» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
213 / 291
»»

DostMam ::

mirator, danes, 12:22:07: Glede tistih, ki sanjajo dokler jim prepuščamo prednost: malo jih razumem. Ni redek pojav, da te nekdo spusti na glavno, če kolona stoji. Pride do očesnega stika in je zadeva rešena. Ko se vozniki na prednostni cesti začnejo premikati se stanje duha (večinoma) preusmeri v gibanje in smo res redki, ki upočasnimo, da bi spustili še kakšnega vmes. Čakajoči tega ne pričakujejo, zato zasanjajo... Pri tem so meni prav zanimivi tisti drugi po vrsti v čakajoči koloni. Ko prvi pravočasno ugotovi, da lahko spelje, se poizkusijo še oni vriniti, pa jih vedno zafrkne strah za pleh.

Skratka: to prakso tudi jaz, pa me ravno tako razkurijo sanjači. Delam na sebi.

GupeM ::

m0LN4r je izjavil:

Vsekakor, ampak predvideva se tudi, da ce se ze nekdo vkljucuje, da se pri tem naj spodviza oz. pospesi kok je to mozno, ne pa da se vrine ven, potem pa se kot zanalasc vlece, kot stara babica.

Seveda. O tem sem pisal pa nekaj 10 strani nazaj. Da če že mora izsiliti, naj potegne, da ga ne dohiti. V bistvu izsiljevanja sploh ne bi bilo, če bi normalno potegnil. To se dogaja dnevno na cesti Šenčur - Brnik. Voziš 90, z avtoceste pa pride folk, ki rabi skoraj do prvega krožišča, da pride do 90. Še raje pa niti do 80 ne pricijazi.

Če bi pa normalno potegnili, bi pa jaz moral samo gas nekoliko spustiti, ali pa še to ne.

solatko ::

Evo primer voznice, ki nebi smela imet izpita
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

Tole pa za razmišljanje o mojih trditvah, da hitrost ne ubija - v štirih urah 52 kršitev OH pa niti ene nesreče, najhitrejši napihali 0,0
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: DostMam ()

m0LN4r ::

Zakaj bi ubijala, saj potem bi na Nurburgringu bilo vsak dan po 100+ mrtvih, pa se teoreticno vozijo 99% samo amaterji.

Kokr jaz opazam, je bolj problem pomanjkanje koncentracije. Vse drugo se dela v avtu, ko se vozi, samo na cesto se ne gleda glih. Pa se telefonira, fotka, tracka, pospravlja stvari v torbico in ven,lovi pokemone, misli so povsem drugje samo na cesti ne, zravn se kak spricer ali dva je pac standard v hribih.

Pa "divjakom" se v resnici ne mudi to je ena skupina, mudi se predvsem "normalnim" ker imajo pac silo it v vrtec po otroka, pol pa ze imajo termin pri frizerju, pa hitro v trgovino, ker jo bodo zaprli, pa hitro na eno pijaco med malico, cel seznam bi lahko napisali. Vozijo pa totalno brez obcutka, to ze ves po prvih petih minutah, ko se vsedes v avto.
Pol pa se pac spozabijo in vidis objavo na strani lokalnega medija, da je sosedova "Ana" pristala v jarku na enem obicnem ovinku, kot vsak drugi. Potem se cela familija na obcini pritozi pa dela cirkus in imas potem cez 2-3 mesca tam tablo 40 za tisti en ovinek. Seveda do takrat pa je bilo brez table 30 let, vsakemu jasno, da se gre mal pocasneje v ovinke, zdaj pa jih bo treba postavljati pred vsak ovinek, ker je ocitno folk ze tako z glavo drugje, da imajo vsaj potem na ministrstvu ciste roke.

solatko je izjavil:

Evo primer voznice, ki nebi smela imet izpita
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

Tole pa za razmišljanje o mojih trditvah, da hitrost ne ubija - v štirih urah 52 kršitev OH pa niti ene nesreče, najhitrejši napihali 0,0
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

Mah to je klasicen primer "divjaka" ki v javnosti ni divjak, ker pac vozi obicn avto.
Spomnim se nesrece prinas, ko je ena odletela dol z otrokom v avtu, pa je res tak ovinek, da se je cela vas sprasevala, kak za boga. Ja in kaj je bilo? Bla je na pijaci, pa se je zavleklo, pol je pa trebalo hitro z otrokom domov, da moz nic ne posumi...
In potem tak clovek ima alkohol v glavi, obcutek krivde, pa se silo in prvic pritisne malo na gas in to dobis ven.

