» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
176 / 309
»»

solatko ::

facepalm - V SLO ta letnik in s full opremo ni na tržišču, so 1.2 mešine od 5k€+, s tem da so vožene pri nas in v veliko slabšem stanju. Pet mi je ponudil sosed tisti dan, ko sem ga pripeljal v garažo.

val46 - Avto je bil 1200€ in bi se lahko normalno vozil s 300€+, ker imam rad urejeno vozilo, je šel na servis v preverbo, preventivno zamenjan akumulator, registracija in je pač takoj 1000€, kar je čisto normalen strošek, ko kupiš rabljeno vozilo. Mene je koštal na cesto dobra 2k.
In ne, s tem avtom ne morem potegnit do 200, ker je tovarniški podatek 194km/h.
AH jemlje vozila staro za novo, kot veš se stari avtomobili nad 1k€ sedaj zelo slabo prodajajo, še hujše je stanje v D, kolega pa ima po AH v EU precej znancev in se da marsikaj zment, da se znebijo čim več pleha. En, dva avta, ni problem dobit po ceni, s katero je bil ocenjen + dodatek za opravljeni servis.
Pravim, kolega pozna avtomobilski trg, saj se celo življenje ukvarja s tem in do sedaj še ni falil. Ko sem mu razložil, da rabim avto za tja do 10kkm/leto, mi je pač predlagal to in bomo videli, prvo leto b.p..
Jaz nisem bil na cesti nikoli prepotenten, samo tam in takrat, ko je bilo to varno, je šlo pač malo hitreje, vi iz tega delate tragedije in katastrofe. Če rečem, da v življenju pri 3mio km+ nisem imel praske po moji krivdi, sem pa naenkrat superman,.... Ni moj problem, če ne veste, kako mora izgledat vožnja s PH, vse ostalo so vaša brezvezna podtikanja, insinuance in fantazije vaših možganov.
Ko primerjate včasih hitrejšo vožnjo z divjaki, norci, primitivci in podobno, samo pokažete svojo plitkost v poznavanju RL v prometu. Večina napak, ki jih počne večina voznikov na cesti, so meni tuje, zaradi teh napak pa se zgodi zelo veliko prometnih nesreč.
Koliko voznikov v procentih, vozi na normalni varnostni razdalji, vsi te, ne vozijo s PH. Ostalega sploh ne bom omenjal, ker je to že obrabljena plošča.

Kumbaja - Kriza še kar traja? Večino stacionarnih radarjev se ve kje so, ne ve pa se ali imajo not kamero ali ne. Ko vidiš može v modrem, je za radar že prepozno, si že slikan. Ko jih zagledaš na mostu, je že pozno,.... Jaz občasno kršim en predpis, ko je to 101% varno, ti jih kršiš vsak dan nešteto, pa še ne veš za to. Norec te je pa naredu, ko tako veselo zmerjaš ljudi po forumu.

mancini - Dobri prijatelji si uslug ne računajo, jaz njemu in njegovim domačim, že dolga leta popravljam računalnike in drugo električno opremo, tako da imava račune urejene. Če vi svoje socialne stike ocenjujete preko €, potem so to vaše stranke in ne prijatelji.
Delo krepa človeka

DostMam ::

Solatko,
vaša teorija o prilagojeni hitrosti ima hudo pomanjkljivost. To je nedefiniranost. Če prav razumem vašo definicijo PH, ki jo postavljate za temeljno merilo varne vožnje, je to tista hitrost, pri kateri še ne pride do škodljivih posledic. Če do slednjih pride, to več ni bila PH. Kako naj vemo kje je ta meja? "Ni moj problem, če ne veste, kako mora izgledat vožnja s PH," ste zapisali. Kako pa naj vemo, če je ločnica le katastrofalni dogodek? Ne smete zahtevati absolutno pokorščino neki neulovljivi katergoriji. Religija?

Da ne bo nesporazuma: z zgornjo definicijo se strinjam. Ko pride do posledic res ne moremo več govoriti o prilagojeni hitrosti. Vendar je prilagojena hitrost le eden izmed elementov varnosti cestnega prometa, ki ga ne smemo (zaradi lastnega občutka večvrednosti) postavljati pred druge. Pred omejitev hitrosti v našem primeru.

In še moje skromno mnenje. Utemeljevanje stališč na "ogromno voznikov", "veliko nesreč", "veloko število mretvih" je plehko. Za to imamo statistike, ki recimo, tako iz rokava, pravijo: V letu 2018 je na slovenskih cestah umrlo 91 ljudi. Vsaka nepotrebna smrt je tragedija, vendar: je to res "ogromno" glede na število umrlih v enem letu. Ali veste koliko Slovencev umre letno za posledicami kajenja? Več kot 3.000 letno! Opustite kajenje in vozite po omejitvah!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DostMam ()

solatko ::

DostMam - Nekateri do tega pridejo z treningi, učenjem, pridobivanjem izkušenj (približno tako, kot pri motorjih, težko boš dober motorist, če je tvoj prvi motor 1200ccm, 300 kg težka krava), drugi to pridobivajo na težji način, to je, po večkratnem srečanju s plehom drugih. Nekateri (teh je večina), do spoznanja ne pridejo nikoli, saj se temu elementu vožnje, niti ne posvačajo kaj dosti.
PH je čista individualna kategorija, torej taka vožnja, da imaš vozilo dejansko pod kontrolo in ne more v nobenem primeru uit po svoje. Enotnega pravila za to ni, je pa eno, ki 100%-no drži vedno, varnostna razdalja!

Kako veš kje je meja, ne veš, dokler ne prideš v situacijo, ko je potrebno kaj reševati. Če gre brez polnega pritiska na zavore, potem si pač in, ko je treba na polno zavirat pa si bil in, če ne nasloniš nosa na oviro, vendar si bil na tisti skrajni točki, ko nekateri dobri vozniki v pogovoru, potem povejo, da je šlo za mišjo dlako. Meja za PH je vsak dan drugačna, za vsakega voznika drugačna, tako, da neke fiksne zakonitosti ni.
Recimo včeraj je bila na nekem odseku PH, konstantno 90, ponoči je bila močna megla in zjutraj je na tej relaciji PH samo 60, nek drug dan se ne počutiš čisto fit, je ob lepem vremenu in suhi cesti, PH samo 70,.... nekomu drugem pa je na tej relaciji PH lahko višja ali nižja, odvisno od raznih okoliščin tega voznika in njegovega vozila.

