Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi

facepalm ::
Ampak tukaj se ne nahaja vecina aktivnega prebivalstva. Tukaj nas je vecina takih, ki se problemov v prometu zavedamo. Tisti ki se jih ne, niti ne pomislijo, da bi o tem debatirali. Tako kot nam ne pride na misel diskusija o pravilni peki kruha ter ce uporabiti kvas ali ne. Kaki idioti so tisti, ki ga nepravilno pecejo itd...
Nas ne zanima in posledicno smo na takem neznanem ali napol znanem podrocju lahko v najboljsem primeru povprecni ali malo manj.
Tako verjamem, da smo tukaj vecinoma nadpovprecno dobri vozniki, ampak ne zaradi nekih ekstra sposobnosti, temvec zato, ker je povprecje tako zanic.
Pa mimogrede.. niti jaz nimam se 50% bonitete. Oz sem na polni ceni, ker sem v zadnjih 7ih letih imel le leto in pol avto na sebi, ko je bila potreba po dveh avtomobilih.
Na nasih AC je (zame) idealna hitrost 120kmph. Tako lahko vzdrzujem skoraj nonstop, v kolikor ni zastojev ali pretirano gostega prometa. Dejansko niham med 110 in 130 in pridem spocit ter neobremenjen do cilja.
Prvic slisim. Meni je bilo receno (pri visjih kategorijah) naj se spuscam v isti prestavi, kot se dvigam. In do sedaj ni bilo problemov ne z 1t malckom, 2t enoprostorcem, ne z 12t+ busom.
Ni pa to nikakor univerzalno pravilo.
Ce se dvigas v tretji, imas okoli (odvisno od avta) 60kmph+, ker moras drzati vozilo v visjih obratih, da ne obremenjujes vztrajnika. Ce klanec dopusca 60kmph vzpon, gres lahko komot 45kmph dol, kolikor bi drzal tak avto v 3. brez plina. V 2. bi vztrajal pri kaksnih 30kmph.
Mali turboti pa kar pobegnejo poti 50kmph tudi v 2. zato je potrebno se zaviranje z nogo.
Nas ne zanima in posledicno smo na takem neznanem ali napol znanem podrocju lahko v najboljsem primeru povprecni ali malo manj.
Tako verjamem, da smo tukaj vecinoma nadpovprecno dobri vozniki, ampak ne zaradi nekih ekstra sposobnosti, temvec zato, ker je povprecje tako zanic.
Pa mimogrede.. niti jaz nimam se 50% bonitete. Oz sem na polni ceni, ker sem v zadnjih 7ih letih imel le leto in pol avto na sebi, ko je bila potreba po dveh avtomobilih.
Na nasih AC je (zame) idealna hitrost 120kmph. Tako lahko vzdrzujem skoraj nonstop, v kolikor ni zastojev ali pretirano gostega prometa. Dejansko niham med 110 in 130 in pridem spocit ter neobremenjen do cilja.
znan način s 3. gor, z 2. dol
Prvic slisim. Meni je bilo receno (pri visjih kategorijah) naj se spuscam v isti prestavi, kot se dvigam. In do sedaj ni bilo problemov ne z 1t malckom, 2t enoprostorcem, ne z 12t+ busom.
Ni pa to nikakor univerzalno pravilo.
Ce se dvigas v tretji, imas okoli (odvisno od avta) 60kmph+, ker moras drzati vozilo v visjih obratih, da ne obremenjujes vztrajnika. Ce klanec dopusca 60kmph vzpon, gres lahko komot 45kmph dol, kolikor bi drzal tak avto v 3. brez plina. V 2. bi vztrajal pri kaksnih 30kmph.
Mali turboti pa kar pobegnejo poti 50kmph tudi v 2. zato je potrebno se zaviranje z nogo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()

rosomah ::
@ facepalm:
Na nasih AC je (zame) idealna hitrost 120kmph. Tako lahko vzdrzujem skoraj nonstop, v kolikor ni zastojev ali pretirano gostega prometa. Dejansko niham med 110 in 130 in pridem spocit ter neobremenjen do cilja.
tempomat na 115 -117 - kakor pade.... potem pa po potrebi gas - tudi na 150 (ali več :O) ali pa po bremzi....
kjer dostikrat stojijo policmani z radarji: po klancu navzdol 4. in tempomat na 53 - 54... pri turbakih, ki radi pobegnejo; res je; in se pelaš lepo mimo le-teh.... aja- klanec je kar konkreten pa "grmovjasto ovinkast" pa divjad in razne domače živali....
hehehe ne morem, da ne bi spet: vožnja preko omejitve NI prilagojena hitrost.... hehe
Na nasih AC je (zame) idealna hitrost 120kmph. Tako lahko vzdrzujem skoraj nonstop, v kolikor ni zastojev ali pretirano gostega prometa. Dejansko niham med 110 in 130 in pridem spocit ter neobremenjen do cilja.
tempomat na 115 -117 - kakor pade.... potem pa po potrebi gas - tudi na 150 (ali več :O) ali pa po bremzi....
kjer dostikrat stojijo policmani z radarji: po klancu navzdol 4. in tempomat na 53 - 54... pri turbakih, ki radi pobegnejo; res je; in se pelaš lepo mimo le-teh.... aja- klanec je kar konkreten pa "grmovjasto ovinkast" pa divjad in razne domače živali....
hehehe ne morem, da ne bi spet: vožnja preko omejitve NI prilagojena hitrost.... hehe

solatko ::
facepalm - Glih zdajle sem bil na balkonu, na cigaretu in opazoval dogajanje v križišču - pri zavijanju na dvopasovnico je pravilo desni na desni vozni pas, levo na levi vozni pas. Skoraj polovica voznikov se tega ne drži, med njimi tudi policaji. Tako mora tisti, ki zavija levo, čakat tudi tistega, ki zavija desno, če prav bi šla lahko oba naenkrat. Hebat ga, majhni prekrški, ki se jih vozniki niti ne zavedajo.
rosomah - He, he, ne morem, da nebi spet: tudi vožnja pod omejitvijo, ni nujno PH,.... hehezeh. Večini je zaradi šparanja z gorivom, idealna hitrost 110 km/h, ki jo potem držijo tudi na prehitevalnem pasu.
rosomah - He, he, ne morem, da nebi spet: tudi vožnja pod omejitvijo, ni nujno PH,.... hehezeh. Večini je zaradi šparanja z gorivom, idealna hitrost 110 km/h, ki jo potem držijo tudi na prehitevalnem pasu.
Delo krepa človeka

Kumbaja ::
Nov dan, nova anekdota našega dežurnega pravčljičarja. Upam, da res napišeš knjigo. V demografiji 4-6 bo nedvomen hit.

