» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
208 / 293
»»

Pithlit ::

Spxy je izjavil:

Pithlit je izjavil:

GrimReaper2 je izjavil:

Pa naj nekdo že posname vožnjo vsaj 30km, da nima problemov

Včeraj. Slabih 500km. 400km od tega po avtocesti. Niti enega omembe vrednega problema.


A to je tista varjanta, če ne vidiš problema, si problem ti? :)

Ah lej, kar se mene tiče gre lahko bilo kdo z mano en krogec.
Life is as complicated as we make it...

m0LN4r ::

UganiKdo je izjavil:

m0LN4r je izjavil:



Vceraj pa ga je resnicno zmagal voznik manjsega tovornjaka. Se peljem, kot vedno v sluzbo, glavna hitra cesta, lepih 100kmh tempomat, pol pa z polno hitrostjo prileti ta sleper iz desne na glavno cesto, sledilo je seveda zaviranje na polno, hvala bogu je pomagal ABS in zimske gume. Voznik sleperja pa samo gasa naprej, kot da ni nic.



Ce bi namesto lepih 100 km/h peljal 90 km/h kolikor je omejitev bi bila situacija bistveno manj tvegana in bi bistveno lazje odreagiral. Ampak psihopati, ki niste sposobni spostovat prometnih predpisov vidite samo napake drugih in orgazmirate nad lazno predstavo o svojih superiornih sposobnostih.

Jaz sem se vozil po omejitvi, ce je tvoj horizont razumevanja, da obstaja samo 90, je to tvoj problem in hkrati ne spremeni dejstva o malomarnem odvzemu prednosti.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

solatko ::

Prevozil sem ogromno km in se mi ni niti enkrat zgodilo kaj, kar nebi pričakoval in ustrezno reagiral, nekateri imajo pa problem že na poti iz stanovanja do avtomobila. Takim pameten nasvet, ki vam bo ohranil živce in travme - uporabljajte javni prevoz, saj za v promet, niste dovolj usposobljeni pa tudi psihofizičnih lastnosti za to, nimate.
Delo krepa človeka

cvalsr ::

"""
Prevozil sem ogromno km in se mi ni niti enkrat zgodilo kaj, kar nebi pričakoval in ustrezno reagiral
"""

Pa Jadran si razdelil na pol, da si šel po suhem v Trst po kavbojke. Nazaj grede si pa kar po vodi hodil, na koncu si pa še vodo spremenil v vino, kajneda, Solatko? Koliko si pa mrtvih obudil?

(sajtivseverjamemopress) :))

m0LN4r ::

Jaz mu verjamem, imam zelo podobne izkusnje. Ogromno kilometrov nadpovprecno hitro v primerjavi z vecino in se nobene nesrece.

Ne bom rekel vecina, ampak ce bi 1/3 motoricno, psihofizicno manj sposobnih z pomanjkanjem zaznavanja in pocasnimi reakcijami "invalidov" uporabilo javni transport ali pa najelo soferja, bi lahko bil tempo na cestah veliko hitrejsi, ker bi bil vsak sposoben prehitet traktor, avtobus itn.

Ko sem se se vozil s prevozi sem tudi opazil, da so ziherasi soferji zelo neprilagodljvi, ce jih kaj vrze iz vsakdanje rutine ali pa vozijo enako hitro/pocasno pa ce je mokra cesta, zima ali pa suho poletje.
Enako mocno zavirajo ne glede na to koliko je oprijema v danih vremenskih razmerah.

Vecino jih vrzes na simulator in odletijo dol v prvem ovinku.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

maticb492 ::

Jaz sem bil enkrat na prevozih, ko je punca v kontra smer uvoz na avtocesti zapeljala (sicer je opazila takoj pri prvem znaku in smo šli rikverc nazaj)... ampak po AC pa skos "varno" 110km/h in nič nismo prehitevali :))
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

m0LN4r ::

PS: Trenutno pa dobi izpit prakticno vsak, ki se nekak prebije skozi tisto dolgocasno urco voznje na izpitu in na zdravniskem je bil z cokolado in kuverto.

Izpit je pac premalo zahteven in raznolik. 40 let nazaj niti varnostne voznje nihce ni delal, kaj sele da bi enkrat v zivljenju sli na raceland in zvezbali teorijo hitrejse voznje.

Pol pa se cudimo, ko starejsa gospa odleti s ceste pa se ji sploh ne sanja zakaj je na spolzkem odletela, ce se pa vsak dan pelje po isti cesti z enako hitrostjo.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

sheeshkar ::

m0LN4r je izjavil:

Ne bom rekel vecina, ampak ce bi 1/3 motoricno, psihofizicno manj sposobnih z pomanjkanjem zaznavanja in pocasnimi reakcijami "invalidov" uporabilo javni transport ali pa najelo soferja, bi lahko bil tempo na cestah veliko hitrejsi, ker bi bil vsak sposoben prehitet traktor, avtobus itn.

Ne bom rekel večina, ampak če bi 1/3 mentalno omejenih divjakov, ki mislijo, da hitra vožnja zdravi impotenco in/ali veča njihove mikropenise, raje uporabilo javni transport ali pa najelo šoferja, bi lahko bile ceste veliko bolj varne, ker bi na njih ostali predvsem normalni vozniki, ki razumejo, da se je v prometu potrebno prilagajati predvsem šibkejšim/manj sposobnim in ne, da bi bilo potrebno promet ali infrastrukturo kakorkoli prilagajati samooklicanim supermanom, ki so "prevozili ogromno kilometrov" in zato mislijo, da jim to daje pravico kršenja CPP.

Takšni divjaki prijazno odjebite iz naših cest in že samo s tem bo promet veliko bolj varen ter hkrati tudi bolj tekoč, kar vam tudi še vedno ni jasno.

Zgodovina sprememb…

donvito ::

sheeshkar je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Ne bom rekel vecina, ampak ce bi 1/3 motoricno, psihofizicno manj sposobnih z pomanjkanjem zaznavanja in pocasnimi reakcijami "invalidov" uporabilo javni transport ali pa najelo soferja, bi lahko bil tempo na cestah veliko hitrejsi, ker bi bil vsak sposoben prehitet traktor, avtobus itn.

Ne bom rekel večina, ampak če bi 1/3 mentalno omejenih divjakov, ki mislijo, da hitra vožnja zdravi impotenco in/ali veča njihove mikropenise, raje uporabilo javni transport ali pa najelo šoferja, bi lahko bile ceste veliko bolj varne, ker bi na njih ostali predvsem normalni vozniki, ki razumejo, da se je v prometu potrebno prilagajati predvsem šibkejšim/manj sposobnim in ne, da bi bilo potrebno promet ali infrastrukturo kakorkoli prilagajati samooklicanim supermanom, ki so "prevozili ogromno kilometrov" in zato mislijo, da jim to daje pravico kršenja CPP.

Takšni divjaki prijazno odjebite iz naših cest in že samo s tem bo promet veliko bolj varen ter hkrati tudi bolj tekoč, kar vam tudi še vedno ni jasno.

En velik +1 Točno tako!

m0LN4r ::

sheeshkar je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Ne bom rekel vecina, ampak ce bi 1/3 motoricno, psihofizicno manj sposobnih z pomanjkanjem zaznavanja in pocasnimi reakcijami "invalidov" uporabilo javni transport ali pa najelo soferja, bi lahko bil tempo na cestah veliko hitrejsi, ker bi bil vsak sposoben prehitet traktor, avtobus itn.

