» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
86 / 293
»»

EnStot ::

feryz je izjavil:

70 km/h do preklica ali križišča.
Halooo! To so osnove poznavanja prometnih predpisov.
Upam, da ne voziš avta.

Glede poznavanja in še posebej upoštevanja cestno-prometnih predpisov si se že iskazal s svojimi otročjimi posti. Tako da, SEDI CVEK!

S prometnim znakom “konec naselja” so prenehali tudi razlogi uvedbe ukrepa povišane hitrosti znotraj naselja, ki je dovoljeval vožnjo znotraj naselja s hitrostjo 70 km/h (namesto normativne omejitve 50 km/h), zato je od od tu naprej dovoljena hitrost vožnje 90 km/h. Prometni znak “konec naselja” namreč razveljavi ukrep povišane hitrosti v naselju oziroma razveljavi znak 70 km/h. To eksplicitno piše tudi v novem pravilniku o prometni signalizaciji in prometni opremi na cestah, kjer v 10. alineji 17. člena piše: Izrecna odredba, označena z znakom za omejitev hitrosti, z znakom 2435 preneha veljati”. (Opomba: znak 2435 pomeni prometni znak “konec naselja”).

poweroff ::

BigWhale je izjavil:

poweroff je izjavil:

Mene so v avtošoli učili da se sme prehitevati največ eno vozilo naenkrat...


Kako pa potem na avtocesti prehitis tri tovornjake, ki vozijo z minimalno varnostno razdaljo? Prehitis enega in se potem vmes zrines in upas, da prvi ne bo bremzal in da drugi bo bremzal?

Na avtocesti imaš tim. PREHITEVALNI pas. Nisi vedel tega? ;)
sudo poweroff

EnStot ::

DePalmo je izjavil:

Jao ste eni polni samega sebe, ni čudno da je tako na cesti kot je. Če se nekomu mudi se mu umakneš, ne pa da nastaviš tempomat na 130 in prehitevaš dalje. A res ne vidite dlje od svoje riti in se niste pripravljeni prilagajat? Sicer pa že od daleč vidiš ali te bo nekdo prehitel na hitro ali se bo cijazil. Slednjim se tudi sam ne umaknem, ker potem zajebem samega sebe in se moram peljati za počasnejšimi.

Nekateri bi si morali vbiti v glavo da niste ne šerifi in ne policaji in da vozite temu primerno. S tem ne ciljam koga specifičnega v tej temi, ampak govorim na splošno.

Tako je, nekateri bi si morali vbiti v glavo, da niso šerifi in da jim na strehi ne gori plava lučka. Da torej nimajo nobene pravice do prednosti, ko se nabijajo v rit vozilom pred seboj. Ne pripada jim pravica, da vozijo hitreje od največje predpisane hitrosti in ne pripada jim pravica vozila s prednostjo, ker pač niso šerifi.
Pripada jim kvečjemu uklonilni zapor, kjer bodo v kehi toliko časa, dokler ne bodo vsi objokani pred sodnikom obljubili, da tega ne bodo več počeli.:'(

DePalmo ::

Pozabljaš še drugo plat te zgodbe. Da če te dohiti hitrejše vozilo, se moraš na prvem primernem mestu varno umakniti in ga sputiti naprej. In nima veze če je dotično vozilo v prekršku in gre nad omejitvijo.

AndrejO ::

feryz je izjavil:

Jaz ne blendam ali trobim. Rajši vozim meter za ritjo. Vljudno počakam, da se umaknejo. Dosti bolj nervozni ratajo.

En takšen tvoj somišljenik me je predsinočnjim na AC skoraj ubil.

Zaenkrat še razmišljam kaj v takšnem primeru storiti, vendar mi je vedno bolj všeč ideja o vseh štirih smernikih in nežnem nižanju hitrosti do točke, ko se bom lahko *varno* vključil nazaj na vozni pas za vozilom, ki sem ga poskusil prehiteti.

Tudi, če boš ti ali tebi podoben vozinik povzročil nesrečo, bo vsaj hitrost nižje, kot bi sicer bila. V takšnem položaju očitno lahko zaupam samo E=mv^2 in vede storim prekršek, ki bo povečal verjetnost mojega preživetja. Moje življenje je vredno več, kot pa nekaj 100 EUR kazni za prekršek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

Shegevara ::

DePalmo je izjavil:

Pozabljaš še drugo plat te zgodbe. Da če te dohiti hitrejše vozilo, se moraš na prvem primernem mestu varno umakniti in ga sputiti naprej. In nima veze če je dotično vozilo v prekršku in gre nad omejitvijo.


Govori se za avtocesto, kjer je logično, da na prehitevalnem pasu prehitevamo in nič drugega. Zato naj objestnež lepo počaka, da avto pred njim nekoga prehiti in se mu nato umakne.

Tudi jaz na AC prehitevam po predpisih in mi nestrpnež za mano ne bo diktiral mojega prehitevanja in zaradi njega ne bom nikoli ogrožal svoje varnosti in varnosti drugih v prometu.
Ko varno končam prehitevanje, se umaknem potem pa me naj prehiti z 180kmh če mu to paše. Takrat to ni več moj problem.

