Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi
GupeM ::
https://www.regionalobala.si/novica/pre...
Ne vem točno, kaj se je tukaj dogajalo, imam pa vprašanje.
Voziš po avtocesti, ne pretirana gužva, ampak dovolj, da moraš veliko prehitevati kamione, ki so na voznem pasu. Posledično se pogosto zgodi, da moraš hitrost znižati, ker gre po prehitevalnem hitrejše vozilo, ti pa si na voznem, ali pa ker ljudje s 100 km/h prehitevajo kamione, ki vozijo 90 km/h. Kakorkoli, za tabo pride rešilec z lučkami. Vsi se umaknemo na vozni pas, rešilec gre mimo. Reševalci pogosto ne vozijo več kot 130 km/h, čeprav imajo lučke in sireno prižgano. Ko gre rešilec mimo, lahko jaz za njim na varni razdalji zapeljem na prehitevalni pas in pač peljem 130 km/h za njim. Ker tudi reševalec ne gre preko 130, lahko takšna vožnja za reševalnim vozilom traja tudi več km ali celo več deset km. Povsem enako, kot če bi 130 vozil za vozilom, ki ni na nujni vožnji. Če ni gužve, se lahko tako rešilec kot jaz peljeva 130 po voznem pasu. V bistvu izgleda, kot da "oponašam" vozilo na nujni vožnji, v resnici pa samo vozim tako kot bi tudi brez tega vozila spredaj. Slučajno pa greva oba enako hitro.
Podoben primer bi bil, če niti vozilo s prednostjo ne bi moglo dosegati 130 km/h zaradi gužve ali česa drugega. A ni logično, da bom vozil za njim (na primerni razdalji seveda)? Tudi če bi bilo možno, vozila s prednostjo zagotovo ne bi šel prehitevat, torej mi ostane samo še vožnja za njim.
Razumem, da bi bila težava, če bi vozil s prekratko varnostno razdaljo, vozil hitreje od OH, vozil po ustvarjenem reševalnem pasu, ...
Zdaj pa končno vprašanje: Bi v takšnem primeru lahko bil kaznovan? Že večkrat se mi je to zgodilo, da me je prehitel rešilec, nato smo pa 120 - 130 skupaj peljali naprej. Ponavadi sicer samo kakšen kilometer ali dva, ker se ti prej ali slej kdo vrine vmes ali pa ker se cesta pred rešilcem dovolj izprazni, da lahko ta potegne preko 130.
Ne vem točno, kaj se je tukaj dogajalo, imam pa vprašanje.
Voziš po avtocesti, ne pretirana gužva, ampak dovolj, da moraš veliko prehitevati kamione, ki so na voznem pasu. Posledično se pogosto zgodi, da moraš hitrost znižati, ker gre po prehitevalnem hitrejše vozilo, ti pa si na voznem, ali pa ker ljudje s 100 km/h prehitevajo kamione, ki vozijo 90 km/h. Kakorkoli, za tabo pride rešilec z lučkami. Vsi se umaknemo na vozni pas, rešilec gre mimo. Reševalci pogosto ne vozijo več kot 130 km/h, čeprav imajo lučke in sireno prižgano. Ko gre rešilec mimo, lahko jaz za njim na varni razdalji zapeljem na prehitevalni pas in pač peljem 130 km/h za njim. Ker tudi reševalec ne gre preko 130, lahko takšna vožnja za reševalnim vozilom traja tudi več km ali celo več deset km. Povsem enako, kot če bi 130 vozil za vozilom, ki ni na nujni vožnji. Če ni gužve, se lahko tako rešilec kot jaz peljeva 130 po voznem pasu. V bistvu izgleda, kot da "oponašam" vozilo na nujni vožnji, v resnici pa samo vozim tako kot bi tudi brez tega vozila spredaj. Slučajno pa greva oba enako hitro.
Podoben primer bi bil, če niti vozilo s prednostjo ne bi moglo dosegati 130 km/h zaradi gužve ali česa drugega. A ni logično, da bom vozil za njim (na primerni razdalji seveda)? Tudi če bi bilo možno, vozila s prednostjo zagotovo ne bi šel prehitevat, torej mi ostane samo še vožnja za njim.
Razumem, da bi bila težava, če bi vozil s prekratko varnostno razdaljo, vozil hitreje od OH, vozil po ustvarjenem reševalnem pasu, ...
Zdaj pa končno vprašanje: Bi v takšnem primeru lahko bil kaznovan? Že večkrat se mi je to zgodilo, da me je prehitel rešilec, nato smo pa 120 - 130 skupaj peljali naprej. Ponavadi sicer samo kakšen kilometer ali dva, ker se ti prej ali slej kdo vrine vmes ali pa ker se cesta pred rešilcem dovolj izprazni, da lahko ta potegne preko 130.
c23po ::
Teoretično drži. Praktično se umikamo tako desno, lot skrajnje levo, rešilec pa vozi po sredini, še zdaleč ne 130+. Če pa "francoz" v porscheju misli, da lahko... mu policisti izstavijo globo.
mirator ::
(4) Voznikom vozil s prednostjo, vozil za spremstvo in vozil v spremstvu ni treba upoštevati prometnih pravil in prometne signalizacije, vendar morajo voziti na tak način in s takšno hitrostjo, da ves čas obvladujejo vozilo in da ne ogrožajo drugih udeležencev cestnega prometa ali njihovega premoženja.
(5) Prepovedano se je priključiti vozilu s prednostjo, vozilu za spremstvo ali vozilu v spremstvu ali jih prehiteti.
To je iz 101. člena ZPrCP-UPB2.
Ampak, glej, glej. Točka 4, da prav solatkotu glede PH.
Utk ::
https://www.regionalobala.si/novica/pre...
Ne vem točno, kaj se je tukaj dogajalo, imam pa vprašanje.
Voziš po avtocesti, ne pretirana gužva, ampak dovolj, da moraš veliko prehitevati kamione, ki so na voznem pasu. Posledično se pogosto zgodi, da moraš hitrost znižati, ker gre po prehitevalnem hitrejše vozilo, ti pa si na voznem, ali pa ker ljudje s 100 km/h prehitevajo kamione, ki vozijo 90 km/h. Kakorkoli, za tabo pride rešilec z lučkami. Vsi se umaknemo na vozni pas, rešilec gre mimo. Reševalci pogosto ne vozijo več kot 130 km/h, čeprav imajo lučke in sireno prižgano. Ko gre rešilec mimo, lahko jaz za njim na varni razdalji zapeljem na prehitevalni pas in pač peljem 130 km/h za njim. Ker tudi reševalec ne gre preko 130, lahko takšna vožnja za reševalnim vozilom traja tudi več km ali celo več deset km. Povsem enako, kot če bi 130 vozil za vozilom, ki ni na nujni vožnji. Če ni gužve, se lahko tako rešilec kot jaz peljeva 130 po voznem pasu. V bistvu izgleda, kot da "oponašam" vozilo na nujni vožnji, v resnici pa samo vozim tako kot bi tudi brez tega vozila spredaj. Slučajno pa greva oba enako hitro.
