» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
193 / 309
»»

solatko ::

val46 - Jaz imam dve parkirni kazni in eno neplačano zaradi prekoračitve hitrosti za 6km/h s sinovim vozilom pa nekateri na forumu pravijo, da sem predvsem dementen in nevaren voznik, imam za seboj dva izleta na travo, zaradi reševanja škarij nasproti vozečega idiota,..... torej, kazni niso merilo dobrega in varnega voznika, kljub 3mio prevoženih km. Tistega otroka pod različnimi nicki pa ne jemlji resno, ima bujno fantazijo in veliko sanja. Sploh ne odgovarjam na njegove poste.
Delo krepa človeka

GupeM ::

solatko ::

GupeM - Meni se take stvari ne dogajajo, če že imam komu kaj za povedat, grem lepo počasi za njim na parkirni prostor.
Delo krepa človeka

GupeM ::

Ni to tvoja žena? Ona vozi pajser s sabo.

s1m0n ::

Kako je s kolesarji in krožišči, če imajo na voljo kolesarske poti? A smejo uporabljati cestišče v samem krožišču? Namreč vedno večkrat srečam te profesionalec na specialkah, ki se požvižgajo na prehode, kolesarske poti... Torej, da nekomu, ki prečka po kolesarki ali po prehodu kot pešec vzamejo prednost ali mu ne ustavijo!

Zadnje dni sem srečal 4 takšne v samih krožiščih, da so šli mimo peščev na prehodih in sploh niso ustavili peščem.

m0LN4r ::

Jaz sem pa mislil zadnjic v Radgoni, da za kolesarje velja enak CPP, kot za avte v kroznem, pa mi en mladenic prileti z desne v kroznega direkt pred avto. Resila ga je sreca in to za las, jaz sem ga v mislih imel ze na havbi, sem pa zabrebzal tudi, konkretno. On ama nista, siba naprej, kot da se ni nic zgodilo.

V Bogojini pa se en par vozi en polek drugega, moski del para se pa fijaka na sredini ceste. Se pocasi priblizujem od zadaj, cakam, nic, se vozim na varnosti ze neki cajta za njima. Potrobim, da se umakne, da lahk grem mimo, pol pa on zacne pizdit, se ustavim pa ga vprasam, se kak dolg se misl vozit na sredini ceste, pa on kr gusi svoje pa palamudi, sploh ga nisem poslusal. Sem si ze odpel pas, da mu pred prijateljico dam eno vzgojno, pa sem si premislil, mogoce je iz vasi pa je bil prevec zalublen.

V Murski Soboti pa en starejsi gospod, namesto da bi sel po kolesarski cez krozne, pac kak mnu je glih pasalo, malo gor, malo dol, cez kroznega dol, ker je bolj ravno in hitreje, potem spet gor. Krneki.

My 50 cents.

s1m0n je izjavil:

Kako je s kolesarji in krožišči, če imajo na voljo kolesarske poti? A smejo uporabljati cestišče v samem krožišču? Namreč vedno večkrat srečam te profesionalec na specialkah, ki se požvižgajo na prehode, kolesarske poti... Torej, da nekomu, ki prečka po kolesarki ali po prehodu kot pešec vzamejo prednost ali mu ne ustavijo!

Zadnje dni sem srečal 4 takšne v samih krožiščih, da so šli mimo peščev na prehodih in sploh niso ustavili peščem.
Sploh ne reci, eni se dobesedno igrajo s svojim zivljenjem. Junij je bil katastrofa.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

s1m0n ::

Saj vem, da jim je težko upočasnit, se ustavit na teh specialkam ampak to še ne pomeni, da prehodi za njih ne obstajajo.

m0LN4r ::

Ma kaki prehod, meni je vzel prednost v kroznem na cestiscu, kjer ni kolesarske, pac kot da bi se z avtom pripeljal. Prletu ravno not, niti upocasnil, niti pogledal ni.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Alexius Heristalski ::

