» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
19 / 294
»»

bambam20 ::

p1nky je izjavil:

Če vidiš situacijo kot je na sliki, mamco ustaviš in ji poveš, da vozi v napačno smer in je spregledala prometni znak. Jaz bi ji še avto pomagal obrniti v pravo smer. Vse je v kulturi ljudi. Jo premoremo. Glede na večino komentarjev zelo malo ljudi. Tudi vi boste nekoč stari.



Vzameš telefon, poslikaš in podaš prijavo na policijo. Takšna oseba je skrajno nevarna za promet, saj ne pozna osnov vožnje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Utk ::

Ne vem, kako je lahko normalno, da ena oseba zaustavlja veliko več drugih oseb (tudi po 10 in več avtomobilov se nabere zadaj)

To seveda ni normalno.

vsi mirno izgubljamo čas in živce, ker ne nam ne da jajcat 60

To tudi ni normalno. Če imaš tako rahle živce, naredi kaj na tem. Če služiš 100 evrov na minuto menda ne bo problem dat kaj od tega psihiatru.

Takšna oseba je skrajno nevarna za promet, saj ne pozna osnov vožnje.

Tolk jih vsak pozna, kako in zakaj se je tam znašla je pa druga stvar.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

p1nky ::

ah, potem bi lahko slikala non-stop. Če je dvopasovnica tega ne opaziš, če je pa samo 1 pas pa hitro. Potem pa še kamijoni, ki poleg tega, da so počasni in tudi zelo počasi speljujejo, še uničujejo ceste, da so vse luknjaste, kar potem spet mi plačujemo.
Zaenkrat mi je to še najboljši recept, da prehitim, če lahko, pa se mi s tem vsaj ni potrebno več ukvarjat. Tako da sem sedaj tudi bolj kulturen voznik zaradi tega, ker priznam, da mi je prej marsikdaj počil živec, kar pač ni dobro za nikogar.

bambam20 ::

Utk je izjavil:


Tolk jih vsak pozna, kako in zakaj se je tam znašla je pa druga stvar.



Mene ne zanima zakaj se je tam našla. Kršila je zakon in takšna kršitev kot je vožnja v napačno smet je resna zadeva, ki jo mora obravnavat varnostni organ.


Kolikokrat se ti je zgodilo, da si spregledal znak za prepoved vožnje ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Utk ::

Kako naj vem kolikokrat sem ga SPREGLEDAL? Tega ne veš niti ti zase. Če bi vedel, ga očitno ne bi SPREGLEDAL.
Lahko tudi rečem, da ga nisem še nikoli, pa to vseeno ne pomeni, da se še nisem vozil tam, kjer se ne bi smel.

Mare2 ::

bambam20 je izjavil:

Samo napisal ti je, glede na vse bedarije, ki si jih spisal, da si revež v razmišljanju in dejanjih v prometu.


Dotični je hotel samo vzbutit pozornost, kot na cesti. Na forumu so mu trije nasedli in pokomentirali njegove blodnje.

Heavy ::

Danes dobim enega romuna v panameri s. Vozi vsaj 180, smernik vžgan in blenda na prehitevalnem. Ga pa dohitim čez par km, ker je obstal v gneči, živčno je blendal nekemu dusterju, naj se magično umakne pod prikolico šleparja. Pred ljubljano ob 7:30.

Pa začnem še jaz njemu blendat. Dečku ni bilo to všeč, ampak vsaj vitreksa nisem nič danes porabil :))
#TeamFelix

Invictus ::

IL_DIAVOLO je izjavil:


Tudi ti bos nekoc star, bedak narcisoidni.

Oba bi vaju moral sklofutat na licu mesta.

Ti stari so resen problem. Izpit do 80 leta. Kdo je tu nor. Večina se še uscat ne more več, ne d poščije pol skrtea, kaj šele da bi vozila avto.

Po 65 letu bi morali imeti preizkus znanja na cesti. na 5 let. Po 75 letu vsako leto.

