Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi
Tidule ::
Evo primera slaboumnega generala, ki po bitki pogumno razlaga kaj vse bi bilo treba naredit.
Kot vsak pravi kreten post festum po gostilnisko razlaga kaj bi moralo bit.
Zakaj se sploh obremenjujes s solatasto hitrostjo? Ce bi mati od voznika drzala noge skupaj ravno tako ne bi prislo do te situacije. Tako kot mi ne bi rabili poslusat vedno enakega brezveznega nabijanja, ce bi se tvoja mati drzala tega nasveta.
Kot vsak pravi kreten post festum po gostilnisko razlaga kaj bi moralo bit.
Zakaj se sploh obremenjujes s solatasto hitrostjo? Ce bi mati od voznika drzala noge skupaj ravno tako ne bi prislo do te situacije. Tako kot mi ne bi rabili poslusat vedno enakega brezveznega nabijanja, ce bi se tvoja mati drzala tega nasveta.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
solatko ::
Tidule - Verjetno ne bom dočakal, da bi ti sestavil vsaj en pameten post in, če ne bo tvojih umotvorov se ne bom imel s kom dajat.
Delo krepa človeka
ZveeZ ::
Solatko, glede na to, da si vozil v naselju po dvopasovnici, bi kakega pesca/zival ze od dalec opazil in bi ze prej zacel zavirati. V primeru, ce bi ti kdo skocil pred avto iz sosednjega pasu, pa bi spet malo zabremzal, da ne gres vanj in da tisti za teboj ne pristane v tebi.
Saj se tudi ti hvalis kako si 100% zbran med voznjo, ter da nikoli v zivljenju ti ni bilo potrebno na polno zavreti.
Oprosti ampak ce moras na dvopasovnici v naselju voziti 20kmh zato, da ti ne bi bilo potrebno na polno zavirati zaradi kateregakoli razloga, vrni izpit.
Na taki cesti imas preglednost dalec naprej, levo in desno. Ne ga srat.
Saj se tudi ti hvalis kako si 100% zbran med voznjo, ter da nikoli v zivljenju ti ni bilo potrebno na polno zavreti.
Oprosti ampak ce moras na dvopasovnici v naselju voziti 20kmh zato, da ti ne bi bilo potrebno na polno zavirati zaradi kateregakoli razloga, vrni izpit.
Na taki cesti imas preglednost dalec naprej, levo in desno. Ne ga srat.
Tidule ::
Tidule - Verjetno ne bom dočakal, da bi ti sestavil vsaj en pameten post in, če ne bo tvojih umotvorov se ne bom imel s kom dajat.
Pogoj za pametne poste so pametni sogovorniki. Zal revcek tega kriterija s svojimi blodnjami o solatasti hitrosto ne izpolnjujes.
Zdaj pa pojdi hitro naprej ogrozat ostale udelezence v prometu s svojimi primitivnim obnasanjem in neznanjem.
solatko ::
ZveeZ - Pri 70 ni šans da se kdorkoli ustavi, če bi prišlo do kritične situacije na 2m, ne da bi priletel v zadek, zato nehaj bluzit, ker ne veš kako izgleda, ko moraš na hitro zavirat. Veliko voznikov je, ki imajo pri semaforjih, ko je treba čakat na zeleno, daljši vmesni prostor. Če ti ne veš, kaj pomeni prilagoditev hitrosti je to tvoj problem, za 2m je to 20km/h ali še manj. Sem med vožnjo 100%-ov zbran, tudi izkušenj imam toliko, da sem sposoben tudi pričakovati kakšno situacijo pa se vseeno nikoli nisem vozil bližje, kot 2 sekundi varnostne razdalje, če pa je slabo vreme še več in zato mi ni bilo v življenju nikoli potrebno zavirat na polno. V mestu moraš pričakovati vse, od pešcev, psa, otrok, žoge,..... do tega, da ti nekdo menja pas, brez, da bi se prepričal, da to lahko stori varno, zato je vožnja na riti skoraj nevarnejša, kot na odprti cesti. Vsak dan lahko vidiš ali slišiš o trkih v strnjenih naseljih, kjer hitrosti niso ravno visoke, vozniki, pešci, kolesarji in vozniki raznih enoslednih in drugačnih prevoznih sredstvih (skircah, rolkah,...), ki ti iznenada zapeljejo pred vozilo in to na mestih, kjer takih metkov niti ne pričakuješ potem pa naj mlademu mulcu brez izkušenj, dopuščam vožnjo na riti in namesto, da bi se ob prižganih utripalkah malo odmaknil, začne blendat na vse pretege. Ne vem kako se v takem primeru počutiš ti, meni, ki imam kar nekaj izkušenj, tako obnašanje, enostavno iz varnostnega vidika ni všeč in zato prilagoditev hitrosti situaciji.
Tidule - Ker pazim na svoje zdravje, v prometu ne ogrožam nikogar, nikoli, sam pa sem bil kar nekaj krat ogrožen od pametnjakovičev podobnih vam. Imaš avto kasko zavarovan? Jaz nikoli, tudi vozila, katerih vrednost je bila višja od 40k€, vi pa na polno zavarujete Clio-te in podobno solato.
Tidule - Ker pazim na svoje zdravje, v prometu ne ogrožam nikogar, nikoli, sam pa sem bil kar nekaj krat ogrožen od pametnjakovičev podobnih vam. Imaš avto kasko zavarovan? Jaz nikoli, tudi vozila, katerih vrednost je bila višja od 40k€, vi pa na polno zavarujete Clio-te in podobno solato.
Delo krepa človeka
GupeM ::
Spet lažeš. Sam trdiš, da nikoli v življenju nisi rabil na polno zavirat. Torej so popoln in te 2m "varnostna" razdalja ne bi smela motiti, ker tako ali tako bi ti predvideval, da bo nekdo skočil pred tebe in bi počasi zaviral že prej, tako da bi imel tudi tisti za tabo čas zavirati.
Druga stvar, kjer lažeš pa je, da nikoli nisi vozil na manj kot 2 sekundah varnostne razdalje... Nekaj postov nazaj pa si mi vneto razlagal, da pri vožnji na severni obvoznici, ko je gužva, lahko držiš primerno varnostno razdaljo, pa noben ne skače pred tebe. Pri dveh sekundah boš VEDNO! imel padalce. Ne glede na to, ali si na prehitevalnem ali voznem pasu. Celo na zaviralnem in pospesevalnem jih imaš.
Druga stvar, kjer lažeš pa je, da nikoli nisi vozil na manj kot 2 sekundah varnostne razdalje... Nekaj postov nazaj pa si mi vneto razlagal, da pri vožnji na severni obvoznici, ko je gužva, lahko držiš primerno varnostno razdaljo, pa noben ne skače pred tebe. Pri dveh sekundah boš VEDNO! imel padalce. Ne glede na to, ali si na prehitevalnem ali voznem pasu. Celo na zaviralnem in pospesevalnem jih imaš.
