» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
94 / 291
»»

St235 ::

solatko je izjavil:

Večina vas uporablja telefon med vožnjo, ne dajete smerokazov, ne veste zakaj so vzvratna ogledala, smerokaze takrat, ko se slučajno spomnite, na forumih pa se zavzemate za spoštovanje pravil.
Ko gledaš voznike, obvezno vsak drugi ima prislonjen telefon med vožnjo.

Hitrejša vožnja, če je še v sklopu prilagojene hitrosti sploh ni nevarna, uporabo in neuporabo vsega drugega, pa je večinoma povzročitelj vseh prometnih nesreč, poleg prekratke varnostne razdalje.


Daj preberi s cim se idiota hvalita preden spet pametujes v tri dni in vleces slaboumne zakljucke.

V zivljenju za volanom nisem uporabljam mobitela, pa mi zato ne pade na pamet, da bi vozil nad omejitvujo. Tako da ne vem od kje ti slaboumen zakljucek da ljudje ki vozijo po omejitvah krsijo ostale predpise. Da ne sodis slucajno po sebi?

ziga1990 ::

moje izkušnje z vožnjo po CPP so da te vsi prehitevajo kot da bi vozil pod omejitvijo, da ne omenim vožnjo za ritjo
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

K0l1br1 ::

Moje izkušnje pravijo nasprotno. Redko kdo v riti, kakšen pa tudi prehiti. V riti so večinoma takrat, ko se jim zdi, da imaš namen tekmovati z njimi. Ko hitro vidijo, da ga nimaš, da je histrost konstantna ali pa da se celo manjša, jih mine in gredo dalje.

solatko ::

Lakotnik29 - Govorim o obnašanju v prometu na splošno, saj nismo slepi. Nihče ne trdi, da je normalna vožnja čez omejitev, gre pač zato, da nekateri to delamo še vedno varno in kršimo en predpis, istočasno pa več ali manj uspešno pazimo na vse tiste, ki kršijo vsak dan, na vsakem km vožnje, vse mogoče predpise. Omejitev je pač več ali manj politična odločitev, vsa ostala pravila pa imajo malo več veze z varnostjo (seveda ne podpiram ukinitev vseh omejitev v prometu, samo nekatere so pri današnji opremljenosti vozil, prav smešne in vožnja malo čez ni niti slučajno bolj nevarna, kot telefoniranje med vožnjo, nedajanje smerokazov,.....).

K0l1br1 - Ničkolikokrat sprobano - Litija - LJ vožnja po omejitvi +5, morda prehitevanje kakšenga lokalca, drugače pa pripeljem kolono nekaj 10 vozil do prvega semaforja pri Šentjakobu, med vožno normalna varnostan razdalja med vozili.
Postojna - Črni kal vožnja med 90-110 niti enega prehitevanja, razen kakšni motoristi,
Domžale - Mozirje ali po stari cesti čez Trojane ali skozi Savinjsko dolino - 90+5 ni prehitevanj, seveda skozi naselja po omejitvi.
LJ - Velike Bloke - po kateri koli cesti omejitev +5 ni prehitevanj,.......
Delo krepa človeka

XLapse ::

včeraj zjutraj leteči policist ustavil HR Pula TIR/kamjon. Na avtobusni, zelo majhni. Nekaj je pisal policist , kaj pa nevem. Kamjon je še vedno na avtobusni postaji, že 2gi dan. Kaj bi lahko bilo to in zakaj stoji 2 dni? Pa na mikro avtobusni pred hišo.
alien technology

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: XLapse ()

KAVINSKY ::



Cev od plina.

Invictus ::

ziga1990 je izjavil:

moje izkušnje z vožnjo po CPP so da te vsi prehitevajo kot da bi vozil pod omejitvijo, da ne omenim vožnjo za ritjo

Ja, na navadnih cestah res. Ampak naj te prehiti. Raje take spuščam naprej...