GupeM ::
Saj to ti že od začetka razlagamo. Vožnja pod omejitvijo ni nujno PH. Ampak vožnja nad omejitvijo pa zagotovo ni PH in tega drugega dela ti ne dojameš.
Sicer pa, glede na to da kadiš, prosim da nehaš druge obtoževati jemanja drog, ker sem jih v življenju zagotovo zaužil manj kot ti.
Sicer pa, glede na to da kadiš, prosim da nehaš druge obtoževati jemanja drog, ker sem jih v življenju zagotovo zaužil manj kot ti.

val46 ::
facepalm - Glih zdajle sem bil na balkonu, na cigaretu in opazoval dogajanje v križišču - pri zavijanju na dvopasovnico je pravilo desni na desni vozni pas, levo na levi vozni pas. Skoraj polovica voznikov se tega ne drži, med njimi tudi policaji. Tako mora tisti, ki zavija levo, čakat tudi tistega, ki zavija desno, če prav bi šla lahko oba naenkrat. Hebat ga, majhni prekrški, ki se jih vozniki niti ne zavedajo.
rosomah - He, he, ne morem, da nebi spet: tudi vožnja pod omejitvijo, ni nujno PH,.... hehezeh. Večini je zaradi šparanja z gorivom, idealna hitrost 110 km/h, ki jo potem držijo tudi na prehitevalnem pasu.
Dej, slikaj ti to križišče pod tvojim balkonom, ker tu mi nekaj ne štima...Če zavijajo na dvopasovnico, potem gresta oba pasa desno predvidevam?

solatko ::
GupeM - Čakam en razlog, da vožnja nad omejitvijo, ne more bit PH, ni to dovolj, da nekdo napiše, hočem tehnični razlog, da to ni možno, en problem, da zaustavitev iz 200-0 tehnično ni možno izvest varno.
Dokler to ne dobim, ste večji nakladači, kot sem sam.
PH ni politična kategorija, torej politična odločitev v PH nima nobene veljave, je še vedno samo politična, PH pa je realnost, ki se pokaže na cesti.
Cigareti še nikoli niso bili droga, so pa dragi, kot da bi bili, to je pa res.
val46 - Slabo predvidevaš, en pas ravno + desno, drugi ravno, tretji levo.
Dokler to ne dobim, ste večji nakladači, kot sem sam.
PH ni politična kategorija, torej politična odločitev v PH nima nobene veljave, je še vedno samo politična, PH pa je realnost, ki se pokaže na cesti.
Cigareti še nikoli niso bili droga, so pa dragi, kot da bi bili, to je pa res.
val46 - Slabo predvidevaš, en pas ravno + desno, drugi ravno, tretji levo.
Delo krepa človeka

val46 ::
val46 - Slabo predvidevaš, en pas ravno + desno, drugi ravno, tretji levo.
In kaj ima potem veze ta s tem ki zavija levo s tem ki zavija desno? Če je vmes še en pas za naravnost...Ne mi rečt, da tisti ki zavija levo, mora v tem primeru čakat tistega, ki zavija desno. Nakladaš, da glava peče.

UganiKdo ::
GupeM - Čakam en razlog, da vožnja nad omejitvijo, ne more bit PH, ni to dovolj, da nekdo napiše, hočem tehnični razlog, da to ni možno, en problem, da zaustavitev iz 200-0 tehnično ni možno izvest varno.
Dokler to ne dobim, ste večji nakladači, kot sem sam.
PH ni politična kategorija, torej politična odločitev v PH nima nobene veljave, je še vedno samo politična, PH pa je realnost, ki se pokaže na cesti.
Cigareti še nikoli niso bili droga, so pa dragi, kot da bi bili, to je pa res.
Verjamem da dementnim psihopatom, pač zakonska določila niso dovolj. Takih psihopatov se na cesti pač ne manjka. In vsi si domišljate, da vozite s prilagojeno hitrostjo, dokler pač ne in štejemo mrtve. Ampak na srečo si tudi sam napisal, da avtomobile bolj kot ne samo še na slikah gledaš, ko obujaš prigode na takšne in drugačne izpade, ki si jih doživljal na cesti in so se predvsem po zaslugi drugih končali brez hujših posledic.
drugače pa ja, prilagojena hitrost je ravno tako "politično" definiriana kot so ostali prometni predpisi. In tam je predpisano, da prilagojena hitrost ne more bit nad omejitvijo pa če si razni norci še tako želijo. Ti pa seveda lahko dalje živiš v pravljici, kjer si eden in edini zveličavni za definiranje PH, drugega ti v DSO tako ali tako ne ostane.
Pa še res je, sem se nasmejal, ko sem bral.
https://www.avtomobilizem.com/novice/lj...
ROFL, kot bi bral našega dežurnega dementneža. Vedno bolj ugotavljam, da obstaja en skupni imenovalec vsem idiotom na cesti: Vsi si domišljajo, da so edini, ki znajo vozit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()

UganiKdo ::
Še eden s "prilagojeno hitrostjo" https://www.24ur.com/novice/crna-kronik... no, "prialgojena hitrost" je bila dokler po zgledu solatka ni šel na izlet v gozd.
Kaj misliš dementko, tole ostane za avtom, ki je vozil po omejitvah?
Kaj misliš dementko, tole ostane za avtom, ki je vozil po omejitvah?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()

solatko ::
val46 - Tebi je pa treba res vse narisat - jaz zavijam levo in moram na levi pas, tisti nasproti mene pa zavija desno in gre na moj pas, tako ne greva oba hkrati, mapak ga moram čakat.
UganiKdo - Spet ti je zmanjkalo belega, dva dni je bil mir. Malo poglej, koliko je bil star in potem primerjaj naše razpravljalce, ki s tabo na čelu, niti slučajno ne veste, kaj je PH. Ne morem ti pomagat, če tlačiš v fizikalno kategorijo tudi politiko.
Donvito je podal prima sestavek, ki dejansko opisuje to, kar se na cesti dogaja, skregano z vsemi pravili kakršne koli vožnje. To je dejansko anarhija, ki jo v glavnem povzročajo taki, kot si ti. Poln ego, telefon na ušesu, polna glava predpisov in.....
Pa da ne boš zbolu zaradi razmišljanj, kaj bi PH še dodal, da bi bolj butast izpadu.
Ja takole se zgodi opicam, ki so se naučile pritiskat na gas. Mogoče je zaradi neizkušenosti, namesto na zavoro, pritisnil na gas, težko bo to povedal.
UganiKdo - Spet ti je zmanjkalo belega, dva dni je bil mir. Malo poglej, koliko je bil star in potem primerjaj naše razpravljalce, ki s tabo na čelu, niti slučajno ne veste, kaj je PH. Ne morem ti pomagat, če tlačiš v fizikalno kategorijo tudi politiko.
Donvito je podal prima sestavek, ki dejansko opisuje to, kar se na cesti dogaja, skregano z vsemi pravili kakršne koli vožnje. To je dejansko anarhija, ki jo v glavnem povzročajo taki, kot si ti. Poln ego, telefon na ušesu, polna glava predpisov in.....
Pa da ne boš zbolu zaradi razmišljanj, kaj bi PH še dodal, da bi bolj butast izpadu.
Ja takole se zgodi opicam, ki so se naučile pritiskat na gas. Mogoče je zaradi neizkušenosti, namesto na zavoro, pritisnil na gas, težko bo to povedal.
Delo krepa človeka

UganiKdo ::
Kar tolaži se, sestavek, ki ga je dal donvito odlično opiše opice tvojega kova, ki za lastne idiotizme na cesti iščejo izgovore in blodijo kot je tam opisano. Seveda se njim nikoli nič ne zgodi, ravno obratno mimoidoči jim pripravljajo parade.
Smo pa jasno ugotovili da imamo dve prilagojeni hitrosti. Tisto v zakonu in tisto ki si jo je izmislila vehementna solata, ker so zaprte gostilne in nima komu prodajat svojih izmišljenih akendot.
Smo pa jasno ugotovili da imamo dve prilagojeni hitrosti. Tisto v zakonu in tisto ki si jo je izmislila vehementna solata, ker so zaprte gostilne in nima komu prodajat svojih izmišljenih akendot.

