» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
158 / 309
»»

m0LN4r ::

Zdaj se privlecte v debato, da manj kot 225mm gume in ACC uzakonijo. Meni je ACC na najvisji nastavitvi ze ca. 500 metrov pred mano vozecim znizeval hitrost tudi v megli.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

cvalsr ::

Glede izjav o zmogljivosti in varnosti sodobnih avtomobilov - ja, hvalabogu. Omejitve hitrosti niso predpisane zaradi avtomobilov (ki bez problemov zmorejo dvakrat več kot je dovoljeno) ampak zaradi povprečnih voznikov. Od osemdesetletnikov do dvajsetletnih nestrpnih kretenov z očijevim beemvejem. Ja, divjaški kreteni, vaše pravice so omejene z njihovimi. Popolnoma enako pravico se imajo peljati po cesti lagodno, kot vi hitro (do omejitve!).

GupeM ::

nicksonn je izjavil:

@GupeM: Seveda. Se strinjam.
Saj to nekaterim solatko že ves čas poskuša dopovedat.
Da prilagodiš vožnjo razmeram.
(ne vključuje samo vremena in ostalih "eksternih" pogojev, ampak tudi stanje avta in voznika).

Ampak ponekod so omejitve preveč konzervativne.
Kdo tamle na uvozu (lepo sončno vreme brez gužve) na gorenjko pelje 40?
Pustimo ekstreme ala poledica, normalno da v zimskih in ostalih nevarnejših razmerah prilagodiš vožnjo.

Ne, solatko že ves čas hoče dopovedati, da je prilagojena hitrost lahko tudi višja od predpisane. Kar seveda ne more biti. Hoče tudi dopovedati, da vožnja, hitrejša od omejitve, ni nevarnejša kot vožnja po omejitvi. Kar seveda spet ne more biti res. Hoče tudi dopovedati, da je edina prilagojena hitrost tista, za katero se on odloči, da je prilagojena. Sam je prilepil posnetek, kjer nekdo v Lamborghiniju (ali je bil Bugatti?) vozi preko 300 km/h po ne prazni avtocesti. Pri 160 km/h se vozniku pred sabo prilima na rit (nima niti 10 m varnostne razdalje), mu žmrka, vozi po črti, ki ločuje dva smerna pasova, itd. A on reče, da je to prilagojena hitrost in da je to profesionalni voznik, ki zna vozit. Ne, to je navaden bedak, ki izziva srečo.

Ampak pazi, naš ostareli solatko, ki ima reflekse zagotovo že precej slabše od večine mlajših voznikov, nato še trdi, da se tak avto ustavi tako hitro, da je manj kot 10 m varnostne razdalje pri 160 km/h vrh glave.

Po vrhu pa sam počne povsem isto, kar se sam pizdi nad drugimi. Počasna vožnja prvega v koloni. Razlagal je, kako je na cesti z omejitvijo 70 vozil 20, da je čim bolj znerviral tistega, ki je vozil za njim.

Da ne omenjamo vožnje po travnikih, lovljenja zelenega vala ... Prepričan sem tudi da laže o tem, da nima niti ene praske v prometu.

Dopovedal nam je pa le to, da je star, dementen dvoličnež z majhnim tičem in prevelikim egom.

nicksonn ::

Facebook dev je izjavil:


Ni res! Hitrost ti zmanjšuješ s pomočjo sile trenja in sile lepenja, za kar opravljaš fizikalno delo. S tem ko se avto giblje, imaš ti kinetično energijo, višja hitrost, višja kinetična energija. Če se ti želiš ustavit, moraš opraviti toliko dela, da izničiš vso kinetično energijo.

Če se spomnimo formule za kinetično energijo: 0.5 * mv^2, ti bo hitro jasno, da 2x višja hitrost daje 4x večjo kinetično energijo in tvoje številke o času ustavljanja temu ne sledijo.

Ni res.
Zamešal si z razdaljo, ki je bila tudi omenjena nekaj postov oz strani nazaj.

Sila na zavorni kolut je relativno konstantna* (enkratno bremzanje zavornega diska ne bo pregrelo, ampak ga šele večkratno, in takrat se zavorna moč zniža).
In zato je pojemek pri bremzanju takorekoč konstanten.
Definicija pospeška je dv/dt. Sepravi, ob enakem pojemku - dvakrat višja hitrost pomeni dvakrat daljši čas bremzanja.

*pravzaprav se z gretjem sistema zaviralni navor (in s tem moč) zaviranja celo malo povečuje, a to gre seveda le do določene točke. So pa bremze na avtih prilagojene temu, da zdržijo vsaj enkratno bremzanje z max hitrosti.
Zato ima močnejši avto močnejše zavore. Načeloma diske večjega premera, včasih tudi dvo ali večbatne čeljusti.

@GupeM:
Ste res prepričani, da hoče vse to dopovedati?
Mislim, da ste malo vzeli iz konteksta oz ste spregledali kakšne kasnejše oz detajlenjše razlage v istem ali naslednjem postu. Skratka, ob vseh teh dopovedih je en kup -čejev.
(kot je to vsepovsod v lajfu)
x n!

Facebook dev ::

nicksonn je izjavil:

Facebook dev je izjavil:


Ni res! Hitrost ti zmanjšuješ s pomočjo sile trenja in sile lepenja, za kar opravljaš fizikalno delo. S tem ko se avto giblje, imaš ti kinetično energijo, višja hitrost, višja kinetična energija. Če se ti želiš ustavit, moraš opraviti toliko dela, da izničiš vso kinetično energijo.

Če se spomnimo formule za kinetično energijo: 0.5 * mv^2, ti bo hitro jasno, da 2x višja hitrost daje 4x večjo kinetično energijo in tvoje številke o času ustavljanja temu ne sledijo.

Ni res.
Zamešal si z razdaljo, ki je bila tudi omenjena nekaj postov oz strani nazaj.

