Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi
shadeX ::
Tale video nalagam v upanju, da bi prišel do lastnika prstka in se bo le-ta mal zamislil nad svojim mahanjem s sredincem, ko je u bistvu on tisti, ki si zasluži ene tri...
Hkrati pa moj debi z videomontažo...Vem, da je crapp, vem,da nima zvoka in vem, da je posnetek obupen, ampak...tako kamero imam, snemam brez zvoka, da se vsi v avtu pogovarjajo sproščeno in pa...moj prvi video je :)
n-joy
klik
bambam20 ::
OK, sem vedel da bo sigurno en quotal posnetek, nebi si pa niti v sanjah predstavljal, da bo nekdo kar cel post. Čestitke.
Drugače sem pa vmes razmišljal, da zna biti včasih levo prehitevanje po AC celo bolj nevarno od desnega.
In sicer ob bolj zgoščenem prometu na desnem pasu, zna biti precej bolj nevarno kot na mojem primeru po desni na praktično prazni AC. Ker levega ogledala pač tudi sem pa tja kdo ne pogleda.
Recimo pri 1:15:
Pomoje kdor hoče bit 100% varen, najbolje da je tako kot sedaj za tipkovnico.
Vožnja 240 km/H v tako gostem primetu. Če bi mel na tem BMW-ju diske za 15€ iz ugodne spletne trgovine bi počakal ne.
s1m0n ::
Je bil leta nazaj prav v nemčiji nesreča na AC, ko je en tip z audijem z 250km/h od zadaj najahal drug avto in v njem ubil dva.
Krivda ni bila na njegovi strani saj je vozil tako kot mu zakonodaja dovoljuje!
Odnesel ga je celo brez večjih poškodb.
Krivda ni bila na njegovi strani saj je vozil tako kot mu zakonodaja dovoljuje!
Odnesel ga je celo brez večjih poškodb.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: s1m0n ()
SimplyMiha ::
Ni prilagodil hitrosti? Njegova krivda. Tudi če na AC voziš 140 in nekdo z 90 skoči pred tabo na tvoj pas, je še vedno tvoja krivda, ker bi moral predvideti tak dogodek. Če bi prilagodil hitrost, se temu zlahka izogneš.
Saj veš, kaj pomeni deljena krivda?
Saj veš, kaj pomeni deljena krivda?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SimplyMiha ()
dinamik85 ::
klik
Glede defenzivne vožnje se strinjam. Ampak taka prehitevanja kot na tem posnetku so pa pri nas nujna, pa če hočeš voziti še tako defenzivno. Ker drugače ne bi prišel nikamor.
Meni počasna vožnja itak ne paše, in se časovno niti ne obremenjujem tolk, če je samo do 5min razlike. Lahko pa probam poštopati koliko dejansko izgubiš, če voziš vedno za ostalimi, tudi avtobusi in tovornjaki, ko ni nobenega pa max 100km/h.
Zdaj za 18,5km rabim 16-18min, to pomeni da je povprečna hitrost nekje med 60 in 70km/h, ker ima cesta precej dolgih in skoraj povsem ravnih ravnin.
Teoretično bi tako pri povprečni hitrosti 50km/h rabil 22min.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dinamik85 ()
s1m0n ::
SimplyMiha je izjavil:
Ni prilagodil hitrosti? Njegova krivda. Tudi če na AC voziš 140 in nekdo z 90 skoči pred tabo na tvoj pas, je še vedno tvoja krivda, ker bi moral predvideti tak dogodek. Če bi prilagodil hitrost, se temu zlahka izogneš.
Saj veš, kaj pomeni deljena krivda?
m0LN4r ::
Tale video nalagam v upanju, da bi prišel do lastnika prstka in se bo le-ta mal zamislil nad svojim mahanjem s sredincem, ko je u bistvu on tisti, ki si zasluži ene tri...
Hkrati pa moj debi z videomontažo...Vem, da je crapp, vem,da nima zvoka in vem, da je posnetek obupen, ampak...tako kamero imam, snemam brez zvoka, da se vsi v avtu pogovarjajo sproščeno in pa...moj prvi video je :)
n-joy
klik
Meni to bolj zgleda, kot da mu je nek kamen priletel na sajbo oz. nekaj padlo iz drevesa in je izgleda povzrocilo razpoko.
