» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
238 / 322
»»

GupeM ::

s1m0n je izjavil:

Ah te narisane poti, ki potekajo med tekočim prometom (ki te tak spregleda) ter parkiranimi vozili (kjer ti nekdo odpre vrata) so čist polom. Zakaj bi kogar koli kaznoval, če se po takšni poteh ne vozi?

Jap, tole je bolj nevarno kot če ni nič narisano.

Ahim ::

Senzor je izjavil:

Moje mnenje glede cest, kot je iz Mojstrane v Vrata. Od polnoči do 6h zjutraj naj bo možen plačljiv vstop za tiste, ki gredo v gore. Iz Mojstrane do Vrat je 1,5h hoje, kar je že neugodno, če greš na celodnevni pohod v gore, ker se (tja in nazaj) čas hoje podaljša za 3 ure.

Po 6. uri naj se vstop za osebna vozila in motorje zapre, obiskovalcem naj bo na voljo avtobusni prevoz na 20 minut, ki se financira iz plačljivega parkinga zgodnjih pohodnikov + simbolične cene vozovnice (npr. 2€/osebo).

Istočasno se v Mojstrani postavi izposojevalnico (električnih) koles in dodatno trži doživetje obiska Vrat s kolesom.

Italjani imajo takoj cez mejo lepo reseno - bi se peljal do belopeskih jezer? Placaj. Cena se postavi tako, da je stevilo obiskovalcev z avti tako, kot ga zelijo (npr. da bi zeleli enako stevilo, kot je bilo pred asfaltiranjem ceste v Vrata), pa se nekaj denarja se stece v malho za obnovo in urejanje infrastrukture ... win-win. Pasteta-madzari pa lahko grejo kam drugam ...

solatko ::

mirator - Če je odgovor, te prosim, da ga kopiraš v naslednjem postu pa ne mi dat tega, da je omejitev del PH, ker to ni res. In to je tisto, čemur pravim filozofiranje. Hočem fizikalne spremembe, zaradi katerih nebi imel avta v oblasti ali nebi mogel ob pričakovanem problemu, varno ustavit. PH in OH pa ne mešaj, ker sta to dve neodvisni kategoriji.

WizzardOfOZ - Sem napial kaj drugega?
Delo krepa človeka

val46 ::

Here we go again :))

nejc_nejc ::

Po moje asfaltiranje v Mojstrana - Vrata s številom obiskovalcev ta trenutek veze nima.
Edino pohodniki se ne nažirajo prahu, ko avti mim šibajo.
Saj na Vogar in Voje je plačljivo, mislim da 15e.
Kam pa parkirat folk v Mojstrani, .....

ZveeZ ::

solatko je izjavil:

mirator - Če je odgovor, te prosim, da ga kopiraš v naslednjem postu pa ne mi dat tega, da je omejitev del PH, ker to ni res. In to je tisto, čemur pravim filozofiranje. Hočem fizikalne spremembe, zaradi katerih nebi imel avta v oblasti ali nebi mogel ob pričakovanem problemu, varno ustavit. PH in OH pa ne mešaj, ker sta to dve neodvisni kategoriji.

WizzardOfOZ - Sem napial kaj drugega?

Omejitev ni del PH, ampak pogoj za PH.
A PH je odvisna zgolj od fizikalnih sprememb?
Kaj ko bi si se enkrat prebral politicno ustvarjeno definicijo o PH?
Ti se vedno mesas PH s SH (solatkova hitrost). Prva je jasno definirana v zakonu in po definiciji ne more biti visja od omejitve, druga pa je izmisljena, nedefinirana "definicija", katero obvladas in razumes samo ti.

mirator ::

solatko je izjavil:

mirator - Če je odgovor, te prosim, da ga kopiraš v naslednjem postu pa ne mi dat tega, da je omejitev del PH, ker to ni res. In to je tisto, čemur pravim filozofiranje. Hočem fizikalne spremembe, zaradi katerih nebi imel avta v oblasti ali nebi mogel ob pričakovanem problemu, varno ustavit. PH in OH pa ne mešaj, ker sta to dve neodvisni kategoriji.

Prvič, repliciral si na moj post (vsaj mislim, da na tega z dne 8.7.), ki sploh ni bil eksplicitno namenjen tebi. Je bil pač moj pogled na določitev omejitve hitrosti. Mogoče te je zavedlo, da sem omenjal politiko, ki pa jo vztrajno vsiljuješ ti. Torej tukaj nisem ničgovoril o PH in NPH.
Drugič, tudi se nisem spuščal v tvoje vprašanje, ki pa je milo rečeno povsem zgrešeno. Kakšno vezo pa sploh ima omejitev hitrosti s fiziko? Ali misliš, da hitrost določajo, kako bo koga pri določeni hitrosti zmečkalo?
Tretjič, ti imaš problem, ker nas vsakokrat prepričuješ, kako dober voznik si, medtem ko smo ostali pravi abervezniki vključno s policaji, gasilci in reševalci. Vidiš, pa brez zamere, izgleda da imaš manjvrednostni kompleks, ki ga na ta način poskušaš nevtralizirati.
Pa še to, če ti že odgovarjam brez "???", ta tvoja poznastva. Poglej bolj pomembno koga ti poznaš je, kdo tebe pozna.