Ne bom rekel večina, ampak če bi 1/3 mentalno omejenih divjakov, ki mislijo, da hitra vožnja zdravi impotenco in/ali veča njihove mikropenise, raje uporabilo javni transport ali pa najelo šoferja, bi lahko bile ceste veliko bolj varne, ker bi na njih ostali predvsem normalni vozniki, ki razumejo, da se je v prometu potrebno prilagajati predvsem šibkejšim/manj sposobnim in ne, da bi bilo potrebno promet ali infrastrukturo kakorkoli prilagajati samooklicanim supermanom, ki so "prevozili ogromno kilometrov" in zato mislijo, da jim to daje pravico kršenja CPP.

Takšni divjaki prijazno odjebite iz naših cest in že samo s tem bo promet veliko bolj varen ter hkrati tudi bolj tekoč, kar vam tudi še vedno ni jasno.
Posplosevanje je problem ja.
- Hitreje, dinamicno != divjanje, ampak normalni bi to morali znati locit
- prilagajanje sibkim je samo posledica in normalnost ravno zaradi tega, ker ima opravljanje izpita standarde kognitivnih vescin postavljeno brutalno prenizko oz. pred uvedbo obvezne varnostne voznje prakticno se nizje
- hitrejsi se znamo prilagoditi, ampak problem ste ravno vi "normalni" ki se ne znate prilagoditi vremenskim razmeram primerno, ampak ce bi bolj natacno prebral, kaj sem nazadnje napisal bi razumel
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::

Problem vas normijev je ravno to, da je za vas omejitev enaka v vseh vremenskih razmerah in prometnih situacijah. Saj v vecini ravno normiji letite dol z cest, pa se vam niti ne sanja zakaj ste pristali v jarku, kljub temu, da sveto upostevate CPP, pa bi rekel, da ga vecina vas ravno ne, ker ste seveda normiji hkrati tudi tisti, ki se izven naselja vozite 70km/h in tudi znotraj naselja 70km/h in v coni 30 pa peljete 50, pozimi, poleti, na suhem ali dezju, nima veze.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

sheeshkar ::

m0LN4r je izjavil:

Posplosevanje je problem ja.
- Hitreje, dinamicno != divjanje, ampak normalni bi to morali znati locit
- prilagajanje sibkim je samo posledica in normalnost ravno zaradi tega, ker ima opravljanje izpita standarde kognitivnih vescin postavljeno brutalno prenizko oz. pred uvedbo obvezne varnostne voznje prakticno se nizje
- hitrejsi se znamo prilagoditi, ampak problem ste ravno vi "normalni" ki se ne znate prilagoditi vremenskim razmeram primerno, ampak ce bi bolj natacno prebral, kaj sem nazadnje napisal bi razumel

Kršenje omejitev hitrosti = divjanje. Lahko se pregovarjamo o različnih stopnjah divjakov glede na velikost in pogostost kršenja omejitev, ampak dejstvo je, da vožnja nad omejitvami je kršenje CPP, ki poleg lastne varnosti izjemno ogroža tudi varnost ostalih udeležencev, torej molnar, solatko in podobni omejenci, ki sami priznavate, da pogosto vozite nad omejitvami, ste nesporni divjaki.

Kar je pa še huje, za razliko od večine ostalih zblojencev, ki divjajo po naših cestah, vidva s solatkom takšno vožnjo še zagovarjata po forumih in s tem dajeta potuho ostalim idiotom, ki z branjem vajinih zmazkov mislijo, da je takšna vožnja nekaj normalnega (mogoče celo pravilnega) in morda tudi morebitnim bodočim voznikom, ki jim s tem dajeta izjemno slab zgled. Odjebita iz naših cest in odjebita iz oddelka "Na cesti".

m0LN4r je izjavil:

Problem vas normijev je ravno to, da je za vas omejitev enaka v vseh vremenskih razmerah in prometnih situacijah. Saj v vecini ravno normiji letite dol z cest, pa se vam niti ne sanja zakaj ste pristali v jarku, kljub temu, da sveto upostevate CPP, pa bi rekel, da ga vecina vas ravno ne, ker ste seveda normiji hkrati tudi tisti, ki se izven naselja vozite 70km/h in tudi znotraj naselja 70km/h in v coni 30 pa peljete 50, pozimi, poleti, na suhem ali dezju, nima veze.

A nisi ravno v prejšnjem prispevku govoril nekaj o "posploševanju"? Saj ne moreš verjeti... :))

Dimnik ::

Ne ga biksat....solatko dobil konkurenco, molnar, ampak do solatkojovih sposobnosti, ti manjka še ohoho let

m0LN4r ::

Ne razumes, ce se peljes izven naselja vec kot 70 si divjak, ce pa se stara mama pelje v coni 30 "samo" 40+ je vse kul, saj se ona pelje "samo" 42, divjak pa izven vasi leti z 84, kjer bi stara mama ze omedlela.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Dimnik ()

sheeshkar ::

m0LN4r je izjavil:

Ne razumes, ce se peljes izven naselja vec kot 70 si divjak, ce pa se stara mama pelje v coni 30 "samo" 40+ je vse kul, saj se ona pelje "samo" 42, divjak pa izven vasi leti z 84, kjer bi stara mama ze omedlela.

Kdo to pravi? Kakšen citat mogoče?

Ahim ::

Dejstvo je, da so na cesti tako divjaki, kot nesposobni za voznjo. Ene in druge bi bilo treba odstraniti iz prometa za varnost njih samih in vseh ostalih, pri tem pa tisti, katerih naloga naj bi to bila (torej policija/redarstvo, osebni zdravniki ...) ne opravljajo svojega dela.

m0LN4r ::

Pravim, da ne razumes kdo so pravi divjaki in zakaj pocasnezi, ki upostevajo CPP letijo s cest, nic hudega.

Verjetno si eden izmed tistih Karen, ki na plocniku mahajo glasnemu avtu, ki se pelje 50, tistemu tihemu s 60 pa ne mahas, ker pac glasno == avtomaticno divjak.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::

Ahim je izjavil:

Dejstvo je, da so na cesti tako divjaki, kot nesposobni za voznjo. Ene in druge bi bilo treba odstraniti iz prometa za varnost njih samih in vseh ostalih, pri tem pa tisti, katerih naloga naj bi to bila (torej policija/redarstvo, osebni zdravniki ...) ne opravljajo svojega dela.

Za zacetek bi bilo super, ce se uvede sledece:
- obvezna varna voznja vseh, ki so starejsi od 40 in ali opravljali izpit pred vec kot 10 leti
- vsem, ki so opravljali izpit pred vec kot 30 leti, ponovni zdravniski pregled s temeljitim pregledom kongitivnih vescin
- vsem, ki so opravljali izpit vec kot 30 let nazaj, ponovno opravljanje poligonskega dela
- pa se marsikaj bi se lahko dodalo,
vsak, ki ima izpit bi moral prevoziti vsaj 10 krogov na gaju, v dezju v 20 minutah ali manj - pa to je res radodarna stevilka.