Podoben primer bi bil, če niti vozilo s prednostjo ne bi moglo dosegati 130 km/h zaradi gužve ali česa drugega. A ni logično, da bom vozil za njim (na primerni razdalji seveda)? Tudi če bi bilo možno, vozila s prednostjo zagotovo ne bi šel prehitevat, torej mi ostane samo še vožnja za njim.
Razumem, da bi bila težava, če bi vozil s prekratko varnostno razdaljo, vozil hitreje od OH, vozil po ustvarjenem reševalnem pasu, ...
Zdaj pa končno vprašanje: Bi v takšnem primeru lahko bil kaznovan? Že večkrat se mi je to zgodilo, da me je prehitel rešilec, nato smo pa 120 - 130 skupaj peljali naprej. Ponavadi sicer samo kakšen kilometer ali dva, ker se ti prej ali slej kdo vrine vmes ali pa ker se cesta pred rešilcem dovolj izprazni, da lahko ta potegne preko 130.
Ne moreš se vozit 50 km za njim, ker pač slej ko prej moraš it na desni pas. Če je taka gužva da par 10 km ne moreš, sori, potem ne fantazirat, da se po levem pa lahko normalno voziš "130". Če si dovolj za njim, se bo nekdo vrinil, če nisi, si pa v prekršku.
GupeM ::
Teoretično drži. Praktično se umikamo tako desno, lot skrajnje levo, rešilec pa vozi po sredini, še zdaleč ne 130+. Če pa "francoz" v porscheju misli, da lahko... mu policisti izstavijo globo.
Pusti primer, kjer se ustvari reševalni pas. Tam je povsem jasno, da tega ne smeš početi. Zanima me za primer, kjer je promet ravno toliko gost, da ne moreš ves čas vozit 130 in te zaradi tega rešilec sploh dohiti.
(5) Prepovedano se je priključiti vozilu s prednostjo, vozilu za spremstvo ali vozilu v spremstvu ali jih prehiteti.
Ampak če gre to vozilo do 130 km/h, kolikor je omejitev, se nekako nisem priključil tistemu vozilu zaradi priključitve same, ampak samo vozim na omejitvi hitrosti.
Ne moreš se vozit 50 km za njim, ker pač slej ko prej moraš it na desni pas. Če je taka gužva da par 10 km ne moreš, sori, potem ne fantazirat, da se po levem pa lahko normalno voziš "130". Če si dovolj za njim, se bo nekdo vrinil, če nisi, si pa v prekršku.
Ja, saj to sem tudi v original postu napisal. Običajno se to zgodi za največ kakšen kilometer ali dva, potem se ti prej ali slej nekdo vmes vrine, ali pa se cesta toliko sprazne, da gre tudi rešilec preko 130.
Gre bolj za teoretično vprašanje. To se mi, razen za kakšen kilometer ali dva, sicer ne dogaja. Ampak načeloma ... Bi te policaj lahko kaznoval tudi v tem kilometru ali dveh? Čisto po črki zakona, verjetno ja. V praksi pa verjetno ne, še posebej če zraven ni drugih prekrškov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
val46 ::
Predvsem pozabljaš, da je v članku zapisano to, da je policijo obvestilo reševalno vozilo na nujni vožnji, o početju tega francoza. Predvidevam, da so vozili krepko preko 130km/h. Če bi ti vozil za njimi v koloni, pri hitrosti tam do 130km/h, mislim da ga ni voznika rešilca, ki bi zaradi tega klical policijo. No, razen če bi bil solatko za volanom rešilca in bi se počutil ogroženega, ker bi mu vozil na odbijaču!
GupeM ::
Ne pozabljam. Kot sem napisal, gre bolj za teoretično vprašanje. Pa tudi napisal sem, da ne vem kaj točno se je dogajalo v primeru iz članka. Lahko, da so vozili preko 130, lahko da ni držal varnostne razdalje, ...
solatko ::
Tidule - Čisto navadno prilagajanje hitrosti razmeram na cesti! Pri 2m varnostne razdalje je pač to sprejemljiva hitrost. Tebi to ne bo nikoli jasno, ker pač nimaš pojma o prilagojeni hitrosti in toliko voznikov, ki se dnevno zaletavajo, tudi ne. Večina ljudi vozi po omejitvah, kar pa ne pomeni, da vozijo v skladu s ccp, kar kaže število nesreč vsak dan.
WizzardOfOZ - To da vozim s prilagojeno hitrostjo, ne pomeni, da ne vozim po predpisih, tudi pri hitrosti 20 km/h, pri OH 70. Take bedarije lahko piše samo človek, ki nima pojma, kaj pomeni vožnja s PH.
mirator - Končno eden, ki mu sive celice še delujejo. To razlagam že nekaj let. Ja prav imam jaz, tudi nad OH je potrebno voziti s prilagojeno hitrostjo, sicer se konča slabo.
val46 - Mene nikoli ni motilo, koliko bi rad vozil tisti zadaj, ker se umaknem, če je to možno, kadar pa ni, mi moja varnost zahteva, da hitrost znižam na tako, da je razdalja med vozili varna, temu se reče prilagajanje hitrosti razmeram na cesti. Proizvajalci vozil vgrajujejo vzvratno ogledalo ravno zato, da vidiš, kaj se dogaja zadaj.
GupeM - Če bi poznal cpp nebi postavljal takih vprašanj. Kaznovan bi bil edino v primeru prekratke varnostne razdalje.
WizzardOfOZ - To da vozim s prilagojeno hitrostjo, ne pomeni, da ne vozim po predpisih, tudi pri hitrosti 20 km/h, pri OH 70. Take bedarije lahko piše samo človek, ki nima pojma, kaj pomeni vožnja s PH.
mirator - Končno eden, ki mu sive celice še delujejo. To razlagam že nekaj let. Ja prav imam jaz, tudi nad OH je potrebno voziti s prilagojeno hitrostjo, sicer se konča slabo.
val46 - Mene nikoli ni motilo, koliko bi rad vozil tisti zadaj, ker se umaknem, če je to možno, kadar pa ni, mi moja varnost zahteva, da hitrost znižam na tako, da je razdalja med vozili varna, temu se reče prilagajanje hitrosti razmeram na cesti. Proizvajalci vozil vgrajujejo vzvratno ogledalo ravno zato, da vidiš, kaj se dogaja zadaj.
GupeM - Če bi poznal cpp nebi postavljal takih vprašanj. Kaznovan bi bil edino v primeru prekratke varnostne razdalje.
Delo krepa človeka
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ - To da vozim s prilagojeno hitrostjo, ne pomeni, da ne vozim po predpisih, tudi pri hitrosti 20 km/h,
Sami izgovori, vedno so drugi krivi, samo ti nikoli. Jaz vem, da ti ne znaš vozit avtomobila. Že s tem kako v tej temi opravičuješ prekrške vem, da je tako.
Da meni narediš to, da na omejitvi 70km/h zmanjšaš na 20km/h čisto za brez veze in s tem ogrožaš vse v mojem avtu, potem še na parkplacu pametuješ, ti polomim obe nogi, razbijem glavo in zakurim avto.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Tidule ::
https://www.regionalobala.si/novica/pre...
Ne vem točno, kaj se je tukaj dogajalo, imam pa vprašanje.