Ne gre za nikakršno postavljanje enega predpisa, pred drugega, gre samo za trditev, da je lahko v dolčenih primerih, tudi zalo velika hitrost PH, torej vozilo pod kontrolo in možnost varne zaustavitve, nasproti vašim trditvam, da se s PH ob prekoračitvi omejitve, zgodi neka fizikalna sprememba, ki povzroči, da postane neprilagojena hitrost.

Bolje bi bilo, da bi se začeli pogovarjat o NPH (neprilagojena hitrost), to je hitrost pri kateri nimamo popolne kontrole nad dogajanjem na cesti in je vse odvisno od sreče. Ni nobenega problema vozit nekomu na en meter od odbijača pri hitrosti 130+, dokler tisti spredaj nima namena, na hitro, spremenit hitrost na manj, problem nastane šele takrat in to velik.

PH nima nobene veze z občutki večvrenosti in podobnim, tako kot ne z OH, to je pač kategorija v prometu, ki ti zagotavlja, da razen v primeru, ko pride do res nepričakovane težava, ne boš imal varnostnih problemov.

En od vidikov lastne sposobnosti, je predvsem uporaba zavor, voznik, ki ogromno zavira in pospešuje, ni ravno na visokem nivoju PH. Najboljše je, da dosežeš tako stopnjo obvladovanja vozila, da imaš večino voženj tekočih, enakomernih, ne glede na to ali je to vožnja v počasni koloni ali je to vožnja na sorazmerno prazni lokalni cesti.

Recimo, da statistika pokaže neko povprečje zajebov, ne pokaže pa stvarnega dogajanja na cesti, ko zajebe enih, rešijo drugi. Vsaka smrt na cesti je nepotrebna, še bolj so nepotrebne številne invalidnosti, ki so za državo še dražje, za svojce pa morda bolj naporne in težke, kot takojšnja smrt. En mrtev pešec je preveč, en mrtev kolesar je preveč, en mrtev motorist je preveč, en mrtev sopotnik je preveč in en mrtev voznik je preveč, ker so vse te smrti posledica objestnosti, nepazljivosti, precenjevanja, striktnega uveljavljanja, po zakonu, danih pravic,.....
Če bi toliko ljudi na leto umrlo v delovnih nesrečah, bi ti bilo vseeno? Leta nazaj smo bili na 300+ mrtvih, na tisoče težko poškodovanih, bi bil za tako stanje?
Predvsem se moaš zavedat nekaj, vse je statistika, dokler ne nastrada nekdo tvoj, nek bližnji tvoji družini ali dober znanec, prijatelj,..
Delo krepa človeka

m0LN4r ::

V letu 2018 je na slovenskih cestah umrlo 91 ljudi.
Ta stevilka samo povemi, da ogromno ljudi, kljub prekoracitvi omejitev zivi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Gejspodar ::

m0LN4r je izjavil:

V letu 2018 je na slovenskih cestah umrlo 91 ljudi.
Ta stevilka samo povemi, da ogromno ljudi, kljub prekoracitvi omejitev zivi.

Če bi citat dopolnili, bi se slika malo spremenila:
92 mrtvih v prometu v letu 2018, glavni vzrok za nesreče je še vedno prevelika hitrost


https://www.rtvslo.si/crna-kronika/92-m...

GupeM ::

m0LN4r je izjavil:

V letu 2018 je na slovenskih cestah umrlo 91 ljudi.
Ta stevilka samo povemi, da ogromno ljudi, kljub prekoracitvi omejitev zivi.

Motiš se. Ta stevilka pove, da bi v primeru manj prekoračitev, živelo še več ljudi.

DostMam ::

Da ne bo dilem, dopolnimo statistiko za leto 2018:
- 38% umrlih zaradi neprilagojene hitrosti
- 30% zaradi nepravilne strani oz smeri vožnje
- 10% neupoštevanje pravil o prednosti

Kaj to pove je odvisno od osebne razlage. Jaz berem, da je največ mrtvih sodelovalo v eksperimentu ugotavljanja meje prilagojene hitrosti.

Vir je tukaj . Presenetljivo je, da je delež mrtvih na lokalnih cestah najmanjši (4%), čeprav po njih vozimo vsi, tudi tisti ki potem odpeljejo na avtocesto. Zakaj neki 100% voznikov, nezaščiteni pešci, nori kolesarji - in le 4% smrti? Povsod pa prilagojena hitrost.

Še enkrat, zadnjič: prilagojena hitrost ne obstaja (tudi po Solatku je to le osebna kategorija). Obstaja samo neprilagojena. Smisel omejitev je zmanševanje škode v prometu, ki ga pač nujno potrebujemo.

lufthammer ::

GupeM je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

V letu 2018 je na slovenskih cestah umrlo 91 ljudi.
Ta stevilka samo povemi, da ogromno ljudi, kljub prekoracitvi omejitev zivi.

Motiš se. Ta stevilka pove, da bi v primeru manj prekoračitev, živelo še več ljudi.

A pa ti ločiš med prekoračitvijo hitrosti in neprilagojeno hitrostjo?

Neprilagojena je lahko že 20 kmh, če voziš po poledeneli cesti iz Pokljuke z letnimi gumami. Policija ima zelo rada "neprilagojeno" hitrost, vse lahko zbašeš pod to oznako, tudi telefon v ostrem ovinku.

m0LN4r ::

Tako, neprilagojeno se dogaja predvsem na mokrem, snegu in ledu, kjer se kljub voznji pod omejitvijo, neizkuseni ljudje vozijo prehitro in potem pristanejo v jarku in "nevem kaj se je zgodilo" peljala sem se isto kot vsak dan po omejitvi.

Pac omejitev 90, ovinek soncno 70, dezevno 70, sneg 70, led v jarek.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

GupeM ::

lufthammer je izjavil:

GupeM je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

V letu 2018 je na slovenskih cestah umrlo 91 ljudi.
Ta stevilka samo povemi, da ogromno ljudi, kljub prekoracitvi omejitev zivi.

Motiš se. Ta stevilka pove, da bi v primeru manj prekoračitev, živelo še več ljudi.

A pa ti ločiš med prekoračitvijo hitrosti in neprilagojeno hitrostjo?