GupeM ::

https://www.vecer.com/kronika/video-vin...

Ne vem, kaj se grejo ti policaji. Saj je pa ja vozila s PH. Ko je bilo treba, je tudi ustavila, da ni povzročila nesreče.

solatko ::

ZveeZ - Govorimo o dejanski vožnji s prilagojeno hitrostjo, ne glede na hitrost, ki je itak samo administrativna kategorija, ki na samo fiziko nima vpliva, saj PH velikokrat zahteva vožnjo pod dovojeno omejitvijo, da določeni vozniki ostanejo v tem segmentu. OH ni v čisto nikakršni zvezi s PH, še najmanj pa je to del PH, razen doma za mizo ali v kakšni pisarni, ki o tem politično odloča.
PH v realnosti je v tem, da mora voznik obvladati vozilo (to lahko tudi pri prekoračitvi OH), mora vzdrževati varnostno razdaljo, mora hitrost prilagoditi razmeram (ne OH) in mora bit sposoben varno ustavit vozilo ob pričakovani neprijetni situaciji. To mora upoštevat, ne glede na hitrost, tudi vozilo na nujni vožnji, ki velikokrat pelje preko OH. Torej, če zadostiš osnovnim kriterijem in vozilo tudi vedno varno in pravočasno ustaviš, si blizu ideala, vožnje s PH in s tem nezaletavanja in seveda čuvanja vseh drugih udeležencev.
Nihče, ki se drži osnovnih pravil ustavljanja, ne bo po mestu teral 100+, ker v nobenem momentu nima dovolj prostora za varno zaustavitev, če mu kolesar, pešec ali drug udeleženec prečka pot, lehko tudi kak pes,.., za razliko od AC, kjer je ob odličnih pogojih, tudi vožnja 200+ komot s PH, kljub splošni omejitvi 130, kar dokazuje na tisoče prekrškarjev letno, ki ne povzročijo prometne nesreče, kljub taki hitrosti.
Seveda niso vsi v varnem območju, če je promet dokaj gost, hitrosti na prehitevalnem pasu nizke (100-120) in še cel kup drugih malenkosti in takim se reče divjaki ali podivjane opice, ki znajo obračat volan in pritiskati na gas.
Ne moreš trditi, da prekoračitev hitrosti za 1km/h pomeni, da ne voziš več s PH, OH je v ta pojem urinjena politično in ne strokovno in kot pravim, na dvosmernih cestah večinoma ne moreš vozit z dovoljeno hitrostjo in ostati v PH, ker cesta tega enostavno ne dovoljuje, po tvoje si vseeno not, saj se držiš politično določene postavke v pojem prilagojene hitrosti. Osnova pravi Voznik mora v vsakem trenutku prilagajat hitrost razmeram na cesti, večina AC pa tehnično dovoljuje veliko več, kot 130,...

mirator - Vse omejitve hitrosti so politično dogovorjene, med imbecili, ki pri varnosti prisegajo samo na OH, ker pa sama hitrost ni skoraj nikoli vzrok za prometno nesrečo, je tako določanje počez, kar precej mimo dejanske skrbi za varnost v prometu. Zakaj imajo nekateri odseki omejitev, ki jo nikakor ne moreš doseč in, da istočasno obdržiš vozilo v kontroli, torej popolnoma mimo strokovne odločitve, seveda pa moraš sam prilagoditi hitrost tem anomalijam, zakaj pa ne smem tudi anomalijam, ki so totalno mimo, na določenih odsekih, kjer bi bile lahko tudi 100% višje in kar se tiče tehničnih pogojev in varnosti? V čem je smisel con 30 24/7/365, če tam pešcev in otrok ni vsaj pol dneva? Skoraj povsod v tujini so določene ure, drugače pa običajnih 50 ali 60 kakor imajo omejitev za naselja.

GupeM - Taki pacienti, kot si ti, nam določajo pravila zato so iz ene spremembe v drugo bolj butasta. Res si genialc s tako izjavo pa, če prav gre za sarkazem. Pijanc in zadrogiranec za volanom nima kaj delat niti prilagojeno niti neprilagojeno, kdor take stvari zagovarja, podpira umor 1/3-ine smrtnih žrtev na slovenskih cestah.
Delo krepa človeka

Tidule ::

Ja solatko, smo razumeli. Pojma nimas o prometnih predpisih. Ni treba tega prit povedat vsake dva dni.

ZveeZ ::

Bom kratek: voznja znotraj OH ne pomeni avtomatsko, da je to voznja s PH. Nad OH pa avtomatsko pomeni, da je voznja z NPH (zaradi tehnicnih lastnosti ceste -omejitve).
Pa se o 200km/h+ po AC.. divjad na voziscu, ti je neznanka?

mirator ::

ZveeZ je izjavil:

Bom kratek: voznja znotraj OH ne pomeni avtomatsko, da je to voznja s PH. Nad OH pa avtomatsko pomeni, da je voznja z NPH (zaradi tehnicnih lastnosti ceste -omejitve).
Pa se o 200km/h+ po AC.. divjad na voziscu, ti je neznanka?