EnStot ::

DePalmo je izjavil:

Pozabljaš še drugo plat te zgodbe. Da če te dohiti hitrejše vozilo, se moraš na prvem primernem mestu varno umakniti in ga sputiti naprej. In nima veze če je dotično vozilo v prekršku in gre nad omejitvijo.

Ravno o tem govorim. Ta plat zgodbe ne obstaja, ta plat obstaja samo v glavah zaritnežev, ki mislijo da so šerifi. Počakaj lepo v vrsti, kot so hiše v Trsti ali pa ostani na oni strani nagajivega nasmeha!:D8-)

scipascapa ::

V porastu je prevoz rdeče in neustavljanje peščem na prehodih.

mirator ::

Shegevara je izjavil:

DePalmo je izjavil:

Pozabljaš še drugo plat te zgodbe. Da če te dohiti hitrejše vozilo, se moraš na prvem primernem mestu varno umakniti in ga sputiti naprej. In nima veze če je dotično vozilo v prekršku in gre nad omejitvijo.


Govori se za avtocesto, kjer je logično, da na prehitevalnem pasu prehitevamo in nič drugega. Zato naj objestnež lepo počaka, da avto pred njim nekoga prehiti in se mu nato umakne.

Tudi jaz na AC prehitevam po predpisih in mi nestrpnež za mano ne bo diktiral mojega prehitevanja in zaradi njega ne bom nikoli ogrožal svoje varnosti in varnosti drugih v prometu.
Ko varno končam prehitevanje, se umaknem potem pa me naj prehiti z 180kmh če mu to paše. Takrat to ni več moj problem.

To si lepo zapisal in se s tabo strinjam. Samo problem je v tem, da nekdo, vozilo na voznem pasu, prehiteva samo z nekoliko višjo hitrostjo in to prehitevanje je dolgo km ali še več. Pa še potem, ko ga končno prehiti, prižge smernik za vračanje na vozni pas šele, ko si zagotovi varnostno razdaljo od prehitevanega vozila in potem se končno v počasni diagonali umakne na vozni pas. Če voziš za takšnim voznikom, ni treba, da si objestnež pa ti zraste pritisk.

matobeli ::

scipascapa je izjavil:

neustavljanje peščem na prehodih.


Včeraj doživel enega talenta na cesti. Naselje, cona 30, cesta rahlo navzdol, vozilo cca 50-70m od prehoda za pešce. Prečkam cesto, žena pa zagrabi našga mulca in ga potegne nazaj na pločnik, ker je želel prečkati za mano. Še dobro da je vidla da se prihajajoče vozilo ni mislilo ustavit in je še men skoraj rit odneslo.

Ni bil avto, niti kolesar.
Faking električna skirca, ker je imel ravno polno hitrost (vsaj 40) se očitno ni želel ustavljat 8-O

Beware!

EnStot ::

mirator je izjavil:

Shegevara je izjavil:


...
Tudi jaz na AC prehitevam po predpisih in mi nestrpnež za mano ne bo diktiral mojega prehitevanja in zaradi njega ne bom nikoli ogrožal svoje varnosti in varnosti drugih v prometu.
Ko varno končam prehitevanje, se umaknem potem pa me naj prehiti z 180kmh če mu to paše. Takrat to ni več moj problem.

To si lepo zapisal in se s tabo strinjam. Samo problem je v tem, da nekdo, vozilo na voznem pasu, prehiteva samo z nekoliko višjo hitrostjo in to prehitevanje je dolgo km ali še več. Pa še potem, ko ga končno prehiti, prižge smernik za vračanje na vozni pas šele, ko si zagotovi varnostno razdaljo od prehitevanega vozila in potem se končno v počasni diagonali umakne na vozni pas. Če voziš za takšnim voznikom, ni treba, da si objestnež pa ti zraste pritisk.

Ne to ni prav noben problem, pač pa čisto običajna in predvsem ZAKONITA situacija. Če je nisi sposoben normalno sprocesirat, potem nisi za v promet, ampak za k psihiatru.

solatko ::

EnStot - Mene so v avtošoli in še kje učili, da zaključiš prehitevanje, ko v ogledalu vidiš nos vozila, ki si ga prehitel, itak si hitrejši, varnosta razdalja pa je problem tistega zadaj in ne tvoj, ko prehitevaš. zato nehajte srat, da moraš ti doseč varnostno razdaljo pred tistim zadaj.
Ne vem, kdo vas je to učil, sicer pa poglejte voznike kamionov, takoj, ko je zadek priklopnika mimo kabine prehitevanega, zapelje na vozni pas, saj če bi lovil varnostno razdaljo, bi potreboval še nekaj km, da jo doseže pri 3km/h hitrejši vožnji.

Torej tak način prehitevanja ni niti običajen niti zakonit, saj zakon pravi, da se prehitevanje opravi čim hitreje, ne da se mora loviti varnostno razdaljo za tistega zadaj!
Delo krepa človeka

EnStot ::

Draga Solata, če ti pravilno prehitevanje predstavlja tak problem, potem ga pač ne izvajaj in se raje ukvarjaj z gojenjem vrtne zelenjave. Pa je stvar zaključena.

