» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
14 / 293
»»

T-h-o-r ::

jaz normaln spuščam ljudi predse, ampak ne neposredno pred zaporo, ker je imel ramiz čist dovolj časa, da se več sto metrov nazaj nemoteno vključi v promet
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

springfield ::

Ce se ne motim, je pravilo, da mores zapeljati do zapore in se tam vkljuciti. Lokalni serifi pa bote seveda po svoje delali in ovirali promet.

T-h-o-r ::

springfield je izjavil:

in ovirali promet.

tako je

also, pokaži mi člen zakona, kjer piše, da moraš zapeljati do zapore in se tam vključiti
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: T-h-o-r ()

springfield ::

Da bi bil zastoj čim krajši in pretok prometa čim bolj tekoč, moramo vozniki tudi prometni pas, ki se ukinja (oz. pri sistemu zadrge oba prometna pasova), napolniti vse do zožitve. Izmenično vključevanje vozil namreč vedno poteka tik pred ukinitvijo prometnega pasu (razen v redkem prometu). Napisano velja tudi v primeru, če ni postavljenega znaka izmenično vključevanje vozil.

Link
Ni ravno iz zakona, ker se mi ne da zdaj iskat

St235 ::

T-h-o-r je izjavil:

zadrge ni več v predpisih pri nas(že en čas)

kakorkoli že, debil, ki prehiteva celotno kolono in se ob zapori začne vsiljevati noter, je pač debil, kakorkoli si že ti razlagaš stvar v svojih oblačkih

in boli tebe in tebi podobne kurac za pretočnost, samo debile radi špilate


Imas za tole neumnost o pravilu zadrge kak vir ali si to iz riti potegnil?

A. Zakon je jasen:

38. Clen, 5. Odstavek
Če je na smernem vozišču iz prvega odstavka tega člena na enem od prometnih pasov onemogočen promet vozil zaradi ovire ali se pas konča, so vozniki, ki vozijo po sosednjem prometnem pasu dolžni omogočiti vključevanje na ta prometni pas tako, da vozijo s primerno hitrostjo in na takšni razdalji do vozila pred seboj, da se lahko izmenoma vključi v promet še po eno vozilo (v nadaljnjem besedilu: sistem zadrge).

B. Praksa je jasna
https://www.edmunds.com/driving-tips/ca...
https://www.nytimes.com/2016/10/13/us/w...
http://www.welikela.com/studies-show-me...

Edini debil je nekdo, ki se vec 100m pred koncem pasu rine na sosedni pas ( po moznosti tako da ustavi in caka prostor). Se vecji debil pa je vsak ki gre potem ta idiotizem se zagovarjat.

Za pretocnost, kadar je gost promet, je bistveno boljse peljat do ovire in se tam izmenicno vkljucevat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

T-h-o-r ::

No, lepo da citirate člene, kjer nič ne piše o tem, da se morajo debilčki peljati DO ZAPORE in se šele TIK PRED ZAPORO vključiti na sosednji pas

e je na smernem vozišču iz prvega odstavka tega člena na enem od prometnih pasov onemogočen promet vozil zaradi ovire ali se pas konča, so vozniki, ki vozijo po sosednjem prometnem pasu dolžni omogočiti vključevanje na ta prometni pas tako, da vozijo s primerno hitrostjo in na takšni razdalji do vozila pred seboj, da se lahko izmenoma vključi v promet še po eno vozilo (v nadaljnjem besedilu: sistem zadrge).


in točno to se začne početi že kak kilometer pred zaporo, da se vsi normalno vključijo in gre kolona naprej, ne pa da se kolona lepo premika, tik pred zaporo pa hoče en debil not in se mora celotna kolona ustaviti in spet speljati
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: T-h-o-r ()

cleanac ::

In kje piše, da se ne smejo?

T-h-o-r ::

cleanac je izjavil:

In kje piše, da se ne smejo?

nikjer, je pa precej manj učinkovito
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

cleanac ::

Zaradi "pametnjakovičev" kot si sam.

St235 ::

T-h-o-r je izjavil:

No, lepo da citirate člene, kjer nič ne piše o tem, da se morajo debilčki peljati DO ZAPORE in se šele TIK PRED ZAPORO vključiti na sosednji pas

A si debilcek trdil da pravil azadrge ni z zakonu?

In kje v zakonu pise da se ne smes peljat do ovire? Pise pa jasno da je v prekrsku vsak, ki pred oviro ne omogoca vkljucevanja. In vsak tak voznik je debil brez primere. Da o tem da pojma nima ne o pretocnosti ne o prometnih predpisih sploh ne govorimo.