Sila na zavorni kolut je relativno konstantna* (enkratno bremzanje zavornega diska ne bo pregrelo, ampak ga šele večkratno, in takrat se zavorna moč zniža).
In zato je pojemek pri bremzanju takorekoč konstanten.
Definicija pospeška je dv/dt. Sepravi, ob enakem pojemku - dvakrat višja hitrost pomeni dvakrat daljši čas bremzanja.

*pravzaprav se z gretjem sistema zaviralni navor (in s tem moč) zaviranja celo malo povečuje, a to gre seveda le do določene točke. So pa bremze na avtih prilagojene temu, da zdržijo vsaj enkratno bremzanje z max hitrosti.
Zato ima močnejši avto močnejše zavore. Načeloma diske večjega premera, včasih tudi dvo ali večbatne čeljusti.

@GupeM:
Ste res prepričani, da hoče vse to dopovedati?
Mislim, da ste malo vzeli iz konteksta oz ste spregledali kakšne kasnejše oz detajlenjše razlage v istem ali naslednjem postu. Skratka, ob vseh teh dopovedih je en kup -čejev.
(kot je to vsepovsod v lajfu)


Neumna napaka ja. Imas prav. Se opravicujem za neupravicen komentar.
If you can't handle me at my worst,
you don't deserve me at my best.

UganiKdo ::

Ste res prepričani, da hoče vse to dopovedati?

Ce to hoce ali ne bo on povedal. Ampak me spremeni pa to dejstva, da tocno to dela.

mirator ::

Pri ekstremnih hitrostih kot so 200 in več km/h, je še ena past. Kot sem že omenil, se pri velikih hitrostih, zorni kot manjša. Posledica je oviro, na razdalji, ko bi se avto moral zaradi zaviranja ustaviti, težko identificirati. Podaljša se reakcijski čas in nenadoma pade ovira v zavorno razdaljo in trk je neizbežen. Vprašanje je samo, kakšna je hitrost pri trku. N.pr., če voziš 250 km/h, razdalja do ovire, ki si jo zagledal pa je v trenutku začetka zaviranja 250 m (kar je manj, kot je zavorna razdalja 350 m), potem boš trčil s hitrostjo ca 40 km/h.
Drugi problem je, da so vozila, ki omogočajo takšne hitrosti, več ali manj varna, zato takšni hitrostniki pri trkih ne utrpijo kakšnih hudih poškodb. Povsem drugačna pa je lahko zgodba voznika, nič dolžnega, nič krivega, v trčenem vozilu.

b3D_950 ::

Zgleda da bo obvezno, da bo imel avto vgrajen nekakšn speed limiter

@+5min


"In future, we're going to have to find fun in going slow."
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

UganiKdo ::

"In future, we're going to have to find fun in going slow."


tole pove vse zakaj je zadnji čas za uvedbo teh in še ostrejših omejitev.

Se pa naslmeješ ko izjavi: this is a good thing for everyones health, however there is a down side, as they make cars sound more boring...

je pa pohvalno, da je velika večina posnetkov vezana na testne steze, ki so edino področje kjer se navedene regulative lahko šteje kot nezaželjene omejitve.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

lufthammer ::


Ne, solatko že ves čas hoče dopovedati, da je prilagojena hitrost lahko tudi višja od predpisane. Kar seveda ne more biti. Hoče tudi dopovedati, da vožnja, hitrejša od omejitve, ni nevarnejša kot vožnja po omejitvi. Kar seveda spet ne more biti res.

Kaj se ti pa lahko pri 150 na prazni avtocesti zgodi, kar se ti pri 130 ne more? Še policija te pri miru pusti pri taki prekoračitvi. Če znaš pa samo po bremzi ob najmanjši oviri, je pa zate rešitev edino Pešhonda. Ne vem, kako ste eni zmogli narest izpit kjer se je treba držat omejitev tudi navzgor, zdaj se pa cijazite po avtocestah 80 na uro.

Drugače pa ja, dvakrat na leto (letos žal ne) se odpeljem na Nordschleife, odpeljem par krogov in pozabim za tisti dan na slovensko žalost.

UganiKdo ::

Kaj pa pri 200, kaj pa pri 300 km/h? Če reveži ne razumete kako fizika dela, potem res nima smisla, da se oglašate.

Zgodijo se povsem enake stvari, razlika je samo v tem, da je pri višjih hitrostih manj časa za ukrepanje, poti ustavljanja so daljše in posledice v primeru nesreče hujše. Nič več ali manj. Ta mit o prazni avtocesti pa pač sodi že med telepatske, ali vsaj vedeževalske sposobnosti, ki pa jih razen Solatka nihče nima.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

m0LN4r ::

cvalsr je izjavil:

Glede izjav o zmogljivosti in varnosti sodobnih avtomobilov - ja, hvalabogu. Omejitve hitrosti niso predpisane zaradi avtomobilov (ki bez problemov zmorejo dvakrat več kot je dovoljeno) ampak zaradi povprečnih voznikov. Od osemdesetletnikov do dvajsetletnih nestrpnih kretenov z očijevim beemvejem. Ja, divjaški kreteni, vaše pravice so omejene z njihovimi. Popolnoma enako pravico se imajo peljati po cesti lagodno, kot vi hitro (do omejitve!).
To bi ti celo verjel, ce bi napisal 20 let nazaj.

lufthammer je izjavil:


Ne, solatko že ves čas hoče dopovedati, da je prilagojena hitrost lahko tudi višja od predpisane. Kar seveda ne more biti. Hoče tudi dopovedati, da vožnja, hitrejša od omejitve, ni nevarnejša kot vožnja po omejitvi. Kar seveda spet ne more biti res.

Kaj se ti pa lahko pri 150 na prazni avtocesti zgodi, kar se ti pri 130 ne more? Še policija te pri miru pusti pri taki prekoračitvi. Če znaš pa samo po bremzi ob najmanjši oviri, je pa zate rešitev edino Pešhonda. Ne vem, kako ste eni zmogli narest izpit kjer se je treba držat omejitev tudi navzgor, zdaj se pa cijazite po avtocestah 80 na uro.