Se dogajajo se veliko bolj bizarni primeri.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

DostMam ::

solatko je izjavil:

Evo primer voznice, ki nebi smela imet izpita
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

Tole pa za razmišljanje o mojih trditvah, da hitrost ne ubija - v štirih urah 52 kršitev OH pa niti ene nesreče, najhitrejši napihali 0,0
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

Ali lahko malo širše obrazložite, zakaj bi gospe vzeli izpit, če je vozila s "prilagojeno hitrostjo", vam pa ne, ko počnete enako? Kaj če so gospa bolj sposobni od vas in lahko varno vozijo s hitrostjo 113 km/h skozi naselje?

O vaših trditvah, da hitrost ne ubija: policija in prometni strokovnjaki pravijo drugače. Komu naj verjamemo?

Se opravičujem za nenamerni predlog izbrisa.

DostMam ::

m0LN4r je izjavil:

Zakaj bi ubijala, saj potem bi na Nurburgringu bilo vsak dan po 100+ mrtvih, pa se teoreticno vozijo 99% samo amaterji.
...

List of N%C3%BCrburgring fatalities @ Wikipedia , pa vse sami amaterji...

solatko ::

DostMam - V naselju ne moreš s tako hitrostjo vozit s PH, ker je vidno polje prekratko in izza vsake ovire lahko prileti otrok, kolesar, tekač, rolkar, e-skiro,..... Zakaj teko butaste izjave, če je moj odgovor že v naprej jasen, kar pa ne velja na odprti cesti v odličnih pogojih, vi pa to nenehno enačite, tako kot zaviralne sposobnosti fičota in najnovejše limuzine za 100k€ z vsemi varnostnimi dodatki.
Kaj je vaš namen? Gre predvsem zato, da v primeru pričakovane nevarne situacije, nebi mogla vozila varno ustavit. Če bi s tako hitrostjo peljala v Dolgi vasi pri Kočevju, kjer so odseki nekaj sto metrov, brez kakršnih koli ovir, dobro vidljivostjo,.. bi še nekako razumel v dokaj strnjenem naselju pa je to norost in tak človek ne sme imeti dovoljenja za vožnjo prometnih vozil z lastnim pogonom.
Bi mi prosim povedali, v kakšnem sestavku ste opazili to, da policija trdi, da hitrost ubija, verjetno v povezavi s prometnimi nesrečami, neprilagojeno hitrostjo in neizkušenostjo voznikov.
Sama hitrost še ni nikogar ubila, najbolj zgovorni so posnetki Darsovih kamer iz predorov, ki jih določeni pacienti, prevozijo z hitrostmi 180-210+ pa nesreč ni, ravno tako s v kontroli ugotovili 52 kršitev OH v štirih urah, brez ene prometne nesreče v tem času.
Delo krepa človeka

Ahim ::

solatko je izjavil:

DostMam - V naselju ne moreš s tako hitrostjo vozit s PH, ker je vidno polje prekratko in izza vsake ovire lahko prileti otrok, kolesar, tekač, rolkar, e-skiro,..... Zakaj teko butaste izjave, če je moj odgovor že v naprej jasen, kar pa ne velja na odprti cesti v odličnih pogojih, vi pa to nenehno enačite, tako kot zaviralne sposobnosti fičota in najnovejše limuzine za 100k€ z vsemi varnostnimi dodatki.

Ti ne mores voziti tako. Ona lahko, saj ni tisti dan ubila nikogar! Perfektna voznica ocitno, ki dobro obvlada PH!

solatko ::

Ahim - Najprej se nauči kaj je prilagojena hitrost, potem pa se lahko spraviš komentirat. Komot lahko vsaka opica pritiska skozi naselje tudi 150 in ob nesreči napišejo, da je bila poleg OH tudi neprilagojena hitrost, ker v dani situaciji, voznik ni mogel varno in pravočasno ustavit. Vozila je prehitro, samo sreči pa se lahko zahvali, da ni nihče stopil pred vozilo, ker bi ga imela na vesti, seveda, če jo tak osebek sploh ima.
Ni mi pa jasno nekaj drugega, zakaj hočete nekateri s takimi posti, ki ničemur ne koristijo, delat bedaka iz sebe.
Delo krepa človeka

Ahim ::

solatko je izjavil:

Ni mi pa jasno nekaj drugega, zakaj hočete nekateri s takimi posti, ki ničemur ne koristijo, delat bedaka iz sebe.

Jaz s svojim postom samo tebi puscam, da delas bedaka iz sebe ;) Se pravi: se naprej; do zdaj si ze pridelal, kar si pridelal - toliko je citiranega da tudi ce bi poeditiral vse svoje poste, bi tvoji umotvori o tem kako ni nic narobe da ti in tebi podobni krsite CPP se vedno ostali vidni.

solatko ::

Ahim - Ko se boš naučil osnov prometa in predvsem osnov čitanja celotnih postov in dajanje pripomb na celotne poste, boš morda spesnil kaj pametnega, dokler samo vlečeš ven odlomke in jih komentiraš, izpadaš beden.
Delo krepa človeka

kuall ::

solatko je izjavil:

