» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
207 / 294
»»

DostMam ::

in še solatko: včeraj, 23:54:12: Skoraj bi pozabil: res me zanima vaša razlaga zakaj so vaši prijatelji inštruktorji vsega zaupanja vredni strokovnjaki, strokovnjaki penologi in psihologi pa so samo "prijatelji, ki kasirajo". Brez tega pojasnila boste težko kadarkoli zahtevali dodatna izobraževanja opic, ki obračajo volan.

GrimReaper2 ::

GrimReaper2 je izjavil:

Uf ja, bom probal ta teden brez takih incidentov, da vidim če je res dovolj če jaz vozim boljše.

Začelo se že ni dobro, sem dobil 2 cigaretna ogorka pred avto na AC, oba dostavna kombija, o teh sem že pisal kako radi vozijo za ritjo. No ker pa jaz ne vozim za ritjo, vsaj nisem dobil na havbo, to bi me pa res pogrelo. Mar bi vrgel vsaj na odstavni pas, kaj ima on meni v avto metat. Bo še kar pester teden.

Zgodovina sprememb…

val46 ::

Poskusi ti iz voznikovega sedeža na avtocesti pri enih 130km/h vržt cigaretni ogorek skozi sovoznikovo šipo;) me zanima koliko takih dostavnih kombijev bi uspel žažgat :)) Sicer pa jih ne zagovarjam, da ne boš mislil. Ampak, ravno neke hude varnostne razdalje nisi mogel držati, če si uspel videt tisti cigaretni ogorek leteti proti tvojemu avtu...Tko da, prvo poskrbi za svoje "probleme", nato šele glej, kaj ostali delajo v prometu.

rosomah ::

val46 je izjavil:

Poskusi ti iz voznikovega sedeža na avtocesti pri enih 130km/h vržt cigaretni ogorek skozi sovoznikovo šipo;) me zanima koliko takih dostavnih kombijev bi uspel žažgat :)) Sicer pa jih ne zagovarjam, da ne boš mislil. Ampak, ravno neke hude varnostne razdalje nisi mogel držati, če si uspel videt tisti cigaretni ogorek leteti proti tvojemu avtu...Tko da, prvo poskrbi za svoje "probleme", nato šele glej, kaj ostali delajo v prometu.


hmmmm hehehe , .., jap!

GrimReaper2 ::

val46 je izjavil:

Poskusi ti iz voznikovega sedeža na avtocesti pri enih 130km/h vržt cigaretni ogorek skozi sovoznikovo šipo;) me zanima koliko takih dostavnih kombijev bi uspel žažgat :)) Sicer pa jih ne zagovarjam, da ne boš mislil. Ampak, ravno neke hude varnostne razdalje nisi mogel držati, če si uspel videt tisti cigaretni ogorek leteti proti tvojemu avtu...Tko da, prvo poskrbi za svoje "probleme", nato šele glej, kaj ostali delajo v prometu.

Kar probaj ti pri 100-110 km/h nabrat 100m varnostne, boš moral zmanjšat na 80 km/h in tako zaustavil celotno gorenjsko AC. Pač malo po pameti pa tudi moraš vozit, ni to kar tako da boš ti izbiral koliko hočeš imet. Ja, jaz bi pa imel 200m varnostne pred sabo in za sabo, ne gre to tako.
No nekih 50m sem pa sigurno imel, ogorek je bil že na tleh pred mano in ni bil še v zraku, ampak vseeno sem moral gledati da bom šel s sredino avta čez. Problem so itak tisti pri 5m kot pa tisti pri 20-50m. 100 in več metrov imajo pa tisti, ki vozijo precej počasi in jim potem pride taka varnostna, nimajo tolk zato ker so tako zavedni vozniki.

Bom kar še naprej našteval, pa spet VW in Audi v igri. VW Passat me včeraj popoldne ni niti hotel spustiti na AC. WTF je bilo to ne vem, ampak če imaš vklopljen levi smernik, pa nabranih sem imel 120 km/h, se te valda spusti. Saj imam kupljeno vinjeto, kaj ima on meni prepovedovat vstop na AC. Če ne drugega je bil že pogumen, da je vozil vsaj 120 po voznem pasu mimo avta, ki se vključuje. Namreč, kako je bil lahko prepričan, da sem ga jaz sploh videl. Jaz recimo imam zelo nelagoden občutek se mimo takih voziti že počasneje in vedno raje pravočasno zamenjam pas na levega. Itak če se jih hoče ene par zapovrstjo vključit, bo desni pas zabasan. No potem sem preprosto potegnil na 130-140 in se premaknil v tisto luknjo pred njega, najprej polovico avta na voznem, polovico na odstavnem, ampak se še vedno ni dal in mi je bil na riti. Šele ko sem malo stopil na bremzo, da sem dobil nekaj varnostne pred sabo, se je vdal.
V bistvu ko sem videl da je trmast, bi lahko tudi zmanjšal in se vključil za njim, ampak tam verjetno tudi ni bilo dosti več prostora, edino voznik bi skoraj moral biti bolj vljuden.
Z Audijem ni bilo neki, ker sem preventivno v izogib nevšečnostim vozil po desnem pasu. Ampak spet WTF, vidi da je kolona na prehitevalnem, a on mora ful gas do kolone, potem pa bremzat. Večinoma je v takih primerih v igri BMW ali Audi.
Danes v megli pa spet en ritoliznik. Spredaj sem že imel enega, ki je narekoval tempo, drugače bi šel vsaj 10 več, ampak temu za mano pa tudi ne bi pustil da mi narekuje tempo v tako gosti megli.