Raptor F16 ::

solatko je izjavil:



...varnosta razdalja pa je problem tistega zadaj in ne tvoj, ko prehitevaš. zato nehajte srat, da moraš ti doseč varnostno razdaljo pred tistim zadaj. Ne vem, kdo vas je to učil, sicer pa poglejte voznike kamionov, takoj, ko je zadek priklopnika mimo kabine prehitevanega, zapelje na vozni pas..., saj če bi lovil varnostno razdaljo, bi potreboval še nekaj km, da jo doseže pri 3km/h hitrejši vožnji.


Si normalen?

(1) Voznik sme začeti prehitevati le, če ima na cesti dovolj prostora. S prehitevanjem ne sme ovirati udeleženca cestnega prometa, ki ga prehiteva.


Vrni izpit tastar, ti nimaš kaj drugih učit o prometnih predpisih. Še branje ti dela težave.

solatko je izjavil:

saj če bi lovil varnostno razdaljo, bi potreboval še nekaj km, da jo doseže pri 3km/h hitrejši vožnji.


Zaradi tega je v normalnih državah prehitevanje kamionom prepovedano.

Zgodovina sprememb…

AndrejO ::

solatko je izjavil:

EnStot - Mene so v avtošoli in še kje učili, da zaključiš prehitevanje, ko v ogledalu vidiš nos vozila, ki si ga prehitel, itak si hitrejši, varnosta razdalja pa je problem tistega zadaj in ne tvoj, ko prehitevaš.

Tvoj problem bo postala v tistem trenutku, ko boš moral zaradi nepredvidene situacije naglo zavirati. Žival na cesti, deska na cesti, kos pnevmatike na cesti ali, kar je še najbolj žalostno, opičnjak, ki mu je domnevno zaradi tebe zavrela kri, nato pa zapelje pred tebe in pohodi zavoro.

Obstaja korelacija med vozniki, ki se lepijo na rit in vozniki, ki nekje v svoje zblojenosti mislijo, da je cesta prostor za dokazivanje ega. To pomeni, da je ravno pri teh kriticnega pomena, da se vrnem na vozni pas z dejansko varnostno razdaljo in ne zgolj nekim manjšim približkom.

Za nekoga, ki visoko ceni pretočnost prometa, pa bi ravno ti moral prvi vedeti, da boš z vračanjem na vozni pas s premajhno razdaljo oviral in upočasnjeval promet, ker bo potem moral tisti za teboj popravljati naštrikan drek. Voznik, ki si ga prehitel, ne more vedeti kakšni so tvoji nameni in druge izbire, kot je zaviranje, niti nima.

solatko je izjavil:

zato nehajte srat, da moraš ti doseč varnostno razdaljo pred tistim zadaj.

Predlagam miselni eksperiment: prehitiš, kakor si opisal in pred tebe na cesto skoči srna. 10m za teboj je polpriklopnik. Njegova hitrost je 100km/h. Po kateri pravni teoriji bo voznik polpriklopnika kriv tega, da te je spremenil v palacinko?


solatko je izjavil:

Ne vem, kdo vas je to učil,

Idioti, ki se ne zavedajo, da na cesti niso sami in potem počno neumnosti, kot je ta s premajhno razdaljo.

solatko je izjavil:

sicer pa poglejte voznike kamionov, takoj, ko je zadek priklopnika mimo kabine prehitevanega, zapelje na vozni pas, saj če bi lovil varnostno razdaljo, bi potreboval še nekaj km, da jo doseže pri 3km/h hitrejši vožnji.

Ko bo med menoj osebno in naslednjim vozilm za menoj cca. 15m prikolice in ojačenih želecnih profilov, ki skrbijo za togost konstrukcije, bo tudi mene prav malo brigalo kdo in kaj je za menoj.

Ko se bom s svojim osebnim vozilom vključeval nazaj pred polpriklopnik, bom to storil tako, da bo voznik tega polpriklopnika imel možnost ustaviti tudi, če bom prisiljen nenadoma zavreti. Tvoja argumentacija na cesti, ko je govora o mojem življenju, pač ne vzdrži.

solatko je izjavil:

Torej tak način prehitevanja ni niti običajen niti zakonit, saj zakon pravi, da se prehitevanje opravi čim hitreje, ne da se mora loviti varnostno razdaljo za tistega zadaj!

Zakon pravi tudi, da mora biti vsak premik z vozilom takšen, da ne oviraš ali celo ogrožaš drugih udeležencev v prometu.

facepalm ::

matobeli je izjavil:

scipascapa je izjavil:

neustavljanje peščem na prehodih.


Včeraj doživel enega talenta na cesti. Naselje, cona 30, cesta rahlo navzdol, vozilo cca 50-70m od prehoda za pešce. Prečkam cesto, žena pa zagrabi našga mulca in ga potegne nazaj na pločnik, ker je želel prečkati za mano. Še dobro da je vidla da se prihajajoče vozilo ni mislilo ustavit in je še men skoraj rit odneslo.