Drugače pa ja, dvakrat na leto (letos žal ne) se odpeljem na Nordschleife, odpeljem par krogov in pozabim za tisti dan na slovensko žalost.
Si ze bil na Salzburgringu? Kako je kaj tam?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

UganiKdo je izjavil:

Kaj pa pri 200, kaj pa pri 300 km/h? Če reveži ne razumete kako fizika dela, potem res nima smisla, da se oglašate.

Zgodijo se povsem enake stvari, razlika je samo v tem, da je pri višjih hitrostih manj časa za ukrepanje, poti ustavljanja so daljše in posledice v primeru nesreče hujše. Nič več ali manj. Ta mit o prazni avtocesti pa pač sodi že med telepatske, ali vsaj vedeževalske sposobnosti, ki pa jih razen Solatka nihče nima.
Danes spet dan, sem se peljal domov po AC z vklopljenim ACC na 170, 20km brez zatikanja. Vmes je bilo vsaj 5 nesrec, strmoglavil je en helikopter, macek je prevrnil rozo na hodniku in UganiKdo se je postavil med tem na trepalnice.

Salo na stran, celo prehitelo me je ene 10 vozil in jaz sem tudi nemoteno prehitel nekaj komadov, ki so se vozili ene 140.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

donvito ::

Kazni za prekoračitev hitrosti na avtocesti in hitri cesti, ki ima fizično ločeni smerni vozišči z najmanj po dvema prometnima pasovoma in odstavnim pasom ali odstavnimi nišami, kjer je največja dovoljena hitrost za osebna vozila 130 km/h oz. 110 km/h:

PREKORAČITEV HITROSTI* = GLOBA

vključno do 10 km/h = 40 EUR
nad 10 km/h do vključno 30 km/h = 80 EUR
nad 30 km/h do vključno 40 km/h = 160 EUR
nad 40 km/h do vključno 50 km/h = 250 EUR + 3 kazenske točke
nad 50 km/h do vključno 60 km/h = 500 EUR + 5 kazenskih točk
več kot 60 km/h = 1.200 EUR + 9 kazenskih točk

Boš frajer, ko dobiš pošto, upam.

matic492 ::

donvito je izjavil:

Kazni za prekoračitev hitrosti na avtocesti in hitri cesti, ki ima fizično ločeni smerni vozišči z najmanj po dvema prometnima pasovoma in odstavnim pasom ali odstavnimi nišami, kjer je največja dovoljena hitrost za osebna vozila 130 km/h oz. 110 km/h:

PREKORAČITEV HITROSTI* = GLOBA

vključno do 10 km/h = 40 EUR
nad 10 km/h do vključno 30 km/h = 80 EUR
nad 30 km/h do vključno 40 km/h = 160 EUR
nad 40 km/h do vključno 50 km/h = 250 EUR + 3 kazenske točke
nad 50 km/h do vključno 60 km/h = 500 EUR + 5 kazenskih točk
več kot 60 km/h = 1.200 EUR + 9 kazenskih točk

Boš frajer, ko dobiš pošto, upam.


Kako si ti to predstavljaš, da je kar za vsakim vogalom radar? Šansa da dobiš kazen pri 170 km/h na slovenskih avtocestah (ne obvoznici), je skoraj nična. (če bremzaš kjer so stacionarni radarji seveda)
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

UganiKdo ::

m0LN4r je izjavil:

UganiKdo je izjavil:

Kaj pa pri 200, kaj pa pri 300 km/h? Če reveži ne razumete kako fizika dela, potem res nima smisla, da se oglašate.

Zgodijo se povsem enake stvari, razlika je samo v tem, da je pri višjih hitrostih manj časa za ukrepanje, poti ustavljanja so daljše in posledice v primeru nesreče hujše. Nič več ali manj. Ta mit o prazni avtocesti pa pač sodi že med telepatske, ali vsaj vedeževalske sposobnosti, ki pa jih razen Solatka nihče nima.
Danes spet dan, sem se peljal domov po AC z vklopljenim ACC na 170, 20km brez zatikanja. Vmes je bilo vsaj 5 nesrec, strmoglavil je en helikopter, macek je prevrnil rozo na hodniku in UganiKdo se je postavil med tem na trepalnice.

Salo na stran, celo prehitelo me je ene 10 vozil in jaz sem tudi nemoteno prehitel nekaj komadov, ki so se vozili ene 140.


In? Da na ravni cesti zna vsaka opica na gas pritiskat smo ze davno ugotovili.

Mi je pa fascinantno kako nizek nivo samopodobe imate nekateri, da cutite potrebo da se kot kurji tatovi hvalite s tem kako ste pogumno krsili prometne prepise. Daj naslesnjic se varnostni pas odpni pa tri pire spi, medalija ti ne uide.

m0LN4r ::

In? Da na ravni cesti zna vsaka opica na gas pritiskat smo ze davno ugotovili.
Jaz nisem nic pritiskal, vse je lepo opravljala elektronika. Jaz sem samo nastavil potovalno hitrost :))
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::

donvito je izjavil:

Kazni za prekoračitev hitrosti na avtocesti in hitri cesti, ki ima fizično ločeni smerni vozišči z najmanj po dvema prometnima pasovoma in odstavnim pasom ali odstavnimi nišami, kjer je največja dovoljena hitrost za osebna vozila 130 km/h oz. 110 km/h:

PREKORAČITEV HITROSTI* = GLOBA

vključno do 10 km/h = 40 EUR
nad 10 km/h do vključno 30 km/h = 80 EUR
nad 30 km/h do vključno 40 km/h = 160 EUR
nad 40 km/h do vključno 50 km/h = 250 EUR + 3 kazenske točke
nad 50 km/h do vključno 60 km/h = 500 EUR + 5 kazenskih točk
več kot 60 km/h = 1.200 EUR + 9 kazenskih točk

Boš frajer, ko dobiš pošto, upam.
Nemcija je pa letos povecala kazni, so skoraj na slovenskem nivoju:
vključno do 10 km/h = 30 EUR prej 15
11 do 15 km/h = 50EUR prej 25
31 do 40 km/h = 160EUR - e tu smo na istem
41 - 50 km/h = 200Eur - e tu smo pa ze drazji, se ne splaca
51 - 60 km/h = 280Eur - tu smo ze skoraj duplo drazji
61 - 70 km/h = 480 - ti smo pa vec kot duplo drazji
No imajo pa se potem tudi nad 70 km/h, samo 680 EUR.