SimplyMiha je izjavil:
Ni prilagodil hitrosti? Njegova krivda. Tudi če na AC voziš 140 in nekdo z 90 skoči pred tabo na tvoj pas, je še vedno tvoja krivda, ker bi moral predvideti tak dogodek. Če bi prilagodil hitrost, se temu zlahka izogneš.
Saj veš, kaj pomeni deljena krivda?
Nemska zakonodaja pac, ker mu ne morejo nicesar dokazat jo je odnesel bp. V avstriji bi bilo malce drugace.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
bambam20 ::
SimplyMiha je izjavil:
Ich spreche kein Deutsch. Če so ga oprostili, so naredili veliko napako.
Zakaj? Na avtocesti je potrebno spremljat promet za sabo. zato imamo notrnaje ogledalo, ki ni tam, da sebe gledamo, pač pa za opazovanje prometa za sabo.
bambam20 ::
SimplyMiha je izjavil:
To še ne pomeni, da lahko rušimo vse pred sabo, kdor se ne umakne, je pa sam kriv.
To je res. Samo tisti, ki uleti na levi pas predno se prepriča , če je ta prost si je sam kriv, če ga dobi od zadaj.
St235 ::
Je bil leta nazaj prav v nemčiji nesreča na AC, ko je en tip z audijem z 250km/h od zadaj najahal drug avto in v njem ubil dva.
Krivda ni bila na njegovi strani saj je vozil tako kot mu zakonodaja dovoljuje!
Odnesel ga je celo brez večjih poškodb.
daj za tole neumnost najdi kakšen vir. Ker nemci so izjemn občutljivi na vožnjo nad priporočen hitrostjo (četudi sam po sebi ni prepovedana). Več kot en frajer je pri 200 razbil avto potem se je pa čudil zakaj zavarovalnica noče pokrit škode. Da bi nekdo pri 240km/h ubil dva pri naletu od zadaj in kar tako odkorakal je pa zgodbica za lahko noč in ne resničen primer.
SimplyMiha je izjavil:
Ni prilagodil hitrosti? Njegova krivda. Tudi če na AC voziš 140 in nekdo z 90 skoči pred tabo na tvoj pas, je še vedno tvoja krivda, ker bi moral predvideti tak dogodek. Če bi prilagodil hitrost, se temu zlahka izogneš.
Saj veš, kaj pomeni deljena krivda?
tole ničesar ne pove o temu, da bi bil voznik, ki od zadaj prileti v nekoga kakorakoli oproščen krivde. Tako, da spet nakladaš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
WhiteAngel ::
SimplyMiha je izjavil:
To še ne pomeni, da lahko rušimo vse pred sabo, kdor se ne umakne, je pa sam kriv.
To je res. Samo tisti, ki uleti na levi pas predno se prepriča , če je ta prost si je sam kriv, če ga dobi od zadaj.
Po slovenski zakonodaji si ti kriv, ki ga nabašeš od zadaj. Itak z izkušnjami hitro uvidiš, kdo ti bo uletel na levi pas - običajno je to nekdo, ki ima pred sabo počasnelo in bi želel nekako prehiteti, ima pa malo manjši in švohnejši avto in malce cinca.
Meni so najboljši tisti, ki že 300m pred šleparjem, ki ga nameravajo prehiteti, zapeljejo na levi pas s 100 km/h in potem počaaasi pospešujejo in v 30s potem celo prehitijo tistega šleparja. Seveda bi lahko počakali, da bi jih mi od zadaj prehiteli v vmesnem času, ampak si oni prej "rezervirajo" levi pas, da bodo prvi prehiteli šleparja
St235 ::
SimplyMiha je izjavil:
To še ne pomeni, da lahko rušimo vse pred sabo, kdor se ne umakne, je pa sam kriv.
To je res. Samo tisti, ki uleti na levi pas predno se prepriča , če je ta prost si je sam kriv, če ga dobi od zadaj.
Če mu prileti od zadaj, praviloma pomeni, da je imel zadnji dovolj časa za prilagodit hitrost.
WhiteAngel je izjavil:
SimplyMiha je izjavil:
To še ne pomeni, da lahko rušimo vse pred sabo, kdor se ne umakne, je pa sam kriv.
To je res. Samo tisti, ki uleti na levi pas predno se prepriča , če je ta prost si je sam kriv, če ga dobi od zadaj.
