» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
277 / 307
»»

Tidule ::

V bistvu fantomski zastoji enako, če ne še bolj podaljšajo potovalni čas, Saj se zaradi natanka kolone drastično zmanjša pretočnost. In vse kar rabiš za nastanek fantomskega zastoja sta bedak ali dva, ki bi rada vozil nad hitrostjo prometnega toka. Tudi sankcionirat in nadzirat zapiranje križišč je bistveno lažje kot pri fantomskih zastojih.

mirator ::

GupeM je izjavil:

...Sicer se pa strinjam z rednim nadzorom in kaznovanjem tistih, ki tako zapirajo križišča. Ni treba, da je kazen visoka. Samo vsak se mora zavedat, da jo bo dobil (skoraj) vsakič, ko bo tako zaprl križišče.

S tem se pa tudi jaz strinjam. Bilo je sicer pred leti v Ljubljani, križišče Šmartinske, Topniške in Vilharjeve. Jaz grem v smeri Vilharjeva - Šmartinska in imam zeleno luč. Križišče v smeri Topniška in Šmartinska pa zapolnjeno. Ocenil sem situacijo, da lahko tiste v križišču varno obvozim, kar sem tudi storil in dobil kazen.
Na vrhu klanca ob Kolinski so bili policaji in me ustavili z obrazložitvijo, da sem v križišču menjal pas. Seveda sem ga in celo zavestno, zato sem kazen pač odgovorno mirno sprejel. Vseeno pa sem policaja povprašal, kako je stistimi vozniki, ki so pri svoji rdeči luči zaprli križišče pa je bil odgovor, da pač oni (policaji) nimajo tega nadzora.
Vem, da sem zavestno storil prekršek in bil zanj kaznovan, je pa grenak priokus, da pa tisti, ki so križišče zaprli, kljub prisotnosti policijskega nadzora, niso dobili nobene kazni.
Ker sem že pri tem. Zanimivo je tudi križišče pri novem McDonaldsu v Ljubljani. Tam, ko se prižge zelena na Šmartinski, je iz BTC-ja še kar kolona levo zavijajočih vozil in če nočeš karambola, pač počakaš in medtem se zopet prižge rdeča luč v smeri Šmartinske. Tukaj še nikoli ni bilo kakšnega policijskega nadzora.

Invictus ::

Tidule je izjavil:

V bistvu fantomski zastoji enako, če ne še bolj podaljšajo potovalni čas, Saj se zaradi natanka kolone drastično zmanjša pretočnost. In vse kar rabiš za nastanek fantomskega zastoja sta bedak ali dva, ki bi rada vozil nad hitrostjo prometnega toka. Tudi sankcionirat in nadzirat zapiranje križišč je bistveno lažje kot pri fantomskih zastojih.

Ponavadi so za fantomski zastoj krivi drekači, ki ne poznajo prometnih pravil in omejitev.

Če bi folk vozil po omejitvah, bi jih bilo manj. Tako jih pa večina vozi pod omejitvijo, ker šparajo za 1 cl goriva na 100km...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Utk ::

Fantomski zastoji so, ker vozijo nad omejitvijo in s prekratko varnostno razdaljo. To je znanstveno dokazano, vse drugo pa kotalenje buč.

GupeM ::

Takšnih križišč je na tone. V Rodici je eno, kjer imaš iz smeri Domžal proti Kamniku zeleno celo nekoliko dlje prižgano, kot tisti iz nasprotne smeri. Ampak če zavijaš levo, ti pogosto to nič ne koristi, ker vozniki iz Kamnika proti Domžalam zabijejo nasprotni pas in stojijo sredi križišča. Hkrati seveda preprečijo še vožnjo voznikom, ki pridejo iz Mengša in bi radi v tem križišču šli naravnost ali levo proti Kamniku.

https://maps.app.goo.gl/6iBrsxWxhmevusa...

GupeM ::

Tidule je izjavil:

V bistvu fantomski zastoji enako, če ne še bolj podaljšajo potovalni čas, Saj se zaradi natanka kolone drastično zmanjša pretočnost.