solatko ::
UganiKdo - Jaz poznam samo eno PH in to je tista, pri kateri lahko varno ustaviš, ne glede na to, kaj pravi politika, tudi dirkači morajo voziti s PH, sicer ne končajo tekme.
Politiko v varen način vožnje pa vrivate EGO idioti, ki o vsem skupaj nimate pojma in ratate nesramni in nestrpni, ko vam zmanjka črtic. Pravana brez njih je težka.
Politiko v varen način vožnje pa vrivate EGO idioti, ki o vsem skupaj nimate pojma in ratate nesramni in nestrpni, ko vam zmanjka črtic. Pravana brez njih je težka.
Delo krepa človeka

facepalm ::
A tudi pravilno parkiranje je neodvisno od politicnih oznacb? Vazno da si ustavljen pa da zaklenes avto, ko ga zapustis;)))
Ce dobis kazen so pa inkasantje bumbarji. Naj raje lovijo tiste ki parkirajo s telefonom v roki:D
Ce dobis kazen so pa inkasantje bumbarji. Naj raje lovijo tiste ki parkirajo s telefonom v roki:D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()

solatko ::
facepalm - Hitro črtico, stanje se slabša, imaš še kakšno bolj neumno prispodobo?
Delo krepa človeka

predi ::
Važno, da odločitev, da ne boš spoštoval družbenega konsenza in boš raje ravnal po svoje, ne šteje za politično odločitev. /s
Polovičarjem vam, kot že omenjeno, v prihodnosti trda prede:
https://www.dezeen.com/2019/03/29/eu-sp...
Polovičarjem vam, kot že omenjeno, v prihodnosti trda prede:
https://www.dezeen.com/2019/03/29/eu-sp...

facepalm ::
facepalm - Hitro črtico, stanje se slabša, imaš še kakšno bolj neumno prispodobo?
A to, da si po svoje (napacno) razlagas PH, kljub brezplacni razlagi iz nase strani, ni neumno?
Se res vedes kot tipicen trmast starcek. "Jaz imam blablabla izkusenj. Ko boste vi prisli v moja leta blablabla... Jaz imam prav, vsi ostali ste v zmoti blablabla.."
Jaz ti svetujem, da nehas uporabljati termin PH, ker nisi dovolj inteligenten, da bi ga dojel.
Namesto PH uporabi SH (solatkova hitrost).
Zanj si lahko izmislis poljubno razlago (kot to pocnes s PH).

MrStein ::
val46 - Slabo predvidevaš, en pas ravno + desno, drugi ravno, tretji levo.
In kaj ima potem veze ta s tem ki zavija levo s tem ki zavija desno? Če je vmes še en pas za naravnost...Ne mi rečt, da tisti ki zavija levo, mora v tem primeru čakat tistega, ki zavija desno. Nakladaš, da glava peče.
Če gresta tako, lahko gesta oba istočasno. Če pa en gre na napačen pas, pa se križata in en mora počakati. (ali pa se zaletita)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

DostMam ::
Jaz poznam samo eno PH in to je tista, pri kateri lahko varno ustaviš, ne glede na to, kaj pravi politika,...
"Politika" je še en mit, ki me fascinira. Kaj je boga politika tukaj kriva? Saj politiki na koncu le skuhajo župo iz sestavin, ki jim jih pripravimo udeleženci v prometu, krajinski načrtovalci, gradbeniki, varnostniki, gasilci, policija...

MrStein ::
Politika je tista, ki odloči "te podatke bomo upoštevali, te ne, te bomo malo predrugačili, na koncu pa odločimo tako".
Ali ti imaš kje za vsak znak shranjeno tudi znanstveno obrazložitev?
Preden odgovoriš, poglej malo prej objavljen link na članek "najbolj nesmiselno postavljeni prometni znaki".
Ali ti imaš kje za vsak znak shranjeno tudi znanstveno obrazložitev?
Preden odgovoriš, poglej malo prej objavljen link na članek "najbolj nesmiselno postavljeni prometni znaki".
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

DostMam ::
Politika je tista, ki odloči "te podatke bomo upoštevali, te ne, te bomo malo predrugačili, na koncu pa odločimo tako".
Se strinjam, za to so politiki zadolženi.
Ali ti imaš kje za vsak znak shranjeno tudi znanstveno obrazložitev?
Jaz ne, znanstveno tudi ne, tehnično pa v vsaki občini oddelek za gospodarske dejavnosti in promet.
Preden odgovoriš, poglej malo prej objavljen link na članek "najbolj nesmiselno postavljeni prometni znaki".
Bi z veseljem, pa je iskanje po slo-techu tako neučinkovito. Hvaležen bi bil za link. Verjamem, da je nesmiselno postavljenih znakov veliko. Verjamem, da tudi za marsikaterega smisla ne moremo kar takoj uganiti.

Kumbaja ::
Predvsem pa 10 ali pa 100 neumno postavljenih znakov ne pomeni, da imajo udeleženci v prometu pravico samovoljno odločat katere znake bodo upošteval in katere ne.

MrStein ::
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

mirator ::
Ko je tema že o "Talentih na cesti", ugotavljam, da so veliki talenti tudi v BTC Ljubljana. Res so uredili krožišča, pa enosmerne ceste, kolesarske steze ter površine za pešce. Iz aviona izgleda vse lepo. Ampak praksa je pa nekaj drugega. Skoraj niti ena kolesarska steza ni brez ovir, ki so jih naredili vozniki avtomobilov s parkiranjem, pol kolesarska steza, pol pločnik. Ali predvsem pred gostinskimi lokali, povsem zaparkirane jasno zarisane peščeve površine. Torej sitem: "mi smo vam zarisali, vi pa se zmenite med sabo".

shadeX ::
UganiKdo - Jaz poznam samo eno PH in to je tista, pri kateri lahko varno ustaviš
Seveda, kadar si v okolju ki je 100% nadzarovano takrat tvoj mit o PH drži.
Dokler so v računici tudi drugi udeleženci in milijon drugih spremenljivk na katere nimaš vpliva, potem nikoli ne moreš trditi da lahko varno ustaviš.
Če se jaz odločim da bom čelno trčil vate zadnjo sekundo ko se peljem mimo na to nimaš nobenega vpliva, pa lahko pelješ 10 ali pa stojiš na mestu.
In kot rečeno, ne trolaj ker učiš ljudi slabih praks na cesti.

DostMam ::
Nesmiselnih prometnih znakov ne upoštevajo niti policisti
Hvala.
Policaji so grdi v tem primeru.
Je znak nesmiseln? Tako izgleda, vendar si znam narisati situacijo, kjer se je lastnik parkirišča odločil, da tam prepove parkiranje. Po zakonu, vertikalna signalizacija velja.
Policaji pa še vedno grdi!