Malo te bom popravil, sicer pa se s tvojo definicijo strinjam.
Vožnja znotraj OH ne pomeni avtomatsko, da je to vožnja s PH. Nad OH pa avtomatsko pomeni, da je vožnja z NPH, ker je hitrost prevelika in pač ni prilagojena OH.
Kot vidiš sem iz tvoje definicije izpustil dopolnitev v oklepaju, ker tehnične lastnosti ceste lahko vseeno dovoljujejo večje hitrosti, je pa omejitev zaradi drugih vzrokov.
Pa tole z divjadjo na cesti se mi tudi zdi odveč, ker te divjad lahko preseneti tudi pri OH ali celo nižji hitrosti.

Tidule ::

Omejitev hitrosti je po definiciji vkljucena med lastnosti ceste. To da raznim solatarjev taksna dejstvo niso znana ali pa jih slaboumno ignorirajo, tega ne spremeni. Ravno tako nikjer ni dolocebo, da bi OH morala kakorkoli biti enaka teoreticni maksimalni hitrosti na nekem odseku.

ZveeZ ::

mirator je izjavil:


Pa tole z divjadjo na cesti se mi tudi zdi odveč, ker te divjad lahko preseneti tudi pri OH ali celo nižji hitrosti.

To je bil reply na solatkovo izjavo, da je v mestu 100km/h hitrost vedno neprilagojena, ker se nikakor ne mores ogniti nesreci, ce skoci na cesto kolesar, otrok, pes...
Enako je na AC pri 200km/h. Mogoce se bos ognil divjadi, bos pa vseeno vsaj v ograji.
Enako lahko zbijes divjad pri 100km/h kakor tudi otroka pri 30km/h. So pa navadno posledice blazje kakor pri visjih hitrosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZveeZ ()

predi ::

V torek nekaj pred 22. uro je več voznikov policiste opozorilo na osebno vozilo, ki je peljalo v napačno smer po avtocesti v smeri Grosuplja. Ugotovili so, da je 47-letna voznica osebnega vozila na izvozu Bizovik zapeljala na avtocesto v napačni smeri vožnje, nadaljevala pot skozi tunel Golovec in nato naprej proti Grosuplju. Posnetek nevarne vožnje je zdaj objavil tudi Dars.

Policisti so voznico uspeli ustaviti med tuneloma Debeli hrib in Mali vrh. V postopku so ugotovili, da je vozila pod vplivom alkohola, saj je preizkus z alkotestom pokazal rezultat 0,89 mg/l alkohola v izdihanem zraku. Odvzeli so ji vozniško dovoljenje in ji odredili strokovni pregled. Policisti bodo zoper njo na pristojno državno tožilstvo podali kazensko ovadbo zaradi nevarne vožnje v cestnem prometu.

https://www.vecer.com/kronika/video-vin...
Posnetek: https://twitter.com/i/status/1547530570...

GupeM ::

mirator je izjavil:

Kot vidiš sem iz tvoje definicije izpustil dopolnitev v oklepaju, ker tehnične lastnosti ceste lahko vseeno dovoljujejo večje hitrosti, je pa omejitev zaradi drugih vzrokov.

Seveda, zato je solatkovo nabijanje o tehničnih lastnostih ceste povsem odveč. Velika, velika večina cest tehnično dopušča precej višje hitrosti. Tudi tiste ceste, ki peljejo mimo šole. Tudi tiste v območju umirjenega prometa. Ja, te ceste tehnično dopuščajo tudi hitrosti preko 100 km/h.
Za primer poglejmo San Marino. Dirka formule ena. Cesta tehnično dopušča hitrosti preko 300 km/h. Ampak si ne predstavljam, da bi tam ljudje vsakodnevno vozili 300+ km/h.

predi je izjavil:

Posnetek: https://twitter.com/i/status/1547530570...

Saj je že v linkanem članku link do posnetka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

predi ::

Za tiste, ki bi radi samo hitro videli in ne brali..

val46 ::

GupeM...Monte Carlo, ne San Marino...te popravim že jaz, da ne bo rabil bit Solatko pameten, kako niti tega ne veš ;)

GupeM ::

Se posipam se pepelom. Monte Carlo, ja.

recmajkemi ::

 Ta domoljub si očitno želi povišati stopnjo invalidnosti.

Ta domoljub si očitno želi povišati stopnjo invalidnosti.

V tej državi vsi vedo za vse svinjarije, ki se dogajajo.
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377

s1m0n ::

In kaj je tukaj narobe? Če ni druge poti po kateri lahko gre... Saj ne govorimo o AC :)

mirator ::

recmajkemi je izjavil:

 Ta domoljub si očitno želi povišati stopnjo invalidnosti.

Ta domoljub si očitno želi povišati stopnjo invalidnosti.


Očitno si med talenti, ki mislijo, da je cesta samo njihova. Vem, da je to bil sarkazem, vendar ni bil na mestu.

ZveeZ ::

Dokler se pelje v smeri voznje, ne vidim problemov:)

recmajkemi ::

mirator je izjavil:

Očitno si med talenti, ki mislijo, da je cesta samo njihova. Vem, da je to bil sarkazem, vendar ni bil na mestu.