Ni bil avto, niti kolesar.
Faking električna skirca, ker je imel ravno polno hitrost (vsaj 40) se očitno ni želel ustavljat 8-O

Beware!


Zgleda da so "25-karji" migrirali na el skiroje. Tam ni potrebe po celadi, registraciji in omejitvi 25kmph.

Miha 333 ::

solatko je izjavil:

Če je namreč hitra cesta, potem sta vozna pasova - prehitevalni in vozni pas, če pa je hitra mestna vpadnica pa sta dva enakovredna pasova.

solatko je izjavil:

, od križišča z Brnčičevo pa je trzinska obvoznica, omejitev 70 in lahko prehitevaš po levi ali desni.

Ne bo čisto držalo, pasova sta enakovredna samo, če je cesta znotraj naselja. Zunaj naselja sta vedno prehitevalni in vozni pas in vožnja po pasu, ki ni skrajno desni je dovoljena le, če prehitevaš ali zaradi razvrščanja pred križiščem. Seveda je na taki cesti prepovedano tudi prehitevanje po desni. Primeri so trzinska obvoznica in cesta mimo Hoč.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miha 333 ()

kuall ::

EnStot je izjavil:

kuall je izjavil:

štorom, ki se majejo na prehitevalnem pasu poblendaš parkrat in mu zavpiješ "move bitch!" in se hitro umakne in švigneš mimo 140 na uro, da ti ni treba bremzat zarad idiota.

In potem se ves prepoten zbudiš in kličeš mamico.
Veš, to je pa zato, ker ne držiš varnostne razdalje in tvoji mali možgani šele ponoči med spanjem ugotovijo kako je to nevarno:'(



držanje varnostne razdalje in občasno blendanje zaspanetom na prehitevalnem pasu nima nič skupnega. saj se lahko maješ na prehitevalnem pasu ampak moraš v takem primeru ves čas čekirat ogledalo, drgač ne opaziš ljudi, ki se ti približajo od zadaj. takim je pač treba poblendat, da jih spomniš.

se gre za posameznike, ki imajo pred seboj vse frej, ne pa za kolone.
prehitevanje takih zaspanetov po desnem pasu pa je dokaj nevarno.
so bili tudi že idioti, ki so mene prehitevali po desni strani, če sem mau zaspal. raj vidim, da mi poblenda, kot pa da prehiteva po desni ali se prilepi na rit.

meni se velikokrat pojavi idiot, ki se mi prilima na rit, ker se vozim po prehitevalnem pasu po AC v koloni, ki gre počasi. ker pa držim večjo varnostno razdaljo kot ostali misli, da se mu moram umakniti. umaknem se mu seveda ne. enkrat je bilo treba prižgat vse 4 žmigavce, da je dobil sporočilo, da se mu ne bom umaknil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kuall ()

tombs ::

kuall je izjavil:


meni se velikokrat pojavi idiot, ki se mi prilima na rit, ker se vozim po prehitevalnem pasu po AC v koloni, ki gre počasi. ker pa držim večjo varnostno razdaljo kot ostali misli, da se mu moram umakniti. umaknem se mu seveda ne. enkrat je bilo treba prižgat vse 4 žmigavce, da je dobil sporočilo, da se mu ne bom umaknil.


ja, pol pa nabases na psihopata ki te prehiti po desni, nazaj pred tebe in na polno po bremzi.

Timurlenk ::

tombs je izjavil:

kuall je izjavil:


meni se velikokrat pojavi idiot, ki se mi prilima na rit, ker se vozim po prehitevalnem pasu po AC v koloni, ki gre počasi. ker pa držim večjo varnostno razdaljo kot ostali misli, da se mu moram umakniti. umaknem se mu seveda ne. enkrat je bilo treba prižgat vse 4 žmigavce, da je dobil sporočilo, da se mu ne bom umaknil.


ja, pol pa nabases na psihopata ki te prehiti po desni, nazaj pred tebe in na polno po bremzi.

Zato pa rabimo sprostitev orožarske zakonodaje. Da bomo lahko v avtu za zaščito imeli tudi orožje, za obrambo pred takimi psihiči.
Demokracija je zdej v drugem planu, to je vendar jasno.

BigWhale ::

mirator je izjavil:

Samo problem je v tem, da nekdo, vozilo na voznem pasu, prehiteva samo z nekoliko višjo hitrostjo in to prehitevanje je dolgo km ali še več.


To je problem samo za nestrpneze.

mirator je izjavil:

Pa še potem, ko ga končno prehiti, prižge smernik za vračanje na vozni pas šele, ko si zagotovi varnostno razdaljo od prehitevanega vozila in potem se končno v počasni diagonali umakne na vozni pas.


Kdaj pa naj bi se umaknil nazaj na vozni pas? Po tem, ko je pred prehitevanim vozilom? Pocakati moras na minimalno varnostno razdaljo, potem se pa umaknes. Vse drugo je narobe.

mirator je izjavil:

Če voziš za takšnim voznikom, ni treba, da si objestnež pa ti zraste pritisk.