Evo primer voznice, ki nebi smela imet izpita
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

to se lahko zgodi vsakemu izmed nas: pridrviš do naselja 100 na uro in malo prekasno zabremzaš in si par metrov v naselju še s 100 na uro.

solatko ::

kuall - Zdaj pa samo še napiši, do katerega naselja lahko prideš s hitrostjo 116km/h, saj noben od vas ne krši OH. Ne, ne more se zgoditi, razen opici, katero so naučili pritiskati gas!
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

kuall ::

90, 116. same shit.
vidim, da ne moreš zdržat brez levičarske vulgarnosti niti 1 post. :))

mirator ::

kuall je izjavil:

90, 116. same shit.
vidim, da ne moreš zdržat brez levičarske vulgarnosti niti 1 post. :))

Ali je to tvoj fetiš, da vse teme, v katerih se pojaviš zasmetiš s politiko?

DostMam ::

solatko, včeraj, 15:58:09:
Hitrost ubija? Policija: https://www.policija.si/medijsko-sredis...
Strokovnjaki: https://www.avp-rs.si/portfolio_tags/ne...

Primerjava z vami in "prilagojeno hitrostjo": vprašanje je bilo zakaj vi da, gospa pa ne. Po čem veste, da ona ni bolj sposobna od vas? Znate odgovoriti?

(Upam, da mi ni treba pisati, da gospe ne zagovarjam.)

m0LN4r ::

DostMam je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Zakaj bi ubijala, saj potem bi na Nurburgringu bilo vsak dan po 100+ mrtvih, pa se teoreticno vozijo 99% samo amaterji.
...

List of N%C3%BCrburgring fatalities @ Wikipedia , pa vse sami amaterji...
Zdaj pa se daj to v korelacijo, koliko se jih je tam peljalo od leta 1928 oz. toliko se jih odpelje nekaj krogov en slab dopoldan turistov.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

GupeM ::

solatko je izjavil:

DostMam - V naselju ne moreš s tako hitrostjo vozit s PH

Neumnost. Seveda lahko.

ZveeZ ::

Tudi sam poznam en odsek, kateri je se vedno v naselju in je voznja z nad 100km/h enako varna (po solatoovo: PH) kakor na regionalki. Seveda odvisno od prometa in ostalih okoliscin.
Je pa pregledna, na eni strani ograja, na drugi hrib. Brez prehodov za pesce oz ne bi imeli pesci niti kam iti, zato jih tam ni.
Voznja v naselju ni nujno voznja sredi mesta/vasi.

m0LN4r ::

A ves, kaj pa ce je v naselju hisa 100 metrov od ceste in je tam doma sin Usaina Bolta in ti sprintne pred avto, da sploh ne opazis.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

mirator ::

Da opišem svojo situacijo, pri kateri sem prekoračil dovoljeno hitrost vendar v okviru prilagojene hitrosti. Za tiste, ki niste iz Ljubljane, si lahko stanje ogledate na googel zemljevidih. Levo sem zavijal iz ulice Lili Novy proti centru. V križišču ni znaka za omejitev hitrosti, torej je dovoljena hitrost znotraj naselja 50 km/h. Ob zavijanju sem se najprej te omejitve držal, potem pa sem pospešil, ker sem lovil zeleno na semaforju v križišču s Cesto v Gorice z maksimalno hitrostjo nekaj manj kot 70 km/h. Pospeševanje je bilo že na viaduktu, kjer ni bilo nobenega priključka kašne neprednosne ceste niti nobene vhoda na kakšno dvorišče. Torej peljal sem prehitro (maksimalna hitrost od 50 do 70 km/h), vendar glede na cestne razmere in vreme s povsem prilagojeno hitrostjo. Na mojo nesrečo so bili pred križiščem z obvoznico policaji z radarjem. Seveda sem kazen (sicer s polovičko) plačal brez kakršnih koli pripomb policajem (malo smo se celo pošalili). Sem pa bil takrat res v stresni situaciji(kar solatkotu ne gre v glavo in bi mi kar vzel izpit), ker se mi je zgodilo, da se je eno poslovno dejanje nepričakovano zavleklo, na drugem, v naprej dogovorjenem, pa me je že čakalo ca 20 ljudi.

DostMam ::

m0LN4r je izjavil:

Zdaj pa se daj to v korelacijo, koliko se jih je tam peljalo od leta 1928 oz. toliko se jih odpelje nekaj krogov en slab dopoldan turistov.

In to damo v korelacijo z 1.500.000 voznikov na slovenskih cestah, ki naredijo povprečno 15.000 km letno, in to pomnožimo z ___ (izberite poljubno celo število) let. Stavim, da bi korelacija (število smrti/prevoženi km/udeleženca) bila porazna(za ring, seveda).
Ampak, spričo vašega namena samo podžigati debato brez konkretnih argumentov predlagam, da zadevo pustiva pri miru.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DostMam ()

DostMam ::

m0LN4r je izjavil:

A ves, kaj pa ce je v naselju hisa 100 metrov od ceste in je tam doma sin Usaina Bolta in ti sprintne pred avto, da sploh ne opazis.