Voziš po avtocesti, ne pretirana gužva, ampak dovolj, da moraš veliko prehitevati kamione, ki so na voznem pasu. Posledično se pogosto zgodi, da moraš hitrost znižati, ker gre po prehitevalnem hitrejše vozilo, ti pa si na voznem, ali pa ker ljudje s 100 km/h prehitevajo kamione, ki vozijo 90 km/h. Kakorkoli, za tabo pride rešilec z lučkami. Vsi se umaknemo na vozni pas, rešilec gre mimo. Reševalci pogosto ne vozijo več kot 130 km/h, čeprav imajo lučke in sireno prižgano. Ko gre rešilec mimo, lahko jaz za njim na varni razdalji zapeljem na prehitevalni pas in pač peljem 130 km/h za njim. Ker tudi reševalec ne gre preko 130, lahko takšna vožnja za reševalnim vozilom traja tudi več km ali celo več deset km. Povsem enako, kot če bi 130 vozil za vozilom, ki ni na nujni vožnji. Če ni gužve, se lahko tako rešilec kot jaz peljeva 130 po voznem pasu. V bistvu izgleda, kot da "oponašam" vozilo na nujni vožnji, v resnici pa samo vozim tako kot bi tudi brez tega vozila spredaj. Slučajno pa greva oba enako hitro.
Podoben primer bi bil, če niti vozilo s prednostjo ne bi moglo dosegati 130 km/h zaradi gužve ali česa drugega. A ni logično, da bom vozil za njim (na primerni razdalji seveda)? Tudi če bi bilo možno, vozila s prednostjo zagotovo ne bi šel prehitevat, torej mi ostane samo še vožnja za njim.
Razumem, da bi bila težava, če bi vozil s prekratko varnostno razdaljo, vozil hitreje od OH, vozil po ustvarjenem reševalnem pasu, ...
Zdaj pa končno vprašanje: Bi v takšnem primeru lahko bil kaznovan? Že večkrat se mi je to zgodilo, da me je prehitel rešilec, nato smo pa 120 - 130 skupaj peljali naprej. Ponavadi sicer samo kakšen kilometer ali dva, ker se ti prej ali slej kdo vrine vmes ali pa ker se cesta pred rešilcem dovolj izprazni, da lahko ta potegne preko 130.
Če vozis skladno s predpisi in z ustrenovarnostno razdaljo potem ne boš za njim vozil več kot par 100m in bo dinamika prometa poskrbela, da ne boš imel dileme. Ker tako kot si ti zaplejal nazaj na prehitevlani pas, bodo pred tebe zaplejali drugi, slej kot prej kak počasnejši, in pred dnjega še kdo itd... ter boš čisto organsko ostal zadaj za njim. To da zgolj voziš z enako hitrostjo kot on, samo po sebi nič ne pomeni, dokler upoštevaš prometne prepise.
Tidule ::
(4) Voznikom vozil s prednostjo, vozil za spremstvo in vozil v spremstvu ni treba upoštevati prometnih pravil in prometne signalizacije, vendar morajo voziti na tak način in s takšno hitrostjo, da ves čas obvladujejo vozilo in da ne ogrožajo drugih udeležencev cestnega prometa ali njihovega premoženja.
(5) Prepovedano se je priključiti vozilu s prednostjo, vozilu za spremstvo ali vozilu v spremstvu ali jih prehiteti.
To je iz 101. člena ZPrCP-UPB2.
Ampak, glej, glej. Točka 4, da prav solatkotu glede PH.
Kako točno si prišel do tega butastega zaključka? Četrta točka eksplicitno dovoluje vozilom vozil s prednostjo, vozil za spremstvo in vozil v spremstvu, da KRŠIJO prometne predpise, dokler vozijo na tak način in s takšno hitrostjo, da ves čas obvladujejo vozilo in da ne ogrožajo drugih udeležencev cestnega prometa ali njihovega premoženja. Torej jim dovoli, da prekršijo tako PH kot OH, kot sta definirana v zakonu.
Solatko pa v svoji debilnosti zagovarja, da sme vsak voznik na cesti vozit kot, da je eden od naštetih v tem členu. In edini pogoj, da se to sme, je to da je dovolj velik egoistični narcis, da verjame, da je boljši od drugih in da to počne varno. Z drugimi besedami je njegovo spročilo: večji kreten kot si, več si lahko privoščiš na cesti. In vsaka pravljica, ki jo pove to dejstvo samo dodatno potrdi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
GupeM ::
Če vozis skladno s predpisi in z ustrenovarnostno razdaljo potem ne boš za njim vozil več kot par 100m in bo dinamika prometa poskrbela, da ne boš imel dileme. Ker tako kot si ti zaplejal nazaj na prehitevlani pas, bodo pred tebe zaplejali drugi, slej kot prej kak počasnejši, in pred dnjega še kdo itd... ter boš čisto organsko ostal zadaj za njim. To da zgolj voziš z enako hitrostjo kot on, samo po sebi nič ne pomeni, dokler upoštevaš prometne prepise.
No, saj to sem napisal, da se v realnosti ne dogaja, ravno zaradi tega kar si tudi ti napisal.
Edini primer, v katerem bi se to nekako lahko zgodilo je, kadar so bolj ali manj na voznem pasu parkirani kamioni. Recimo pozimi zaradi izločanja iz prometa se zna kaj podobnega zgodit. Pa včasih se je dogajalo pred cestninskimi postajami, ko smo mi že imeli vinjete, kamioni so morali pa še plačevat na postajah. Pa pred kakšnimi mejnimi prehodi. Ampak spet, te kolone običajno niso dolge na desetine kilometrov.
predi ::
Mislim, da se takoj opazi razlika med tem, ki vozilu na nujni vožnji vozi v zavetrju, in tem, ki se tam znajde slučajno.
solatko ::
WizzardOfOZ - Če mi boš vozil na 2m za ritjo, vsekakor! Nekateri ste zelo nevarni za tipkovnico in na cesti. Znižanje hitrosti je bila postopna, tako kot je v takem primeru varno. Nisem eden izmed tistih, ki bi zaradi prekratke varnostne razdalje zaviral, samo nogo z gasa in gre vedno počasneje, če se v tem času ne zbudiš, gremo pač 20.
Tidule - Za vozila na nujni vožnji ni priporočljivo, da prekoračijo PH, ker to pomeni, da vozijo s neprilagojeno hitrostjo. Definicija PH nima OH, zato ti je pravilno razložil, da imam prav. Ni jim v nobenem primeru dovoljeno da prekoračijo PH, v nobenem.
GupeM - Za vozilom na nujni vožnji lahko voziš v normalnem prometu, ne smeš pa izkoristiti to takrat, ko ostali promet stoji! Seveda moraš pazit na varnostno razdaljo in OH.
Tidule - Za vozila na nujni vožnji ni priporočljivo, da prekoračijo PH, ker to pomeni, da vozijo s neprilagojeno hitrostjo. Definicija PH nima OH, zato ti je pravilno razložil, da imam prav. Ni jim v nobenem primeru dovoljeno da prekoračijo PH, v nobenem.