Ce ti pri takih receh zraste pritisk, potem imas mogoce tezave s srcem in krvoziljem?

solatko ::

EnStot - Seveda boš lepo podal člen zakona, ki predpisuje prehitevanje z vzpostavitvijo varnostne razdalje do prehitevanega!

Polozweii - Kaj pa tebe spet moti? S čim oviraš prehitevanega, če zapelješ pred njega, ko vidiš njegov prednji del v ogledalu?

AndrejO - Take situacije po navadi vidiš v filmu ali v glavah takih, ki jih je strah lastne sence. Še nikoli mi ni bilo treba po prehitevanju naglo zabremzat, oziroma sploh še nikoli nisem na polno zaviral, ker se veliko situacij reši brez tega paničnega ukrepa.
Glede na normalen tok prometa, bo prehitevani zelo hitro na varnostni razdalji.

Poglejte si v tem posnetku kako se varno prehiteva in kdaj nastane varnostna razdalja:



Miha 333 - Cesta od Brnčičeve naprej ima dva enakovredna pasova, pa ne poteka po naselju, nova dvopasovnica iz Mengša proti Kamniku pa je s prehitevalnim pasom in moraš voziti od rondoja, do rondoja po voznem pasu.

kuall - Gre zato, da v primeru, ko se eden spravi prehitevat neko voilo 100m prej, za njim zapelje na prehitevalni pas še nekaj vozil, ki sploh prehitevanega skoraj ne vidijo, na omenjeni cesti proti Črnučam, pa je navada uporabnikov, da smatrajo cesto z dvemi enakovrednimi pasovi in se tako tudi obnašajo.

Čemu se sploh voziš po prehitevalnem pasu, prehitevajoč, tako kot tisti pred teboj, samo lastno senco. Šele, ko se približaš oviri na območje varnostne razdalje, se pripraviš na prehitevanje, če ne gre, pač počakaš, da bo prehitevalni pas prazen, ne pa zato, ker se ne znaš razvrščat ali se bojiš menjat vozni pas, vztrajaš na prehitevalnem pasu nekaj kilometrov, za teboj pa hitrejši ne morejo nič, po desni te ne smejo prehitet!
Zato večkrat nastane situacija, da na voznem pasu kolikor se vidi daleč, ni ovire, na prehitevalnem pasu pa kolona s 110-120. Res ste umetniki!
Delo krepa človeka

Mare2 ::

solatko je izjavil:

EnStot - Seveda boš lepo podal člen zakona, ki predpisuje prehitevanje z vzpostavitvijo varnostne razdalje do prehitevanega!


Zakon o pravilih cestnega prometa (ZPrCP-UPB2)
Do not follow this link, or you will be blocked from this site.

43. člen 45. člen

44. člen
(razdalja med vozili)
(uradno prečiščeno besedilo)

(1) Voznik, ki vozi za drugim vozilom po istem prometnem pasu, mora voziti za njim na razdalji, ki ni manjša od razdalje, ki jo pri hitrosti, s kakršno vozi, prevozi v dveh sekundah (varnostna razdalja) oziroma na razdalji, določeni s prometnim znakom.

(2) Varnostna razdalja mora ne glede na vozne razmere omogočati, da:

– lahko voznik zmanjša hitrost ali ustavi in s tem prepreči trčenje, če voznik, ki vozi pred njim, zmanjša hitrost ali ustavi,

– se lahko voznik, ki prehiteva, varno vrne na izhodiščni prometni pas.

(3) Ne glede na prvi odstavek tega člena se ob dobrih prometnih razmerah, kadar se oblikuje kolona, ki vozi z zmanjšano hitrostjo, varnostna razdalja lahko zmanjša, vendar ne sme biti manjša od razdalje, ki jo vozilo pri hitrosti, s kakršno vozi, prevozi v eni sekundi (minimalna varnostna razdalja).

(4) Z globo 40 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ne potrebuje vozniškega dovoljenja, ki ravna v nasprotju z določbami tega člena.

(5) Z globo 200 eurov se kaznuje za prekršek voznik motornega vozila, ki ravna v nasprotju z določbami prvega, drugega ali tretjega odstavka tega člena .

(6) Z globo 300 eurov se kaznuje za prekršek voznik motornega vozila, ki ne vozi na varnostni razdalji, določeni s prometnim znakom. Vozniku motornega vozila se izrečejo tudi 3 kazenske točke.

https://zakonodaja.com/zakon/zprcp/44-c...
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

solatko ::

EnStot - Predragi nesposoben voznik, varnostno razdaljo moraš imeti do tistega pred seboj, tisti za teboj pa mora pazit na svojo. Kje nekateri pobirate take nebuloze, mi ni in nikoli ne bo jasno.

Mare2 - In kje v zakonu je omenjen tisti zadaj, za katerega naj bi po mnenju pacientov moral skrbeti jaz, ko jih prehitevam?