Ne bo mogoče. Bolt ima moška dvojčka stara komaj 6 mesecev. Takšni še ne šprintajo tako hitro.

solatko ::

DostMam - Enostavno zato, ker v naselju vidnost ni taka, da bi lahko varno ustavil vozilo ob pričakovani nevarni situaciji, ker se ta lahko zgodi izza prvega parkiranega avtomobila, vogana hiše,..... , ko je izpolnjen ta pogoj, hitrost postane neprilagojena, tako pravi fizika. Dekle niti nima izkušenj, da bi po naselju lahko brez skrbi vozila prilagojeno že pri najvišji dovoljeni hitrosti.

ZveeZ - Če je ta odsek del naselja in tak, kot opisuješ, bi morali odločevalci določiti omejitev 70.

mirator - Kako lahko trdiš take neumnosti, prekoračitev hitrosti v naselju v slabem psihofizičnem stanju, na more bit PH in bi moral, glede na tvoje stanje voziti 30-40 ali kvečjemu dovoljenih 50. Če bi se zgodilo karkoli kritičnega, nebi bil v stanju varno ustavit. Če se ti za volanom mudi, je ceneje poklicati taxi. Sicer pa dajete primerjave, da bog se vas usmili. Osebno govorim o prekoračitvi na prazni, pregledni cesti v idealnih vremenskih razmerah, kjer v vidnem polju za varno zaustavitev ni ničesar, razen, če na cesto pade meteor ali pristane letalo.
Jasno mi je samo to, da pojma nimate, kaj je PH in kateri kriteriji morajo bit izpolnjeni, da vozimo s to hitrostjo. Večina mojih voženj s PH je bila pod zakonsko določeno omejitvijo hitrosti, zaradi prilagajanja hitrosti, razmeram na cesti. Nebi ti vzel izpita, samo pojma, kaj je PH nimaš in pač na cesti, vsak dan igraš loto. Vzemi dopolnilnih 5ur AŠ, oziroma dobrega inštruktorja, ki te bo naučil osnov tega pojma, skozi opazovanje tvojih voženj, verjemi, ni slaba invsticija. Potem pa preberi svoje poste še enkrat in moje v celoti še enkrat (ne samo stavke, ki so ti všeč za izdelavo svojih ocen, saj nisi statistični zavod, temveč voznik v rednem prometu. Kadar se mi je mudilo, sem vozil še bolj previdno, da sem sigurno prišel na cilj, ob zamudi pa sem se opravičil, nikoli pa za to pritiskal na gas. Hitro sem vozil samo takrat, ko se mi ni mudilo in nisem bil obremenjen s tem, da pridem ob točnem času, tudi ti nisi, ker si izgubil kar nekaj časa v službenem postopku.
Delo krepa človeka

DostMam ::

solatko je izjavil:

DostMam - Enostavno zato, ker v naselju vidnost ni taka, da bi lahko varno ustavil vozilo ob pričakovani nevarni situaciji, ker se ta lahko zgodi izza prvega parkiranega avtomobila, vogana hiše,..... , ko je izpolnjen ta pogoj, hitrost postane neprilagojena, tako pravi fizika. Dekle niti nima izkušenj, da bi po naselju lahko brez skrbi vozila prilagojeno že pri najvišji dovoljeni hitrosti....

Vprašanje je bilo zakaj vi da, gospa pa ne. Po čem veste, da ona ni bolj sposobna od vas?
Sledeče vprašanje: v katerem delu fizike obravnavamo prilagojeno hitrost?
Znate odgovoriti?

mirator ::

Solatko tebi še to ni jasno, da ti nič ni jasno. Poleg tega počneš stvari, ki jih drugim očitaš. Kaj če bi ti še enkrat v miru prebral moj opisani dogodek. Med drugim sem zapisal
Pospeševanje je bilo že na viaduktu, kjer ni bilo nobenega priključka kašne neprednostne ceste niti nobenega vhoda na kakšno dvorišče. Torej peljal sem prehitro (maksimalna hitrost od 50 do 70 km/h), vendar glede na cestne razmere in vreme s povsem prilagojeno hitrostjo.