T-h-o-r ::

St235 je izjavil:

T-h-o-r je izjavil:

No, lepo da citirate člene, kjer nič ne piše o tem, da se morajo debilčki peljati DO ZAPORE in se šele TIK PRED ZAPORO vključiti na sosednji pas

A si debilcek trdil da pravil azadrge ni z zakonu?

In kje v zakonu pise da se ne smes peljat do ovire? Pise pa jasno da je v prekrsku vsak, ki pred oviro ne omogoca vkljucevanja. In vsak tak voznik je debil brez primere. Da o tem da pojma nima ne o pretocnosti ne o prometnih predpisih sploh ne govorimo.

ciljal sem na znake, ki več ne obstajajo
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

St235 ::

T-h-o-r je izjavil:

cleanac je izjavil:

In kje piše, da se ne smejo?

nikjer, je pa precej manj učinkovito

Lahko ta debilizem podpres se z cim razen osebnimi tezavami z erekcijo, ki ti jih tako ravnanje pozroca? Ker gor imas ene pet virov, ki kazejo na to, da nimas pojma o cem govoris.

T-h-o-r je izjavil:

St235 je izjavil:

T-h-o-r je izjavil:

No, lepo da citirate člene, kjer nič ne piše o tem, da se morajo debilčki peljati DO ZAPORE in se šele TIK PRED ZAPORO vključiti na sosednji pas

A si debilcek trdil da pravil azadrge ni z zakonu?

In kje v zakonu pise da se ne smes peljat do ovire? Pise pa jasno da je v prekrsku vsak, ki pred oviro ne omogoca vkljucevanja. In vsak tak voznik je debil brez primere. Da o tem da pojma nima ne o pretocnosti ne o prometnih predpisih sploh ne govorimo.

ciljal sem na znake, ki več ne obstajajo

ROFL, en drek si ciljal, samo pojma nimas o cem govoris.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

T-h-o-r ::



takole se vključuje po zadrgi, kolegi, ne pa da se en pripelje do zapore, kjer se mora ustaviti, ker kolona na sosednjem pasu lepo vozi in se mora nato vsiliti pred nekoga, ki mora zavirati in ustaviti celotno kolono
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

St235 ::

Se enkrat ali imas kak vir, da je zgodnje vkljucevanje bolj ucinkovito od poznega, kadar je gost promet? Ker ponavljat brezvezno mantro zna vsak debil.

Aja, pa na tvoji sliki se vkljucujejo max kakih 50m pred oviro in ne par 100m, kot nekateri debilcki sanjate.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

T-h-o-r ::

St235 je izjavil:

Se enkrat ali imas kak vir, da je zgodnje vkljucevanje bolj ucinkovito od poznega, kadar je gost promet? Ker ponavljat brezvezno mantro zna vsak debil.

Aja, pa na tvoji sliki se vkljucujejo max kakih 50m pred oviro in ne par 100m, kot nekateri debilcki sanjate.

lahko povprašamo kalifornijo, kjer so ugotovili, da način vključevanja, kjer se šoferji vključujejo tik pred zaporo, ni varen, ker se mora ta šofer ustaviti in potem iti na nasprotni pas, s čimer uniči ritem te kolone in tvega trčenje v rit

The Golden State maintains its support of early merging, as sudden braking in a late-merging situation could result in rear-end collisions, the most common type of work-zone accident.

Mark Dinger, a spokesman for the California Department of Transportation, said "we will continue to stress safety by encouraging motorists to merge early and safely," but that officials are monitoring the zipper merge issue.
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

St235 ::

Edini razlog, da moras ustavit pred oviro je debil, ki ne spostuje pravila zadrge.

Preberi si zgornje linke in pac nehaj bit debil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

T-h-o-r ::

St235 je izjavil:

Edini razlog, da moras ustavit pred oviro je debil, ki ne spostuje pravila zadrge.

Preberi si zgornje linke in pac nehaj bit debil.

poglej si prakso, pa nehaj bit debil ti, lol

zadrga deluje ja, kjer se vsi držijo vsega

ne deluje pa takrat, ko je gosta ampak premikajoča se kolona - vsi bi si želeli, da bi promet po avtocesti potekal tako, da bi bilo med vsakima dvema voziloma 100 metrov lufta, da bi bilo v vsaki počasi premikajoči se koloni med vsakima dvema voziloma prostora za še 1 vozilo

in takrat, ko vidiš, da se začnejo vozila lepo vključevati na 1 pas, ti pa se še cel kilometer pelješ po svoji strani, nato pa siliš v gosto kolono, kjer je med vozili prostora za 1 meter, si pač debil


over and out
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: T-h-o-r ()

Machete ::

V petek sem videl tablico KK-KKKKK.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

St235 ::

https://m.youtube.com/watch?v=FCLF2tyW0...