Če bi vsak skrbel za tistega pred seboj, niti slučajno na naših cestah nebi bilo toliko naletov, da skoraj nobeno jutro ne mine, da nebi bilo pol vpadnic zaradi prometnih nesreč zaprto ali odprt samo en pas, da lahko pospravijo ostanke nesposobnih voznikov.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

EnStot ::

solatko je izjavil:


.....
Čemu se sploh voziš po prehitevalnem pasu, prehitevajoč, tako kot tisti pred teboj, samo lastno senco. Šele, ko se približaš oviri na območje varnostne razdalje, se pripraviš na prehitevanje, če ne gre, pač počakaš, da bo prehitevalni pas prazen, ne pa zato, ker se ne znaš razvrščat ali se bojiš menjat vozni pas, vztrajaš na prehitevalnem pasu nekaj kilometrov, za teboj pa hitrejši ne morejo nič, po desni te ne smejo prehitet!
Zato večkrat nastane situacija, da na voznem pasu kolikor se vidi daleč, ni ovire, na prehitevalnem pasu pa kolona s 110-120. Res ste umetniki!

Daj kupi si že bager, da boš lažje nakladal! Kaj samo drugim soliš pamet kako naj vozijo po desnem pasu, da bodo TEBI dali prostor na levem?! Kaj se kar naprej pritožuješ kako drugi vozijo po prehitevalnem in TEBI ne dovolijo prehitevati? Zakaj te to sploh moti, saj imaš potem desni pas skoraj povsem prost, saj so vsi cepci na prehitevalnem, ti pa si seveda pravilno na voznem ?!

Iz tvojega prej povedanega jasno sledi, da si v resnici ti tisti, ki je stalno parkiran na prehitevalnem, saj te drugače to sploh ne bi motilo. Ti si tisti ki rine v rit vozilu pred sabo, češ naj se TEBI umakne, kajti TI imaš prednost, TEBI se mudi. Ostali so samo ovira TEBI na cesti.

Veš kako se reče tistemu, ki nič ne misli NATE ?? Egoist! (Če sploh razumeš ta vic ?!)

solatko ::

EnStot - Če nebi bil polpismen analfabet, bi si prebral, da je od zadnjega v koloni na prehitevalnem pasu, vozni pas pred menoj popolnoma prazen, ker niti slučajno ne prehitevam po desni (kot omenijo tudi v priloženem filmčku), temveč držim na voznem pasu dovolj prostora, da bi se s prehitevalnega pasu varno umaknili, pa se ne.
Torej se dogaja to, da jaz oviram vozni pas, vsi ostali pa se nanj ne umaknejo in zadaj se nabere precej velika kolona na obeh pasovih, pa to nikogar spredaj ne moti kaj dosti.
Mene v to, da bi prehiteval po voznem pasu, ne bo nikoli nihče prepričal!
Delo krepa človeka

martincek1 ::

solatko je izjavil:

varnostno razdaljo moraš imeti do tistega pred seboj, tisti za teboj pa mora pazit na svojo


Pazit na svojo oziroma bremzat, ker si nesposoben voznik. Dej raj odnehaj.

EnStot ::

solatko je izjavil:

EnStot - Če nebi bil polpismen analfabet, bi si prebral, da je od zadnjega v koloni na prehitevalnem pasu, vozni pas pred menoj popolnoma prazen, ker niti slučajno ne prehitevam po desni (kot omenijo tudi v priloženem filmčku), temveč držim na voznem pasu dovolj prostora, da bi se s prehitevalnega pasu varno umaknili, pa se ne.
Torej se dogaja to, da jaz oviram vozni pas, vsi ostali pa se nanj ne umaknejo in zadaj se nabere precej velika kolona na obeh pasovih, pa to nikogar spredaj ne moti kaj dosti.
Mene v to, da bi prehiteval po voznem pasu, ne bo nikoli nihče prepričal!

Hitrejša vožnja ene kolone vozil od druge na cesti, ki ima najmanj dva prometna pasova za vožnjo v isto smer, ni prehitevanje.

solatko ::

EnStot - Še vedno ne zastopiš - vozni pas je prazen, ker so vsi imbecili na prihitevalnem, ker mislijo da so na cesti dveh enakovrednih pasov, ne pa na prehitevalnem pasu hitre ceste, jasno.

Na hitri cesti je prehitevanje po desni smrtno nevarno in zato prepovedano!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Delo krepa človeka

BigWhale ::

solatko je izjavil:

EnStot - Predragi nesposoben voznik, varnostno razdaljo moraš imeti do tistega pred seboj, tisti za teboj pa mora pazit na svojo. Kje nekateri pobirate take nebuloze, mi ni in nikoli ne bo jasno.


Nehaj z zaljenjem drugih. Resno.


Glede prehitevanja pa si preberi ZPrCP, bolj natancno 51. clen, prvi odstavek.

1) Voznik sme začeti prehitevati le, če ima na cesti dovolj prostora. S prehitevanjem ne sme ovirati udeleženca cestnega prometa, ki ga prehiteva.

Ce ti nekoga prehitis in se mu po prehitevanju nabijes na nos oziroma ga prehitis tako, da mora zavirati, da vzpostavi ustrezno varnostno razdaljo, ga oviras in izsiljujes. Ampak tebi se itak to ne bo zdelo oviranje, da nekomu zapeljes pred nos, nic novega.