Ampak ocitno je dovolj, ce znas napol slep, z 30 stopinjskim vidnim kotom in zaspan, brez kakrsnega koli obcutka obracati volan.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Dimnik ()

solatko ::

cvalsr - cca 20%-om voznikov, se v dolgoletni praksi, ne zgodi nič nepredvidljivega, ker so dobri vozniki, tistim pa, ki imajo polno glavo drugih reči in ne tistega kar trenutno počnejo pa se na vsaki vožnji dogaja. Če bi se meni, nebi vozil.

m0LN4r - Varna vožnja, kot se uči pri nas je navaden BS za pobiranje denarja. Šola dobre vožnje se izvaja pri realnih hitrostih na poligonih, ki to omogočajo. Na teh naših enodnevnih ekskuzijah pa samo pokažejo in to preveč zgoščeno, kaj se na cesti lahko pripeti, niti slučajno pa te ne morejo v tistem času naučit, kako se v takih in podobnih situacijah v realnem prometu, varno rešit. To je potrebno ponavljat toliko časa, da pride v podzavest in o tem ne razmišljaš, temveč v danem trenutku v momentu reagiraš, kot prestavit iz 3-je v 4-to. Nekateri smo se zavestno odločili žrtvovati čas in denar za to, nekateri sploh ne vedo, da kaj takega obstoja. V prometu smo oboji, eni se pač ne zaletavamo, najhujši primeri imajo za seboj smrtne žrtve, večinoma zato, ker tistega kar so probali na Vranskem, niso nadaljevali na resnem poligonu pri realnih hitrostih, to je ptibližno tako, kot, da bi smučar vedel približno kako se vozi smuk, kakšni so možni dogodki in bi se pognal na stezo. Vsi bi se morali zavedat, da je realen promet, čisto nekaj drugega, kot je sprobal v šoli varne vožnje na Vranskem.

sheeshkar - In potem se šibkejši/manj usposobljeni zaletavajo med seboj in polnijo stolpce prometnih nesreč. Veliko hitrejših, ki te najbolj motijo, lahko pelje tudi počasi in se ne zaletava, opic, ki znajo samo vrtet volan in pritiskat do podna, je na srečo, bolj malo na cestah, saj jih veliko, kmalu konča v jarku in potem pridejo k sebi. Če bi bil funkcionalno pismen, bi iz mojih postov ugotovil, kakšno vožnjo propagiram, samo najprej moraš vedet kaj je PRILAGOJENA HITROST, vedno in povsod, pri takem načinu, te lahko preseneti samo pristanek NLP-ja, nič drugega. 1/3-ino smrtnih žrtev na naših cestah povzročijo vozniki, ki vozijo pod vplivom opojnih substanc pa se ne pogovarjate o drugem, kot o kršenju OH, zaradi te kršitve je na naših cestah povprečno 1-2 mrtva, vam pa se to zdi uuuuuuuuuua. Tisti, ki včasih vozimo hitreje (80%-ov naših voženj, je zaradi prilagajanja razmeram na cesti pod omejitvijo), smo se tega tudi naučili in vozilo tudi pri višjih hitrostih obvladamo, ne podpiramo pa pritiskanja na gas ob neupoštevanju varnostnih vidikov, kar se največ dogaja med motoristi, preveč pa tudi pri avtomobilistih. Dejstvo je, da bi se vsak voznik moral zavedat, kje so njegove meje in voziti s primerno hitrostjo. Mlade motoriste smo učili, da navit ročko gasa zna čisto vsak, varno ustavit pa se je potrebno naučit in dokler tega ne znajo, naj vozijo počasi, saj jim ne bo nič ušlo. Kdor nas je poslušal, je bil ali bo desetletja motorist, kdor nas ni je v Soči ali na Žalah. Ne sprejemam tvojih obtožb, da mlade spodbujam k divjanju in, če berejo vse moje poste, zraven razmišljajo in se imajo radi, bojo naredili marsikaj, preden bojo začeli voziti hitreje. Noben rally ali druge vrste dirkač, to ni postal v zibki, temveč je za vsakim ogromno ur trdih treningov, razbitih motorjev ali avtomobilov, preden dobi šanso voziti kaj konkretnega, podobno kot velja za voznike VIP oseb ali protokola, s tem, da so pri teh še druge oblike treningov, ker je na vsak način potrebno zaščititi potnike, tudi pred terorističnimi napadi ali poizkusi atentatov.

Ahim - Tudi ti si prepričan, da je OH kategorija, ki edina ohranja življenja in so vsi tisti, ki na prazni cesti kršijo omejitev, najmanj potencialni morilci, ne zavedaš pa se tega, da se večina nesreč, tudi smrtnih, zgodi v okviru omejitev, zaradi neprilagojene hitrosti, kaj pa je to pa tako, kot večina razpravljalcev ne veš, saj nikoli nebi imel prekratke varnostne razdalje, če bi ta pojem poznal.
Delo krepa človeka

m0LN4r ::

Razlika je v dojemanju, jaz v resnici sploh ne divjam, ampak za razne sheshkarje izgleda mogoce res hitro.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

sheeshkar ::

m0LN4r je izjavil:

Pravim, da ne razumes kdo so pravi divjaki in zakaj pocasnezi, ki upostevajo CPP letijo s cest, nic hudega.

Še en, ki poleg CPPja ne razume niti osnovnih zakonov fizike... Kako bo nekdo, ki upošteva CPP (torej vozi s prilagojeno hitrostjo v VSEH razmerah na cesti) letel iz ceste? Jah, kvečjemu tako, da ga bo dol izrinil kakšen divjak kot je molnar ali solatko.

m0LN4r je izjavil:

Verjetno si eden izmed tistih Karen, ki na plocniku mahajo glasnemu avtu, ki se pelje 50, tistemu tihemu s 60 pa ne mahas, ker pac glasno == avtomaticno divjak.

Ti še ni jasno, da nekateri zagovarjamo vožnjo po CPP za VSE PROMETNE UDELEŽENCE? Da bo za tiste bolj "posebne" še bolj jasno - tukaj nihče ne zagovarja idiotov, ki peljejo 70 tako v naselju, kot izven naselja, ali tistih, ki se ne znajo pravilno vključiti na avtocesto, ali tistih, ki med vožnjo pošiljajo SMSe itd. Ampak, za razliko od določenih pacientov, hkrati kritiziramo tudi kršenje omejitev, s čimer se pa za razliko od ostalih naštetih kršitev nekateri primitivci na tem forumu že leta in leta hvalijo ter hkrati trkajo po prsih, kako so nadsposobni vozniki, ki bi premagali tudi Senno na ulicah Monaca.