Vožnja po večini kolesarskih stez v Sloveniji je, kot bi imeli stopnice in ležeče policaje na avtocesti. Normalno, da se bo človek peljal tam, kjer je ravno.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Zgodovina sprememb…

solatko ::

GupeM - Raje komentiram tole, ker se folk še vedno ni naučil vozit s prilagojeno hitrostjo, kamor spada tudi varnostna razdalja in ne OH

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Delo krepa človeka

s1m0n ::

Alexius Heristalski je izjavil:

Vožnja po večini kolesarskih stez v Sloveniji je, kot bi imeli stopnice in ležeče policaje na avtocesti. Normalno, da se bo človek peljal tam, kjer je ravno.


S tem se strinjam, a krožiča imajo z namenom ločen pas za kolesarje.

Alexius Heristalski ::

Ne vem, kaj je ta namen. V teh manjših podeželskih krožiščih ne vidim haska, zakaj ne bi zapeljal vanje kot avto. Prej, ko opravim z njimi, bolje je.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

mirator ::

Tudi sam sem kolesar, res da poredko. Vendar kadar sem na kolesu, sem pač nekoliko bolj previden in ne vozim tam, kjer ni namenjeno kolesarjem oz. drugače povedano, tam kjer so kolesarske steze, vozim po njih, če teh ni in cesta ni prepovedna za kolesarje vozim dokaj previdno.
Z rondoji je pa tako. Če vanj ne pripelje kolesarska steza, veljajo pravila enako za kolesarje in avtomobile. Če je v rondo urejena kolesarska steza, potem ima na kolesarskem prehodu absolutno prednost kolesar. Voznik avtomobila se mora pri izhodu iz rondoja prepričati, da po kolesarski stezi ne drvi kolesar, ki ima pač kot pešec prednost.
Je pa res, da so kar številčni kolesarji, ki se na predpise ne ozirajo preveč in delajo zgago na cesti (nisem zapisal, da vsi, ampak jih je kar precej).
In ob nesramnem izkoriščanju določenih kolesarjev, kot voznik avtomobila ne moreš, razen praznega bentenja, narediti prav nič. Seveda ga iz jeze lahko tudi podreš in se sprijazniš s posledicami (včasih me tudi to prime).

GupeM ::

Alexius Heristalski je izjavil:

Vožnja po večini kolesarskih stez v Sloveniji je, kot bi imeli stopnice in ležeče policaje na avtocesti. Normalno, da se bo človek peljal tam, kjer je ravno.

Se strinjam z vsem, razen z zadnim stavkom. Če imaš kolesarsko, se vozi po njej, ne glede na to kakšna je. Če ti to ni všeč, se vozi tam, kjer ni kolesarske.

Naredim kar nekaj KM na leto s kolesom. Vozim se večinoma tam, kjer kolesarskih ni. Če pa že "moram" tam, kjer so kolesarske, grem pa po kolesarski.

Scorpy84 ::

GupeM je izjavil:

Alexius Heristalski je izjavil:

Vožnja po večini kolesarskih stez v Sloveniji je, kot bi imeli stopnice in ležeče policaje na avtocesti. Normalno, da se bo človek peljal tam, kjer je ravno.

Se strinjam z vsem, razen z zadnim stavkom. Če imaš kolesarsko, se vozi po njej, ne glede na to kakšna je. Če ti to ni všeč, se vozi tam, kjer ni kolesarske.

Naredim kar nekaj KM na leto s kolesom. Vozim se večinoma tam, kjer kolesarskih ni. Če pa že "moram" tam, kjer so kolesarske, grem pa po kolesarski.


Pa se en problem je, na kolesarski poti je najvec dovoljeno 25 km/h. Ze jaz z treking kolesom imam povprecno hitrost nad 25, kaj sele ostali, pa ponekod je nemogoce voziti po kolesarski, ker je veliko pocasnih kolesarjev, sploh pa otrok. Torej ne preostane kot po cesti se peljati, ce imas visje hitrosti.