Na avtocestah pa molim, da bi vsi vozili po predpisih, beri 130km/h... Pa žal ne.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

XLapse ::

KAVINSKY je izjavil:



Cev od plina.


Haha, saj ne rabiš skrivat da je Cammeo, itak zaposlujejo vsakega k pride. (bi komentiral enega iz tukaj ampak pustimo stat)

Invictus je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

moje izkušnje z vožnjo po CPP so da te vsi prehitevajo kot da bi vozil pod omejitvijo, da ne omenim vožnjo za ritjo

Ja, na navadnih cestah res. Ampak naj te prehiti. Raje take spuščam naprej...

Na avtocestah pa molim, da bi vsi vozili po predpisih, beri 130km/h... Pa žal ne.


Itak bomo kmalu police state, radarji povsod in avti k vozijo po omejitvah, tale divji zahod ne bo dolgo trajal. Ko sem vozil 2003 po celi sloveniji ni blo radarjev dosti, zdej jih je stokrat več naprimer. Čez 30 let pa bo čisto druga situacija, ne bo to norenje dolgo trajalo. Upoštevaj da tehnologija nori naprej in bodo plavi dobili tako da bodo imeli vse še več pod nadzorom.
alien technology

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: XLapse ()

solatko ::

Evo še en primer mladostniškega pritiskanja na gas

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

Za tiste, ki jih ne briga za varnost. Kdaj se bo država pobrigala za pravi poligon, kjer si bodo lahko taki, poceni pridobivali izkušnje, da bodo ob želji po hitri vožnji, to znali početi varno. Hvala sreči, da je odpeljal samo sebe.
Delo krepa človeka

St235 ::

solatko je izjavil:

Evo še en primer mladostniškega pritiskanja na gas

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

Za tiste, ki jih ne briga za varnost. Kdaj se bo država pobrigala za pravi poligon, kjer si bodo lahko taki, poceni pridobivali izkušnje, da bodo ob želji po hitri vožnji, to znali početi varno. Hvala sreči, da je odpeljal samo sebe.


Saj tale si je tudi domisljal da vozi varno. Dokler pac ni. Sindrom super voznika pac.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

XLapse ::

jo.. torej ko bi se bus rad vključil nazaj na cesto iz avtobusne, naj bi mu dal prednost right? Ker to sm danes naredil in un za mano se mu zmešalo prehitel obeh in začel piskat.
alien technology

facepalm ::

XLapse je izjavil:

jo.. torej ko bi se bus rad vključil nazaj na cesto iz avtobusne, naj bi mu dal prednost right? Ker to sm danes naredil in un za mano se mu zmešalo prehitel obeh in začel piskat.

Nisi dolzen, je pa kulturno:)

donvito ::

Ko da levi smernik, mu moraš dati prednost, dokler ima prižgane vse štiri, pa greš lahko mimo.

XLapse ::

donvito je izjavil:

Ko da levi smernik, mu moraš dati prednost, dokler ima prižgane vse štiri, pa greš lahko mimo.

je imel levi smernik in sem mu dal prednost. tistemu zadaj pa se zmešalo prehitel obeh in piskal... krneki. Pa še zadaj na busu je blo to pravilo prilepljeno.
alien technology

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: XLapse ()

facepalm ::

Tisto na busu je brezpredmetno. Glej na tisto zavajanje kot na reklamo, pa te ne bo zavedla.
V naselju ima naceloma bus prednost, vendar lahko starta le kadar se je voznik preprical, da to lahko varno stori. Ce pride do nesrece, ker ga voznik ni spustil, bo odgovarjal voznik avtobusa.

Torej, ce je bus dovolj dalec, da lahko varno zmanjsas hitrost/ustavis in da zmigavec, si se dolzen ustavit. Ampak ce se ne, on ne sme na cesto.