Z veseljem delim cesto... ampak, je res vožnja po regionalki z elektrificiranim invalidskim vozičkom dovoljena?
V tej državi vsi vedo za vse svinjarije, ki se dogajajo.
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377

Utk ::

Ne. Ne rabi bit niti elektrificiran, ne rabi bit niti voziček.

predi ::

Tole je drugače videti kot lahko štirikolo, verjetno kategorija L6e-A po Uredbi 168/2013 (lahko cestno štirikolo). Registriran je (predvidevam, da je tisti beli okvir na sliki cenzurirana tablica), vozi tako kot bi moral. S tem niti ne smeš drugod vozit, ker gre za motorno vozilo, ki ni moped, in ne sme na kolesarsko, pločnik, itn. Če bi šlo za invalidski voziček (lahko motorno vozilo), ne bi imel registracije.

Je pa skrajno bizarno, da lahko gre tole na cesto zunaj naselja, kak električni skiro pa recimo ne.

s1m0n ::

predi je izjavil:


Je pa skrajno bizarno, da lahko gre tole na cesto zunaj naselja, kak električni skiro pa recimo ne.


No ja glede na to, da jih je tudi na teh električnih skirojih veliko "invalidov" bi mogoče za njih lahko bila kakšna izjema...

recmajkemi ::

Ni registriran, je le odboj sonca na tistem mestu. Gre za invalidski električni skuter, kateri dosegajo hitrosti do 9 - 15km/h. Na nekaterih straneh prodajalcev piše, da je primeren za pločnik in cesto... ne vem sam sem malo skeptičen.

Sem na hitro pogledal je sicer lokalna cesta, ampak z vsemi karakteristikami regionalne... (Obvozna cesta, Lj - omejitev 80km/h).
V tej državi vsi vedo za vse svinjarije, ki se dogajajo.
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377

Zgodovina sprememb…

predi ::

Takšen invalidski voziček bi bil potem lahko motorno vozilo, za te pa je v Zakonu izjema, ki jim dovoljuje uporabo cest tudi zunaj naselja. Torej za vozila, ki so namenjena izključno invalidom.

Jure14 ::

GupeM je izjavil:

Saj je pa ja vozila s PH.

Predznak hitrosti je bil napačen.

GupeM ::

PH nima predznaka. Ne + ne -. Hkrati ima oba predznaka. Tako + kot -. Važno je, da te, po solatkovo, pričakvano presenečenje ne preseneti nepričakovano. Pa da lahko ustaviš, ne da bi povzročil nesrečo. Pa da ne zaviraš na silo. Tale pijanka za volanom je lepo počasi ustavila, brez nenadnega zaviranja. Nesreče tudi ni povzročila. Povsem enako, kot solatko, torej sta na istem nivoju. Še s PH je vozila. Mogoče nekoliko počasneje kot bi solatko, ampak heej ... PH je PH.

predi ::

Šele zdaj sem opazil, da je GupeM že pred mano objavil isto novico. Ups. :)

mirator ::

GenZNPC ::

ZveeZ je izjavil:

Bom kratek: voznja znotraj OH ne pomeni avtomatsko, da je to voznja s PH. Nad OH pa avtomatsko pomeni, da je voznja z NPH (zaradi tehnicnih lastnosti ceste -omejitve).
Pa se o 200km/h+ po AC.. divjad na voziscu, ti je neznanka?

Mah se komot da bistveno hitreje it kot je OH. Ponekod tudi x2 pa avto ostane na cesti brez tezav, tudi glede na tehnicne lastnosti se da bistveno hitreje od OH.
skibidi

Tidule ::

saj nihče ne trdi, da se ne da. Ravno F1 v monte carlu je dokaz, da se da bistveno hitrje. Samo dokler govorimo o prometu in cestno promernih predpisih se pač ne da hitreje od OH, če želiš vozit s PH. Samo solatko si bo rajši jajca odgriznil, kot da prizna to kar že vsi v temi vemo: da, je nevaren voznik, ki konstatno krši prometne predpise (nekaj zato, ker jih ne pozna, ostale pa zato, ker si domišlja da je nekaj več od ostalih) in niti tega ne ve kaj je definicija PH.

solatko ::