Večina jih ima manj kot 5000km letno. To ni dovolj za minimalen standard vožnje. Preprosto jim manjka kilometrine. In s tem zmožnost zaznavanja okolja in refleksi.

Sam težim mojim staršem naj naredita vsak teden daljšo furo. In jo. Zaenkrat jima gre še O.K. Ko jima ne bo šlo, jima bom povedal, da naj si plačata taksi. Ali pa jih bom jaz vozil.

In ja, tudi mi bomo stari. Samo to ne opravičuje sranja, ki ga stari delajo na cesti.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

feryz ::

Heavy je izjavil:

Danes dobim enega romuna v panameri s. Vozi vsaj 180, smernik vžgan in blenda na prehitevalnem. Ga pa dohitim čez par km, ker je obstal v gneči, živčno je blendal nekemu dusterju, naj se magično umakne pod prikolico šleparja. Pred ljubljano ob 7:30.

Pa začnem še jaz njemu blendat. Dečku ni bilo to všeč, ampak vsaj vitreksa nisem nič danes porabil :))
Zdaj si pa ti glavni!?
Samo dokazal si, da si na njegovem nivoju. Kaj uporabiš kot izgovor za blendanje (razen če ne gre za opozarjanje na nevarnost), je popolnoma brezpredmetno.
Zgoraj omenejno pravilo, "zob za zob", všteto.

edi45 ::

feryz je izjavil:

Heavy je izjavil:

Danes dobim enega romuna v panameri s. Vozi vsaj 180, smernik vžgan in blenda na prehitevalnem. Ga pa dohitim čez par km, ker je obstal v gneči, živčno je blendal nekemu dusterju, naj se magično umakne pod prikolico šleparja. Pred ljubljano ob 7:30.

Pa začnem še jaz njemu blendat. Dečku ni bilo to všeč, ampak vsaj vitreksa nisem nič danes porabil :))
Zdaj si pa ti glavni!?
Samo dokazal si, da si na njegovem nivoju. Kaj uporabiš kot izgovor za blendanje (razen če ne gre za opozarjanje na nevarnost), je popolnoma brezpredmetno.
Zgoraj omenejno pravilo, "zob za zob", všteto.


Ne zastopim enih ko nekaj pametujete in se delate kot da ste svetniki..pac mu je vrnil malo da vidi romun kak je to fajn ko se ti nekdo lepi na rit in blenda..kot da nisi nikoli sam nobenmu poblendal al kaj?? Tudi sam blendam ostalim, kateri se nocejo umaknit na AC iz prehitevalnega na vozni pas ko ni nobenga na voznem ampak vseeno dela zastoj ko se vlece ko megla po prehitevalnem, ali pa ko vidim kaksnega reveza z halogenkami, ki ima luči obrjene v nebo al pa stekla čisto motna da blešči da neveš če ma dolge ali ne, pa če mi nazaj spusti dolge ga pa jaz zaslepim z svojimi xenonkami. Zaradi tega res nisi slab voznik oz slab clovek ce blendas tu pa tam, niti slabih zivcev. Eni ste res preobcutljivi. Vam nekdo poblenda, ker ovirate promet na AC pa se jočete potem po forumu en teden da vam je en zlobni stric poblendal na AC..oh nooo:O :'(

Heavy ::

feryz je izjavil:

Samo dokazal si, da si na njegovem nivoju.


To je bil poanta tega početja, mu pokazati kakšen je njegov nivo. In ironično, da mu ni bil všeč.
#TeamFelix

predi ::

Invictus je izjavil:

Po 65 letu bi morali imeti preizkus znanja na cesti. na 5 let. Po 75 letu vsako leto.