Sedaj pa trikrat vdahni in mi lep razloži, zakaj moja hitrost v teh razmerah, čeprav nad omejeno, ni bila po tvojih merilih, prilagojena hitrost.

solatko ::

DostMam - Če vam iz odgovora ni jasno, vam mora to razložit nekdo drug, mimogrede, pri 116 km/h ni voznika, ki bi varno ustavil na 50m, dekle pa bi toliko časa rabila, da bi sploh reagirala. Če tako vozi, ja znak, da o fiziki in delovanju sil, nima pojma. Tam kot je peljala s to hitrostjo ona, tudi jaz nebi vozil s PH toliko, če bi se mi že zmešalo, da kaj takega naredim. Bo dovolj obširno?

mirator - Zato, ker psihofizično nisi bil zbran, kar je eden od pogojev, da lahko izjaviš ali je tvoja vožnja v mejah PH ali ne. Poleg vseh drugih kriterijev. Si prišel pravočasno ali si potem pritiskal še bolj, da bi izgubljeni čas, zaradi postopka, pridobil. Vožnja pod kakršnim koli pritiskom, je še ob tem, da greš preko OH, zelo težko hitrostno prilagojena, razen pri kakšnih voznikih, ki so večkrat na nujni vožnji in imajo izkušnje tudi v takih razmerah, česar pa ti, verjetno nimaš.
Delo krepa človeka

DostMam ::

Solatko, ne gre za obširnost. Zadovoljni bomo tudi s kratkim odgovorom na vprašanji:
- Po čem veste, da gospa ni bolj sposobna od vas?
- V katerem delu fizike obravnavamo prilagojeno hitrost?
Znate odgovoriti?

solatko ::

DostMam - Po vožnji 116 km/h v naselju. Prilagojeno hitrost ima vsak svojo, glede na...... Fizika ne obravnava PH, je pa precej PH odvisna tudi od zakonov fizike.
Kaj hočete s temi provokacijami doseč, je jasno samo vam. Zakaj vas obremenjujejo izvlečki iz posameznih postov, ki v celem postu, ne pomenijo ravno to, kar vi stalno povdarjate tukaj.
Od trditve, da mora bit tudi pri prekoračitvi OH vožnja s PH, nekateri tukaj delate doktorate, pa vi bistvu sploh ne veste, kaj dejansko zejema pojem prilagojena hitrost. Počasi vas bom imel dosti in vam začel linkat maile posameznih inštruktorjev vožnje iz AŠ, kjer boste dobili dokaj dobro razlago, kako voziti, glede na svoje sposobnosti in vse ostalo, da bo vaša vožnja v okviru PH, potem pa še razlaga, zakaj ni dobro voziti brez rezerve na 100%-ih PH, ker je vaš osebni izračun, lahko z napako, če pa stalno vozite na 60-70%-ih, ste pa popolnoma varni, saj ob tem popravljate tudi evntualne napake drugih.

Kratkega odgovora na temo PH ne more dati nihče, razen čistega birokrata, ki vam citira, kar je napisano v tem členu, ki je dovolj kratek in jasen, uporaba v RL pa zahteva nekaj več, kot znanje, ki ga pridobiš v AŠ in tečaju varne vožnje na Vranskem.
Dober inštruktor vam bo to na kratko razložil v kakšnih 5-ih urah dodatne vožnje z vašim avtomobilom, potem pa ostane nabiranje izkušenj in morda kak trening na tujem avtodromu pod nadzorom inštruktorja varne vožnje, tudi pri zelo visokih hitrostih (vse skupaj obstoja tudi za motoriste).
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

DostMam ::

Solatko, ne gre za izvlečke. Gre za celostno razumevanje vašega odnosa do drugih udeležencev v prometu. Želim vam pokazati, da na enostavna vprašanja niste sposobni odgovoriti, ker bi s tem morali priznati, da deli vaše splošne teorije prilagojene hitrosti ne držijo.
Zahvaljujem se vam na odgovor o fiziki.
Na drugi odgovor še čakamo...

GupeM ::

solatko je izjavil:

mimogrede, pri 116 km/h ni voznika, ki bi varno ustavil na 50m.

Čakaj, kako hitro je že vozil tisti voznik Lamborghinija, katerega ti poveličuješ v odličnega voznika? In na kakšni "varnostni razdalji" za vozilom pred sabo? Tako je. Več kot 116 km/h z manj kot 20 m "varnostne" razdalje.

Naj te spomnim:






Gre za navadnega bedaka, ki nori po cesti. Tisti, ki mislijo, da je to varna vožnja, so pa še večji bedaki.

Bolj ko plezaš, bolj si zaplezan.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

m0LN4r ::

Na teh slikah je maks hitrost 160km/h to ni bas dosti, tolko se bom jaz zdaj odpeljal na siht, pa se prehitevali me bodo.