Zgodovina sprememb…

GrimReaper2 ::

Drugače ko sem šel danes bolj zgodaj, sem opazil da se večini ljudi zelo mudi, to je največji problem da ne vozijo lepše.
Recimo jaz sem od danes začel vstajati 4:45, šel ob 5:40 in sem imel več kot dovolj časa priti v miru do firme, še nočno izmeno sem ujel, ko so besno drgnili stekla. Prej ko sem začel pot tudi ob 6:30 sem pa veliko bolj gledal kje vse lahko profitiram na času, čeprav je na koncu kvečjem 5 minut razlike, v povprečju bolj 2-3 minuti.
Sploh zdaj pozimi mislim da ne spadajo na cesto hitrosti več od 140, so pa še vedno kar pogoste.

val46 ::

Sam ti maš v tistih tvojih 10ih km ceste do službe in nazaj res en kup enega dela z samo vožnjo, da ti ni para. Razmišljaj o odprtju enega youtube kanala al pa kar kako knjigo napiši, časa imaš vidim da več kot dovolj.

Pithlit ::

Enim pa zgleda da ful dogaja. Skoz. Se je mau za zamislit.

Jap, yt Kanal. Milijoni subscriberjev ti ne uidejo.
Life is as complicated as we make it...

kuvanasarma ::

ne dajajta mu idej, edina stvar k naj jo on odpre je peč da noter vrže vozniško.

nyler2 ::

Fact je da na AC imet varnostno razdaljo za sabo je mission impossible.

Vozim se dnevno po AC po celjskem koncu in niti približno tolk problemov ni kot jih maš ti, pa celjski konec! 8-), razen ljudi, ki nerazumejo pojma pospeševalni pas oziroma mislijo da je na koncu pospeševalnega pasu stena :O.

GrimReaper2 je izjavil:


Bom kar še naprej našteval, pa spet VW in Audi v igri. VW Passat me včeraj popoldne ni niti hotel spustiti na AC. WTF je bilo to ne vem, ampak če imaš vklopljen levi smernik, pa nabranih sem imel 120 km/h, se te valda spusti. Saj imam kupljeno vinjeto, kaj ima on meni prepovedovat vstop na AC. Če ne drugega je bil že pogumen, da je vozil vsaj 120 po voznem pasu mimo avta, ki se vključuje. Namreč, kako je bil lahko prepričan, da sem ga jaz sploh videl. Jaz recimo imam zelo nelagoden občutek se mimo takih voziti že počasneje in vedno raje pravočasno zamenjam pas na levega. Itak če se jih hoče ene par zapovrstjo vključit, bo desni pas zabasan. No potem sem preprosto potegnil na 130-140 in se premaknil v tisto luknjo pred njega, najprej polovico avta na voznem, polovico na odstavnem, ampak se še vedno ni dal in mi je bil na riti. Šele ko sem malo stopil na bremzo, da sem dobil nekaj varnostne pred sabo, se je vdal.
V bistvu ko sem videl da je trmast, bi lahko tudi zmanjšal in se vključil za njim, ampak tam verjetno tudi ni bilo dosti več prostora, edino voznik bi skoraj moral biti bolj vljuden.


Kulturno se je prestavit na levi vozni pas, če je le to možno, ni pa to obvezno. Kvečjemu si ti dolžan se varno vključiti. Če zmanjka prostora za to na pospeševalnem, nadaljuješ dalje po odstavnem.
Če si moral bremzati da si dobil varnostno pred sabo, luknja pred Passeratijem ni bila dovolj velika, tko da sta se našla 2 trmasta ;((

solatko ::

Na štajerskem koncu AC so med dvemi oznakami za varnostno razdaljo, v večini 3 vozila, na primorskem koncu pa tudi 4 pri precej višji hitrosti.
Delo krepa človeka

ZveeZ ::

Na dolenjskem koncu pa 5.

DostMam ::

Razdalje na prehitevalnem pasu so krajše.

nyler2 ::

Jp. Js se načeloma držim varnostne razdalje do vozila pred sabo, če je pa na moji zadnji tablici nalepljen bumbar, se mu pa ob prvi priložnosti umaknem. Volk sit in koza cela.

DostMam je izjavil:

Razdalje na prehitevalnem pasu so krajše.

A še ne veš da prideš prej na cilj če voziš vsakemu za ritjo? :))

GrimReaper2 ::

val46 je izjavil:

Sam ti maš v tistih tvojih 10ih km ceste do službe in nazaj res en kup enega dela z samo vožnjo, da ti ni para. Razmišljaj o odprtju enega youtube kanala al pa kar kako knjigo napiši, časa imaš vidim da več kot dovolj.

Tam ne vozim več, drugače je pa v 10km regionalke res skoraj bolj pestro, že po 2km se je začelo dogajati, če se je nasral kak tovornjak. Pa najbolj zgodenj road rage že po 4km, pa ni bil edini, vsaj eni 3 tako zgodaj.

Po AC 30km v eno smer je tudi vedno nekaj. Včasih kot danes se najde eden s katerim sta si precej napoti. Recimo prehitim pred tunelom jaz, potem zmanjšam na enih 105, da me za tunelom prehiti on, prehitel je tako da mi je bil spet v napoto (jaz vedno pogledam v ogledalo preden zavijem desno, da vidim če bo tisti zadaj zadovoljen z razdaljo, drugače je bolje nadaljevati), tako da sem ga spet jaz prehitel in se umaknil desno, potem pa spet on mene, ampak mi je šel zelo blizu, prvih nekaj sekund sem se zadržal z blendo, potem ko je bil že 50m dlje sem jo pa vseeno spustil, potem je kar takoj našel 4 smernike, dal levi smernik, jaz pa sem bil zadnji pameten in sem raje nadaljeval s počasnejšo vožnjo.
Taki so najbolj nadležni, ki se preveč pogosto umikajo desno, za praktično vsak drek. Saj jaz se zadnje čase tudi zelo pogosto umikam desno, mi je to dopovedal tisti, ki me je prejšnji teden prehitel po desni, saj na naši cesti sploh ne rabimo policije, ker smo sami sabi šerifi. Ampak nekaj na silo se pa tudi ne umikam, ali pa z ostrim slalomiranjem, včasih se prav vidi da kdo pretirava z menjavo smeri.
Večinoma po levem zdaj pozimi ne bom vozil, ker imaš potem vedno noter 160, kar se mi zdi malo preveč za razmere, pri 140 pa že preveč jeziš ostale za sabo. Probam sicer vozit 140 kjer se da, ampak gre povečini bolj 120.