ZveeZ ::
Dej solatko ne bluzi.
Ves kako pocasi je 20kmh? Bolt bi te prehitel peš.
Bos rekel, da bi bilo npr 30 prehitro?
Ves kako pocasi je 20kmh? Bolt bi te prehitel peš.
Bos rekel, da bi bilo npr 30 prehitro?
solatko ::
GupeM - Ravno zato, ker se zavedam, kaj se na mestni cesti z omejitivjo 70 lahko zgodi, vozim, tako kot vedno z PH, tisti zadaj je pač imel manj izkušenj, zato se tega ni zavedal, enostavno zato, ker mu to ni nihče razumljivo razložil, tako, kot sem mu to jaz, pozneje na kavici in prijetnem klepetu. Možakar se ni niti procent toliko razburjal, kot se vi in si je, vsaj po besedah njegove partnerke, to kar dobro zapomnil in takih oslarij ne počne več. Zame je bila to lekcija, ki sem jo na razumljiv in človeški način dal naprej, za večjo varnost v prometu. Kaj počnete vi, me ne zanima, važno je, da veste ali si mislite, da je spoštovanje OH tista čarobna reč, ki bo varnost na naših cestah izboljšala toliko, do bo število smrtnih žrtev po kategorijah - pešci 0, otroci 0, kolesarji in drugi vozniki vozil z lastnim pogonom 0, avtomobilisti, kamionarji, motoristi 0, torej, da bomo oaza varnosti v EU. Pa je res OH najvažnejši dejavnik pri tem ali so pomembnejši boljše obvladanje vozil in spoštovanje vožnje s PH, kar prosijo tudi zakonodajalci, vendar čisto nič ne storijo za to. Niti se pridobitev vozniškega dovoljenja temu ne posveča, niti zdravstveno stanje voznikov, niti preverjanje sposobnosti na, recimo na 10 let in to brezplačno,.... niti se ne deluje dovolj pri ozaveščanju glede pijače in mamil, zdravil, ki poslabšajo psihofizične sposobnosti voznikov,...... nič, samo vsi po omejitvah hitrosti in vse bo O.K.. Verjetno v to še sami ne verjamete.
ZveeZ - Saj lahko poizkusiš (jaz sem in to ne samo enkrat in to na gumastih žogah ali kockah), s 30 se poizkusi ustaviti na 2m pred zidom ali starim avtomobilom in poročaj. Dokler to ne poizkusiš, se vzdrži komentarjev.
ZveeZ - Saj lahko poizkusiš (jaz sem in to ne samo enkrat in to na gumastih žogah ali kockah), s 30 se poizkusi ustaviti na 2m pred zidom ali starim avtomobilom in poročaj. Dokler to ne poizkusiš, se vzdrži komentarjev.
Delo krepa človeka
solatko ::
ZveeZ - Poizkusi in povej, nihče nima reflekse, da bi ustavil na dveh metrih, če tisti spredaj mora ustavit, pri 20 se ustaviš hitro, na kratki razdalji pa bi tisti zadaj še vedno zadel moj zadek, samo škode ne bi bilo, ker do 5 km/h mora zdržat vsak odbijač.
Pri večji brzini, bi bila škoda opazna, že pri 30 kar konkretna, zato ti pravim, da poizkusi.
Pri večji brzini, bi bila škoda opazna, že pri 30 kar konkretna, zato ti pravim, da poizkusi.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
solatko ::
Ko mi je pred leti, tretja voznica porinila v krožišču pri Šparu na Vrhniki, vozilo v rit, je bil predračun AC za popravilo zadnjega dela 6500€ in je Triglav račun plačal, ker je bil avto po ET še vedno vreden 35k€ in se niso mogli izgovorit na ekonomsko totalko pa je bila htrost vozila, ki se je zaletel v moj zadek, morda 10-15km/h, sem pa na srečo držal zavoro, saj bi v nasprotnem primeru pod prva kolesa dobil kolesarja, zaradi katerega sem ustavil. Še celo anomalijo so imeli na tem krožišču trikotnik na kolesarski stezi, kar je v nasprotju s pravili, saj imajo kolesarji v krožišču prednost na zunanji kolesarski stezi, stoječega znaka, da nimajo prednosti pa ni. Ne vem ali je še vedno tako, takrat je bilo (cca 10-15 let nazaj).
Delo krepa človeka
val46 ::
Evo...že 3 leta nabijaš da nisi še nikdar bil udeležen v prometni nesreči! Zdej si pa sam priznal, da si lagal.
ZveeZ ::
Solatko sedaj sem pa zmeden.
A nisi ti tisti, ki je trdil da je prevozil ulala km, brez ene nesrece?
A nisi ti tisti, ki je trdil da je prevozil ulala km, brez ene nesrece?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZveeZ ()
Pithlit ::
Solatko sedaj sem pa zmeden.
A nisi ti tisti, ki je trdil da je prevozil ulala km, brez ene nesrece?
Ja, pa nikol ni zavore pohodil.
Sam te njegove inkonsistence ga ne ovirajo pri njih nabijanju.
Life is as complicated as we make it...
solatko ::
val46 - Govorim o tem, da jaz nisem povzročil nobene nesreče, naletov drugih vame pa sem imel nekaj, nikoli pa kaj hujšega.
Pithlit - Da ponovim za polpismene - nikoli nisem zaviral na POLNO in nikoli nisem povzročil prometne nesreče ali spravil v nevarnost kogarkoli.
Če seštejem vse trke - dvakrat na travnik, dvakrat v rit in enkrat zdrs nasproti vozeče deklice na poledeneli cesti, zaradi moje pravilne reakcije, samo v zadnjo kolesno obrobo, namesto v nos. To je pa tudi vse. O tem karambolu na Vrhniki sem pisal že pred leti, tako, da je vaša trditev o mojih trditvah, ena velika laž, tudi izleta na travo sta v bistvu prometni nesreči, saj travnik ni cesta, tja sem pa šel tato, da sem rešil čelni trk zaradi prehitevanja počasne kolone, s strani nasproti vozečega šoferja.
Naučite se čitat in uporabljajte Bilobil!
Pithlit - Da ponovim za polpismene - nikoli nisem zaviral na POLNO in nikoli nisem povzročil prometne nesreče ali spravil v nevarnost kogarkoli.
Če seštejem vse trke - dvakrat na travnik, dvakrat v rit in enkrat zdrs nasproti vozeče deklice na poledeneli cesti, zaradi moje pravilne reakcije, samo v zadnjo kolesno obrobo, namesto v nos. To je pa tudi vse. O tem karambolu na Vrhniki sem pisal že pred leti, tako, da je vaša trditev o mojih trditvah, ena velika laž, tudi izleta na travo sta v bistvu prometni nesreči, saj travnik ni cesta, tja sem pa šel tato, da sem rešil čelni trk zaradi prehitevanja počasne kolone, s strani nasproti vozečega šoferja.