Zdaj pozimi je mal pocasneje ja, ampak poleti 160 ni nic. Tok se se stare mamce in dedki peljejo.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

GupeM ::

Seveda. Ob "varnostni" razdalji 10 m. In s polovico avta na voznem in polovico na prehitevalnem pasu.

scipascapa ::

Zakaj pa imamo omejitve potem?

solatko ::

Ko ne bom vsako jutro videl takih informacij, bom morda pomislil, da nekateri vozniki le vedo, kaj je vožnja s PH
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

GupeM - V naselju? Če bi kaj podobnega, kdaj v življenju vozil, bi videl, da je to popolnoma druga kategorija, tudi pri ustavljanju. Tak avto si kupi voznik, ki ve, kako se tak avto obnaša na cesti. Varnostna razdalja je en od bistvenih sestavin vožnje s prilagojeno hitrostjo.

scipascapa - Če bi bili v zgodovini prevozov brez vlečne živali taki zategnjeni pravičniki, bi se danes promet na železnici in cesti odvijal s hitrostjo vlečne živali, saj je bilo takrat vse, kar je bilo hitreje, nedojemljivo. Omejitve hitrosti so pač del dogovorjenih pravil v prometu, prirejenih na povprečnega voznika. Ob novih in novih dognanjih, se ta pravila dopolnjujejo, tako rigorozne omejitve na AC pa so se zgodile po prvi naftni krizi in zaradi izpustov, ki so pri višjih hitrostih, mnogo večji. Šele potem so ugotovili, da to pozitivno deluje tudi na prometno varnost. Strada del sole, je bila do prve naftne krize brez omejitev, enako avstrijske in nemške AC.
Omejitve imaš v glavnem na vseh področjih družbenega življenja, saj drugače družba ne more funkcionirat. Nihče pa ne more vehementno trdit, da je maximalna omejitev tista, ki tudi po tehničnih karakteristikah in normalnih vremenskih pogojih, ne omogoča hitrejše vožnje in, da je taka vožnja zaradi tehničnih omejitev, smrtno nevarna ali pa pride lahko celo do eksplozije vozila.
Vsi se strinjamo, da je taka vožnja prekršek, ki jo države različno sankcionirajo. Največji problem v varnosti prometa, je to, da večina voznikov, vozi hitreje, kot so njihove sposobnosti pri takih hitrostih, pravilnega reagiranja ob pričakovanih nevarnih dogodkih, torej so omejitve zaradi tega, postavljene previsoko in so trendi, da se te hitrosti zniža AC 90-100, lokalne ceste 70-80 in naselja 30. Tudi v ZDA so, glede na to, da so v prometu in infrastrukturi pionirji razvoja, omejitve prej smešno nizke, kot normalne pa imajo vseeno ogromno mrtvih v prometu, kar pokaže, da samo omejitve niso dovolj, da je potrebno (to avtomobilski proizvajalci na polno delajo) nenehno izpopolnjevati varnostne mehanizme in sisteme v vozilih, da se pa na vzgoji novih voznikov in preverjanju že vozečih, na določeno obdobje, ne dela praktično nič. Ravno tako se ne dela na spremljanju psihofizičnih lastnosti voznikov, prektično do 80-ega leta in so v prometu tudi taki, ki bi na zdravniškem pregledu pogrnili na celi črti. Pri nas je največji povdarek na represiji in se v bistvu z varnostjo ukvarja samo policija, v prometno razvitih državah pa kar nekaj ministrstev.
Delo krepa človeka

GupeM ::

solatko je izjavil:

GupeM - V naselju? Če bi kaj podobnega, kdaj v življenju vozil, bi videl, da je to popolnoma druga kategorija, tudi pri ustavljanju. Tak avto si kupi voznik, ki ve, kako se tak avto obnaša na cesti. Varnostna razdalja je en od bistvenih sestavin vožnje s prilagojeno hitrostjo.

Ahaaaa... Nisem vedel da se avto pri 160 km/h zunaj naselja ustavi na 10 m, za znakom za naselje se pa ne ustavi pri 116 km/h na 50 m. Zanimiva fizika tam pri vas. Daj mi prosim demonstriraj to.

Pa nima veze, kakšen voznik si kupi tak avto, sam si rekel, da pri 116 km/h ni voznika, ki bi ustavil na 50 m. Torej tisti tvoj idol z zgornjih slik je ravno tako bedak kot ti, ki zagovarjaš takšno početje.

Mimogrede, tudi za čisto drugo kategorijo veljajo fizikalna pravila. Razen za kategorijo, ki jo ne vem katera droga povzroča v tvoji glavi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

GupeM ::

Sicer pa prehitevanje po desni mimo tiste nesreče, ki jo je objavil solatko:

prehitevanje po desni mimo nesreče

solatko ::