HotBurek ::

Glede krožišč in kolesarskih. V Velenju je primer, kjer kolesarka ni speljana "v krogu" okrog krožišča, ampak moraš it 500m gor po cesti, čez prehod za pešce in obrnat nazaj.

Zelo nepraktično za kolesarje, kar te motivira, da se pelješ skozenj, kot da si z avtom.

Oranžne črte so kolesarske, modra črta je prehod za pešce.

Butast dizajn za kolesa in pešce.

root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

GupeM ::

Scorpy84 je izjavil:

Pa se en problem je, na kolesarski poti je najvec dovoljeno 25 km/h. Ze jaz z treking kolesom imam povprecno hitrost nad 25, kaj sele ostali, pa ponekod je nemogoce voziti po kolesarski, ker je veliko pocasnih kolesarjev, sploh pa otrok. Torej ne preostane kot po cesti se peljati, ce imas visje hitrosti.

Ne, to ni problem. Se pač voziš 25. Če je gužva, pač voziš s takšno hitrostjo kot se premika gužva. Če ti to ne ustreza, greš ven iz naselja, kjer ni kolesarskih. Tam je omejitev splošna. Večina cest v Sloveniji je takšnih.

Sicer pa tudi če greš več kot 25, nimajo organi nobenega vzvoda da te kaznujejo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

Scorpy84 ::

GupeM je izjavil:

Scorpy84 je izjavil:

Pa se en problem je, na kolesarski poti je najvec dovoljeno 25 km/h. Ze jaz z treking kolesom imam povprecno hitrost nad 25, kaj sele ostali, pa ponekod je nemogoce voziti po kolesarski, ker je veliko pocasnih kolesarjev, sploh pa otrok. Torej ne preostane kot po cesti se peljati, ce imas visje hitrosti.

Ne, to ni problem. Se pač voziš 25. Če je gužva, pač voziš s takšno hitrostjo kot se premika gužva. Če ti to ne ustreza, greš ven iz naselja, kjer ni kolesarskih. Tam je omejitev splošna. Večina cest v Sloveniji je takšnih.

Sicer pa tudi če greš več kot 25, nimajo organi nobenega vzvoda da te kaznujejo.


Seveda je ker se vozijo tud 3x nizjo hitrostjo, sploh izletniki. Pa da se razume, ne vozim po naselju, grem pa mimo in naletim na te probleme, sicer redko, ker sem na koĺesu se preden kdo ustane.

Ahim ::

Scorpy84 je izjavil:

Pa se en problem je, na kolesarski poti je najvec dovoljeno 25 km/h. Ze jaz z treking kolesom imam povprecno hitrost nad 25, kaj sele ostali, pa ponekod je nemogoce voziti po kolesarski, ker je veliko pocasnih kolesarjev, sploh pa otrok. Torej ne preostane kot po cesti se peljati, ce imas visje hitrosti.

"Po ulici z okroglo rdeco tablo z belo crto je prepovedano peljati (prepovedana voznja v tisto smer), zato se raje v napacni smeri peljem po avtocesti, gor pa zavijem na normalnem uvozu in kar takoj obrnem, da tiste zoprne table ne vidim"? 8-O

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ahim ()

GupeM ::

Ahim je izjavil:


"Po ulici z okroglo rdeco tablo z belo crto je prepovedano peljati (prepovedana voznja v tisto smer), zato se raje v napacni smeri peljem po avtocesti, gor pa zavijem na normalnem uvozu in kar takoj obrnem, da tiste zoprne table ne vidim"? 8-O

Točno to.

UganiKdo ::

Scorpy84 je izjavil:

GupeM je izjavil:

Alexius Heristalski je izjavil:

Vožnja po večini kolesarskih stez v Sloveniji je, kot bi imeli stopnice in ležeče policaje na avtocesti. Normalno, da se bo človek peljal tam, kjer je ravno.