Miha 333 ::

solatko je izjavil:


Miha 333 - Cesta od Brnčičeve naprej ima dva enakovredna pasova, pa ne poteka po naselju,

Ne. Glej 50. čl. ZPrCp. Prehitevanje po desni na večpasovni cesti je dovoljeno samo v naselju.

Edit: Pri Brnčičevi da, ker je naselje, pri Trzinu pa ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miha 333 ()

solatko ::

BigWhale - Nikoli ne žalim drugih, če ne žalijo mene. Če bereš moje poste, vidiš da govorim ravno o tem, da zaključiš prehitevanje, ko vidiš njegov prvi del avtomobila in ne ko si vštric z njim. Prehitevani nima kaj zavirat, ko ti zapelješ pred njega pravilno in z večjo hitrostjo od njega, torej hitro doseže tudi varnostno razdaljo, razen če med prehitevanjem pospeši.

Kaj sem ti naredil, da me imaš za nesposobnega idiota, kar si nakazal v zadnjem stavku, veš žalitev je lahko tudi indirektna, jaz vedno propagiram varno vožnjo, ne pa cijazenje in cincanje po cesti, zaradi česar nastajajo tudi nevarne situacije, ne samo zaradi malo prehitre vožnje.
V vsakem primeru pa mora voznik, ki je prehitevan in se varnostna razdalja zaradi vozila, ki je zapeljalo v prazni prostor, zmanjšat hitrost, da vzpostavi varnostno razdaljo, kar pa se v počasnih kolonah ne regionalkah ne dogaja, zato mora tisti, ki se kljub temi odloči za prehitevanje, prehitet nekaj vozil skupaj, ter tako ogroža tiste, ki ga srečajo. Počasne kolone so vse v prekršku, od prvega, do vseh, ki nimajo v koloni varnostne razdalje, neši vrli inkasanti pa seveda tega ne vidijo in kasirajo.

Miha 333 - Ne vem kakšno kolobocijo si sedaj spisal - od Tomačevskega križišča do Brnčičeve ni naselja in je hitra cesta z prehitevalnim pasom, od tam naprej pa je bila vsaj pred dvemi leti, enaka cesta, kot je Celovška ali Dunajska, torej cesta z dvemi enakovrednimi pasovi, če pa so v tem času ceto preregistriral pa ne vem, saj je tudi ne uporabljam več, ker sem v MB.
Tu pa imamo vse vpadnice štiripasovne, omejitev 70 in enakovredna vozna pasova, kjer štajerci vozijo v povprečju okoli 100.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

BigWhale ::

solatko je izjavil:

BigWhale - Nikoli ne žalim drugih, če ne žalijo mene.


Kako zelo odraslo od tebe. :D

solatko je izjavil:


Če bereš moje poste, vidiš da govorim ravno o tem, da zaključiš prehitevanje, ko vidiš njegov prvi del avtomobila in ne ko si vštric z njim. Prehitevani nima kaj zavirat, ko ti zapelješ pred njega pravilno in z večjo hitrostjo od njega, torej hitro doseže tudi varnostno razdaljo, razen če med prehitevanjem pospeši.


Emm? Kaj!? Ce ti nekomu zapeljes pred nos, tko da nima vec varnostne razdalje, si ga enostavno izsilil in oni zadaj MORA zavirati, da vzpostavi varnostno razdaljo.

solatko je izjavil:


Kaj sem ti naredil, da me imaš za nesposobnega idiota, kar si nakazal v zadnjem stavku, veš žalitev je lahko tudi indirektna


A si ti resen? Dej, ne beri med vrsticami tam kjer ni nic napisano. To, da si sam razlagas ZPrCP mal po svoje, tko kot se tebi zazdi, ze dolgo vemo, to ni nobena skrivnost in nic novega.

solatko je izjavil:

V vsakem primeru pa mora voznik, ki je prehitevan in se varnostna razdalja zaradi vozila, ki je zapeljalo v prazni prostor, zmanjšat hitrost, da vzpostavi varnostno razdaljo


To mora storiti takrat, ko ga nekdo nepravilno prehiti in ga izsili. Ce bi ga oni normalno prehitel, mu ne bi bilo treba zmanjsevati hitrosti. Kot ze receno, 50. clen, prvi odstavek ZPrCP taksno pocetje prepoveduje, ker gre za oviranje tistega, ki ga prehitevas.

solatko ::

BigWhale - Ne mislim se prepirati s teboj, ampak nobeno vozilo ki prehiteva na regionalni cesti "ne more" doseči varnostne razdalje v trenutku, ko se umika na svoj pas. Če pelješ 90, avto, ki si ga prehitel pa 80 koliko metrov moraš biti, po tvoje, pred njim, da se lahko vrneš na svoj pas. Daj pomisli malo, katera ravnina v SLO omogoča tako prehitevanje?
Istočasno pa moraš pazit, da se ne zakantaš v tistega pred seboj, torej moraš po dikciji zakona, pravočasno zapeljat na svoj pas, varno med dve vozili (drugega ne smeš prehiteti istočasno).