Ne vem, če je to čisto res. Takšni fantomski zastoji so običajno krajše narave, nastajajo pri višjih hitrostih, torej na hitrih cestah in avtocestah. Ampak se vsaj nekako premikaš. Največkrat se zgodijo samo v eno smer, medtem ko ostale smeri lahko potekajo normalno. Znotraj obroča, med križišči, se pa res lahko cijaziš eno uro za 2 km. Ker so vsa križišča zabita, se eden drugemu ne morejo nikamor umaknit in stoji VSE!. Prvi zapre križišče, s stranskih se ne morejo vključit in posledično kolone zaprejo sosednji dve križišči, kolone od teh sosednjih dveh križišč posledično zaprejo sosednja križišča od sosednjih križišč in tako naprej in tako naprej ...

Utk je izjavil:

Fantomski zastoji so, ker vozijo nad omejitvijo in s prekratko varnostno razdaljo. To je znanstveno dokazano, vse drugo pa kotalenje buč.

Predvsem je problem prekratka varnostna razdalja. Vožnja nad omejitvijo pa samo še dodatno povečuje problem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

Tidule ::

Od kje ti ideja, da so fantomski zastoji kratgega značaja? Ravno obratno, ko se enkrat fantomski zastoj zančne se praktično ustavi promet, četudi bi kapaciteta ceste morala zadoščat za normalne promet. Če fantomski zastoj enkrat nastane, bo v gostem prometu samo rasel. In dokler se potem drastično ne zmanjša dotok novih vozil, se tudi fantomski zastoj ne razreši.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

mirator ::

Ja to drži. Čas zastoja zaradi fantomskega zastoja je odvisen od gostoti prometa.
Kdo je povzročitelj fantomskih zastojev je več ali maj jasno, vprašanje pa je kako jih zmanjšati ali celo odpraviti.

fikus_ ::

Fantomski zastoji nastajajo zaradi motnje v prometnem toku. To je lahko nekdo, ki na AC hoče hitreje voziti in zato prehiteva ter povzroča motnje, ali pa nekdo ki vozi 90 in prehiteva s 100 km/h ter tako ovira tiste, ki želijo voziti 120 km/h.

Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

WizzardOfOZ ::

mirator je izjavil:

Zanimivo je tudi križišče pri novem McDonaldsu v Ljubljani. Tam, ko se prižge zelena na Šmartinski, je iz BTC-ja še kar kolona levo zavijajočih vozil in če nočeš karambola, pač počakaš in medtem se zopet prižge rdeča luč v smeri Šmartinske. Tukaj še nikoli ni bilo kakšnega policijskega nadzora.


Luč na semaforju je lahko zelena, ampak če je križišče polno, bi morali počakat, da se križišče sprosti. Ker tega seveda nihče več ne dela (počaka na prosto križišče), se pač voziš s starim avtom, za katerega se ti je*e in se pač odpelješ (mal podrajsaš, popraskaš,... in pelješ dalje).
Bodo pa drugič počakal na prazno križišče.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

predi ::

Za kar je že predpisana globa, samo kaj ti to pomaga, če nihče tega na nadzira.

IgorCardanof ::

GupeM je izjavil:

Tidule je izjavil:

V bistvu fantomski zastoji enako, če ne še bolj podaljšajo potovalni čas, Saj se zaradi natanka kolone drastično zmanjša pretočnost.

Ne vem, če je to čisto res. Takšni fantomski zastoji so običajno krajše narave, nastajajo pri višjih hitrostih, torej na hitrih cestah in avtocestah. Ampak se vsaj nekako premikaš. Največkrat se zgodijo samo v eno smer, medtem ko ostale smeri lahko potekajo normalno. Znotraj obroča, med križišči, se pa res lahko cijaziš eno uro za 2 km. Ker so vsa križišča zabita, se eden drugemu ne morejo nikamor umaknit in stoji VSE!. Prvi zapre križišče, s stranskih se ne morejo vključit in posledično kolone zaprejo sosednji dve križišči, kolone od teh sosednjih dveh križišč posledično zaprejo sosednja križišča od sosednjih križišč in tako naprej in tako naprej ...