nyler2 je izjavil:

Če si moral bremzati da si dobil varnostno pred sabo, luknja pred Passeratijem ni bila dovolj velika, tko da sta se našla 2 trmasta ;((

Seveda je bila luknja premajhna, če jo je pa namerno zmanjševal. Če ima nekdo levi smernik, boš seveda povečal luknjo.
Jaz nisem bil nič trmast, sem se povsem pravilno vključil s konkretnim pospeševanjem. Če se ne bi tako, vidiš vsak dan na cesti, ko se štirje zapovrstjo vključijo s 70 km/h, čeprav bi šla komot vsaj 2 pred tovornjakom.

Zgodovina sprememb…

GrimReaper2 ::

Še vedno mi ni jasno kako bi moral na cesti vozit, da ne bi imel problemov. V bistvu bi potem to postalo že tako naporno, da so že boljši problemi.
Itak da imajo najmanj problemov tisti v majhnih avtih, za VW-je, BMW-je in Audije so to majhne ribe in se s takimi sploh ne ukvarjajo. Poleg tega povečini vozijo po desni. Če slučajno prehitevajo in se jim na rit zalima BMW, ne verjamem da njih to moti tako kot mene.
1.6T pride sicer prav tudi pri normalni vožnji, največkrat ko ti je nekdo preblizu pred tabo, ne da se ti pa voziti samo 110, samo gasa in najdeš več prostora. Seveda pa če imaš ti dobre pospeške, slej kot prej naletiš na koga, ki ga boš s tem izzval. Itak nima veze, ne vem če bi imel kaj manj problemov z 1.6 atmosfercem.

V bistvu me počasi že bk kako vozim, lepše vozim samo zaradi pogojne in tukaj zaradi vas, ampak četudi opisujem zelo lepo vožnjo kot sedaj, še vedno dobivam komentarje da naj vrnem vozniško. Se pravi bo julija spet puno gasa.

Zgodovina sprememb…

GrimReaper2 ::

Pri nas drugače še ni nič, do največ kar je prišlo je da se jih je ene par ustavilo (kaj vem, ene 3 sigurno v vseh 14 letih), ampak niso niti izstopili iz avta. Na Poljskem so izhodi iz avtov in besedni dvoboji redno na sporedu, v ZDA ti pa ne uide niti streljanje in metanje plastenk (zadnjič sem gledal en video).

Zgodovina sprememb…

Pithlit ::

nyler2 je izjavil:

Jp. Js se načeloma držim varnostne razdalje do vozila pred sabo, če je pa na moji zadnji tablici nalepljen bumbar, se mu pa ob prvi priložnosti umaknem. Volk sit in koza cela.

Jaz začnem pa šipe pucat. Našemu grim reaperju bi se verjetno začelo kadit kar iz vseh telesnih odprtin.

PS dragi reaper... To kar ti opisuješ je kar lepo objestna vožnja. Daleč od tega da bi bila lepa. Ampak sej je tud moje pranje šip neke vrste objestnosti. Sam kaj ko je to najmanj invazivni ukrep za take kot si ti obdržat na pametni razdalji. V bistvu mi lahko tudi mačka na cesto skoči, če bi raje to. Jaz se za svojo konzervo ne sekiram.
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

GrimReaper2 ::

Šipe je treba zdaj pozimi kar redno čistit, tudi če se zelo trudiš pri vzdrževanju varnostne. Sicer je pa tako da bolj se trudiš, bolj te prehitevajo tik ob odbijaču.
Tako da ne vem zakaj bi me zmotilo par kapljic na šipi več. To je problem bolj poleti, ko nočeš vklapljati pranja šipe, ker imaš potem vse penasto. Sicer te pa tudi tako doma vzame ravno 5 minut, itak moraš skoraj vsak dan čistit ptičje iztrebke.
Drugače je vljudno vklapljati pranje tako da prej pogledaš če je kdo za tabo.

Jaz se trudim pri razdalji še največ od vseh, tako da ne vem kaj ti blodiš in o kakšni objestni vožnji govoriš.
Jaz če imam koga na riti sem ugotovil, da je najbolje voziti čim bolj mirno naprej, pospešiš če imaš prostor, ampak pustiti se mu tudi ni treba da te priganja do 120. Čim ga začneš kaj srat s štirimi smerniki ali podobnim ga boš še bolj ujezil.
Enako je z zmanjševanjem hitrosti z namero da bi ga spustil naprej, moraš biti res prepričan da bo potem lahko prehitel.

Npr. ravno včeraj je šel eden bolj počasi nekih 70, zakaj bi se mu limal na rit, probam ocenit ali se splača prehitet ali ne. Ponavadi pri 70 prehitim, če vidim da se počasi le približuje 80, pa ne.
Če se odločim vozit za njim, nima nobenega smisla mu voziti blizu. Če ne drugega, česar nočem sebi, ne bom delal drugim.

Zgodovina sprememb…

GrimReaper2 ::

Kaj točno te je zmotilo pri moji vožnji, pa bom popravil, ni problema. Tisto vključevanje na AC? Se pravi če pridem ravno med dva avta, ki sta preveč skupaj in vidim da me zadnji noče spustiti, je bolje iti za njima? Do tiste točke ko sem sploh bil med njima mislim pa da sem vozil pravilno, je bolje imeti dovolj hitrosti in prilagajat navzdol kot pa imeti premajhno.
Največji problem tukaj je bil itak tisti, ki me ni spustil, jaz če sem v obratnem primeru ne grem dajati gasa, da bi s tem preprečil vključevanje, ampak pustim pred sabo luknjo.