Evo, ker vidim, da ne znas brat se v sliki.

T-h-o-r ::

UUuuu, v zakonu piše. Bomo policijo klicali, da bo delila kazni, ker debila, ki je cel kilometer divjal po praznem pasu, vozniki nočejo spustiti v kolono, ker se ne želijo ustaviti in znova speljevati ter s tem zjebati celega toka prometa v koloni

St235 je izjavil:

https://m.youtube.com/watch?v=FCLF2tyW0...

Evo, ker vidim, da ne znas brat se v sliki.



uuu, lepo, v risbici deluje :D škoda, da je resnični svet drugačen od risbic
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: T-h-o-r ()

cleanac ::

Če je divjal seveda ni v redu, v kolikor je peljal mimo z obvladljivo hitrostjo pa je očitno eden redkih, ki je vedel kar počne.

Invictus ::

Vau, kdo bi mislil, da folk ne pozna pravila zadrge.

Ampak nič novega na Slo-Tech ;).

Itak da se pelješ normalno. Saj nikoli ne veš, kdo bo iz gužve ven skočil. Ko mu bo končno potegnilo, da je on debil, ker stoji v koloni že 3 km pred zaprtjem sosednjega pasu...

Meni je bilo super. Prišparal eno uro čakanja :)). Tisti Avstrijec je pa dobil konkreten napad besa. Kot T-h-o-r :)).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

facepalm ::

Ce je pas zaprt pri Logatcu, se bomo ze na Lomu razvrstili?
Nisem vedel, da je prepovedano zapeljati do zapore.
Sam se sicer razvrstim prej. Koliko prej je odvisno od gostote prometa. Ce ocenim, da se bom lahko normalno vkljucil, zapeljem tudi do par 10m od zapore.
Razumem pa butthurt voznike, ki se cincajo ze 15min v koloni in se nato nekdo zeli uvrstiti pred njih. Ce so cakali oni, mora se on right? Bog ne daj, da je v BMWju:))

ramiz?! ::

T-h-o-r je izjavil:

pederišita se vidva po svoje, jaz takšnih defbilov zagotov ne spustim v že vzpostavljeno kolono, posebej, ker so imeli X metrov nazaj šanso, da se čist gladko vključijo, ampak ne, raje se gremo na silo vsiljevati

kolona se lepo premika, premika, premika, potem pa naj se zaradi enega ramiza vsi ustavimo, da bo lahko izsilil vključitev v kolono :))

zdej treba je ločit to ... jst sem repliciral samo na to, ker si napisal, da pri nas ni razvrščanja po načinu zadrge ... recimo v ljubljani na kakšnem semaforju je potrebno tako vključevanje, ko se dva pasova zožata v enega al pa ko je zastoj na obvoznici in gre mimo priključka ipd... drugače pa tudi sam sigurno ne spustim človeka, ki vidim da prinori mimo kolone, po sreči, še po odstavnem in bi se rad vključil pred mano
Never regret anything, there's always a reason things happen.

krneki0001 ::

T-h-o-r je izjavil:



takole se vključuje po zadrgi, kolegi, ne pa da se en pripelje do zapore, kjer se mora ustaviti, ker kolona na sosednjem pasu lepo vozi in se mora nato vsiliti pred nekoga, ki mora zavirati in ustaviti celotno kolono


To bi laufalo, če bi ljudje vedeli, kaj je to varnostna razdalja in če bi puščali prostor za en avto pred seboj, ko prihaja do zožitve ceste. Ker pa so ljudje ovce in se nabijejo spredaj vozečemu na odbijač, pa zadrga ne more laufat in je potrebno izsiliti, da te spustijo v kolono. Seveda zaradi tega potem vsa kolona stoji.

bambam20 ::

facepalm je izjavil:


Nisem vedel, da je prepovedano zapeljati do zapore.


Lahko se. Samo potem boš čakal, da te kdo spusti.

D3m ::

T-h-o-r je izjavil:



takole se vključuje po zadrgi, kolegi, ne pa da se en pripelje do zapore, kjer se mora ustaviti, ker kolona na sosednjem pasu lepo vozi in se mora nato vsiliti pred nekoga, ki mora zavirati in ustaviti celotno kolono


Ti povem v praksi je vključevanje v promet enostavnejši tako, kot pa vključevanje par kilometrov pred zaporo.