Tidule - Jaz govorim samo o PH, ki se dejansko izvaja na cesti, torej v real lifeu. Če greš prehitro, s PH imamo službe, ki to sankcionirajo, kar je seveda prav, saj je potrebno predpise spoštovati, vendar to vseeno ne pomeni, da tak voznik ne vozi s prilagojeno hitrostjo, če so pokrite vse ostale karakteristike. Trditev, da PH preide v NPH v momentu, ko prekoračiš OH je neumnost prve kategorije, ker noben administrativen ukrep, ne prepreči ali omogoči vožnje s prilagojeno hitrostjo. To lahko stori samo en od osnovnih parametrov, ki ga ne vključiš - prekratka varnostna razdalja, neobvladanje vozila pri trenutni hitrosti, krajša vidljivost, kot je normalna zavorna pot,... nikakor pa ne OH. Tudi policaj te ne kaznuje zaradi NPH, temveč zaradi prekoračitve OH, za NPH pa šele ob prometni nesreči. Po vaše, bi ukinitev OH onemogočila vožnjo s PH in pri tem različne hitrosti voznikov na določenih odsekih. Rezultati med vozniki, ki vozijo s PH se lahko razlikujejo tudi več kot 100%-ov, glede na vrsto vozila, sposobnosti voznika, počutju, reakcijskim časom,... pa bi bili še vedno vsi v PH in nebi bilo prometnih nesreč, kar je bistvo vožnje s prilagojeno hitrostjo. Vse ostalo je loterja, ki se že desetletja dogaja v prometu. Vozniki, ki se zavedajo lastnih sposobnosti, sposobnosti vozila, stanja ceste in predvidevajo, kaj gre lahko narobe, vsak km, ki ga prevozijo, se ne zaletavajo in ne povzročajo prometnih nesreč, pri vseh drugih je to odvisno od sreče, ki pa je opoteča.
Pomembno je, da vsi ostali poznate tako predpise, kot definicijo PH pa se vseeno vsak dan zaletavate, zbijate pešce, kolesarje in motoriste, prehitevate v škarje, ne dajete smerokazov, izsiljujete in celo to, da si upate voziti zadeti, to je približno tako, kot smo bili za širitev covid-a krivi necepljeni.
Tisti, ki v realnem prometu obvladamo vožnjo s PH nimamo praske na vozilih, kljub ogromno prevoženih km. Smo pa za nekatere nevarni vozniki, napram tistim, ki se dejansko zaletavajo in na cesti igrajo lotto.
Delo krepa človeka

Tidule ::

in še vedno preneumen, da bi razumel, da je PH jasno definiran v zakonu in da vse pravljice tega sveta tega ne bodo spremenile.

Drugače pa ja, če bi vsi vozili s PH bi to rešilo številne težave. Ker žal nekateri tega niste sposobni pač imamo kar imamo.

O primitivnem in posmeha vrednem potikanju prometnih prekrškov pa raje ne bi, ker če si pozabil, ravno ti prednjačiš v nepoznavanju in kršenju prometnih predpisov.

Ahim ::

GupeM je izjavil:

PH nima predznaka.

Najbrz si zgresil poanto uporabnika Jure14 - ce bi bil predznak hitrosti, s katero se je zenska peljala, obrnjen (= bi se peljala v pravi smeri), bi imeli manj debat okrog dogodka ... vprasanje ce bi jo sploh zalotili da vozi alkoholizirana.

solatko ::

Tidule - Pa je ali bo tebi kdaj jasno, da je PH individualna kategorija, od katere je odvisnost varnost na cesti, ne glede na OH? No, nič hudega, ko ne bom več zasledil v črni kroniki in stal v kolonah zaradi prometnih nesreč, mi bo jasno, da so ljudje začeli uporabljat glavo in pričeli vozit s PH, do takrat se bom pač zanašal na svojo vožnjo s PH in občasno z NPH, zaradi prekoračitve OH in se bom poizkušal držati svojega pravila, da na cesto ne grem zato, da bi se zaletaval, niti ne igram lotto.
In ne gre za podtikanja, temveč prometno realnost, v kateri, nekateri poznate samo omejitev hitrosti. To potrjuje število prometnih nesreč, število mrtvih, število ranjenih in ogromna materialna škoda, pri meni pa so te kategorije v znaku 0.
Delo krepa človeka

predi ::

mirator je izjavil:

Da bo bolj jasno.
https://mojapot.net/invalidski-vozicek-...
Ta članek je iz 2020 in vsebuje navedbe, ki ne držijo več. Avgusta 2021 se je zakonodaja spremenila in spremembe vključujejo invalidske vozičke z motorjem. Včasih so ti sodili med posebna prevozna sredstva, zdaj pa so to lahka motorna vozila. Za tiste brez motorja se ni spremenilo veliko.

V grobem, če:

30. »posebna prevozna sredstva« so invalidski vozički, prevozna sredstva ter pripomočki in naprave, ki jih uporabnik poganja z lastno močjo in omogočajo gibanje, hitrejše od hoje pešca, kot so: skiro, kotalke, rolke, rolerji, otroško kolo s pomožnimi kolesi, monokolo in po namenu uporabe podobna prevozna sredstva, ki niso vozila po zakonu, ki ureja motorna vozila;

potem:

97. člen

(pogoji za uporabo posebnih prevoznih sredstev v cestnem prometu)

(1) Posebna prevozna sredstva se smejo v cestnem prometu uporabljati le na pločnikih, poteh za pešce in kolesarskih poteh ter na območjih za pešce in območjih umirjenega prometa, odvisno od njegove velikosti. Uporabniki posebnih prevoznih sredstev ne smejo ovirati ali ogrožati pešcev. Način in hitrost gibanja morajo prilagoditi razmeram v prometu, njihova hitrost pa ne sme preseči največje hitrosti, s kakršno se lahko gibljejo pešci.

(2) Posebnih prevoznih sredstev ni dovoljeno uporabljati na vozišču ceste, namenjene prometu motornih vozil.