Če misliš tole danes, pa spet je bil Passat, sva se pa povsem normalno prehitevala, edino on me je preveč ob odbijaču, jaz sem ga vedno normalno prehitel, da je bilo za mano vsaj 50m prostora. Oba sva hotela voziti podobno, po prehitevanju umiriti vožnjo na 120-130, ampak vedno je bil eden malo prepočasen za drugega, zato sva si bila v napoto.

Zgodovina sprememb…

GupeM ::

GrimReaper2 je izjavil:

Šipe je treba zdaj pozimi kar redno čistit, tudi če se zelo trudiš pri vzdrževanju varnostne. Sicer je pa tako da bolj se trudiš, bolj te prehitevajo tik ob odbijaču.
Tako da ne vem zakaj bi me zmotilo par kapljic na šipi več. To je problem bolj poleti, ko nočeš vklapljati pranja šipe, ker imaš potem vse penasto. Sicer te pa tudi tako doma vzame ravno 5 minut, itak moraš skoraj vsak dan čistit ptičje iztrebke.
Drugače je vljudno vklapljati pranje tako da prej pogledaš če je kdo za tabo.

Mislim, da nisi dojel poante pranja šip ...

GrimReaper2 ::

Mislim da sem, Pithlit pravi da mi s pranjem šip hoče sporočit naj vozim dlje od nje. Ampak jaz pa pravim da moram pozimi itak neprestano čistit steklo (še enkrat poudarjam da to je z vključenim trudom da ne vozim blizu ostalih), tako da ne vem zakaj bi me zmotilo njeno špricanje. Ker vse kar naredi je da mi pošlje par kapljic na moje steklo.
Pithlit naj mi kar verjame, da ni načina da bi tiste za tabo obdržal na primerni razdalji. Izogibaš se tega lahko, da po pameti zavijaš na prehitevalni pas, se pravi ne takrat ko veš da boš nekoga oviral. Na regionalni cesti je najtežje, tam ni nekih pametnih rešitev, sploh če ni nobenih avtobusnih postaj, da bi se umaknil.

Zgodovina sprememb…

GrimReaper2 ::

Se mi je zdelo da sem že za danes zjutraj opisoval, no vsaj popoldne mi je uspelo narediti 30km brez enega problema. Ampak zahteva pa taka vožnja precej truda, vedno pogledi nazaj, vedno pravočasni smerniki, kar naporno, tako da zastopim zakaj nekateri vozijo bolj ležerno.
Vključil sem se pa vseeno pred avto, ne vem kje piše da ne smem, če prideš ravno bočno ob njega, komot še potegneš 120-150, če imaš seveda 200KM kot jaz. Pa ene dvakrat sem tudi "moral" potegnit na 160, včasih se ne izide drugače, alternativa je 100 po desnem, potem pa kaj imaš raje. Pa enkrat je bil eden za mano, ki mu več kot očitno še moja hitrost nekih 140 ni bila všeč, to moraš tudi oceniti ali so na desni dovolj velike luknje, da se splača tja umaknit, ali pa je bolje nadaljevati po levem in iti mimo vseh. Drugače imaš vso pravico voziti 150 po levem (da bi zaradi živčneža pospešil na 170 tudi ne gre, mislim da 150 je ravno prav da ga še ne jeziš preveč), tudi če nekdo hoče 200, pri nas je max omejitev 130 in če znaš držat tempo pri 150, se mi zdi povsem sprejemljivo in to ne šteje kot oviranje. Da bi šel v max 20m luknje na desni, mora biti vozilo s prednostjo ali pa kakšen res živčen BMW-jaš, drugače ni šans.

Zgodovina sprememb…

val46 ::

Sam p...dej, ti boš res doktoriral s to tvojo vožnjo. Če bi tolk časa kot vložiš v to tvoje opisovanje vožnje porabil za se dejansko naučit vozit, bi vsi meli dosti več od tega, kot imamo zdaj. Res, koga boli K kako se ti voziš, kake probleme in kake paciente srečuješ na tvoji poti? Glede na tvoje dosedanje(pa ne mislim sam te dogodivščine, ki jih opisuješ pod tem nickom, ampak že tudi s prejšnimi nicki), si ti za vse nas en tak "talent" na naših cestah, verjemi, precej večji od vseh teh, ki jih ti opisuješ!

mare_ ::

Na stajerski ac redno srecujem srebrnega mercedesa, zjutraj proti celju, popoldne proti lj.
Model vozi resno nevarno, v najvcecji guzvi se vsakemu lima na odbijac, nima nobene varnostne razdalje in na veliko prehiteva po desni. Parkrat je ze skoraj pocilo.
Tablico zdaj ze na pamet poznam. Je smiselno klicat policijo? Se bo na tak nacin karkoli zgodilo?

nyler2 ::

Pithlit je izjavil:

nyler2 je izjavil:

Jp. Js se načeloma držim varnostne razdalje do vozila pred sabo, če je pa na moji zadnji tablici nalepljen bumbar, se mu pa ob prvi priložnosti umaknem. Volk sit in koza cela.

Jaz začnem pa šipe pucat. Našemu grim reaperju bi se verjetno začelo kadit kar iz vseh telesnih odprtin.


Ne ko že tako ali tako kupujem ta vitrex skoraj na tedenski ravni, me moti umazana šipa :))


GrimReaper2 je izjavil:

Kaj točno te je zmotilo pri moji vožnji, pa bom popravil, ni problema. Tisto vključevanje na AC? Se pravi če pridem ravno med dva avta, ki sta preveč skupaj in vidim da me zadnji noče spustiti, je bolje iti za njima? Do tiste točke ko sem sploh bil med njima mislim pa da sem vozil pravilno, je bolje imeti dovolj hitrosti in prilagajat navzdol kot pa imeti premajhno.
Največji problem tukaj je bil itak tisti, ki me ni spustil, jaz če sem v obratnem primeru ne grem dajati gasa, da bi s tem preprečil vključevanje, ampak pustim pred sabo luknjo.