XLapse ::

a uni bedak prehiteval skor nesrečo naredu. nisem zadovoljen z njegovo reakcijo, vozil pa je nek star avto-
alien technology

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: XLapse ()

solatko ::

Lakotnik29 - To je razlika med tistimi, ki vozijo in tistimi, ki vozimo varno. Fant brez izkušenj pač zna pritiskat, ne zaveda pa se, da je potrebno v vsakem trenutku tudi varno ustavit.
Ko pridobiš izkušnje, predvsem o obnašanju vozila, se da tudi zelo hitro, peljat varno. Problem je v tem, da veliko voznikov vozi sila nevarno, tudi v območju omejitve, saj ne znajo vozit s prilagojeno hitrostjo.

In tale ni razmišljal o tem, da vozi varno, temveč samo o tem kako hiter je.
Delo krepa človeka

IL_DIAVOLO ::

Po avtocesti se da peljat krepko čez 150 in to varno. Da obrnes avto, moras biti ali pijan ali pa na telefonu. Ta hrvat ki se je zaletel v cestninsko postajo, je bil pod vplivom drog in se na telefonu.

solatko ::

IL_DIAVOLO - Na AC se da peljati tudi 300, kar je na gorenjski dokazal voznik, katerega ni mogel spremljat helikopter, ker je bil prehiter. Se pa komot obrneš v pravih razmerah pri 100, če delaš bedarije.
Delo krepa človeka

EnStot ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Po avtocesti se da peljat krepko čez 150 in to varno. ....

"Fizika ti nije baš neka jaka strana", bi rekli naši južni bratje.

St235 ::

solatko je izjavil:

Lakotnik29 - To je razlika med tistimi, ki vozijo in tistimi, ki vozimo varno. Fant brez izkušenj pač zna pritiskat, ne zaveda pa se, da je potrebno v vsakem trenutku tudi varno ustavit.
Ko pridobiš izkušnje, predvsem o obnašanju vozila, se da tudi zelo hitro, peljat varno. Problem je v tem, da veliko voznikov vozi sila nevarno, tudi v območju omejitve, saj ne znajo vozit s prilagojeno hitrostjo.

In tale ni razmišljal o tem, da vozi varno, temveč samo o tem kako hiter je.

To ti je kristalna krogla povedala kaj je razmisljal? Namrec ce samo ta forum pogledam si bolj kot ne vsi psihopati ki sistematično krsijo prometne predpise in kot opice pritiskajo na gas, domišljijo da to pocnejo varno.

solatko je izjavil:

IL_DIAVOLO - Na AC se da peljati tudi 300, kar je na gorenjski dokazal voznik, katerega ni mogel spremljat helikopter, ker je bil prehiter. Se pa komot obrneš v pravih razmerah pri 100, če delaš bedarije.

Rofl tocno o takih psihopatskij blodnjah, kot je varno in 300 km/h na javnih cestah govorim. Dokler si sposoben razmišljati tako neumno, pač ne bos nikoli varen voznik, pa ce se take pravljice prodajas.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Invictus ::

EnStot je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Po avtocesti se da peljat krepko čez 150 in to varno. ....

"Fizika ti nije baš neka jaka strana", bi rekli naši južni bratje.

Njim fizika ni jasna...

150 km/h v današnjih avtih ni nič posebnega. Normalna brzina. Ovira je edino šofer...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

IL_DIAVOLO ::

EnStot je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Po avtocesti se da peljat krepko čez 150 in to varno. ....

"Fizika ti nije baš neka jaka strana", bi rekli naši južni bratje.


Zdaj se pa razlozi, kaksna fizika te dejansko omejuje po ravni cesti, razen avta pred seboj?

