega. Pri kamionu je to potem nekih 100-95km/h po prehitevalnem pasu.

Poleg tega zakaj rabiš 72m varnostne razdalje narest po prehitevalnem pasu ŠE po tem ko prehitiš? Narediš jo komot po voznem, dejansko pa je zanjo odgovoren tisti za teboj, mar ne?

Šel sem pač v skrajnost, če prehitevaš Eno vozilo. In ne, če se nekomu uštuliš tik pred njega, ko ga prehitiš, ni njegova naloga da na fertik zavira, da poveča razdaljo do tebe. Tvoj naloga je, da se varno vrneš pred njega. To pa lahko dosežeš samo, če si dovolj daleč od njega. Ja, se strinjam, ni treba ravno 72 metrov. 30 je pa že kar zaželeno. Ko imaš pa kolono kamionov, ki imajo med sabo 15 ali še manj metrov (varnostne) razdalje, pa počasno prehitevanje hitro lahko traja, če greš samo 10 km/h hitreje.

Pa strinjam se, če greš prehitevat, pospeši na jebenih 130, še posebej, če se ti nekdo začne približevati. Če ne, pa zaradi mene lahko tudi z 91 km/h prehitevaš kamion, ki vozi 90.

delavec44 ::

Kaj na regionalki tudi loviš 30m preden se vrneš na svoj pas, ko koga prehitiš? Ali se probaš čim prej spraviti iz nasprotnega pasa? Varnostna razdalja ne velja le na AC.

V zakonu tudi piše, da ti mora prehitevani omogočati varno prehitevanje in med tem ne sme pospeševati. Iz tega se da sklepati, da je vsaj delno za svojo varnostno razdaljo odgovoren tudi sam.

predi ::

Piše tudi, da ti prehitevanega ne smeš ovirati pri vožnji. Če se nekomu vrneš v njegovo varnostno razdaljo, da mora spustiti gas, ga oviraš. Nisi niti imel izpolnjenih pogojev za varno prehitevanje, če se to zgodi "po sili". Piše torej marsikaj, kar prehitrim ni po godu.

c23po ::

solatko je izjavil:

c23po - V žargonu normalnih voznikov je vožnja po prehitevalnem pasu, ko ne prehitevaš nikogar, pač parkiranje na pasu, ki ni namenjen za to. Dnevno srečaš kar nekaj "policajev", ki se za boga ne umaknejo na vozni pas, ko vozijo 130, potem pa imaš drugo skupino neuravnovešenih, ki to prvo prehitijo po desni, kar je tudi eno od bolj kretenskih dejanj na AC.

Pač, po Solatkovo. Ko mu človek s njegovimi lastnimi argumenti razloži, da je 110 km/h na prehitevalnem pasu lahko prilagojena hitrost, preskoči na prehitevanje sence in nato reče "Ne, ne!. Jaz sem mislil čisto nekaj drugega." Še dva kroga, pa bo razložil, da je pravzaprav govoril o pravicah delfinov v piranskem zalivu (da kršijo omejitev hitrosti, če le plavajo s prilagojeno hitrostjo).

delavec44 je izjavil:

Ti drugi so zelo redki. Navadno lepo počaka, da končaš s prehitevanjem. Še posebej, če imaš 130.

Prvih je pa precej ja. Pa niti ni nujno, da so vsi kurbe. Eni so idioti.

Ne, prekleto!
Kemperji so zelo radki. Silaki so vsakodnevni pojav. Vsaj na naših avtocestah.
Poizkusi po višnjegorskem klancu med 15. in 17. uro prehitevati po predpisih. Linčan boš!
Računalniki nimajo spominov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: c23po ()

GupeM ::

delavec44 je izjavil:

Kaj na regionalki tudi loviš 30m preden se vrneš na svoj pas, ko koga prehitiš? Ali se probaš čim prej spraviti iz nasprotnega pasa? Varnostna razdalja ne velja le na AC.

V zakonu tudi piše, da ti mora prehitevani omogočati varno prehitevanje in med tem ne sme pospeševati. Iz tega se da sklepati, da je vsaj delno za svojo varnostno razdaljo odgovoren tudi sam.

Če na regionalki nekdo vozi 90, ga ne prehitim. Če vozi 80, ga prehitim samo kadar je res fraj in lahko lovim 20+ metrov brez problema, ker sem prepričan, da daleč nasproti ni nikogar.

Če vozi manj, sem verjetno veliko hitrejši od njega, tako da 20+ metrov sploh ne sme bit problem. + pri nizkih hitrostih je varnostna razdalja lahko ustrezno manjša.

Seveda ne sme pospeševati. Ampak iz tega ne moreš sklepati da je vsaj delno odgovoren za svojo varnostno razdaljo. Odgovoren je samo za to da ne sme pospeševati. Pa če vidi, da bedak prehiteva v škarje, mora po najboljših močeh poskušati preprečiti nesrečo. Čeprav bi včasih Darwin poskrbel za take, ampak je problem, ker ne veš kdo je v nasproti vozečem vozilu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

fikus_ ::

Če voziš na stalni relaciji (npr. služba), potem poznaš cesto in veš kje se da prehitevat ter ali se ti splača prehitevat, če je več prometa na cesti, ker je brez pomena prehitevati npr. 10 vozil, ker si že prej na končni destinaciji. Mogoče kakšen tovornjak, ker je dobro videti malo več na cesti, kot pa za tovornjakom, ki zakriva pogled naprej.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
««
296 / 307
»»