Ne kapiraš da te ni dolžen spustit, tako da kriv ne more bit. :)) Med drugim si se pa ti dolžan po CPP varno vključit. Verjetno je blo za njima dovolj prostora ampak te teh 200 raketnih konjev srbi.

GrimReaper2 ::

No prej ne vem o kaki objestni vožnji ste sanjali, zato sem danes moral probat, ker mi itak pravite da objestno vozim in potem brezveze se vozit samo 120.
In sicer sem se srečal s Cupra Formentor tablica AM1, pa mislim da niti ne prvič, je kar reden gost na gorenjski AC. Ne vem ali ima kakšno vezo z Avto magazinom.
Sem že vedel za ta avto, ampak zdaj sem moral poguglati, ker najprej sem prišel do Leona Cupre, ampak se mi je zdel prenizek in sem šel gledat dalje:
https://de.wikipedia.org/wiki/Cupra_For...
Nimam pojma ali 190 ali 245 ali 310KM, ne vem kako bi to sploh ugotovil. Sem imel že eno dirkanje z enim Passatom, pa tudi nisem vedel ali 140 ali 190KM, ker tudi 140 niso prav počasni, da ne bi mogel sledit 200KM.

No srečala sva se že med mojim prehitevanjem in sem hitro ugotovil da je pravi, ker je bil 5-10m za mojim zadkom. Potem ko se odpre ravnina (kasneje se je izkazalo da celih 2 km prazen tudi desni pas, zelo redek pojav) se pa premaknem na desni pas, ampak ga ne spustim naprej, ampak se v trenutku odločim ga testirati kakšen psihič je na lestvici 1-10, in potegnem kar se da. No izkazalo se je da moj avto lahko drži tempo, ker sem na koncu prišel do 210 in je bil še vedno enih 20m za mano na prehitevalnem pasu, pa tako sva že začela, se pravi sva bila tam tam.

Tako da sem skoraj siguren da je bil 245KM. Preslabo je kupil, mar ni pomislil da 200KM 500kg lažji avti tudi niso tako redki na naših cestah.

Do zdaj sem že ugotovil da je psihič za 8, ampak sem se odločil ga testirati če je za 10. In kaj naredim, preprosto, pri 210 sem dal levi smernik, psihič 8 bi že odnehal, spustil plin, ampak ne, on je raje potegnil na 230+, da me je prehitel, spredaj pa megla in že nabirajoča kolona.

Res vsa čast za njegovo močno srce, ta bo sigurno doživel 100 let. Jaz sem namreč rabil potem še 10km vožnje 120, da sem spravil srce na normalno raven.
Nasploh čeprav se ne izogibam prehitevanj na regionalni cesti, moje srce ni več 25-30 letnika, pa že takrat me je včasih stisnilo, ampak včasih sem bil pa miren kot špricer. No zdaj kadarkoli prehitevam na regionalni, se mi takoj dvigne utrip, ampak vseeno preprosto moram to storit pri 70 km/h.

Naprej potem ni bilo takih problemov, saj pri vožnji okoli 120 nima bit kaj. Krožno sem lepo speljal pri 30 in sem se lahko normalno ustavil sredi krožnega. Namreč eden je, prvič do sedaj da sem to doživel, zapeljal nekih 1,5-2m vanj in se ustavil sredi ceste, tolk naprej da sem ga moral počakat da spelje, ker jaz nisem mogel pred njim. Je rabil ene 5s da je dojel da je šel predaleč naprej.
Sem pa že hotel dati levi smernik, da mu dopovem da grem na 3. izvoz in ne na 2., ampak potem nisem dal.

No ja, hočem reči, da tele malenkosti ki sem jih opisoval prej niso nič, to je samo da se o nečem pogovarjamo, še kar pa ne vidim v prejšnjih postih nobenega opisovanje objestne ali agresivne vožnje.
Začne se ko greš enkrat na regionalki 130 ali več in na AC 180 ali več. Tudi zakon se strinja s tem, ker se šele takrat začnejo KT.

Zgodovina sprememb…

GrimReaper2 ::

Drugače za krožno zastopim kje je fora, jaz sem bil še predaleč, ampak on se je odločil ustavit. To ni nič narobe, bolje izbrati sigurno opcijo. Potem je videl da sem predaleč in je hotel speljat. Zelo pogost pojav, ampak to je pa že večja napaka, če se nekaj odločiš, se moraš tega držati. Ampak tudi pri mojih samo 30 km/h, preden je on vse to zakapiral, je bilo že prepozno in sem bil že pred njim. Potem naslednja napaka je bila pa ta da je ustavil. Ne vem kaj je mislil, ampak če je bil že pred speljevanjem tik pred krožnim in je speljal, to pomeni da bo sedaj v krožnem. In če ustaviš sredi krožnega nisi naredil nič, ker kakršnokoli pospeševanje več, bo naredilo manj škode.
Seveda je pa največ odvisno od vožnje tistega v krožnem, če gre tisti v krožnem 50 ali celo 60, potem je nalet neizogiben.

Saj jaz tudi včasih preveč čakam, ravno danes zjutraj sem pri vključevanju na glavno. Ustavil sem se lepo in pogledal levo, ampak potem mi je 2s zamlelo v prazno, da sem speljal, namesto v 0,5s. Ampak ta je bil še daleč, če je blizu, sem še toliko pri pameti da počakam, izsiljujem pa nikoli ne. To da ti malo zamelje je normalno, izsiljevanje pa ravno ne.