Utk je izjavil:

Fantomski zastoji so, ker vozijo nad omejitvijo in s prekratko varnostno razdaljo. To je znanstveno dokazano, vse drugo pa kotalenje buč.

Predvsem je problem prekratka varnostna razdalja. Vožnja nad omejitvijo pa samo še dodatno povečuje problem.


Avtocesta LJ-Grosuplje. Če nastane fantomski zastoj, se stoji od malenc, sprazni pa se šele pozno popoldne.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

Zgodovina sprememb…

Ahim ::

predi je izjavil:

Za kar je že predpisana globa, samo kaj ti to pomaga, če nihče tega na nadzira.

Saj zdaj Zoran nadzira (vsaj soferje LPP) :))

Nekje je ravno obratni problem - ocitno v silni zelji po "ne-zapiranju krizisca" pri zavijanjih levo zelena ugasne zelo zgodaj, prizge se oranzna itd. in sele cez par sekund se vkljuci oranzna puscica za zavijanje levo, ki seveda gori dokler imajo nasproti vozeci rdeco. Primer je na Celovski v smeri centra pri Fit Innu (Mercator/Supernova v Siski).

Ali pa pri zavijanju desno na Drenikovi v kriziscu z Verovskovo za zelezniskim podvozom v smeri proti Gorenjski, kjer na desnem pasu recimo gori rdeca, pesci in kolesarji paralelno imajo tudi rdeco torej ne smejo preckati Verovskove), iz Verovskove (od cerkve) imajo zeleno za zavijanje v svojo levo (na Drenikovo), z druge strani pa ne more priti nihce, ker je enosmerna cesta, in pac tam na eni od glavnih cest cakas kot debil in blokiras krizisce, pa niti teoreticno ne mores nikogar ovirati ali se vanj zaleteti ob zavijanju desno na Verovskovo, saj se poti z nikomer ne krizajo (v istem trenutku imajo prosto pot samo iz Verovskove levo, naravnost in desno). In ko se koncno prizge zelena, se v istem trenutku prizge zelena tudi pescem in kolesarjem, tako da lahko cakas se naprej in se naprej blokiras krizisce zaradi take super "optimizacije" ...

Pithlit ::

Invictus je izjavil:

Tidule je izjavil:

V bistvu fantomski zastoji enako, če ne še bolj podaljšajo potovalni čas, Saj se zaradi natanka kolone drastično zmanjša pretočnost. In vse kar rabiš za nastanek fantomskega zastoja sta bedak ali dva, ki bi rada vozil nad hitrostjo prometnega toka. Tudi sankcionirat in nadzirat zapiranje križišč je bistveno lažje kot pri fantomskih zastojih.

Ponavadi so za fantomski zastoj krivi drekači, ki ne poznajo prometnih pravil in omejitev.

Če bi folk vozil po omejitvah, bi jih bilo manj. Tako jih pa večina vozi pod omejitvijo, ker šparajo za 1 cl goriva na 100km...

Tako je. Divjaki na cestah.
Life is as complicated as we make it...

GupeM ::

IgorCardanof je izjavil:


Avtocesta LJ-Grosuplje. Če nastane fantomski zastoj, se stoji od malenc, sprazni pa se šele pozno popoldne.

Ne zdaj mešat fantomskega zastoja in zastoja zaradi pregostega prometa, ker cesta dopušča samo X vozil v določenem času, pride jih pa X*2 v tem času. Fantomski zastoj recimo nastane na bivši AC postaji Log pri Brezovici. Ampak zaradi tega zastoja nihče ne bo izgubil ene ure, ampak max 15-20 minut.

Saj tudi zaradi "zaparkiranega" enega križišča nihče ne bo izgubil ene ure. Ampak pri križiščih se zgodi domino efekt in se zadeva preslika na sosednja križišča.