IMHO bi se ti preizkusi morali začeti takoj po pridobitvi izpita. Vsakih pet let. Situacija na Balkanu to zahteva. Da je temu tako pa lahko dokažemo kar z določenimi komentarji v tej temi.

m0LN4r ::

David83 je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Al pa se kolesar zabije v avto :O

David83 je izjavil:

Prekleti stari ljudje ej, vsem jim bi bilo treba izpite pobrat!
Danes okoli 12h ure pred Celjem na avtocesti.
Prvo kot prvo kolono naredi ko prehiteva 3 tovornjake in se vzporedno pelje z njimi, potem se noče umaknit, ko mu blendam pa še upa na zavoro stisnit, takrat sem mu že plozal kolega pa sredinca kazal čez okno. Naletimo še na nekega romuna z kombijem na voznem pasu in sta se par minut vzporedno vozla in stari je skoz gledal nazaj v ogledalo, tako da na koncu nam ni druga preostalo kot da smo trije avti šli mimo po odstavnem pasu in en kolega z audijem se pred starega vrinil in na zavoro da se je posral verjetno. Prekleti narod brez obrazni nič več spoštovanja ni do svete trojice(audi bmw mercedes), ko vidiš boljši avto za sabo(sploh če ima angel eyes;) ) pa če vidiš da se mu mudi pa ti že blenda pa čist po levi vozi, normalno da se boš umaknil ali pa vsaj po gasu dal da prehitiš nekoga na voznem pasu da se lahko vrneš na desni pas, če se mogoče trenutno ne moreš. GROZA


Bogi, koliko minut si pa izgubil ? Nam zaupas se svojo reg. tablico za vsak slucaj, da te spustim naprej?


Ogromno časa in še več živcev. Ni treba, kak vidiš črnega BMW-ja sploh če je 7 serija se preprosto umakni na vozni pas med navadne smrtnike:) Ker folk se ne zaveda, kdo vozi takšen avto nima dosti prostega časa(posel itd) in posledično čas je denar in s tem ko se jajčkam 100 po prehitevalnem pasu, zgubljam čas torej zgubljam denar!! Naj rajši se seveda vozim v Nemčijo sploh na predelih kjer ni omejitve, tam glih pride do izraza takšen avto z 400 konji, ko ga stisneš do blokade-260km/h in sploh nimaš občutka da se voziš nad 200kmh. Pri nas pa zelo zelo poredko da uspem priti vsaj do 240, edino če grem na pot sred tedna ponoči.:(

Nevem kaksen avto je to, pac neko stirikolesno vozilo, kjer je voznik pod stresom ocitno.
Mamo pocivalisca, kjer si lahk spocijes, tako da izkoristi priloznost, pa se zastonj so.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::

edi45 je izjavil:

feryz je izjavil:

Heavy je izjavil:

Danes dobim enega romuna v panameri s. Vozi vsaj 180, smernik vžgan in blenda na prehitevalnem. Ga pa dohitim čez par km, ker je obstal v gneči, živčno je blendal nekemu dusterju, naj se magično umakne pod prikolico šleparja. Pred ljubljano ob 7:30.

Pa začnem še jaz njemu blendat. Dečku ni bilo to všeč, ampak vsaj vitreksa nisem nič danes porabil :))
Zdaj si pa ti glavni!?
Samo dokazal si, da si na njegovem nivoju. Kaj uporabiš kot izgovor za blendanje (razen če ne gre za opozarjanje na nevarnost), je popolnoma brezpredmetno.
Zgoraj omenejno pravilo, "zob za zob", všteto.


Ne zastopim enih ko nekaj pametujete in se delate kot da ste svetniki..pac mu je vrnil malo da vidi romun kak je to fajn ko se ti nekdo lepi na rit in blenda..kot da nisi nikoli sam nobenmu poblendal al kaj?? Tudi sam blendam ostalim, kateri se nocejo umaknit na AC iz prehitevalnega na vozni pas ko ni nobenga na voznem ampak vseeno dela zastoj ko se vlece ko megla po prehitevalnem, ali pa ko vidim kaksnega reveza z halogenkami, ki ima luči obrjene v nebo al pa stekla čisto motna da blešči da neveš če ma dolge ali ne, pa če mi nazaj spusti dolge ga pa jaz zaslepim z svojimi xenonkami. Zaradi tega res nisi slab voznik oz slab clovek ce blendas tu pa tam, niti slabih zivcev. Eni ste res preobcutljivi. Vam nekdo poblenda, ker ovirate promet na AC pa se jočete potem po forumu en teden da vam je en zlobni stric poblendal na AC..oh nooo:O :'(