Zgodovina sprememb…

Pithlit ::

Filmsko ej. Res. Se ti v lajfu res nič drugega ne dogaja?
Life is as complicated as we make it...

m0LN4r ::

Dejansko se v eni stvari strinjam s Grimom, ni ga hujsega, ko en namerava speljati ali opraviti kak manever, ampak ga opravi z tako hitrostjo, da enostavno ne ves ali ga res hoce opraviti ali si je ze vmes premislil, da ne bo ali pa tako pocasno, da lepo predvidevas spustis gas, da gres s kotalno hitrostjo naprej, pol pa moras zavirati, ker se ni sposoben premakniti z mesta v doglednem cajtu.

Ta teden se je tudi meni zgodilo par nekaj cudnih, prvic je imel clovek prednost pred mano, desno pravilo. Cisto vsi v ulici se pocasi peljejo naprej, ampak on se je ustavil in me cakal, poskusil speljati, spet ustavil, se prestrasil, ker ni bil ziher, da ima prednost in ko sem mu mahal, da naj ze gre, ce ima tretjino avta na cesti, je koncno spokal.
V kroziscih se dogajajo hujse fore, ko poskusijo na hitro not skocit z desne, saj pa je se dost lufta, v resnici pa skocijo notr tako pocasi, da moram jaz zavirati v kroznem zaradi njih.

Vceraj pa ga je resnicno zmagal voznik manjsega tovornjaka. Se peljem, kot vedno v sluzbo, glavna hitra cesta, lepih 100kmh tempomat, pol pa z polno hitrostjo prileti ta sleper iz desne na glavno cesto, sledilo je seveda zaviranje na polno, hvala bogu je pomagal ABS in zimske gume. Voznik sleperja pa samo gasa naprej, kot da ni nic.

Se hujse pa je, ko taksni cakajo na stranski cesti in se od relativno dalec priblizujes in namesto, da bi pocakali, se tako pocasi vkljuci na glavno cesto, da spet zaviras kot nor na njihovih 30km/h, seveda pospesili pa tudi nebi takoj.
Samo enkrat, sem moral v taksnem primeru, ko mi je na tak nacin odvzel prednost, prakticno ga v tistem momentu prehiteti, ker upocasniti na tistih 10 metrih nebi mogel dovolj. Pol pa ko sem mu prakticno resil rit temu, ki mi je odvezl prednost mi pa odzadi blenda, ces kaj se grem, namesto da bi bil srecen, da se mu nisem zabil v bok.

Resnicno nekateri niso dovolj "fit" za na cesto in to se vidi najbolj na zacetku zime in zacetku poletja. Zivijo v nekem paralelnem svetu, kjer se jim vse odvija prepocasi, zraven pa imajo motoricne sposobnosti na nivoju 5 letnega otroka.

Zdaj so neki lockdownerji prilezli ven, da to ni normalno, kot da so po nevem kolko letih prvic na cesti, prvic v avtu. Sem se vozil s takimi, kot sovoznik, pa me je bilo vsako sekundo strah, ker to ni defenzivna voznja, ampak to je voznja, ko nisi ziher kaj delas in pri 70km/h na ravni cesti ne uspes volana drzati z dvema rokama ravno.

Najhujsi so pa razni soferji AIXAMov, ki po GPSu fura 40km/h uspejo narediti kolono 10+ avtov, ampak da bi se peljal na desnem robu ceste, to pa ne.

PS: Nocem posplosevati, ampak vecina teh je po videzu preko 70 let al pa ajde 65. Pa na avtocesto se vkljucujejo, da rabijo 2 kilometra, da prilezejo na 130, ce sploh.

PS: Nocem posplosevati, ampak vecina teh je po videzu preko 70 let al pa ajde 65. Pa na avtocesto se vkljucujejo, da rabijo 2 kilometra, da prilezejo na 130, ce sploh.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

predi ::

mare_ je izjavil:

Tablico zdaj ze na pamet poznam. Je smiselno klicat policijo? Se bo na tak nacin karkoli zgodilo?
Da, pokliči. Mogoče boš s tem komu rešil življenje.

MrStein ::

Da ni kaki "sin po poklicu", boš na koncu sam imel težave...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

GupeM ::

m0LN4r je izjavil:

Vceraj pa ga je resnicno zmagal voznik manjsega tovornjaka. Se peljem, kot vedno v sluzbo, glavna hitra cesta, lepih 100kmh tempomat, pol pa z polno hitrostjo prileti ta sleper iz desne na glavno cesto, sledilo je seveda zaviranje na polno, hvala bogu je pomagal ABS in zimske gume. Voznik sleperja pa samo gasa naprej, kot da ni nic.

Se hujse pa je, ko taksni cakajo na stranski cesti in se od relativno dalec priblizujes in namesto, da bi pocakali, se tako pocasi vkljuci na glavno cesto, da spet zaviras kot nor na njihovih 30km/h, seveda pospesili pa tudi nebi takoj.
Samo enkrat, sem moral v taksnem primeru, ko mi je na tak nacin odvzel prednost, prakticno ga v tistem momentu prehiteti, ker upocasniti na tistih 10 metrih nebi mogel dovolj. Pol pa ko sem mu prakticno resil rit temu, ki mi je odvezl prednost mi pa odzadi blenda, ces kaj se grem, namesto da bi bil srecen, da se mu nisem zabil v bok.

Cesta Šenčur - Brnik, tista ki pripelje z avtoceste? Tam imaš dnevno take talente. Tudi nesreč je tam kar nekaj.

cvalsr ::

Molnar, če so ti v avtošoli samo povedali - mogoče bi ti morali še narisati, da JE CESTA ZA VSE, tudi za Aixame in 70 let stare ljudi, pa kamione, celo za invalidske vozičke.
Če tega nisi sposoben razumeti in upoštevati, potem SI TI NESPOSOBEN za promet, ne oni.
To velja tudi za vse ostale "večvredne" pezdete, ki mislijo da so drugi na cesti samo zato, da se bodo njim umikali, da bodo lahko pezdetali kakorkoli jim že zapaše.

