Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi

GupeM ::

facepalm ::
facepalm - Kaj se koji k.. vlećeš nazaj, poglej nekaj postov ali strani nazaj, povsod brez izjeme trdite, da PH ni možna nad omejitvijo, ko hočem argument, pa dobim laž.
Omejitev hitrosti, ki na splošno velja po posameznih odsekih, NI TEHNIČNA KATEGORIJA, temveč POLITIČNA,ne seri dalje. PH nima veze z omejitvijo, ima pa s tehničnimi karakteristikami, torej, če je ležeči policaj, je PH 30 ali še manj, odvosno od tega, kdo je metal asfalt.
Še enkrat, kaj se zgodi s PH, če peljem nad OH, zavore ne primejo več?
Kdo se vlece nazaj? Vedno ti trdim isto. Tudi omejitev je tehnicna (NE FIZICNA!) lastnost ceste, kateri je potrebno hitrost PRILAGODIT. Ce je ne prilagodimo TUDI tej lastnosti, pac ne moremo govoriti o prilagojeni hitrosti.
Prosim, da citiras lazi, ki smo ti jih servirali. me prav zanima...
Lahko tudi podas vir ki obrazlozi kako so definirane posamicne lastnosti ceste. Na kaksne in kako jih delimo, da ne bomo neki na pamet o tehnicnih in politicnih kategorijah :)))
In se enkrat.. ko prekoracis OH avtomatsko ne vozis vec s PH, ker je hitrost neprilagojena tehnicni lastnosti ceste (omejitvi).
Ne pomeni nujno, da ne vozis varno, da ne vozis PRILAGOJENO, pozorno itd.. ampak zgolj da vozis z NEPRILAGOJENO HITROSTJO po definiciji. Katera je ravno tako politicno definirana, kot sama omejitev hitrosti.
edit: million typos
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()

solatko ::
predi - Kdaj pa mnenje vozi varno ali nevarno? Res ste cepci, ko ne znate argumentirat svoje trditve. Zaradi napačnih mnenj je 48%-ov nesreč, zaradi PH niti ene.
facepalm - Ne, omejitev hitrosti je politična kategorija na cesti. Od kje serješ take bedastoče, vožnjo je potrebno prilagoditi razmeram, počutju in stanju ceste ter vozila, pri tem mora voznik v popolnosti obvladati vozilo in po potrebi varno ustavit, v tem segmentu politika nima kaj delat, saj je PH pri vsakem vozniku, vsak dan različna, ne glede na omejitve, velikokrat tudi nižja.
No pa dajmo drugače, se lahko na AC kadarkoli peljem 160 s prilagojeno hitrostjo? In, če ne, zakaj ne, kaj na vozilu ali vozniku odpove, ko prekorači OH? Lahko politično ali fizikalno ali tehnično, na kakšen način se to čuti v vožnji?
Thnično je hitrost omejena samo tam, kjer bi bila večja hitrost lahko smrtno nevarna, drugače pa tehnično gledano, marsikje cesta ne omogoča hitrosti omejitve, marsikje pa je hitrost tehnično gledano, lahko precej višja.
Pa ni to vprašanje, vprašanje je, ali je možno varno peljat preko OH v določenih situacijah in določenih delih cest, torej ali ceste omogočajo višje hitrosti?
In še enkrat, kaj se tehničnega zgodi pri 131km/h, da ni več PH?
Tebi ni jasno kaj je termin PH in zakaj je važen, za vse udeležence v prometu, tudi mopediste, rolkarje, kolesarje,.... skratka za vse, ki se gibljejo na kakšni napravi. Tudi z rolko moraš varno ustavit ob pričakovani težavi pa nikoli ne greš preko omejitve, razen v pešconi.
facepalm - Ne, omejitev hitrosti je politična kategorija na cesti. Od kje serješ take bedastoče, vožnjo je potrebno prilagoditi razmeram, počutju in stanju ceste ter vozila, pri tem mora voznik v popolnosti obvladati vozilo in po potrebi varno ustavit, v tem segmentu politika nima kaj delat, saj je PH pri vsakem vozniku, vsak dan različna, ne glede na omejitve, velikokrat tudi nižja.
No pa dajmo drugače, se lahko na AC kadarkoli peljem 160 s prilagojeno hitrostjo? In, če ne, zakaj ne, kaj na vozilu ali vozniku odpove, ko prekorači OH? Lahko politično ali fizikalno ali tehnično, na kakšen način se to čuti v vožnji?
Thnično je hitrost omejena samo tam, kjer bi bila večja hitrost lahko smrtno nevarna, drugače pa tehnično gledano, marsikje cesta ne omogoča hitrosti omejitve, marsikje pa je hitrost tehnično gledano, lahko precej višja.
Pa ni to vprašanje, vprašanje je, ali je možno varno peljat preko OH v določenih situacijah in določenih delih cest, torej ali ceste omogočajo višje hitrosti?
In še enkrat, kaj se tehničnega zgodi pri 131km/h, da ni več PH?
Tebi ni jasno kaj je termin PH in zakaj je važen, za vse udeležence v prometu, tudi mopediste, rolkarje, kolesarje,.... skratka za vse, ki se gibljejo na kakšni napravi. Tudi z rolko moraš varno ustavit ob pričakovani težavi pa nikoli ne greš preko omejitve, razen v pešconi.
Delo krepa človeka

facepalm ::
facepalm - Ne, omejitev hitrosti je politična kategorija na cesti. Od kje serješ take bedastoče, vožnjo je potrebno prilagoditi razmeram, počutju in stanju ceste ter vozila, pri tem mora voznik v popolnosti obvladati vozilo in po potrebi varno ustavit, v tem segmentu politika nima kaj delat, saj je PH pri vsakem vozniku, vsak dan različna, ne glede na omejitve, velikokrat tudi nižja.
No pa dajmo drugače, se lahko na AC kadarkoli peljem 160 s prilagojeno hitrostjo? In, če ne, zakaj ne, kaj na vozilu ali vozniku odpove, ko prekorači OH? Lahko politično ali fizikalno ali tehnično, na kakšen način se to čuti v vožnji?
Thnično je hitrost omejena samo tam, kjer bi bila večja hitrost lahko smrtno nevarna, drugače pa tehnično gledano, marsikje cesta ne omogoča hitrosti omejitve, marsikje pa je hitrost tehnično gledano, lahko precej višja.
Pa ni to vprašanje, vprašanje je, ali je možno varno peljat preko OH v določenih situacijah in določenih delih cest, torej ali ceste omogočajo višje hitrosti?
In še enkrat, kaj se tehničnega zgodi pri 131km/h, da ni več PH?
Tebi ni jasno kaj je termin PH in zakaj je važen, za vse udeležence v prometu, tudi mopediste, rolkarje, kolesarje,.... skratka za vse, ki se gibljejo na kakšni napravi. Tudi z rolko moraš varno ustavit ob pričakovani težavi pa nikoli ne greš preko omejitve, razen v pešconi.
Ok.. bom citiral kratek del 45. člena ZPrCP. Ce ne bos razumel, ti pac ne morem pomagati.
Voznik mora hitrost in način vožnje prilagoditi poteku, TEHNIČNIM in DRUGIM LASTNOSTIM ceste...
Pa tudi ce si razlagas, da je omejitev le politicna, ne mores negirat, da ni ena od lastnosti ceste.
S tem sem to debato zakljucil. Ce sem te cesa naucil ok, ce ne pa ravno tako. Povprasaj vse tvoje kolege instruktorje, clane komisije itd.. da ti potrdijo moj nauk.
Over and out!

Kumbaja ::
No pa dajmo drugače, se lahko na AC kadarkoli peljem 160 s prilagojeno hitrostjo?
Seveda lahko, kadar potek, tehnične in druge lastnostim ceste, stanje vozišča, preglednost, vidljivost, prometne in vremenske razmeram, stanje vozila in tovora ter vozniške sposobnosti to omogočajo počet na način tako, da ves čas vožnje obvladuje vozilo oziroma, da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo, glede na okoliščine, lahko pričakuje.
Ne moreš pa 160km/h peljat s prilagojeno hitrostjo na avtocesti kjer je hitrost omejena na 130 km/h.
Še vedno pa čakam razlago kako izgleda pričakovat nepričakovano? Ko boš dojel globina tega idiotima boš mogoče tudi začel razumet zakaj nad hitrost nad omejitvijo ni prilagojena hitrost.
Ne, omejitev hitrosti je politična kategorija na cesti.
Če še 1001x slaboumno ponoviš isti idiotizem si še vedno samo ti idiot. Omejitev hitrosti je toliko politična kategorija kot je prilagojena hitrost. Za potrebe kakršnekoli resne debate sta oba termina pravno formalno definirana v obstoječi zakonjodaji, pri čemer je jasno zaposano da omejitve hitrosi sodijo med lastnosti ceste, ki jo je pri prilagojeni hitrosti treba upoštevat. To, da si ti izmisliš drugo definicijo za veljavne termin je samo in le tvoja blodnja.
Pa ni to vprašanje, vprašanje je, ali je možno varno peljat preko OH v določenih situacijah in določenih delih cest, torej ali ceste omogočajo višje hitrosti?
Postavljaš napačna vprašanja. Pravilno je ali z vožnjo nad omejitvijo prispevam k varnosti v prometu in odgovor je samo in le ne, pa če se ti v svoji omejenosti razpočiš.
In še enkrat, kaj se tehničnega zgodi pri 131km/h, da ni več PH?
Od kje ti zablojena predstava, da ima to karkoli povezave s tem, da samo totalni psihopati zagovarjajo kršenje prometnih predpisov in povsem nepotrebno povečevanje nevarnosti na cesti?
Tebi ni jasno kaj je termin solatata hitrost in zakaj je važen, za vse udeležence v prometu, tudi mopediste, rolkarje, kolesarje,....
there, fixed it for you.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kumbaja ()