Po slovenski zakonodaji si ti kriv, ki ga nabašeš od zadaj. Itak z izkušnjami hitro uvidiš, kdo ti bo uletel na levi pas - običajno je to nekdo, ki ima pred sabo počasnelo in bi želel nekako prehiteti, ima pa malo manjši in švohnejši avto in malce cinca.
Po nemški tudi (pa še po praktično vsaki drugi).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
m0LN4r ::
Ko se en pelje 70m/s dalec zadaj, drugi pa 35m/s se ti lahko prepicas samo to, da je dalec zadaj ena mala pikica na ogledalu. Neves pa ocenit hitrosti, da bo on prevozil v 5 sekundah 2x vec metrov kot ti in se ti v 10 sekundah nabasal v rit po ca. 1km prevozene razdalje. Moras bit ze malo nadclovek, da v ogledalu ocenis da se 1km za tabo en pelje 250.
Se dobro, da v racingu je obratno in moras ti pazit na avto pred sabo, da ga ne zrines z ceste.
Nekaj podobnega imenujejo varnostna razdalja, ne gre se za nobeno "rezerviranje" Jaz rajsi vidim, da se pripelje z 100 in varnostno razdaljo, kot pa da caka z 80 v riti sleperja.
Se dobro, da v racingu je obratno in moras ti pazit na avto pred sabo, da ga ne zrines z ceste.
Meni so najboljši tisti, ki že 300m pred šleparjem, ki ga nameravajo prehiteti, zapeljejo na levi pas s 100 km/h in potem počaaasi pospešujejo in v 30s potem celo prehitijo tistega šleparja. Seveda bi lahko počakali, da bi jih mi od zadaj prehiteli v vmesnem času, ampak si oni prej "rezervirajo" levi pas, da bodo prvi prehiteli šleparja
Nekaj podobnega imenujejo varnostna razdalja, ne gre se za nobeno "rezerviranje" Jaz rajsi vidim, da se pripelje z 100 in varnostno razdaljo, kot pa da caka z 80 v riti sleperja.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
IL_DIAVOLO ::
WhiteAngel je izjavil:
SimplyMiha je izjavil:
To še ne pomeni, da lahko rušimo vse pred sabo, kdor se ne umakne, je pa sam kriv.
To je res. Samo tisti, ki uleti na levi pas predno se prepriča , če je ta prost si je sam kriv, če ga dobi od zadaj.
Po slovenski zakonodaji si ti kriv, ki ga nabašeš od zadaj. Itak z izkušnjami hitro uvidiš, kdo ti bo uletel na levi pas - običajno je to nekdo, ki ima pred sabo počasnelo in bi želel nekako prehiteti, ima pa malo manjši in švohnejši avto in malce cinca.
Meni so najboljši tisti, ki že 300m pred šleparjem, ki ga nameravajo prehiteti, zapeljejo na levi pas s 100 km/h in potem počaaasi pospešujejo in v 30s potem celo prehitijo tistega šleparja. Seveda bi lahko počakali, da bi jih mi od zadaj prehiteli v vmesnem času, ampak si oni prej "rezervirajo" levi pas, da bodo prvi prehiteli šleparja
Na avtocesti je situacija malo drugacna, ker je nevarnost praviloma od zadaj, zato si ti v prekrsku ce mu zapres pot. To seveda velja ob dejstvu da se je tisti od zadaj peljal po omejitvah.
krneki0001 ::
Je bil leta nazaj prav v nemčiji nesreča na AC, ko je en tip z audijem z 250km/h od zadaj najahal drug avto in v njem ubil dva.
Krivda ni bila na njegovi strani saj je vozil tako kot mu zakonodaja dovoljuje!
Odnesel ga je celo brez večjih poškodb.
daj za tole neumnost najdi kakšen vir. Ker nemci so izjemn občutljivi na vožnjo nad priporočen hitrostjo (četudi sam po sebi ni prepovedana). Več kot en frajer je pri 200 razbil avto potem se je pa čudil zakaj zavarovalnica noče pokrit škode. Da bi nekdo pri 240km/h ubil dva pri naletu od zadaj in kar tako odkorakal je pa zgodbica za lahko noč in ne resničen primer.