Naučite se čitat in uporabljajte Bilobil!
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
Tidule ::
Tolk o tvojih vescinah in sposobnostih prilagajanja. Kako neposoben moras bit, da se ti v prometu neprestano dogajajo taksni idiotizmi, ki se zacuda prilagajo trenutnem bluzenju?
Jao, si ti dusevno moten pravljicar.
Jao, si ti dusevno moten pravljicar.
spravil v nevarnost kogarkoli.spet lazes. Vaskic ko razlagas, da voznik lahko izbira katere prometne predpise bo krsil (ce le zmotno verjame, da je to varno), spravljas v nevarnost bedaka, ki tej neumnosti verjame in vse ostale, ki si moramo z njimi delit cesto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
val46 ::
val46 - Govorim o tem, da jaz nisem povzročil nobene nesreče, naletov drugih vame pa sem imel nekaj, nikoli pa kaj hujšega.
Pithlit - Da ponovim za polpismene - nikoli nisem zaviral na POLNO in nikoli nisem povzročil prometne nesreče ali spravil v nevarnost kogarkoli.
Če seštejem vse trke - dvakrat na travnik, dvakrat v rit in enkrat zdrs nasproti vozeče deklice na poledeneli cesti, zaradi moje pravilne reakcije, samo v zadnjo kolesno obrobo, namesto v nos. To je pa tudi vse. O tem karambolu na Vrhniki sem pisal že pred leti, tako, da je vaša trditev o mojih trditvah, ena velika laž, tudi izleta na travo sta v bistvu prometni nesreči, saj travnik ni cesta, tja sem pa šel tato, da sem rešil čelni trk zaradi prehitevanja počasne kolone, s strani nasproti vozečega šoferja.
Naučite se čitat in uporabljajte Bilobil!
Zate ne vem, ma jst sm se učil brat, ne čitat. Za Bilobil pa ni še nobene potrebe. Če bi bila, ne bi vedel kaj vse si že kdaj rekel. Ti trdiš, da si že 3 leta nazaj napisal, da si mel prometno nesrečo...ok, morda, enkrat. Od takrat pa vsaj 100x, da je nisi imel. Torej? In ja, zame je prometna prometna...nima veze, al po tvoji krivdi ali po krivdi nekega drugega. In to, da so se ti 2x zabili v rit, me splih ne preseneča. Ob taki vožnji, ko nepričakovano zmanjšaš hitrost na 20km/h ni to nobena težava naredit. Po drugi strani pa, praviš da to počneš zato, da ne bi moral na polno bremzati, obenem pa trdiš, da tega še nikdar nisi počel. Se pravi, če tako pogledam, si ti vedno uni prvi, ki ovira promet v koloni. Vse sam za svojo varnost pred naletom. Drugače, da še nikdar nisi rabil na polno bremzat verjamem edino če si v življenju prevozil 4000km max. Pa še to le in samo po AC.
solatko ::
val46 - Ko šteješ prometne nesreče, ne šteješ tistih, pri katerih nisi kriv. Če nekdo porine vozilo v moj avto, to vsekakor ni moja prometna nesreča, sem samo udeležen v njej. Toliko o bralni pismenosti. Spet pišeš nekaj iz tvoje riti - kje sem dejal, da sem 3 leta nazaj karkoli napisal? In iz takih drobnih nesmislov, so se ustvarile pravljice o mojem nevarnem početju v prometu. Če napišem, da se da na prazni AC čisto varno voziti 200+, vi iz tega ugotovite, da sem divjak, ki ne glede na vse, vsak dan dirka po slovenskih cestah, ko napišem, da sem zaradi pacienta, ki ne obvlada varnostne razdalje znižal hitrost na sprejemljivih (iz varnostnega vidika) 20km/h, ugotovite, da špilam policaje na cesti,.. pa, da ne govorim o ostalih kretenizmih iz vaših nedolžnih ustec (mislim na spoštovanje cpp vsak dan, ves čas, ko vozite katerokoli vozilo, tudi rolko). Kar se tiče zaviranja, če vedno voziš s PH, nikoli ne rabiš zavirat na polno!!!!
Delo krepa človeka
Tidule ::
Zakaj spet lazes?
300 strani nas probably prepircat, da ti nadnaravne sposobnosti omogocajo da vidis v prihodnost in svojimi ultra znanji predvidis in resis vsako situacijo brez posledic. V idiotizmih o solatasti hitrosi, ki jih nabijas bi clovek misli, da se nic od nastetega ne more zgodi. Ampak kot smo ze veckrat gotovili edina funkcija solataste hitrosti, je obupan poskus pumpanja nicvrednega ega in zdravljenje tvoje impotence.
Tako, da spet samo potrjujes, da si samo brezvezen nakladac, ki o solatasti hitrosti naklada potem ko je ze vsega konec.
300 strani nas probably prepircat, da ti nadnaravne sposobnosti omogocajo da vidis v prihodnost in svojimi ultra znanji predvidis in resis vsako situacijo brez posledic. V idiotizmih o solatasti hitrosi, ki jih nabijas bi clovek misli, da se nic od nastetega ne more zgodi. Ampak kot smo ze veckrat gotovili edina funkcija solataste hitrosti, je obupan poskus pumpanja nicvrednega ega in zdravljenje tvoje impotence.
Tako, da spet samo potrjujes, da si samo brezvezen nakladac, ki o solatasti hitrosti naklada potem ko je ze vsega konec.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
solatko ::
Tidule - Še en brezvezni post iz tvojega EGA. Kdaj boš skupaj spravil kaj kolikor toliko vrednega. Nikjer ne govorim o nikakršnih nadnaravnih sposobnostih, temveč o vožnji s PH in zato ničelni možnosti, da povzročim prometno nesrečo. Vožnjo vedno prilagajam razmeram na cesti in mi ni problem vozit v počasni koloni z varnostno razdaljo, ko omogoča vsem, ki se slučajno spravijo prehitevat tako kolono, da se varno vključijo pred moje vozilo, brez, da bi ogrozili nasproti vozeče. Zaradi izkušenj tudi kar dobro predvidevam, kaj se lahko zgodi v določenih situacijah, s tem preprečim marsikateri karambol, ki bi nastal zaradi napak drugih. To so čisto navadne sposobnosti vseh kolikor toliko sposobnih voznikov, ki so poleg AŠ obiskali še kak nadaljevalni tečaj. Ne morem vam pomagat, če niste sposobni za volanom ostati skoncentrirani na vožnjo ves čas le-te, niti vam ne morem zaukazat, da vedno vozite samo tako, kot ste sposobni in to s 70-80%-ti, da imate v kritičnih situacijah nekaj rezerve, saj če voziš na 100%, te rezerve enostavno ni. Ne morem vam ukazti, da hitrost vedno prilagodite razmeram v katerih ste sami in cestišče, vozilo,... to lahko stori samo vsak pri sebi, če sploh ve, kje se njegove sposobnosti v danem trenutku končajo. PH se nisem izmislil jaz, zato nehaj govoriti o solatasti hitrosti, ker je to samo zakonsko definirana in zaželjena prilagojena hitrost, katere vozniki, ki počijo, pač niso upoštevali, zato se reče nesreča zaradi NPH.