Tvoja razlaga zadrge je napačna.
|HP EliteBook|R5 6650U|

St235 ::

bambam20 je izjavil:

facepalm je izjavil:


Nisem vedel, da je prepovedano zapeljati do zapore.


Lahko se. Samo potem boš čakal, da te kdo spusti.


tebi se pa vidi, da voziš bolj kot ne samo prste po tipkovnici.

Vključevanje ob zapori je povsem neproblematično. Pred tem uskladiš hitrost z vporednimi vozili, prižgeš smernik in se ob zapori vključiš. Promet takoj za zožitvijo je pravilo celo mlace hitrejši kar pomeni več prostora za vključitev. Gostejši kot je promet (in posledično počasnješi) lažje in bolj smiselno je, da se vključuješ ob zapori.

Občasno sicer naletiš na erekrtilno difunkcionalne debilčke, ampak se jih že, na daleč vidi in se pač vključi en avto prej ali kasneje.

krneki0001 je izjavil:

T-h-o-r je izjavil:



takole se vključuje po zadrgi, kolegi, ne pa da se en pripelje do zapore, kjer se mora ustaviti, ker kolona na sosednjem pasu lepo vozi in se mora nato vsiliti pred nekoga, ki mora zavirati in ustaviti celotno kolono


To bi laufalo, če bi ljudje vedeli, kaj je to varnostna razdalja in če bi puščali prostor za en avto pred seboj, ko prihaja do zožitve ceste. Ker pa so ljudje ovce in se nabijejo spredaj vozečemu na odbijač, pa zadrga ne more laufat in je potrebno izsiliti, da te spustijo v kolono. Seveda zaradi tega potem vsa kolona stoji.


Najslabše pa je ko se to zgodi že 500 ali več metrov pred dejansko oviro, ker se je en debilček odločil, da bo ustavil in menjal pas. Seveda je potem ta debilček prvi, ki se bo limal na odbijač, da ja ne bo kdo prišel vmes, ki ga je obvozil po praznem pasu.

T-h-o-r je izjavil:

UUuuu, v zakonu piše. Bomo policijo klicali, da bo delila kazni, ker debila, ki je cel kilometer divjal po praznem pasu, vozniki nočejo spustiti v kolono, ker se ne želijo ustaviti in znova speljevati ter s tem zjebati celega toka prometa v koloni

St235 je izjavil:

https://m.youtube.com/watch?v=FCLF2tyW0...

Evo, ker vidim, da ne znas brat se v sliki.



uuu, lepo, v risbici deluje :D škoda, da je resnični svet drugačen od risbic


uuu, a si le dojel, da si v dejanski situaciji ti debilček, ki ovira promet in ogroža ostale in ne tisti, ki povsem pravilno pelje do ovire in se tam vključi?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

St235 ::

T-h-o-r je izjavil:



takole se vključuje po zadrgi, kolegi, ne pa da se en pripelje do zapore, kjer se mora ustaviti, ker kolona na sosednjem pasu lepo vozi in se mora nato vsiliti pred nekoga, ki mora zavirati in ustaviti celotno kolono



Tukaj je cel posnetek iz katerega si potegnil tale košček. Poglej si celega in boš videl kake debilizme trosiš.



Še dve poljudni razlaga, ki targetirata ravno voznike z hudo erektilno disfunkcionalnostjo in majhnimi možgani:

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Unknown_001 ::

Meni gre najbolj na kozlanje, ko je tabla da bo zožitev na en pas ter omejitev 80 in te debili prehitevajo s 130 in več. Enkrat sem moral ustavit ored tablo ker razni Bosanci, Švaboti in Italjani niso razumel da se pri opozorilu za delo na cesti kjer bo zožanje ne sme prehitevat. Za mano pa en srbijanc s tanovim fičotom. Ko sem ustavil je zadnji moment odvil iz voznega pasu sicer bi me nabil odzadaj in porinil v tisto tablo.

Od takrat dalje sem srečen da pridem živ domov.

Pravilo zadrge pa ne funkcionira ker imajo ljudje prekratek kurac in demenco.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Tabla za zozanje ceste v en pas kilometer prej pomeni, da imas toliko casa da zapustis pas z zaporo, ne pa da se zabijes v zaporo.

Heavy ::

Unknown_001 je izjavil:

Meni gre najbolj na kozlanje, ko je tabla da bo zožitev na en pas ter omejitev 80 in te debili prehitevajo s 130 in več.