Na AC pa kjer ni omejitve pa kazni ne dobis. To je kr nekaj kilometrov AC.

Eno tocko dobis za +21 do 30, za vec pa samo 2 tocki in odvzem izpita za 1-2 mesca, da se malo ohladis. Seveda so kazni prilagojene povprecni placi tako kot prinas.
_______________
Avstrija: Tu se najbolj splaca voziti do +20 km/h, ker je kazen samo 30Eur. Torej izven naselja 120 lagano, radar te pa tudi ne dobi tako pogosto, da si ne bi mogel na vsake tolko privosciti.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

UganiKdo ::

m0LN4r je izjavil:

In? Da na ravni cesti zna vsaka opica na gas pritiskat smo ze davno ugotovili.
Jaz nisem nic pritiskal, vse je lepo opravljala elektronika. Jaz sem samo nastavil potovalno hitrost :))


kar naredi vso zadevo še toliko bolj žalostno.

solatko ::

GupeMn - Nevednežem je težko razlagati dve čisto različni kategoriji, ker jih vedno tlačite skupaj. Prilagojena hitrost in omejitev hitrosti nimata čisto nič skupnega, kot jabolka in cveki.
Zakaj koji kurac obračaš moje besede, nisme znižal hitrosti zato, da bi njega živciral, temveč zato, ker je bila ta hitrost tista, pri kateri bi zadaj vozeči, na razdalji, na kateri se mi je pri 70 nalimal na rit, lahko varno ustavil. Ti si bebo, ki o določenih zakonitostih prometa in varnosti, nima pojma, oziroma kot papiga ponavlja večinsko mnenje povprečnežev ali podpovprečenžev.

Dejstvo je, da tisti, ki vozimo s prilagojeno hitrostjo, se ne zaletimo nikoli, tisti, ki ne vozite tako, pri vsaki vožnji reskirate karambol, ne glede na hitrosti, s katero vozite. Ker večina voznikov ne pozna osnov prilagojene hitrosti, je pri več kot 60%-ih nesreč, krivda prav to, vendar pajaci, katerim ta kategorija ni jasna, to še vedno zamenjujete z omejitvijo hitrosti, ki pa je čista administrativna kategorija in nima z varnostjo nobene zveze, razen za trdobučneže vašega kova.

Solatko že leta propagira VOŽNJO S PRILAGOJENO HITROSTJO in s tem največno stopnjo varnosti, ki jo posameznik lahko naredi v prometu. Ne debatiram o hitrostih, omejitvah, neznanju, slabih avtomobilih, dobrih avtomobilih, slabem počutju,....... temveč o tem, da je potrebno hitrost vožnje, prilagoditi veliko faktorjem, med katerimi omejitve hitrosti, ne boste našli ne v fizikalnih, tehničnih, osebnostnih,...., merilih.
Solatko v momentu, ko mora na pot z vozilom, stori naslednje - vizuelno pregleda gume, očisti vozilo, če je slučajno parkiral pod drevesom s katerega pada jesenko listje ali sneg, ugasne mobilni telefon, v garmina vnese lokacijo, če gre na kak nov konec, v radiu ima SD kartico z glasbo (da ne brska med vožnjo po radiu), se skoncentrira na vožnjo in krene na pot. Vožnjo vedno prilagaja prometu, skrbi za dovolj veliko varnostno razdaljo in večinoma brez problemov pride na cilj.

V enem od postov, je nekdo napisal, da je solatko superman, ker je 100%-no skoncentriran na vožnjo, vi niste?
Za solatka je čisto vseeno, kakšno vozilo mu daš, tudi, če ima slabe zavore, bo varno prišel na cilj (do mehanika), saj bo vožnjo prilagodil slabim zavoram,.....
Delo krepa človeka

UganiKdo ::

V enem od postov, je nekdo napisal, da je solatko superman, ker je 100%-no skoncentriran na vožnjo, vi niste?

Zakaj spet lažeš? točno v tej temi si opisal situacijo ko nisi bil niti 5% zbran v prometu. Kar samo potrdi to kar vsi ostali vemo, da 100% zbranost ves čas ne obstaja in je samo plod dementnih možganov.

Za solatka je čisto vseeno, kakšno vozilo mu daš, tudi, če ima slabe zavore, bo varno prišel na cilj

ja, glede na lockdown DSO je slednje trenutno celo res.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

lufthammer ::

Si ze bil na Salzburgringu? Kako je kaj tam?

Enkrat sem bil, pa zastonj. So imeli eni Švicarji zakupljeno progo za cel dan. Bom pa šel enkrat peljat njihov ren avto - je pa mal drago, tam 300€ za tri kroge, še mal predavanja in varne vožnje. Bo treba probat.

GupeM ::

solatko je izjavil:

temveč zato, ker je bila ta hitrost tista, pri kateri bi zadaj vozeči, na razdalji, na kateri se mi je pri 70 nalimal na rit, lahko varno ustavil

Mogoče je isto počel tisti odličen voznik, ki je povzročil kolono, katero si srečeval pred vožnjo po travniku. A, ne, ne, to pa ne. Solatko ve, zakaj je on vozil tako počasi in se ni umaknil. Ker ni solatko in nima pojma, tako kot ga vsi ostali nimamo.

solatko je izjavil:

Dejstvo je, da tisti, ki vozimo s prilagojeno hitrostjo, se ne zaletimo nikoli, tisti, ki ne vozite tako, pri vsaki vožnji reskirate karambol, ne glede na hitrosti, s katero vozite.

Zdaj trdiš, da ne vozim s prilagojeno hitrostjo, ker ne grem čez omejetev. Seveda vozim s prilagojeno hitrostjo. ZNOTRAJ omejitve, kar sem za razliko od tebe sposoben. In ja, prilagojena hitrost je znotraj omejitve. Pogosto tudi nižja od omejitve.

solatko je izjavil:

V enem od postov, je nekdo napisal, da je solatko superman, ker je 100%-no skoncentriran na vožnjo, vi niste?