Neprilagojena je lahko že 20 kmh, če voziš po poledeneli cesti iz Pokljuke z letnimi gumami. Policija ima zelo rada "neprilagojeno" hitrost, vse lahko zbašeš pod to oznako, tudi telefon v ostrem ovinku.

Seveda ločim. Prilagojena hitrost je tista, pri kateri ne ogrožaš drugih udeležencev v prometu več kot je potrebno. Z vožnjo preko omejitve avtomatsko bolj ogrožaš druge udeležence, saj drugi udeleženci po zakonu lahko pričakujejo od drugih udeležencev, da se ravnajo po predpisih.

Tudi če si po solatkovo sam na cesti, pri vožnji preko omejitve povečaš možnost posledice v nesreči, ko ti poči guma, na cesto skoči srna, ali pa se sredi avtoceste znajde sedežna. Ker si bil na cesti sam, mogoče res nisi ogrožal drugih neposredno. Si jih pa ogromno ogrožal neposredno. Recimo tiste dobre ljudi, ki te pridejo rezat iz razbitega avtomobila in se jim reče gasilci. Potem tudi tiste dobre ljudi, ki te pridejo oživljat in prepeljati v bolnišnico in se jim reče reševalci. Seveda so zaradi nujne vožnje v večji nevarnosti vsi udeleženci, mimo katerih se gasilci in reševalci peljejo. In pa seveda vsi, ki zaradi razbitega avta zavirajo na nižjo hitrost in reskirajo nalet od zadaj.

In ja, dokazano je, da hitreje če voziš, hujše so posledice nesreče.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

facepalm ::

DostMam je izjavil:


Še enkrat, zadnjič: prilagojena hitrost ne obstaja (tudi po Solatku je to le osebna kategorija). Obstaja samo neprilagojena. Smisel omejitev je zmanševanje škode v prometu, ki ga pač nujno potrebujemo.

V bistvu obstaja, le dokazati se je ne da.
Ni nujno da je vsaka voznja brez prometne nesrece tudi voznja s prilagojeno hitrostjo.

lufthammer ::

Na tole sem mislil:
Da ne bo dilem, dopolnimo statistiko za leto 2018:
- 38% umrlih zaradi neprilagojene hitrosti
- 30% zaradi nepravilne strani oz smeri vožnje
- 10% neupoštevanje pravil o prednosti

Če znam prav brati, piše "neprilagojene" in ne "prekoračene" pri 38%.
In kot sem zapisal, neprilagojena je komot manj kot 50% dovoljene, kar je že kaznivo po ZVCP. Samo, če boš vozil počasi po ledu, te ne bo nihče kaznoval.
Z neprilagojeno hitrostjo lahko tudi po stopnicah padeš, odvisno, kolk si štorast.:P

mirator ::

Vse hitrosti obstajajo, tako neprilagojena, kot tudi prilagojena, vendar sta ti dve hitrosti imaginarni oz. spremenljivi glede na prometne situacije (prometne situacije pa so stanje cestišča, vidnost, stanje avtomobila, psihofizična sposobnost voznika itd). Priporočena, omejena in prekoračena hitrost pa so eksaktne.
Če ti pri dovoljeni hitrosti 110 km/h v lepem jasnem vremenu nenadoma pred avto skoči mačka in jo povoziš, se ne more reči, da si vozil z neprilagojeno hitrostjo. So pač stvari, ki jih kljub pozornosti in sposobnostim, preprosto ne moreš preprečiti.

GupeM ::

lufthammer je izjavil:

In kot sem zapisal, neprilagojena je komot manj kot 50% dovoljene, kar je že kaznivo po ZVCP.

Na avtocesti res, pa še to ni povsem res. Zdaj pa prosim člen, kjer to velja za ostale ceste.

donvito ::

https://siol.net/avtomoto/novice/62-let...
Za Slovenijo predlagam Solatkota. :) In to ji dajo pri 93 letih, ja kolk časa bo pa še vozila? :(
No, vseeno pa lepa gesta zavarovalnice.

m0LN4r ::

Z vožnjo preko omejitve avtomatsko bolj ogrožaš druge udeležence,
Avtomatsko, haha, koja tezka beseda.
Pa se hipoteticno prinas poveca iz omejitev iz 90 na 100, kot v AT/De potem cez noc avtomaticno vsi ki vozijo 95 vec ne ogrozajo nikogar, hahahaha.

Al pa lahk bi rekl, v Sloveniji je 95km/h smrtno nevarno in ogrozanje v AT/DE je pa 95km/h zelo varno :))
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Kumbaja ::

lufthammer je izjavil:

Na tole sem mislil:
Da ne bo dilem, dopolnimo statistiko za leto 2018:
- 38% umrlih zaradi neprilagojene hitrosti
- 30% zaradi nepravilne strani oz smeri vožnje
- 10% neupoštevanje pravil o prednosti

Če znam prav brati, piše "neprilagojene" in ne "prekoračene" pri 38%.
In kot sem zapisal, neprilagojena je komot manj kot 50% dovoljene, kar je že kaznivo po ZVCP. Samo, če boš vozil počasi po ledu, te ne bo nihče kaznoval.
Z neprilagojeno hitrostjo lahko tudi po stopnicah padeš, odvisno, kolk si štorast.:P


Narobe bereš. 38% so vsi primeri neprilagojene hitrosti. Tako tisti nad kot tisti pod omejitvijo. Posebna kategorija samo za prekoračitev ne obstaja. Zgoraj sem dal par primerov kjer je bila prekoračena hitrost ključni faktor pri nastanku in poseldicah prometne nesreče.

neprilagojena je komot manj kot 50% dovoljene, kar je že kaznivo po ZVCP

Ne, vožnja manj kot 50% pod omejitvijo niti pod razno ni kazniva.

GupeM je izjavil:

lufthammer je izjavil:

In kot sem zapisal, neprilagojena je komot manj kot 50% dovoljene, kar je že kaznivo po ZVCP.

Na avtocesti res, pa še to ni povsem res. Zdaj pa prosim člen, kjer to velja za ostale ceste.


Tudi na avtocesti to ni resnično, res ne vem od kje jih pobirate.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

Kumbaja ::

m0LN4r je izjavil:

Z vožnjo preko omejitve avtomatsko bolj ogrožaš druge udeležence,
Avtomatsko, haha, koja tezka beseda.
Pa se hipoteticno prinas poveca iz omejitev iz 90 na 100, kot v AT/De potem cez noc avtomaticno vsi ki vozijo 95 vec ne ogrozajo nikogar, hahahaha.