GupeM - Za vozilom na nujni vožnji lahko voziš v normalnem prometu, ne smeš pa izkoristiti to takrat, ko ostali promet stoji! Seveda moraš pazit na varnostno razdaljo in OH.
Delo krepa človeka
Tidule ::
Tidule - Za vozila na nujni vožnji ni priporočljivo, da prekoračijo solatasto hitrost, ker to pomeni, da vozijo s svetlobno hitrostjo. Definicija solataste hitrosti nima nic realnostjo, zato ti je pravilno razložil, da sem bedak. Ni jim v nobenem primeru dovoljeno da prekoračijo solatasto hitrosti, v nobenem.Osnovni problem tvojih idiotizmov: ne locis med prilagojeno hitrostjo kot jo definira zakon in debilno blodnjo, ki se ji rece solatsta hitrost.
mirator ::
(4) Voznikom vozil s prednostjo, vozil za spremstvo in vozil v spremstvu ni treba upoštevati prometnih pravil in prometne signalizacije, vendar morajo voziti na tak način in s takšno hitrostjo, da ves čas obvladujejo vozilo in da ne ogrožajo drugih udeležencev cestnega prometa ali njihovega premoženja.
(5) Prepovedano se je priključiti vozilu s prednostjo, vozilu za spremstvo ali vozilu v spremstvu ali jih prehiteti.
To je iz 101. člena ZPrCP-UPB2.
Ampak, glej, glej. Točka 4, da prav solatkotu glede PH.
Kako točno si prišel do tega butastega zaključka? Četrta točka eksplicitno dovoluje vozilom vozil s prednostjo, vozil za spremstvo in vozil v spremstvu, da KRŠIJO prometne predpise, dokler vozijo na tak način in s takšno hitrostjo, da ves čas obvladujejo vozilo in da ne ogrožajo drugih udeležencev cestnega prometa ali njihovega premoženja. Torej jim dovoli, da prekršijo tako PH kot OH, kot sta definirana v zakonu.
Solatko pa v svoji debilnosti zagovarja, da sme vsak voznik na cesti vozit kot, da je eden od naštetih v tem členu. In edini pogoj, da se to sme, je to da je dovolj velik egoistični narcis, da verjame, da je boljši od drugih in da to počne varno. Z drugimi besedami je njegovo spročilo: večji kreten kot si, več si lahko privoščiš na cesti. In vsaka pravljica, ki jo pove to dejstvo samo dodatno potrdi.
Ti si s solatkotom tako obseden, da tudi ko bo imel prav, boš našel način, kako ga negirati pa čeprav se boš pri tem (če uporabim tvoj pribljubljeni izraz), osmešil.
Razlika vožne s PH nad OH je samo v tem, da voznika na nujni vožnji policija ne bo ustavljala, vsi ostali pa so v prekršku in če jih policija ujame, bodo kaznovani.
mirator ::
...imam pa vprašanje.
Voziš po avtocesti, ne pretirana gužva, ampak dovolj, da moraš veliko prehitevati kamione, ki so na voznem pasu. Posledično se pogosto zgodi, da moraš hitrost znižati, ker gre po prehitevalnem hitrejše vozilo, ti pa si na voznem, ali pa ker ljudje s 100 km/h prehitevajo kamione, ki vozijo 90 km/h. Kakorkoli, za tabo pride rešilec z lučkami. Vsi se umaknemo na vozni pas, rešilec gre mimo. Reševalci pogosto ne vozijo več kot 130 km/h, čeprav imajo lučke in sireno prižgano. Ko gre rešilec mimo, lahko jaz za njim na varni razdalji zapeljem na prehitevalni pas in pač peljem 130 km/h za njim. Ker tudi reševalec ne gre preko 130, lahko takšna vožnja za reševalnim vozilom traja tudi več km ali celo več deset km. Povsem enako, kot če bi 130 vozil za vozilom, ki ni na nujni vožnji. Če ni gužve, se lahko tako rešilec kot jaz peljeva 130 po voznem pasu. V bistvu izgleda, kot da "oponašam" vozilo na nujni vožnji, v resnici pa samo vozim tako kot bi tudi brez tega vozila spredaj. Slučajno pa greva oba enako hitro.
Podoben primer bi bil, če niti vozilo s prednostjo ne bi moglo dosegati 130 km/h zaradi gužve ali česa drugega. A ni logično, da bom vozil za njim (na primerni razdalji seveda)? Tudi če bi bilo možno, vozila s prednostjo zagotovo ne bi šel prehitevat, torej mi ostane samo še vožnja za njim.
Razumem, da bi bila težava, če bi vozil s prekratko varnostno razdaljo, vozil hitreje od OH, vozil po ustvarjenem reševalnem pasu, ...
Zdaj pa končno vprašanje: Bi v takšnem primeru lahko bil kaznovan? Že večkrat se mi je to zgodilo, da me je prehitel rešilec, nato smo pa 120 - 130 skupaj peljali naprej. Ponavadi sicer samo kakšen kilometer ali dva, ker se ti prej ali slej kdo vrine vmes ali pa ker se cesta pred rešilcem dovolj izprazni, da lahko ta potegne preko 130.
Če voziš na AC po voznem pasu za vozilom na nujni vožnji, ki vozi z OH in pri tem držiš varnostno razdaljo, ni noben problem.
Če skočiš iz voznega pasu na prehitevalni pas za vozilom na nujni vožnji, potem si v prekršku, če se takoj ko prehitiš vozila na voznem pasu oz. ko bi se lahko, ne vrneš na vozni pas.
Ne smeš se pripeti za vozilo na nujni vožnji, ko prehiteva na regionalki.
Seveda se to v realnem življenju dogaja, vendar če ni tožnika (se pravi, te ne dobijo, policaji) tudi tožnika ni. Lahko pa policaji dobijo kakšne posnetke raznih pravičnežev.
Pithlit ::
(4) Voznikom vozil s prednostjo, vozil za spremstvo in vozil v spremstvu ni treba upoštevati prometnih pravil in prometne signalizacije, vendar morajo voziti na tak način in s takšno hitrostjo, da ves čas obvladujejo vozilo in da ne ogrožajo drugih udeležencev cestnega prometa ali njihovega premoženja.
(5) Prepovedano se je priključiti vozilu s prednostjo, vozilu za spremstvo ali vozilu v spremstvu ali jih prehiteti.
To je iz 101. člena ZPrCP-UPB2.
Ampak, glej, glej. Točka 4, da prav solatkotu glede PH.
To smo že povedali, pa solatkotu to v nobenem delu ne da prav.
Life is as complicated as we make it...
Tidule ::
(4) Voznikom vozil s prednostjo, vozil za spremstvo in vozil v spremstvu ni treba upoštevati prometnih pravil in prometne signalizacije, vendar morajo voziti na tak način in s takšno hitrostjo, da ves čas obvladujejo vozilo in da ne ogrožajo drugih udeležencev cestnega prometa ali njihovega premoženja.
(5) Prepovedano se je priključiti vozilu s prednostjo, vozilu za spremstvo ali vozilu v spremstvu ali jih prehiteti.
To je iz 101. člena ZPrCP-UPB2.