GupeM - Poglej cel posnetek in komentiraj vožnjo. Navedi kje in kolikokrat je bila njegova vožnja nevarnejša od drugih. Čo opazuješ pojemke iz 300+ na 150- bi ti morala bit osnova mojih trditev jasna. Govorimo o vozniku s posnetka, ne o meni in moji vožnji, jaz namreč za hitrosti preko 250 nisem pripravljen, zato hitreje v življenju nisem peljal, sem se pa peljal z dobrim voznikom, krepko preko 300 in me ni bilo strah, ker sem vedel iz katerih logov je bil. Sem bil pa včasih kar malo v skrbeh za moje zdravje in varnost drugih, pri voznikih, ki preko 90 niso nikoli v živjenju pognali avtomobila. Zato se umiri in začni komentirat celotne poste ali bodi tiho, ker postajaš s svojimi insinuacijami precej žaljiv pa se nebi rad spustil na tvoj nivo komentiranja.
Postavi vzporedno lambota in cliota pa ugotovi kdo se bo prej ustavil, ali lambo iz 300 do 0 ali clio iz 160-0, podobne primerjave sem videl v živo in so mi bile določene zadeve veliko bolj jasne, kot povprečnemu opazovalcu video posnetkov. V takem avtu te ob pospeševanju pritisne na sedž, ob pojemku brzine pa telo vleče k šipi in če nebi bilo takih varnostnih pasov, kot v teh avtih so, bi poletel na armaturo.
Moje osebno mnenje o prhitevanju po desni je znano - nikoli.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

GupeM ::

solatko je izjavil:

GupeM - Poglej cel posnetek in komentiraj vožnjo. Navedi kje in kolikokrat je bila njegova vožnja nevarnejša od drugih. Čo opazuješ pojemke iz 300+ na 150- bi ti morala bit osnova mojih trditev jasna. Govorimo o vozniku s posnetka, ne o meni in moji vožnji, jaz namreč za hitrosti preko 250 nisem pripravljen, zato hitreje v življenju nisem peljal, sem se pa peljal z dobrim voznikom, krepko preko 300 in me ni bilo strah, ker sem vedel iz katerih logov je bil. Sem bil pa včasih kar malo v skrbeh za moje zdravje in varnost drugih, pri voznikih, ki preko 90 niso nikoli v živjenju pognali avtomobila. Zato se umiri in začni komentirat celotne poste ali bodi tiho, ker postajaš s svojimi insinuacijami precej žaljiv pa se nebi rad spustil na tvoj nivo komentiranja.
Postavi vzporedno lambota in cliota pa ugotovi kdo se bo prej ustavil, ali lambo iz 300 do 0 ali clio iz 160-0, podobne primerjave sem videl v živo in so mi bile določene zadeve veliko bolj jasne, kot povprečnemu opazovalcu video posnetkov. V takem avtu te ob pospeševanju pritisne na sedž, ob pojemku brzine pa telo vleče k šipi in če nebi bilo takih varnostnih pasov, kot v teh avtih so, bi poletel na armaturo.

Daj nehaj no. Preberi svoje stare komentarje, kdo je žaljiv. Zate smo vsi na drogah, v resnici si pa ti tisti, ki se dnevno zadevaš. S čiki. Pa bolj ko pišeš, bolj verjamem da si še na čem hujšem. Nima veze, kako hitro se Lambo ustavi in kako hitro Clio. 10 m pri 160 km/h ni dovolj pod nobenim pogojem. Pa če ves crack na tem svetu posnifaš.

Sicer pa na armaturo poletiš tudi pri Cliotu, ne rabiš nobenega Lambota za to.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

solatko ::

GupeM - O 10-ih metrih govoriš ti, jaz o 50m. Vozniki, ki se na cesti obnašajo neodgovorno, so ali psihoti ali na opojnih substancah, to ni žaljivo, temveč dejstvo, oprosti, če sem ti stopil na repek.
Pri pojemku hitrosti, ko zavira motor, tudi pri navitem cliotu nisem letel na šipo. Ne govorim o polnem zaviranju. Pri 300+ večino dela pri pojemku naredi nekaj 100kw v mašini, zavira se samo toliko, da se mašini ne zrola. Če bi vse pojemke na F1 opravili samo z zavorami, bi po nekaj krogih odpovedale, ne glede na kvaliteto materialov. Večino dela pri teh manevrih naredi navor motorja.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

ZveeZ ::

Torej voznik lambota je vozil s prilagojeno hitrostjo, tista voznica v naselju pa ne, ceprav je varno ustavila?

scipascapa ::

GupeM je izjavil:

Sicer pa prehitevanje po desni mimo tiste nesreče, ki jo je objavil solatko:

prehitevanje po desni mimo nesreče


jaz pa vidim konstantno in neupravičeno vožnjo po levem pasu...zakaj?

mirator ::

V tem primeru ne gre za prehitevanje ampak obvoz oz. vožnjo mimo. Nesreča je anomalija, zato je srečanje z njo odvisno od situacije do situacije.

Tidule ::

solatko je izjavil:

GupeM - O 10-ih metrih govoriš ti, jaz o 50m. Vozniki, ki se na cesti obnašajo neodgovorno, so ali psihoti ali na opojnih substancah, to ni žaljivo, temveč dejstvo, oprosti, če sem ti stopil na repek.
Pri pojemku hitrosti, ko zavira motor, tudi pri navitem cliotu nisem letel na šipo. Ne govorim o polnem zaviranju. Pri 300+ večino dela pri pojemku naredi nekaj 100kw v mašini, zavira se samo toliko, da se mašini ne zrola. Če bi vse pojemke na F1 opravili samo z zavorami, bi po nekaj krogih odpovedale, ne glede na kvaliteto materialov. Večino dela pri teh manevrih naredi navor motorja.