Seveda nismo. Tako kot tudi ti nisi. Že razmišljanje o tem, kako boš ujel zeleni val ni 100% osredotočenost na vožnjo.

Aja, pa tudi razmišljanje o tem, kako boš za ritopikom zapeljal na parkirišče, kjer ga boš okaral ni 100% osredotočenost na vožnjo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

mancini ::

solatko je izjavil:

GupeMn - Nevednežem je težko razlagati dve čisto različni kategoriji, ker jih vedno tlačite skupaj. Prilagojena hitrost in omejitev hitrosti nimata čisto nič skupnega, kot jabolka in cveki.
Zakaj koji kurac obračaš moje besede, nisme znižal hitrosti zato, da bi njega živciral, temveč zato, ker je bila ta hitrost tista, pri kateri bi zadaj vozeči, na razdalji, na kateri se mi je pri 70 nalimal na rit, lahko varno ustavil. Ti si bebo, ki o določenih zakonitostih prometa in varnosti, nima pojma, oziroma kot papiga ponavlja večinsko mnenje povprečnežev ali podpovprečenžev.

Dejstvo je, da tisti, ki vozimo s prilagojeno hitrostjo, se ne zaletimo nikoli, tisti, ki ne vozite tako, pri vsaki vožnji reskirate karambol, ne glede na hitrosti, s katero vozite. Ker večina voznikov ne pozna osnov prilagojene hitrosti, je pri več kot 60%-ih nesreč, krivda prav to, vendar pajaci, katerim ta kategorija ni jasna, to še vedno zamenjujete z omejitvijo hitrosti, ki pa je čista administrativna kategorija in nima z varnostjo nobene zveze, razen za trdobučneže vašega kova.

Solatko že leta propagira VOŽNJO S PRILAGOJENO HITROSTJO in s tem največno stopnjo varnosti, ki jo posameznik lahko naredi v prometu. Ne debatiram o hitrostih, omejitvah, neznanju, slabih avtomobilih, dobrih avtomobilih, slabem počutju,....... temveč o tem, da je potrebno hitrost vožnje, prilagoditi veliko faktorjem, med katerimi omejitve hitrosti, ne boste našli ne v fizikalnih, tehničnih, osebnostnih,...., merilih.
Solatko v momentu, ko mora na pot z vozilom, stori naslednje - vizuelno pregleda gume, očisti vozilo, če je slučajno parkiral pod drevesom s katerega pada jesenko listje ali sneg, ugasne mobilni telefon, v garmina vnese lokacijo, če gre na kak nov konec, v radiu ima SD kartico z glasbo (da ne brska med vožnjo po radiu), se skoncentrira na vožnjo in krene na pot. Vožnjo vedno prilagaja prometu, skrbi za dovolj veliko varnostno razdaljo in večinoma brez problemov pride na cilj.

V enem od postov, je nekdo napisal, da je solatko superman, ker je 100%-no skoncentriran na vožnjo, vi niste?
Za solatka je čisto vseeno, kakšno vozilo mu daš, tudi, če ima slabe zavore, bo varno prišel na cilj (do mehanika), saj bo vožnjo prilagodil slabim zavoram,.....


Spet napačno razlagaš, da bi se voznik ta tabo lahko varno zaustavil pri 20 ali 30, če je bil čisto za tabo (1-2). Ker velja razdalja ki jo prevoziš v 2 sekundah.
Tako da si naredil veliko neumnost, ko si zmanjšal iz 70 na 30, še vedno pa nisi dosegel tega, kar ves čas trdiš

solatko ::

UganiKdo - To je bilo enkrat in nikoli več in to z biciklom, torej sem se destruktivno obnašal in ne nevarno za druge. Poglej, če ti ne veš, kaj pomeni 100%-na zbranost na delo, ki ga opravljaš in, da v prometu dve sekundi nista enaki in, da sekunda nezbranosti, lahko pomeni razliko med življenjem in smrtjo. Če med opravljanjem dela ne moreš biti zbran, potem to ne delaj, saj mimogrede narediš kažin.

GupeM - Na mestni dvopasovnici se nimaš kam umaknit, da bi idiota spustil mimo, 100 pa tudi ne bom vozil, da bo model zadovoljen, v glavnem sem mu razložil, kaj počne narobe in zakaj sem hitrost znižal in upam, da bo nasvet v bodoče upošteval, hitrost pa sem zniževal čisto polahko, ne naenkrat z zaviranjem, enostavno sem spustil gas. Ne moreš primerjat oviranje prometa na lokalni cesti in ustvarjanje kolone, z idiotskim obmašanjem, ko ti na zgornji meji omejitve, nekdo pride na rit, da ne vidiš njegove registrske in še blenda, potem ob znižanju hitrosti pa je skoraj skuril hupo. Na njegovo srečo, modrih (kot po navadi) ni bilo blizu, saj bi z mojimi pripombami, dobil kar krepko vzgojno kazen.

Kje sem trdil, da ne voziš s prilagojeno hitrostjo, če prav ne vem kako, glede na to, da tega termina sploh ne poznaš in ga enačiš z omejitvijo hitrosti. Res je velikokrat je potrebno vozit pod omejitvijo, še vedno pa nisem videl argumenta, po katerem je prilagojena hitrost na prazni avtocesti, ki je višja od omejitve, kaj bolj nevarna, saj prilagojena hitrost, nikoli ni nevarna, če je, ni več prilagojena. Morda mi bo uspelo, čez pet let, nekaterim to razliko dopovedat.
Vse kar naštevaš, je še kako povezano z vožnjo, niti sem to naredil v jezi, niti razburjen (to je bil on), temveč zavestna odločitev, saj sem se hotel prepričat, kaj sem počel narobe, da je možakar ponorel.

mancini - Verjetno ima možakar neko metodo hitrega ustavljanja, da vozi pol metra za tistim pred seboj, tako pri 70, kot cel ćas nižanja hitrosti do cca 20 in posledica trčenja, je pri 20 lažja, kot pri 70. Umaknit se nisem imel kam in sem storil vse, da zaščitim sebe pred idiotom, ki ne ve, za kaj je potrebna varnostna razdalja in kakšna naj bi bila. Ti bi verjetno pognal na 100+, kar je precej pogosta navada na mariborskih štiripasovnicah.
Delo krepa človeka

GupeM ::

solatko je izjavil:

Kje sem trdil, da ne voziš s prilagojeno hitrostjo

Naj te citiram:

solatko je izjavil:

Dejstvo je, da tisti, ki vozimo s prilagojeno hitrostjo, se ne zaletimo nikoli, tisti, ki ne vozite tako, pri vsaki vožnji reskirate karambol, ne glede na hitrosti, s katero vozite.