Ampak, glej, glej. Točka 4, da prav solatkotu glede PH.
Kako točno si prišel do tega butastega zaključka? Četrta točka eksplicitno dovoluje vozilom vozil s prednostjo, vozil za spremstvo in vozil v spremstvu, da KRŠIJO prometne predpise, dokler vozijo na tak način in s takšno hitrostjo, da ves čas obvladujejo vozilo in da ne ogrožajo drugih udeležencev cestnega prometa ali njihovega premoženja. Torej jim dovoli, da prekršijo tako PH kot OH, kot sta definirana v zakonu.
Solatko pa v svoji debilnosti zagovarja, da sme vsak voznik na cesti vozit kot, da je eden od naštetih v tem členu. In edini pogoj, da se to sme, je to da je dovolj velik egoistični narcis, da verjame, da je boljši od drugih in da to počne varno. Z drugimi besedami je njegovo spročilo: večji kreten kot si, več si lahko privoščiš na cesti. In vsaka pravljica, ki jo pove to dejstvo samo dodatno potrdi.
Ti si s solatkotom tako obseden, da tudi ko bo imel prav, boš našel način, kako ga negirati pa čeprav se boš pri tem (če uporabim tvoj pribljubljeni izraz), osmešil.
Razlika vožne s PH nad OH je samo v tem, da voznika na nujni vožnji policija ne bo ustavljala, vsi ostali pa so v prekršku in če jih policija ujame, bodo kaznovani.
solatko mlajši, se lahko razpočiš kot milini mehurček, pa to ne bo spremenilo jestva, da je PH definirana znotraj OH. In tako kot voznikov na nujni vožnji ne bodo ustalvjali in ne bodo sankcionirali za druge prekrške jih tudi za tega ne bodo. Če pa govoriš o solatasti hitrosti, potem pa kar veselo sanjaj dalje.
mirator ::
Hja, kaj čmo. Vsi, ki ste obsedeni s solatkovimi manipulacijami, pač zaradi dreves ne vidite gozda tako, da je vsaka debata brezvezna. Kaj pa si jaz mislim o solatkotu in njegovimi veleumi, sem pa že večkrat zapisal.
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ - Če mi boš vozil na 2m za ritjo, vsekakor! Nekateri ste zelo nevarni za tipkovnico in na cesti. Znižanje hitrosti je bila postopna, tako kot je v takem primeru varno. Nisem eden izmed tistih, ki bi zaradi prekratke varnostne razdalje zaviral, samo nogo z gasa in gre vedno počasneje, če se v tem času ne zbudiš, gremo pač 20.
Zakaj se pa raje nisi odtranil in spustil človeka naprej? Ker si pač ego in ti spodnja glava ne da, da bi se umaknil. enako kot kreteni, ki kampirajo na prehitevalnem pasu.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
solatko ::
Tidule - Na cesti se ne izvaja definicija zakona, temveč realnost varne vožnje, ki je z vožnjo s prilagojeno hitrostjo vsekakor varnejša, kot vožnje, ki jih opravlja večin voznikov, tudi v območju OH. Dejstvo je, da moraš v vsakem momentu obvladati vozilo in v primeru kritičnih situacij bit usposobljen varno ustaviti, oziroma popravljati napake drugih. Dejstvo je, da je edina varna komponenta v prometu, vožnja s prilagojeno hitrostjo stanju ceste, prometa, lastne sposobnosti in počutja, stanju vozila, vremena,... Tehnično stanje ceste, velikokrat ne omogoča hitrosti, katere je "stroka" določila, je pa veliko cestnih odsekov, kjer je hitrost lahko brez problemov višja, kot jo je določila "stroka", v vseh teh situacijah pa mora biti vožnja prilagojena, da je lahko varna. OH nima prav nobenega vpliva na PH pa, če se še tako trudiš pravniško to utemeljit. Dejstvo je, da mora voznik na nujni vožnji ali kršitelj OH voziti s PH, da je ta vožnja še vedno varna, nič drugega. PH na noben način ni definirana na OH, temveč na vsak moment, ko opravljaš delo voznika (katerokoli prevozno sredstvo) in je za vsakega specifična. Tudi vozniki na nujni vožnji ne vozijo vsi enako, bolj usposbljeni, z več izkušnjami,.. so veliko varnejši od začetnikov, zato so izkušeni lahko tudi veliko hitrejši pa še vedno varni.
Pithlit - Kaj dajete Solatkotu prav ali ne, je vaš problem, dejstvo, da lahko in moraš voziti s PH tudi takrat, ko voziš nad OH pa drži, sicer bi se vsi tisti, ki jih ujamejo kamere ali policija, razkantal pa se ne, saj vozilo in situacijo obvladajo v popolnosti in s svojim početjem ne ogrožajo nikogar, ker so za te hitrosti pač usposobljeni. Ravno vozniki na nujni vožnji in odstavek za njih v zakonu, negira vaše nebuloze, da je PH v kakršnem koli sorazmerju z OH. Prilagojena hitrost je vedno v sozvočju s sposobnostmi voznika. Če voznik ni dovolj usposobljen ali ne obvlada določenih situacij, je njegova PH lahko globoko pod OH, zato se na regionalkah pojavljajo počasne kolone.
WizzardOfOZ - Če bi prebral prvi post, bi vedel zakaj, da ponovim zate - desni pas je bil polno zaseden, vozila s hitrostjo okoli 60.
Pithlit - Kaj dajete Solatkotu prav ali ne, je vaš problem, dejstvo, da lahko in moraš voziti s PH tudi takrat, ko voziš nad OH pa drži, sicer bi se vsi tisti, ki jih ujamejo kamere ali policija, razkantal pa se ne, saj vozilo in situacijo obvladajo v popolnosti in s svojim početjem ne ogrožajo nikogar, ker so za te hitrosti pač usposobljeni. Ravno vozniki na nujni vožnji in odstavek za njih v zakonu, negira vaše nebuloze, da je PH v kakršnem koli sorazmerju z OH. Prilagojena hitrost je vedno v sozvočju s sposobnostmi voznika. Če voznik ni dovolj usposobljen ali ne obvlada določenih situacij, je njegova PH lahko globoko pod OH, zato se na regionalkah pojavljajo počasne kolone.
WizzardOfOZ - Če bi prebral prvi post, bi vedel zakaj, da ponovim zate - desni pas je bil polno zaseden, vozila s hitrostjo okoli 60.
Delo krepa človeka
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ - Če bi prebral prvi post, bi vedel zakaj, da ponovim zate - desni pas je bil polno zaseden, vozila s hitrostjo okoli 60.
In ker si ti totalen idiot in bedak, si šel zmanjšat hitrost na 20km/h na prehitevalnem pasu.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
donvito ::
WizzardOfOZ je izjavil:
WizzardOfOZ - Če bi prebral prvi post, bi vedel zakaj, da ponovim zate - desni pas je bil polno zaseden, vozila s hitrostjo okoli 60.
In ker si ti totalen idiot in bedak, si šel zmanjšat hitrost na 20km/h na prehitevalnem pasu.
In tudi oni so najbrž vozili 2 metra za ritjo, tako, da se ti nisi mogel vključiti. Solatko, ne seri.
solatko ::
https://siol.net/avtomoto/promet/nesrec...