Ce se vozi kolona pred teboj 150, na desni strani pa zabit pas. Kaj boš cincal 130 ali boš čimprej potegnil mimo? To ni čisto nič nevarnega, ampak popolnoma normalna praksa na avtocesti. Ne samo, da ni nevarno, kaj dejansko se lahko zgodi? Prileti sunek vetra in te obrne? :))

St235 ::

Zapelje pred tebe kamon z 80km/h medtem ko ti letis 150 in vec km/h mimo kolone.
Potem pa s sv. Petrom razpravljas kako varno si vozil in kaka krivica se ti je zgodila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Shegevara ::

Tako. To da ne povzročiš nesreče ko s 150 ali pa 200 divjaš po AC še ne pomeni, da varno voziš. Pomeni samo da imaš več sreče, kot pameti.
Mam tud jaz avto, v kerem se zares varno počutiš vozit pri velikih hitrostih. In ravno to je problem, sploh pri tistih, ki ta občutek lagodne vožnje pri 150kmh interpretirajo kot dejansko varno vožnjo.

Pri starih avtih je pri teh hitrosti vsaj bilo nekaj tresenja in slišal si ropotat motor, da si podzavestno vedel, da ni varno. V dobrem avtu pa lahko divjaš in se zdi vse obvladljivo, do trenutka, ko boš rabil na silo bremzat ali pa zavijat. Takrat seveda, ko bo prišel nek nesrečen splet okoliščin bojo pa itak vsi drugi krivi.

Invictus ::

St235 je izjavil:

Zapelje pred tebe kamon z 80km/h medtem ko ti letis 150 in vec km/h mimo kolone.
Potem pa s sv. Petrom razpravljas kako varno si vozil in kaka krivica se ti je zgodila.

Zato je pa varnostna razdalja.

Kamioni se tako ali tako ne bi smeli prehitevati med seboj, kar je prepovedano po celi zahodni Evropi...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

IL_DIAVOLO ::

Lakotnik kot Lakotnik, ko mu zmanjka argumentov. In tudi ce pride do tega, se ob primerni varnostni razdalji in pravocasni reakciji da hitro rešit. Ni to garantiran crash, daleč od tega.

scipascapa ::

Kamioni vsi gonijo 100+. In ja, prepoved prehitevanje bi morala biti tudi pri nas. Samo, kdo jih kontrolira, sveti Nikola?

Shegevara ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Lakotnik kot Lakotnik, ko mu zmanjka argumentov. In tudi ce pride do tega, se ob primerni varnostni razdalji in pravocasni reakciji da hitro rešit. Ni to garantiran crash, daleč od tega.


Bomo na tvoj grob potem napisali, da nisi bil ti kriv za nesrečo v kateri si umrl.

Invictus ::

scipascapa je izjavil:

Kamioni vsi gonijo 100+. In ja, prepoved prehitevanje bi morala biti tudi pri nas. Samo, kdo jih kontrolira, sveti Nikola?

Zadnjič so policaji oglobili enega Poljaka - kamiondžijo, ki je vozil s kamionom na prehitevalnem.

Pa so potem našli še cel kup drugih prekrškov, med drugim tudi fake tahometer...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

shadeX ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

In tudi ce pride do tega, se ob primerni varnostni razdalji in pravocasni reakciji da hitro rešit. Ni to garantiran crash, daleč od tega.


Kako primerni varnostni razdalji? Če si nekaj sto metrov zadaj in se ti kamion postavi na tvoj pas, potem maš čas. Kaj pa če v istem scenariju, kamion tebe spregleda, se postavi na tvoj pas ravno ko naj bi ti šel mimo njega?

Ja, je garantiran crash pa tudi če ti AI vozi avto in je njegova reakcija takojšnja. Avto pri taki hitrosti potrebuje 130m da se ustavi (vsaka dodatna sekunda, ki traja da pritisneš na pedal, to razdaljo še poveča).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

facepalm ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Lakotnik kot Lakotnik, ko mu zmanjka argumentov. In tudi ce pride do tega, se ob primerni varnostni razdalji in pravocasni reakciji da hitro rešit. Ni to garantiran crash, daleč od tega.