Dodatek: ne spreglejmo, da politika določi znak.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DostMam ()

Kumbaja ::
Nesmiselnih prometnih znakov ne upoštevajo niti policisti
Slab primer si našel, bog si ga vedi kdo je nabil ta znak na steno, verjetno je bila v neki fazi spoda tabla, kaj v smislu dovoljeno za stranke, zaposlene itd... To nima ničesar z dejasnko prometno ureditvijo in umeščanjem prometne signalizacije.
Pa da ne bo pomote, neukmno postalvjenih znakov se seveda ne manjka, samo to nima kaj dosti z blodnjami nekaterih, da imajo pravico ignorirat prometne predpise in znake kadar jim to paše. Za opozarjanje na neprimerno ali napačno prometno signalizacijo imamo druge protokole. Predvsme pa to, da sem nekje nekoč videl neprimerno postavljen znak za omejitev hitrosti, ne pomeni, da lahko ignoriram vse po vrsti in si pri tem še domišljam da s tem povečujem varnost v prometu. Še manj pa lahko krivim ostale udeležence v prometu za moje nespoštovanje prometnih predpisov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kumbaja ()

facepalm ::
Afaik bi morala biti tista tabla (prepovedano ustavljanje in parkiranje) na drogu pred parkirnimi mesti kajti prepoved velja od znaka naprej, ne pa pred znakom. Torej pred takim znakom lahko parkiras, za njim pa ne.
Policisti defacto niso v prekrsku.
Policisti defacto niso v prekrsku.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()

Kumbaja ::
Dajmo prosim ne mešat prometne signalizacije z naključno nabiti tablami na privatnih objektih in zemljiščih. Po mestih so te table nalepljene po vseh vratih, dovozih in še čemu, pa ne glede na to kako neumno ali neprimerno so nameščene to nič ne vpliva na veljavnost prometne signalizacije.

MrStein ::
Seveda vpliva.
"Nesmiselno" pomeni, da nima smisla. Torej ne velja. Ne more veljati.
Kaj boš naredil, če sta znak "minimalna hitrost 70 km/h" in na istem drogu "max. hitrost 50 km/h". Poletel?
"Nesmiselno" pomeni, da nima smisla. Torej ne velja. Ne more veljati.
Kaj boš naredil, če sta znak "minimalna hitrost 70 km/h" in na istem drogu "max. hitrost 50 km/h". Poletel?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()

solatko ::
facepalm - Čemu bi si moral karkoli razlagat, saj vse piše, vozilo pod kontrolo,...., ob pričakovani situaciji varno ustavit, na vem kaj si imate tu za domišljat in razlagat. PH nima nobene veze s OH, ko mi bo to nekdo dokazal, bom mišljenje spremenil, do takrat pa vozite PH, če veste kako to izgleda, drugače pa špilajte prometni loto z glavno nagrado človeško življenje, le omejitve hitrosti nikar ne prekoračite, drgač ga pa lahk po mili volji lomite na cesti.
Pa kot pešci nikar ne glejte, če greste lahko varno čez cesto, saj imate prednost.
MrStein - Ravno to pravim, da jih večina ne gre na tisti pas, na katerega bi morali in to so prekrški. ki jih delajo slabi vozniki, ker ne obvladajo vozila.
shadeX - PH je pogoj za vse situacije, ker tega ne obvladate, se statistika prometnih nesreč veča. Nakladat znate vsi, če prav mimo bistva. Ravno zato se temu reče prilagojena hitrost, s kakršno naj bi vozili vsi in povsod.
Takim zadevam se pa pravi naklepni poizkus umora in ne spada v prometno kategorijo, odgovor je, da imam torpedo, ki se izstreli 0,000033 sekunde, preden bi se zaletel in te odpihne v črno luknjo.
Pa kot pešci nikar ne glejte, če greste lahko varno čez cesto, saj imate prednost.
MrStein - Ravno to pravim, da jih večina ne gre na tisti pas, na katerega bi morali in to so prekrški. ki jih delajo slabi vozniki, ker ne obvladajo vozila.
shadeX - PH je pogoj za vse situacije, ker tega ne obvladate, se statistika prometnih nesreč veča. Nakladat znate vsi, če prav mimo bistva. Ravno zato se temu reče prilagojena hitrost, s kakršno naj bi vozili vsi in povsod.
Takim zadevam se pa pravi naklepni poizkus umora in ne spada v prometno kategorijo, odgovor je, da imam torpedo, ki se izstreli 0,000033 sekunde, preden bi se zaletel in te odpihne v črno luknjo.
Delo krepa človeka

facepalm ::
facepalm - Čemu bi si moral karkoli razlagat, saj vse piše, vozilo pod kontrolo,...., ob pričakovani situaciji varno ustavit, na vem kaj si imate tu za domišljat in razlagat. PH nima nobene veze s OH, ko mi bo to nekdo dokazal, bom mišljenje spremenil, do takrat pa vozite PH, če veste kako to izgleda, drugače pa špilajte prometni loto z glavno nagrado človeško življenje, le omejitve hitrosti nikar ne prekoračite, drgač ga pa lahk po mili volji lomite na cesti.
Pa kot pešci nikar ne glejte, če greste lahko varno čez cesto, saj imate prednost.
Smo ze obupali, da se ti da karkoli razlozit.
Si ze veckrat dobil razlago definicije, pa se vedno vztrajas pri svojem. Ponavljav vec ne bom, ker razumem, da bodo rezultati isti.
Pa mimogrede, voznja po predpisih NI ENAKO nezbrani in nevarni voznji. Tisti, ki smo se zmozni drzati cppja, smo boljsi vozniki od vas, ki tega niste sposobni. Ce pa ti mislis, da se vsak voznik, ki se drzi omejitev, vozi nezbrano, se (spet) motis.
Sem vesel, da te ni vec skoraj nic na cesti. So Mariborcani malce bolj varni.

DostMam ::
... PH nima nobene veze s OH, ko mi bo to nekdo dokazal, bom mišljenje spremenil...
Termin prilagojena hitrost (PH) je definiran v Zakonu o varnosti cestnega prometa. Tam je tudi definiran termin omejitve hitrosti (OH) ter relacija:
PH je manjše, kvečjemu enako OH
Upam, da to zadostuje kot dokaz medsebojne zveze.
Nekateri mislimo, da se je zakonov treba držati, če so nesmiselni pa jih je treba spremeniti in se nato držati spremenjenih.

Kumbaja ::
Upam, da to zadostuje kot dokaz medsebojne zveze.
ja, dodatno je jasno definirano da omejitev hitrosti sodi med ostale lastnosti ceste, na kar se zakon pri definiranju PH neposredno sklicuje. Taok, da tukaj dejanske dileme nikoli ni bilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kumbaja ()