Odgovarjal si direktno meni, torej si trdil da ne vozim tako.

solatko ::

GupeM - Saj ne veš,če voziš prilagojeno,če ne veš kako to izgleda. Ti voziš po predpisih in to večinoma samo po teh, ki predpisujejo omejitev hitrosti, ostalih, pa kot iz tvojih postov lahko izluščim, niti ne poznaš prav dobro, oziroma se ti ne zdijo pomembni.
Prva stvar je, da voziš zbrano - imaš telefon ugasnjen, si med vožnjo štimaš postaje, se obračaš k sopotniku, ko se med vožnjo pogovarjata, miriš otroke na zadnjem sedžu,......, med vožnjo razmišljaš od dogodkih, ki so se ti zgodili čez dan, voziš tudi, kadar nisi ravno pri volji, torej na silo, si vedno trezen in nikoli pod vplivom mamil, imaš vedno dovolj veliko varnostno razdaljo, parkiraš na zunanja in vzvratno ogledalo, se vedno umakneš hitrejšim ob prvi priložnosti,......, če si na katero koli trditev odgovoriš nikalno, ne voziš s prilagojeno hitrostjo.

Takoj, ko mešaš omejitev in prilagojeno hitrost, je to znak, da nimaš pojma, kaj to je.

Najmanj 10 inštruktorjev vožnje, mi je najprej dejalo, vozilo je potrebno ustavit, peljat ga ni problem samo na gas pritiskaš, potem smo šli naprej. Učili so me vrhunski inštruktorji vožnje, saj sem imel željo postati vrhunski voznik (ne na dirkaškem področju), testni voznik, voznik spremstva, voznik protokola, voznik VIP oseb pa me je pravi čas minilo, predvsem zaradi urnikov dela. Imel sem mladostno željo voziti vse, kar pride s tekočih trakov najboljšega. Bilo je lepo, predvsem pa izredno poučno in uporabno v vsakdanjem življenju, poklicna smer pa je šla v drugo smer in več kot 20 let sem dejansko preživel za volani, 20 pa na drugih področjih.
Delo krepa človeka

GupeM ::

solatko je izjavil:

GupeM - Saj ne veš,če voziš prilagojeno,če ne veš kako to izgleda. Ti voziš po predpisih in to večinoma samo po teh, ki predpisujejo omejitev hitrosti, ostalih, pa kot iz tvojih postov lahko izluščim, niti ne poznaš prav dobro, oziroma se ti ne zdijo pomembni.
Prva stvar je, da voziš zbrano - imaš telefon ugasnjen, si med vožnjo štimaš postaje, se obračaš k sopotniku, ko se med vožnjo pogovarjata, miriš otroke na zadnjem sedžu,......, med vožnjo razmišljaš od dogodkih, ki so se ti zgodili čez dan, voziš tudi, kadar nisi ravno pri volji, torej na silo, si vedno trezen in nikoli pod vplivom mamil, imaš vedno dovolj veliko varnostno razdaljo, parkiraš na zunanja in vzvratno ogledalo, se vedno umakneš hitrejšim ob prvi priložnosti,......, če si na katero koli trditev odgovoriš nikalno, ne voziš s prilagojeno hitrostjo.

Takoj, ko mešaš omejitev in prilagojeno hitrost, je to znak, da nimaš pojma, kaj to je.

Najmanj 10 inštruktorjev vožnje, mi je najprej dejalo, vozilo je potrebno ustavit, peljat ga ni problem samo na gas pritiskaš, potem smo šli naprej. Učili so me vrhunski inštruktorji vožnje, saj sem imel željo postati vrhunski voznik (ne na dirkaškem področju), testni voznik, voznik spremstva, voznik protokola, voznik VIP oseb pa me je pravi čas minilo, predvsem zaradi urnikov dela. Imel sem mladostno željo voziti vse, kar pride s tekočih trakov najboljšega. Bilo je lepo, predvsem pa izredno poučno in uporabno v vsakdanjem življenju, poklicna smer pa je šla v drugo smer in več kot 20 let sem dejansko preživel za volani, 20 pa na drugih področjih.

HAHAHAHAHA. Tebi ni več pomoči. Za tvojo famozno 100% zbranost se s sovoznikom SPLOH ne bi smel pogovarjati, saj ni variante, da si hkrati 100% zbran in se pogovarjaš s sovoznikom.
Med vožnjo si razmišljal o dogodku, ki se ti je zgodil nekaj sekund prej. Torej o tem, da ti nekdo vozi za ritjo, ti pa razmišljaš o tem kako ga boš napizdil na parkingu. Spet, tvoja famozna 100% zbranost pade v vodo.

In glede na tvoje pisanje, tudi ti nimaš pojma, kaj je to prilagojena hitrost. V tem primeru se z otrokom sploh nikoli ne bi smel voziti, saj sam dobro veš, da včasih pač razgrajajo. In če ti razgrajajo, spet ne moreš biti 100% zbran.

Je pa res, da si 100% nakladač, ki se zapleza z vsako naslednjo izmišljotino in/ali lažjo.