Se strinjam z vsem, razen z zadnim stavkom. Če imaš kolesarsko, se vozi po njej, ne glede na to kakšna je. Če ti to ni všeč, se vozi tam, kjer ni kolesarske.

Naredim kar nekaj KM na leto s kolesom. Vozim se večinoma tam, kjer kolesarskih ni. Če pa že "moram" tam, kjer so kolesarske, grem pa po kolesarski.


Pa se en problem je, na kolesarski poti je najvec dovoljeno 25 km/h. Ze jaz z treking kolesom imam povprecno hitrost nad 25, kaj sele ostali, pa ponekod je nemogoce voziti po kolesarski, ker je veliko pocasnih kolesarjev, sploh pa otrok. Torej ne preostane kot po cesti se peljati, ce imas visje hitrosti.

Ne govori neumnosti. Na kolesarski stezi je enka omejitev kot na cesti. Sem misli da smo ta idiotizem z omejitvami na kolesarski ze zakljucili pa se vedno nov bedak najde.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

m0LN4r ::

Alexius Heristalski je izjavil:

Vožnja po večini kolesarskih stez v Sloveniji je, kot bi imeli stopnice in ležeče policaje na avtocesti. Normalno, da se bo človek peljal tam, kjer je ravno.

Torej gremo z avtom pri lezecem na eni strani po kolesarski?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::

Jaz sem tudi prevozil ogromno s kolesom, ampak seveda z prilagojeno varno hitrostjo v kaksnem kroznem in po kolesarki, ter respektom do avtov. Na kraj pameti mi ni padlo, da bi avtu odvzel prednost, ce ni kolesarske in svignil mimo z mentaliteto, saj se bo on itak moral ustavit/upocasnit zaradi mene.
Pa kot vozniku avta, mi je na kolesu vedno bilo jasno, da pac tudi vozniki avtov niso vsemogocni in imajo 360 stopinjski vid vse naokoli.

Recimo okoli Bukovniskega jezera se vozi veliko turistov s kolesi. To se vozijo moram rect zelo lepo po vecini, se med kolesi drzijo varnostno, da lahko komot z avtom vmes gres in lepo na desnem robu ceste in ne vsepovprek, ampak lokalni specialkarji se pa vcasih obnasajo, kot da so sami na cesti.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Alexius Heristalski ::

m0LN4r je izjavil:

Alexius Heristalski je izjavil:

Vožnja po večini kolesarskih stez v Sloveniji je, kot bi imeli stopnice in ležeče policaje na avtocesti. Normalno, da se bo človek peljal tam, kjer je ravno.

Torej gremo z avtom pri lezecem na eni strani po kolesarski?

Malo težko, avto je večji in težji od kolesa. Ne priporočam.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Ben Dover ::

jest10 je izjavil:

Liter nitro barve na haubo?>:D


Raje epoxy smolo, seveda s trdilcem, pa kar na streho, da se lepo razporedi.. :D

HotBurek ::

Vožnja po večini kolesarskih stez v Sloveniji je, kot bi imeli stopnice in ležeče policaje na avtocesti. Normalno, da se bo človek peljal tam, kjer je ravno.

To tudi mene moti. Rodeo pločniki, kjer gre dol-gor pri vsakem uvozu v hišo na 5 metrov.

Klasika je tudi na pločnik narisat dve vzporedni črti in voila, imamo kolesarko stezo.

Ter visoki robniki. Zakaj so robniki visoki? Čemu?