Jaz imam zatemnjeno ogledalo in soncna ocala, blendajo lahk dokler rocice ne zlomijo
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

St235 ::

Heavy je izjavil:

feryz je izjavil:

Samo dokazal si, da si na njegovem nivoju.


To je bil poanta tega početja, mu pokazati kakšen je njegov nivo. In ironično, da mu ni bil všeč.


“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.”

― Mark Twain

Zelo dobro opiše pomilovanja vredno početje, ki ga omenjaš.

Ne zastopim enih ko nekaj pametujete in se delate kot da ste svetniki..pac mu je vrnil malo da vidi romun kak je to fajn ko se ti nekdo lepi na rit in blenda..kot da nisi nikoli sam nobenmu poblendal al kaj??

nope, nikoli nisem čutil nobene potrebe, da bi ostale udeležence opozarjal na njihove napake ali dokazoval svojo superiornost. Zato imam forum.

tega res nisi slab voznik oz slab clovek ce blendas tu pa tam, niti slabih zivcev.

Nedvomno si slabši voznik in imaš slabše živce, kot nekdo, ki takšnih izpadov nima.

ki ima luči obrjene v nebo al pa stekla čisto motna da blešči da neveš če ma dolge ali ne, pa če mi nazaj spusti dolge ga pa jaz zaslepim z svojimi xenonkami.

Dumb meets dumber.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

edi45 ::

St235 je izjavil:

Heavy je izjavil:

feryz je izjavil:

Samo dokazal si, da si na njegovem nivoju.


To je bil poanta tega početja, mu pokazati kakšen je njegov nivo. In ironično, da mu ni bil všeč.


“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.”

― Mark Twain

Zelo dobro opiše pomilovanja vredno početje, ki ga omenjaš.

Ne zastopim enih ko nekaj pametujete in se delate kot da ste svetniki..pac mu je vrnil malo da vidi romun kak je to fajn ko se ti nekdo lepi na rit in blenda..kot da nisi nikoli sam nobenmu poblendal al kaj??

nope, nikoli nisem čutil nobene potrebe, da bi ostale udeležence opozarjal na njihove napake ali dokazoval svojo superiornost. Zato imam forum.

tega res nisi slab voznik oz slab clovek ce blendas tu pa tam, niti slabih zivcev.

Nedvomno si slabši voznik in imaš slabše živce, kot nekdo, ki takšnih izpadov nima.

ki ima luči obrjene v nebo al pa stekla čisto motna da blešči da neveš če ma dolge ali ne, pa če mi nazaj spusti dolge ga pa jaz zaslepim z svojimi xenonkami.

Dumb meets dumber.


Vi vsi ki ste jezni, ste slabi vozniki in jokate po forumih ker ste pi*ke po domace receno in ne upate opozorit ostale na njihove napake

Mare2 ::

Heavy je izjavil:

feryz je izjavil:

Samo dokazal si, da si na njegovem nivoju.


To je bil poanta tega početja, mu pokazati kakšen je njegov nivo. In ironično, da mu ni bil všeč.

Heavy. Po mojem si falil. On se je čudil, kako to, da mu nisi še na vse kriplje trobil. :)

Heavy ::

Mare2 je izjavil:

Heavy. Po mojem si falil. On se je čudil, kako to, da mu nisi še na vse kriplje trobil. :)


Jaz sem mu samo ogledalo nastavljal.

Sem pa sedaj dobil idejo. Za nalašč bom hodil parkirat na mesta za invalide, tako ne bodo upali zdravi vozniki hoditi tja parkirati!
#TeamFelix

St235 ::

edi45 je izjavil:

St235 je izjavil:

Heavy je izjavil:

feryz je izjavil:

Samo dokazal si, da si na njegovem nivoju.