solatko ::
facepalm - OH je po novem tehnična lastnost ceste, halo s kje si pa ti padu? Vedno bolj humoristično postaja tole vaše zvijanje.
Kaj se tehničnega spremeni pri PH ob prekoračitvi OH, ne morem več ustavit ali kaj?
Kumbaja - Hvala Bogu, končno stavek, ki predstavlja luč na koncu tunela, lahko in to je tisto kar vam razlagam že nekaj let.
Ampak ne moreš, da nebi omenil OH, kaj se s PH zgodi, če vstaviš OH, se podre sistem ali kaj? Vožnja je pod kontrolo ali pa ne, kaj dela tu, glede varnosti OH?
Nepričakovano pa izgleda v obliki počene gume, živali na cesti, kjer je ograja, kakšna kamionska guma,.... tudi nasproti vozeči avto, to pač niso stvari, ki jih pričakuješ na AC, na regionalkah pa je takih zadev še bistveno več, ki se lahko zgodijo, kljub temu, da jih realno ne moreš pričakovati.
Ponavljam eno in isto, omejitev hitrosti, določijo politiki in vsake toliko dodajo nove in nove.
Postavljam čisto prava vprašanja o PH, kaj se zgodi, da s prekoračitvijo hitrosti, po vaše ni mogoča vožnja s PH sam si dejal, da je možno v prvem stavku, potem pa iznenada OH podre vso fiziko ali kaj?
Tudi čez omejitev lahko vozim s PH, kršim pa določilo, za katerega mi kazen izdajo policisti. Ko vozim s PH pa NPH ne pride v poštev, saj pazim na to, da lahko varno ustavim, torej za ostale udeležence nisem nič bolj nevaren, kot če bi šel 90.
Kaj hudiča se zgodi pri 131, 111 ali 91, tehnično, kazen bom pač plačal.
No pa še ena za razmislek - ali lahko voziš PH, če med vožnjo uporabljaš telefon (v vseh oblikah)?
Kaj se tehničnega spremeni pri PH ob prekoračitvi OH, ne morem več ustavit ali kaj?
Kumbaja - Hvala Bogu, končno stavek, ki predstavlja luč na koncu tunela, lahko in to je tisto kar vam razlagam že nekaj let.
Ampak ne moreš, da nebi omenil OH, kaj se s PH zgodi, če vstaviš OH, se podre sistem ali kaj? Vožnja je pod kontrolo ali pa ne, kaj dela tu, glede varnosti OH?
Nepričakovano pa izgleda v obliki počene gume, živali na cesti, kjer je ograja, kakšna kamionska guma,.... tudi nasproti vozeči avto, to pač niso stvari, ki jih pričakuješ na AC, na regionalkah pa je takih zadev še bistveno več, ki se lahko zgodijo, kljub temu, da jih realno ne moreš pričakovati.
Ponavljam eno in isto, omejitev hitrosti, določijo politiki in vsake toliko dodajo nove in nove.
Postavljam čisto prava vprašanja o PH, kaj se zgodi, da s prekoračitvijo hitrosti, po vaše ni mogoča vožnja s PH sam si dejal, da je možno v prvem stavku, potem pa iznenada OH podre vso fiziko ali kaj?
Tudi čez omejitev lahko vozim s PH, kršim pa določilo, za katerega mi kazen izdajo policisti. Ko vozim s PH pa NPH ne pride v poštev, saj pazim na to, da lahko varno ustavim, torej za ostale udeležence nisem nič bolj nevaren, kot če bi šel 90.
Kaj hudiča se zgodi pri 131, 111 ali 91, tehnično, kazen bom pač plačal.
No pa še ena za razmislek - ali lahko voziš PH, če med vožnjo uporabljaš telefon (v vseh oblikah)?
Delo krepa človeka

facepalm ::
@solatko res nisi sposoben razumeti niti enega stavka!?! Kaj je narobe s tabo?
Cetudi si razlagas, da omejitev ni tehnicna lastnost ceste, imas poleg se "...IN DRUGE LASTNOSTI..." kar omejitev nedvomno je.
No, dovolj pouka. Sedaj res odneham, ker ce sedaj ne razumes, ne bos nikoli.
Cetudi si razlagas, da omejitev ni tehnicna lastnost ceste, imas poleg se "...IN DRUGE LASTNOSTI..." kar omejitev nedvomno je.
No, dovolj pouka. Sedaj res odneham, ker ce sedaj ne razumes, ne bos nikoli.

predi ::
Kdaj pa mnenje vozi varno ali nevarno? Res ste cepci, ko ne znate argumentirat svoje trditve. Zaradi napačnih mnenj je 48%-ov nesreč, zaradi PH niti ene.???
Tudi sam sem dal tega trola na ignore. Ne da se mi več.
Če koga zanimajo dejanske (ne imaginarne) statistike, si lahko o njih prebere tukaj.

Invictus ::
Kaj ni jasno? Mnenje večine (ljudstva) je, da takšna vožnja ne more biti varna. Tudi če se zjočeš pred parlamentom, sodiščem ali na policijski postaji, to tega dejstva v ničemer ne spremeni. Hkrati je to edini argument, ki dejansko šteje.
Ljudstvo je pač butasto, zato OH sploh obstaja. Še politiki imajo tako mnenje. O ljudstvu... Če ne bi bilo OH, bi bil na cesti kaos.
PH na prazni avtocesti je tudi 200km/h. Nič nevarno...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()

DostMam ::
...DostMam - Poglej, mene boli oni organ, na kaj vi pristajate in na kaj ne, PH je poznavalcem znana kategorija, je za vsakega voznika in vozilo drugačna, vse ostalo pa je vaše bluzenje brez argumentov, verjetno posledica mentalne krize zaradi covida 19 (verjetno pa ne, ker so bii enaki komentarji že pred tem).
Zakaj izmikanje, vi trdite, da PH ne more bit, tist moment, ko kršiš OH, zakaj sedaj neko izmotavanje, plonkanje drug od drugega. Čakam argument, zaradi česa, PH po prekoračitvi OH, tehnično ni več PH.
Vožnja s PH je vedno varna, ne glede na to, kolikšna je hitrost!
Za PH političnega argumenta ni, je samo to ali dejansko si v PH ali si v NPH, druge opcije ni, ne moreš bit malo na PH in malo izven.
Politični argumenti, na srečo, na fiziko ne delujejo...
G. Solatko, dobro jutro in lep dan vam želim.
Strinjam se z vami, da mora biti debata argumentirana, želim si tudi, da bi bila kulturna.
Glede onega organa: na tem, da ne želite upoštevati drugih udeležencev v prometu zelo težko gradite koncept varne vožnje. Slednjega pa srčno zagovarjate. Upam, da je trditev sama po sebi argumentirana.
Prosim vas, da pazljivo preberete naslednje: Vaša teza, da je vožnja s prilagojeno hitrostjo tehnično vedno varna DRŽI. Koliko sam razumem, temu nihče v tej debati ne ugovarja. Ugovarjamo vaši trditvi, da je tehnično merilo edino relevantno za določanje varnosti. Ni! So tudi drugi parametri, ki se pri tem upoštevajo. Argument: Pravilnik o projektiranju javnih cest.
Ne strinjam se z vašim načinom argumetacije, kjer iz napačne premise vlečete kakršnekoli sklepe. ("politika ja prostitutka ==> vse, kar je politično je napačno") Tak način sklepanja s podtikovanjem je zavržen (celo v politiki: Trump % Co.). Marsikatera omejitev je politična, posebej tam, kjer si strokovni argumenti nasprotujejo. (Da ne bo pomote: sam sem tehnik, do FDV-ja imam le korekten odnos.) Argument: logika: Če iz A sklepamo na B, potemtakem iz ni res A ne moremo sklepati na ni res B.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DostMam ()

Invictus ::
Ne moreš pa 160km/h peljat s prilagojeno hitrostjo na avtocesti kjer je hitrost omejena na 130 km/h.
Seveda lahko. Samo kršiš OH...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x

solatko ::
DostMam - Še kako upoštevam vse udeležence v prometu, zato pri 67-ih letih, nimam črnega madeža na svoji duši, zahvaljujoč temu, da so me zelo hitro, ko sem se začel premikat drugače, kot z nogami, naučil, da je vedno in povsod, najvažnejše dejanje pri premikanju, varna zaustavitev.
Veliko je odsekov cest na svetu, kjer je splošna omejitev hitrosti, postavljena dokaj visoko in s tako hitrostjo, ne moreš varno speljat teh odsekov (toliko o strokovnih postavitvah omejitev), je pa ogromno odsekov, kjer je lahko tudi hitrost krepko preko 200km/h PH, vendar je razen na določenih odsekih AB v Nemčiji, to zaradi OH lahko zelo drago početje, vendar zato nič manj varno.
V življenju nisem bil enkrat v situaciji, da bi prehiteval blizu škarij, enkrat nisem bil omamljen s kakšnim sredstvom in enkrat v življenju, mi ni bilo potrebno pohodit zavoro na polno, tudi tekrat ne, ko sem moral dvakrat reševati zajeb drugih, na travi (ko sem zapeljal na travo, je bila hitrost okoli 10km/h, bi komot ostal na cesti, vendar v tem primeru, tole nebi pisal.
Da peljem preko omejitve, morajo bit izpolnjeni vsi pogoji, da to lahko storim varno, zakaj, zato, ker človeško je namreč, da hočeš hitreje in, če pogoji to omogočajo, zakaj ne. V vseh primerih, ko sem šel hitreje, ni bil povod, da se mi mudi ali kak drug pameten razlog, enostavo lepa cesta, prazna, dober avto, razpoložen za vožnjo in pač pohodiš gas ali malo bolj naviješ ročico.
Če pa gledam povprečje vseh mojih voženj, je pa to veliko pod OH. V življenju enkrat nisem prehiteval kolone, zato, ker smo se z vsemi, ki so to brezglavo počeli, našli skupaj na prvem semaforju, zato si vzamem malo daljšo varnostno razdaljo in mi pri tistih pospeševanjih in zaviranjih, skoraj ni potrebno spreminjati tempa in še omogočim varno prehitevanje tistim, ki se jim "mudi".
Nikoli nisem bil na cesti nestrpen, vedno spremljam promet na vse strani, tudi proti kolesarjem, ki striktno vozijo v napačno smer, ko zavijaš v križišćih in jih v normalnih okoliščinah, nebi pričakoval, oziroma bi pričakoval, da pridejo ob kolesu peš, če so na prehodu za pešce.
Skozi celotno moje bivanje v promstu, sem prišel do zaključka, da toliko idiotov, kot jih najdeš v proemtu, ne najdeš nikjer na kupu, zato pazim sebe in s tem največ naredim za varnost v prometu, brez filozofiranj in sklepanj, enostavno, se obnašam samozaščitniško (se še kdo spomni NNP simulacij iz prejšnjega sistema).
Veliko je odsekov cest na svetu, kjer je splošna omejitev hitrosti, postavljena dokaj visoko in s tako hitrostjo, ne moreš varno speljat teh odsekov (toliko o strokovnih postavitvah omejitev), je pa ogromno odsekov, kjer je lahko tudi hitrost krepko preko 200km/h PH, vendar je razen na določenih odsekih AB v Nemčiji, to zaradi OH lahko zelo drago početje, vendar zato nič manj varno.
V življenju nisem bil enkrat v situaciji, da bi prehiteval blizu škarij, enkrat nisem bil omamljen s kakšnim sredstvom in enkrat v življenju, mi ni bilo potrebno pohodit zavoro na polno, tudi tekrat ne, ko sem moral dvakrat reševati zajeb drugih, na travi (ko sem zapeljal na travo, je bila hitrost okoli 10km/h, bi komot ostal na cesti, vendar v tem primeru, tole nebi pisal.
Da peljem preko omejitve, morajo bit izpolnjeni vsi pogoji, da to lahko storim varno, zakaj, zato, ker človeško je namreč, da hočeš hitreje in, če pogoji to omogočajo, zakaj ne. V vseh primerih, ko sem šel hitreje, ni bil povod, da se mi mudi ali kak drug pameten razlog, enostavo lepa cesta, prazna, dober avto, razpoložen za vožnjo in pač pohodiš gas ali malo bolj naviješ ročico.
Če pa gledam povprečje vseh mojih voženj, je pa to veliko pod OH. V življenju enkrat nisem prehiteval kolone, zato, ker smo se z vsemi, ki so to brezglavo počeli, našli skupaj na prvem semaforju, zato si vzamem malo daljšo varnostno razdaljo in mi pri tistih pospeševanjih in zaviranjih, skoraj ni potrebno spreminjati tempa in še omogočim varno prehitevanje tistim, ki se jim "mudi".
Nikoli nisem bil na cesti nestrpen, vedno spremljam promet na vse strani, tudi proti kolesarjem, ki striktno vozijo v napačno smer, ko zavijaš v križišćih in jih v normalnih okoliščinah, nebi pričakoval, oziroma bi pričakoval, da pridejo ob kolesu peš, če so na prehodu za pešce.
Skozi celotno moje bivanje v promstu, sem prišel do zaključka, da toliko idiotov, kot jih najdeš v proemtu, ne najdeš nikjer na kupu, zato pazim sebe in s tem največ naredim za varnost v prometu, brez filozofiranj in sklepanj, enostavno, se obnašam samozaščitniško (se še kdo spomni NNP simulacij iz prejšnjega sistema).
Delo krepa človeka