Slabosti pri visokih robnikih:
- avto si lahko zvije felgo
- težje se je umaknat rešilcem
- kolesar lahko pade
- pešeč si zvije gležn
- starejši se lahko spotaknejo
- za invalidski voziček je to ovira

Če bi bili nizki robniki, in pločnik dvignjen od ceste le za kak centimeter ali dva, potem bi lahko rekli nova švica...
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

mirator ::

No, to je pa tudi mene večkrat zanimalo, pa od projektntov nikoli nisem dobil jasnega odgovora. Pravzaprav sem dobil občutek, da projekta ceste ne vodijo projektanti ampak nekdo od naročnika projekta. Preprosto, projektant ceste ne sme sprojektirati po svojem znanju, ampak po zahtevah naročnika. Če ga ne poslušaš, pač izgubiš posel. Tudi jaz sem prepričan, da bi se dalo robnike znižati pa tudi narediti poševne. Res je nivelacije ceste tista, ki narekuje višino pločnikov, vendar sem prepričan, da ne bi bilo nič narobe, če bi cesta rahlo valovila. Za kolesarske steze so pravzaprav težavne velike valovitosti zaradi pogostih uvozov na privatna zemljišča. Mogoče bi bila tudi boljša varianta, da je ob cestišču najprej pločnik (pešcev potem te uvozne valovitosti ne bi toliko motile, za pločnikom pa že v celoti v enaki niveleti, kolesarska steza. Seveda pa bi kolesarji vseeno morali biti zelo pozorni na avtomobile, ki zapuščajo cestišče oz. se najo vključujejo.

m0LN4r ::

Baje:
Er liegt etwas erhöht um die Fußgänger zu schützen. Das Wort Gehweg bezeichnet in Deutschland einen Weg, auf dem nur Fußgänger gehen dürfen. Man nennt ihn auch Bürgersteig

Jahrhundert legte man in London und Paris wieder Gehsteige an, die die Passanten in erster Linie vor Pferdemist auf der Straße schützten.
https://www.geh-recht.de/42-fussverkehr...
Ampak samo baje.
Pac udobje kolesarjev dirkacev je podrejeno zasciti pescev.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

MrStein ::

Verjetno: ne vem.. od nekdaj smo to tako delali
;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

HotBurek ::

Evo me, fprašanje.

Kaj pomeni prometni znak, oblike kvadrat, bela podlaga, črna črta ob robu, rumen kvadrat v sredini, nagnjen 45 stopinj (podobno, kot za prednostno cesto).
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: HotBurek ()

spegli ::

Ko so nasrali krožišča po glavni cesti za vsak brezvezen odcep in vmes po sredini ceste pločnik za znak obvezna smer. Kmetavzarji.

UganiKdo ::

HotBurek je izjavil:

Evo me, fprašanje.

Kaj pomeni prometni znak, oblike kvadrat, bela podlaga, črna črta ob robu, rumen kvadrat v sredini, nagnjen 45 stopinj (podobno, kot za prednostno cesto).


Prednostna cesta? Znaki s specificno silhueto (torej ni krog, kvadrat ali trikotnik) so zelo redki tako da znaka podobnega prednostni cesti (oblika diamanta) ne bos nasel.

GupeM ::

HotBurek je izjavil:

Evo me, fprašanje.

Kaj pomeni prometni znak, oblike kvadrat, bela podlaga, črna črta ob robu, rumen kvadrat v sredini, nagnjen 45 stopinj (podobno, kot za prednostno cesto).

LSD? Gobice?

Opisal si znak za prednostno cesto.

HotBurek ::

root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

HotBurek ::

Sem našel.

Zgornji je znak 2104, konec prednostne ceste. Znak 2103, brez črte, je za prednostno cesto

Znak 4221 pa je za potek prednostne ceste.

Nekako sem imel v spominu, da je znak 4221 postavljen pod 45 stopinj...

Vir: https://www.avp-rs.si/wp-content/upload...
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

UganiKdo ::

ROFL...

solatko ::

Evo, o tem sem pisal, da ne more rešilnih vozil upravljat voznik brez posebnih znanj in izkušenj. Tole gre na račun politikov

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

ki so sperjeli zakon, da lahko vozila na nujnih vožnjah upravljajo medicinski tehniki z vozniškim dovoljenjem B kategorije. Včasih je bil pogoj, da mora voznik reševalnega vozila biti poklicni voznik kategorijo E (avtobus) in tri leta prakse v tej kategoriji.
Voznik je naredil klasično napako neizkušenih voznikov, da ni vozil s prilagojeno hitrostjo.
Delo krepa človeka

facepalm ::