solatko ::
facepalm - Kako lahko trdiš, da voziš PH, če niti ne več, kaj je to in v PH mešaš politične odločitve, ki s tem nimajo blage veze.
DostMam - Potem tam, kjer ni omejitev, PH ne velja?
Kumbaja - Ti lahko daš še kakšno bedarijo pa ne bo nič drugače. Katero omejitev v SLO so postavili projektanti cest ali prometni strokovnjaki?
Prilagojena hitrost je kategorija, ki definira varnost v prometu in ni v nikakršni povezavi z OH. Velikokrat je PH glede na sposobnosti voznikov, nižja od omejitve, ker pa vozniki ne vedo, kakšen so njihove sposobnosti, prekoračijo PH (ne OH) in posledca je prometna nesreča, v noben primeru pa ta ni zaradi prekoračitve omejitve hitrosti.
Ker ste totalni analfabeti, vam ta razlika ni jasna in tupite svoje in se še naprej zaletavajte.
Zaradi česa pa PH ob kršenju OH, nastane NPH? Prosim za en tehnični in ne politični argument.
Zakaj stalno serjete kvake z vtikanjem političnih nebuloz v čisto tehnične pojme?
DostMam - Potem tam, kjer ni omejitev, PH ne velja?
Kumbaja - Ti lahko daš še kakšno bedarijo pa ne bo nič drugače. Katero omejitev v SLO so postavili projektanti cest ali prometni strokovnjaki?
Prilagojena hitrost je kategorija, ki definira varnost v prometu in ni v nikakršni povezavi z OH. Velikokrat je PH glede na sposobnosti voznikov, nižja od omejitve, ker pa vozniki ne vedo, kakšen so njihove sposobnosti, prekoračijo PH (ne OH) in posledca je prometna nesreča, v noben primeru pa ta ni zaradi prekoračitve omejitve hitrosti.
Ker ste totalni analfabeti, vam ta razlika ni jasna in tupite svoje in se še naprej zaletavajte.
Zaradi česa pa PH ob kršenju OH, nastane NPH? Prosim za en tehnični in ne politični argument.
Zakaj stalno serjete kvake z vtikanjem političnih nebuloz v čisto tehnične pojme?
Delo krepa človeka

Kumbaja ::
Vidim da vstrajno mešaš termin prilagojena hitrost, ki je ravno tako "političen" termin kot je omejitev hitrosti in pa solatasto hitrost, ki tista fiktivna kategorija, ki jo definira samo eden in edini presvetleni vozniški bog in vključuje tudi prihopate brez varnostne razdalje pri +200 km/h.
Zakaj? OH je samo en element PH, v redkih delih kjer OH ni definiran, še vedno veljajo vsi ostali elementi PH.
Veliko večino, samo oni za razliko od tebe ne odločajo z nogo na gasu. Še kakšno neumno vprašanje?
kaj imaš od tega da lažeš? ali bo postalo očitno, da je demenca, ki ti jo nekateri očitajo, res prisotna? Zgoraj imaš par primerov, kjer je sodišče ugotovilo, da je bila prekoračitev omejitve ključni faktor v prometni nesreči.
nikoli pa PH ni višja od omejitve hitrosti.
ker samo zato, ker si je solatko nekaj izmislil, ne pomeni da je to res.
Potem tam, kjer ni omejitev, PH ne velja?
Zakaj? OH je samo en element PH, v redkih delih kjer OH ni definiran, še vedno veljajo vsi ostali elementi PH.
Katero omejitev v SLO so postavili projektanti cest ali prometni strokovnjaki?
Veliko večino, samo oni za razliko od tebe ne odločajo z nogo na gasu. Še kakšno neumno vprašanje?
Velikokrat je PH glede na sposobnosti voznikov, nižja od omejitve, ker pa vozniki ne vedo, kakšen so njihove sposobnosti, prekoračijo PH (ne OH) in posledca je prometna nesreča, v noben primeru pa ta ni zaradi prekoračitve omejitve hitrosti.
kaj imaš od tega da lažeš? ali bo postalo očitno, da je demenca, ki ti jo nekateri očitajo, res prisotna? Zgoraj imaš par primerov, kjer je sodišče ugotovilo, da je bila prekoračitev omejitve ključni faktor v prometni nesreči.
Velikokrat je PH glede na sposobnosti voznikov, nižja od omejitve, ker pa vozniki ne vedo, kakšen so njihove sposobnosti,
nikoli pa PH ni višja od omejitve hitrosti.
Zakaj stalno serjete kvake z vtikanjem političnih nebuloz v čisto tehnične pojme?
ker samo zato, ker si je solatko nekaj izmislil, ne pomeni da je to res.

facepalm ::
facepalm - Kako lahko trdiš, da voziš PH, če niti ne več, kaj je to
Izvoli! Isto vprasanje postavljam tebi.
Pol teme ni bilo dovolj za prepricat prepricanega. Si kot en star dementnez, ki se vozi v nasprotno smer po AC in hkrati bemti cez vse ostale, ces da vozijo po napacni strani.
Vcasih se res najde kdo, ki je poln samega sebe z razlogom, ker je pac dejansko dober v necem.
Ti si pa poln samega sebe, ker si domisljas, da si vrhunski. Pri teh letih ti se osnove niso jasne.
Pa da ti odgovorim se na tvojo trditev, da dirkaci vozijo s prilagojeno hitrostjo med dirko... Napaka. Dirkaci vozijo do skrajne meje vozila in voznika. Prostora za napake ni. Ce se kdo tik pred njim razkanta, je on v njem (ne bo se varno ustavil).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()

Kumbaja ::
Glavni problem solataste hitrosti je, da jo navadni smrtniki lahko vedno definiramo samo za nazaj in podobno kot ostale imaginarne kategorije deluje na podlagi verovanja. Priletiš 150km/h v ovinek in dokler verjameš, da lahko varno ustaviš pred vsako oviro ter ovinek srečno prevoziš si pač plejal po solatasti hitrosti. In ker Soaltko revež ne more biti v vseh avtomobilih naenkrat da bi lahko dejansko preverjal spoštovanje solataste hitrosti imamo situacijo kot je dandanes v prometu. Seveda pa podobno kot druge imaginarne katerogije pride do težav ko solatsta hitrost sreča fiziko in pride do nesreče. In takrat velika solatna cerkev modro (seveda za nazaj) razglasi da to pa že ni bila solatasta hitrost, saj je voznik evidentno zmotno verjel da vozi s solatasti hitrostjo (no ali, pa je prišlo do situacije, ko je moral malo pokosit okoliški travnik, potem je to ok). Problem pa je v tem, da zmotno vero v solatasto hitrost lahko preverjaš samo ko gre nekaj narobe, namreč še sekundo prej je bil avto pod kontrolo in zato je voznik povsem upravičeno veroval v svojo superiornost in poznavanje solataste hitrosti.
Seveda se bodo nesreče dogajale tudi takrat ko vozila ne bodo vozila nad omejitvijo hitrosti, samo že par sodb zgoraj nam jasno pove, da bo nesreč manj in da bo škoda manjša, kar bi moral bit interes vsakega voznika.
Sranje pa postane ko se vernikom v solatasto hitrost pridruži še sekta, po treh pirih sem boljši voznik (kot pravi prerok Solatko take tudi osebno pozna), sam še ta sms napišem, in nebroj drugih, ki so vsi zaverovani v svojo pravico, da lahko varno kršijo prometne predpise.
Seveda se bodo nesreče dogajale tudi takrat ko vozila ne bodo vozila nad omejitvijo hitrosti, samo že par sodb zgoraj nam jasno pove, da bo nesreč manj in da bo škoda manjša, kar bi moral bit interes vsakega voznika.
Sranje pa postane ko se vernikom v solatasto hitrost pridruži še sekta, po treh pirih sem boljši voznik (kot pravi prerok Solatko take tudi osebno pozna), sam še ta sms napišem, in nebroj drugih, ki so vsi zaverovani v svojo pravico, da lahko varno kršijo prometne predpise.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kumbaja ()