Tidule je izjavil:

Od kje ti ideja, da so fantomski zastoji kratgega značaja? Ravno obratno, ko se enkrat fantomski zastoj zančne se praktično ustavi promet, četudi bi kapaciteta ceste morala zadoščat za normalne promet. Če fantomski zastoj enkrat nastane, bo v gostem prometu samo rasel. In dokler se potem drastično ne zmanjša dotok novih vozil, se tudi fantomski zastoj ne razreši.

Ja, promet se ustavi, nato pa se običajno s precej nižjo hitrostjo pelješ naprej. Pri "zaparkiranih" križiščih se pa sploh ne premikaš, oz se pomikaš avto po avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

nejc_nejc ::

GupeM je izjavil:

IgorCardanof je izjavil:

V neki meri dosti hujsi prekrsek da na tisoce oz. Desettisoce voznikov podaljsas potovalni cas za 1 uro kot pa recimo da vozis nekaj preko omejitve.

Ne, to ni hujši prekršek. Za povzročitev fantomskega zastoja bi mogoče lahko celo rekel, da je hujši, če zaradi zastoja pride do naleta in posledično smrti. Če pa nekdo zablokira križišče, kjer se že itak vsi cijazijo, pa nobeno življenje ni ogroženo. Je pa zagotovo zelo stresno za ostale voznike. Tudi za okolje ni najbolj prijazno.

Sicer se pa strinjam z rednim nadzorom in kaznovanjem tistih, ki tako zapirajo križišča. Ni treba, da je kazen visoka. Samo vsak se mora zavedat, da jo bo dobil (skoraj) vsakič, ko bo tako zaprl križišče.
in kako naj po vaše, jutri, ocenim, kdaj ne bom šel naprej?

IgorCardanof ::

Preden zarineš v križišče, se prepričaj, ali ga boš lahko zapustil, preden se pravokotni smeri odpre zelena. A to niso osnove?
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

nejc_nejc ::

IgorCardanof je izjavil:

Preden zarineš v križišče, se prepričaj, ali ga boš lahko zapustil, preden se pravokotni smeri odpre zelena. A to niso osnove?

Kako lahko jutri zjutraj ugotovim, kdaj se bo na pravokotni smeri prižgala zelana?

IgorCardanof ::

Preden zapelješ v križišče, poglej ali je tvoja smer prosta, da boš križišče lahko zapustil. Če ni, potem ne smeš zapeljati v križišče.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

nejc_nejc ::

No jutri zjutraj to izvedi.
Stoj pri zeleni, pred semaforjem.
Po tvoje mora biti na drugi strani križišča, za zebro prostor za ena avto.....da grem lahko naprej.

GupeM ::

Točno tako. Če greš naravnost. Če greš desno, mora biti prosto na desni. Če greš pa levo, pa lahko zapelješ v sredino križišča, če je prosto za zebro na levi. Če ni, čakaš pred zeleno. Ja vem, tisti za tabo ti bo verjetno hupal. Eden ali dva. Vsi ostali, ki bojo prišli s stranskih ulic ali iz nasprotne smeri in bojo zavijali levo, pa ti bojo skoraj ploskali. Ampak teh bo 20, hupal ti bo pa samo eden.

Če bi vsi tako vozili, bi bili vsi veliko hitrejši. Verjetno za faktor 10 hitrejši. Ampak dovolj sta le dva, ki tega ne upoštevata, pa ustavita celo križišče. Posledično je 20 ljudi počasnejših, ker sta tista dva mislila, da bosta s tem ful profitirala.

Neštetokrat je tako nasproti mene recimo levo že zavijalo tudi po 10 avtov, ki bi sicer stali, ker bi jim zaprl križišče. Mogoče sem s tem bil za en interval na semaforju počasnejši, je pa 10 drugih zato bilo za en ali več intervalov hitrejših.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

nejc_nejc ::

Vse lepo in prav,
nisi upošteval logike zaporednih semaforjev in posledično delaš štalo po ceeeeeeeeeeeli ulici od začetka do konca.
Beri vidiš samo drevo ne celega gozda.