Tole je v nemčiji kar neupoštevanje varnostne razdalje, neprilagojena hitrost in neprilagajanje prometnemu toku. Kazen se bi merila v desettisoče evrov in zaporom zaradi nenamernega uboja dveh oseb.
s1m0n ::
Mare2 ::
krneki0001 je izjavil:
Sej kamionar je tukaj tudi vozil po omejitvah:
Med vožnjo se ne telefonira ali pa gleda televizijo. :O
Ganon ::
Nato se mu malo bol zalepim na rit in vcasih skor zlomim rocko za luci ko tak fejst blendam
Si vse povedal o sebi. Takšnim norcem bi bilo potrebno nemudoma odvzeti vozniški izpit.
moja je skor zivce zgubla in ko sma ga prehitevala mu je se nekaj mahala cez okno
Dva nestrpneža, kolerika v avtomobilu. Idealen recept za katastrofo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ganon ()
Map ::
Ko je ravno nekdo pokritiziral bankine, sem istega mnenja. Če niso sposobni uredit ustrezno širokih bankin, ne vem, zakaj ni vsaj cesta širša. Sedaj se težka tovorna vozila vozijo ravno po robu cestišča in povzročajo pokanje asfalta.
IL_DIAVOLO ::
krneki0001 je izjavil:
Sej kamionar je tukaj tudi vozil po omejitvah:
Vidis, spet mesas pojme. To je promet po enem pasu, govora pa je o tem, ko se peljes po PREHITEVALNEM pasu po omejitvah in ti voznik iz voznega pasa zapre pot.
Na istem pasu pa velja pravilo varnostne razdalje.
krneki0001 ::
Strnjena kolona se pelje po cesti. Ti voziš pred mano. Jaz vidim da puščaš varnostno razdaljo večjo kot ostali in te na hitro prehitim. Ker se je spredaj kolona ustavila, jaz zabremzam na polno pred tabo, da se lahko ustavim do tistega pred sabo, ti pa ker nisi imel dovolj varnostne razdalje, se zaletiš vame.
Kdo je kriv?
Čisto preprosto. Ti, ker nisi imel varnostne razdalje in nisi prilagodil hitrosti razmeram na cesti.
Kdo je kriv?
Čisto preprosto. Ti, ker nisi imel varnostne razdalje in nisi prilagodil hitrosti razmeram na cesti.
Mesar ::
krneki0001 je izjavil:
Strnjena kolona se pelje po cesti. Ti voziš pred mano. Jaz vidim da puščaš varnostno razdaljo večjo kot ostali in te na hitro prehitim. Ker se je spredaj kolona ustavila, jaz zabremzam na polno pred tabo, da se lahko ustavim do tistega pred sabo, ti pa ker nisi imel dovolj varnostne razdalje, se zaletiš vame.
Kdo je kriv?
Čisto preprosto. Ti, ker nisi imel varnostne razdalje in nisi prilagodil hitrosti razmeram na cesti.
Oba sta kriva, k mata stare gare. Proper auto bi se ustavil pred nesrečo, če se voziš v 20 let stari šajtergi pa ti lahko samo bog pomaga.
Your turn to burn!
bambam20 ::
Mesar ::
Taki vozniki sploh ne začnejo zavirati, ko vidijo, da bo prišlo do nesreče raje zmolijo en očenaš...
Your turn to burn!
facepalm ::
krneki0001 je izjavil:
Strnjena kolona se pelje po cesti. Ti voziš pred mano. Jaz vidim da puščaš varnostno razdaljo večjo kot ostali in te na hitro prehitim. Ker se je spredaj kolona ustavila, jaz zabremzam na polno pred tabo, da se lahko ustavim do tistega pred sabo, ti pa ker nisi imel dovolj varnostne razdalje, se zaletiš vame.
Kdo je kriv?
Čisto preprosto. Ti, ker nisi imel varnostne razdalje in nisi prilagodil hitrosti razmeram na cesti.
v takem primeru si kriv ti, ker si izsilil prednost tistemu, ki si ga prehitel, ko si se vkljucil s "premajhno" varnostno razdaljo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
krneki0001 ::
Ti to resno. Jaz sem varnostno razdaljo imel pred seboj in sem se ustavil brez nesreče, tisti za mano je ni imel, pa se ni ustavil pravočasno. Torej je on kriv, ker ni imel dovolj varnostne razdalje.