To je bil poanta tega početja, mu pokazati kakšen je njegov nivo. In ironično, da mu ni bil všeč.


“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.”

― Mark Twain

Zelo dobro opiše pomilovanja vredno početje, ki ga omenjaš.

Ne zastopim enih ko nekaj pametujete in se delate kot da ste svetniki..pac mu je vrnil malo da vidi romun kak je to fajn ko se ti nekdo lepi na rit in blenda..kot da nisi nikoli sam nobenmu poblendal al kaj??

nope, nikoli nisem čutil nobene potrebe, da bi ostale udeležence opozarjal na njihove napake ali dokazoval svojo superiornost. Zato imam forum.

tega res nisi slab voznik oz slab clovek ce blendas tu pa tam, niti slabih zivcev.

Nedvomno si slabši voznik in imaš slabše živce, kot nekdo, ki takšnih izpadov nima.

ki ima luči obrjene v nebo al pa stekla čisto motna da blešči da neveš če ma dolge ali ne, pa če mi nazaj spusti dolge ga pa jaz zaslepim z svojimi xenonkami.

Dumb meets dumber.


Vi vsi ki ste jezni, ste slabi vozniki in jokate po forumih ker ste pi*ke po domace receno in ne upate opozorit ostale na njihove napake


ROFL, si opazil ironijo v uporabi besede jezen? Greš zdaj še malo poblendat ostalim sovoznikom, da ne bo ego preveč trpel?

IL_DIAVOLO ::

Danes sem ugotovil, da pospesevanje skozi ovinke prakticno izboljsa oprijem na snegu oz. ti bistveno manj spodnasa zadek. Tako da, ko zacne spodnasat zadek, po gasu :)

facepalm ::

imas mogoce zanic zadnje gume? namrec pospesevanje v ovinku na spolzki podlagi ni pametno pri avtu na prednji pogon, ker pride do podkrmarjenja.
ne spomnim se, kdaj mi je nazadnje (nehote) zdrsnil zadnji del avta.
se pa drzim "pravila", da gredo slabse gume na prednjo os.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

IL_DIAVOLO ::

Vsak avto bo zdrsnil ob neprimerni hitrosti lol

Govorim o voznji v snegu seveda :)

Zgodovina sprememb…

facepalm ::

to ze, ampak bi rekel, da bo pri (predvidevam) Golfu, prej zdrsnil prednji del, kakor zadnji.
razen v primeru, ce gres v ovinek v previsoki prestavi.
se to, da si priporocal pospesevanje v ovinku, lahko koncas v jarku. point je vzdrzevanje enakomerne hitrosti v ovinku. hitrost pa prilagodimo se pred zavojem in sam zavoj odpeljemo z enakomernim gasom in z enakomernim zavijanjem volana.
alernativa pa je, da priletis rahlo prehitro v ovinek, zasukas volan in trznes rocno zavoro in nato ravnas vozilo. ali pa dejansko pospesuje v ovinku in podkrmarjenje uravnavas z gasom.

IL_DIAVOLO ::

Prednji del se mi nikoli ni zdrsnil, vedno zadnji. Zato gas pride toliko do izraza imo.

krneki0001 ::

Pol se pa po snegu še nisi dovolj hitro peljal.

IL_DIAVOLO ::

Ali pa je avto tako superioren ;)

borisk ::

ne, fura 1.0 mašinco s tremi cilindri, pa ima prazn motorni prostor...

facepalm ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ali pa je avto tako superioren ;)

raje preveri zadnje gume in podvozje. vemo da je VW superioren ampak dvomim, da bi designirali tako nevaren avto. verjemi, da noces imet nepredvidljivega zadnjega konca. vozilo na prednji pogon se lazje obvlada ce zdrsnejo prednja kolesa, kot pa zadnja.