Ne dvomim, da bo tudi vse to preveč zapleteno za nekatere, zato se bodo zaradi pomanjkanja argumentov ponovno obrnili na otročja podtikanja, kako naj bi vozili tisti, ki zagovarjamo CPP. Če vam to pomaga pri vaši impotenci, ok, naj vam bo, ker to vsaj nikogar ne ogroža. Ampak za božjo voljo, prosim nehajte svoje mentalne probleme "zdraviti" z divjanjem po naših cestah.

solatko je izjavil:

sheeshkar - In potem se šibkejši/manj usposobljeni zaletavajo med seboj in polnijo stolpce prometnih nesreč. Veliko hitrejših, ki te najbolj motijo, lahko pelje tudi počasi in se ne zaletava, opic, ki znajo samo vrtet volan in pritiskat do podna, je na srečo, bolj malo na cestah, saj jih veliko, kmalu konča v jarku in potem pridejo k sebi. Če bi bil funkcionalno pismen, bi iz mojih postov ugotovil, kakšno vožnjo propagiram, samo najprej moraš vedet kaj je PRILAGOJENA HITROST, vedno in povsod, pri takem načinu, te lahko preseneti samo pristanek NLP-ja, nič drugega. 1/3-ino smrtnih žrtev na naših cestah povzročijo vozniki, ki vozijo pod vplivom opojnih substanc pa se ne pogovarjate o drugem, kot o kršenju OH, zaradi te kršitve je na naših cestah povprečno 1-2 mrtva, vam pa se to zdi uuuuuuuuuua. Tisti, ki včasih vozimo hitreje (80%-ov naših voženj, je zaradi prilagajanja razmeram na cesti pod omejitvijo), smo se tega tudi naučili in vozilo tudi pri višjih hitrostih obvladamo, ne podpiramo pa pritiskanja na gas ob neupoštevanju varnostnih vidikov, kar se največ dogaja med motoristi, preveč pa tudi pri avtomobilistih. Dejstvo je, da bi se vsak voznik moral zavedat, kje so njegove meje in voziti s primerno hitrostjo. Mlade motoriste smo učili, da navit ročko gasa zna čisto vsak, varno ustavit pa se je potrebno naučit in dokler tega ne znajo, naj vozijo počasi, saj jim ne bo nič ušlo. Kdor nas je poslušal, je bil ali bo desetletja motorist, kdor nas ni je v Soči ali na Žalah. Ne sprejemam tvojih obtožb, da mlade spodbujam k divjanju in, če berejo vse moje poste, zraven razmišljajo in se imajo radi, bojo naredili marsikaj, preden bojo začeli voziti hitreje. Noben rally ali druge vrste dirkač, to ni postal v zibki, temveč je za vsakim ogromno ur trdih treningov, razbitih motorjev ali avtomobilov, preden dobi šanso voziti kaj konkretnega, podobno kot velja za voznike VIP oseb ali protokola, s tem, da so pri teh še druge oblike treningov, ker je na vsak način potrebno zaščititi potnike, tudi pred terorističnimi napadi ali poizkusi atentatov.

Sploh nisem (in ne bom) prebral te klobase in že vem, da bo moj naslednji stavek primerna replika - VOŽNJA NAD OMEJITVAMI NI PRILAGOJENA HITROST!

Zgodovina sprememb…

DostMam ::

Nekako tako je:
- Če v 15ih ali 20ih letih ne doživiš prometne nezgode je to avtomatično spričevalo za nadpovprečno sposobnega voznika. Edino, kar moraš upoštevati je "prilagojena hitrost", ki jo sicer ne moremo definirati, ampak, dokler se nam ne zgodi nič, je to to.
- "Divjaki" lahko dokažejo da to niso skozi primerjavo s staro mamo za volanom.
- S cest je treba nujno spraviti pol miljona voznikov. Pač, sprejemljiva cena za to, da bo potem tempo na cesti nekoliko višji in bo tistih 5% "sposobnih" lahko vozilo po mili volji.
- Drugi polovici miljona je treba vozniške prekategorizirati v začasne z obveznim podaljšanjem pri nekorumpiranimi inštruktorji na neobstoječimi poligoni oz. dirkališči. Tisto na Vranskem je navadna bedarija, pojma nimajo.
- Sistem pridobivanja vozniškega je navadni BS v domeni skorumpiraninih inštruktorjev namenjen pobiranju denarja. To je treba takoj prenesti v roke Solatka in nejgovih znancev.
- Vsakega, ki ne vozi 20 km/h nad zakonsko mejo, kategoriziramo z "normijem". Normiji so vsi enaki. Čeprav Solatko trdi, da terminologija ni važna (ne rešuje življenj!) je kategorizacija upravičena in nujna. Seveda je kategorizacija nekaterih med "divjake" neupravičena.
- Nihče od "normalnih" se ne zna prilagoditi voznim razmeram. Vsi se stalno zaletavajo.
- Prilagajanje šibkim je šibkost, ki se jo da korigirati z odstranitvijo šibkih.
- Tisti, ki svojega časa in denarja nismo vložili v nadgradnjo vozniških supersposobnosti smo navadne opice, ki vrtijo volan in smo zamudili smisel življenja. Na svetu itak ne obsatajajo druga znanja in veščine v katere se splača vlagati. Najvišjo esetiko umetnosti najdemo v temperamentni vožnji vsaj 20 km/h nad omejitvijo.
- Ko se šibkejši/manj sposobni zaletavamo, se zaletavamo samo med seboj. Superiorni so izuzeti. Njim se ne zgodi.
- Ko opica, ki zna vrtet volan, enkrat konča v jarku, se nikoli ne vrne na cesto. Menda jo izuči?
- Ker terminologija ni pomembna, lahko srečo, da se ti v 30tih letih ni zgodilo nič hudega, imenuješ "prilagojena hitrost" in ne "statistika". Tistega, ki nekritično reklamira kršenje zakona pa ne smemo imenovati za "divjaka". Neee, brati je treba njegova zbrana dela.
- "Normalni" (opice, ki sučemo volan) ne ločimo med pogoji vožnje in omejitvijo hitrosti. Za to smo nesposobni. Mi vozimo samo v 4 režimih: 30, 50, 90, 130. Pa četudi tisti Adamsov kit pade ne cesto pred nas.

In samo še češnja na torti: "Drugače imaš vso pravico voziti 150 po levem (da bi zaradi živčneža pospešil na 170 tudi ne gre, mislim da 150 je ravno prav da ga še ne jeziš preveč)..."

solatko ::

sheeshkar - Saj ni potrebno zagovarjat, poglej samo realno sliko dogajanj na cesti in statistiko prometnih nesreč. Divjak ali vozilo na nujni vožnji, te lahko zrine s ceste, ampak ti ne bo nič, če to lahko pričakuješ in dovolj zgodaj opaziš. Ob mojih besedah, da so počasne kolone povzročile nekaj najhujših prometnih nesreč v zgodovini, ste se zmrdovsli in ste zagovarjali počasnete, ki ne poznajo osnov o oviranju prometnega toka, povej mi za eno nesrečo, ki se je zgodila zaradi extremno visoke hitrosti in povzročila več smrtnih žrtev. Če ne veš iz česa je sestavljen pojem prilagojena hitrost in je za vsakega vonika specifična, niti o tem ne moreš debatirat, lahko samo zamahneš z roko in poveš, da klobas ne boš čital. Jaz tudi ne berem sestavkov, katerih vsebina mi ni vsaj malo jasna.
Še sedaj nisem zvedel, kako je vožnja s 70 na mariborskih vpadnicah lahko prilagojena, v LJ pa ne, ker je omejitev 60, struktura ceste pa podobna. Predvidevam, da mi to na razumljiv način, ni sposoben objasnit nihče izmed vas, ker rinete v PH količine, ki niso del tega pojma.