Mare2 ::
krneki0001 je izjavil:
Ti to resno. Jaz sem varnostno razdaljo imel pred seboj in sem se ustavil brez nesreče, tisti za mano je ni imel, pa se ni ustavil pravočasno. Torej je on kriv, ker ni imel dovolj varnostne razdalje.
nebivedu, glede prehitevanja poglej moje sporočilo v tej temi z dne 15. feb 2018, 23:10:25
facepalm ::
@nebivedu seveda. on ni imel varnostne zato, ker si mu ti izsilil prednost in se ni utegnil zmanjsat razdaljo. ce si se mu ti vrinil 2m pred avto, bi on moral instantno blokirat na max 15kmph, da bi zadovoljil teoreticno varnostno razdaljo
edit: oz 1m/s. torej skoraj staticnih 3.6kmpph
edit: oz 1m/s. torej skoraj staticnih 3.6kmpph
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
krneki0001 ::
Ampak to recimo meni pozimi stalno počnejo. Vedno imam malo večjo varnostno, da se lahko pravočasno umaknem tistemu zadaj, če se slučajno na snegu nebi mogel ustaviti in potem se bebčki rinejo pred mene.
facepalm ::
krneki0001 je izjavil:
Ampak to recimo meni pozimi stalno počnejo. Vedno imam malo večjo varnostno, da se lahko pravočasno umaknem tistemu zadaj, če se slučajno na snegu nebi mogel ustaviti in potem se bebčki rinejo pred mene.
ta post sem smatral kot sarkazem in na to noto nadaljeval :D
krneki0001 ::
Kakšen sarkazem neki?
Jaz vozim na tak način v koloni, da si spredaj pustim malo več prostora in spremljam tistega zadaj. Če se spredaj na hitro ustavi kolona, in če tisti zadaj ne more ustaviti pravočasno (sneg, plundra, led, mokra cesta, spolzka cesta) se pač premaknem naprej pravočasno, da ima on še dovolj prostora. Kr se mi ne da ubadat še s takimi.
Potem mi pa iz drugega pasu recimo zapelje pred mene idiot, ki mi s tem manevrom zmanjša varnostno razdaljo. In sedaj se kolona na hitro ustavi, jaz pa nimam dovolj varnostne in se ne morem ustaviti pravočasno.
Kdo je kriv? To je enak primer kot tisti gor. Nekdo te prehiti, zabremza, ker se je cela kolona ustavila in ti se mu zaletiš v rit.
Jaz vozim na tak način v koloni, da si spredaj pustim malo več prostora in spremljam tistega zadaj. Če se spredaj na hitro ustavi kolona, in če tisti zadaj ne more ustaviti pravočasno (sneg, plundra, led, mokra cesta, spolzka cesta) se pač premaknem naprej pravočasno, da ima on še dovolj prostora. Kr se mi ne da ubadat še s takimi.
Potem mi pa iz drugega pasu recimo zapelje pred mene idiot, ki mi s tem manevrom zmanjša varnostno razdaljo. In sedaj se kolona na hitro ustavi, jaz pa nimam dovolj varnostne in se ne morem ustaviti pravočasno.
Kdo je kriv? To je enak primer kot tisti gor. Nekdo te prehiti, zabremza, ker se je cela kolona ustavila in ti se mu zaletiš v rit.
facepalm ::
Well.. zgoraj si trdil, da je kriv tisti, ki se zaleti v vozilo (tebe), ki se je ravno vkljucilo pred njega in nato mocno zabremzalo.
nato si pa rekel, da ti vozis tako, da pustis malo extra razdalje zaradi manjse moznosti naleta.
tvojo izjavo: "Ampak to recimo meni pozimi stalno počnejo.." sem razumel kot sarkasticni whining variante: "ce to pocno drugi, bo ja prav" :)
ne vem, ce razumes:D
nato si pa rekel, da ti vozis tako, da pustis malo extra razdalje zaradi manjse moznosti naleta.
tvojo izjavo: "Ampak to recimo meni pozimi stalno počnejo.." sem razumel kot sarkasticni whining variante: "ce to pocno drugi, bo ja prav" :)
ne vem, ce razumes:D
Utk ::
A ni normalno, da ce pustis malo vec prostora, da bo sel nekdo vmes. Tudi ce bi pustil samo za minimalno varnostno razdaljo, bi sel lahko nekdo not. Zakaj delate problem nekje kjer ga ni. Ce bo glih takrat nesreca, bo pac lahko kriv tist, ki je vletel not. Ni nujno, ampak ce bo zato nesreca, pac bo.
krneki0001 ::
Ne UTK, če se nekdo vrine pred tebe in zabremza, ti pa se mu zaletiš v rit, si ti za to kriv. Ker nisi imel varnostne razdalje.