solatko ::
Kumbaja - Iz ene bedarije v drugo, od gdaj je vožnja s prilagojeno hitrostjo politični termin, a se zato ne pozanimaš kaj je to, ker se ga je zmislila leva opcija? Iz posta v post delaš večjega bedaka iz sebe, kar smiliš se mi in to vse zato, da bi nekaj dokazali Solatkotu pa niste kaj preveč uspešni.
Drugi stavek še večja bedarija.
Naslednji stavek izredno kvari strokovnost strokovnjakov, takih bedarij nebi sprejeli, morda bi bil termin, priporočena hitrost, nikakor omejitve.
Statistika mi pritrjuje v 48%-ih težjih nesreč.
Dokaz za tvojo trditev, da PH ne more bit višja od OH, do sedaj še nisem videl nič, razen političnih floskul, hočem tehnični podatek, da to drži.
Samo zato, da dirkačem in vsem voznikom, ki morajo na nujno vožnjo, to prepovemo, saj naši "strokovnjaki" ugotavljajo, da se nad omejitvijo, ne da voziti s PH, ki je bistven elelment, da prideš cel na cilj.
Solatko sporoča dejstva, vi pa bedarije, nihče si pa nič ne izmišljuje, saj vse pokaže statistika (tako pravite v večini tem).
In, da te potolažim, tvoja trditev še kako drži, večina nesreč se zgodi znotraj omejitev hitrosti, ker ljudje ne vedo, da to ni PH ampak OH.
Mimo grede, če poznam paciente (niso tako redki), ki neznanju dodajo še opojne substance, ti lahko zagotovim, da v primeru, ko sem zraven, avta ne bodo ocpeljali ali pa sledi momentalna prijava na 113 in to z imenom in priimkom, se za tem ne skrivam z anonimnostjo, kar ti lahko potrdijo 3.-je pacienti, ki so zaradi mene, nekaj časa hodili peš.
Zato nehajte trditi nekaj, kar Solatko nikloli nebi naredil, niti podpiral. Vsi te posti in veše najedanje je samo razradi moje trditve - Da je možno VARNO voziti tudi nad OMEJITVIJO hitrosti, če to počneš tako, da obvladaš vozilo in vse kar je pomembnega za prilagojeno hitrost, torej varna zaustavitev pri pričakovanih dogodkih, jaz samo še dodajam NEPRIČAKOVANIH.
Zaradi te moje trditve, ki mi jo z argumenti na tisočih straneh še noben ni spodbil, se vame zaletavate, mi dajete vse vrste nadimkov in oznak, nihče pa nima jajc, da bi priznal, da nima pojma, kako voziti, da bo hitrost VEDNO SAMO PRILAGOJENA in NIKOLI, NEPRILAGOJENA.
Ko boste našli tehnični argument (na primer nad OH zavore nehajo delovati, nad OH pade stran kolo,.... in zaradi tega, hitrost nad OH ne more bit PH).
Se pa zopet oglasite
Drugi stavek še večja bedarija.
Naslednji stavek izredno kvari strokovnost strokovnjakov, takih bedarij nebi sprejeli, morda bi bil termin, priporočena hitrost, nikakor omejitve.
Statistika mi pritrjuje v 48%-ih težjih nesreč.
Dokaz za tvojo trditev, da PH ne more bit višja od OH, do sedaj še nisem videl nič, razen političnih floskul, hočem tehnični podatek, da to drži.
Samo zato, da dirkačem in vsem voznikom, ki morajo na nujno vožnjo, to prepovemo, saj naši "strokovnjaki" ugotavljajo, da se nad omejitvijo, ne da voziti s PH, ki je bistven elelment, da prideš cel na cilj.
Solatko sporoča dejstva, vi pa bedarije, nihče si pa nič ne izmišljuje, saj vse pokaže statistika (tako pravite v večini tem).
In, da te potolažim, tvoja trditev še kako drži, večina nesreč se zgodi znotraj omejitev hitrosti, ker ljudje ne vedo, da to ni PH ampak OH.
Mimo grede, če poznam paciente (niso tako redki), ki neznanju dodajo še opojne substance, ti lahko zagotovim, da v primeru, ko sem zraven, avta ne bodo ocpeljali ali pa sledi momentalna prijava na 113 in to z imenom in priimkom, se za tem ne skrivam z anonimnostjo, kar ti lahko potrdijo 3.-je pacienti, ki so zaradi mene, nekaj časa hodili peš.
Zato nehajte trditi nekaj, kar Solatko nikloli nebi naredil, niti podpiral. Vsi te posti in veše najedanje je samo razradi moje trditve - Da je možno VARNO voziti tudi nad OMEJITVIJO hitrosti, če to počneš tako, da obvladaš vozilo in vse kar je pomembnega za prilagojeno hitrost, torej varna zaustavitev pri pričakovanih dogodkih, jaz samo še dodajam NEPRIČAKOVANIH.
Zaradi te moje trditve, ki mi jo z argumenti na tisočih straneh še noben ni spodbil, se vame zaletavate, mi dajete vse vrste nadimkov in oznak, nihče pa nima jajc, da bi priznal, da nima pojma, kako voziti, da bo hitrost VEDNO SAMO PRILAGOJENA in NIKOLI, NEPRILAGOJENA.
Ko boste našli tehnični argument (na primer nad OH zavore nehajo delovati, nad OH pade stran kolo,.... in zaradi tega, hitrost nad OH ne more bit PH).
Se pa zopet oglasite
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()

facepalm ::
Nihce ni trdil, da ni mogoce varno voziti nad omejitvijo. Trdimo, da je vedno varneje voziti znotraj omejitve kot preko ter, da ne obstaja racionalni razlog zakaj bi nekdo, ki ni na nujni voznji, vozil nad omejitvijo hitrosti.
In se zadnjic: PH je definirana v zprcp in kot taka je omejena na tehnicne lastnosti ceste, pod kar spada tudi omejitev hitrosti. Kar pomeni, da je PO DEFINICIJI IZ ZAKONA, prilagojena hitrost lahko le enaka ali nizja omejitvi. Pa ce se z njo strinjas ali ne.
Zato ti pravim, da za svojo razlago PH, uporabi termin "solatkova hitrost", da ne bomo mesali ti dveh hitrosti.
In se zadnjic: PH je definirana v zprcp in kot taka je omejena na tehnicne lastnosti ceste, pod kar spada tudi omejitev hitrosti. Kar pomeni, da je PO DEFINICIJI IZ ZAKONA, prilagojena hitrost lahko le enaka ali nizja omejitvi. Pa ce se z njo strinjas ali ne.
Zato ti pravim, da za svojo razlago PH, uporabi termin "solatkova hitrost", da ne bomo mesali ti dveh hitrosti.

GupeM ::
Solatkovo razmišljanje:
To je v stilu nekoč popularnega SMS-a:
Sedaj lahko potegnemo analogijo po solatkovo:
Solatko razmišlja dalje:
Ker mu manjka droge, se zamisli:
Preden mu explodirata obe možganski celici pa pomisli še na tole:
Vsi moramo voziti preko OH, saj se večina prometnih nesreč zgodi znotraj OH. Če bomo vsi vozili preko OH, bo število nesreč drastično upadlo.
To je v stilu nekoč popularnega SMS-a:
Zmanjšajmo število nesreč na cestah. Vozimo po pločnikih!
Sedaj lahko potegnemo analogijo po solatkovo:
Večina nesreč se zgodi treznim voznikom. Vsi pijani za volan, bo število nesreč spet drastično upadlo.
Solatko razmišlja dalje:
Večina ljudi umre na tleh. Hitro vsi v avione, na helikopterje in na ladje, število smrti bo zelo hitro blizu 0
Ker mu manjka droge, se zamisli:
Večina umrlih na svetu ni bila bolna za covidom. Hitro vse okužit!!!
Preden mu explodirata obe možganski celici pa pomisli še na tole:
Večina smrti se ne zgodi v vojnah. Naj gre cel svet v vojno, smrt bo skoraj izginila.

DostMam ::
...to vse zato, da bi nekaj dokazali Solatkotu pa niste kaj preveč uspešni.
Ne gre za dokazovanje vam, gre za sporočilo, da na to ne pristanemo.
...morda bi bil termin, priporočena hitrost, nikakor omejitve.
Priporočena hitrost je že zasedena. Kvadratni modri znaki, pa to...
Statistika mi pritrjuje v 48%-ih težjih nesreč.
In ne pritrjuje v 52%-ih.
...Dokaz za tvojo trditev, da PH ne more bit višja od OH, do sedaj še nisem videl nič...
Ne dokazujemo, da ne more biti, gre za to da NE SME biti.
...Samo zato, da dirkačem in vsem voznikom, ki morajo na nujno vožnjo, to prepovemo,...
Nujna vožnja je že oddana intervencijskim službam. Dirkači in vozniki pa...
...saj naši "strokovnjaki" ugotavljajo, da se nad omejitvijo, ne da voziti s PH, ki je bistven elelment, da prideš cel na cilj...
Še enkrat: lahko bi, pa se ne sme.
...Solatko sporoča dejstva, vi pa bedarije, nihče si pa nič ne izmišljuje, saj vse pokaže statistika (tako pravite v večini tem)...
Kot rečeno: ne pritrjuje v 52%-ih. Pošteno povedano: statistika fifti-fifti ne pove veliko.
...večina nesreč se zgodi znotraj omejitev hitrosti, ker ljudje ne vedo, da to ni PH ampak OH...
Iz tega ne smemo sklepati, da je vožnja nad OH varnejša od tiste pod OH.
...samo razradi moje trditve - Da je možno VARNO voziti tudi nad OMEJITVIJO hitrosti, če to počneš tako, da obvladaš vozilo in vse kar je pomembnega za prilagojeno hitrost, torej varna zaustavitev pri pričakovanih dogodkih, jaz samo še dodajam NEPRIČAKOVANIH...
V tem stavku je edina napaka "vse kar je pomembega". Še zdaleč ne drži.
...Ko boste našli tehnični argument (na primer nad OH zavore nehajo delovati, nad OH pade stran kolo...
So tudi drugi (recimo politični) tehtni argumeti.

Kumbaja ::
Statistika mi pritrjuje v 48%-ih težjih nesreč.
Statistika brez vira je navadna blodnja hudo motene osebe. kaj pa ostalih 52%? Potem kar privzamemo, da se v večini (52 je več od 48 btw) primerov motiš?
Dokaz za tvojo trditev, da PH ne more bit višja od OH, do sedaj še nisem videl nič, razen političnih floskul, hočem tehnični podatek, da to drži.
Preberi si veljavno zakonodajo, ki pokriva tudi tehnične specifikacije ceste. Vire si dobil, ampak kot po navadi se raje delaš še bolj neumnega kot si.
Solatko sporoča dejstva, vi pa bedarije, nihče si pa nič ne izmišljuje, saj vse pokaže statistika (tako pravite v večini tem).
Katera statistika? tista, ki si si jo izmislil? ja, verjamem, da ta statistika lahko potrjuje številne tvoje blodnje.
Da je možno VARNO voziti tudi nad OMEJITVIJO hitrosti, če to počneš tako, da obvladaš vozilo in vse kar je pomembnega za prilagojeno hitrost, torej varna zaustavitev pri pričakovanih dogodkih, jaz samo še dodajam NEPRIČAKOVANIH.
seveda je možno, številni norci to dokazujete vsak dan. Tudi v nasprotno smer po avtocesti se da "varno" peljat https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Ampak kaj ima to s tem, da vožnja nad omejitvijo ni vožnja s prilagojeno hitrostjo in predvsem to ne spremeni dejstva, da taki prometni prekrški znižujejo prometno varnost in da samo zato, ker se nič ne zgodi to ne pomeni da je to zaželjeno ali priporočljivo.
Da pa si domišljaš da imaš nadnaravne sposobnosti smo že razčistili. Si pač na nivoju Chuck Norrisa in pričakuješ tudi nepričakovano. Pa preberi ta stavek parkrat, da boš mogoče dojel kake idiotizme stresaš. Pričakovat nepričakovanega po definiciji ne moreš. Enako kot po deficiji ne moreš peljat s prilagojeno hitrostjo nad omejitvijo. Zdaj če tebi v tvojih blodnjah obstoječa definicija ni všeč se pač raje držo izraza solatasta hitrost in bomo vsaj vsi vedeli o čem blodiš.
...večina nesreč se zgodi znotraj omejitev hitrosti, ker ljudje ne vedo, da to ni PH ampak OH...
Tudi to blodnjo smo že razčistili. To je priližno tako neumno kot razlagat, da se večina nesreč zgodi treznim voznikom.
Samo zato, da dirkačem in vsem voznikom, ki morajo na nujno vožnjo, to prepovemo,.
katergorija dirkačev v cestnem prometu ne obstaja. Vozniki na nujni vožnji pa opravljajo svoje delo, ob polnem zavedanju da njihov način vožnje predstavlja povečano tveganje za vse udeležence v cestnem prometu. Ker je njihovo delo izredno pomebno smo se odločili, da je tveganje, ki ga predstavljajo dopustno. Ob enem pa smo se odločili da tega ne bomo dovolili penzinistom, ki rabijo avto parkrat na leto, se zanašajo na neke kvaz tereninge pred 40 leti zraven pa očitno nimajo jac, da bi konkreten avto zapeljali na dikrališče in jim višek adrenalina predstavla 100 km/h na regionalki, ali pa vesoljskih 150 km/h na avtocesti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kumbaja ()

predi ::
Da je možno VARNO voziti tudi nad OMEJITVIJO hitrosti, če to počneš tako, da obvladaš vozilo in vse kar je pomembnega za prilagojeno hitrost, torej varna zaustavitev pri pričakovanih dogodkih, jaz samo še dodajam NEPRIČAKOVANIH.Poglej pod kateri tematski sklop spada člen zakona, ki si ga citiral pred kratkim. Pa menda ja niso PRAVILA VARNE VOŽNJE!? Torej družbeni konsenz o tem kaj varna vožnja sploh je? A je res tako težko iz tega potegniti logični sklep, da tisti, ki krši določila tega sklopa, ne more voziti varno, po mnenju večine?
Zaradi te moje trditve, ki mi jo z argumenti na tisočih straneh še noben ni spodbil, se vame zaletavate, mi dajete vse vrste nadimkov in oznak, nihče pa nima jajc, da bi priznal, da nima pojma, kako voziti, da bo hitrost VEDNO SAMO PRILAGOJENA in NIKOLI, NEPRILAGOJENA.

solatko ::
facepalm - Kaj se koji k.. vlećeš nazaj, poglej nekaj postov ali strani nazaj, povsod brez izjeme trdite, da PH ni možna nad omejitvijo, ko hočem argument, pa dobim laž.
Omejitev hitrosti, ki na splošno velja po posameznih odsekih, NI TEHNIČNA KATEGORIJA, temveč POLITIČNA,ne seri dalje. PH nima veze z omejitvijo, ima pa s tehničnimi karakteristikami, torej, če je ležeči policaj, je PH 30 ali še manj, odvosno od tega, kdo je metal asfalt.
Še enkrat, kaj se zgodi s PH, če peljem nad OH, zavore ne primejo več?
GupeM - Ne moreš, da nebi vleku zaključkov iz riti, dej raje kakšno črtico belega, da kriza mine, nimaš, ti dam štrevilko na zs?
DostMam - Poglej, mene boli oni organ, na kaj vi pristajate in na kaj ne, PH je poznavalcem znana kategorija, je za vsakega voznika in vozilo drugačna, vse ostalo pa je vaše bluzenje brez argumentov, verjetno posledica mentalne krize zaradi covida 19 (verjetno pa ne, ker so bii enaki komentarji že pred tem).
Zakaj izmikanje, vi trdite, da PH ne more bit, tist moment, ko kršiš OH, zakaj sedaj neko izmotavanje, plonkanje drug od drugega. Čakam argument, zaradi česa, PH po prekoračitvi OH, tehnično ni več PH.
Vožnja s PH je vedno varna, ne glede na to, kolikšna je hitrost!
Za PH političnega argumenta ni, je samo to ali dejansko si v PH ali si v NPH, druge opcije ni, ne moreš bit malo na PH in malo izven.
Politični argumenti, na srečo, na fiziko ne delujejo.
Kumbaja - Statistika pravi, da je 48%-ov hudih nesreč, krivec neprilagojena hitrost (NPH). O tem argumentu govorim, nekaj čez 30 je posledica opojnih substanc.
Spet kar nekaj nakladaš, čez dva dni pa boš rekel da jaz zalo početje podpiram. Čakam tehnični argument, zakaj PH ni več PH, če prekoračiš OH, glede na vaše vehementne trditve o tem, bi vam morala bit mala malica nalimat za nekaj strani argumentov in me končno utišati. Nimate, ker ne obstoja, priznajte, potem pa bom jaz začel reklamirati vožnjo do OH.
To, da imam nadnaravne moči, ste zaključili vi, jaz skoz trdim, da sem čisto navaden človek z malo boljšim obvladanjem vozniških večin od povprečja, da v življenju še nisem ogrozil drugih udeležencev v prometu, da vedno vozim s PH, da je edini greh, ki ga priznam, da grem, ko je to varno, tudi preko omejitve hitrosti. Vozim zbrano, vedno trezen, ne uporabljam telefona v vozilu in se trudim, reševati tuje napake, kolikor je v moji moči.
Če je to kaj takega, kar ne počnejo vsi dobri vozniki, potem sem supermen.
predi - Kakšni so tvoji sklepi, je tvoj problem, kršitev OH obravnavajo službe, ki jih zato imamo, da pa vožnja čez OH ne more bit varna, bo potreben pa kak drugačen argument, saj meni tudi preko OH, še vedno deluje mašina, kolesa se vrtijo, po potrebi pa lahko varno ustavim, to so bistva prilagojene hitrosti, razmeram na cesti, sposobnostim voznika in zaustavitvi pri pričakovanih (moj dodatek nepričakovanih, situacjah obdelanih na treningih) težvah. Res ne vem, kaj je treba toliko strani prepucavanj, ki bi se takoj nehale s preprostim, da tudi pri višjih hitrostih, je ta lahko prilagojena.
Omejitev hitrosti, ki na splošno velja po posameznih odsekih, NI TEHNIČNA KATEGORIJA, temveč POLITIČNA,ne seri dalje. PH nima veze z omejitvijo, ima pa s tehničnimi karakteristikami, torej, če je ležeči policaj, je PH 30 ali še manj, odvosno od tega, kdo je metal asfalt.
Še enkrat, kaj se zgodi s PH, če peljem nad OH, zavore ne primejo več?
GupeM - Ne moreš, da nebi vleku zaključkov iz riti, dej raje kakšno črtico belega, da kriza mine, nimaš, ti dam štrevilko na zs?
DostMam - Poglej, mene boli oni organ, na kaj vi pristajate in na kaj ne, PH je poznavalcem znana kategorija, je za vsakega voznika in vozilo drugačna, vse ostalo pa je vaše bluzenje brez argumentov, verjetno posledica mentalne krize zaradi covida 19 (verjetno pa ne, ker so bii enaki komentarji že pred tem).
Zakaj izmikanje, vi trdite, da PH ne more bit, tist moment, ko kršiš OH, zakaj sedaj neko izmotavanje, plonkanje drug od drugega. Čakam argument, zaradi česa, PH po prekoračitvi OH, tehnično ni več PH.
Vožnja s PH je vedno varna, ne glede na to, kolikšna je hitrost!
Za PH političnega argumenta ni, je samo to ali dejansko si v PH ali si v NPH, druge opcije ni, ne moreš bit malo na PH in malo izven.
Politični argumenti, na srečo, na fiziko ne delujejo.
Kumbaja - Statistika pravi, da je 48%-ov hudih nesreč, krivec neprilagojena hitrost (NPH). O tem argumentu govorim, nekaj čez 30 je posledica opojnih substanc.
Spet kar nekaj nakladaš, čez dva dni pa boš rekel da jaz zalo početje podpiram. Čakam tehnični argument, zakaj PH ni več PH, če prekoračiš OH, glede na vaše vehementne trditve o tem, bi vam morala bit mala malica nalimat za nekaj strani argumentov in me končno utišati. Nimate, ker ne obstoja, priznajte, potem pa bom jaz začel reklamirati vožnjo do OH.
To, da imam nadnaravne moči, ste zaključili vi, jaz skoz trdim, da sem čisto navaden človek z malo boljšim obvladanjem vozniških večin od povprečja, da v življenju še nisem ogrozil drugih udeležencev v prometu, da vedno vozim s PH, da je edini greh, ki ga priznam, da grem, ko je to varno, tudi preko omejitve hitrosti. Vozim zbrano, vedno trezen, ne uporabljam telefona v vozilu in se trudim, reševati tuje napake, kolikor je v moji moči.
Če je to kaj takega, kar ne počnejo vsi dobri vozniki, potem sem supermen.
predi - Kakšni so tvoji sklepi, je tvoj problem, kršitev OH obravnavajo službe, ki jih zato imamo, da pa vožnja čez OH ne more bit varna, bo potreben pa kak drugačen argument, saj meni tudi preko OH, še vedno deluje mašina, kolesa se vrtijo, po potrebi pa lahko varno ustavim, to so bistva prilagojene hitrosti, razmeram na cesti, sposobnostim voznika in zaustavitvi pri pričakovanih (moj dodatek nepričakovanih, situacjah obdelanih na treningih) težvah. Res ne vem, kaj je treba toliko strani prepucavanj, ki bi se takoj nehale s preprostim, da tudi pri višjih hitrostih, je ta lahko prilagojena.
Delo krepa človeka

predi ::
Kaj ni jasno? Mnenje večine (ljudstva) je, da takšna vožnja ne more biti varna. Tudi če se zjočeš pred parlamentom, sodiščem ali na policijski postaji, to tega dejstva v ničemer ne spremeni. Hkrati je to edini argument, ki dejansko šteje.