(3) Ne glede na prejšnji odstavek je dovoljena uporaba invalidskih vozičkov na vozišču ceste, namenjene prometu motornih vozil, na kateri ni druge primerne prometne površine, ločene od vozišča.

...
Če:

15.a »lahka motorna vozila« so invalidski vozički in vozila na motorni pogon, pri katerih konstrukcijsko določena hitrost ne presega 25 km/h, niso širša od 80 cm in so izvzeta s področja uporabe Uredbe (EU) št. 168/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 15. januarja 2013 o odobritvi in tržnem nadzoru dvo- ali trikolesnih vozil in štirikolesnikov (UL L št. 60 z dne 2. 3. 2013, str. 52);
potem:

97.a člen

(pogoji za udeležbo lahkih motornih vozil v cestnem prometu)

(1) Vozniki lahkih motornih vozil morajo voziti po kolesarskem pasu, kolesarski stezi ali kolesarski poti. Kjer teh prometnih površin ni ali niso prevozne, smejo voziti ob desnem robu smernega vozišča ceste v naselju, kjer je najvišja dovoljena hitrost vožnje omejena do 50 km/h.

(2) Ne glede na prejšnji odstavek je dovoljena uporaba invalidskih vozičkov na motorni pogon tudi na vozišču ceste v naselju, namenjene prometu motornih vozil, kjer je najvišja dovoljena hitrost vožnje omejena do 70 km/h ali ceste zunaj naselja.

(3) Določbe tega zakona, ki veljajo za kolesarje, se smiselno uporabljajo tudi za voznike lahkih motornih vozil.

...
Uporabniki invalidskih vozičkov so lahko pešci:

25. »pešec oziroma peška (v nadaljnjem besedilu: pešec)« je oseba, udeležena v cestnem prometu, ki hodi po cesti, pri tem pa lahko vleče ali potiska vozilo, ali se premika z invalidskim vozičkom s hitrostjo pešca ali tak voziček potiska, in oseba, ki uporablja za gibanje drugo prevozno sredstvo, ki po tem zakonu ni vozilo;

V tem primeru velja še tisto, kar piše v 83. členu.

http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...

mirator ::

solatko - tale moj post pa je posvečen samo tebi, brez namernega sarkazma ali žalitev.
Uvedel si teorijo o PH. Nič spornega, tudi sam sem ti na začetku poskušal slediti. Nekje bolj v začetku te debate, sem omenil, da ko se vsedeš v avto, moraš začutiti gabarite svojega avta, morajo postati tvoj podzavestni del. Potem pa sledijo psihofizične sposobnosti posameznika in seveda zmogljivosti avtomobila.
In to, ne vem ali nočeš razumeti ali res ne razumeš, je jasno vsem tvojim nasprotnikom na forumu. In to so ti že tudi večkrat hoteli dopovedati. Dopovedujejo ti pa tudi, da je dovoljena (ali omejena) hitrost predpis, ki ga je treba spoštovati in pri predpisih če jih kršiš in celo povzročiš nesrečo, nič ne pomagajo osebne psihofizične sposobnosti ali zmogljivost avtomobila. In če glede na psihofizične sposobnosti in zmogljivost avtomobila voziš hitreje od dovoljene hitrosti, voziš z NPH. Se moraš pa zavedati tudi tega, da je to forum na katerem sodelujejo aktivno ali pasivno tudi mladeniči brez izkušenj in si na osnovi tvojih zagovarjanj, da lahko povsem varno kršiš predpise, to preveč vzamejo k srcu. Verjamem, da nočeš imeti katerga takega mladeniča na vesti.
Vidiš, zato bo to tvoje don Kihotovstvo (tvoje mrzlično prepričevanje prepričanih o PH) imelo enako usodo, kot don Kihot v borbi z mlini na veter. Pa tudi počasi postaja to že prav dolgčasno.
Bom še enkrat zapisal moj pogled. Če voziš z dovoljeno hitrostjo oz. hitrostjo primerno vremensko-cestnim razmeram in te dohiti nekdo, ki vozi hitreje od dovoljene hitrosti, se mu ob prvi priložnosti mirno umakni in naj se čimprej odpelje dalje. Razne pravičniške metode, pranje stekel s curki nazaj, simuliranje ali dejansko bremzanje, kazanje sredinca skozi okno itd. so samo latentna nevarnost povzročitve prometne nesreče.

predi je izjavil:

....

Nisem citiral tvoj post, ker je predolg. Hvala za opozorilo, vendar pa se iz tvojih citiranj, da ugotoviti, da se sme invalidski voziček z elektomotornim pogonom pod določenimi pogoji, tudi gibati po regionalni cesti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mirator ()

Tidule ::

solatko je izjavil:

Tidule - Pa je ali bo tebi kdaj jasno, da je PH individualna kategorija, od katere je odvisnost varnost na cesti, ne glede na OH? No, nič hudega, ko ne bom več zasledil v črni kroniki in stal v kolonah zaradi prometnih nesreč, mi bo jasno, da so ljudje začeli uporabljat glavo in pričeli vozit s PH, do takrat se bom pač zanašal na svojo vožnjo s PH in občasno z NPH, zaradi prekoračitve OH in se bom poizkušal držati svojega pravila, da na cesto ne grem zato, da bi se zaletaval, niti ne igram lotto.
In ne gre za podtikanja, temveč prometno realnost, v kateri, nekateri poznate samo omejitev hitrosti. To potrjuje število prometnih nesreč, število mrtvih, število ranjenih in ogromna materialna škoda, pri meni pa so te kategorije v znaku 0.