GupeM ::

Res je, cesta je za vse. Tudi zame. Zato me kamion, Aixam in 70 let stari ljudje ne smejo izsiliti. Niti invalidski voziček ne.

Če ne gre drugače, počakaš. Pa naj bo to s Ferrarijem, Katrco, Invalidskim vozičkom ali peš. Kako pa bi izgledalo, če bi se vsi ves čas izsiljevali med sabo?

In ja, da se zapeljati na glavno cesto tudi ob zelo gostem prometu. Samo način mora bit pravi, ne pa kar horuk, potem pa še nikakor pospešiti. Prej ali slej te nekdo spusti, brez izsiljevanja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

m0LN4r ::

Zeze, ampak neki minimalni standardi bi morali biti, zahteve morajo biti, naprimer tako kot te v Nemciji brez zadrzkov kaznijo, ce se jajcas naokoli, upocasnjujes promet brez razloga ipd.

Ne more enostavno biti vse, res vse, dolocene motoricne sposobnosti, vidne in ostale morajo biti izpolnjene, al pa mora biti ustrezno oznaceno, da gre za invalida ali izredni prevoz.

Nekaterim so bili 30 let nazaj izpiti potalani, ne rabis mi nic govorit, ker vem za konkretne primere, tudi varnostne voznje ni bilo potrebno opravljati in se marsikaj drugega se je spregledalo in se spregleda, kot tudi na zdravniskih ipd.

Pac. Ce vse pomeni res vse, potem se bom pa se jaz vozil glede na to kako sem razpolozen, pa se ti vsako sredo z aixamom postavim pred nos in te bom 15km oviral, ker pac lahko.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

val46 ::

Ma če pa enega Aixama nisi sposoben v 15ih km ceste prehitet, pol pa res nisi za na cesto ;)

m0LN4r ::

cvalsr je izjavil:

Molnar, če so ti v avtošoli samo povedali - mogoče bi ti morali še narisati, da JE CESTA ZA VSE, tudi za Aixame in 70 let stare ljudi, pa kamione, celo za invalidske vozičke.
Če tega nisi sposoben razumeti in upoštevati, potem SI TI NESPOSOBEN za promet, ne oni.
To velja tudi za vse ostale "večvredne" pezdete, ki mislijo da so drugi na cesti samo zato, da se bodo njim umikali, da bodo lahko pezdetali kakorkoli jim že zapaše.

Oviranja ne rabim cisto nic upostevati. Za taksne imas bus, vlak, taxi, prevozi.org in se hitreje pridejo na cilj.
Na sreco sem imel instruktorja, ki je bil istega mnenja, je pa pri zenskah seveda pogledal skozi kiklo ja. Tudi to se spomnim.

val46 je izjavil:

Ma če pa enega Aixama nisi sposoben v 15ih km ceste prehitet, pol pa res nisi za na cesto ;)

Mogoce res nisem, ce je med njim in mano ze 6-7 avtov in neprekinjen nasproti vozeci promet.
Je pa cesta dovolj siroka, ce bi se peljal ob robu, bi lahko sli vsi mirno mimo njega.
Pa se dve busni, kjer se lahk umakne, ampak ne, ker verjetno sploh ne ve, kaj se za njim nabira.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

PS: Iste ovire so novi EVjasi, ki zaradi straha dosega in ekofasizma, znizujejo hitrosti za 1/3 do polovice od dovoljene.
Pol pa neki bluzijo o pospeskih in dobri legi, se niti enga nisem srecal... ker pol se mu izracunana potka ne izide ane.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

GrimReaper2 ::

Heh, popoldne že pridem povsem do konca AC brez problema, potem se pa najde en Scenic. Ti so izven AC res počasni in ovirajo promet, saj to je pač tipičen soccer mom/dad avto, ampak na AC pa itak vsak tišči kot zmešan, ta niti ni bil prvi hiter Scenic/Picasso. Drugače niti ne vem kako so ti 20 let stari avti še vozni, je že kar malo smešno, ker drugih tako starih avtov ni videti, še Clio 2 je že zelo redek pojav, Puntoti 2000 so bili pa že 2010-2012 vsi na odpadu.
No in kaj je bilo, očitno je zanj voziti na 5m razdalji tako kot se mora vozit. Ker je meni prišel tako, potem ko me je prehitel, me je celo pogledal zakaj vozim samo 100 (v avtu je bil tipičen bedak), čeprav sem ustavil povsem normalno zaradi kolone pred mano in vzpostavil razdaljo po PS-u, nekih max 50m. Jaz zato sploh ne uporabljam zavore, že avto sam zmanjša, če veš kdaj moraš začeti zmanjševati. No in on je prehitel, se zbasal v to mojo 50m luknjo za katero sem se trudil da sem jo naredil (pa na splošno je to velik problem če voziš počasneje, kar vsi si tvojo luknjo začnejo prilastovati), res veliko je profitiral, eno mesto. No in potem je vozil za ritjo in stopal po bremzi še za enim avtom. Nekateri res ne znajo voziti normalno.
Zaradi takih bedakov tudi ne morem voziti po levem pasu tako pogosto kot bi lahko, tam je tem BMW-jašem in podobno očitno vseeno za pleh, ker tam ne samo da so ta najbolj hitri, tudi upajo voziti na 5m razdalji.

Pravilno prehitevam jaz, vedno še vozim in vozim, šele čez nekaj časa še enkrat pogledam v desno ogledalo, se vprašam, hm, če bi bil jaz na njegovem mestu, ali bi bil zadovoljen če nekdo zapelje pred mano, in šele potem ko ugotovim da bi bilo meni ok, zapeljem desno. Ne pa tako kot nekateri, kar tik ob odbijaču. Včasih je seveda na cesti manj prostora, ampak se tudi da lepše zapeljati desno kot pa dela večina.