Utk ::

Če ti zdrsne zadnji del moraš dat malo gasa ja, samo ne pretirano, da ga uloviš. Je pa tudi res, da ti zadnji konec zdrsne, ker si že prej preveč gasa pritiskal.
Če ti prvi konc še nikoli ni šel naravnost ko si zavil v snegu ali na ledu, se pa pač počasi voziš. Sej nič narobe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

springfield ::

facepalm je izjavil:


vozilo na prednji pogon se lazje obvlada ce zdrsnejo prednja kolesa, kot pa zadnja.

To pa ne bo drzalo. Dokler imas ti oprijem s sprednjim delom, bos zadek hitro ulovil. Malo pospesit, malo volan obrnit kontra in ti bo zravnalo avto. Ce pa zgubis sprednji del, pa imas samo bremze.

St235 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ali pa je ego tako superioren ;)

there, fixed.

krneki0001 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ali pa je avto tako superioren ;)


Ti ne veš kaj je avto. Golf to ni. :))

shadeX ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Danes sem ugotovil, da pospesevanje skozi ovinke prakticno izboljsa oprijem na snegu oz. ti bistveno manj spodnasa zadek. Tako da, ko zacne spodnasat zadek, po gasu :)


Me veseli, da si se oglasil v namenski temi. Sporoči še kakšno svojo dogodivščino, ko boš imel čas :)

facepalm ::

vozilo na prednji pogon se lazje obvlada ce zdrsnejo prednja kolesa, kot pa zadnja.
To pa ne bo drzalo. Dokler imas ti oprijem s sprednjim delom, bos zadek hitro ulovil. Malo pospesit, malo volan obrnit kontra in ti bo zravnalo avto. Ce pa zgubis sprednji del, pa imas samo bremze.
prednji del lovis lahko z bremzami, volanom, gasom in sklopko (ce je pogon spredaj). ce ti nepricakovano zdrsne zadnji del, si pa lahko v trenutku obrnjen za 90 stopinj, se preden se sploh zavedas kaj se je zgodilo. in nato sledi lovljenje vozila z volanom in gasom (ali pa sklopko). to se mi je nekoc zgodilo na avtu pri cca 30kmph in nisem vedel, da ima zanic zadnje gume. na kroznem, namesto it ravno, ga je v trenutku obrnilo proti prvemu izhodu. nato sen ga lovil kot idiot levo, desno, levo, desno. za prednji konec pa sploh niti ne trzam vec ce zdrsne, ga podzavestno ujamem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

facepalm ::

vozilo na prednji pogon se lazje obvlada ce zdrsnejo prednja kolesa, kot pa zadnja.

To pa ne bo drzalo. Dokler imas ti oprijem s sprednjim delom, bos zadek hitro ulovil. Malo pospesit, malo volan obrnit kontra in ti bo zravnalo avto. Ce pa zgubis sprednji del, pa imas samo bremze.
prednji del lovis lahko z bremzami, volanom, gasom in sklopko (ce je pogon spredaj). ce ti nepricakovano zdrsne zadnji del, si pa lahko v trenutku obrnjen za 90 stopinj, se preden se sploh zavedas kaj se je zgodilo. in nato sledi lovljenje vozila z volanom in gasom (ali pa sklopko). to se mi je nekoc zgodilo na avtu pri cca 30kmph in nisem vedel, da ima zanic zadnje gume. na kroznem, namesto it ravno, ga je v trenutku obrnilo proti prvemu izhodu. nato sen ga lovil kot idiot levo, desno, levo, desno. za prednji konec pa sploh niti ne trzam vec ce zdrsne, ga podzavestno ujamem.

springfield ::

Torej ti sklepas po svojem incidentu z zanic gumami? Povej mi, kako lahko lovis prednji del z volanom, gasom in sklopko, ce nimas oprijema? Karkoli naredis nima vpliva. Ti ga "ujames", da sam dobi zopet oprijem. Ce ne bi nic naredil, bi ga ravno tako "ujel".

next3steps ::