GupeM ::
enkrat nisem bil omamljen s kakšnim sredstvom
Spet lažeš. Si kadilec. Toliko sem pa kadil in govoril z drugimi kadilci, da vem, kako lepo se ti po cigaretu lahko začne vrtet.
In spet si bil pameten, ko si mi obljubljal tel. št. za droge v zs, pa še vedno ni nič. Mlatiš prazno slamo, bi se temu reklo, tako kot že celotno temo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()

nevone ::
Skozi celotno moje bivanje v promstu, sem prišel do zaključka, da toliko idiotov, kot jih najdeš v proemtu, ne najdeš nikjer na kupu,
To trdijo mnogi, ki so na nekem področju dobri, res pa vseeno ni. Čemu sploh potreba po tem, da druge označiš za idiote, a ni dovolj, da si ti dober, drugi pa pač po svojih zmožnostih, ni treba, da jim zato rečeš idioti.
Sicer vem, da je takšna dikcija na Slo-Techu (a bogami i šire) modus operandi, in je težko pričakovati, da se je večina udeležencev ne bi posluževala.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
Zgodovina sprememb…
- spremenila: nevone ()

DostMam ::
Solatko,
edina točka, kjer bi vam rad ugovarjal je 'hitreje, ker je to človeško'. Menim, da se nam vsem udeležencem v prometu na tem mestu nujno mora prižgati rdeča lučka. Veliko dogovorjenih meja je, ki bi jih čisto po človeško radi prestopili. 10 zapovedi je seznam prepovedanih človeških želja, ki jih skupnost omejuje ze 6.000 let. Vsk med nami po lastnem moralnem sistemu vrednot odloča katero od dogovorjenih meja bo upošteval.
Še naprej lep dan!
edina točka, kjer bi vam rad ugovarjal je 'hitreje, ker je to človeško'. Menim, da se nam vsem udeležencem v prometu na tem mestu nujno mora prižgati rdeča lučka. Veliko dogovorjenih meja je, ki bi jih čisto po človeško radi prestopili. 10 zapovedi je seznam prepovedanih človeških želja, ki jih skupnost omejuje ze 6.000 let. Vsk med nami po lastnem moralnem sistemu vrednot odloča katero od dogovorjenih meja bo upošteval.
Še naprej lep dan!

GupeM ::
https://www.facebook.com/14068412295587...
Ne vem zakaj ga iščejo. Saj je pa ja peljal s prilagojeno hitrostjo. Nikomur se ni nič zgodilo. Vedno bi lahko ustavil.
Ne vem zakaj ga iščejo. Saj je pa ja peljal s prilagojeno hitrostjo. Nikomur se ni nič zgodilo. Vedno bi lahko ustavil.

facepalm ::
https://www.facebook.com/14068412295587...
Ne vem zakaj ga iščejo. Saj je pa ja peljal s prilagojeno hitrostjo. Nikomur se ni nič zgodilo. Vedno bi lahko ustavil.
Ah samo prekrsil nek politicen predpis. Kdo pravi, da je voznja po levi strani ceste nevarnejsa od desne?
Na otoskih drzavah vozijo po levi in imajo 67,88% manj mrtvih na cestah. /S
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()

solatko ::
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
To je trenutno največji problem prometne varnosti v SLO in ta kretenizem je potrebno s skupnimi močmi spravt iz prometa!
nevone - To so citirane besede mojega inštruktorja in ne pomenijo dobesedno to, temveč dejstvo, da se na cesti dogaja marskikaj, da ne moreš na nobenega računat, da se drži predpisov in, da za svojo varnost, največ lahko narediš sam.
DostMam - Napisal sem tako kot je, lahko bi se zgovarjal, da se mi je mudilo, samo hec je v tem, da ko se mi mudi, nikoli ne divjam, ker ne pravi zastonj slovenski pregovor, hudič gre vedno srat na kup.
GupeM - Lahko padeš še niže? Res me presenečaš, sem te imel za kolikor toliko normalno osebo, ampak izgleda, da je pomanjkanje res hudo. Bom dal kar javno 01/5874-970.
facepalm - Res je to nalezljivo.
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
To je trenutno največji problem prometne varnosti v SLO in ta kretenizem je potrebno s skupnimi močmi spravt iz prometa!
nevone - To so citirane besede mojega inštruktorja in ne pomenijo dobesedno to, temveč dejstvo, da se na cesti dogaja marskikaj, da ne moreš na nobenega računat, da se drži predpisov in, da za svojo varnost, največ lahko narediš sam.
DostMam - Napisal sem tako kot je, lahko bi se zgovarjal, da se mi je mudilo, samo hec je v tem, da ko se mi mudi, nikoli ne divjam, ker ne pravi zastonj slovenski pregovor, hudič gre vedno srat na kup.
GupeM - Lahko padeš še niže? Res me presenečaš, sem te imel za kolikor toliko normalno osebo, ampak izgleda, da je pomanjkanje res hudo. Bom dal kar javno 01/5874-970.
facepalm - Res je to nalezljivo.
Delo krepa človeka

GupeM ::

lufthammer ::
Mi lahko eden od vseznalcev tle gor pove, zakaj je na avtocesti 130 in ne 120 ali 140? Kako so prišli do te cifre, če včasih ni bilo omejitve sploh?
Zakaj je po mestih šlo iz 60 na 50 ali 40 in potem marsikje nazaj na 60, 70? Plod strokovnih odločitev ali posnemanje sosedov?
Avstrija razmišlja o 150 na AC.
Zakaj je po mestih šlo iz 60 na 50 ali 40 in potem marsikje nazaj na 60, 70? Plod strokovnih odločitev ali posnemanje sosedov?
Avstrija razmišlja o 150 na AC.

facepalm ::
lufthammer je izjavil:
Mi lahko eden od vseznalcev tle gor pove, zakaj je na avtocesti 130 in ne 120 ali 140? Kako so prišli do te cifre, če včasih ni bilo omejitve sploh?
Zakaj je po mestih šlo iz 60 na 50 ali 40 in potem marsikje nazaj na 60, 70? Plod strokovnih odločitev ali posnemanje sosedov?
Avstrija razmišlja o 150 na AC.
Verjetno so na podlagi dolocenih studij prisli do zakljucka kaksna je optimalna zgornja omejitev glede na infrastrukturo ter razmerje hitrost potovanja/nevarnost.

DostMam ::
lufthammer je izjavil:
Mi lahko eden od vseznalcev tle gor pove, zakaj je na avtocesti 130 in ne 120 ali 140? Kako so prišli do te cifre, če včasih ni bilo omejitve sploh?
Zakaj je po mestih šlo iz 60 na 50 ali 40 in potem marsikje nazaj na 60, 70? Plod strokovnih odločitev ali posnemanje sosedov?
Avstrija razmišlja o 150 na AC.
Nisem vseznalec, nimam slušalk, moje mnenje je: maksimalna hitrost na avtocestah v RS je kompromis med željo voznikov po optimalni hitrosti, pretočnostjo prometa, varnostjo, zahtevami okoliškega prebivalstva glede omejevanja hrupa, raspoložljivimi sredstvi za gradnjo in vzdrževanje avtocest... Tudi hitrost v sosednjih državah je faktor, ki so ga jemali v poštev.
Trditev, da omejitev včasih ni bilo ne drži.
Vem pa naslednje: maksimalne hitrosti na posameznih osdekih cest se ne določajo "na uč". Za to obstajajo formule, kjer se začne z ukrivljenostjo in nagibom vozišča, njegovo širino, kvaliteto asfalta, vsem drugim tehničnim lastnostim odseka ... in konča z zahtevo župana po zmanjšanju hrupa.
Opazko o namerah Avstrije ne razumem. Naj posnemamo sosede ali jih naj ne?

DostMam ::
Mi kdo lahko pomaga: ali že velja v Sloveniji pravilo zavijanja v desno skozi rdečo luč na semaforju?