Danes se je cel kup voznikov peljalo z PH.
WizzardOfOZ - Idiot in bedak si ti, na štiripasovni mestni cesti ni prehitevalnega pasu in taki boste razpravljali o pravilnosti in nepravilnosti prilagajanja hitrosti razmeram na cesti.
donvito - Na mestnih cestah se zgodi, da je ena špura bolj zasedena z vozili, kot druga. Zakaj bi se sicer umikal, če sem peljal 70, dokler se ni nalimal na 2m, ob opozorilih s smerokazi ni reagiral, zato sem hitrost prilagodil sam, če bi peljal naprej, nikoli ne veš, kdaj ti z desnega zapelje na levi pas in bi moral zavirat, zadaj pa bi mi priletel v rit, tako, da moja vožnja je bila v skladu s pravili varne vožnje, njegova pač ne in to sva pozneje tudi razčistila pač mladost norost in pomanjkanje vozniških izkušenj. Sicer pa pametnjakoviči, ki ta moj manever kritizirate bi lahko podali adekvatno rešitev pa je ne, ker nimate pojma kaj je prilagojena hitrost.
Danes se je cel kup voznikov peljalo z PH.
WizzardOfOZ - Idiot in bedak si ti, na štiripasovni mestni cesti ni prehitevalnega pasu in taki boste razpravljali o pravilnosti in nepravilnosti prilagajanja hitrosti razmeram na cesti.
donvito - Na mestnih cestah se zgodi, da je ena špura bolj zasedena z vozili, kot druga. Zakaj bi se sicer umikal, če sem peljal 70, dokler se ni nalimal na 2m, ob opozorilih s smerokazi ni reagiral, zato sem hitrost prilagodil sam, če bi peljal naprej, nikoli ne veš, kdaj ti z desnega zapelje na levi pas in bi moral zavirat, zadaj pa bi mi priletel v rit, tako, da moja vožnja je bila v skladu s pravili varne vožnje, njegova pač ne in to sva pozneje tudi razčistila pač mladost norost in pomanjkanje vozniških izkušenj. Sicer pa pametnjakoviči, ki ta moj manever kritizirate bi lahko podali adekvatno rešitev pa je ne, ker nimate pojma kaj je prilagojena hitrost.
Delo krepa človeka
WizzardOfOZ ::
https://siol.net/avtomoto/promet/nesrec...
Danes se je cel kup voznikov peljalo z PH.
WizzardOfOZ - Idiot in bedak si ti, na štiripasovni mestni cesti ni prehitevalnega pasu in taki boste razpravljali o pravilnosti in nepravilnosti prilagajanja hitrosti razmeram na cesti.
Spet izgovori? Ponovno dokazuješ da si kreten, ki opravičuje vožnjo z 20km/h na levem voznem pasu, medtem ko mu po desni šibajo avtomobili mimo s 60km/h. Moraš bit res idiot, da take stvari počneš. Al pa izredno slab voznik.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
ZveeZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
https://siol.net/avtomoto/promet/nesrec...
Danes se je cel kup voznikov peljalo z PH.
WizzardOfOZ - Idiot in bedak si ti, na štiripasovni mestni cesti ni prehitevalnega pasu in taki boste razpravljali o pravilnosti in nepravilnosti prilagajanja hitrosti razmeram na cesti.
Spet izgovori? Ponovno dokazuješ da si kreten, ki opravičuje vožnjo z 20km/h na levem voznem pasu, medtem ko mu po desni šibajo avtomobili mimo s 60km/h. Moraš bit res idiot, da take stvari počneš. Al pa izredno slab voznik.
Saj ce si predstavljas situacijo razumes, da je izmisljena.
- vozis po stiripasovnici na levem pasu s 70km/h mimo "kolone" vozil na desnem pasu, katera vozi s cca 60km/h
- takrat opazis ritopika za seboj, pretehtas vse opcije in sklenes, da je zmanjsanje hitrosti, edina varna resitev (morda je vmes celo nekako signaliziral, moj spomin ne seze tako dalec)
- postopoma zmanjsujes hitrost zgolj s popuscanjem stopalke za plin, vse dokler hitrost ne pade na cca 20km/h
- nato te uni zadaj nekako prehiti (se ne spomnem kako) kar ti omogoci, da mu sledis do trgovine
Ko das vse to v real life opazis, da si na kroznem veliko prej preden dosezes 20km/h ter da bi za vama, na parkirisce, prisel se kak drugi razgret voznik.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZveeZ ()
solatko ::
Evo vam spet, neprilagojena hitrost, kratka varnostna razdalja, nepazljivost kaj se dogaja spredaj in zadaj in dobiš kažin.
https://siol.net/avtomoto/promet/voznik...
Verjetno v okviru OH!
https://siol.net/avtomoto/promet/voznik...
Verjetno v okviru OH!
Delo krepa človeka
Pithlit ::
Evo vam spet, neprilagojena hitrost, kratka varnostna razdalja, nepazljivost kaj se dogaja spredaj in zadaj in dobiš kažin.
https://siol.net/avtomoto/promet/voznik...
Verjetno v okviru OH!
Ti pa nisi množic jemal v osnovni šoli, kajne?
Life is as complicated as we make it...
WizzardOfOZ ::
Samo presek.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
val46 ::
Ja, pa pozabil dopisat, da se je zgodilo v koloni...najbrž je prvi v koloni vozil 20km/h, ker je moral nekomu za seboj pokazat kako se pravilno vozi!
Kalibri ::
Ja, pa pozabil dopisat, da se je zgodilo v koloni...najbrž je prvi v koloni vozil 20km/h, ker je moral nekomu za seboj pokazat kako se pravilno vozi!
Ja, kot vedno ni problem budala zadaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kalibri ()
ZveeZ ::
Ja, pa pozabil dopisat, da se je zgodilo v koloni...najbrž je prvi v koloni vozil 20km/h, ker je moral nekomu za seboj pokazat kako se pravilno vozi!
Ja, kot vedno ni problem budala zadaj.
Po neuradnih informacijah, naj bi se "budala zadaj", s tovornjakom zapeljala v stojeco kolono vozil in potisnila 2 avtomobila v drugo tovorno vozilo.
LeQuack ::
Obvoznica je ravno zaradi tovornjakov smtrno nevarna. In en pas so samo tovornjaki. Ljubljana in Slovenija nima nič od njih, razen hrupa, gužve in nvarnosti.
Quack !
energetik ::
Ponavadi se tragedije naredijo točno na tak način. Pride morilec v 40-ton šleparju od zadaj in gleda film na tablici.
Upam, da gre za precej desetletij v keho in razmišlja kaj je storil.
Stanje je katastrofalno. Po naših AC se vozi na tisoče šleparjev z utrujenimi/polpismenimi/nezainteresiranimi "vozniki", ki bi morali biti v teoriji in praksi najboljši med najboljšimi, saj vozijo 40-tonske morilske stroje.
Ampak nič se ne bo zgodilo, čeprav bi že zdajle morali na mejah stati policaji in preverjati VSAKEGA posebej, od časovne omejitve, do gum in izpravnosti. Hkrati pa omejevati njihov promet na zdržen nivo tovornjakov/h.