DostMam - Sedaj si pa končno spravil skupaj stavek, pri katerem ti lahko razložim, kaj je prilagojena hitrost voznika, ki vidi staro mamo za volanom. Varnostana razdalja, pazit na njena nepričakovana dejanja in jo prehitet ob primerni priložnosti. Nobenega hupanja, blendanja in vožnja na njenem odbijaču, enako storiš tudi, ko se po cesti vozi invalid v električnem vozičku. Prilagodiš vožnjo razmeram na cesti. Morda ti bo na tak način vožnja s prilagojeno hitrostjo, kaj bolj jasna.
To, da se nam, kljub veliko preživetega časa na svetovnih cestah ni zgodilo nič, ni rezultat sreče, temveč striktnega spoštovanja PH, pravilnega reagiranja in predvidevanja. Sreča je za loto igralce in slabe voznike. Bilo bi lepo, če bi lahko spravili voznike, ki niso sposobni normalnega obnašanja v prometu, spravili s cest ali jim že preprečili opravljanje vozniškega izpita, ker pa to ni mogoče, moramo drugi toliko bolj paziti na napake drugih. Bedarija je način, da mlade voznike obvezujejo udeležbe na tečaju varne vožnje, ki to, tak kot je, ni. Lepo je, da se voznikom pokaže temelje fizike, še lepše bi pa bilo, če bi voznike natreniral, kako reagirat, če do take situacije pride pri 90, 100, 110, 130, ker pri 30-40 tako situacijo težko doživiš in tudi, ob zajebu, razen materialne škode ni hujših posledic, tako, da bi bilo bolje uporabljat simulatorje, ki to lahko prav ponazorijo pri višjih hitrostih in že nekaj dnevno igranje na simulatorjih, bi za varnost naredilo več, kot ta reall na Vranskem. Si mojster izdelave napačnih zaključkov iz delov posameznih postov, če bi bral pazliveje in pri tem uporabljal tudi sive celice, bi dojel, da med najimi pogledi na varnost v prometu ni kakšne velike razlike, razen tega, da ti misliš, da "dobri" vozniki povsod divjamo, če pa bi prebral počasi, bi opazil, da upoštevamo vse možne situacije in se jim prilagajamo, če pa na praznem odseku malo bolj poženemo pa v nevarnost spravljamo samo radar, ki mogoče ni naštiman tako visoko, kot so se nekateri sposobni peljat na prazni štiripasovni cesti, na kateri je vidno polje dovolj dobro, da se lahko tudi, po potrebi, varno ustavi. Za opice pa smatram voznike, ki znajo samo pritiskat na gas in jih vi imenujete divjaki, saj za vožnjo pri hitrostih, s katerimi vozijo, niti slučajno niso usposobljeni. Če se čutiš prizadetega, oziroma imenovanega pa razmisli, da svoj način vožnje prilagodiš svoji usposobljenosti nič več in nič manj, potem ne boš opica, temveč čisto normalen povprečen voznik, ki naj se pa poleg OH drži tudi drugih predpisov. Jaz drugih ne oviram, oviram pa se prilagodim, tako, da me ne mešaj v kategorijo nestrpnežev, saj se vozim zato, ker v tem uživam, ne glede na prometne situacije.
Delo krepa človeka

donvito ::

DostMam ::

Oh, Solatko, spet smo tam. Spet ste zlorabili besedo statistika. Dajte, navedite samo en vir, da vidimo o kateri grozni statistiki govorite. Samo en mali vir prosim... Medtem nehajte modrovati, saj sem vam na koncu prejšnjega posta pokazal, kako vas mladci razumejo. Ni napisal "prilagojena hitrost" ampak kar konkretno 150, 170. Ne glede na stanje vozišča.

Pithlit ::

Solatko več kot očitno še ni enega km naredil po Italiji.
Life is as complicated as we make it...

m0LN4r ::

Neprilagojena voznja normijev je problem, da letijo nepricakovano s cest, kljub temu da se vozijo pod omejitvami.
Ker se ne znajo prilagoditi razmeram primerno, ne navzdol in ne navzgor.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Dimnik ()

val46 ::

No Molnar, povej koliko krat si ti letel s ceste ali mel karambol? Za solatkota že vemo, da ga je mel SKORAJ 2x! Kaj pa ti?

Oprosti če sem se sedaj malo bolj "zapičil" v tvoje poste, ampak s solatkotom se mi ne da več ukvarjat, ker je itak nadčlovek, lahko bi se reklo superman, jaz pa nisem noben "bad guy" alias Lex Luthor, da bi se mu čisto vsakič uprl. Za tistega "pisatelja" iz gorenjskih koncev, pa tudi nimam časa ravno vsakega zmazka ki ga napiše, prebrat pa komentirat.

m0LN4r ::

Kaj ima to veze s tem, da manj sposobni letijo s cest kljub temu, da se vozijo pod omejitvami?
Lahko prelistas prometne novice, nikjer ne pise da je gospa bila divjak. Al pa un k je fotra na dvoriscu zbil in in in.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

sheeshkar ::

m0LN4r je izjavil:

Neprilagojena voznja normijev je problem, da letijo nepricakovano s cest, kljub temu da se vozijo pod omejitvami.
Ker se ne znajo prilagoditi razmeram primerno, ne navzdol in ne navzgor.

CPP zahteva, da se voznik prilagodi razmeram na cestah. Če nekdo vozi z neprilagojeno hitrostjo, ne vozi po CPP, torej po nobeni definiciji ne more biti "normie"*. Prosim za kakšen citat, kjer kdorkoli zagovarja takšno vožnjo ali pa se s takšno vožnjo hvali.

Po drugi strani pa imamo v tej temi nekaj pacientov, ki se redno hvalijo, da v določenih primerih kršijo CPP, ker so se samooklicali za ultrasposobne voznike in so zato omejitve hitrosti za njih bolj "priporočila" kot predpis.

*mimogrede, kako globoko moraš biti v lastni riti, da "normie" (oziroma "normalen človek" - torej v tej temi nekdo, ki zagovarja CPP) tebi predstavlja neko obliko žaljivke :))

predi ::

Polovičarji v polnem zagonu.. Zadnjič sem imel privilegij videt manjši dogodek na križišču s semaforjem, kjer je dovoljeno desno pri rdeči (pri UE MB). Vključiš se na dvo-pasovno cesto v coni 30. Zapeljem čez prehod pri rdeči, ker so bila vozila s prednostjo samo na njihovem levem pasu, nakar gre en od njih prehitevat čez križišče. Res fini plac za novi znak. Sploh zaradi polovičarjev, ki ga tam žgejo 50 in prehitevajo vse živo v cik cak vzorcu. Pol so pa še pacienti, ki trobijo tistim, ki niso prepričani ali bi sploh šli v križišče pri rdeči (naslednji dan na istem križišču, eni gospe pred mano, eden od dveh, ki sta čakala za menoj). To so ti polovičarji. "Saj spoštujem, ampak tisto kar meni paše. Tu je postavljena omejitev tako ali tako glupa. Prej je bilo trideset let tukaj 50. Saj ne divjam, samo za neposvečenim je videti tako. *pet minut kasneje* Koji k*rac čakaš, če maš fraj?"

m0LN4r ::

Ampak manj sposobni in sibki, se ne znajo prilagajat ocitno.

Po drugi strani pa imamo v tej temi nekaj pacientov, ki se redno hvalijo, da v določenih primerih kršijo CPP, ker so se samooklicali za ultrasposobne voznike in so zato omejitve hitrosti za njih bolj "priporočila" kot predpis.
Oznacujes jih samo in edino ti. Za tebe je vsak, ki se malo hitreje pelje ultrasposoben, v resnici pa ni nic kaj takega, saj se ne pogovarjamo o WRC voznji.
Ampak samo kazes kako znas pretiravati seveda, ker je vse crno belo.