Razcep Kozarje, kjer taki talenti yolo čez črto na primorko (pospeševalnega pasa itak ne rabijo).
#TeamFelix

pirat ::

Problematika pravila zadrge (in njegovega nerazumevanja) se v jutranji prometni konici običajno vidi ko se na ljubljansko severno obvoznico priključijo vozniki, ki pridejo iz gorenjske avtoceste (priključek na severno obvoznico takoj po šentviškem tunelu).

- priključek na severno obvoznico ima dva pasova
- severna obvoznica ima dva pasova
- dostikrat se promet na severni obvoznici odvija počasneje kot to velja za priključek
- in v praksi potem pride do tega da imaš v razmaku 50 metrov sistem zadrge kjer se združujeta dva pasova vozečih naravnost z dvema pasovoma tistih, ki se želijo hkrati vključevati z desne.

Kadar se na priključku vsi vozniki držijo desnega voznega pasu oz. se umaknejo na desno relativno zgodaj poteka potem sistem zadrge na severni obvoznici relativno OK in hitro; kadar pa vozniki že na priključni cesti zasedejo oba pasova in se potem poskušajo razmeščati na sistem zadrge šele na koncu priključka (morajo, ker je 10 metrov zožanje na en vozni pas), potem pa takoj vključevati na severno obvoznico spet po sistemu zadrge (torej takoj ena zadrga za drugo) se pa pojavi daljši zastoj za vse.

Unknown_001 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Tabla za zozanje ceste v en pas kilometer prej pomeni, da imas toliko casa da zapustis pas z zaporo, ne pa da se zabijes v zaporo.


In ti bi kaj? Se zrinil z 80 na uro pred tono težje vozilo ki ima not 60 na uro več ? Če vozijo debiki v koloni ti tud tist kilometer ne pomaga. Lahko samo vse 4 prižgeš in zmanjšaš pred zaporo.

Od kdaj paciente s Polja spuščajo na internet? Spet drkaš za brezveze.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

shadeX ::

Only guys will understand :))

shadeX ::

Mare2 ::

Evo, še en talent, ta je tapravi. :)


Okrožna državna tožilka Liljana Tomič je zagovarjala podaljšanje pripora na Povšetovi in je poudarila, da se priporni razlogi niso spremenili, med drugim izpostavlja, da ga je policija med letoma 2014 in 2017 obravnavala 14-krat (!) zaradi kršitev cestnoprometnih predpisov.

http://beta.slovenskenovice.si/kronika/...

D3m ::

shadeX je izjavil:

Only guys will understand :))



|HP EliteBook|R5 6650U|

shadeX ::

Kruta :))

Dr_M ::


Meni gre najbolj na kozlanje, ko je tabla da bo zožitev na en pas ter omejitev 80 in te debili prehitevajo s 130 in več.


Tako je, vkljucevanje tik pred oviro je se vecja cvetka. Dnevno se vozim od grosuplja do ivancne gorice po AC in vedno, ko je bila zapora na cesti zaradi vzrzevanja, so bili kolicki in znaki razmetani vsak dan, po asfaltu pa polno crt od zaviranja, ceprav je bilo ze vec kilometrov prej jasno oznaceno, da je delo na cesti. Res ucinkovito.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Invictus ::

Če je folk butast, pač ne pomaga noben znak ali predpis...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

shadeX ::



Cliota 20 let starega predelal na elektriko? :O

matobeli ::

Mogoče je samo vtičnico dal not da lahko na zelenih parkira:))

Siddh ::



Dimnik ::

matobeli je izjavil:

Mogoče je samo vtičnico dal not da lahko na zelenih parkira:))


Nekaj takega, kabel iz omarice je bele barve, v avto gre črni, pa še izpod pokrova motorja...

shadeX ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

matobeli ::

U mejdunej, to je pa moje selo.

Ta most ima tako zlizan asfalt da vsako leto kdo čez zleti. Pa iz klanca pride, verjetno ga je obrnilo.

Sem pa študiral kam leti en kup gasilcev in rešilec par ur nazaj... (Kot da ne letijo vsakič ko pade malo dežja)

facepalm ::

Holy sheet:/
Se je zmazal voznik?
In seveda je kriv voznik zaradi neprilagojene hitrosti po zlizanem asfaltu.

bambam20 ::

Siddh je izjavil:

http://www.alternativci.com/?page_id=222



20.000€ ..

scipascapa ::

facepalm je izjavil:

Holy sheet:/
Se je zmazal voznik?
In seveda je kriv voznik zaradi neprilagojene hitrosti po zlizanem asfaltu.


kdo pa drug? seveda poleg slabe ceste.
««
14 / 293
»»