Delo krepa človeka
Tidule ::
Odlicno predvidevas, svaka cast. Spomni se na ta idiotizem ko bos naslednjic ril po travi, ali pa oviral ostale na cesti.
Ce uporabim tvojo definicijo solataste hitrosti: kakor hitro si s ceste zapeljal vec kot za sirino svojega vozila, nisi vozil s solatasto hitrostjo. Solatasta hitrost bi ti namrec omogocala da bi lahko brez tezav v trenutku ustavil in ne bi bilo potrebe vozit po travniku. Lahko bi namrec mirno zapeljl na rob in tam ustavil. Tako da, evidentno je to da vedno vozis s solatasto hitrostjo samo se ena v seriji tvojih lazi, glede na to da si moral rit po travi.
Ce uporabim tvojo definicijo solataste hitrosti: kakor hitro si s ceste zapeljal vec kot za sirino svojega vozila, nisi vozil s solatasto hitrostjo. Solatasta hitrost bi ti namrec omogocala da bi lahko brez tezav v trenutku ustavil in ne bi bilo potrebe vozit po travniku. Lahko bi namrec mirno zapeljl na rob in tam ustavil. Tako da, evidentno je to da vedno vozis s solatasto hitrostjo samo se ena v seriji tvojih lazi, glede na to da si moral rit po travi.
T440 ::
Če seštejem vse trke - dvakrat na travnik, dvakrat v rit in enkrat zdrs nasproti vozeče deklice na poledeneli cesti, zaradi moje pravilne reakcije, samo v zadnjo kolesno obrobo
Torej si bil dosedaj udeleženec v 5 karambolih, kar je najbrž že nadpovprečno število.
Koliko sta pa divjala tista dva travnika, da sta se znašla pod tabo? Je trava prehitro rasla, pa se je zaletela v tvoj avto?
c23po ::
Ko piše, je prekleto natančen. Ko pa "čita", ni sposoben razumeti, da je PH vedno manj ali enako OH. Ko vozi, točno ve, kje je meja, nam pa skrivnosti noče izdati. Zato moramo stalno ugibati. In ga ogrožamo...
solatko ::
Tidule - Nehaj spremljat S-T teme, ker si iz posta v post večji kreten. Z zaustavitvijo na cesti bi dosegel samo to, da bi me prehitevajoči zbil, ko je moje vozilo stalo, z mojim umikom, je lahko švignil mimo.
T440 - Pri nekaj mio prevoženih km je to igla v plasti sena. Nadaljevanje je debilno.
c23po - Takoj, ko mi boš dokazal v kakšnem smislu OH deluje na PH, razen po nekem tolmačenju, nekega fah idiota, da je OH lastnost ceste. V kakšnem smislu, ker PH ni administrativna kategorija. Prekoračitev OH je lahko samo prekršek, ki se sankcionira PH pa je varen način vožnje, ki je za vsakega voznika drugačna.
T440 - Pri nekaj mio prevoženih km je to igla v plasti sena. Nadaljevanje je debilno.
c23po - Takoj, ko mi boš dokazal v kakšnem smislu OH deluje na PH, razen po nekem tolmačenju, nekega fah idiota, da je OH lastnost ceste. V kakšnem smislu, ker PH ni administrativna kategorija. Prekoračitev OH je lahko samo prekršek, ki se sankcionira PH pa je varen način vožnje, ki je za vsakega voznika drugačna.
Delo krepa človeka
mirator ::
Ko piše, je prekleto natančen. Ko pa "čita", ni sposoben razumeti, da je PH vedno manj ali enako OH. Ko vozi, točno ve, kje je meja, nam pa skrivnosti noče izdati. Zato moramo stalno ugibati. In ga ogrožamo...
https://www2.ecpp.si/intervencijska-voz...
https://www.dnevnik.si/1042672473
https://www.amzs.si/motorevija/v-zarome...
Vprašanje: s kakšno hitrostjo vozi vozilo na nujni vožnji, ko prekoračuje OH?
Pithlit ::
Ko piše, je prekleto natančen. Ko pa "čita", ni sposoben razumeti, da je PH vedno manj ali enako OH. Ko vozi, točno ve, kje je meja, nam pa skrivnosti noče izdati. Zato moramo stalno ugibati. In ga ogrožamo...
https://www2.ecpp.si/intervencijska-voz...
https://www.dnevnik.si/1042672473
https://www.amzs.si/motorevija/v-zarome...
Vprašanje: s kakšno hitrostjo vozi vozilo na nujni vožnji, ko prekoračuje OH?
Ne boš verjel... S prilagojeno. Kar nikakor ne pomeni da se ne more skrešat. In ko se, bo voznik kriv.
Poleg tega se mi ne pogovarjamo o vozilih na nujni vožnji ampak o solatkotih na cesti. Solatko nima kaj vozit preko OH ker ne vozi vozila na nujni vožnji.
Tko da nehajte se sprenevedat ker ste točno to kar je v naslovu teme: "talenti".
Life is as complicated as we make it...
solatko ::
Pithlit - Sem morda kdaj izjavil, da lahko vozim preko OH? Ko tako vozim, sem v prekršku in je samo moj problem, kako se bom zmenil s policisti. Če vozi s prilagojeno hitrostjo, se ne skreša!
ZveeZ - Povsod je več ali manj anarhija na cestah, saj je veliko udeležencev v prometu nesposobnih pa ne samo voznikov.
ZveeZ - Povsod je več ali manj anarhija na cestah, saj je veliko udeležencev v prometu nesposobnih pa ne samo voznikov.
Delo krepa človeka
Pithlit ::
Če vozi s prilagojeno hitrostjo, se ne skreša!
Mogoče pa ti bo počasi kapnilo... Vsaka hitrost je prilagojena, do trenutka ko ni.
V nobenem primeru pa ni dovoljeno prekoračiti omejitve hitrosti. Kar tudi pomeni da v trenutku ko to storiš, začneš voziti z neprilagojeno hitrostjo.
In ja, ti trdiš da obstaja prilagojena hitrost nad omejitvijo. Dej se zresni ker si dost star. Tolikokrat kot se je tebe že ujelo na kreativnem prirejanje realnosti (aka laži) se še nikogar na tem forumu ni.
Life is as complicated as we make it...
mirator ::
Tidule ::
Tidule - Nehaj spremljat S-T teme, ker si iz posta v post večji kreten. Z zaustavitvijo na cesti bi dosegel samo to, da bi me prehitevajoči zbil, ko je moje vozilo stalo, z mojim umikom, je lahko švignil mimo.