15:21 sem se peljal mimo Sneberij in metal kovanec, ali naj grem po severni ali južni obvoznici do Kozarij. Ne vem kaj mi je namignilo, da zavijem na severno. Sicer bi morda bil ravno jaz v tistem avtu na koncu kolone, časovno bi se glih tako izšlo.
Upam, da gre za precej desetletij v keho in razmišlja kaj je storil.
Stanje je katastrofalno. Po naših AC se vozi na tisoče šleparjev z utrujenimi/polpismenimi/nezainteresiranimi "vozniki", ki bi morali biti v teoriji in praksi najboljši med najboljšimi, saj vozijo 40-tonske morilske stroje.
Ampak nič se ne bo zgodilo, čeprav bi že zdajle morali na mejah stati policaji in preverjati VSAKEGA posebej, od časovne omejitve, do gum in izpravnosti. Hkrati pa omejevati njihov promet na zdržen nivo tovornjakov/h.
15:21 sem se peljal mimo Sneberij in metal kovanec, ali naj grem po severni ali južni obvoznici do Kozarij. Ne vem kaj mi je namignilo, da zavijem na severno. Sicer bi morda bil ravno jaz v tistem avtu na koncu kolone, časovno bi se glih tako izšlo.
vires in numeris
ZveeZ ::
Obvoznica je ravno zaradi tovornjakov smtrno nevarna. In en pas so samo tovornjaki. Ljubljana in Slovenija nima nič od njih, razen hrupa, gužve in nvarnosti.
Jp. Zato se jaz nikoli ne prikljucim stojeci ali zelo pocasni koloni, dokler me ne dohiti par vozil. Ko si enkrat tam, nimas vec vpliva na to, kar se dogaja za teboj.
Ampak fuck, kako bi takega poklicnega bedaka spleskal..
solatko ::
Komentarji, kot sem jih pričakoval. Nihče se ne obregne ob prekratke varostne razdalje, ko nekdo na tem segmentu naredi edino pravilno (prilagodi hitrost razmeram na cesti), se brezvezniki oglašajo, da je to nevarno početje. Če bi vsi vozili s PH, bi bili danes trije več živi. To je point mojega prepiranja z vami. Ne samo obvoznica, vsaka cesta je nevarna, zaradi voznikov, ki ne spoštujejo pravila o varnostni razdalji in PH.
Delo krepa človeka
ZveeZ ::
Ponavadi se tragedije naredijo točno na tak način. Pride morilec v 40-ton šleparju od zadaj in gleda film na tablici.
Upam, da gre za precej desetletij v keho in razmišlja kaj je storil.
Stanje je katastrofalno. Po naših AC se vozi na tisoče šleparjev z utrujenimi/polpismenimi/nezainteresiranimi "vozniki", ki bi morali biti v teoriji in praksi najboljši med najboljšimi, saj vozijo 40-tonske morilske stroje.
Ampak nič se ne bo zgodilo, čeprav bi že zdajle morali na mejah stati policaji in preverjati VSAKEGA posebej, od časovne omejitve, do gum in izpravnosti. Hkrati pa omejevati njihov promet na zdržen nivo tovornjakov/h.
15:21 sem se peljal mimo Sneberij in metal kovanec, ali naj grem po severni ali južni obvoznici do Kozarij. Ne vem kaj mi je namignilo, da zavijem na severno. Sicer bi morda bil ravno jaz v tistem avtu na koncu kolone, časovno bi se glih tako izšlo.
To je pa zato, ker ta vozila vozi samo se "creme de la creme" kader. Place na nivoju blagajnika, urnik mornarjev.. pametni smo "odpeljali" ze zdavnaj.
Dokler se te stvari ne uredijo, ne bo boljse.
Pa btw.. tudi avtobuse vozi vedno vec takih idiotov. A si kdo od vas upa poslati otroka v solo z javnim prevozom? Moj vem, da ne bo (poznam razmere in voznike iz 1. roke).
Komentarji, kot sem jih pričakoval. Nihče se ne obregne ob prekratke varostne razdalje, ko nekdo na tem segmentu naredi edino pravilno (prilagodi hitrost razmeram na cesti), se brezvezniki oglašajo, da je to nevarno početje. Če bi vsi vozili s PH, bi bili danes trije več živi. To je point mojega prepiranja z vami. Ne samo obvoznica, vsaka cesta je nevarna, zaradi voznikov, ki ne spoštujejo pravila o varnostni razdalji in PH.
A ni samoumevno da je tovornjakar vozil prehitro?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZveeZ ()
energetik ::
Verjetno sploh ni vozil hitro, okoli 90. No, morda tudi več. Se mi je že zgodilo, da mi je 2m za ritjo trobil šlepar, ko sem po desnem pasu vozil 90km/h pod Golovcem, kjer je omejitev 80. Taki pacienti upravljajo s 40-ton stroji.
Ampak več kot očitno nikoli ne bi smel biti za volanom kakšnega stroja, sploh ne takega. Če ne vidiš stoječe kolone v lepem vremenu na ravni AC, še za bicikl nisi.
Ampak več kot očitno nikoli ne bi smel biti za volanom kakšnega stroja, sploh ne takega. Če ne vidiš stoječe kolone v lepem vremenu na ravni AC, še za bicikl nisi.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
IgorCardanof ::
Res škoda za tole.
Vreme je bilo lepo, cesta tudi ravna, tako da očiten razlog je prevelika hitrost voznika tovornjaka in nespremljanje prometa. Bi bilo zanimivo videt, ali so bile vklopljene varnostne utripalke in če niso bile, a bi to v tem primeru rešilo nesrečo.
Sam jih vedno vžigam, pa četudi je vsakemu jasno, da kolona spredaj stoji. Rabiš samo nekega takega idiota in je konec.
Vreme je bilo lepo, cesta tudi ravna, tako da očiten razlog je prevelika hitrost voznika tovornjaka in nespremljanje prometa. Bi bilo zanimivo videt, ali so bile vklopljene varnostne utripalke in če niso bile, a bi to v tem primeru rešilo nesrečo.
Sam jih vedno vžigam, pa četudi je vsakemu jasno, da kolona spredaj stoji. Rabiš samo nekega takega idiota in je konec.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.
Ne odgovarjam na DM.
WizzardOfOZ ::
Komentarji, kot sem jih pričakoval. Nihče se ne obregne ob prekratke varostne razdalje, ko nekdo na tem segmentu naredi edino pravilno (prilagodi hitrost razmeram na cesti), se brezvezniki oglašajo, da je to nevarno početje. Če bi vsi vozili s PH, bi bili danes trije več živi. To je point mojega prepiranja z vami. Ne samo obvoznica, vsaka cesta je nevarna, zaradi voznikov, ki ne spoštujejo pravila o varnostni razdalji in PH.