Kategorijo D
;)

solatko ::

facepalm - Tri leta prakse na avtobusih - kategorija E. Da si lahko opravljal izpit, si moral imeti najmanj 3 leta prakse na kamionih z priklopnikom (D).
Delo krepa človeka

facepalm ::

E in D si obrnil. E (B+E, C+E) je priklopnik, D je bus;)
No biggie

solatko ::

facepalm - Po sedanji zakonodaji, prej je bilo A, B, C, D in E, F pa za mehanizacijo. Kategrije so šle po velikosti vozil. B je bil do 3500kg, C nad to težo, D je bilo vozilo s priklopnikom in E avtobus nad 8 potnikov.

Prej kategorije B z priklopnikom ni bilo, ravno tako ne C.

Potem pa so vse zmešali, da danes težko ugotoviš kaj rabiš za določeno vrsto vozil. Za kategoriji D in E si rabil tudi poklicno izobrazbo voznika (Ježica).

Tudi A kategorija je bila samo ena in za kolesa z motorjem potrdilo o opravljenem teoretičnem izpitu ali druga kategorija za upravljanje z vozili.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

DostMam ::

solatko je izjavil:

Evo, o tem sem pisal, da ne more rešilnih vozil upravljat voznik brez posebnih znanj in izkušenj. Tole gre na račun politikov

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

ki so sperjeli zakon, da lahko vozila na nujnih vožnjah upravljajo medicinski tehniki z vozniškim dovoljenjem B kategorije. Včasih je bil pogoj, da mora voznik reševalnega vozila biti poklicni voznik kategorijo E (avtobus) in tri leta prakse v tej kategoriji.
Voznik je naredil klasično napako neizkušenih voznikov, da ni vozil s prilagojeno hitrostjo.

Zakaj bi ne to premaknili na naslednjo stopnjo: izpit za kombajn in obvezen orožni list (vsaj) za metalec ognja? Še bolje: obvezen izpit za Supermena bi morali imeti!?

Solatko, od teh ljudi se zahteva že toliko znanj in veščin, obenem so za gledanje najhujših posledic cestnih "talentov" plačani mizerno. Potem pa vi njim razlagate o neprilagojeni hitrosti. Vsaj njim prizanesite, če že nam ne znate razložiti kaj je to, ta neprilagojena.

mirator ::

DostMam je izjavil:

Solatko, od teh ljudi se zahteva že toliko znanj in veščin, obenem so za gledanje najhujših posledic cestnih "talentov" plačani mizerno. Potem pa vi njim razlagate o neprilagojeni hitrosti. Vsaj njim prizanesite, če že nam ne znate razložiti kaj je to, ta neprilagojena.

Seveda se s prvim delom citata strinjam in popolnoma drži. Kar pa se tiče prilagojene ali neprilagojene hitrosti pa se s solatkom (čeprav je postal že pravi trollmaker) strinjam. Četudi ne bi bilo nasproti vozečega avtomobila, bi voznik reševalnega vozila v ovinek zapeljal z neprilagojeno hitrostjo. Samo nesreče ne bi bilo in vsi, razen sopotnikov v vozilu, bi verjeli, da je vozil prilagojeno. Kar hočem povedati je to, da so prvi pogoj prilagojene vožnje, vremenske razmere in stanje cestišča, drugi pa ocena razmer voznika.
Pri tem pa kljub temu, da se je zgodila katastrofa (smrt in težje poškodbe, da o materialni škodi niti ne govorim)sočustvujem z voznikom reševalca, ki verjetno ne bo nikoli več vozil rešilca in bo po vsej verjetnosti strogo kaznovan, mogoče celo z zaporom. Šofer je, kot si opisal v prvem delu, prav gotovo bil dobro izurjen za vožnjo z rešilcem in tudi verjamem, da ni prvič vozil po tej cesti. Lahko pa je njegovi neprilagojeni vožnji botroval klic za novo nujno vožnjo, mogoče je bilo življeje njegovih pacientov odvisno od časa prispetja v bolnišnico ali pa kaj tretjega. Torej ne smemo kar obsojati, dokler ne poznamo vseh dejstev.