*mimogrede, kako globoko moraš biti v lastni riti, da "normie" (oziroma "normalen človek" - torej v tej temi nekdo, ki zagovarja CPP) tebi predstavlja neko obliko žaljivke
Sploh mi ni jasno zakaj ti mislis, da je to zaljivka in se smejis se zraven. Ce pa vec kot ocitno kazes, da si nesposoben, saj oznacujes dinamicno predvidljivo voznjo za nekaj nenormalnega.
Ja saj za tebe je nenormalno ja, razumem, da ne razumes, saj se tebi film odvija dosti pocasneje, zato je zate, ki se 5kmh hitreje pelje ali spelje ali pospesuje od tebe avtomaticno ultrasposoben divjak.

ali pa se s takšno vožnjo hvali.
Ravno o tem govorim, da se to tebi tako zdi, ker tako dojemas realnost okoli sebe, ker jo dojemas pocasneje. CPP tu nima nobene veze s tem, da zagovarjas manj sposobne in sibke, hkrati bi pa da se vozi prilagodljivo, ampak ce bi se znali oni prilagajati, nebi bili manj sposobni.

CPP zahteva, da se voznik prilagodi razmeram na cestah.
Razlozi ti to manj sposobnim, aja ne gre, ker so manj sposobni oz. nesposobni za kaj takega.
Oh well.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

njyngs ::

Kar je mene naučilo opazovanje teh self-proclaimed ultrasposobnih voznikov je sledeče:
1. večina jih je že vsaj en avto sparkirala v jarek ali pa so povzročili nesrečo (seveda v njihovih trditvah so krivi drugi vozniki ali pa so krive ceste)
2. ko drugi vozniki okrog njih opazijo kakšen kreten je pred/za njimi... pač sami kompenzirajo za njegove bedarije/rešujejo situacije, da se samozvani ultrasposobnež ne zabije/razbije/povzroči nesreče. ni potrebno omeniti, da se potem slednji v gostilniških in online debatah tolče po prsih češ kako dober voznik je.

solatko ::

Pithlit - 2x-3x tedensko Trst ali Gorica, 5x celo Italijo do Sicilije, nekajkrat smučanje v italjanskih alpah, sicer pa res nisem veliko vozil po I. Ni mi jasno od kje ti sedaj I in čemu?

sheeshkar - Zakaj uporabljate termin prilagojena hitrost, če vam ni jasno, kaj to sploh pomeni. Večina prometnih nesreč se zgodi zaradi neprilagojene hitrosti, ki je v večini primirov pod OH.

Še vedno mi nihče ne zna razložit, zakaj je vožnja po mariborskih vpadnicah 70 lahko prilagojena, v LJ pa na podobnih cestah s to hitrostjo ne. Samo zaradi administrativne omejitve? Vožnja mora bit s PH ne glede na hitrost, če hočeš ostati cel in nepoškodovan tudi pri 200+. Termin PH velja tudi za vozila na nujni vožnji, ki pa velikokrat poteka krepko nad OH ali pa so vozniki takih vozil potencialni morilci in divjaki.

njyngs - Slabo opazuješ, saj opaziš samo tiste, ki ne vozijo s PH. Ko se boš peljal s pravim voznikom v pravem vozilu, sploh ne boš opazil, da gre preko 200, razen, če boš opazoval števec, znižanja hitrosti so praktično neobčutna, varnostna razdalja tudi na prehitevalnem pasu do tistih, ki prehitevajo kamione s 100-110, potem pa poženejo na 130-150 do naslednjega kamiona,... Opice pa se za rit pripeljejo 160+ in potem na polno zavirajo, ker se tisti pred njimi ne umikajo. Če bi vozilo in prometno situacijo obvladali, jih tisti s 100 na prehitevalnem pasu nebi motili. Ravno to je tista razlika, ki dobrega voznika loči od divjaka. Ne boš našel dobrega voznika, ki bi parkiral na prehitevalnem pasu, se umakne na vozni pas takoj, ko prehiti, opice-divjaki pa se ne umakne s prehitevalnega pasu od LJ - MB razen, ko gre na odstavni pas in prehiteva tam, ko je prehitevalni zaseden z za njega, prepočasnimi vozniki. Dobri vozniki po desni ne prehitevajo.
Delo krepa človeka

Utk ::

Dobri vozniki predvsem nimajo tolk za povedat o tem kako so dobri. Solatko, GR in podobni mandeljci tu.

m0LN4r ::

njyngs je izjavil:

Kar je mene naučilo opazovanje teh self-proclaimed ultrasposobnih voznikov je sledeče:
1. večina jih je že vsaj en avto sparkirala v jarek ali pa so povzročili nesrečo (seveda v njihovih trditvah so krivi drugi vozniki ali pa so krive ceste)
2. ko drugi vozniki okrog njih opazijo kakšen kreten je pred/za njimi... pač sami kompenzirajo za njegove bedarije/rešujejo situacije, da se samozvani ultrasposobnež ne zabije/razbije/povzroči nesreče. ni potrebno omeniti, da se potem slednji v gostilniških in online debatah tolče po prsih češ kako dober voznik je.
Kaj sele, ko ugotovis, da proclaimed tudi odletijo:


Ampak ja, ce jih razvrstimo bi lahko takole
nesposobni, ki mislijo da so za na cesto sposobni < pocasni divjaki < hitri divjaki < self-proclaimed sposobni < ultrasposobni
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

sheeshkar ::

m0LN4r je izjavil:

Oznacujes jih samo in edino ti. Za tebe je vsak, ki se malo hitreje pelje ultrasposoben, v resnici pa ni nic kaj takega, saj se ne pogovarjamo o WRC voznji.
Ampak samo kazes kako znas pretiravati seveda, ker je vse crno belo.

Model, ti konstantno govoriš o "nesposobnih" in kako sam znaš voziti "hitro in dinamično", zato lahko ponekod kršiš omejitve ter to dokazuješ s tem, da baje še nikoli nisi imel nesreče. Kako drugače naj si razlagamo vse to, kot da se imaš za "ultrasposobnega"? Povsem enako velja za solatkota, ki se je skozi leta že večkrat oklical za nadpovprečnega voznika, ki rešuje življenja s svojo vožnjo in podobno bruhanje.

In ja, kršenje omejitev je črnobelo. Ali jih kršiš (in s tem kršiš CPP) ali pa jih ne. Samo idiot si vzema pravico kršiti omejitve in se s tem še hvali na forumih.

m0LN4r je izjavil:

Sploh mi ni jasno zakaj ti mislis, da je to zaljivka in se smejis se zraven. Ce pa vec kot ocitno kazes, da si nesposoben, saj oznacujes dinamicno predvidljivo voznjo za nekaj nenormalnega.
Ja saj za tebe je nenormalno ja, razumem, da ne razumes, saj se tebi film odvija dosti pocasneje, zato je zate, ki se 5kmh hitreje pelje ali spelje ali pospesuje od tebe avtomaticno ultrasposoben divjak.

Kršenje omejitev NI PREDVIDLJIVA VOŽNJA! Je obratno od predvidljive, ker krši CPP. A ste nekateri res tako zabiti?