Nehaj lagat. Ce bi vozil s solatasto hitrostjo bi lahko zapelja s ceste samo toliko kot je bilo nujo potrebno, da bi svigni mimo tebe. Ker si moral rit po travi je ocitno, da solataste hitrosti nisi uposteval.
Ko piše, je prekleto natančen. Ko pa "čita", ni sposoben razumeti, da je PH vedno manj ali enako OH. Ko vozi, točno ve, kje je meja, nam pa skrivnosti noče izdati. Zato moramo stalno ugibati. In ga ogrožamo...
https://www2.ecpp.si/intervencijska-voz...
https://www.dnevnik.si/1042672473
https://www.amzs.si/motorevija/v-zarome...
Vprašanje: s kakšno hitrostjo vozi vozilo na nujni vožnji, ko prekoračuje OH?
Z neprilagojeno lastnostim ceste saj so nad OH, ampak jim to dovoljuje zakon. Ne ti ne solatar nista sposobna upravljat vozila na nujni voznji tako da je to povsem brezpremetno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
Tidule ::
Pithlit - Sem morda kdaj izjavil, da lahko vozim preko OH? Ko tako vozim, sem v prekršku in je samo moj problem, kako se bom zmenil s policisti. Če vozi s prilagojeno hitrostjo, se ne skreša!
ZveeZ - Povsod je več ali manj anarhija na cestah, saj je veliko udeležencev v prometu nesposobnih pa ne samo voznikov.
Tvoj problem je do takrat ko zacnes to slaboumno mantro promovirat po forumih. Takrat postane nas problem, ker vsak kreten, ki te poslusa je groznja na cesti, tako kot ti. In ja, zaradi nesposobnih udelezencev v prometu, kamor sodis tudi ti, je stanje kakrsno je. Zal si preneumen, da bi dojel da si s svojim odnosm del probelma in ne resitve kot si zmotno predstavljas. S sbojimi blodnjami dajes opravicilo vsakemu bedaku, ki ovira prometni tok in psihopatu, ki se ga loti prehitevat
c23po ::
Ko piše, je prekleto natančen. Ko pa "čita", ni sposoben razumeti, da je PH vedno manj ali enako OH. Ko vozi, točno ve, kje je meja, nam pa skrivnosti noče izdati. Zato moramo stalno ugibati. In ga ogrožamo...
https://www2.ecpp.si/intervencijska-voz...
https://www.dnevnik.si/1042672473
https://www.amzs.si/motorevija/v-zarome...
Vprašanje: s kakšno hitrostjo vozi vozilo na nujni vožnji, ko prekoračuje OH?
Če je namen tvojih linkov pokazati, da je problematika omejitev hitrosti zapletena, je to samo kaplja več v morje dokazov Solatkove neprimernosti. Se strinjam in se popravljam:
Ko vozi, ugiba kje je meja, zato nam "skrivnosti" ne more izdati.
...c23po - Takoj, ko mi boš dokazal v kakšnem smislu OH deluje na PH, razen po nekem tolmačenju, nekega fah idiota, da je OH lastnost ceste...
Ko on tolmači, je dolgoletni strokovnjak in prostovoljni aktivist na področju z darom psihoanalize(*). Ko to počne nekdo z izobrazbo, znanjem, odgovornostjo in izkušnjami, je pa ta "fah idiot", ki piše zakone.
(*) Ona dva sta se zaljubila v njega, ko ga je skuliral. Žena priprelje svojega 2 krat na leto k Solatku na redne obnovitvene seanse. Psihologe (fah idiote) na vrbe, Solatko je zakon!
Pithlit ::
Sedi 5.
Ne boš verjel... S prilagojeno. Kar nikakor ne pomeni da se ne more skrešat. In ko se, bo voznik kriv.
V nobenem primeru pa ni dovoljeno prekoračiti omejitve hitrosti. Kar tudi pomeni da v trenutku ko to storiš, začneš voziti z neprilagojeno hitrostjo.Sedi 1.
Oh gospod profesor (ki to ni), hvala za vašo oceno. Boste razložili v katerem primeru je meni (vam, solatkotu...) dovoljeno voziti preko omejitve hitrosti? Velika hvala vnaprej.
Life is as complicated as we make it...
val46 ::
val46 - Ko šteješ prometne nesreče, ne šteješ tistih, pri katerih nisi kriv. Če nekdo porine vozilo v moj avto, to vsekakor ni moja prometna nesreča, sem samo udeležen v njej. Toliko o bralni pismenosti. Spet pišeš nekaj iz tvoje riti - kje sem dejal, da sem 3 leta nazaj karkoli napisal? In iz takih drobnih nesmislov, so se ustvarile pravljice o mojem nevarnem početju v prometu. Če napišem, da se da na prazni AC čisto varno voziti 200+, vi iz tega ugotovite, da sem divjak, ki ne glede na vse, vsak dan dirka po slovenskih cestah, ko napišem, da sem zaradi pacienta, ki ne obvlada varnostne razdalje znižal hitrost na sprejemljivih (iz varnostnega vidika) 20km/h, ugotovite, da špilam policaje na cesti,.. pa, da ne govorim o ostalih kretenizmih iz vaših nedolžnih ustec (mislim na spoštovanje cpp vsak dan, ves čas, ko vozite katerokoli vozilo, tudi rolko). Kar se tiče zaviranja, če vedno voziš s PH, nikoli ne rabiš zavirat na polno!!!!
Aja, toliko o moji bralni pismenosti? Zanimivo, da nisi napisal o moji čitalni pismenosti. IN ja, če ti šteješ le in samo prometne nesreče z katere si sam kriv, pol super. Se pravi, če nekdo prileti vate in ti umreš na kraju nesreče, kaj, bodo napisali da si umrl zaradi korone? Morda zaradi kačjega pika? Utopitve? Ali zaradi prometne nesreče? Smeli ne bi po tvoje...ker če je ti ne povzročiš, potem je nisi imel! In ja, sem zajebal...ko sm napisal, da si pred 3.leti to zapisal. Si pa samo rekel, da si pred leti zapisal. Cela reč!
predi ::
Dajmo zaključiti s tem enkrat za vselej.