Utk ::

solatko je izjavil:

facepalm - Tri leta prakse na avtobusih - kategorija E. Da si lahko opravljal izpit, si moral imeti najmanj 3 leta prakse na kamionih z priklopnikom (D).

To je bilo vse samo zato, da se je kompliciralo in omejevalo, vsaka naslednja kategorija je bila pa bolje plačana. Zakaj zaboga bi rabil za vožnjo kombija izpit za priklopnik?

predi ::

Ta primer samo potrjuje trditev, da dodatno usposabljanje nima bistvenega vpliva na varnost v prometu, ker nesreča pač nikoli ne počiva. Vse napore glede varnosti v prometu je treba preusmeriti v to, da, ko se zgodi, in zgodilo se bo, nihče ni podvržen sili, ki bi terjala težko poškodbo ali smrt. Vse drugo je lari fari.

GupeM ::

A lahko nehate odgovarjati temu neprilagojenemu solatkotu? Samo o prilagojeni hitrosti zna pisat, kot da je to edino pravilo na cesti, ostalih itak ne pozna, ali pa misli da veljajo še pravila iz časa rimljanov.

solatko ::

DostMam - Neizkušenost voznikov je v kar precej velikem procentu vzrok za prometne nesreče, zato se od voznikov, ki morajo velikokrat presegati vidike normalne vožnje, pričakuje tudi usposobljenost za to, predvsem pa nekaj let vozniških izkušenj. 24-set letni medicinski tehnik z izpitom B kategorije in enotedenskim tečajem, tega niti slučajno nima dovolj, za opravljanje tako zahtevnega dela.
Seveda kavč strokovnjaki ocenjujejo, da je to dovolj, zgodovina pa kaže, da ne. Po vaše je tudi za dirkanje na pisti ali rally-u dovolj nekajdnevno usposabljanje (tam so steze prazne ali pa vsi vozijo v isto smer).

Zakaj VIP oseb ne vozijo 25 letni kurirčki, ki sicer razvažajo pošto med ministrstvi, temveč morajo biti poklicni vozniki z dodatnimi znanji pri obvladanju vozil?

mirator - Lahko si še tako usposobljen, ti ob pomanjkanju izkušenj, teoretično znanje ne pomaga prav veliko. Problem pri takem kadriranju je ravno v tem, da za volan vozil na nujni vožnji sedajo vozniki, ki nimajo dovolj praktičnih izkušenj in se vse odvija glede na srečna ali nesrečna naklučja.

Utk - Si kdaj opravljal testiranja za voznika protokola pa v glavnem vozijo osebne avtomobile?

predi - Ta primer samo potrjuje to, da rešilnih avtomobilov ne morejo dati v roke 25 let starim voznikom, brez izkušenj in dodatne usposobljenosti in je bila taka odločitev politike najmanj debilna, če ne celo kriminalno dejanje. Vozniki reševalnih vozil, ki "morajo" opravljati to, smrtno nevarno delo, niso nič krivi, temveč "strokovnjaki", ki so sprejeli tako odločitev.

GupeM - Desetletja že poslušamo, da hitrost ubija, če prav se vsak dan vidi, da to ni hitrost (v tem primeru bi bilo na stotine mrtvih vsak dan na nemških AB), temveč ubija NEPRILAGOJENA HITROST. Ta je v določenih situacijah lahko precej nižja od veljavne omejitve, na določenem odseku.
Zato ja, bom o tem pisal, saj je prilagojena hitrost pomembnejša od vseh ostalih predpisov, ker je v taki vožnji zajeto čisto vse. Kdor tega ne razume, mu pač ni pomoči in ga o tem dejstvu poduči, doživljena nesreča, večini pa še to ne pomaga, da bi dojeli osnovo varne vožnje. Ni edino pravilo, je pa pravilo, ki zanesljivo preprečuje nesrečne situacije in s tem nesreče, mrtve, ranjene, gmotno škodo,.......
Delo krepa človeka