Utk ::
Ce bo prisel 5 metrov pred tabo in takoj zabremzal, bo on kriv. Lahko je to tezko dokazat, ampak bo.
r3dkv1c4 ::
krneki0001 je izjavil:
Strnjena kolona se pelje po cesti. Ti voziš pred mano. Jaz vidim da puščaš varnostno razdaljo večjo kot ostali in te na hitro prehitim. Ker se je spredaj kolona ustavila, jaz zabremzam na polno pred tabo, da se lahko ustavim do tistega pred sabo, ti pa ker nisi imel dovolj varnostne razdalje, se zaletiš vame.
Kdo je kriv?
Čisto preprosto. Ti, ker nisi imel varnostne razdalje in nisi prilagodil hitrosti razmeram na cesti.
Oba sta kriva, k mata stare gare. Proper auto bi se ustavil pred nesrečo, če se voziš v 20 let stari šajtergi pa ti lahko samo bog pomaga.
Se voziš primerno hitro in na primerni varnostni razdalja glede na lastnosti in zmožnostmi šajtrge.
Čisto enostavno si lahko voznik sam pomaga.
predi ::
*sigh*
Zakon o pravilih cestnega prometa (Uradni list RS, št. 82/13 - uradno prečiščeno besedilo, 69/17 - popr., 68/16, 54/17 in 3/18 - odl. US)
Neupoštevanje varnostne razdalje prehitevanega vozila pri vračanju nazaj na izhodiščni pas je de facto oviranje tega vozila.
Zakon o pravilih cestnega prometa (Uradni list RS, št. 82/13 - uradno prečiščeno besedilo, 69/17 - popr., 68/16, 54/17 in 3/18 - odl. US)
50. člen
(prehitevanje)
(1) Prehitevanje vozil je dovoljeno le po levi strani.
(2) Po desni je dovoljeno prehiteti le:
1. vozilo, ki zavija levo, če je voznik tega vozila dal predpisan znak in je zavzel na vozišču tak položaj, da se da zanesljivo sklepati, da bo zavil levo, in če je na njegovi desni strani dovolj prostora za prehitevanje;
2. vozilo, ki vozi na cesti v naselju, s smernim voziščem z dvema ali več prometnimi pasovi, po prometnem pasu, ki ni skrajno desni;
3. vozilo, ki vozi na ploščadi z več prometnimi pasovi, v katero se razširi smerno vozišče pred cestninsko postajo, na kateri je hitrost omejena na največ 60 km/h.
51. člen
(varno prehitevanje)
(1) Voznik sme začeti prehitevati le, če ima na cesti dovolj prostora. S prehitevanjem ne sme ovirati udeleženca cestnega prometa, ki ga prehiteva.
(2) Pred prehitevanjem vozila, ki vozi pred njim po istem prometnem pasu, mora dati voznik predpisan znak, nato pa ga na primerni bočni razdalji prehiteti. Prehiteti mora brez oklevanja, po končanem prehitevanju pa se mora, razen na smernem vozišču z dvema ali več prometnimi pasovi čim prej vrniti na izhodiščni prometni pas.
(3) Na smernem vozišču z najmanj dvema prometnima pasovoma sme voznik, ki je prehitel vozilo in želi prehiteti še drugo vozilo ali drugega udeleženca cestnega prometa, ostati na prometnem pasu, po katerem je prehiteval prvo vozilo, če s tem ne ovira hitrejših vozil, ki se mu približujejo od zadaj.
(4) Voznik prehitevanega vozila ne sme povečevati hitrosti. Po potrebi mora zmanjšati hitrost in se pomakniti k desnemu robu vozišča in s svojim ravnanjem omogočiti vozniku, ki prehiteva čimprejšnjo zaključitev prehitevanja.
Neupoštevanje varnostne razdalje prehitevanega vozila pri vračanju nazaj na izhodiščni pas je de facto oviranje tega vozila.
s1m0n ::
Težko je tole potem dokazovat!
Brez kakšnih prič, dash kamere verjetno skoraj, da nemogoče.
Brez kakšnih prič, dash kamere verjetno skoraj, da nemogoče.
Mare2 ::
IL_DIAVOLO ::
Vsak pameten voznik predvidi, da se bo voznik ki ga prehiteva, vrinil nekje in temu se tudi prilagodi varnostna razdalja.