Tudi ce govoris 50m, bo lambo pri 300 kmh prevozil vec kot toliko preden bo voznik sploh reagiral.

Kar se pa zaviranja tice:

https://www.random-science-tools.com/ph...

Tako da ja, clio pri 150 km/h bo bistveno prej ustavil kot labo pri 300 km/h. Ce seveda upostevamo splosne fizikalne zakonitosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

GupeM ::

scipascapa je izjavil:

GupeM je izjavil:

Sicer pa prehitevanje po desni mimo tiste nesreče, ki jo je objavil solatko:

prehitevanje po desni mimo nesreče


jaz pa vidim konstantno in neupravičeno vožnjo po levem pasu...zakaj?


Vidiš narobe. Zapeljal sem na levi pas, ker sem prehitel krajšo kolono s kamionom spredaj. Med vožnjo mimo nesreče pa menda ne bom zapeljal nazaj na desni pas, medtem ko tam postavljajo količke in pomagajo pri nesreči, ali? Po tem, ko sem bil mimo nesreče, bi se pa seveda vrnil na vozni pas, če ne bi bedak prehiteval po desni. Kot lahko vidiš, se je moder avto pred mano hotel vrniti na vozni pas (sicer brez smerokaza), pa se ni mogel, ker je ta bedak silil mimo po desni.

solatko je izjavil:

GupeM - O 10-ih metrih govoriš ti, jaz o 50m.

Ok, zdaj pa razumem. Noben voznik ni sposoben ustaviti avta pri 116 km/h na 50 m (kot govoriš ti). Obstajajo pa vozniki, ki so sposobni ustaviti Lambota pri 160 km/h na 10 m (Toliko približno je "varnostna" razdalja tvojega idola na tistem video posnetku). Ok, zdaj pa štima fizika.

solatko je izjavil:

Ne govorim o polnem zaviranju. Pri 300+ večino dela pri pojemku naredi nekaj 100kw v mašini, zavira se samo toliko, da se mašini ne zrola. Če bi vse pojemke na F1 opravili samo z zavorami, bi po nekaj krogih odpovedale, ne glede na kvaliteto materialov. Večino dela pri teh manevrih naredi navor motorja.

Aja, seveda. Lambota v 50 m ustaviš samo z zaviranjem mašine. Če zraven še zaviraš, pa še hitreje. Ampak pozabljaš eno. Lahko ti mašina pri 300 km/h zavira toliko, da se začne vrteti z 0 obrati. Ampak to avta še ne bo ustavilo, ker za ustavitev je pomembno trenje med gumo in asfaltom. Fizika ti res ni močna stran.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

scipascapa ::

mušter :)

GupeM ::

Tidule je izjavil:

Kar se pa zaviranja tice:

https://www.random-science-tools.com/ph...

Tako da ja, clio pri 150 km/h bo bistveno prej ustavil kot labo pri 300 km/h. Ce seveda upostevamo splosne fizikalne zakonitosti.

Ne, narobe. Poslušaj solatka. Lambo z navorom mašine poveča trenje med gumami in asfaltom.

GupeM ::

scipascapa je izjavil:

mušter :)

Ne razumem.

rosomah ::

phoh-ja......
phehehh-he.he.he heh-eh
vožnja s ph preko oh ni nikoli ph.....
pa ne mi zdaj: saj vem... kaznovan bom.... pa to....
sem trznil na ježka, ki je stekel čez cesto pri oh.... no, pa kaj??!!
supa'drajva' press

UganiKdo ::

GupeM je izjavil:


Aja, seveda. Lambota v 50 m ustaviš samo z zaviranjem mašine. Če zraven še zaviraš, pa še hitreje. Ampak pozabljaš eno. Lahko ti mašina pri 300 km/h zavira toliko, da se začne vrteti z 0 obrati. Ampak to avta še ne bo ustavilo, ker za ustavitev je pomembno trenje med gumo in asfaltom. Fizika ti res ni močna stran.


vidim, da na ša gnila soalta spet prodaja idiotizme kako je navor motorja čudežno izboljša oprijem med gumo in podalago. Zdaj bo pa po svoji maniri pridno pojedel tabletke in poniknil za par dni, potem pa bo veselo prišel nazaj delat bedaka iz sebe. 100x videno, ko je v preteklosti prodajal ta idiotizem. Ali pa o tem kako zeleni val deluje v obe smeri, kako zrak ni primerno polnilo za gume in podobne pravljice iz zaprtega oddelka.
««
213 / 291
»»