A moramo res razlagati, da če jaz na avtocesti v temu ustreznih razmerah peljem 120 in me nekdo na normalen način prehiti s 130, da s tem noben "normie" nima nikakršnega problema? Očitno je divjakom to težko razumeti, ker prehitevanje dojemajo kot neposreden napad na njihovo "moškost".

m0LN4r je izjavil:

Ravno o tem govorim, da se to tebi tako zdi, ker tako dojemas realnost okoli sebe, ker jo dojemas pocasneje. CPP tu nima nobene veze s tem, da zagovarjas manj sposobne in sibke, hkrati bi pa da se vozi prilagodljivo, ampak ce bi se znali oni prilagajati, nebi bili manj sposobni.

Jaz zagovarjam vožnjo po CPP, ne glede na raven sposobnosti voznika. Dejstvo je, da vsi udeleženci v prometu niso na enaki ravni sposobnosti (npr., le kako bo nekdo, ki je pravkar dobil izpit, na enaki ravni kot povprečen normalen voznik z 10 ali 20 leti izkušenj?), ampak dokler znajo upoštevati CPP, s tem ni nič narobe (v kolikor nisi narcisoiden primitivnež, kjer se cel svet vrti okoli tebe in tvojega svetega avtomobila).

Če je nekdo sposoben nek ovinek speljati hitreje od nekoga drugega, je to povsem nepomembno, dokler sta oba ta ovinek speljala po CPP in normalen voznik, ki je sposoben kakšen ovinek speljati hitreje od morebitnega počasnejšega pred njim, se bo temu brez težav PRILAGODIL. Idiot z mikropenisom pa bo o tem pisal cele spise na forumih, se trkal po prsih, kako zna voziti "dinamično" in da so vsi, ki niso na tej ravni, nesposobni ter naj grejo na avtobus. Še večji idiot pa bo večkrat priznal, da pogosto krši omejitve in da s tem ni nič narobe.

solatko je izjavil:

sheeshkar - Zakaj uporabljate termin prilagojena hitrost, če vam ni jasno, kaj to sploh pomeni. Večina prometnih nesreč se zgodi zaradi neprilagojene hitrosti, ki je v večini primirov pod OH.

Tebi še vedno ni jasno, da si TI TISTI, ki ne razume pojma (ne)prilagojena hitrost. To dokazuješ s tem, ko priznavaš kršenje omejitev, ki je VEDNO neprilagojena hitrost, ker s tem kršiš CPP. Ali je po zakonih fizike na nekem predelu možno v teoriji peljati hitreje od omejitve nima niti najmanjše veze.

solatko je izjavil:

Termin PH velja tudi za vozila na nujni vožnji, ki pa velikokrat poteka krepko nad OH ali pa so vozniki takih vozil potencialni morilci in divjaki.

Pa ne že spet s tem no. Milijonkrat smo ti že razložili, da vozila na nujni vožnji, ki so za to ustrezno opremljena z zvočnimi in svetlobnimi signali SO DEL CPPja in imajo zato pravico voziti hitreje, izsiljevati prednost in podobno (seveda pa tudi oni s tem ne smejo ogrožati varnosti ostalih, da ne bo kakšne pomote).

Ti nisi vozilo na nujni vožnji, nimaš ustreznih zvočnih ter svetlobnih signalov, torej NIMAŠ pravice kršiti omejitve, ne glede na to, kako neumna se ti zdi ali kaj dovoljujejo zakoni fizike, ker ti na naših cestah niso nad CPPjem.

m0LN4r ::

njyngs je izjavil:

Kar je mene naučilo opazovanje teh self-proclaimed ultrasposobnih voznikov je sledeče:
1. večina jih je že vsaj en avto sparkirala v jarek ali pa so povzročili nesrečo (seveda v njihovih trditvah so krivi drugi vozniki ali pa so krive ceste)
2. ko drugi vozniki okrog njih opazijo kakšen kreten je pred/za njimi... pač sami kompenzirajo za njegove bedarije/rešujejo situacije, da se samozvani ultrasposobnež ne zabije/razbije/povzroči nesreče. ni potrebno omeniti, da se potem slednji v gostilniških in online debatah tolče po prsih češ kako dober voznik je.
Kar je mene naucilo opazovanje nesposobnih, ki mislijo, da so sposobni je to, da letijo s cest in se zaletavajo pogosteje od posploseno oznacenih divjakov.
Ampak to je seveda vedno odvisno od izkusenj opazovalca.
Tako kot v glasbi, ce pac nimas niti malo posluha, se ti avtomatsko vsi, ki znajo zapet "marko skace" zdeli ultrasposobni.
Zato pa pojejo tisti manj sposobni v pevskem zboru, da jih povprecje sposobnejsih vlece ven.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

njyngs ::

m0LN4r je izjavil:

njyngs je izjavil:

Kar je mene naučilo opazovanje teh self-proclaimed ultrasposobnih voznikov je sledeče:
1. večina jih je že vsaj en avto sparkirala v jarek ali pa so povzročili nesrečo (seveda v njihovih trditvah so krivi drugi vozniki ali pa so krive ceste)
2. ko drugi vozniki okrog njih opazijo kakšen kreten je pred/za njimi... pač sami kompenzirajo za njegove bedarije/rešujejo situacije, da se samozvani ultrasposobnež ne zabije/razbije/povzroči nesreče. ni potrebno omeniti, da se potem slednji v gostilniških in online debatah tolče po prsih češ kako dober voznik je.
Kaj sele, ko ugotovis, da proclaimed tudi odletijo:

Moraš bit kar precejšen idiot, da primerjaš vsakodnevni transport s plačanim dirkanjem na zaprtih progah.

pirat ::

Torej, solatko je ultimativni alfa samec, al kako?
Pri 67 se nanj še vedno lepijo vse ženske od 20 let naprej, je pametnejši od vseh zdravnikov skupaj, prav tako edini v Sloveniji obvlada vožnjo.
Skratka, pravi James Bond 007.

m0LN4r ::


Model, ti konstantno govoriš o "nesposobnih" in kako sam znaš voziti "hitro in dinamično", zato lahko ponekod kršiš omejitve ter to dokazuješ s tem, da baje še nikoli nisi imel nesreče. Kako drugače naj si razlagamo vse to, kot da se imaš za "ultrasposobnega"? Povsem enako velja za solatkota, ki se je skozi leta že večkrat oklical za nadpovprečnega voznika, ki rešuje življenja s svojo vožnjo in podobno bruhanje.

In ja, kršenje omejitev je črnobelo. Ali jih kršiš (in s tem kršiš CPP) ali pa jih ne. Samo idiot si vzema pravico kršiti omejitve in se s tem še hvali na forumih.
Sej vem, da ne razumes kdo je pravi divjak in kdo ni. Sem ti ze napisal, ampak ker si pac prevec trdi pac ne bos nikoli razumel, kaj sem ti hotel vsaj 1x razloziti, ampak se kr ponavljas svoje. Razocaras me.
Besedo ultrasposoben si si tudi ti izmislil, evo vidis. Tako kot tista mama, ki se pelje 40 po coni 40 in oznacuje nekoga, ki se izven vasi pelje 89 za divjaka, ker ona se vozi "pocasi" on pa "hitro" in taksno je razumevanje vecine teh ultranesposobnih, ce mi dovolis uporabiti tvojo kreativnost pretiravanja.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

sheeshkar ::

m0LN4r je izjavil:

Kar je mene naucilo opazovanje nesposobnih, ki mislijo, da so sposobni je to, da letijo s cest in se zaletavajo pogosteje od posploseno oznacenih divjakov.