Pa na začetku poti se je vsulo malo preveč ljudi na AC in se mora takoj voziti 100, mar prvi ne vidi da za sabo dela kolono, jaz po levem pasu sploh ne upam voziti manj kot 140, še to je zelo malo. Res najmanj bi pa moralo biti 130, ne vem kako se lahko ustavi na 100. Potem pa kar naenkrat steče da 130 ni nič in moraš iti že 150, da nisi ovira, pa sem na desni videl samo en manjši tovornjak, ki verjetno ni prehiteval.

Zgodovina sprememb…

GrimReaper2 ::

GupeM je izjavil:

Cesta Šenčur - Brnik, tista ki pripelje z avtoceste? Tam imaš dnevno take talente. Tudi nesreč je tam kar nekaj.

Sam nisem imel nekih problemov, razen kot sem že opisoval, ko sem potegnil na vsaj 100, da bi prišel pred enim, ampak se je potem izkazalo da je bil BMW. In mi je potem do priključka z glavno cesto vozil za ritjo tudi pri 120. Drugače če greš 80 mimo že ne moreš falit, omejitev je 60.
Zdaj je sicer malo čudno, prej meni da imam vedno probleme, a zdaj je pa že normalno da so redno nesreče.
Pa naj nekdo že posname vožnjo vsaj 30km, da nima problemov, ker to ne vem če je sploh možno. Ker kot že večkrat rečeno, čeprav lahko sam kar dobro kontroliraš situacijo pred sabo (tisti ki zavijajo desno ob odbijaču so sicer smotani in je potem en čas praktično nemogoče imeti varnostno), ti en pride za tabo na 1m, in eto, to se že šteje kot problem.

Zgodovina sprememb…

scipascapa ::

1/2 ljudem bi moral pri nam odvzeti vozniško in avto, dejstva.

Cupakabra123 ::

Prebovedat bi bilo treba BMW-je, Audije in Mercedeze na cestah. Oziroma dat v avte blokado na 130 km/h. Ker to kar pa pri nas vidis vsak dan je pa disaster.

GupeM ::

GrimReaper2 je izjavil:

GupeM je izjavil:

Cesta Šenčur - Brnik, tista ki pripelje z avtoceste? Tam imaš dnevno take talente. Tudi nesreč je tam kar nekaj.

Sam nisem imel nekih problemov, razen kot sem že opisoval, ko sem potegnil na vsaj 100, da bi prišel pred enim, ampak se je potem izkazalo da je bil BMW. In mi je potem do priključka z glavno cesto vozil za ritjo tudi pri 120. Drugače če greš 80 mimo že ne moreš falit, omejitev je 60.
Zdaj je sicer malo čudno, prej meni da imam vedno probleme, a zdaj je pa že normalno da so redno nesreče.
Pa naj nekdo že posname vožnjo vsaj 30km, da nima problemov, ker to ne vem če je sploh možno. Ker kot že večkrat rečeno, čeprav lahko sam kar dobro kontroliraš situacijo pred sabo (tisti ki zavijajo desno ob odbijaču so sicer smotani in je potem en čas praktično nemogoče imeti varnostno), ti en pride za tabo na 1m, in eto, to se že šteje kot problem.

Ne govorim o izvozu Brnik, ampak o navadni cesti med Šenčurjem in Brnikom.

UganiKdo ::

m0LN4r je izjavil:



Vceraj pa ga je resnicno zmagal voznik manjsega tovornjaka. Se peljem, kot vedno v sluzbo, glavna hitra cesta, lepih 100kmh tempomat, pol pa z polno hitrostjo prileti ta sleper iz desne na glavno cesto, sledilo je seveda zaviranje na polno, hvala bogu je pomagal ABS in zimske gume. Voznik sleperja pa samo gasa naprej, kot da ni nic.



Ce bi namesto lepih 100 km/h peljal 90 km/h kolikor je omejitev bi bila situacija bistveno manj tvegana in bi bistveno lazje odreagiral. Ampak psihopati, ki niste sposobni spostovat prometnih predpisov vidite samo napake drugih in orgazmirate nad lazno predstavo o svojih superiornih sposobnostih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

Pithlit ::

GrimReaper2 je izjavil:

Pa naj nekdo že posname vožnjo vsaj 30km, da nima problemov

Včeraj. Slabih 500km. 400km od tega po avtocesti. Niti enega omembe vrednega problema.
Life is as complicated as we make it...

donvito ::

Pithlit je izjavil:

GrimReaper2 je izjavil:

Pa naj nekdo že posname vožnjo vsaj 30km, da nima problemov

Včeraj. Slabih 500km. 400km od tega po avtocesti. Niti enega omembe vrednega problema.

Rekla, kazala. Ne verjamemo, hočemo dokaz!? >:D

Spxy ::

Pithlit je izjavil:

GrimReaper2 je izjavil:

Pa naj nekdo že posname vožnjo vsaj 30km, da nima problemov

Včeraj. Slabih 500km. 400km od tega po avtocesti. Niti enega omembe vrednega problema.


A to je tista varjanta, če ne vidiš problema, si problem ti? :)

sheeshkar ::

Spxy je izjavil:

Pithlit je izjavil:

GrimReaper2 je izjavil:

Pa naj nekdo že posname vožnjo vsaj 30km, da nima problemov

Včeraj. Slabih 500km. 400km od tega po avtocesti. Niti enega omembe vrednega problema.


A to je tista varjanta, če ne vidiš problema, si problem ti? :)

Glede na komentarje v tej temi prej velja, da če povsod vidiš probleme, si verjetno problem ti...

DostMam ::

Če misliš, da je najvišja, bogovom najbližja umetnost ravno vožnja avtomobila, je potemtakem jasno, da v petnajstih minutah vožnje naletiš na tono problemov. Ko pa ugotoviš, da bogovi uporabljajo teleporte..., takrat je Pithlitinih 500 km čisto mogočih.
««
207 / 294
»»