IgorCardanof ::

Nevem kaj hočeš povedat, ampak če ostaneš ujet na sredini križišča in se ne moreš premaknit naprej po svoji začrtani poti, medtem ko se prižge zelena pravokotni smeri, potem si zajebal. Pa nima veze a upoštevas logiko zaporednih semaforjev ali pa celotnega mesta in če gledaš drevo ali pa cel gozd.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

GupeM ::

nejc_nejc je izjavil:

Vse lepo in prav,
nisi upošteval logike zaporednih semaforjev in posledično delaš štalo po ceeeeeeeeeeeli ulici od začetka do konca.
Beri vidiš samo drevo ne celega gozda.

Say what? Če ne moreš ven iz križišča, ne boš ujel naslednjega semaforja, pa če se na glavo postaviš. In kadar je gužva, da ne moreš ven iz križišča, je štala itak že na celi ulici od začetka do konca. Po vrhu jo delaš pa še tistim na stranski ulici.

PacificBlue ::

I’m out.
:3

nejc_nejc ::

Eno je spuščati vozila, ki zavijajo recimo levo, kar je čisto normalno, drugo, je pa debilno čakanje pred zeleno lučjo in se igrati svetnika. sorry

tale vaša zgodbica nima veze z realnostjo.

IgorCardanof ::

Mogoce razmisli o tem, da se samovoljno izkljucis iz prometa. Ce si nezmozen ocenit, ali se bos lahko premaknil 20m naprej ali ne, si najbrz nezmozen oceniti tudi marsikaj drugega in si s tem nevaren udelezenec v prometu. Ogrozas tako sebe kot tudi vse druge.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

c23po ::

Poskušam te razumeti nejc_nejc:
...nisi upošteval logike zaporednih semaforjev in posledično delaš štalo po ceeeeeeeeeeeli ulici od začetka do konca. Beri vidiš samo drevo ne celega gozda.

Verjetno res ne vidim gozda, ampak, kakšna razlika je med "delati štalo ulici od začetka do konca" in "delati štalo ulici z leve do desne". Če sem na oni drugi ulici, potem nejca_nejca vidim kot tistega, ki "dela štalo ulici od začetka do konca". Če nam boš razložil to, bomo mogoče tudi razumeli zakaj bi spoštovanje prometnega pravila bilo debilno.
Računalniki nimajo spominov.

nejc_nejc ::

izhodišče je, stati pred zelenim semaforjem
katerega prometnega pravila

Utk ::

Če vidiš, da ne boš mogel ven iz križišča, potem ne smeš it vanj tudi če imaš zeleno.

57. člen:

(2) Voznik ne sme zapeljati na križišče, če bi zaradi gostote prometa, ovire ali drugega vzroka obstal na križišču in oviral ali onemogočil promet vozil z leve ali desne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

c23po ::

nejc_nejc je izjavil:

izhodišče je, stati pred zelenim semaforjem
katerega prometnega pravila

OK. Razumem, da si se odločil korak po korak.
Izhodišče razumem. Utk napisl pravilo, hvala! Naprej?
Računalniki nimajo spominov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: c23po ()

nejc_nejc ::

evo, prvič vidim ta člen :)

Utk ::

Sej vas je polna ljubljana takih. Faking rednecki vsi skupaj.

ZveeZ ::

nejc_nejc je izjavil:

evo, prvič vidim ta člen :)

Kudos avtosoli, kjer si opravljal izpit.

nejc_nejc ::

ma za nas ni panike, gužvo zunanji delate..

tiste avtošole ni več..:)

GupeM ::

nejc_nejc je izjavil:


tiste avtošole ni več..:)

Očitno z razlogom.