Al pa lahk bi rekl, v Sloveniji je 95km/h smrtno nevarno in ogrozanje v AT/DE je pa 95km/h zelo varno :))


namenoma spreminjaš besede, zato da slaboumno podtikaš neresnice. Smrtno nevarno in nikogar ne ogroža si ti dodal, da lahko govoriš neumnosti.

Fizikalno dejstvo, da je vožnja s 90 bolj nevarna kot s 100, pa se zato nič ne spremeni. In da, z višanjem omejitve se znižuje prometna varnost. Seveda pa to ni edini faktor. Najvišja dovoljena hitrost je vedno kompromis med koristmi, ki jih hitrejši tranzit prinaša in škodo, ki pri tem nastane. Ravno tako se omejitve hitrosti ne spreminjajo čez noč, ampak zahtevajo tudi spremembo infrastrukture. Al bomo sedaj od tebe, kot velikega poznavalca avtocest v DE slišali, da so avtoceste z vidika tehničnih standardov enake kot pri nas?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

[Michael] ::

Ne, vožnja manj kot 50% pod omejitvijo niti pod razno ni kazniva.


Je, ampak ni definirano v procentih, je stvar presoje policista in okoliščin.
V praksi se pa strinjam, da ni kaznivo, ker tega policisti ne izvajajo.
Zanimivo bi bilo, če bi lahko prišel do podatka koliko takih kazni so podelili od kar obstaja ta zakon.

ZPrCP 45. člen
(4) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Voznik vozila, ki vozi na čelu kolone z nižjo hitrostjo od največje dovoljene hitrosti in od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, za katerim se nabere kolona vozil, se mora, če ga kolona ne more varno prehiteti, na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.

(7) Z globo 150 eurov se kaznuje za prekršek voznik motornega vozila, ki ravna v nasprotju z določbo četrtega ali petega odstavka tega člena.

m0LN4r ::

Kumbaja je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Z vožnjo preko omejitve avtomatsko bolj ogrožaš druge udeležence,
Avtomatsko, haha, koja tezka beseda.
Pa se hipoteticno prinas poveca iz omejitev iz 90 na 100, kot v AT/De potem cez noc avtomaticno vsi ki vozijo 95 vec ne ogrozajo nikogar, hahahaha.

Al pa lahk bi rekl, v Sloveniji je 95km/h smrtno nevarno in ogrozanje v AT/DE je pa 95km/h zelo varno :))


namenoma spreminjaš besede, zato da slaboumno podtikaš neresnice. Smrtno nevarno in nikogar ne ogroža si ti dodal, da lahko govoriš neumnosti.

Fizikalno dejstvo, da je vožnja s 90 bolj nevarna kot s 100, pa se zato nič ne spremeni. In da, z višanjem omejitve se znižuje prometna varnost. Seveda pa to ni edini faktor. Najvišja dovoljena hitrost je vedno kompromis med koristmi, ki jih hitrejši tranzit prinaša in škodo, ki pri tem nastane. Ravno tako se omejitve hitrosti ne spreminjajo čez noč, ampak zahtevajo tudi spremembo infrastrukture. Al bomo sedaj od tebe, kot velikega poznavalca avtocest v DE slišali, da so avtoceste z vidika tehničnih standardov enake kot pri nas?
Nima veze, dejstvo je, da je 95km/h po vasi logiki v Sloveniji skrajno nevarno, v AT/DE pa je 95km/h varno in normalno.
Haha. Obracaj besede ti, koliko hoces, pa bo se vedno tako.

Pa ne samo to, zanimivo da samo v Sloveniji so potrebne table 60 in 70 za vsak drek. Tega drugje res ne vidi, pa se veliko vozim tu in tam.
Ocitno je deficinija varne hitrosti v Avstriji za vsaj +20-30km/h visja na regionalkah.

In da, z višanjem omejitve se znižuje prometna varnost.
Torej na podlagi vsega mi bos dal link, ki dokaze, da je v Sloveniji zaradi 90km/h manj nesrec, kot v Nemciji ali Avstriji (izberi) manj nesrec. Komaj cakam.

Ampak 95km/h v SLO ni istih 95km/h kot tam. Mogoce pa je tam drugacna fizika in psihika. Kaj pa ce bi delali na tem?

Pa se kazni so poceni, da se ti jebe, ce se peljes po regionalki 120.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

facepalm ::

m0LN4r je izjavil:

Nima veze, dejstvo je, da je 95km/h po vasi logiki v Sloveniji skrajno nevarno, v AT/DE pa je 95km/h varno in normalno.
Haha. Obracaj besede ti, koliko hoces, pa bo se vedno tako.

Pa ne samo to, zanimivo da samo v Sloveniji so potrebne table 60 in 70 za vsak drek. Tega drugje res ne vidi, pa se veliko vozim tu in tam.
Ocitno je deficinija varne hitrosti v Avstriji za vsaj +20-30km/h visja na regionalkah.

In da, z višanjem omejitve se znižuje prometna varnost.
Torej na podlagi vsega mi bos dal link, ki dokaze, da je v Sloveniji zaradi 90km/h manj nesrec, kot v Nemciji ali Avstriji (izberi) manj nesrec. Komaj cakam.

Ampak 95km/h v SLO ni istih 95km/h kot tam. Mogoce pa je tam drugacna fizika in psihika. Kaj pa ce bi delali na tem?

Pa se kazni so poceni, da se ti jebe, ce se peljes po regionalki 120.

Ne vem kaj imas od tega, da gres v full retard mode.
Vsi, kateri zagovarjamo voznjo po omejitvah trdimo, da je hitrost znotraj omejitve vedno in povsod varnejsa od hitrosti nad omejitvijo.
Oz da je hitrost X vedno in povsod varnejsa od hitrosti X+n. Zakaj? Preprosto zaradi fizike.

Kar se tice miljon znakov za omejitev po regionalkah smo se dobri napram Italiji..
Je pa res, da nismo na nivoju nemsko govorecih regij. Ampak vemo ze 80+ let, da so oni genetsko superiorni napram ostali populaciji na tem malem planetu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

lufthammer ::

Na avtocesti res, pa še to ni povsem res. Zdaj pa prosim člen, kjer to velja za ostale ceste.