Vozilo s prednostjo (pogovorno vozilo na nujni vožnji), ki vozi preko omejitve, izražene s prometno signalizacijo, ne vozi v skladu z določili 45. člena ZPrCP, ki med drugim govori o prilagajanju hitrosti vožnje. To hkrati pomeni, da ne vozi v skladu s pravili cestnega prometa (to je izraz za podmnožico ZPrCP-ja in ne predstavlja tega zakona kot celote), ki omenjeni člen vsebuje. To dovoljujejo določila iz drugega sklopa ZPrCP-ja, ki so nad pravili cestnega prometa. Pravila cestnega prometa se nahajajo v sklopu pod rimsko številko pet (V.), medtem ko spadajo določila glede nujnih voženj pod sklop z rimsko številko deset (X.), ki opisuje naprave za urejanje prometa. Teh določil že tematsko ne gre metati v isti koš kar tako. Ko recimo v členu 98., ki spada pod sklop X., piše
Vnovič bom poudaril tudi, da je povsem nepomembno, kaj piše v kateremkoli členu petega sklopa ZPrCP, v kolikor je s prometno signalizacijo določeno nasprotno. Tudi, če "tehnične lastnosti ceste" ne bi obsegale prometne signalizacije (in bi bilo zaradi tega pravilo o prilagajanju hitrosti v nasprotju z njo), bi vedno veljalo tisto, kar je z njo izraženo. Prioriteto določa ravno 98. člen, del katerega citiram zgoraj. Pravilo o prilagajanju hitrosti ne more opisovati hitrosti nad omejitvijo hitrosti, izraženo s prometno signalizacijo, saj bi ga to samodejno razveljavilo.
Vsi citati zgoraj so iz Zakona o pravilih cestnega prometa : Uradni list RS, št. 109/10, 57/12, NPB1, 63/13, NPB2, 82/13 – UPB1, 69/17 – popr., NPB3, 68/16, NPB4, 54/17, NPB5, 3/18 – odl. US, NPB6, 43/19 – ZVoz-1B, NPB7, 92/20, NPB8, 123/21, NPB9, 156/21 – UPB2, 161/21 – popr. in NPB10
Vozilo s prednostjo (pogovorno vozilo na nujni vožnji), ki vozi preko omejitve, izražene s prometno signalizacijo, ne vozi v skladu z določili 45. člena ZPrCP, ki med drugim govori o prilagajanju hitrosti vožnje. To hkrati pomeni, da ne vozi v skladu s pravili cestnega prometa (to je izraz za podmnožico ZPrCP-ja in ne predstavlja tega zakona kot celote), ki omenjeni člen vsebuje. To dovoljujejo določila iz drugega sklopa ZPrCP-ja, ki so nad pravili cestnega prometa. Pravila cestnega prometa se nahajajo v sklopu pod rimsko številko pet (V.), medtem ko spadajo določila glede nujnih voženj pod sklop z rimsko številko deset (X.), ki opisuje naprave za urejanje prometa. Teh določil že tematsko ne gre metati v isti koš kar tako. Ko recimo v členu 98., ki spada pod sklop X., piše
Udeleženci cestnega prometa morajo ravnati v skladu z omejitvami, prepovedmi in obveznostmi, izraženimi s prometno signalizacijo. Tako morajo ravnati tudi tedaj, ko je to v nasprotju s prometnimi pravili.se to besedilo nanaša samo na člene, ki jih najdeš v sklopu V. Povsem enako velja za 101. člen, ko pravi
Voznikom vozil s prednostjo, vozil za spremstvo in vozil v spremstvu ni treba upoštevati prometnih pravil in prometne signalizacije, vendar morajo voziti na tak način in s takšno hitrostjo, da ves čas obvladujejo vozilo in da ne ogrožajo drugih udeležencev cestnega prometa ali njihovega premoženja.To ne pomeni, da tem voznikom ni potrebno prilagajati hitrosti med vožnjo, saj drugače ne morejo zadostiti dodatnim pogojem zgoraj. Prilagoditi jo morajo torej pod drugačnimi pogoji. V tem je tudi bistvena razlika med prilagajanjem hitrosti, ki velja za nas smrtnike, in tistim, ki velja za voznika vozila s prednostjo. Na tem mestu bom še enkrat poudaril - člen 101. spada pod sklop, ki opisuje naprave za urejanje prometa. Dobro pomislite, kaj to pomeni.
Vnovič bom poudaril tudi, da je povsem nepomembno, kaj piše v kateremkoli členu petega sklopa ZPrCP, v kolikor je s prometno signalizacijo določeno nasprotno. Tudi, če "tehnične lastnosti ceste" ne bi obsegale prometne signalizacije (in bi bilo zaradi tega pravilo o prilagajanju hitrosti v nasprotju z njo), bi vedno veljalo tisto, kar je z njo izraženo. Prioriteto določa ravno 98. člen, del katerega citiram zgoraj. Pravilo o prilagajanju hitrosti ne more opisovati hitrosti nad omejitvijo hitrosti, izraženo s prometno signalizacijo, saj bi ga to samodejno razveljavilo.
Vsi citati zgoraj so iz Zakona o pravilih cestnega prometa : Uradni list RS, št. 109/10, 57/12, NPB1, 63/13, NPB2, 82/13 – UPB1, 69/17 – popr., NPB3, 68/16, NPB4, 54/17, NPB5, 3/18 – odl. US, NPB6, 43/19 – ZVoz-1B, NPB7, 92/20, NPB8, 123/21, NPB9, 156/21 – UPB2, 161/21 – popr. in NPB10
ZveeZ ::
Ma ti to tolmacis zgolj administrativno selektivnost.
V real life je PH neodvisna od OH pac pa le od vseh drugih fizikalnićkih dejavnikov. Tabla z omejitvijo obstaja samo zaradi nekih admin accountov, ki so cesto videli le v gmapsih.
Ce ne, ne bi dajali v LJ drugacne omejitve kot v MB, za ISTO (copy/paste) cesto.
/S
V real life je PH neodvisna od OH pac pa le od vseh drugih fizikalnićkih dejavnikov. Tabla z omejitvijo obstaja samo zaradi nekih admin accountov, ki so cesto videli le v gmapsih.
Ce ne, ne bi dajali v LJ drugacne omejitve kot v MB, za ISTO (copy/paste) cesto.
/S
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZveeZ ()
Pithlit ::
Oh gospod profesor (ki to ni), hvala za vašo oceno. Boste razložili v katerem primeru je meni (vam, solatkotu...) dovoljeno voziti preko omejitve hitrosti? Velika hvala vnaprej.
Čakam...
Life is as complicated as we make it...
solatko ::
Pithlit - Mogoče bo tebi kdaj kapnilo, da je varna vožnja lahko samo s prilagojeno hitrostjo. V nobenem trenutku NI DOVOLJENO voziti preko OH, niti ni dovoljeno oviranje prometa, izsiljevanje prednosti, vožnja po napačni strani,... vendar se to dogaja in to so prometni prekrški z določeno sankcijo, ki jo izreče za to pristojna osebe. Kdo je kadarkoli pisal, da je to dovoljeno in zaželjeno?