Meni je kristalno jasno, da je PH definirana v zakonu o pravilih cestnega prometa in vkljucuje tudi OH in da nobena tvoja blodnja te definicije ne bo spremenila. In ne glede na to kolikokrat se slaboumno zlazes ne bo nic drugace.

solatko ::

mirator - Saj se strinjamo v praktično vsem, razen o tem, kar trdite, da se ne more voziti s PH, če prekoračiš OH, torej 1km/h višja hitrost, po vaši definiciji, ni več varna in po definiciji PH, kar je absurd, saj so razen OH, vse definicije prisotne in upoštevane pa tudi prilagojene na višjo hitrost.
To trdim tudi sam, kršitev OH je prekršek, katerega sankcionirajo ali ne, za to imenovani organi.
Ko vam podam primer dveh skoraj identičnih cest, z različno OH, mi nihče ne more pojasnit, kaj se spremeni, da postane enaka hitrost na obeh, na eni NPH, razen administrativne omejitve, v varnosti take vožnje?
Kaj si predstavljajo mladi pri varnosti v cestnem prometu, pokaže statistika, kako razumejo moje poste pa je odvisno od njihovega znanja. Če so dovolj pametni, ne bojo nikjer vozili preko svojih zmožnosti, torej večinoma v območju ali pod OH, ker nimajo dovolj izkušenj, da bi svoje sposobnosti poznali in jih večina precenijo in s tem, pridejo v težave, vključno z nesrečami.
Veliko mladih motoristov, smo starejši, vsako leto učili, kako naj vozijo, da se prihodnje leto vidimo. Tisti, ki so nasvete in priporočila spoštovali, so se dolga leta vozili skupaj z nami, onih drugih pa je bilo vsako leto manj, hebat ga, na silo ne gre.
Misliš, da sem sam od prvega dne vozil na full? Verjetno, da se danes nebi oglašal na forumu. Kilometri in ure treningov, zdrsov, obračanj, zaviranj,.. je bilo potrebnih, da sem 40+ let, preživel varno in nepoškodovan v prometni džungli po cestah doma in v tujini. Osebno sem večino svojih voženj prevozil na cca 70-ih procentih tistega, kar bi lahko in zato nisem niti enkrat v življenju zaviral na polno, razen na treningih, predvidevanje, opazovanje in zadostna varnostna razdalja, so naredili svoje. Nikoli nisem vozil kakor koli omamljen in to priporočam vsem, starim in mladim voznikom, hitro pa samo toliko, da bojo lahko ustavili v vseh pričakovanih težavah.

Tidule - Tebi je čisto jasno vse, samo to ne, kako voziti, da boš v PH, takoj ko omenjaš OH. Si kdaj na prazni cesti preizkusil svoje sposobnosti, si kdaj pred zimo preizkusil obnašanje svojega avtomobila na snegu in ledu, na kakšnem praznem parkirišču,..., morda veš, s kakšno hitrostjo lahko še varno prevoziš ovinek,..? Veš tisto, kar si prebral v zakonu, je odlično, če spraviš v svojo vsakodnevno vožnjo in ne da ostane v ccp.
Čisto vsak voznik ima svojo PH, tega se namreč ne da določit na povprečje, je pa vsakemu jasno, kdaj ni bil v PH, ko poči.
Delo krepa človeka

recmajkemi ::

@predi V tvojih navedkih piše, da je ok, če je hitrost ceste omejena na 70 km/h. Dotična ima omejitev 80.

Tokrat ni moja slika, baje v teh dneh slikano v Ljublani, kar pa sigurno ni dovoljeno.
 Jezus kristus

Jezus kristus

V tej državi vsi vedo za vse svinjarije, ki se dogajajo.
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377

predi ::

Takole piše:
(2) Ne glede na prejšnji odstavek je dovoljena uporaba invalidskih vozičkov na motorni pogon tudi na vozišču:
  • ceste v naselju, namenjene prometu motornih vozil, kjer je najvišja dovoljena hitrost vožnje omejena do 70 km/h
  • ali ceste zunaj naselja.

Po hitri cesti seveda ne sme, ker je ta rezervirana za motorna vozila, lahka motorna vozila pa to niso. Ja, se sliši čudno, ampak to sledi besedila v Zakonu (ZMV-1, ZCes-1 in ZPrCP).