PikaPoka828 ::

donvito je izjavil:

Kazni za prekoračitev hitrosti na avtocesti in hitri cesti, ki ima fizično ločeni smerni vozišči z najmanj po dvema prometnima pasovoma in odstavnim pasom ali odstavnimi nišami, kjer je največja dovoljena hitrost za osebna vozila 130 km/h oz. 110 km/h:

PREKORAČITEV HITROSTI* = GLOBA

vključno do 10 km/h = 40 EUR
nad 10 km/h do vključno 30 km/h = 80 EUR
nad 30 km/h do vključno 40 km/h = 160 EUR
nad 40 km/h do vključno 50 km/h = 250 EUR + 3 kazenske točke
nad 50 km/h do vključno 60 km/h = 500 EUR + 5 kazenskih točk
več kot 60 km/h = 1.200 EUR + 9 kazenskih točk

Boš frajer, ko dobiš pošto, upam.


170km/h?
10% več kaže cagar avtu, smo na 153km/h, tako je bilo v preteklosti - zdaj ne vem :)
Toleranca pri policijskih radarjih, včasih je bila 10%, zdaj mislim da je 5km/h, lahko kdo potrdi?
Smo na 148km/h, 12 km/h imaš šev dobrem, če sem zgrešil pri cagarju, vem da kaže več, ne vem pa koliko.
80 EUR bo, če bo, če te ujame radar, polovička = 40 EUR, tok zapraviš za eno večerjo, glede na to da je koronatime, si par večerij že privarčeval :)

GupeM ::

Uf... Števci ponavadi ne kažejo 10 % več. Pri meni 138 po števcu pomeni 130 po GPS, pa kjerkoli drugje sme gledal, je bila razlika manjša kot pri meni. Če bi bilo 10 % bi pomenilo, da bi po števcu imel 143, za realnih 130 km/h. Je pa odvisno od tega, kakšne gume imaš gor, koliko obrabljene, ali so sploh homologirane za tvoj avto, ... Kakorkoli, števec nikoli ne sme kazati premalo, če uporabljaš predpisane pnevmatike.

Glede tolerance radarjev si preberi http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred... člen 54.

PikaPoka828 ::

Dobro vedeti, uporaben link.
Tukaj sem zasledil zelo različne ugotovitve: Števec v avtu - realen prikaz hitrosti?
Na nekem testu iz 2007 - siol portal, so zasledili da nobeno vozilo katerega so testirali ni imelo manjše napake od 4%.
Jaz imam takšno filozofijo, če peljem 144, je to OK, če pa kdaj potegnem na 175, me 40 eur ne bo pobralo.

Raptor F16 ::

Števci so kar točni. Tisto teorijo 10km/uro odstopanja furajo bizgeci, ki si nočejo priznat da kršijo zakon ampak raje ostale prepričujejo da delajo dobro.

Če že kršiš bodi vsaj tiho in ne delaj budale iz sebe ali pa imej jajca in se pohvali da ne jebeš sistema.

Dajte no... natančnost GPS-a je radij 5 metrov na odprtem.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

GupeM ::

Natančnost GPS-a je precej visoka, kadar merimo relativno konstantno hitrost. Pri nizkih hitrostih bo napaka seveda velika. Pri večjih bo manjša, saj tistih 5 metrov ne igra velike vloge pri 100 km/h, poleg tega ne skače teh 5 metrov kar tako malo levo, desno, naprej, nazaj. Tudi, če si na mestu, te bo v tem radiju nekaj metrov postopoma premikalo, ne pa kar naenkrat z enega konca na drugega. Večinoma pa kaže na 1 m natačno po mojih izkušnjah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

mirator ::

Na GPS meritev hitrosti se ne bi preveč zanašal. Prav gotovo so najbolj točne UZ meritve. Ampak, kakšen smisel se sploh ima pri zavestno prekoračeni hitrosti izgovarjati na točnost meritve. Pri prekoračitvi do 5 km/h te ne bo kaznoval noben policaj. Če te pa bo, bo teh 5 km/h povečanih še za napako števca in uradni pogrešek merilnega instrumenta (radarja, se pravi če si dobil kazen za 135 km/h, si dejansko vozil ca 146 km/h).

mancini ::

solatko je izjavil:


mancini - Verjetno ima možakar neko metodo hitrega ustavljanja, da vozi pol metra za tistim pred seboj, tako pri 70, kot cel ćas nižanja hitrosti do cca 20 in posledica trčenja, je pri 20 lažja, kot pri 70. Umaknit se nisem imel kam in sem storil vse, da zaščitim sebe pred idiotom, ki ne ve, za kaj je potrebna varnostna razdalja in kakšna naj bi bila. Ti bi verjetno pognal na 100+, kar je precej pogosta navada na mariborskih štiripasovnicah.


seveda nisi storil vsega, moral bi se umakniti na pločnik oz travnik

predi ::

Pa saj je pri drugih prevoznih sredstvih podobno. Na kolesarskih stezah in pločnikih zaradi pomanjkanja nadzora vlada še večji kaos kot na vozišču, ker tam se pa absolutno nikomur ne da urejati prometa, ne morejo pa tudi ne učinkovito avtomatizirati česarkoli v tem pogledu. Še manj pa se da polovičarjem spoštovati predpise, ker so posledice, ko gre kaj narobe, "zanemarljive".

B34ST ::

Jaz se bom še malo potrudil, ker prednosti je pa tudi precej. Drugi teden bom dobil zdravniško spričevalo, potem pa pošljem na sodišče.
Sem se vozil s sodelavcem in ti kao varni vozniki vozijo še slabše, hitrost je že 80, ker navadni avti tudi več ne gredo, saj med ovinki v klanec se moram še s svojim trudit da gre več kot 80. Ampak take vožnje po nasprotni strani vozišča čez ovinke pa še nisem videl, čeprav sem pa tja kdo malo seka, ampak nič tako kritičnega da bi prišel kar po nasprotnem pasu.
Pa zahajcano do konca, radio povsem potiho, oboje ravno kontra kot imam rad jaz. Ali pa enkrat sredi poletja, v avtu kot v savni, jaz ne vem kako imam lahko jaz vedno normalno temperaturo, zjutraj dam čez steklo senčnik, takoj ko prižgem avto prižgem še klimo in imam v 5s normalno temperaturo, ne rabiš nič zračit avta, ker s tem samo vlečeš noter vroč zrak. No ja, on bi ga moral prezračit, ampak kaj ko se vsi bojijo zraka, kaj šele da bi odpiral okno med vožnjo, če avto nima klime. Pa neke zgodnje ure. Ni ga čez to da greš lahko ob tisti uri kot se ti zljubi ter sproti nastavljaš gretje/hlajenje in glasnost radia kot ti paše, pa na USB daš lahko kar ti je všeč.