Na avtocesto ne smeš, če nimaš vozila, ki je sposobno peljat min 60 kmh.
Na ostalih cestah pa:

Zakon o pravilih cestnega prometa (ZPrCP)

45. člen
(hitrost vožnje)
...
(4) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Voznik vozila, ki vozi na čelu kolone z nižjo hitrostjo od največje dovoljene hitrosti in od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, za katerim se nabere kolona vozil, se mora, če ga kolona ne more varno prehiteti, na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.

(7) Z globo 120 eurov se kaznuje za prekršek voznik motornega vozila, ki ravna v nasprotju z določbo četrtega ali petega odstavka tega člena.

Zdej pa po pravici povej, kolkrat se umakneš, ko delaš kolono za seboj?:(

Prepozno opazil, da me je Miha prehitel. Nič za to, enim še dvakrat prebrano ne bo zaleglo.

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Vsi, kateri zagovarjamo voznjo po omejitvah trdimo, da je hitrost znotraj omejitve vedno in povsod varnejsa od hitrosti nad omejitvijo.
Oz da je hitrost X vedno in povsod varnejsa od hitrosti X+n. Zakaj? Preprosto zaradi fizike.

Zato pa pravim, da je prinas 95km/h nevarno, v Avstriji pa 95km/h varno. Kaj ne razumes? Hitrost X = 95km/h Omejitev pa je pred Sentiljem 90, po Sentilju pa 100. Pac preckas mejo in si z 95km/h varen.

Full retard mode, mogoce, ni pa neresnicno.

Po domace, naj bo to tvojem v full retard mode. Jaz se vozim 95 in sem varen, ti pa ne. Simple kot pasulj.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

lufthammer ::

V praksi se pa strinjam, da ni kaznivo, ker tega policisti ne izvajajo.

Se spomnem prigode iz gorenjske avtoceste, ko je policaj ustavil enega ata, ki je vozil manj kot, pazi, 30 kmh. Ko ga je vprašal, če se mu ne zdi to malo prepočasi, je ata odgovoril da on že ve, ker je varen voznik! Kazni ni dobil, samo iz avtoceste so ga poslal. Napaka...

Kumbaja ::

lufthammer je izjavil:

Na avtocesti res, pa še to ni povsem res. Zdaj pa prosim člen, kjer to velja za ostale ceste.

Na avtocesto ne smeš, če nimaš vozila, ki je sposobno peljat min 60 kmh.
Na ostalih cestah pa:

Zakon o pravilih cestnega prometa (ZPrCP)

45. člen
(hitrost vožnje)
...
(4) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Voznik vozila, ki vozi na čelu kolone z nižjo hitrostjo od največje dovoljene hitrosti in od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, za katerim se nabere kolona vozil, se mora, če ga kolona ne more varno prehiteti, na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.

(7) Z globo 120 eurov se kaznuje za prekršek voznik motornega vozila, ki ravna v nasprotju z določbo četrtega ali petega odstavka tega člena.

Zdej pa po pravici povej, kolkrat se umakneš, ko delaš kolono za seboj?:(

Prepozno opazil, da me je Miha prehitel. Nič za to, enim še dvakrat prebrano ne bo zaleglo.

In kje tukaj pise, da je kaznivo peljat 50% manj kot je omejitev? To si namrec malo prej trdil.

Kumbaja ::

m0LN4r je izjavil:

Kumbaja je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Z vožnjo preko omejitve avtomatsko bolj ogrožaš druge udeležence,
Avtomatsko, haha, koja tezka beseda.
Pa se hipoteticno prinas poveca iz omejitev iz 90 na 100, kot v AT/De potem cez noc avtomaticno vsi ki vozijo 95 vec ne ogrozajo nikogar, hahahaha.

Al pa lahk bi rekl, v Sloveniji je 95km/h smrtno nevarno in ogrozanje v AT/DE je pa 95km/h zelo varno :))


namenoma spreminjaš besede, zato da slaboumno podtikaš neresnice. Smrtno nevarno in nikogar ne ogroža si ti dodal, da lahko govoriš neumnosti.

Fizikalno dejstvo, da je vožnja s 90 bolj nevarna kot s 100, pa se zato nič ne spremeni. In da, z višanjem omejitve se znižuje prometna varnost. Seveda pa to ni edini faktor. Najvišja dovoljena hitrost je vedno kompromis med koristmi, ki jih hitrejši tranzit prinaša in škodo, ki pri tem nastane. Ravno tako se omejitve hitrosti ne spreminjajo čez noč, ampak zahtevajo tudi spremembo infrastrukture. Al bomo sedaj od tebe, kot velikega poznavalca avtocest v DE slišali, da so avtoceste z vidika tehničnih standardov enake kot pri nas?
Nima veze, dejstvo je, da je 95km/h po vasi logiki v Sloveniji skrajno nevarno, v AT/DE pa je 95km/h varno in normalno.
Haha. Obracaj besede ti, koliko hoces, pa bo se vedno tako.

Pa ne samo to, zanimivo da samo v Sloveniji so potrebne table 60 in 70 za vsak drek. Tega drugje res ne vidi, pa se veliko vozim tu in tam.
Ocitno je deficinija varne hitrosti v Avstriji za vsaj +20-30km/h visja na regionalkah.

In da, z višanjem omejitve se znižuje prometna varnost.
Torej na podlagi vsega mi bos dal link, ki dokaze, da je v Sloveniji zaradi 90km/h manj nesrec, kot v Nemciji ali Avstriji (izberi) manj nesrec. Komaj cakam.

Ampak 95km/h v SLO ni istih 95km/h kot tam. Mogoce pa je tam drugacna fizika in psihika. Kaj pa ce bi delali na tem?

Pa se kazni so poceni, da se ti jebe, ce se peljes po regionalki 120.

Ahh, kako je lepo biti glup, je ze davno nazaj prepevala Ribja corba. kaj imas od tega da mi podtikas izjave in slaboumno jemljes izjave iz konteksta?

Kaj ko bi dal citat kjer sem izjavil da je 95km/h avtomaticmo smrtno nevarno?