Spet nakladaš. Tovornjakar je vozli s PH, samo film na tablici je bil bolj zanimiv od opazovanja prometnega toka.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Tidule ::
Je vozil s solatasto hitrostjo do trenutka ko je ubil 3 ljudi. In smo spet pri tem zakaj je nakladanje o solatasti hitrosti kup dreka, ker ga je mozno aplicirat samo za nazaj.
kuall ::
ako bi imel tovornjakar AI naštiman, ki ga opozarja: pazi kolona stoji x km naprej, bi bili trije človečki še živi. pa ste opice tako proti ai. to je dandanes že čist tehnološko izvedljivo, bi bil kak zakon, da ima vsak tako napravo (v bistvu programčič na fonu prižgan), posebej tovornjaki, čist logičen.
pomen varnostne razdalje raznim wizardom iz oza tudi ne bo nikoli potegnila, dokler se enkrat z gobcem ne zabijejo v enega pred seboj, potem pa mogoče. to, da so ljudje zabiti je najbolj jasno vidno po premajhni varnostni razdalji. manj kot 1% ljudi jo drži. jaz probam ampak potem se ti pacienti vrivajo nonstop, prehitevajo po desni, kot da je nekaj narobe s teboj, v resnici pa je nekaj narobe z 99% populacije. večina in povprečneži nimajo verdno prav.
pomen varnostne razdalje raznim wizardom iz oza tudi ne bo nikoli potegnila, dokler se enkrat z gobcem ne zabijejo v enega pred seboj, potem pa mogoče. to, da so ljudje zabiti je najbolj jasno vidno po premajhni varnostni razdalji. manj kot 1% ljudi jo drži. jaz probam ampak potem se ti pacienti vrivajo nonstop, prehitevajo po desni, kot da je nekaj narobe s teboj, v resnici pa je nekaj narobe z 99% populacije. večina in povprečneži nimajo verdno prav.
HolyFuck1 ::
ako bi imel tovornjakar AI naštiman, ki ga opozarja: pazi kolona stoji x km naprej, bi bili trije človečki še živi. pa ste opice tako proti ai. to je dandanes že čist tehnološko izvedljivo, bi bil kak zakon, da ima vsak tako napravo (v bistvu programčič na fonu prižgan), posebej tovornjaki, čist logičen.
pomen varnostne razdalje raznim wizardom iz oza tudi ne bo nikoli potegnila, dokler se enkrat z gobcem ne zabijejo v enega pred seboj, potem pa mogoče. to, da so ljudje zabiti je najbolj jasno vidno po premajhni varnostni razdalji. manj kot 1% ljudi jo drži. jaz probam ampak potem se ti pacienti vrivajo nonstop, prehitevajo po desni, kot da je nekaj narobe s teboj, v resnici pa je nekaj narobe z 99% populacije. večina in povprečneži nimajo verdno prav.
Ojla gospodič, mar so vas končno izpustili iz zaprtega oddelka? Se boste Solatkotu ter inženirju pridružili v neskončni bitki inteligenčnih kvocientov ter prevelikih egov?
WizzardOfOZ ::
ako bi imel tovornjakar AI naštiman, ki ga opozarja: pazi kolona stoji x km naprej, bi bili trije človečki še živi. pa ste opice tako proti ai. to je dandanes že čist tehnološko izvedljivo, bi bil kak zakon, da ima vsak tako napravo (v bistvu programčič na fonu prižgan), posebej tovornjaki, čist logičen.
pomen varnostne razdalje raznim wizardom iz oza tudi ne bo nikoli potegnila, dokler se enkrat z gobcem ne zabijejo v enega pred seboj, potem pa mogoče. to, da so ljudje zabiti je najbolj jasno vidno po premajhni varnostni razdalji. manj kot 1% ljudi jo drži. jaz probam ampak potem se ti pacienti vrivajo nonstop, prehitevajo po desni, kot da je nekaj narobe s teboj, v resnici pa je nekaj narobe z 99% populacije. večina in povprečneži nimajo verdno prav.
Kakšen BS si natvezil. Pomen varnostne razdalje ti nič ne pomaga, če človek gleda film med vožnjo, namesto, da bi opazoval, kaj se dogaja pred vozilom.
Ja je narobe z vami 99% in kot vedno nimate prav.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Ahim ::
Ima veze. Če te dohiti hitrejše vozilo, se moraš varno umakniti. Tukaj ni debate. Mene zanima meja za "cjaziti".
Skrajšajmo debato: če nekdo napiše, da se pri 130 km/h cjažiš, ne glede na pas, je to narobe. To je najvišja dovoljena hitrost.
Nisem imel v mislih prav nobene specificne hitrosti; zame "cjazenje po level pasu" pomeni, da peljes enako pocasi, kot tisti na desnem, pred tabo pa ni nobene ovire. Ni vazno ali je to 90 ali 100 ali 110.
Ce preformuliram tisto, kar si citiral zgoraj: na AC je precej takih, ki se po levem pasu brez kogarkoli pred njimi na dogledni razdalji vozijo enako pocasi, kot vozila se na desnem (torej nikogar ne prehitevajo!), ceprav niso prisli niti do 130 (kolikor znasa omejitev, kar bi bil recimo upravicen razlog da ne grejo hitreje).
Je zdaj bolj razumljivo?
Pa ti si napisal da se nekdo pri 130 cjazi, ne jaz. Nehaj podtikat.
energetik ::
ako bi imel tovornjakar AI naštiman, ki ga opozarja: pazi kolona stoji x km naprej, bi bili trije človečki še živi. pa ste opice tako proti ai. to je dandanes že čist tehnološko izvedljivo, bi bil kak zakon, da ima vsak tako napravo (v bistvu programčič na fonu prižgan), posebej tovornjaki, čist logičen.Praktično vsak nov avto ima opozorilo za zaviranje in na koncu tudi sam zavira. To bi moralo biti še toliko bolj obvezno pri šleparjih, ostalih ne bi smeli spustiti v državo.
pomen varnostne razdalje raznim wizardom iz oza tudi ne bo nikoli potegnila, dokler se enkrat z gobcem ne zabijejo v enega pred seboj, potem pa mogoče. to, da so ljudje zabiti je najbolj jasno vidno po premajhni varnostni razdalji. manj kot 1% ljudi jo drži. jaz probam ampak potem se ti pacienti vrivajo nonstop, prehitevajo po desni, kot da je nekaj narobe s teboj, v resnici pa je nekaj narobe z 99% populacije. večina in povprečneži nimajo verdno prav.
Sicer pa ja, ljudje so opice. Praktično vsak ima v avtu prostoročno telefoniranje, pa jih vidiš s telefoni ob ušesu. Ogromno jih ima radarski tempomat, pa ga imajo izklopljenega in vozijo na riti. Čeprav bi že dosledna uporaba radarja pri tistih, ki ga imamo, močno izboljšala razmere, pretočnost in varnost. Očitno ga bo potrebno zakonsko predpisati brez možnosti izklopa. Ali pa vsaj funkcijo, da ti ne pusti bližje kot 2 sekundi do naslednjega avta.
Jaz imam praktično vedno radar vklopljen in gledam opice naokoli, ki si lezejo v rite. Če kdo leze v mene, nastavim na radarju še večji odmik.
vires in numeris
Invictus ::
DA ne govorimo o celem kupu folka, ki z namenom šparanja goriva vozi 90-1200km/h na prehitevalnem pasu...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x