Tidule - Če bi znal prebrati moj post, ko sem pisal o teh dveh dogodkih, bi ti bilo jasno, da sem na travo zapeljal zato, ker je bila v istem nivoju s cestiščem in to z mogoče 5km/h, če ne bi se zaletel v prvega na moji levi strani, ki je kolono povzročil in je vozil s precej nižjo hitrostjo, kot prehitevajoči in bi bile posledice trka veliko lažje, tako pa je trava rešila počasneža in seveda tudi mene s familijo. OH kot lastnost ceste nima veze s PH, razen, če je določena hitrost tista s katero je ta del sploh mogoče varno prepeljat, zaradi fikalnih lastnosti cestišča. PH je realna kategorija specifična za vsakega voznika, OH pa je administrativna kategorija, razen, če cestišče ne dopušča večje hitrosti (luknje, delo na cesti, zapora ceste,.....).
To je najpomembnejša kategorija PH.
val46 - Napisali bojo, da sem umrl zaradi take ali drugačne napake voznika, ki je priletel vame, me podrl, kot pešca, me zbil na motorju ali kolesu,.... v končni fazi pa me v tem primeru niti ne bo zanimalo, kaj bojo napisali. Počnem vse, da do tega nebi prišlo in 69 let mi to uspeva, če prav so me parkrat hoteli zbit. Cela reč - napisal sem, da je zaradi takih napakc pri tolmačenju in navajanju mojih postov, prišlo do splošnega mnenja, da sem nevaren voznik, če prav zavarovalnice še niso obravnavale nobene škode, ki bi jo povzročil s svojim obnašanjem v prometu.
Tidule - Če bi znal prebrati moj post, ko sem pisal o teh dveh dogodkih, bi ti bilo jasno, da sem na travo zapeljal zato, ker je bila v istem nivoju s cestiščem in to z mogoče 5km/h, če ne bi se zaletel v prvega na moji levi strani, ki je kolono povzročil in je vozil s precej nižjo hitrostjo, kot prehitevajoči in bi bile posledice trka veliko lažje, tako pa je trava rešila počasneža in seveda tudi mene s familijo. OH kot lastnost ceste nima veze s PH, razen, če je določena hitrost tista s katero je ta del sploh mogoče varno prepeljat, zaradi fikalnih lastnosti cestišča. PH je realna kategorija specifična za vsakega voznika, OH pa je administrativna kategorija, razen, če cestišče ne dopušča večje hitrosti (luknje, delo na cesti, zapora ceste,.....).
Vozila na nujni vožnji: Za minuto zadržite dih
Ko je vozilo na nujni vožnji, se mu moramo drugi udeleženci v prometu čim hitreje varno umakniti in mu pustiti prosto pot, seveda pa tudi modra utripajoča luč voznikom teh vozil ne daje vseh pooblastil, temveč le določena - lahko na primer presežejo najvišjo dovoljeno hitrost, a morajo voziti tako, da ves čas obvladujejo vozilo.
To je najpomembnejša kategorija PH.
val46 - Napisali bojo, da sem umrl zaradi take ali drugačne napake voznika, ki je priletel vame, me podrl, kot pešca, me zbil na motorju ali kolesu,.... v končni fazi pa me v tem primeru niti ne bo zanimalo, kaj bojo napisali. Počnem vse, da do tega nebi prišlo in 69 let mi to uspeva, če prav so me parkrat hoteli zbit. Cela reč - napisal sem, da je zaradi takih napakc pri tolmačenju in navajanju mojih postov, prišlo do splošnega mnenja, da sem nevaren voznik, če prav zavarovalnice še niso obravnavale nobene škode, ki bi jo povzročil s svojim obnašanjem v prometu.
Delo krepa človeka
mirator ::
Oh gospod profesor (ki to ni), hvala za vašo oceno. Boste razložili v katerem primeru je meni (vam, solatkotu...) dovoljeno voziti preko omejitve hitrosti? Velika hvala vnaprej.
Čakam...
Ravno, ko ti začnem odgovarjati, pa me prehiti solatko.
Kdor čaka, dočaka. Nisem pa pozabil nate.
Ampak lej, negativne ocene ti nisem dal zaradi tvojega stavka
V nobenem primeru pa ni dovoljeno prekoračiti omejitve hitrosti.ampak tega drugega
Kar tudi sem razumel, da v trenutku ko to storiš, začneš voziti z neprilagojeno hitrostjo.
Si ženska, ki se izgleda razumeš na avtomobilski promet. Potem sem tudi prepričan, da veš kaj pomeni prilagojena hitrost in od česa je odvisna.
Na tvoje vprašanje lahko mirno odgovorim, da zakonsko v nobenem primeru. Ti pa si v repliki mojstersko uporabila samo prvi del, ki ti sicer da prav, ne strinjava pa se izgleda v drugem delu.
Kje pa je meja, ko začneš voziti z neprilagojeno hitrostjo? Mislim, da se strinjaš, da to ni, kot da izklopiš stikalo ampak je odvisno od lastnosti ceste, psihofizičnih lastnosti in kognitivnih sposobnosti voznika in vremenskih razmer. Če prekoračiš omejitev hitrosti si pač v prekršku (lahko sicer tudi voziš z neprilagojeno hitrostjo pod omejitvijo, če ne obvladaš vozila). Ampak ves čas si vozila s prilagojeno hitrostjo tako glede na cesto, prometne razmere in lastne kognitivne sposobnosti. Seveda pa se kognitivne sposobnosti od človeka do človeka spreminjajo relativno s starostjo.
Sedaj pa še primerjava z vozili na nujni vožnji. Seveda so ti vozniki, za prekoračitve dovoljene hitrosti dodatno usposobljeni, vendar sem lahko usposobljen tudi jaz ali kdor koli izmed sodelujočih forumašev. Verjamem pa, da boš to razumela, da se lahko nekdo, ki je bil izkušen voznik reševalnega, gasilskega ali policijskega vozila, po zapustitvi zaposlitve kot osebni voznik, vozi s prekoračeno dovoljeno hitrostjo, še vedno s prilagojeno hitrostjo z lastnostmi, ki sem jih naštel zgoraj, vendar pa je pod prekrškom.
Žal je ta tema povsem zašla, kot sem že večkrat omenil, v nekakšno solatko manijo, ki ne prinaša nobene dodane vrednosti.
Seveda pa ponavljam, omejitve hitrosti so določene administrativno in se jih je treba držati.(pika)
Tidule ::
OH kot lastnost ceste nima veze s PH
Zgleda da se je prikazala marija in smo idiotu leta uspel dopovedat, da je OH lastnost ceste.
Ko bi se zdaj revez vsaj se naucil brat in bi dojel, da PH obstaja samo znotraj OH.
Do takrat bo pa dalje blodil o solatasti hitrosti in v svoji nesposobnosto dalje kosil travo z avtom.
Če prekoračiš omejitev hitrosti si pač v prekršku (lahko sicer tudi voziš z neprilagojeno hitrostjo pod omejitvijo, če ne obvladaš vozila). Ampak ves čas si vozila s prilagojeno hitrostjo tako glede na cesto, prometne razmere in lastne kognitivne sposobnosti.