Kumbaja ::
Opazka o avstriji je predvsem izmisljena. Prej bodo uvedli 100 ali 110 (ki je na ogromno odsekih ze defakto omejitev) kot pa dvignili na 150

predi ::
Mi kdo lahko pomaga: ali že velja v Sloveniji pravilo zavijanja v desno skozi rdečo luč na semaforju?Ne. https://e-uprava.gov.si/drzava-in-druzb...
Poleg tega bo to dovoljeno samo na posebej označenih semaforjih (znak 2444 v višini rdeče luči).

predi ::
lufthammer je izjavil:
Mi lahko eden od vseznalcev tle gor pove, zakaj je na avtocesti 130 in ne 120 ali 140? Kako so prišli do te cifre, če včasih ni bilo omejitve sploh?Ker te tako zanimajo Avstrijci, si lahko tukaj prebereš o njihovem načrtu za varnost v prometu 2011-2020. Implementacija Safe System pristopa. Testirali so omejitev 140 na dveh odsekih ene avtoceste. Poglej si tudi, kdo je dal predlog in kak je bil epilog.
Zakaj je po mestih šlo iz 60 na 50 ali 40 in potem marsikje nazaj na 60, 70? Plod strokovnih odločitev ali posnemanje sosedov?
Avstrija razmišlja o 150 na AC.
Ste vedeli, da Avstrijci letno na 1000 prebivalcev potalajo daleč največ kazni za prehitro vožnjo, ne samo v evropskem, pač pa tudi v svetovnem merilu? Desetkrat več kot Slovenija. https://ec.europa.eu/transport/road_saf... Stran 11.

DostMam ::
Presenetljivo, razlogi za zavrnitev predloga so bili okoljski. O tem na tem forumu govorimo bolj malo.

m0LN4r ::
Avstrijci so relativno velika anomalija, Avstrijec ma tam povprecno 3 jurje netto, kazen za 150 na AC pa smesnih 30-50eur, ce pa sta na sliki dve vozili, pa ne rabis placat kazni. Vejo to Avstrijci zelo dobro.lufthammer je izjavil:
Mi lahko eden od vseznalcev tle gor pove, zakaj je na avtocesti 130 in ne 120 ali 140? Kako so prišli do te cifre, če včasih ni bilo omejitve sploh?Ker te tako zanimajo Avstrijci, si lahko tukaj prebereš o njihovem načrtu za varnost v prometu 2011-2020. Implementacija Safe System pristopa. Testirali so omejitev 140 na dveh odsekih ene avtoceste. Poglej si tudi, kdo je dal predlog in kak je bil epilog.
Zakaj je po mestih šlo iz 60 na 50 ali 40 in potem marsikje nazaj na 60, 70? Plod strokovnih odločitev ali posnemanje sosedov?
Avstrija razmišlja o 150 na AC.
Ste vedeli, da Avstrijci letno na 1000 prebivalcev potalajo daleč največ kazni za prehitro vožnjo, ne samo v evropskem, pač pa tudi v svetovnem merilu? Desetkrat več kot Slovenija. https://ec.europa.eu/transport/road_saf... Stran 11.
Se za vsako sem se tam pri zelo znanem radarju, kjer je 110 peljal po prehitevalnem zravn drugega vozila ziher 120 ali vec, pa se nisem v 5 letih dobil kazni.
Pa se to se mi zdi smesno, ko sem peljal ene 130 pr 80, kar je skoraj duplo, pa pol dobis smesnih 90eur pa posljes na geblitzt.de ker je zravn tebe se drug avto, pa ne rabs placat nic.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()

predi ::
Pri tej statistiki ni bistvena višina kazni, pač pa pogostost nadzora. Nemcev v statistiki ni, ker ne zbirajo teh podatkov na državnem nivoju.

m0LN4r ::
O kaksni pogostosti to ti? Ce si folk lahko kazni privosci, stopijo veckrat na pedal imas lahko nizji nadzor in jih bos ujel vec.
Tudi avtomatskih radarjev je v Avstiji bistveno vec, kot prinas, kaj ti to pove, da se folku jebe za te mickene kazni.
V Sloveniji folk vozi zaradi visokih kazni skoraj 2x pocasneje, kot v Avstriji/Nemciji. Ne ti men, se premal vozis naokol.
V Nemciji in Avstriji je 100-110 po Regionalki brez kazni standard. Pa ce potegnes do 130 se tudi ne sekiras za tistih 30.- Eur, bos kr veckrat potegnil.
V Sloveniji pa je standard 70-80, ker je prvo treba sparat na gorivu, kot drugo en kup omejitev 60, so Avstrijci tudi pisali o tem, da smo DRZAVA TABEL. In Slovenc si ne more privoscit, da ga pr vsaki tabli 60 pokasirajo za 300+ evrov.
Tisto statistiko lahko vrzes skozi okno, ker o realnem stanju ne pove nic.
Kontrole v Avstriji in Nemciji? Tu zivim, se vozim vsak dan naredim samo tu 20kkm letno, pa se niti ena kontrola me ni ustavila in se ne jajcam naokoli po tablah 60 in 70, kot je to prinas na vsakih 800 metrov regionalke.
Samo v SLO se mi dogaja, da se po naselju jajcam 40 ali pa 50 izven naselja za vsakim drugim pacientom, zakaj, ker inkasanti stojijo ravno tam, kjer so te table 60.
V Avstriji in DE, ti ne bos videl takih svinjskih kontrol in svinjskih kazni, tako da se ne bos sekiral, ce se izven potegnes 120 in te dobijo 1x na 5 let recimo, namesto da se pa prinas moras jajcat po vecini reginalkah med 60 in 90, ker pac in pazis da ne fases par stotakov.
Tudi avtomatskih radarjev je v Avstiji bistveno vec, kot prinas, kaj ti to pove, da se folku jebe za te mickene kazni.
V Sloveniji folk vozi zaradi visokih kazni skoraj 2x pocasneje, kot v Avstriji/Nemciji. Ne ti men, se premal vozis naokol.
V Nemciji in Avstriji je 100-110 po Regionalki brez kazni standard. Pa ce potegnes do 130 se tudi ne sekiras za tistih 30.- Eur, bos kr veckrat potegnil.
V Sloveniji pa je standard 70-80, ker je prvo treba sparat na gorivu, kot drugo en kup omejitev 60, so Avstrijci tudi pisali o tem, da smo DRZAVA TABEL. In Slovenc si ne more privoscit, da ga pr vsaki tabli 60 pokasirajo za 300+ evrov.
Tisto statistiko lahko vrzes skozi okno, ker o realnem stanju ne pove nic.
Kontrole v Avstriji in Nemciji? Tu zivim, se vozim vsak dan naredim samo tu 20kkm letno, pa se niti ena kontrola me ni ustavila in se ne jajcam naokoli po tablah 60 in 70, kot je to prinas na vsakih 800 metrov regionalke.
Samo v SLO se mi dogaja, da se po naselju jajcam 40 ali pa 50 izven naselja za vsakim drugim pacientom, zakaj, ker inkasanti stojijo ravno tam, kjer so te table 60.
V Avstriji in DE, ti ne bos videl takih svinjskih kontrol in svinjskih kazni, tako da se ne bos sekiral, ce se izven potegnes 120 in te dobijo 1x na 5 let recimo, namesto da se pa prinas moras jajcat po vecini reginalkah med 60 in 90, ker pac in pazis da ne fases par stotakov.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::
PS: Saj sem rekel, se mal pa boste lahko konje jahali, ker avto ne bo hitrejsi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

solatko ::
GupeM - Ne boš verjel, koliko imam prijateljev in znancev, ki vedo kaj je HP in se ne hodijo na ceste zaletavat.
lufthammer - To je fama iz 80.-ih let, naftna kriza, okoljevarstveniki, bencin s svincem, tako so prišli do tega, da avti najmanj kurjo med 100 in 130, nima to nobene veze z varnostjo, če prav so potem ugotovil, da se tudi ta izboljša.
Po mestih je pa tako, da se šibko udelženci, enostavno ne zanjo pazit, zato so morali upočasnit voznike. Včasih je veljalo, da moraš, preden stopiš na cesto, namen nakazati in počakati, da se en od voznikov ustavi ali toliko upočasni, da greš lahko varno čez cesto. Ker se folku to ne ljubi delat, so zopet pritisnili na voznike, zmanjšali hitrost, dali pešcem in kolesarjem, skoraj absolutno pravico in seveda močno povišali kazni.
Katastvofa je, da je bila v času fičotov,.... omejitev hitrosti na cesti bratstva in enotnosti 120km/h, na štiripasovnih AC z odstavnim pasom pa le 10km/h več. Regionalkam so iz 80 dvignili na 90, vse ostalo pa gre v zniževanje.
facepalm - Nobenih študij ni bilo. V BG so se to spomnili, ostali smo to izvajal. Na primorki, ki so jo večina delal še Italjani, je realno možna še varna hitrost okoli 130 km/h, razen na nekaj odsekih ne, zaradi ovinkov. V glavnem so bile študije na podlagi okoljevarstvenih zahtev in posledic naftne krize, zato imaš danes 3+ litrske mašine, ki imajo popvprečno porabo pod 10l, včasih se je vrtela med 20 in 25l/100km. Kar se tiče tehničnih karakteristik po svetu, večina cest omogoča višje hitrosti kot je na njih omejitev.
mirator - Predvsem odgovr ministrstva za infrastrukturo je nazoren, kaže na nepoznavanje tematike. Podajo statistiko nesreč zaradi neprilagojene hitrosti, brez podatka, kakšne so te bile, če prav so vse težje prometne nesreče, forenzično raziskane, z dokaj točnimi podatki o hitrosti ob trku.
Zelo malo teh nesreč se zgodi pri hitrostih nad omejitvijo, koliko pa pač podatka ni.
Dokaj dobri so tudi komentarji. Manj nestrpnih, kot na S-T.
predi - Glavne pripombe niso na varnost, temveč na izpuste, ki so pri višjih hitrostih višje, bomo potem z uvedno e-avtomobilov, hitrosti povišali?
m0LN4r - Tudi pri nas, je le redko kaznovan voznik v prehitevanju (prehitevanje naj se vrši odločno in čim hitreje, seveda varno). Pri nas vozniki, ki vozijo 130-150, pri prehitevanju tovornjakov znižajo na 100-110.
lufthammer - To je fama iz 80.-ih let, naftna kriza, okoljevarstveniki, bencin s svincem, tako so prišli do tega, da avti najmanj kurjo med 100 in 130, nima to nobene veze z varnostjo, če prav so potem ugotovil, da se tudi ta izboljša.
Po mestih je pa tako, da se šibko udelženci, enostavno ne zanjo pazit, zato so morali upočasnit voznike. Včasih je veljalo, da moraš, preden stopiš na cesto, namen nakazati in počakati, da se en od voznikov ustavi ali toliko upočasni, da greš lahko varno čez cesto. Ker se folku to ne ljubi delat, so zopet pritisnili na voznike, zmanjšali hitrost, dali pešcem in kolesarjem, skoraj absolutno pravico in seveda močno povišali kazni.
Katastvofa je, da je bila v času fičotov,.... omejitev hitrosti na cesti bratstva in enotnosti 120km/h, na štiripasovnih AC z odstavnim pasom pa le 10km/h več. Regionalkam so iz 80 dvignili na 90, vse ostalo pa gre v zniževanje.
facepalm - Nobenih študij ni bilo. V BG so se to spomnili, ostali smo to izvajal. Na primorki, ki so jo večina delal še Italjani, je realno možna še varna hitrost okoli 130 km/h, razen na nekaj odsekih ne, zaradi ovinkov. V glavnem so bile študije na podlagi okoljevarstvenih zahtev in posledic naftne krize, zato imaš danes 3+ litrske mašine, ki imajo popvprečno porabo pod 10l, včasih se je vrtela med 20 in 25l/100km. Kar se tiče tehničnih karakteristik po svetu, večina cest omogoča višje hitrosti kot je na njih omejitev.
mirator - Predvsem odgovr ministrstva za infrastrukturo je nazoren, kaže na nepoznavanje tematike. Podajo statistiko nesreč zaradi neprilagojene hitrosti, brez podatka, kakšne so te bile, če prav so vse težje prometne nesreče, forenzično raziskane, z dokaj točnimi podatki o hitrosti ob trku.
Zelo malo teh nesreč se zgodi pri hitrostih nad omejitvijo, koliko pa pač podatka ni.
Dokaj dobri so tudi komentarji. Manj nestrpnih, kot na S-T.
predi - Glavne pripombe niso na varnost, temveč na izpuste, ki so pri višjih hitrostih višje, bomo potem z uvedno e-avtomobilov, hitrosti povišali?
m0LN4r - Tudi pri nas, je le redko kaznovan voznik v prehitevanju (prehitevanje naj se vrši odločno in čim hitreje, seveda varno). Pri nas vozniki, ki vozijo 130-150, pri prehitevanju tovornjakov znižajo na 100-110.
Delo krepa človeka

Kumbaja ::
Solata dneva:
Nekako tako kot pricakujes nepricakovano kaj?
In ce so ugotovili da se varnost v obmocju 110-130 izboljsa, kam potem torej sodi tvoje nabijanje o varni voznji pri 200 km/h?
nima to nobene veze z varnostjo, če prav so potem ugotovil, da se tudi ta izboljša.
Nekako tako kot pricakujes nepricakovano kaj?
In ce so ugotovili da se varnost v obmocju 110-130 izboljsa, kam potem torej sodi tvoje nabijanje o varni voznji pri 200 km/h?

solatko ::
Kumbaja - Omejitve niso bile sprejete zaradi varnosti - to je stavek, ki sem ga napisal, ti boš pa zopet doktoriral iz tega. Danes se govori o varnosti, takrat se je o nafti in okolju (pač modna muha).
Varnost bi se izboljšala tudi, če omejitev postaviš na 50, še bolje na 30 povsod.
Problem varnosti v prometu so napačne zakonske osnove za pridobitev vozniškega dovoljenja. Če bi psihofizični nadzor izvajali lečeči zdravniki, noben narkomanček, psiho ali pijanček, nebi smel za volan.
Če bi se praktični del izpita izvajal v 3-eh enournih vožnjah - mesto, AC in regionalka, bi več kot 30%-ov voznikov ostalo brez, ker ne obvladajo vozila za v promet.
Tehnične preglede bi morali imeti čez pooblaščeni avtomehaniki, kamor bi vozilo moral pripeljati 1x letno.
Na vsakih 10 let obvezno BREZPLAČNO opravljanje praktičnega dela vožnje 3x1uro.
Če bi to dali v zakon, bi se število voznikov precej skrčilo, predvsem tistih, ki zaradi nesposobnosti obvladanja vozila, sploh nebi smeli imeti dovoljenja.
To je zahtevno področje človeških dejavnosti in zakaj bi vsak moral biti voznik, saj tudi mehanik, elelktričar, mizar, doktor, pilot,... ni kar vsak, ki ima nekaj ur časa, da opravi formalnost vozniškega dovoljenja. Imam kolega, ki ne sme opravljat delo viličarista, zaradi psihičnih težav, avto lahko vozi brez omejitev.
Varnost bi se izboljšala tudi, če omejitev postaviš na 50, še bolje na 30 povsod.
Problem varnosti v prometu so napačne zakonske osnove za pridobitev vozniškega dovoljenja. Če bi psihofizični nadzor izvajali lečeči zdravniki, noben narkomanček, psiho ali pijanček, nebi smel za volan.
Če bi se praktični del izpita izvajal v 3-eh enournih vožnjah - mesto, AC in regionalka, bi več kot 30%-ov voznikov ostalo brez, ker ne obvladajo vozila za v promet.
Tehnične preglede bi morali imeti čez pooblaščeni avtomehaniki, kamor bi vozilo moral pripeljati 1x letno.
Na vsakih 10 let obvezno BREZPLAČNO opravljanje praktičnega dela vožnje 3x1uro.
Če bi to dali v zakon, bi se število voznikov precej skrčilo, predvsem tistih, ki zaradi nesposobnosti obvladanja vozila, sploh nebi smeli imeti dovoljenja.
To je zahtevno področje človeških dejavnosti in zakaj bi vsak moral biti voznik, saj tudi mehanik, elelktričar, mizar, doktor, pilot,... ni kar vsak, ki ima nekaj ur časa, da opravi formalnost vozniškega dovoljenja. Imam kolega, ki ne sme opravljat delo viličarista, zaradi psihičnih težav, avto lahko vozi brez omejitev.
Delo krepa človeka

DostMam ::
Solatko, menim, da precenjujete pomen vožnje v vsakdanjem življenju. Ni vožnja umetnost, niti posebej zahtevno opravilo ni. Je nuja, ki jo pač moramo oddelati, da bi zadovoljili svoje življenske potrebe. Če vi pri vožnji najdete tudi elemente zabave, športa, intelektualnega izziva, prav. Po Gaussu se nahajte med 16% srečnežev. Razumeti morate, da na drugi strani krivulje obstaja ravno tako 16% nesrečnežev, ki so za vožnjo sicer še sposobni, jim je pa promet skrajnje odveč in so udeleženi v njem samo po sili razmer. Ostane nas še 67% v vmesni sivi coni, ki se vozimo zato, ker je to potrebno in iz tega ne delamo haloja. Res pričakujete, da bo 83 procentna večina izvajala vse te dodatne naloge, ki jih predlagate?
Pa da ne bo pomote: strinjam se, da so na cesti "talenti", ki so vredni trajnega odvzema. Strinjam se tudi, da je nujno potrebno stalno izobraževanje glede novosti. Verjetno bi ne bilo narobe tudi občasno izvajanje (prostovoljnih?) preverjanj praktičnih znanj. Da bi pa živeli v stalnem strahu pred izgubo vozniškega dovoljenja na triurnem izpitu? Čemu, če vožnja povprečno traja 20 minut? Ko pa še pomislim na profesionalno izobraževanje in vse druge "stroke", ki bi hitro pristavile "me too" lonček, ma j...š takav život! (Pod "me too" takoj pristavim zahtevo za obvezni orožni list za uporabo Excela. Maketa, 2. tir.)
Če napišete, da omejitve niso sprejete zaradi varnosti ste verjetno spregledali, da je varnost vgrajena v temelje Zakona o varnosti cestnega prometa. Tega ni treba posebej vsakič in na novo poudarjati. Mišljeno je, ker je zagotovljeno z zakonom.
Zabavna je tudi vaša trditev, da naj bi psihofizični nadzor izvajali lečeči zdravniki. Tako bi preprečili... kaj že? Bo moj lečeči zdravnik pri roki vsakič, ko se iz bifeja usedem v avto? Ali pa predlagate, da mi, čeprav vedno vozim trezen, zaradi tega, ker vsak dan spijem pivo ali dva preventivno odvzame vozniško? Pijanim, zadetim in osebam, ki jim je zdravniška komisija odvzela vozniško dovoljenje je po zakonu vožnja motornih vozil prepovedana. Kaj naj tukaj lečeči zdravnik? To počnejo policisti.
Vašo misel o tehničnih pregledih ne razumem. Komaj smo se izvili iz nesmiselne prakse, da vsako leto na tehničnega peljemo nova vozila. Starejša pa tako ali drugače gredo vsako leto tja. In se mi nekako zdi, da jih tam pregledujejo pooblaščene osebe, si bom kar drznil rači, da so tehnične stroke, zelo verjetno avtomehaniki.
Pa da ne bo pomote: strinjam se, da so na cesti "talenti", ki so vredni trajnega odvzema. Strinjam se tudi, da je nujno potrebno stalno izobraževanje glede novosti. Verjetno bi ne bilo narobe tudi občasno izvajanje (prostovoljnih?) preverjanj praktičnih znanj. Da bi pa živeli v stalnem strahu pred izgubo vozniškega dovoljenja na triurnem izpitu? Čemu, če vožnja povprečno traja 20 minut? Ko pa še pomislim na profesionalno izobraževanje in vse druge "stroke", ki bi hitro pristavile "me too" lonček, ma j...š takav život! (Pod "me too" takoj pristavim zahtevo za obvezni orožni list za uporabo Excela. Maketa, 2. tir.)
Če napišete, da omejitve niso sprejete zaradi varnosti ste verjetno spregledali, da je varnost vgrajena v temelje Zakona o varnosti cestnega prometa. Tega ni treba posebej vsakič in na novo poudarjati. Mišljeno je, ker je zagotovljeno z zakonom.
Zabavna je tudi vaša trditev, da naj bi psihofizični nadzor izvajali lečeči zdravniki. Tako bi preprečili... kaj že? Bo moj lečeči zdravnik pri roki vsakič, ko se iz bifeja usedem v avto? Ali pa predlagate, da mi, čeprav vedno vozim trezen, zaradi tega, ker vsak dan spijem pivo ali dva preventivno odvzame vozniško? Pijanim, zadetim in osebam, ki jim je zdravniška komisija odvzela vozniško dovoljenje je po zakonu vožnja motornih vozil prepovedana. Kaj naj tukaj lečeči zdravnik? To počnejo policisti.
Vašo misel o tehničnih pregledih ne razumem. Komaj smo se izvili iz nesmiselne prakse, da vsako leto na tehničnega peljemo nova vozila. Starejša pa tako ali drugače gredo vsako leto tja. In se mi nekako zdi, da jih tam pregledujejo pooblaščene osebe, si bom kar drznil rači, da so tehnične stroke, zelo verjetno avtomehaniki.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DostMam ()

m0LN4r ::
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: solatko ()

GupeM ::

solatko ::
DostMam - Glede na število mrtvih po svetu, je to precej zahtevno opravilo, pri katerem deluje celotno telo. Je morda kakšno bolj zahtevno? Poleg tega moraš bit skoncentriran celoten čas upravljanja vozila, saj dve sekundi v prometu nista identični. Poleg tega je važno to, da večina voznikov tega dela ne obvlada v popolnosti in bi tako znanje v drugih poklicih pomenilo, da si brez dela, ker te noben nebi zaposlil.
Dejstvo je, da se večina voznikov pripravi na izpit, potem pa pozbijo na dodatna usposabljanja in jih presenetijo situacije, ki so dobrim voznikom popolnoma vsakdanje in ne predstavljajo kakšnih dodatnih stresov.
Omamljeni od opojnih substanc ali na psiho delujočih zdravil, ne bodo počeli nobenega posla, v službi jih pošljejo domov, za volan pa še vedno sedejo in delajo kažin v prometu.
Mišljenje, da vožnja ni kakšno posebno opravilo je zgrešeno, sama vožnja ne, obnašanje v prometu je pa hudičevo kompleksna zadeva in zato se to jemlje preveč na lahko.
Glede mojih predlogov pa samo tole - če človeka muči karkoli v zvezi z zdravjem, ga lečeči zdravnik pošlje na preiskave, mu odpre bolniški stalež, poleg tega iz rednih pregledov dobro ve v kakšnem psihofizičnem stanju je pacient. Če je ob vsakem odvzemu telesnih tekočin prisotna droga, je to znak, da je pacient uporabnik za vožnjo prepovedanh substanc in kot tak, neprimeren za voznika (poklicni voznik, praviloma v takem primeru izgubi licenco), ravno tako ve, kdaj ima opravka z alkoholikom (to nista dva pira na dan ali kozarček vina ob kosilu) in kot tak, zopet ni primeren za to opravilo. Ljudje zaradi tempa življenja, osebnih težav, bolezni,... pridejo v situacijo, ko jim zdravnik predpiše zdravila, zaradi katerih tak človek ne sme uporabljati prevoznih sredstev, pa jih večina, vseeno,.....
Po sedanjem sistemu imaš pregled na madicini dela, športa in prometa in, če si na tem pregledu zdrav, imaš zdravniško potrdilo, da lahko voziš, praktično do smerti.
Je to v redu?
So izjeme, pri katerih ugotovijo kakšno anomalijo, zaradi katere morajo obnavljati zdravstveno spičevalo na določeno obdobje, večina kandidatov za izpit pa to stori samo enkrat v življenju.
Zaradi tega, bi moral nadzor imeti nad tem, osebni zdravnik.
V vsakdanjem prometu se opaža, da velik procent voznikov ne obvlada vožnje v prometu, na primer mestno vožnjo, zelo slabo ali sploh ne obvladajo, vozniki, ki se zelo malo vozijo po mestih. Ne regionalnih cestah najdeš ljudi, ki ustvarjajo počasne kolone, ne opazujejo prometa spredaj in zadaj, kaj šele ob strani, taki vozniki na cesto ne sodijo, dokler ne popravijo teh napak. Kaj se dogaja na AC je vsem jasno, saj jih največ uporabljamo.
Kar se tiče tehničnih pregledov imajo tako urejeno v Švici in tam slabih avtomobilov na cestah ne boš videl, ker ti enostavno mehanik na rednem servisu pove, da to vozilo ni več za na cesto. Vemo kakšne gare pridejo pri nas skozi tehnični, brez, da bi jih tam videli (pač na podlagi prometnega dovoljenja). Odgovornosti za prometno nesrečo zaradi tehnične nepopolnosti vozila, ne nosi nihče. Če bi za take gare odgovarjal mehanik, bi hudičevo premislil ali bo dal štempiljko v prometno ali ne.
Vem, da so predlogi precej močni, vendar gre za človeška življenja in po sedanjem načinu, so povdarki za izboljšanje varnosti na cesti, bolj blažev žegen, saj glavne težave, lepo spolzijo med prsti, zaganjamo pa se na nekaj, praktično nepomembnih malenkosti.
Kdo lahko prepreči vožnjo alkoholikom?
Kdo je zadolžen, da prepreči vožnjo psihično problematičnim osebam?
Kdo nas lahko zaščiti pred slabim znanjem voznikov?
Kdo lahko prepreči tehnično pomanjkljivim vozilom, izzivanje usode?
Cel svet jemlje upravljanje vozila v prometu, kot nekaj vsakdanjega in vsakemu dostopnega, potem pa štejemo mrtve, težko ranjene in na koncu še invalide.
Je to res tako enostavno opravilo?
Tudi ni nujno sprejetje vseh teh predlogov, dovolj bi bila težja prisobitev vozniškega dovoljenja in 10 letno brezplačno preverjanje praktične vožnje. Strošek za to, bi bil manjši, kot bi bila usposobljenost voznikov večja in s tem, krepko znižanje prometnih nesreč.
Nesreče zaradi neprimerne hitrosti so večinoma na račun kratkih varnostnih razdalj in početju vseh, za promet nepomembnih početij (telefoniranje, pogovarjanje, brskanje po radiu ali GPS-ih,.....
in seveda zaradi pomanjkljivega vozniškega znanja.
Dejstvo je, da se večina voznikov pripravi na izpit, potem pa pozbijo na dodatna usposabljanja in jih presenetijo situacije, ki so dobrim voznikom popolnoma vsakdanje in ne predstavljajo kakšnih dodatnih stresov.
Omamljeni od opojnih substanc ali na psiho delujočih zdravil, ne bodo počeli nobenega posla, v službi jih pošljejo domov, za volan pa še vedno sedejo in delajo kažin v prometu.
Mišljenje, da vožnja ni kakšno posebno opravilo je zgrešeno, sama vožnja ne, obnašanje v prometu je pa hudičevo kompleksna zadeva in zato se to jemlje preveč na lahko.
Glede mojih predlogov pa samo tole - če človeka muči karkoli v zvezi z zdravjem, ga lečeči zdravnik pošlje na preiskave, mu odpre bolniški stalež, poleg tega iz rednih pregledov dobro ve v kakšnem psihofizičnem stanju je pacient. Če je ob vsakem odvzemu telesnih tekočin prisotna droga, je to znak, da je pacient uporabnik za vožnjo prepovedanh substanc in kot tak, neprimeren za voznika (poklicni voznik, praviloma v takem primeru izgubi licenco), ravno tako ve, kdaj ima opravka z alkoholikom (to nista dva pira na dan ali kozarček vina ob kosilu) in kot tak, zopet ni primeren za to opravilo. Ljudje zaradi tempa življenja, osebnih težav, bolezni,... pridejo v situacijo, ko jim zdravnik predpiše zdravila, zaradi katerih tak človek ne sme uporabljati prevoznih sredstev, pa jih večina, vseeno,.....
Po sedanjem sistemu imaš pregled na madicini dela, športa in prometa in, če si na tem pregledu zdrav, imaš zdravniško potrdilo, da lahko voziš, praktično do smerti.
Je to v redu?
So izjeme, pri katerih ugotovijo kakšno anomalijo, zaradi katere morajo obnavljati zdravstveno spičevalo na določeno obdobje, večina kandidatov za izpit pa to stori samo enkrat v življenju.
Zaradi tega, bi moral nadzor imeti nad tem, osebni zdravnik.
V vsakdanjem prometu se opaža, da velik procent voznikov ne obvlada vožnje v prometu, na primer mestno vožnjo, zelo slabo ali sploh ne obvladajo, vozniki, ki se zelo malo vozijo po mestih. Ne regionalnih cestah najdeš ljudi, ki ustvarjajo počasne kolone, ne opazujejo prometa spredaj in zadaj, kaj šele ob strani, taki vozniki na cesto ne sodijo, dokler ne popravijo teh napak. Kaj se dogaja na AC je vsem jasno, saj jih največ uporabljamo.
Kar se tiče tehničnih pregledov imajo tako urejeno v Švici in tam slabih avtomobilov na cestah ne boš videl, ker ti enostavno mehanik na rednem servisu pove, da to vozilo ni več za na cesto. Vemo kakšne gare pridejo pri nas skozi tehnični, brez, da bi jih tam videli (pač na podlagi prometnega dovoljenja). Odgovornosti za prometno nesrečo zaradi tehnične nepopolnosti vozila, ne nosi nihče. Če bi za take gare odgovarjal mehanik, bi hudičevo premislil ali bo dal štempiljko v prometno ali ne.
Vem, da so predlogi precej močni, vendar gre za človeška življenja in po sedanjem načinu, so povdarki za izboljšanje varnosti na cesti, bolj blažev žegen, saj glavne težave, lepo spolzijo med prsti, zaganjamo pa se na nekaj, praktično nepomembnih malenkosti.
Kdo lahko prepreči vožnjo alkoholikom?
Kdo je zadolžen, da prepreči vožnjo psihično problematičnim osebam?
Kdo nas lahko zaščiti pred slabim znanjem voznikov?
Kdo lahko prepreči tehnično pomanjkljivim vozilom, izzivanje usode?
Cel svet jemlje upravljanje vozila v prometu, kot nekaj vsakdanjega in vsakemu dostopnega, potem pa štejemo mrtve, težko ranjene in na koncu še invalide.
Je to res tako enostavno opravilo?
Tudi ni nujno sprejetje vseh teh predlogov, dovolj bi bila težja prisobitev vozniškega dovoljenja in 10 letno brezplačno preverjanje praktične vožnje. Strošek za to, bi bil manjši, kot bi bila usposobljenost voznikov večja in s tem, krepko znižanje prometnih nesreč.
Nesreče zaradi neprimerne hitrosti so večinoma na račun kratkih varnostnih razdalj in početju vseh, za promet nepomembnih početij (telefoniranje, pogovarjanje, brskanje po radiu ali GPS-ih,.....
in seveda zaradi pomanjkljivega vozniškega znanja.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()

val46 ::
Ja in pa zaradi tvoje takozvane prilagojene hitrosti.
Mar ni to zanimivo, da podaja predloge za povečanje prometne varnosti ravno oseba, ki že par let razlaga, kako se ni potrebo držati prometnih pravil in zakonov, ker naj bi bili politično urejeni? In potem vsake toliko pride z kako tako neumno izjavo, kot je bilo tisto lovljenje zelenega vala recimo, ali pa kako je treba upočasnit na 10km/h, ko mu kdo vozi v riti(in potem na parkir placu izvajat policijsko delo nad tem tipom), pa z raznimi idejami, kako se izognit plačilu kazni(četudi se popolnoma zaveda, da je kršil prometne predpise) in na tak način raje potunkat svojega sina, kot pa požrt in plačat kazen.
In ti primerjaš švico z slovenijo? A se zavedaš, da v švici lahko še čistilka si privošči na vsakih recimo 5 let nov avto v rangu 20000€? Koliko ljudi poznaš v sloveniji, ki si to lahko privoščijo? Aja ne, sej nenazadnje tudi ti imaš avto za 900€. Najbrž je vse tipi topi in ga ni mehanika v sloveniji, ki bi tvoj avto zavrnil na takozvanem tehničnem pregledu...
Dovolj je bilo, ne da se mi več, ker karkoli ti kdo napiše, vedno povlečeš ven neke svoje ideje, ker si pač top of the top voznik in tebe pač ne more nihče(niti zapisani zakoni v CPP), prepričat, da ni vse kar govoriš res in da nimaš vedno prav.
Mar ni to zanimivo, da podaja predloge za povečanje prometne varnosti ravno oseba, ki že par let razlaga, kako se ni potrebo držati prometnih pravil in zakonov, ker naj bi bili politično urejeni? In potem vsake toliko pride z kako tako neumno izjavo, kot je bilo tisto lovljenje zelenega vala recimo, ali pa kako je treba upočasnit na 10km/h, ko mu kdo vozi v riti(in potem na parkir placu izvajat policijsko delo nad tem tipom), pa z raznimi idejami, kako se izognit plačilu kazni(četudi se popolnoma zaveda, da je kršil prometne predpise) in na tak način raje potunkat svojega sina, kot pa požrt in plačat kazen.
In ti primerjaš švico z slovenijo? A se zavedaš, da v švici lahko še čistilka si privošči na vsakih recimo 5 let nov avto v rangu 20000€? Koliko ljudi poznaš v sloveniji, ki si to lahko privoščijo? Aja ne, sej nenazadnje tudi ti imaš avto za 900€. Najbrž je vse tipi topi in ga ni mehanika v sloveniji, ki bi tvoj avto zavrnil na takozvanem tehničnem pregledu...
Dovolj je bilo, ne da se mi več, ker karkoli ti kdo napiše, vedno povlečeš ven neke svoje ideje, ker si pač top of the top voznik in tebe pač ne more nihče(niti zapisani zakoni v CPP), prepričat, da ni vse kar govoriš res in da nimaš vedno prav.

GupeM ::
Najbrž je vse tipi topi in ga ni mehanika v sloveniji, ki bi tvoj avto zavrnil na takozvanem tehničnem pregledu...
Kakšen mehanik neki? Njegovega avta se ne bo nihče dotikal, sploh pa ne po pokrovom. On vse sam zrihta. Popravi bolje, kot 99,97 % mehanikov.
To bi moralo biti obvezno preverjanje pri delanju izpita. Če nisi v šestih urah sposoben razdreti motorja in nazaj sestaviti, ne dobiš izpita. Seveda vse skozi izpuh.

solatko ::
val46 - Če si nepoznavalec materije o kateri se govori, bodi raje tiho, kot, da klatiš bedarije. Imaš tudi ti popoldanskega mehanika, ki ima koelge na tehničnih pregledih in vidijo samo tvoje prometno dovoljenje?
Torej, glede na finančno stanje v SLO je tudi človeško življenje skoraj brez vrednosti ali kako? Kaj se torej pizdite, če grem malo prehitro?
Koliko je v SLO pijančkov, ki si lahko privoščijo 1200€ kazni, ko napihajo, pa ponovno delanje izpita z vsemi pritiklinami v Švici si to lahko privoščijo?
Vozilo je lahko brez tehničnih napak, tudi če je staro 20+ let, samo vzdrževati ga je potrebno in seveda mora bit v rokah pravega lastnika.
Imam avto za 1200€, saj so mu ga staro za novo ocenili za 900€ po Evrotaxu pa je vreden cca 4000€, jutri ga lahko na trgu prodam za 5k€. Pravim, da kupujem izbrane avtomobile, ki delajo in so vredni svojega denarja.
Avte smo tudi dosti šraufali sami, od kar pa imam super mehanika, se s tem ne ukvarjam več.
Moje ideje so za ohranitev nepotrebnih smrti in invalidnosti, ki so posledica slabih vozniških navad in sposobnosti pa tudi bedastega obnašanja najbolj ranljivih udelžencev v prometu pešcev in kolesarjev.
Dobro bi bilo, ko bi vsaj en tvoj post vseboval kakšno pametno misel ali predlog, ne pa papagajsko ponavljanje za drugimi ali zmedene blodnje, kadar napišeš kaj svojega.
GupeM - Imaš še vedno krizo, pa sem javno podal telefonsko številko za pomoč.
Torej, glede na finančno stanje v SLO je tudi človeško življenje skoraj brez vrednosti ali kako? Kaj se torej pizdite, če grem malo prehitro?
Koliko je v SLO pijančkov, ki si lahko privoščijo 1200€ kazni, ko napihajo, pa ponovno delanje izpita z vsemi pritiklinami v Švici si to lahko privoščijo?
Vozilo je lahko brez tehničnih napak, tudi če je staro 20+ let, samo vzdrževati ga je potrebno in seveda mora bit v rokah pravega lastnika.
Imam avto za 1200€, saj so mu ga staro za novo ocenili za 900€ po Evrotaxu pa je vreden cca 4000€, jutri ga lahko na trgu prodam za 5k€. Pravim, da kupujem izbrane avtomobile, ki delajo in so vredni svojega denarja.
Avte smo tudi dosti šraufali sami, od kar pa imam super mehanika, se s tem ne ukvarjam več.
Moje ideje so za ohranitev nepotrebnih smrti in invalidnosti, ki so posledica slabih vozniških navad in sposobnosti pa tudi bedastega obnašanja najbolj ranljivih udelžencev v prometu pešcev in kolesarjev.
Dobro bi bilo, ko bi vsaj en tvoj post vseboval kakšno pametno misel ali predlog, ne pa papagajsko ponavljanje za drugimi ali zmedene blodnje, kadar napišeš kaj svojega.
GupeM - Imaš še vedno krizo, pa sem javno podal telefonsko številko za pomoč.
Delo krepa človeka

val46 ::
No, da ne bom po tvoje, sam replike na tvoje komentarje dajal, bom tokrat napisal en moj predlog. Me zanima, če se boš strinjal z njim potem. Jaz bi pa vse starejše od 65 let, poslal vsake 3 mesece na zdravniški pregled. Pa pri zavarovanju avtomobila bi morali plačati 3 kratnik, ker bodimo pošteni, po tem letu ste večina v penziji in vam je avto le luksuz in ga ne potrebujete dnevno za opravljanje svoje službe. Pa tudi kolikor je meni poznana fizika človeškega telesa, pri teh letih nimate več refleksov 20 letnika, tako da vsak ki bi pri teh letih vozil nad omejitvijo, bi mu dal kazen x3.
Evo, malo se zafrkavam, da ne bo kdo mislil, da je to resnično moj predlog. Ampak to sem le napisal v odgovor solatkotu, ki tako rad podaja predloge, za zmanjšanje nesreč in smrti na cestah. Da bi se pa držal tistega, kar je zapisano že desetletja v CPP, mu pa ne pride na pamet.
Da pa vseeno podam repliko na tvoje prejšnje sporočilo...Čisto zares me zanima, kak avto imaš ti, da si ga dobil za 1200€ in katera mona na tem svetu, bi ga prodal za 900€, če je po eurotaxu ocenjeno na 4000€? Najbrž spet en model, ki si mu opral možgane s tvojim teženjem in nakladanjem, pa ti ga je prodal za tako ceno, sam da se te je rešil, a ne? Glede švice pa, pojdi tja pogledat, koliko njih vozi preko omejitve v prometu. In kaj se ti usajaš glede finančnega stanja in višin kazni, če si že tolikokrat podal idejo, kako ti ne rabi plačevat kazni in kako se le temu izognit. Glede pijancev in podobnih ljudi, se pa s tabo načeloma strinjam. Pijan ali zadrogiran človek na cesti nima kaj počet. Ampak, če so, to ne dajejo tebi pravice, da voziš preko omejitve. In če že voziš, potem ko te ustavijo ali slikajo, bodi mož in to potem plačaj, ne da iščeš luknje v zakonu, kako "zajebat" državo in ji nič ne dat.
Evo, malo se zafrkavam, da ne bo kdo mislil, da je to resnično moj predlog. Ampak to sem le napisal v odgovor solatkotu, ki tako rad podaja predloge, za zmanjšanje nesreč in smrti na cestah. Da bi se pa držal tistega, kar je zapisano že desetletja v CPP, mu pa ne pride na pamet.
Da pa vseeno podam repliko na tvoje prejšnje sporočilo...Čisto zares me zanima, kak avto imaš ti, da si ga dobil za 1200€ in katera mona na tem svetu, bi ga prodal za 900€, če je po eurotaxu ocenjeno na 4000€? Najbrž spet en model, ki si mu opral možgane s tvojim teženjem in nakladanjem, pa ti ga je prodal za tako ceno, sam da se te je rešil, a ne? Glede švice pa, pojdi tja pogledat, koliko njih vozi preko omejitve v prometu. In kaj se ti usajaš glede finančnega stanja in višin kazni, če si že tolikokrat podal idejo, kako ti ne rabi plačevat kazni in kako se le temu izognit. Glede pijancev in podobnih ljudi, se pa s tabo načeloma strinjam. Pijan ali zadrogiran človek na cesti nima kaj počet. Ampak, če so, to ne dajejo tebi pravice, da voziš preko omejitve. In če že voziš, potem ko te ustavijo ali slikajo, bodi mož in to potem plačaj, ne da iščeš luknje v zakonu, kako "zajebat" državo in ji nič ne dat.

donvito ::
Imam avto za 1200€, saj so mu ga staro za novo ocenili za 900€ po Evrotaxu pa je vreden cca 4000€, jutri ga lahko na trgu prodam za 5k€. Pravim, da kupujem izbrane avtomobile, ki delajo in so vredni svojega denarja.
A lahko zvemo model in letnico avta? Lahko pa prilepiš sliko avta.


solatko ::
val46 - VW JETA 1.6 85kw 2009 (120kkm) pripeljan iz nemčije, od prvega lastnika (70 let star možakar), vzel je novega passata, tega pa so mu ocenili za 900€, kolega ga je dobil za 1200 in še cca 1000€ stoškov, z uvozom, homologacijo, servis (v bistvu pregled, ker je servis naredila AH).
Za take avtomobile v D ni zanimanja in se je kolega hitro zdilal za nakup.
Podobni imajo ceno od 3500-5k€, odvisno od km in opreme.
Kar se tiče moje vožnje preko omejitve je tega vedno manj, ker sem pač manj na cesti in, če bi bil edini, bi se morda sekiral, tako pa....., seveda, kazni se izogneš, če se je lahko, saj ni to prostovoljni prispevek lačnim in revnim, ne vem, kaj je s tem narobe. Naj namesto stacionarcev postavijo tja policiste in ne bo problema, plačaš in lep pozdrav. Vsak ima pravico ali ne, da predpise krši, nekateri zaradi nevedenja, nekateri namerno, na državi je, da take pač ujame in jih kaznuje. Kdo daje pijančkom pravico, da sedejo za volan? Kdo daje pravico, da sede za volan takim, ki tega dela ne obvladajo v taki meri, da nebi bili nevarni?
Davčnim svetovalcem je edino to, da strankam omogočijo manj plačila davka, druge funkcije nimajo. Advokati se borijo za to, da krivi ostane nedolžen.
Za take avtomobile v D ni zanimanja in se je kolega hitro zdilal za nakup.
Podobni imajo ceno od 3500-5k€, odvisno od km in opreme.
Kar se tiče moje vožnje preko omejitve je tega vedno manj, ker sem pač manj na cesti in, če bi bil edini, bi se morda sekiral, tako pa....., seveda, kazni se izogneš, če se je lahko, saj ni to prostovoljni prispevek lačnim in revnim, ne vem, kaj je s tem narobe. Naj namesto stacionarcev postavijo tja policiste in ne bo problema, plačaš in lep pozdrav. Vsak ima pravico ali ne, da predpise krši, nekateri zaradi nevedenja, nekateri namerno, na državi je, da take pač ujame in jih kaznuje. Kdo daje pijančkom pravico, da sedejo za volan? Kdo daje pravico, da sede za volan takim, ki tega dela ne obvladajo v taki meri, da nebi bili nevarni?
Davčnim svetovalcem je edino to, da strankam omogočijo manj plačila davka, druge funkcije nimajo. Advokati se borijo za to, da krivi ostane nedolžen.
Delo krepa človeka

facepalm ::
Je to tista Jetta bazirana na golfu 5?
Z najosnovnejsim in pozresnim motorjem pricakujes, da bi lahko nasel kupca za 4k?;))) Kapo dol, ce res.
Vredna je kaksnih 3k (800€ vec kot si ti odstel za njo).
Sedaj vidim tvoje izjave v cisto drugi luci. Npr., da bi lahko obcasno potegnil do 200kmph ali pa zgrazanje ko se omeni nov Sandero:)
Z najosnovnejsim in pozresnim motorjem pricakujes, da bi lahko nasel kupca za 4k?;))) Kapo dol, ce res.
Vredna je kaksnih 3k (800€ vec kot si ti odstel za njo).
Sedaj vidim tvoje izjave v cisto drugi luci. Npr., da bi lahko obcasno potegnil do 200kmph ali pa zgrazanje ko se omeni nov Sandero:)

val46 ::
Se pravi, kolega je dobil ta avto za 1200€ + da je imel potem še dodatnih 1000€ stroškov? Ampak tebi ga je vseeno prodal za 1200€. Zanimivo. Zgleda da imaš tudi mehanika, ki dela na karitas, če ti je šenkal 1000€. Po drugi strani pa mi vseeno ni jasno, zakaj bi tisti 70 letni nemec prodal avto za 900€, če praviš, da je po EUROTAXu ocenjen med 3500 in 5000€. Še manj mi je pa jasno, zakaj bi avtohiša tak avto, ki ga po eurotaxu ocenjuje med 3,5K in 5K EUR, prodala za 1200€. Oni so še manj karitas, kot je morda tvoj mehanik, tolk da boš vedu.
A stacionarni radarji ti delajo probleme? Kako, če praviš, da si vedno skoncentriran na vožnjo in vidiš vse pred, ob in za tvojim avtomobilom? A radarja, pa po vsej verjetnosti še obvestila par 100m prej, da je postavljen radar, tega pa nisi videl? Bi zastopil, da bi te ujeli policisti, ko bi ti skočil iz grmovja na cesto in te slikal(nepričakovan trenutek), ampak, ker ti vedno pričakuješ tudi nepričakovano, pol mi res ni jasno, kako te lahko en stacionarni radar ujame.
Čaki zdej, sej ne da zagovarjam pijančke na cesti, to sm že povedal večkrat. Ampak, v istem stavku si napisal, da ima vsak pravico kršit predpise, potem pa da kdo daje njim pravico vozit pijanem? In pa tisto, da kdo daje pravico nekomu, ki ne obvlada vožnje in je zato nevaren? Glej, v svojih 25ih letih, kar imam izpit in prevoženih preko miljona kilometrov, ti lahko povem, da so taki precej manj nevarni, kot pa taki modeli za kakeršnega se imaš sam, ko misliš da vse veš in lahko voziš po svoji presoji. Ljudje, ki po tvojem ne znajo voziti, so povečini počasnejši, previdnejši in s tem tudi varnejši. Če pa pride en tak prepotentnež na cesto, je pa druga zgodba. Poleg tega, so omejitve hitrosti namenjene tudi temu, da ljudje lahko enostavno pričakujejo, s kako hitrostjo se nekdo vozi. Potem pa pride na križiščih do bočnega trčenja, ker je pač ta ki se vključuje na glavno cesto, predvideval, da tisti po glavni vozi po ali pa celo pod omejitvijo hitrosti.
A stacionarni radarji ti delajo probleme? Kako, če praviš, da si vedno skoncentriran na vožnjo in vidiš vse pred, ob in za tvojim avtomobilom? A radarja, pa po vsej verjetnosti še obvestila par 100m prej, da je postavljen radar, tega pa nisi videl? Bi zastopil, da bi te ujeli policisti, ko bi ti skočil iz grmovja na cesto in te slikal(nepričakovan trenutek), ampak, ker ti vedno pričakuješ tudi nepričakovano, pol mi res ni jasno, kako te lahko en stacionarni radar ujame.
Čaki zdej, sej ne da zagovarjam pijančke na cesti, to sm že povedal večkrat. Ampak, v istem stavku si napisal, da ima vsak pravico kršit predpise, potem pa da kdo daje njim pravico vozit pijanem? In pa tisto, da kdo daje pravico nekomu, ki ne obvlada vožnje in je zato nevaren? Glej, v svojih 25ih letih, kar imam izpit in prevoženih preko miljona kilometrov, ti lahko povem, da so taki precej manj nevarni, kot pa taki modeli za kakeršnega se imaš sam, ko misliš da vse veš in lahko voziš po svoji presoji. Ljudje, ki po tvojem ne znajo voziti, so povečini počasnejši, previdnejši in s tem tudi varnejši. Če pa pride en tak prepotentnež na cesto, je pa druga zgodba. Poleg tega, so omejitve hitrosti namenjene tudi temu, da ljudje lahko enostavno pričakujejo, s kako hitrostjo se nekdo vozi. Potem pa pride na križiščih do bočnega trčenja, ker je pač ta ki se vključuje na glavno cesto, predvideval, da tisti po glavni vozi po ali pa celo pod omejitvijo hitrosti.

Kumbaja ::
Kdo daje pijančkom pravico, da sedejo za volan? Kdo daje pravico, da sede za volan takim, ki tega dela ne obvladajo v taki meri, da nebi bili nevarni?taisti ego, ki jih prepricuje v precenjevanje svojih sposobnosti in podcenjevanjevanje dejanskega stanja, kot tebi vozit nad omejivitjo.
Naj namesto stacionarcev postavijo tja policiste in ne bo problema, plačaš in lep pozdrav.hoces rec, da superheroj, ki vidi mis v grmovju na 500m, ni sposoben videt stacionarnega radarja? Kaj se nisi hvalil, da si sposoben pricakovat nepricakovano?
Advokati se borijo za to, da krivi ostane nedolžen.daj ostani pri prodajanju pravljic o voznikih, tam si vsaj smesen. Advokat ee bori samo in le za pravice stranke in ga dejanska krivda kaj dosti ne zanima. O krivdni odlicajo sodniki/porote.
Vsak ima pravico ali ne, da predpise krši, nekateri zaradi nevedenja, nekateri namerno, na državi je, da take pač ujame in jih kaznuje.
Ja, verjamem da norci tvojega kova tako razmisljate, ampak resnica je povsem drugacna. Spostovanje predpisov je dolznost cloveka, ampak glede na to kako dalec si ti od tega, verjamem da ti je ta koncept popolna neznanka.

mancini ::
Se pravi, kolega je dobil ta avto za 1200€ + da je imel potem še dodatnih 1000€ stroškov? Ampak tebi ga je vseeno prodal za 1200€. Zanimivo. Zgleda da imaš tudi mehanika, ki dela na karitas, če ti je šenkal 1000€. Po drugi strani pa mi vseeno ni jasno, zakaj bi tisti 70 letni nemec prodal avto za 900€, če praviš, da je po EUROTAXu ocenjen med 3500 in 5000€. Še manj mi je pa jasno, zakaj bi avtohiša tak avto, ki ga po eurotaxu ocenjuje med 3,5K in 5K EUR, prodala za 1200€. Oni so še manj karitas, kot je morda tvoj mehanik, tolk da boš vedu.
pa pozabil je napisat da dobi od tega, ki mu je prodal avto še vsako leto zastonj vinjeto plus bon za 500e za gorivo, servise pa mu že celo življenje šenkava. Ko pa se bo odločil, da ga proda, pa ga bo le ta odkupil nazaj za 8k