Zanimivo. Neni je lažje loviti oversteering kot pa understeering. Je pa tega za faktor 5 manj kot lani zahvaljujoč premium gumam in nadgradnji kante za smeti v nekaj boljšega.
Recimo 70 po zasneženi cesti ni ovira.
Tudi res da na gumah ne šparam. Ne takrat ko jih je potrebno kupiti in ne takrat ko jih je potrebno uporabiti. Ampaj jaz sem eden izmed tistih redkih, ki gume menjajo pri 25 do 35 kkm - se pravi skoraj vsako leto.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Logično, če ti zdrsne zadnji konec, imaš prostora dovolj (dokler ni zadnji konec v jarku ali snegu), če ti beži prvi pa prostora ni (veliko), ker greš proti robu ceste.

facepalm ::

seveda.
je vec tehnik za ulovit vozilo, ko ti zmanjka spredaj oprijema. odvisno od situacije. meni je najbolj vsec dodatno obrnit volan in dodat vec gasa. tako ti avto "koplje" in z obracanjem volana kontroliras vozilo. seveda, zavijes dosti, da se obrne zelo malo. ce ti ga sili prevec ven, pa spustis gas, ko se stabilizira spet dodas..
v normalnih situacijah je dovolj da spustis gas v ovinku. bremze pa se izogibam. ce ze, jo stisnem med dodajanjem gasa, da ne izgubim navora in zletim vem.
oversteering je dosti lazje ulovit z avtom s pogonom zadaj. tudi mini drift z rocno ali imitacija "scandinavian flicka" s pogonom spredaj se zlahka poravna. problem nastane, ko kolesa popopnoma in nenapovedano izgubijo oprijem. spredaj se to ne zgodi, saj ze pri pospesevanju ali zaviranju cudis, da zacnejo gume izgubljati oprijem. ce se peljes v ovinku s konstantno hitrostjo ti sprednja kolesa ne bodo zdrsnila, zadnja pa ja. in bo letela rit v ograjo.

s1m0n ::

A ni tudi bolj nevarno, če poči zadnja pnevmatika kot sprednja?

facepalm ::

nebi vedel, ker se mi se ni zgodilo. predvidevam, da ja:)

https://www.volan.si/ekstra/nasveti/120...

this: "Če že morate, potem slabe gume raje nataknite na sprednjo os in ne zadaj, ker boste prej začutili, da vas avtomobil ne uboga"

springfield ::

facepalm je izjavil:

ce se peljes v ovinku s konstantno hitrostjo ti sprednja kolesa ne bodo zdrsnila, zadnja pa ja. in bo letela rit v ograjo.

Jao, kaj te bluzis ti? Priletis na pesek, moker gladek asfalt, led,... ti tudi sprednji del odnese brez nekih tezav. Imam obcutek, da se nisi peljal avta na meji (na dirkaliscu), ampak govoris o izkusnjah v mestnem prometu z unicenimi zadnjimi gumami.

krneki0001 ::

springfield je izjavil:

Torej ti sklepas po svojem incidentu z zanic gumami? Povej mi, kako lahko lovis prednji del z volanom, gasom in sklopko, ce nimas oprijema? Karkoli naredis nima vpliva. Ti ga "ujames", da sam dobi zopet oprijem. Ce ne bi nic naredil, bi ga ravno tako "ujel".


Si bil na šoli varne vožnje?

Tam imaš krog v katerem voziš in ko malo bolj na gas stopiš, te začne nesti ven, potem pa popravljat z volanom, gasom in sklopko. Zanimiva vaja.

Mi smo s klubom organiziral zadeve - vaja se začne pri 2:55;

Zgodovina sprememb…

Mare2 ::

krneki0001 je izjavil:


Tam imaš krog v katerem voziš in ko malo bolj na gas stopiš, te začne nesti ven, potem pa popravljat z volanom, gasom in sklopko. Zanimiva vaja.


nebivedu, a to ste ESP izklopili?

springfield ::

krneki0001 je izjavil:

springfield je izjavil:

Torej ti sklepas po svojem incidentu z zanic gumami? Povej mi, kako lahko lovis prednji del z volanom, gasom in sklopko, ce nimas oprijema? Karkoli naredis nima vpliva. Ti ga "ujames", da sam dobi zopet oprijem. Ce ne bi nic naredil, bi ga ravno tako "ujel".


Si bil na šoli varne vožnje?

Tam imaš krog v katerem voziš in ko malo bolj na gas stopiš, te začne nesti ven, potem pa popravljat z volanom, gasom in sklopko. Zanimiva vaja.

Mi smo s klubom organiziral zadeve - vaja se začne pri 2:55;

Ja stisnes na gas, zgubis oprijem, potem pa spustis in cakas, da pride oprijem nazaj. To ni lovljenje avta, ampak upocasnitev, da dobis oprijem.

facepalm ::

@springfield
v takih pogojih ti odnese prednji in zadnji konec.
govorim pa predvsem za voznjo v cestnem prometu, kjer imas le en pas sirine, kjer lahko avto ujames.
pripeljes v ovinek z normalno hitrostjo. v ovinku neravnina in avto poskoci. ugani kateri del avta bo zbezal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

springfield ::

En primer, prikljucek na avtocesto pri Trojanah proti LJ. Tam je mala neravnina pri spoju delov, izgubis sprednji del, ne zadnjega. Pri spredaj gnanih vozilih. Govorimo seveda o tehnicno neoporecnem vozilu s primernimi pnevmatikami. Zadnji del pri spredaj gnanih vozilih ti redko odnese, ker ga sprednji del vlece v smer voznje, zato se tudi hitro popravi, ce pride do manjsega zdrsa.

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Mare2 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:


Tam imaš krog v katerem voziš in ko malo bolj na gas stopiš, te začne nesti ven, potem pa popravljat z volanom, gasom in sklopko. Zanimiva vaja.


nebivedu, a to ste ESP izklopili?


Eni ja, eni ne. Srebrn forester je z esp vozil, ostali smo brez. Impreza, ki se je orenk drla, je bila pa brez vsega (mogoče je imela abs, pa nisem siguren) in nekaj čez 300KM.

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

facepalm je izjavil:

seveda.
je vec tehnik za ulovit vozilo, ko ti zmanjka spredaj oprijema. odvisno od situacije. meni je najbolj vsec dodatno obrnit volan in dodat vec gasa. tako ti avto "koplje" in z obracanjem volana kontroliras vozilo. seveda, zavijes dosti, da se obrne zelo malo. ce ti ga sili prevec ven, pa spustis gas, ko se stabilizira spet dodas..
v normalnih situacijah je dovolj da spustis gas v ovinku. bremze pa se izogibam. ce ze, jo stisnem med dodajanjem gasa, da ne izgubim navora in zletim vem.
oversteering je dosti lazje ulovit z avtom s pogonom zadaj. tudi mini drift z rocno ali imitacija "scandinavian flicka" s pogonom spredaj se zlahka poravna. problem nastane, ko kolesa popopnoma in nenapovedano izgubijo oprijem. spredaj se to ne zgodi, saj ze pri pospesevanju ali zaviranju cudis, da zacnejo gume izgubljati oprijem. ce se peljes v ovinku s konstantno hitrostjo ti sprednja kolesa ne bodo zdrsnila, zadnja pa ja. in bo letela rit v ograjo.


Zjutraj, ko sem bil sam na cesti, sem malo testiral speljat 90 stopinjski ovinek z rocno in moram rect da je tudi zelo efektivno. Kar je tudi logicno. Ce spodneses zadek, se sprednji del poravna in se zmanjsa pritisk na prednji(zunanji) del. Esp je tudi v veliko pomoc.

Najboljse pa se je itak na bankino zapeljat, da te rob asfalta drzi na cesti.

b3D_950 ::

Zemlja je ravna.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
««
19 / 294
»»