Zgornji člen je pa eno od najbolj osnovnih pravil vožnje. Pomoje ti to povejo že v prvi uri teoretičnega tečaja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

c23po ::

...in, očitno, razsvetljenja spet ne bom doživel...
Računalniki nimajo spominov.

nejc_nejc ::

GupeM je izjavil:

nejc_nejc je izjavil:


tiste avtošole ni več..:)

Očitno z razlogom.

Zgornji člen je pa eno od najbolj osnovnih pravil vožnje. Pomoje ti to povejo že v prvi uri teoretičnega tečaja.



ja, samo ocena voznika je subjektivna

Utk ::

Lej, če zaštopaš križišče, bi moral dobit kazen, pa bi naslednjič bolj premislil, če greš not al ne.

nejc_nejc ::

Utk je izjavil:

Lej, če zaštopaš križišče, bi moral dobit kazen, pa bi naslednjič bolj premislil, če greš not al ne.


ja, sam mislim, da to ni glavni problem v Kokoški, je kaj drugega bolj pomembno.....:D

od Zokija, pa nobene slike nisem videl, če bi bilo ..., bi jih bilo polno..

mirator ::

ja, sam mislim, da to ni glavni problem v Kokoški, je kaj drugega bolj pomembno.....:D

Res je, samo da se v tej temi pogovarjamo o talentih na cesti, med katere se izgleda po tvojem razmišljanju, uvrščaš tudi ti.

Utk ::

nejc_nejc je izjavil:

Utk je izjavil:

Lej, če zaštopaš križišče, bi moral dobit kazen, pa bi naslednjič bolj premislil, če greš not al ne.


ja, sam mislim, da to ni glavni problem v Kokoški, je kaj drugega bolj pomembno.....:D

od Zokija, pa nobene slike nisem videl, če bi bilo ..., bi jih bilo polno..

V kokoški ni noben problem glavni, od vsakega problema obstaja še večji problem, zato ni potrebno nikoli nobenga problema rešit.

c23po ::

Zaenkrat razumem, da je nerazumno počakati pred zelenim semaforjem zato, ker je to problem. V Sloveniji(*) je nešteto problemov, ki jih ne rešujemo. Največji problem je, da je nekdo nepooblaščeno reševal problem. Zato lahko mirno zapremo križišče.

(*) naša domovina
Računalniki nimajo spominov.

nejc_nejc ::

mirator je izjavil:

ja, sam mislim, da to ni glavni problem v Kokoški, je kaj drugega bolj pomembno.....:D

Res je, samo da se v tej temi pogovarjamo o talentih na cesti, med katere se izgleda po tvojem razmišljanju, uvrščaš tudi ti.

Ok, sem "talent" po tvoje.
Samo razloži mi, na osnovi česa in kako naj ocenim ali lahko zapeljem v križišče ali ne (razen če vidim polno banan na cesti, ki so padle iz šleparje... ), tako kot za stop znak.

Utk ::

Če vidiš, da je smer v katero bi rad šel, zabasana, potem pač ne greš, ne vem kaj je tu težko razumet?

nejc_nejc ::

Težko je razumet, da teoretično lahko čakaš do konca dneva.

Utk ::

Če ne gre levo, greš desno, pa boš potem ti tist, ki ga bo nekdo čakal na zeleni.

IgorCardanof ::

Pomoje nejc trola. Enostavno ne verjamem, da je lahko kdo resen in take piše.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

nejc_nejc ::

Nč ne trolam... :), za ta člen res nisem vedel ali pač, pred 40 leti.

Se strinjam, ni ok, če se križišče zapre, da noben ne more levo, desno ali prečkati pravokotno.
Ja, pusti se tiste slabe 3 metre med vozili..., če se pa ustaviš na zeleni in PRAVILNO čakaš, pa teoretično res nikoli ne prideš preko križišča.

Kako te lahko kaznuje policist glede na člen...subjektivno?

Utk ::

Ne vem kaj je tu subjektivnega. Če stojiš sred križišča, da ne morejo mimo tebe, potem si zaslužiš kazen.
««
277 / 307
»»