To je seveda na podlagi študij, statistik ter strokovnjih mnenj in ne samo iz riti povlečeno blebetanje nekoga, ki zagovornike CPPja označuje za "nesposobne"?

m0LN4r ::

njyngs je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

njyngs je izjavil:

Kar je mene naučilo opazovanje teh self-proclaimed ultrasposobnih voznikov je sledeče:
1. večina jih je že vsaj en avto sparkirala v jarek ali pa so povzročili nesrečo (seveda v njihovih trditvah so krivi drugi vozniki ali pa so krive ceste)
2. ko drugi vozniki okrog njih opazijo kakšen kreten je pred/za njimi... pač sami kompenzirajo za njegove bedarije/rešujejo situacije, da se samozvani ultrasposobnež ne zabije/razbije/povzroči nesreče. ni potrebno omeniti, da se potem slednji v gostilniških in online debatah tolče po prsih češ kako dober voznik je.
Kaj sele, ko ugotovis, da proclaimed tudi odletijo:

Moraš bit kar precejšen idiot, da primerjaš vsakodnevni transport s plačanim dirkanjem na zaprtih progah.
Tjah pol pa razmisli o tem, kolko ultranesposobnih poleti s cest in se zaletava za zacetek. Imas prakticno vsak dan v novicah kaksno nesrecno. Drugace zavarovalnice nebi imele nic za delat.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

sheeshkar ::

m0LN4r je izjavil:

Sej vem, da ne razumes kdo je pravi divjak in kdo ni. Sem ti ze napisal, ampak ker si pac prevec trdi pac ne bos nikoli razumel, kaj sem ti hotel vsaj 1x razloziti, ampak se kr ponavljas svoje. Razocaras me.
Besedo ultrasposoben si si tudi ti izmislil, evo vidis. Tako kot tista mama, ki se pelje 40 po coni 40 in oznacuje nekoga, ki se izven vasi pelje 89 za divjaka, ker ona se vozi "pocasi" on pa "hitro" in taksno je razumevanje vecine teh ultranesposobnih, ce mi dovolis uporabiti tvojo kreativnost pretiravanja.

A te luna nosi? Tvoji prispevki so vedno manj koherentni. Kaj sploh želiš povedati?

m0LN4r ::

sheeshkar je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Kar je mene naucilo opazovanje nesposobnih, ki mislijo, da so sposobni je to, da letijo s cest in se zaletavajo pogosteje od posploseno oznacenih divjakov.

To je seveda na podlagi študij, statistik ter strokovnjih mnenj in ne samo iz riti povlečeno blebetanje nekoga, ki zagovornike CPPja označuje za "nesposobne"?

Statistiko imajo zavarovalnice in to zelo dobre. V absolutnih stevilkah, ce stejemo soferje, najvec nesrec povzrocijo vozniki pocasnih vozil.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

njyngs ::

m0LN4r je izjavil:

njyngs je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

njyngs je izjavil:

Kar je mene naučilo opazovanje teh self-proclaimed ultrasposobnih voznikov je sledeče:
1. večina jih je že vsaj en avto sparkirala v jarek ali pa so povzročili nesrečo (seveda v njihovih trditvah so krivi drugi vozniki ali pa so krive ceste)
2. ko drugi vozniki okrog njih opazijo kakšen kreten je pred/za njimi... pač sami kompenzirajo za njegove bedarije/rešujejo situacije, da se samozvani ultrasposobnež ne zabije/razbije/povzroči nesreče. ni potrebno omeniti, da se potem slednji v gostilniških in online debatah tolče po prsih češ kako dober voznik je.
Kaj sele, ko ugotovis, da proclaimed tudi odletijo:

Moraš bit kar precejšen idiot, da primerjaš vsakodnevni transport s plačanim dirkanjem na zaprtih progah.
Tjah pol pa razmisli o tem, kolko ultranesposobnih poleti s cest in se zaletava za zacetek. Imas prakticno vsak dan v novicah kaksno nesrecno. Drugace zavarovalnice nebi imele nic za delat.

Stari ti mešaš ves drek povpreko in ti sploh ni jasno kaj je to dober voznik in čemu služijo CPP. Prosim odnesi vozniško na UE.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njyngs ()

sheeshkar ::

m0LN4r je izjavil:

Statistiko imajo zavarovalnice in to zelo dobre. V absolutnih stevilkah, ce stejemo soferje, najvec nesrec povzrocijo vozniki pocasnih vozil.

A "vozniki počasnih vozil" je uradna kategorija? :))

Pa saj ne moreš verjeti... :))

m0LN4r ::

Nevem, ce je uradno, kar si si izmislil, ampak ja zahodne zavarovalnice imajo kr lepo pokategorizirane premije glede na stevilo nezgod po modelu, moci in tipu avta.


Levo toplista zbirateljev prekoracitve hitrosti, desno toplista povzrociteljev nezgod.

Obstaja se pa jos statistike pri zavarovalnicah, ampak so kako se ze temu rece, poslovna skrivnost.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

ZveeZ ::

sheeshkar je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Statistiko imajo zavarovalnice in to zelo dobre. V absolutnih stevilkah, ce stejemo soferje, najvec nesrec povzrocijo vozniki pocasnih vozil.

A "vozniki počasnih vozil" je uradna kategorija? :))

Pa saj ne moreš verjeti... :))


In sedaj bo bleknil neko "pravilo" katera vozila se kategorizirajo kot "pocasna vozila" in bomo videli da noter spada 80%+ vseh avtomobilov na cestah.
No shit Sherlock. Ta je enaka, kot tista solatkova, da se vecina prometnih nesrec pripeti pri voznji znotraj OH. Slucajno je mogoce razlog v temu, da vecina vozi znotraj OH.
Tudi vecina zbitih pescev je hodilo pes.

m0LN4r je izjavil:

Nevem, ce je uradno, kar si si izmislil, ampak ja zahodne zavarovalnice imajo kr lepo pokategorizirane premije glede na stevilo nezgod po modelu, moci in tipu avta.


Levo toplista zbirateljev prekoracitve hitrosti, desno toplista povzrociteljev nezgod.

Obstaja se pa jos statistike pri zavarovalnicah, ampak so kako se ze temu rece, poslovna skrivnost.

Torej 3. najhitrejsi (Volvo) je hkrati na #1 pri povzrocitvah nesrec. Hitro si se zarekel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZveeZ ()

njyngs ::

m0LN4r je izjavil:

Nevem, ce je uradno, kar si si izmislil, ampak ja zahodne zavarovalnice imajo kr lepo pokategorizirane premije glede na stevilo nezgod po modelu, moci in tipu avta.


Levo toplista zbirateljev prekoracitve hitrosti, desno toplista povzrociteljev nezgod.

Obstaja se pa jos statistike pri zavarovalnicah, ampak so kako se ze temu rece, poslovna skrivnost.

To maš spisek znamk kategoriziranih po tem koliko krompirja lahko pelješ al po tem kako so ti všeč?

Hkrati te pa prosimo, da potegneš svoje veze in nam linkaš dokument s temi poslovnimi skrivnostmi. Še posebej se veselim oznake ter opombe, kjer so "počasni vozniki" (karkoli to pač pomeni) največji povzročitelji nesreč.
««
208 / 293
»»