Za to bom pa kar nov odstavek napisal, kako vam rata obračat varnostne pasove, s katerimkoli sem se peljal, katerikoli služben avto sem vozil ali katerikoli rabljen avto sem kupil, ima tako. Verjemite da ne pridejo taki iz tovarne. Potem se moraš vozit pa s prekrižanim. Saj se da popravit, če se potrudiš, ampak boljše vprašanje je kako ti uspe med normalno uporabo obrnit kontra. No ja, na sovoznikovi strani se je res malo težje zapenjat, ampak tolk pa tut ne da bi lahko obrnil pas.

V glavnem, da mi tole uspe rešit sem zmagal, zdaj bo pot po AC in tole kar pišete mene ne skrbi niti malo. Po AC, če imaš 0 pik, lahko voziš komot do 180. To bi po vsej verjetnosti moral pasti na 80EUR, pa tudi če enkrat ali dvakrat dobiš za 3 pike ni nek problem.
Bolj kot pike so na AC največji problem tisti, ki uletavajo na levi pas brez smernika, to vem še jaz dobro, pa sem bil samo parkrat v življenju na AC. Izven AC sicer delajo podobno, najprej začnejo zavirati, potem pa zavijejo levo istočasno s smernikom, vmes verjetno še zaželijo srečo tistim, ki se lotijo prehitevat. Jaz sem tudi že, ampak sem se potem naučil da če nekdo zavira, moraš smatrati da zato da bo zavil levo in ne zato ker zmanjšuje hitrost pred omejitvijo.
i5-10600K | NH-D14 | MSI MAG Z490 TOMAHAWK | F4-3200C14D-16GVR @4000C14
ASUS DUAL RTX 3070 | ADATA XPG SX8200 Pro 2TB | 870 QVO 8TB | 2x WD Blue 4TB
Corsair 600T | Corsair AX760 | G413 | G403 | HP Pavilion Gaming 32

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: B34ST ()

solatko ::

mancini - Po proletarskih brigad proti Supernovi, na levem pasu ni pločnika ali travnika, sicer pa z bedaki se je težko resno pogovarjat.

maxon - Pametno, čim več takih, bo promet takoj bolj varen.:)
Delo krepa človeka

b3D_950 ::

Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

facepalm ::

Holy fck...

shadeX ::

Pff..

Škoda, ker solatko ni vozil črnega avta, bi znal preprečiti nesrečo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

matic492 ::

Če bi Solatko vozil črn avto, bi bil že 5 kilometrov naprej, ker bi imel višjo povprečno hitrost :))

(sorry Solatko, moral sem napisat hahahah) :))
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

donvito ::

Pa kaj za vraga je povozil kombi, saj na posnetku ne zgleda veliko, da ga je zasukalo in vrglo v črni avto? Je to odpadlo tistemu, ki je bil na odstavnemu?

b3D_950 ::

Poškodba na vozišču:
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

UganiKdo ::

shadeX je izjavil:

Pff..

Škoda, ker solatko ni vozil črnega avta, bi znal preprečiti nesrečo.


To je za solatarja mala malca, on bi že par kilometrov pred tem začutil, da je nekaj narobe s cestiščem.

GupeM ::

Glede na to, da se nič ne oglasi, me že skrbi, da je on vozil tisti črn avto.

Aja, ne. On bi rešil situacijo s prilagojeno hitrostjo in 101 % zbranostjo.

UganiKdo ::

Ne vem, ne vidim nobenega travnika zraven za pokosit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

Facebook dev ::

Dober voznik seveda vidi povsem jasno poskodovano cestisce 100 in vec metrov pred njim. Z rednim pogledom v vzratno ogledalo tudi opazis, da se temu poskodovanemu delu cestisca priblizuje tovornjak. Predvidis razne mozne situacije in ena izmed teh je tudi tale, ki se je nazalost zgodila. Poracunas trajektorijo kako se bo zvracal tovornjak. Reagiras ustrezno, pospesis in si resen.

Skoda da tale v crnem avtomobilu ni bil kompetenten voznik ...

Okej zdej pa malo resnosti. Kaj se ti zgodi, ce cez taksen del vozisca drvis s 180, 200 ali pa 300km/h in je cesta popolnoma prazna. Ne bi smelo biti problemov po mnenju nekaterih.
If you can't handle me at my worst,
you don't deserve me at my best.

GupeM ::

Facebook dev je izjavil:

Okej zdej pa malo resnosti. Kaj se ti zgodi, ce cez taksen del vozisca drvis s 180, 200 ali pa 300km/h in je cesta popolnoma prazna. Ne bi smelo biti problemov po mnenju nekaterih.

Nobenega problema. S svojo prilagojeno hitrostjo, 100 % zbranostjo in seveda nadnaravnimi refleksi zapelješ na travnik. Povsem enako, kot je voznik črnega avtomobila na posnetku.

Če pa se ti to ne zdi varno, ker je vendarle nekaj prepada, pa seveda zapelješ na nasprotni pas avtoceste. Tam so vozila namreč bolj počasna in če imaš srečo, ubiješ samo familijo s tremi otroki, sam pa preživiš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

mirator ::

GupeM je izjavil:

Glede na to, da se nič ne oglasi, me že skrbi, da je on vozil tisti črn avto.

Aja, ne. On bi rešil situacijo s prilagojeno hitrostjo in 101 % zbranostjo.

S te pa nekateri res obsedeni s @solatkotom. Ni čudno, da je v tej temi našel duševno hrano.
««
158 / 309
»»