Kar ti on zeli dopovedat je, da imas pri 130kmph dosti vecje moznosti "popravit" napake drugih udelezencev v prometu kakor pri 150kmph.
Kdor tega ne razume mu ni pomoci. V prometu ni vse odvisno od tebe in tvojega avtomobila.

fikus_ ::

Na avtocesti se da varno peljati tudi 300 km/h, če . . ., če . . ., če . . . . In ravno ti ČE-ji znajo biti problematični, če npr. eden ni izpolnjen. Potem je rezultat lahko čisto drugačen od pričakovanega. Velja tudi pri 130 ali 100 km/h. Tu je razlika med neizkušenim in izkušenim voznikom, da se prilagaja razmeram na cesti. Zadostna varnostna razdalja med vozili pomaga rešiti marsikatero napako.

poweroff ::

St235 je izjavil:

Zapelje pred tebe kamon z 80km/h medtem ko ti letis 150 in vec km/h mimo kolone.
Potem pa s sv. Petrom razpravljas kako varno si vozil in kaka krivica se ti je zgodila.


V bistvu malenkost zavajaš.

Tudi 110 ni varno peljat. Zakaj ljudje peljejo na avtocestah celo 130?
sudo poweroff

AndrejO ::

facepalm je izjavil:

XLapse je izjavil:

jo.. torej ko bi se bus rad vključil nazaj na cesto iz avtobusne, naj bi mu dal prednost right? Ker to sm danes naredil in un za mano se mu zmešalo prehitel obeh in začel piskat.

Nisi dolzen, je pa kulturno:)

Prosim preberi in zapomni si Zakon o pravilih cestnega prometa.

2. odst. 91. čl. ZPrCP:
"Avtobusu je treba v naselju omogočiti speljevanje s postajališča, ko voznik to nakaže s predpisanim znakom. Da bi mu to omogočili, morajo drugi udeleženci cestnega prometa zmanjšati hitrost in, če je potrebno, tudi ustaviti. Voznik avtobusa sme dati znak, da bo odpeljal s postajališča, šele ko zapre vrata in je pripravljen za vključitev v cestni promet. V promet se sme vključiti le, če s tem ne ogroža drugih udeležencev cestnega prometa."

facepalm je izjavil:

Tisto na busu je brezpredmetno. Glej na tisto zavajanje kot na reklamo, pa te ne bo zavedla.
V naselju ima naceloma bus prednost, vendar lahko starta le kadar se je voznik preprical, da to lahko varno stori. Ce pride do nesrece, ker ga voznik ni spustil, bo odgovarjal voznik avtobusa.

Torej, ce je bus dovolj dalec, da lahko varno zmanjsas hitrost/ustavis in da zmigavec, si se dolzen ustavit. Ampak ce se ne, on ne sme na cesto.

Resno. Preberi si kaj piše v zakonu, preden začneš početi takšne. Saj je res, da te stane samo 40 EUR (polovička je 20) za to, da zaradi lastnega neznanja kažeš visok nivo nekulture, ampak ne rabiš pa naokoli trositi neumnosti in s tem še ostale vzpodbujati k prekrškom.

XLapse je izjavil:

jo.. torej ko bi se bus rad vključil nazaj na cesto iz avtobusne, naj bi mu dal prednost right? Ker to sm danes naredil in un za mano se mu zmešalo prehitel obeh in začel piskat.

Da, prav si naredil in "facepalm", ki je pokazal vse svoje človeške kvalitete, bi si zaslužil, da mu "inkasanti" nemudoma zaračunajo za eno dobro kosilo za dve osebi v postopku, ki bi zaradi počasnega preverjanja trajal najmanj 30 minut.