val46 ::

solatko je izjavil:

mirator - Saj se strinjamo v praktično vsem, razen o tem, kar trdite, da se ne more voziti s PH, če prekoračiš OH, torej 1km/h višja hitrost, po vaši definiciji, ni več varna in po definiciji PH, kar je absurd, saj so razen OH, vse definicije prisotne in upoštevane pa tudi prilagojene na višjo hitrost.
To trdim tudi sam, kršitev OH je prekršek, katerega sankcionirajo ali ne, za to imenovani organi.
Ko vam podam primer dveh skoraj identičnih cest, z različno OH, mi nihče ne more pojasnit, kaj se spremeni, da postane enaka hitrost na obeh, na eni NPH, razen administrativne omejitve, v varnosti take vožnje?
Kaj si predstavljajo mladi pri varnosti v cestnem prometu, pokaže statistika, kako razumejo moje poste pa je odvisno od njihovega znanja. Če so dovolj pametni, ne bojo nikjer vozili preko svojih zmožnosti, torej večinoma v območju ali pod OH, ker nimajo dovolj izkušenj, da bi svoje sposobnosti poznali in jih večina precenijo in s tem, pridejo v težave, vključno z nesrečami.
Veliko mladih motoristov, smo starejši, vsako leto učili, kako naj vozijo, da se prihodnje leto vidimo. Tisti, ki so nasvete in priporočila spoštovali, so se dolga leta vozili skupaj z nami, onih drugih pa je bilo vsako leto manj, hebat ga, na silo ne gre.
Misliš, da sem sam od prvega dne vozil na full? Verjetno, da se danes nebi oglašal na forumu. Kilometri in ure treningov, zdrsov, obračanj, zaviranj,.. je bilo potrebnih, da sem 40+ let, preživel varno in nepoškodovan v prometni džungli po cestah doma in v tujini. Osebno sem večino svojih voženj prevozil na cca 70-ih procentih tistega, kar bi lahko in zato nisem niti enkrat v življenju zaviral na polno, razen na treningih, predvidevanje, opazovanje in zadostna varnostna razdalja, so naredili svoje. Nikoli nisem vozil kakor koli omamljen in to priporočam vsem, starim in mladim voznikom, hitro pa samo toliko, da bojo lahko ustavili v vseh pričakovanih težavah.

Tidule - Tebi je čisto jasno vse, samo to ne, kako voziti, da boš v PH, takoj ko omenjaš OH. Si kdaj na prazni cesti preizkusil svoje sposobnosti, si kdaj pred zimo preizkusil obnašanje svojega avtomobila na snegu in ledu, na kakšnem praznem parkirišču,..., morda veš, s kakšno hitrostjo lahko še varno prevoziš ovinek,..? Veš tisto, kar si prebral v zakonu, je odlično, če spraviš v svojo vsakodnevno vožnjo in ne da ostane v ccp.
Čisto vsak voznik ima svojo PH, tega se namreč ne da določit na povprečje, je pa vsakemu jasno, kdaj ni bil v PH, ko poči.


Sem ti že povedal solatko in še sam si enako napisal! Skoraj identičnih, ne pa popolnoma enakih. Torej, kdo si ti, da lahko enačiš dve različni cesti? Ti bom povedal za tvoj konkreten primer, da ne boš več toliko pameten. Prvo kot prvo, gostota prometa je v LJ napram MB sigurno večja, pa če ti je prav al pa ne. Potem, če ne verjameš, pojdi štet število križišč na eno tako vpadnico v LJ napram MB in kot tretje, v LJ so bile dvopasovne vpadnice zgrajene precej pred dvopasovnimi vpadnicami v MB, kar posledično pomeni, da so po vsej verjetnosti "dimezionirane" za manjše hitrosti, kot pa v MB.

In za konec še to...končaj že enkrat s tem tvojim nabijanjem PH, NPH, OH, U3PM, ker že vse vemo in ni niti smešno več!

predi ::

predi je izjavil:

Po hitri cesti seveda ne sme, ker je ta rezervirana za motorna vozila, lahka motorna vozila pa to niso. Ja, se sliši čudno, ampak to sledi besedila v Zakonu (ZMV-1, ZCes-1 in ZPrCP)
(nobeno lahko motorno vozilo ne more doseči 60 km/h, kar je predpogoj za hitro cesto)

solatko ::

val46 - Zakaj toliko sprenevedanja, v MB so se politiki zmenili za omejitev 70 na vseh štiripasovnih vpadnicah, v LJ 60, razlike v tehnikalijah ni toliko, da bi bil to lahko vzrok za različne omejitve. Jaz sem že zdavnaj nehal, ampak vi potegnete vedno ven napačne zaključke in pripombe, na katere odgovorim. Vsi veste, da še vedno ne veste osnov, ste pa toliko brihtni, da v različne nianse tem, vnašate moje trditve ali pa te popolnoma spremenite, oziroma jih uporabljate izven konteksta, s kratkimi izvlečki.

Lahko vsi veste, kaj teoretično pomeni OH, PH, NPH in v končni fazi U3PM, če tega ne znate uporabljati vsak dan, vsak trenutek, ko vozite. Če bi to vsi uporabljali, prometnih nesreč enostavno nebi bilo več!
Delo krepa človeka

WizzardOfOZ ::

v ljubljani je 60 z razlogom, da se tudi neljubljančani lahko normalno vozijo. še bolje bi bilo 50, pa zeleni valovi izračunani na to hitrost. že tako je preveč nesreč.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

solatko ::

WizzardOfOZ - Bedarija, na zemljevidu poglej ulico Proletarskih brigad v MB, omejitev 70.
Delo krepa človeka
««
238 / 322
»»