Varnost v prometu je se kaj vec kot samo omejitev. Ze tvoja izjava kako se to jebe za kazni ce so nizke, vse pove o tvojem mentalnem nivoju. In ker je takih primitivnezev pri nas precej vec kot eno drzavo severno so seveda to odraza tudi v zakonodaji. In ja, tudi v avstriji je voznja z 95 km/h bolj nevarna od 90 km/h. Zdaj pa hitro nazaj na tvoj primitivni nivo in nabijenje o smrtni nevarnosti in pidobnem slaboumnem podtikanju.

m0LN4r ::

Z vožnjo _preko_ _omejitve_ avtomatsko bolj ogrožaš druge udeležence,
Ekola. Edino, razen, ce se namesto v SLO peljes 95 v AT, potem avtomaticno vec ne ogrozas xD

Sem nazaj, ne skrbi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

solatko ::

facepalm - Vsi ki trdite, da je lahko samo vožnja v OH varna, nimate pojma o čem govorite. Glede na število prometnih nesreč zaradi NPH, je namreč za to kaj je varno, odločujočih več stvari in ne samo OH. Predvsem je lahko varno obnašanje voznika, ne glede na hitrost, če vozi s svojemu obvladanju vozila, cesti,stanju vozilu in počutju PH. Voznik, ki ne obvlada vozila v popolnosti je nevaren, ne glede na to, s kakšno hitrostjo vozi.
In bi lahko že počasi nehali nakladat po dolgem in počez, je statistika čisto jasna 38%-ov nesreč je posledica neobvladanja vozila in situacije zaradi hitrosti!!!!!!!!!!!!!!!! Torej vožnja z NPH!!!!!!!!!

Dejstvo je, ki ga ni treba v vsakem drugem postu ponavljat, večja hitrost, težje posledice, KO IN ČE PRIDE DO NESREČE!!!!

Kumbaja - Saj pravim, da ne poznaš predpisov, razen OH. Ustvarjanje kolone je prekršek, ki je kazniv, kolona so 3 vozila, če jim ne omogočiš varnega prehitevanja si v prekršku, če pa jih v ogledalu ne vidiš pa nisi.:'(
Počne isto kot ti, jemlješ izjave iz konteksta in pišeš slaboumnosti, če to počneš ti, zakaj to ne dovoliš tudi drugim?
Kaj se zgovarjaš, ti in ostali zagovorniki OH ste polni besed o morilci, norci, divjaki,....., če prav več kot kakšno žabico, ko se selijo, v življenju nisem povozil.

Še sedaj mi nihče od vas pmetnjakovičev ni odgovoril, kaj se fizikalno in tehnično zgodi z PH, če greš preko OH, da postane nevarna in neprilagojena?
Delo krepa človeka

m0LN4r ::

Lahko se obrnem, kolkokrat hoces, kadar grem, cez mejo in nadaljujem pot z 95, avtomaticno manj ogrozam druge udelezence, ko se pa vrnem z 95 pa jih avtomaticno bolj ogrozam.

Ja nekaj bo ane, nasih 95 je pac bolj nevarnih. Tak je nekdo zgoraj napisal. Ti pa skaces neki vmes.

Edino, nimas dokaza, ki bi potrdil, da je v AT 95 bolj nevarno, kot prinas in zato imamo mi omejitev 90 ali imas podatke, da imamo zaradi 10km/h manj 10% manj nesrec izven naselij?

PS: Tega pa sploh ne pisi, da so tam ceste bolj ravne in da se avti od samega sebe vozijo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

lufthammer ::

In kje tukaj pise, da je kaznivo peljat 50% manj kot je omejitev? To si namrec malo prej trdil.

OK, si se obesil na procente. Bil sem preveč radodaren, oviraš že pri 10% nižji hitrosti od dovoljene.

Nisi pa odgovoril, kolikokrat se umakneš koloni za tabo.;((

facepalm ::

solatko je izjavil:

facepalm - Vsi ki trdite, da je lahko samo vožnja v OH varna, nimate pojma o čem govorite. Glede na število prometnih nesreč zaradi NPH, je namreč za to kaj je varno, odločujočih več stvari in ne samo OH. Predvsem je lahko varno obnašanje voznika, ne glede na hitrost, če vozi s svojemu obvladanju vozila, cesti,stanju vozilu in počutju PH. Voznik, ki ne obvlada vozila v popolnosti je nevaren, ne glede na to, s kakšno hitrostjo vozi.
In bi lahko že počasi nehali nakladat po dolgem in počez, je statistika čisto jasna 38%-ov nesreč je posledica neobvladanja vozila in situacije zaradi hitrosti!!!!!!!!!!!!!!!! Torej vožnja z NPH!!!!!!!!!

Dejstvo je, ki ga ni treba v vsakem drugem postu ponavljat, večja hitrost, težje posledice, KO IN ČE PRIDE DO NESREČE!!!!

Kumbaja - Saj pravim, da ne poznaš predpisov, razen OH. Ustvarjanje kolone je prekršek, ki je kazniv, kolona so 3 vozila, če jim ne omogočiš varnega prehitevanja si v prekršku, če pa jih v ogledalu ne vidiš pa nisi.:'(
Počne isto kot ti, jemlješ izjave iz konteksta in pišeš slaboumnosti, če to počneš ti, zakaj to ne dovoliš tudi drugim?
Kaj se zgovarjaš, ti in ostali zagovorniki OH ste polni besed o morilci, norci, divjaki,....., če prav več kot kakšno žabico, ko se selijo, v življenju nisem povozil.

Še sedaj mi nihče od vas pmetnjakovičev ni odgovoril, kaj se fizikalno in tehnično zgodi z PH, če greš preko OH, da postane nevarna in neprilagojena?

Solatko - vsi, ki zmotno razumete, da trdimo, da je zgolj voznja v okviru OH lahko varna, nam ne rabite vec podtikat izjav.
Mi trdimo zgolj, da je voznja v okviru OH vedno BOLJ VARNA oz MANJ NEVARNA od voznje preko OH. Si upas to zanikat in obrazlozit?
Pa se to trdimo, da ne obstaja RACIONALEN razlog zakaj voziti preko OH (izvzemajoc vozila na nujni voznji).
Upas zanikat in obrazlozit?

Kumbaja ::

lufthammer je izjavil:

In kje tukaj pise, da je kaznivo peljat 50% manj kot je omejitev? To si namrec malo prej trdil.

OK, si se obesil na procente. Bil sem preveč radodaren, oviraš že pri 10% nižji hitrosti od dovoljene.