Ker se mu je očitno zelo mudilo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

facepalm ::

Seveda je ravnal prav. Zelel sem samo povedati, da avtobus nima absolutne prednosti, ko zapusca postajalisce. Ce se voznik avta na voziscu ne more varno ustaviti zaradi razlicnih okoliscin, gre lahko mimo. Zato se more bus prepricati da se je varno vkljucit na vozisce. Oz bolje povedano, zgleden voznik avtobusa se vkljucuje tako, kot da sploh nebi imel prednosti.
Sam pa vedno odstopim prednost vecjemu vozilu, kadar je to mozno.

shadeX ::

zgleden voznik avtobusa se vkljucuje tako, kot da sploh nebi imel prednosti.


A ma bejž. Sigurno ne bo bedak in dejansko speljal če se avti vozijo mimo in namerno povzročil nesrečo. To pravilo, da je obvezno ustavit avtobusu, ki se vključuje na glavno cesto se za voznika avtobusa ne spremeni popolnoma nič. Mu pa pomaga, ko se nekdo dejansko ustavi, da potem ta lahko varno spelje.

Tudi če voziš rešilca (na nujni vožnji), ne boš peljal v križišče, kjer sicer ne bi imel tisti trenutek prednosti, če vidiš da je možnost da te nekdo ni opazil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

AndrejO ::

facepalm je izjavil:

Seveda je ravnal prav. Zelel sem samo povedati, da avtobus nima absolutne prednosti, ko zapusca postajalisce. Ce se voznik avta na voziscu ne more varno ustaviti zaradi razlicnih okoliscin, gre lahko mimo. Zato se more bus prepricati da se je varno vkljucit na vozisce. Oz bolje povedano, zgleden voznik avtobusa se vkljucuje tako, kot da sploh nebi imel prednosti.
Sam pa vedno odstopim prednost vecjemu vozilu, kadar je to mozno.

Tisti trenutek, ko vključi smernik, da bo zapustil postajo, ima prednost. Kdor bi takrat lahko ustavil, pa tega ne stori, izsiljuje prednost. Kazen za prekršek je predpisana in ni stvar voznikove dobre volje.

"Absolutne prednosti" v zakonodaji ni. V praksi jo imajo betonske hruške in vlaki, katerim prednost izsiljujejo zgolj kandidati za darwinovo nagrado.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

solatko ::

Lakotnik29 - Nalašč te malo dražim, saj zase vem, da po 50+ letih udeležbe v prometu, lahko trdim, da sem varen voznik in še dodam, da sem varen zato, ker pazim predvsem nase, da pa to dosežem, moram vsak dan pazit na druge in popravljat njihove napake. Od sreče v prometu ni odvisno prav veliko, od prilagajanja hitrosti in načina vožnje razmeram pa praktično vse, malo je še predvidevanje podobnih situacij, ki si jih doživel in evo imaš zdravega, celega voznika različnih prometnih sredstev brez praske. Če to ni znaka dobrega voznika, oziroma previdnega udeleženca v prometu, potem mi ni jasno, kaj od ljudi pričakuješ.
Kamion ti lahko zapelje na prehitevalni pas tudi pri 110 in, če si ravno v štric z njim, nimaš storiti kaj drugega, kot, da greš skrajno levo in moliš, da bo pustil dovolj prostora, pri 150+ pa imaš več možnosti, da prideš mimo njega, preden ti zapre pot, še večjo možnost imaš pri 200+.
Varen si edino v postelji, pa začuda jih ravno v postelji največ umre, torej varen nisi nikjer in nikoli.

Ja, tudi 300+ je lahko varno, kar dokazujejo dirkači in, če si na avtocesti, do kamor vidiš, sam, ti cesta večinoma omogoča tudi tako hitrost - varno.

Invictus - 150+ z raznimi jajčki tipa polo, clio,... ni ravno varna hitrost, se pa vsekakor da peljati toliko.