Spet mesas prilagojeno in solatasto hitrost. Eno je zakonsko definiran pojem in skaldno z definicijo ne more bit nad OH, drugo pa so pac trenutni navdihi gostilniskih debaterjev. To da si ti izmislis neko definicijo tako kot ustreza tvoji pravljici, nima nic z realnostjo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
Pithlit ::
Z ljudmi ki sproti prirejajo vse kar jim pod prste pride (vključno s prirejanje citatov) se pač ne da normalno pogovarjat.
Life is as complicated as we make it...
solatko ::
Tidule - Eno je administrativna razlaga nekega člena zakona, drugo je dogajanje v realnem življenju. Tudi če voziš preko OH, moraš voziti s PH, da je to še vedno varno, to dokazujejo tudi vozniki na nujni vožnji, ker za njih OH ni LASTNOST CESTE, bedaki polpismeni. OH je administrativna definicija zato v realnem svetu PH nima kaj delat, razen, če tehnična lastnost ceste, dejansko ne omogoča višje hitrosti, tam gre tudi voznik na nujni vožnji, lepo 30 ali še manj. Vi se ne zavedate, da je PH velikokrat nižja od OH pa, če prav bi po definiciji kot jo predstavljate vi, to bila lastnost ceste in kdor ne upošteva izključno PH v takem primeru konča v jarku. Kar nekaj je v SLO cest, ki imajo deklarirano omejitev, kot lastnost ceste 90 pa je še 60 nevarno. Pri prilagojeni hitrosti mora bit le ta prilagojena vsem kriterijem, tudi, če je preko OH in s tem vožnja v prekršku, nikakor pa ne NPH, če so upoštevani vsi dejavniki.
Delo krepa človeka
ZveeZ ::
solatko ::
ZveeZ - Vi ste nedosledni, nekajkrat sem vprašal, kaj v realnem svetu predstavlja OH kot lastnost ceste in zakaj hitrost ne more bit prilagojena, če kršiš OH pa se še ni našel junak, ki bi mi to logično razložil, brez administrativnih dodatkov. Iz tehničnega vidika, se z OH ne zgodi nič, razen administrativnega določila, koliko je dovoljeno it hitro, da nismo v prekršku, kaj pa to pomeni pri PH v realnem svetu pa ne zna in ne more razložiti nihče. Vsak ve kaj so povezane stvari, da je vožnja s prilagojeno hitrostjo, najvažnejša je, da imamo vozilo ves čas pod polnim nadzorom, se ta morda spremeni, če gremo nad OH, prilagajanje hitrosti razmeram na cesti - na to OH ne vpliva, še kako pa vpliva gostota prometa, vremenske razmere, izkušnje in usposobljenost voznika, psihofizično stanje voznika, stanje vozila,... nikjer pa ne vidim razloga, da bi OH neposredno uplivala na PH, saj je potrebno vse to upoštevati tudi takrat, ko gremo hitreje, kar bojo potrdili tudi vsi, ki morajo zaradi službe, velikokrat, po vaše, voziti z NPH in s tem ogrožati sebe in druge. Pa je res tako ali se trudijo, da tudi, v takih situacijah, vozijo toliko, kolikor jim njihovo znanje omogoča in to je včasih tudi krepko nad omejitvijo. Mislite, da bo policaj, zato, da vas zaščiti, za plačo, ki jo dobi, s takim početjem izzival svojo usodo in usodo vseh, ki so takrat v prometu?
Res ste že debilni s to svojo administrativnim tolmačenjem realne kategorije, ki je celo zakonsko priporočljivo vedenje voznikom. Torej voznik, ki ne obvlada vožnje v popolnosti, niti ne ve, kakšna je njegova PH v določenih situacijah, zato tolikokrat poči in to pod OH, vozniki, ki so opravili kakšno uro učenja več pa se zavedajo, kako je potrebno voziti, da so v PH, tudi kadar morajo voziti nad OH ali, če so se pripravljeni spopasti s posledicami nedoviljenih početij - plačilom globe, morda celo ostati brez VD, še vedno vozijo s PH in to ste poimenovali solatkova hitrost pa nebi bilo treba, ker je to še vedno samo PRILAGOJENA HITROST RAZMERAM NA CESTI.
Vedno pa povdarjam to, da so to prekrški, ki niso zaželjeni tudi od oseb, ki to zmorejo varno in s PH.
Res ste že debilni s to svojo administrativnim tolmačenjem realne kategorije, ki je celo zakonsko priporočljivo vedenje voznikom. Torej voznik, ki ne obvlada vožnje v popolnosti, niti ne ve, kakšna je njegova PH v določenih situacijah, zato tolikokrat poči in to pod OH, vozniki, ki so opravili kakšno uro učenja več pa se zavedajo, kako je potrebno voziti, da so v PH, tudi kadar morajo voziti nad OH ali, če so se pripravljeni spopasti s posledicami nedoviljenih početij - plačilom globe, morda celo ostati brez VD, še vedno vozijo s PH in to ste poimenovali solatkova hitrost pa nebi bilo treba, ker je to še vedno samo PRILAGOJENA HITROST RAZMERAM NA CESTI.
Vedno pa povdarjam to, da so to prekrški, ki niso zaželjeni tudi od oseb, ki to zmorejo varno in s PH.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
ZveeZ ::
Solatko, razlozeno ti je bilo ze veckrat. Ti si tisti, ki se vedno ne razume.
1. definicija PH je jasno zapisana v zakonu
2. OH je tehnicna lastnost vozisca (ni pa fizicna)
3. Vozilo na nujni voznji lahko vozi nad OH vendar le ob uporabi zvocnih in/ali svetlobnih signalov zato, da s tem okolico opozori nase.
4. Tista hitrost o kateri govoris ti ni PH, ker je ta v zakonu definirana in je omejena z OH (zaradi tehnicnih lastnosti ceste). Zato svojo hitrost lahko poimenujes "sveta hitrost", "pravilna hitrost, "solatkova hitrost". Prilagojena pa (po definiciji) ni.
Dejmo tako: tvoja hitrost ni prilagojena omejitvi hitrosti ergo ni prilagojena.
1. definicija PH je jasno zapisana v zakonu
2. OH je tehnicna lastnost vozisca (ni pa fizicna)
3. Vozilo na nujni voznji lahko vozi nad OH vendar le ob uporabi zvocnih in/ali svetlobnih signalov zato, da s tem okolico opozori nase.
4. Tista hitrost o kateri govoris ti ni PH, ker je ta v zakonu definirana in je omejena z OH (zaradi tehnicnih lastnosti ceste). Zato svojo hitrost lahko poimenujes "sveta hitrost", "pravilna hitrost, "solatkova hitrost". Prilagojena pa (po definiciji) ni.
Dejmo tako: tvoja hitrost ni prilagojena omejitvi hitrosti ergo ni prilagojena.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZveeZ ()