» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
20 / 293
»»

IL_DIAVOLO ::

Mogoce za tebe ja

krneki0001 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Najboljse pa se je itak na bankino zapeljat, da te rob asfalta drzi na cesti.


Sine, a ti lahko že spredaj sediš, ali si še na zadnjih sedežih v jahaču?



Ti pa res nimaš pojma o vožnji. Največ ljudi se razbije z avtomobili ravno zaradi bankine, ker drugače "zagrabi" kot asfalt in avto gre potem zelo hitro s ceste.
To da zapelješ na bankino je eno izmed najlabših zadev, kar si zamišljaš.

Zgodovina sprememb…

Mare2 ::

krneki0001 je izjavil:

zaradi bankine,


Bankina je že zelo blizu kraja, kje ni več ceste. :)

IL_DIAVOLO ::

krneki0001 je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Najboljse pa se je itak na bankino zapeljat, da te rob asfalta drzi na cesti.


Sine, a ti lahko že spredaj sediš, ali si še na zadnjih sedežih v jahaču?



Ti pa res nimaš pojma o vožnji. Največ ljudi se razbije z avtomobili ravno zaradi bankine, ker drugače "zagrabi" kot asfalt in avto gre potem zelo hitro s ceste.
To da zapelješ na bankino je eno izmed najlabših zadev, kar si zamišljaš.


Ti se pa prevec druzis z amzs strokovnjaki :P

otago ::

Se nisem nekaj mesecev vozil cez tunele relacija Celje-LJ(in nazaj).. se je vozna povrsina res tako poskodovala, da se mi je zdelo, da vozim po kolovozu?

Map ::

Sam sem danes enako opazil.

Mare2 ::

Pred časom so jo namenoma naredili bolj hrapavo, da ni tako drselo. Mati narava pa še dodatno naredi svoje. :)

negotiator ::

facepalm je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ali pa je avto tako superioren ;)

raje preveri zadnje gume in podvozje. vemo da je VW superioren ampak dvomim, da bi designirali tako nevaren avto. verjemi, da noces imet nepredvidljivega zadnjega konca. vozilo na prednji pogon se lazje obvlada ce zdrsnejo prednja kolesa, kot pa zadnja.


Zanimivo, da vsi to pravijo, meni se pa zdi ravno obratno, ko mi zdrsne zadnji konec, mi je čisto logično, kako to popravit, ko pa mi zdrsne prednji konec (sicer vem, da je treba zavit bolj v smer drsenja) ampak ko si blizu kakšnega jarka ali druge podobne ovire, to ni ravno prva stvar, ki mi pade na pamet, pa bi rekel, da nisem edini (ker se podzavesti to ne zdi logično), zato res ne razumem, zakaj pravijo, da je lažje popravit zdrs prednjih koles, enako za avto z zadnjim pogonom, tudi to mi je že podzavestno logično, kako se popravlja.
All easy problems have already been solved.

facepalm ::

predvsem je razlika ta, da pri zdrsu prednjega dela, ti to takoj zacutis. po navadi zdrsne postopoma. zadnji konec pa zacutis sele, ko ga ze zanese. sej sem prilimal gor link. ko (zaprav) zdrsne zadnji del si takoj "all over the place", dodaj temu nasproti vozece vozilo in imas trk.
ko das skozi par 100kkm v avtu na prednji pogon, ti (ponavadi pricakovani) zdrs prednjih koles ne pokvari dneva. mores provat, da verjames. tisto obracanje pod rocno ni isto, ker ves da bo avto obrnilo. kadar ne pricakujes, pa je zdrs zadka telo zahrbten.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

springfield ::

Mene res zanima v kateri situaciji tebi nenadoma odnese rit, da je ne uspeš več ulovit?

facepalm ::

v taki, ko ti v trenutku (1s ali manj) obrne vozilo za 90°. to se najlazje zgodi s kaksnim manjsim dostavnim vozilom, ko je prazen.
mene bolj zanima kako vam (nenamerno) odnese rit pri dokaj normalni voznji. z dobrimi gumami, se mi se ni zgodilo. prej zacnejo prednje izgubljat stik.

springfield ::

Saj to celi čas govorim, da zadnji del pri FWD avtu zlo težko odnese in je sprednji bol problematičn. Ti si do zdaj drugače trdil.

facepalm je izjavil:

ce se peljes v ovinku s konstantno hitrostjo ti sprednja kolesa ne bodo zdrsnila, zadnja pa ja. in bo letela rit v ograjo.

Da ti pa vozilo obrne za 90° pa ni normalno, vsaj ne brez zunanjih dejavnikov (nekdo te od strani nabije).

facepalm ::

to sem predpostavljal, ce imas zadaj slabe gume, namesto spredaj. se vedno trdim, da zadnji del tezje odnese kakor prednji ampak v primeru zdrsa je prednji konec lazje ulovit kakor zadnji.

meni ga je obrnilo. dekavniki so bili trije:
- slab asfalt
- stare trde gume
- avto brez zadnjih sedezev

facepalm ::

to sem predpostavljal, ce imas zadaj slabe gume, namesto spredaj. se vedno trdim, da zadnji del tezje odnese kakor prednji ampak v primeru zdrsa je prednji konec lazje ulovit kakor zadnji.

meni ga je obrnilo. dekavniki so bili trije:
- slab asfalt
- stare trde gume
- avto brez zadnjih sedezev

GR2 ::

To s tovornim kombijem s kesonom sem lansko leto julija doživel v živo. Seveda kot je ponavadi, samo en teden po nakupu novega avta. Sam nisem imel problemov, ker v dežju puščam zelo veliko varnostno razdaljo za tovornjaki, vsaj nekje 100m. Že zaradi tega da mi ne umažejo avta, pa seveda iz prej omenjenega razloga novega avta.
Ga je pa na mokri cesti pred desnim ovinkom v trenutku obrnilo povsem za 90° v desno, meni ni bilo nič jasno, ker kaj takega še nisem videl. Ravno tisti trenutek se je pa iz stranske ceste iz leve, taka, ki gre vzporedno z glavno, vključil eden z Nissan Navaro, ki ga je fasal levo spredaj. Razbitine so bile ob cesti še vsaj 2 tedna.

Ampak to bi se dalo komot izognit, če bi znal predvidevati in bi pač počakal tistih 5s, ravno prej sem malo preletaval knjigo Varna vožnja letnik 2013 in so ta del lepo dopolnili tudi z vožnjo v zimskih razmerah.
Marsikdo bi si lahko prebral tudi poglavje Hitrost, del Kdaj moramo zmanjšati hitrost vožnje.
Opažam pač da večina vozi ravno kontra kot sam, npr. zožanje, vsi nekaj terajo. Zadnjič mi en v Cliu 2 povzročil probleme s srcem, resda avto nič vreden in zastopim da se njemu jebe, ampak mal več spoštovanja do tuje lastnine bi pa vseeno lahko imel, da ne potegne s 40km/h samo nekih 40cm od ogledala.

Da bi mi pa odneslo zadek je bilo pa:
-letne gume letnik 2005 leta 2013, malenkost odneslo zadek v desnem ovinku, verjetno zaradi gladkega asfalta
-nove letne gume Dunlop, po komaj 20km od vulkanizerja, odneslo zadek v desnem ovinku na suhi cesti, največ kar mi ga je kdarkoli
Pa te gume niso bile nikoli prav dobre na mokrem, prav tako so bile najslabše kar se tiče prvih 100km

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

GR2 ::

Tisto glede bankine v snegu na prejšnji strani je pa seveda tudi neumnost.
Včeraj sem vozil res striktno po pravilih varne vožnje, za 18km pot sem rabil 28 namesto običajnih 16-18 minut. Pa praktično edini problem sem imel, ko sem zapeljal na bankino, ki je v snegu pač nisem mogel videt, ker je bilo do ograje še precej. Ni blo neki, ampak popravit sem pa moral z volanom.
Po tej cesti se pač vozim komaj 2 tedna in ne vem na pamet čisto vsakega metra. Nekaj pasti sem že uspel naštudirat, recimo malo pred tem, če voziš po desnem robu ceste, sredi ovinka kar naenkrat padeš iz asfalta na poglobljeno bankino.

Tako je to z novim 200KM avtom, najhitrejši na suhem in mokrem, najpočasnejši pa v snegu.
Čeprav so tudi ostali vozili nekje z enakim tempom, edino en Q7 al neki podobnega se mi je enkrat zelo nevarno nalimal na zadek, pa sem takoj vklopil desni smernik.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

bambam20 ::

GR2 je izjavil:


edino en Q7 al neki podobnega se mi je enkrat zelo nevarno nalimal na zadek, pa sem takoj vklopil desni smernik.



Ja, ker je imel 4 kolesni pogon. To gre po snegu precej drugače in se pelje brez problema z višjo hitrostjo.

GR2 ::

To ja, ampak se mu ne bi bilo treba limat na zadek, in to še čez most, pa za katerim je potem itak zavil desno, sam pa sem nadaljeval levo, oz. sem ga na koncu mostu hotel spustiti naprej, ker sem mislil da gre levo.
Pa tudi ne verjamem da imaš s katerimkoli avtom kar enak oprijem kot na suhi cesti. Važno je tisto kar imaš oblečeno na feltnah.
Sam sem probal edino enkrat, v 4. pri 60km/h pritisnit mal bolj, pa to je bilo res narahlo iz 2000 še ne na 2100rpm, pa je takoj začel izgubljat oprijem. Tako da v snegu sam peljem res nežno.
Tudi ne zastopim tistih, ki bi radi vozili hitro v snegu, snega na cesti tolk kot včeraj je 1x ali 2x na leto, se pravi izgubiš po regionalnih cestah samo 10 minut v letu. Pa tudi na AC se v 100km ne pozna več kot 10 minut. Če gre kaj narobe, pa izgubiš veliko več kot samo 10 minut, da ne govorim še stroškovno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

St235 ::

bambam20 je izjavil:

GR2 je izjavil:


edino en Q7 al neki podobnega se mi je enkrat zelo nevarno nalimal na zadek, pa sem takoj vklopil desni smernik.



Ja, ker je imel 4 kolesni pogon. To gre po snegu precej drugače in se pelje brez problema z višjo hitrostjo.


to lahko trdi samo nekdo, ki pojma nima kaj je štirikolesni pogon.

krneki0001 ::

Počasi se bodo začeli zavedat, da je edini stik s podlago guma. Boljša kot bo guma, lepše se bo avto peljal. Pa na asfaltni cesti s parimi zaplatami snega ni toliko važen pogon.

D3m ::

Lol. Guma je guma.
|HP EliteBook|R5 6650U|

IL_DIAVOLO ::

Saj pa je normalno, da prihaja do določenih zdrsov v snegu. Če pa se kolo malo v prazno zavrti, pa tudi ne bo nič hudega. 60-70 km/h se komot pelješ po ravnini.

Samo ovinki so nevarni, tam pa se pelji magari 30, če želiš.

next3steps ::

springfield je izjavil:

Mene res zanima v kateri situaciji tebi nenadoma odnese rit, da je ne uspeš več ulovit?

Ko sem bil preveč vinjen in so mi stopnice zgledale enotno ravna površina. Sedaj več ne pijem.

krneki0001 ::

D3m je izjavil:

Lol. Guma je guma.


zimska guma v snegu:


letna guma na mokr (če se ti ne da vsega gledat od 2:30 naprej):

Zgodovina sprememb…

SimplyMiha ::

D3m je izjavil:

Lol. Guma je guma.

m0LN4r ::

Sponzor videojev je kontinental ane xD Pro bono
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

D3m ::

krneki0001 je izjavil:

D3m je izjavil:

Lol. Guma je guma.


zimska guma v snegu:


letna guma na mokr (če se ti ne da vsega gledat od 2:30 naprej):



Prvi video:

Why do the budget and premium flags keep changing licence plate numbers? is there actually a difference or did they just pick the best performing clip and label it premium?


Guma kot guma.
|HP EliteBook|R5 6650U|

m0LN4r ::

Da o tem kok rezanja je v teh videojih, tebi pa servirajo samo posnetke na koncu, ki jih oni hocejo da vidis xD
Ucinek takih videojev zelo pozitivno vpliva na 1. prodajo gum in 2. prodajo dolocene znamke, stem se kontinental zasciti, ker se pocuti ogrozenega.

https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

springfield ::

Rečem ti, to je zarota velikih gumarjev. Kitajske poceni so ravno tak dobre kot Goodyear in Michelin. Pa zraven še lobirajo, da je zemlja okrogla, ker je tudi guma okrogla. Kdo jim bo nasedo?

Mesar ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Vsak pameten voznik predvidi, da se bo voznik ki ga prehiteva, vrinil nekje in temu se tudi prilagodi varnostna razdalja.


Pameten vozik predvidi, da bo prišlo do nesreče in ve, da ima kasko zato se raje hitro sam zaleti v njega

springfield je izjavil:

Rečem ti, to je zarota velikih gumarjev. Kitajske poceni so ravno tak dobre kot Goodyear in Michelin. Pa zraven še lobirajo, da je zemlja okrogla, ker je tudi guma okrogla. Kdo jim bo nasedo?


so ja, zavorna pot pa ni ista, če rad po jarkih orješ... feel free
Your turn to burn!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mesar ()

m0LN4r ::

zavorna pot pa ni ista

Ce bi primerjali 3 kitajske, med njimi tudi nebi bila ali pa ce bi sponzor videojev bil Hangzhou Zhongce in ne Conti, bi bili rezultati v prid Goodride in ne kaki manj znani evropski.

150usd korejska guma bo sigurno malo boljsa v ekstremni situaciji od 50usd evropske gume.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Mesar ::

150usd korejske gume sploh ni tak btw
Your turn to burn!

SimplyMiha ::

Začuda te cenene kitajske gume padejo na vseh testih. A da ne bo pomote, enako velja tudi za cenene gume drugod po svetu.

Samo ta test poglejte:


Nankang je kitajski (oziroma tajvanski, kakor gledate) šodr.

m0LN4r ::

No sej, vprasanje je kaj pravijo na to azijski testi ane. Bi bil velik problem, ce bi se gumarsko industrijo v evropi dominirala made in china/korea/japan. No sicer korejske in japonske gume so na japonskem ocenjene zelo zelo dobro.

Tudi Auto Bild je bil presenecen nad rezultatom Westlake SW608 in Goodride gum, kjer izmed 50ih gum so prisli v TOP 15 in premagali 25 evropskih po imenu znanih znamk ane. http://www.autobild.de/artikel/winterre...
http://www.autobild.de/artikel/winterre...


Nigel Hampson, head of business development for Zenises, distributor of Westlake in several key European markets, commented that: "This test certainly helps reinforce our message that Westlake offers a quality product at a very competitive price. Not only did the SW608 hold its own against many well-known European brands, it was also a vindication of the company's dedication to technical progress that the Westlake performed so much better in wet braking than over 20 'economy' brands and also compared with many better known European names. Increasingly, tyre professionals are recognising Westlake as the best quality 'value' tyre brand which, most importantly, delivers a strong level of safety performance - especially in wet wintry conditions."


Nexen Winguard SnowG WH2 so tudi bolje od marsikatere evropske budget gume.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::



Sava je tam doli za nekaj "kitajskimi" (autobild)
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Dr_M ::

Nexen Winguard SnowG WH2 so tudi bolje od marsikatere evropske budget gume.


V resnici so pa komaj zadovoljive za na sneg.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

m0LN4r ::

Komu bomo zdaj verjeli ? Najdrazjih 5 znamk je super oh in sploh, vse ostalo pa je komaj zadovoljivo odvisno kateri test ti google servira.
Prvih pet potegnes listke iz enga lonca, drugih 15 pa iz drugega lonca.

Boknedaj da se s Savinimi gumami po Hannovru pozimi vozis. Dobis kazen, ker ogrozas ostale xD
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Dr_M ::

Jest ti povem iz izkusenj.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

m0LN4r ::

Po snegu mene se nobena ni zadovoljila, razen ketna.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

SimplyMiha ::

Dr_M je izjavil:

Jest ti povem iz izkusenj.


Kako pogosto menjaš gume? Največ dvakrat na leto? Vsakič ena znamka, po možnosti uporabiš stare dokler so še dobre?

Take izkušnje so vredne točno toliko in ne več:

springfield ::

Mesar je izjavil:

springfield je izjavil:

Rečem ti, to je zarota velikih gumarjev. Kitajske poceni so ravno tak dobre kot Goodyear in Michelin. Pa zraven še lobirajo, da je zemlja okrogla, ker je tudi guma okrogla. Kdo jim bo nasedo?


so ja, zavorna pot pa ni ista, če rad po jarkih orješ... feel free

Sem mislo, da je bil sarkazem dovolj ociten ;((

negotiator ::

@epecar



recimo, da ti pri tej hitrosti prednji konec zdrsne proti ograji - ko te bo to presenetilo, a boš res zavil še bolj proti ograji, da bi preprečil drsenje ali boš podzavestno obrnil stran, ker boš v tistem trenutku mislil, da se boš s tem uspešno izognil ograji? Če veš, kaj mislim...
All easy problems have already been solved.

facepalm ::

ce mi najdes primer zdrsa prednjih koles na AC, ti bom povedal kako bi odvozil.
ce bi po nekem cudnem nakljucju, voznik na posnetku, izgubil oprijem spredaj (to bi lahko le takrat, ko zavije desno in izgubi rit z ZELO slabimi gumami) bi enostavno spustil gas in poravnal volan, nato pa se 1x zavil.
sem dozivel tak zdrs pri cca 120kmph v mojem prvem vozilu z noro slabimi gumami. ko sem zavil, je avto kar silil na odstavni pas. ne spomnim se kako sem tocno speljal, mislim pa, da sem samo spustil gas.
sploh pa avto s sprednjim pogonom in z motorjem spredaj, ne bo tako nenapovedano izgubil oprijem spredaj, kot ga je ta audi zadaj.

springfield ::

Torej se s tabo ne da pogovarjat, kako reagira avto, ker imas vedno slabe gume in nimas izkusenj kako se avto obnasa, ce je vse tako kot mora bit.

facepalm ::

verjetno imam boljse gume kot 90% vozil po sloveniji.
sem napisal, da se je to zgodilo z mojim prvim avtom. ob nakupu so bile prilozene gume katastrofa.
tisti avto, ki mi je odneslo zadek pa je bilo sluzbeno nadomestno vozilo, katero ni bilo tehnicno brezhibno. danes se v tak avto nebi usedel. pred 10+ leti pa nisem tako razmisljal. izkusenj pa imam dovolj saj se blizam 500kkm. od tega je bilo 90% na vozilih s prednjim pogonom in z motorjem spredaj.
sedaj smo pa zeni kupili "RR layout" avto in se pocasi ucim drugacne vozne dinamike.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

msjr ::

Nazaj k talentom...

A bi lahko tisti, ki je izbral ježa za logo avtošole Ježica vsaj preveril od kje ime Ježica (od ježa sigurno ne Je%C5%BEica @ Wikipedia )


 ježica

ježica

bambam20 ::

msjr je izjavil:

Nazaj k talentom...

A bi lahko tisti, ki je izbral ježa za logo avtošole Ježica vsaj preveril od kje ime Ježica (od ježa sigurno ne Je%C5%BEica @ Wikipedia )


 ježica

ježica



Dobro zgleda tale Jež. Sklepam da je iz Ježice.

PunkDude ::

Je res potrebno citiranje????

bambam20 ::

PunkDude je izjavil:

Je res potrebno citiranje????


Da.

next3steps ::

negotiator je izjavil:

@epecar



recimo, da ti pri tej hitrosti prednji konec zdrsne proti ograji - ko te bo to presenetilo, a boš res zavil še bolj proti ograji, da bi preprečil drsenje ali boš podzavestno obrnil stran, ker boš v tistem trenutku mislil, da se boš s tem uspešno izognil ograji? Če veš, kaj mislim...

Tu gre za oversteering. Na posnetku je prikazano pravilno ravnanje v takem primeru.
Ah, zaneslo je zadnji konec, če to sprašuješ.

Zgodovina sprememb…

««
20 / 293
»»