Shegevara - Ugotovili so, da vozniki pri hitrostih nad 150, vozijo bolj skoncentrirano in ne uporabljajo drugih motečih stvari - telefon, radio, GPS, tako, da je vprašanje, kaj je bolj varno ali 110 in pisanje SMS-ov ali like-anje v FB, ali hitrejša vožnja s skoncentriranim voznikom.

facepalm - Zelo malo imaš možnosti popravljanja napak drugih tako pri 130, kot pri 150, razlika ni ravno velika, če ti neumnost naredi znotraj varnostne razdalje, je pa res, da, ko ti nekdo vleti na prehitevalni pas, ni potrebno ustavit, temveč znižat na njegovo hitrost, kar pa z dobrimi avtomobili ni nikakršen problem.
Delo krepa človeka

IL_DIAVOLO ::

Dejansko so avtobusni šoferji sila drzni vozniki in radi izsiljuje prednost. Vozniki tovornjakov so neprimerljivo bolj kulturni in previdni.

zmaugy ::

EnStot je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Po avtocesti se da peljat krepko čez 150 in to varno. ....

"Fizika ti nije baš neka jaka strana", bi rekli naši južni bratje.


Enih 800000 kilometrov narejnih na večinoma dolgih relacijah to potrjuje. Pa Autobahn, kjer je cesta velikokrat speljana manj optimalno kot naše avtoceste in velikokrat ni omejitve in ljudje peljejo krepko čez 150. Pa ni masovnega umiranja tam vsak dan, kot bi ga glede na naše in hrvaške paranoične omejitve lahko pričakoval.

St235 je izjavil:

Zapelje pred tebe kamon z 80km/h medtem ko ti letis 150 in vec km/h mimo kolone.
Potem pa s sv. Petrom razpravljas kako varno si vozil in kaka krivica se ti je zgodila.


Kamion se ne teleportira na prehitevalni pas. Takšna namera je vidna veliko prej, predno se zgodi, z žmigavcem ali brez.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Shegevara ::

Solatko, ti si res čudovit primer tega kaj je survivorship bias.

Ja tebi je uspelo divjat in ohranit glavo. Večina ostalih dirkačev bo pa slej ko prej enkrat odletela ven in oni se pa sigurno ne bodo petelinili tule na forumu.

Trupl0 ::

malo za šalo malo za res :S

Danes zjutraj grem iz južne obvoznice na zahodno in se na zahodno vključujem.
Vozim 100tko in dohitim na levi strani enega Espace al neko veliko garo od Lancie, ne vem točno.
Pridem skorajda vštric in zabremzam, saj ne smem prehitevati...
Ob tem mi talent zabremza in pospeši zabremza in pospeši in na koncu zabremza, da sem mogel tudi jaz bremzati, da ne bi bil v prekršku ( ga prehitel ).
Kar naenkrat sva oba imela kolono za seboj in okrog 50 na števcu.

On nakar pospeši, kaže "fakiče" in trobi ter proslavlja z eno roko kako me je...

Če bi ga pa prehitel bi me pa ujel, napisal kazen in dali v reportažo preverjeno kako prehitevajo

PS: kje bi dobil kakšno dobro kamero za v avto?
If you are going through Hell, keep going !

zmaugy ::

Vožnja 130 po avtocesti je neskončno dolgočasno in duhamorno opravilo. Tam nekje kot delo za tekočim trakom. Komaj čakam, da to prevzame AI ali pa da se vzpostavi učinkovitejši javni prevoz.
Prejšnji teden sem se peljal z vlakom cca 10 kilometrov. Prava sprostitev. Če bi bila z vlakom zagotovljena hitrost vsaj 100 km/h v povprečju, se v avto sploh ne vsedem več, ker je voziti po omejitvah in manj in pri tem ves čas biti pod komando počasnega, neodzivnega, SMS pišočega in poplesajočega butastega idiota spredaj, živa muka in dolgčas.