Nisi pa odgovoril, kolikokrat se umakneš koloni za tabo.;((

Vsakic ko je to potrebno.
In zakaj spet lazes? Trdil si da je kazniva voznja p9d omejitvijo (% je povsem nepomemben) kar seveda ni res. Ovuranje sedaj omenjas ko si videl kako si brcnil v temo.

m0LN4r ::

Mi trdimo zgolj, da je voznja v okviru OH vedno BOLJ VARNA oz MANJ NEVARNA od voznje preko OH.
OH je omejitev hitrosti?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Kumbaja ::

Kumbaja - Saj pravim, da ne poznaš predpisov, razen OH. Ustvarjanje kolone je prekršek, ki je kazniv, kolona so 3 vozila, če jim ne omogočiš varnega prehitevanja si v prekršku, če pa jih v ogledalu ne vidiš pa nisi.

Prosim za citat, kje sem trdil da ustvarjanje kolone ni prekrsek! Tako da bo vsem spet jasno da drugega kot slaboumnega podtikanja nisi sposoben.

Vsi ki trdite, da je lahko samo vožnja v OH varna, nimate pojma o čem govorite.

Pojma nimate tisti, ki si domisljate da z krsenjem prometnih predpisov karkoli prispevate k prometni varnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

m0LN4r ::

Od kod tebi, da jih z 99km/h uro izven naselja krsim? Ali pa z 131km/h na AC?
Kokr sem nazadnje preveril, se vozim po OH s temi hitrostmi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Kumbaja ::

m0LN4r je izjavil:

Od kod tebi, da jih z 99km/h uro izven naselja krsim? Ali pa z 131km/h na AC?
Kokr sem nazadnje preveril, se vozim po OH s temi hitrostmi.

Lahko podas citat kje sem karkoli od navedenega trdil? Tolk da koncamo to tvoje slaboumno podtikanje.

Al ti v svojih nebulozah verjames, da zato ker na dolocenem odseku nemske avtoceste ni omejitve hitristi imas pravico po vseh avtocestah vozit kot si ti domisljas?

m0LN4r ::

Ne, ampak se vedno mi nisi pojasnil, zakaj je 95 prinas bolj nevarno in 95 na severu manj nevarno.

Mi trdimo zgolj, da je voznja v okviru OH vedno BOLJ VARNA oz MANJ NEVARNA od voznje preko OH.
Da ti razlozim, 95 SLO je preko; 95 AT je v okviru.
95 je 95, skoda felicia je skoda felicia, 5 metr sirok asfalt je 5 metrov sirok asfalt.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

facepalm ::

m0LN4r je izjavil:

Mi trdimo zgolj, da je voznja v okviru OH vedno BOLJ VARNA oz MANJ NEVARNA od voznje preko OH.
OH je omejitev hitrosti?

Jp.

solatko ::

facepalm - Vidiš, jaz pa trdim, da je vsako premikanje nevarno, če ga ne obvladaš, tudi vožnja pod ali znotraj OH in, da je pomemben samo PH, kar se hitrosti tiče, torej prilgojena, kakšna je to, pa je v rokah vsakega voznika posebej, na določenem odseku za nekoga 70 za drugega tudi 200+, odvisno samo od tega, kako usposobljen je voznik, kakšne izkušnje ima, v kakšnem stanju je vozilo, ki ga vozi,..... Samo od te kategorije je bilo po statistiki odvisno 38%-ov smrti v prometu, 30 od opojnih substanc in smo že krepko pod 40 mrtvih.

Navkljub tisočim, ki kršijo OH!

lufthammer - Dovoljena je vsaka hitrost, dokler ne oviraš prometnega toka, šele s tem nastane prekršek. Za omogočit varno prehitevanje je več načinov, med drugim tudi zaustavitev na avtobusni postaji ali izogibališču, ali s tem, da na ravnini ne pohodiš gas, če si počasne samo v ovinkih.

Kumbaja - Kršenjem VSEH predpisov ne samo OH. Ne, da je bolj nevarna, hujše so posledice, ko in če pride do prometne nesreče, dokler te ni, ni večje nevanosti, samo zaradi hitrosti, ampak bolj zaradi NPH, ne glede na hitrost, lahko tudi veliko pod OH. In zakon ravno tako kršiš, če ne voziš s prilagojeno hitrostjo, kot, če kršiš OH.
Delo krepa človeka

m0LN4r ::

facepalm je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Mi trdimo zgolj, da je voznja v okviru OH vedno BOLJ VARNA oz MANJ NEVARNA od voznje preko OH.
OH je omejitev hitrosti?

Jp.

Potem sem dobro sklepal, ce pogledamo prvotni citat, da je 95 prinas MANJ VARNO, kot pri sosedih, kjer je MANJ NEVARNO, kot prinas.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

facepalm ::

solatko je izjavil:

facepalm - Vidiš, jaz pa trdim, da je vsako premikanje nevarno, če ga ne obvladaš, tudi vožnja pod ali znotraj OH in, da je pomemben samo PH, kar se hitrosti tiče, torej prilgojena, kakšna je to, pa je v rokah vsakega voznika posebej, na določenem odseku za nekoga 70 za drugega tudi 200+, odvisno samo od tega, kako usposobljen je voznik, kakšne izkušnje ima, v kakšnem stanju je vozilo, ki ga vozi,..... Samo od te kategorije je bilo po statistiki odvisno 38%-ov smrti v prometu, 30 od opojnih substanc in smo že krepko pod 40 mrtvih.

Navkljub tisočim, ki kršijo OH!

Razumem. Prilagojena hitrost je tista, ki je prilagojena vsem moznim dejavnikom, signalizaciji in lastnostim ceste, razen omejitvi hitrosti.

Tudi ce vozilo obvladas si manj nevaren ce vozis v obmocju omejitve kot pa preko, ko/ce pride do nepredvidljive situacije.
Zakaj sploh prekoraciti omejitev?

m0LN4r je izjavil:

facepalm je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Mi trdimo zgolj, da je voznja v okviru OH vedno BOLJ VARNA oz MANJ NEVARNA od voznje preko OH.
OH je omejitev hitrosti?

Jp.

Potem sem dobro sklepal, ce pogledamo prvotni citat, da je 95 prinas MANJ VARNO, kot pri sosedih, kjer je MANJ NEVARNO, kot prinas.

Neumno sklepas. Ali provociras ali si dejansko neumen pa ves sam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

m0LN4r ::

Bos rekel, da ni res? Ce ni kako pa je potem? Ponovimo vajo:
Enkrat je OH 90, drugic 100. Peljemo se 95 tu in tam. Vi trdite:
Mi trdimo zgolj, da je voznja v okviru OH vedno BOLJ VARNA oz MANJ NEVARNA od voznje preko OH.


Z drugimi besedami, hitrost niti ni kljucnega pomena, ampak zastavljen OH v tem primeru.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

val46 ::

Glej, dovolj je teh tvojih neumnih provokacij in trolanja. Zakaj je pri nas 95 km/h nevarnejše kot v avstriji? Ti povem zakaj? Zato, ker pri nas bo vsak, ki je naredil izpit, pričakoval, da se ostali vozijo z max 90km/h in bodo temu primerno delovali v prometu, med tem ko v avstriji bodo vsi pričakovali, da voziš s 100km/h. Torej?

facepalm ::

m0LN4r je izjavil:

Bos rekel, da ni res? Ce ni kako pa je potem? Ponovimo vajo:
Enkrat je OH 90, drugic 100. Peljemo se 95 tu in tam. Vi trdite:
Mi trdimo zgolj, da je voznja v okviru OH vedno BOLJ VARNA oz MANJ NEVARNA od voznje preko OH.


Z drugimi besedami, hitrost niti ni kljucnega pomena, ampak zastavljen OH v tem primeru.

No ti ponovim: hitrost nad omejitvijo je vedno nevarnejsa od hitrosti znotraj omejitve.
Torej tvoj primer:
Enkrat je omejitev hitrosti 90kmph, drugic 100kmph. Po obeh cestah se peljemo 95kmph.
Jaz trdim, da voznja znotraj omejitve je varnejsa od voznje preko omejitve.
Torej v 1. primeru je hitrost 95kmph nevarnejsa od hitrosti 90kmph, v drugem je hitrost 95kmph varnejsa od 100+kmph.
V obeh primerih je hitrost 95kmph varnejsa od 96kmph in nevarnejsa od 94kmph.

m0LN4r ::

Zelo zelo slab odgovor ni kaj. V obeh primerih je OH izven naselja, le da se enkrat vozis znotraj, drugic izven OH.

V obeh primerih je hitrost 95kmph varnejsa od 96kmph in nevarnejsa od 94kmph.
O tem sploh ni govora v citiranem "Mi trdimo" - tako da ne rabis pisat po nepotrebnem.

Jaz trdim, da voznja znotraj omejitve je varnejsa od voznje preko omejitve.
Saj vredu je. Jaz pa pravim, da si z enako hitrostjo enkrat varnejsi, drugic nevarnejsi.

No ti ponovim: hitrost nad omejitvijo je vedno nevarnejsa od hitrosti znotraj omejitve.
Ok, potem je v AT 99 enako varno, kot prinas 89, because OH. Nisem jaz napisal zaradi OH.

val46 je izjavil:

Glej, dovolj je teh tvojih neumnih provokacij in trolanja. Zakaj je pri nas 95 km/h nevarnejše kot v avstriji? Ti povem zakaj? Zato, ker pri nas bo vsak, ki je naredil izpit, pričakoval, da se ostali vozijo z max 90km/h in bodo temu primerno delovali v prometu, med tem ko v avstriji bodo vsi pričakovali, da voziš s 100km/h. Torej?
Itak. Pricakujes najhujse in sicer, da se ljudje ne vozijo po OH, ce pricakujes, da se vozijo po OH, bos lahko neprijetno presenecen.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

lufthammer ::

V obeh primerih je hitrost 95kmph varnejsa od 96kmph in nevarnejsa od 94kmph.

Da poenostavim, če tečeš čez park si bistveno bolj nevaren, kot če hodiš in bistveno manj, če greš po štirih.. Kakšne bučke...:))

val46 ::

Seveda, zato pa prihaja do prometnih nesreč zaradi neprilagojene hitrosti. Ker se določenim enostavno ne da dopovedat, da ni OH tam le za lepo videt, ampak ima nek globji pomen. Jaz sem že toliko izkušenj in imam že ogromno km za seboj, tako da zame me ne skrbi. Poznam pa primere, ko jih je tako predvidevanje stalo najmanj zmečkane pločevine. Katere ni nujno da bi bile, če bi se določeni znali držati OH.

lufthammer ::

Tele cifre ste eni prignali do absurda. 1kmh ali pa dva razlike, ne pomenita pri 90 popolnoma nič. Ga ni tako natančnega števca v avtomobilih.

facepalm ::

m0LN4r je izjavil:


Jaz trdim, da voznja znotraj omejitve je varnejsa od voznje preko omejitve.
Saj vredu je. Jaz pa pravim, da si z enako hitrostjo enkrat varnejsi, drugic nevarnejsi.

Ti dve trditvi se ne izkljucujeta. Se pa strinjam z napisanim.

m0LN4r je izjavil:


No ti ponovim: hitrost nad omejitvijo je vedno nevarnejsa od hitrosti znotraj omejitve.
Ok, potem je v AT 99 enako varno, kot prinas 89, because OH. Nisem jaz napisal zaradi OH.


V AT velja fizika tako kot pri nas. OH+n kmph je nevarnejsa od OH-n kmph.
Ce pricakujes, da bom izjavu idiotizem, da je nasplosno na regionalkah v AT enaka hitrost enako ali bolj varna, kot na nasih regionalkah, si nasel napacnega za trollat.

lufthammer je izjavil:

Tele cifre ste eni prignali do absurda. 1kmh ali pa dva razlike, ne pomenita pri 90 popolnoma nič. Ga ni tako natančnega števca v avtomobilih.

Citiram iz enega diplomskega dela:
hitrost, ki je v naseljih za 1
km/h manjša, zagotavlja 4 % manj prometnih nesreč; znizanje hitrosti za 1 km/h izven
naselja zmanjša število nesreč za okoli 2 %.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

m0LN4r ::

V AT velja fizika tako kot pri nas. OH+n kmph je nevarnejsa od OH-n kmph.
To pa je ze popravljena trditev, prvotne verzije "mi trdimo"

hitrost, ki je v naseljih za 1
km/h manjša, zagotavlja 4 % manj prometnih nesreč; znizanje hitrosti za 1 km/h izven
naselja zmanjša število nesreč za okoli 2 %.
Dej mi se samo povej kako so to testirali xD Kdaj smo meli zmanjsano hitrost na 49 in 89, jaz se ne spomnim.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()
««
176 / 309
»»