GupeM ::

solatko je izjavil:

bla bla bla ... temveč ubija NEPRILAGOJENA HITROST ... bla bla bla

Ja, si že neštetokrat povedal, ne da se mi več ne brat ne prerekat. Lahko zdaj počasi nehaš s tem, ker si že totalno dolgočasen? Če govorimo o vzratni vožnji, noter privlečeš (ne)prilagojeno hitrost, če govorimo o vožnji v nasprotno smer po AC, noter privlečeš (ne)prilagojeno hitrost. Če govorimo o cepivih, noter privlečeš (ne)prilagojeno hitrost. Če govorimo o C++, noter privlečeš (ne)prilagojeno hitrost.

Faking neprilagojenec.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

solatko ::

GupeM - Čisto vsak dan, najmanj dvakrat preberem v različnih novicah o tem, da hitrost ubija in to neresnico sporočajo državni organi. Dokler bo tako in dokler bo toliko nereč zaradi nePH, bom tudi jaz glasen. Tisti, ki vedo o tem več, so tiho in podpirajo moje izjave, nepoznavalci prinesete na net stotine drugih kategorij, od katerih skoraj nobena ni tako pomembna za varnost v prometu, kot je to PH.
Nikjer na svetu, se voznik, ki je vozil s prilagojeno hitrostjo, še nikoli ni zaletel in samo to je tisto, kar šteje.

Pri tem je samo en problem, da tega ne moreš enostavno spravit na prometni znak, ker je to popolnoma individualna kategorija, ki jo bi mora poznat vsak, ki se vsede za volan ali drugo premikajoče sredstvo. Samo če poznaš svoje limite in vedno voziš v okviru le-teh, si lahko vedno in povsod, varen voznik, kolesar ali motorist (ter vse izpeljanke tega). Janez in Metka imata popolnoma drugačne sposobnosti in s tem tudi drugačne limite PH.

Če so ti moji posti zoprni, nakladaški,... jih enostavno ignoriraj ali pa jih preberi in se kaj nauči.
Največji problem v prometu je to, da se nikoli ne ponovita dve sekundi in, da ni voznika, ki bi doživel čisto vse situacije, ki so v prometu možne, z vožnjo s PH pa te ne more nič toliko presenetit, da nebi mogel varno ustavit ali na drug način preprečit nesrečo.
Delo krepa človeka

mirator ::

Lej, @solatko, enkrat si se v neki temi (res sem že pozabil v kateri) obregnil v moj post, v katerem sem te omenil, češ da se ne poznava in da ni res kar ti pripisujem. Sedaj sva se pa že večkrat v postih srečala in se že kar dobro poznava. In skozi ta poznanstva sem te pač označil kot trollmakerja, ker pač ne zanš odnehati in trobiš eno in isto.

solatko je izjavil:

GupeM - Čisto vsak dan, najmanj dvakrat preberem v različnih novicah o tem, da hitrost ubija

Ja seveda, saj isto stvar lahko prebereš tudi 10-krat oz po želji x-krat. Jaz tudi berem, pa tega nisem zasledil. Res pa je, da pogosto policija pa tudi nekateri drugi od ne vem koga poklicani, opozarjajo, da hitrost ubija. Samo to ni nič napačnega če upoštevaš, da veliko udeležencem v prometu pa to le da misliti. In hitrost sama po sebi res ne ubija, ubijajo pa pri razlićnih hitrostih posledice nesposobnosti oz. napačne ocene prometnih razmer posameznih voznikov.
Vseeno pa nisi poklican, da boš na forumu ocenjeval usposobljenost voznikov reševalnih vozil.
««
193 / 309
»»