Shegevara ::

zmaugy je izjavil:

Vožnja 130 po avtocesti je neskončno dolgočasno in duhamorno opravilo. Tam nekje kot delo za tekočim trakom. Komaj čakam, da to prevzame AI ali pa da se vzpostavi učinkovitejši javni prevoz.
Prejšnji teden sem se peljal z vlakom cca 10 kilometrov. Prava sprostitev. Če bi bila z vlakom zagotovljena hitrost vsaj 100 km/h v povprečju, se v avto sploh ne vsedem več, ker je voziti po omejitvah in manj in pri tem ves čas biti pod komando počasnega, neodzivnega, SMS pišočega in poplesajočega butastega idiota spredaj, živa muka in dolgčas.


tempomat stari.
drugače se strinjam. AI+javni prevoz. Ni boljšga.

IL_DIAVOLO ::

Shegevara je izjavil:

Solatko, ti si res čudovit primer tega kaj je survivorship bias.

Ja tebi je uspelo divjat in ohranit glavo. Večina ostalih dirkačev bo pa slej ko prej enkrat odletela ven in oni se pa sigurno ne bodo petelinili tule na forumu.


Pa kako divjanje? Ti sploh veš kako izgleda da se peljes 150? Nič posebnega.

Niti se ne petelinimo, ker to je normalna hitrost. Če pa se ti v avto vsedes na pol posran, pa ni naš problem.

zmaugy ::

Shegevara je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Vožnja 130 po avtocesti je neskončno dolgočasno in duhamorno opravilo. Tam nekje kot delo za tekočim trakom. Komaj čakam, da to prevzame AI ali pa da se vzpostavi učinkovitejši javni prevoz.
Prejšnji teden sem se peljal z vlakom cca 10 kilometrov. Prava sprostitev. Če bi bila z vlakom zagotovljena hitrost vsaj 100 km/h v povprečju, se v avto sploh ne vsedem več, ker je voziti po omejitvah in manj in pri tem ves čas biti pod komando počasnega, neodzivnega, SMS pišočega in poplesajočega butastega idiota spredaj, živa muka in dolgčas.


tempomat stari.
drugače se strinjam. AI+javni prevoz. Ni boljšga.


Tempomat na AC je tko tko, če je gost promet, moraš še vedno po gasu stiskat, drugače obstaneš na desnem pasu za kamioni. Če ni gost promet in je dolga pot, se ti lahko začne dremat, ker avto naredi skoraj vse sam.
Je pa precej uporaben na običajni cesti, ko se zalima na varnostni razdalji za tistega spredaj in moraš samo volan držat. Malo sem pozabil na tempomat zadnje čase...

mirator ::

Ni moja stvar, ampak mislim, da bi temo lahko zaklenili, ker že nekaj časa ni nobenih svežih idej o talentih na cesti pa tudi ne o talentih v tej temi. Se mi pa res zdi, da nekateri nakladate, ker nimate kaj drugega početi.

Shegevara ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Pa kako divjanje? Ti sploh veš kako izgleda da se peljes 150? Nič posebnega.

Niti se ne petelinimo, ker to je normalna hitrost. Če pa se ti v avto vsedes na pol posran, pa ni naš problem.


Prosim te, da greš na dirkališče po svoji izbiri pa si tam daj duška in poženi to svojo gajbo kolikor ti da duška, na cesti pa ti ni treba noret in tule govorit da je to itak normalno (ker "jaz tako počnem in sem jaz tako rekel")

shadeX ::

mirator je izjavil:

Ni moja stvar, ampak mislim, da bi temo lahko zaklenili, ker že nekaj časa ni nobenih svežih idej o talentih na cesti pa tudi ne o talentih v tej temi. Se mi pa res zdi, da nekateri nakladate, ker nimate kaj drugega početi.


Talenti se javljajo v tej temi skoraj vsak dan. Istočasno vedno poteka razprava o varnosti v prometu. Zakaj bi tole zaklepal?
««
94 / 291
»»