Vedno skrbi za varnostno razdaljo tisti zadaj, če mora upočasnit, mora pač upočasnit in prilagodit hitrost prometnemu toku. Nikjer v zakonu ne piše, da moraš za varnostno razdaljo zadaj, skrbeti ti, če prav je pri zaviranju pametno pogledat tudi v vzvratno ogledalo in it pri manevru ali krajano desno ali do sredinske črte, da se ima tisti zadaj, ki vozi na prekratki, možnost umaknit in se ustavit pri tvojih zadnjih vratih, vzporedno.
Varno prehitevanje pomeni, da imaš prazen nasprotni pas in dovolj prostora, da se boš umaknil nazaj, kar pa ne pomeni, da mora bit tega za dve varnostni razdalji, kot to trdite nepoznavalci.
Delo krepa človeka

EnStot ::

Ja, solata, varno prehitevanje in s tem varen umik na izhodiščni pas pomeni ravno to, da moraš imeti prostora vsaj za dve minimalni varnostni razdalji, kajti drugače ni izpolnjen pogoj varnega umika.
P.S.
In kdaj si dosegel naziv "poznavalca" ??

EnStot ::

solatko je izjavil:

EnStot - Še vedno ne zastopiš - vozni pas je prazen, ker so vsi imbecili na prihitevalnem, ker mislijo da so na cesti dveh enakovrednih pasov, ne pa na prehitevalnem pasu hitre ceste, jasno.

Če je prazen, pomeni, da si ti na prehitevalnem. Iz česar sledi, da si ...

solatko je izjavil:

Na hitri cesti je prehitevanje po desni smrtno nevarno in zato prepovedano!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vožnja za ritjo je bistveno, bistveno smrtno nevarnejša. Prehitevanje po desnem je sicer prepovedano, a mnogo manj nevarno, saj se mora voznik na levi najprej prepričati, da ima prosto pot, potem dati žmigavec in šele nato izvesti manever. In ker itak vsi imbecili vozijo po levem pasu, ni nevarnosti, da bi šli na desnega.;)

LeQuack ::

EnStot je izjavil:

solatko je izjavil:

EnStot - Še vedno ne zastopiš - vozni pas je prazen, ker so vsi imbecili na prihitevalnem, ker mislijo da so na cesti dveh enakovrednih pasov, ne pa na prehitevalnem pasu hitre ceste, jasno.

Če je prazen, pomeni, da si ti na prehitevalnem. Iz česar sledi, da si ...

solatko je izjavil:

Na hitri cesti je prehitevanje po desni smrtno nevarno in zato prepovedano!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vožnja za ritjo je bistveno, bistveno smrtno nevarnejša. Prehitevanje po desnem je sicer prepovedano, a mnogo manj nevarno, saj se mora voznik na levi najprej prepričati, da ima prosto pot, potem dati žmigavec in šele nato izvesti manever. In ker itak vsi imbecili vozijo po levem pasu, ni nevarnosti, da bi šli na desnega.;)


Mogoče ima pa prehitevati dashcam in potem pošlje na policijo.
Quack !

solatko ::

EnStot - Res si težek po vzdevku - ne ne rabiš dveh varnostnih razdalj za prehitevanje ali pa mi pokaži zakonsko določilo, ki to predpisuje. Prazen je vozni pas pred menoj!!!!!!!
Imeti moraš dovolj prostora, da se umakneš med dve vozili, zakon celo predpisuje, da prehitevani ne sme povečevati hitrosti, ko ga nekdo prehiteva.
Potem mora pa itak vzpostavit varnostno razdaljo ali pa v prehitevanje, če se mu podre ego, ker je šel nekdo mimo.

Vožnja za ritjo je neupotštevanje varnostne razdalje, prehitevanje po desni je pa drug prepovedan manever, če se ti po desni pripelje s 160+/h, zna bit prav zabavno gledat nalet in posledico takega manevra. Zavedaj se, da ko si v prehitevanju, ne pričakuješ nekoga na voznem pasu, seveda v primeru, ko kaj prehitevaš, če pa to počneš na prazni cesti si pa samo nekdo, ki ne ve, kako se po hitri in AC vozi in bi moral it ponovno na preizkus znanja, vse ostalo je vaše nakladanje, ki z varnostjo v prometu nima nobene zveze.

"Posamezno vozilo na voznem pasu se mora prilagoditi koloni na prehitevalnem pasu

Eno ali dve vozili torej po voznem pasu ne smeta voziti hitreje od kolone na prehitevalnem pasu, tudi če ta vozi počasneje od splošne omejitve hitrosti, členi te kolone (avtomobili) pa bi se morali postaviti na vozni pas.

Zakon v 30. členu namreč veleva, da morajo na avtocesti ali hitri cesti z enosmernim prometom vozila voziti po skrajnem desnem voznem pasu, ki ni zaseden z vozili v koloni. Globa za stalno vožnjo po prehitevalnem pasu je 150 evrov."
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

AndrejO ::

solatko je izjavil:

AndrejO - Take situacije po navadi vidiš v filmu ali v glavah takih, ki jih je strah lastne sence.

Tako ti, naokoli pa pleše podatek, da je bilo l. 2014 samo na AC povoženih 287 živali od mačk pa do medvedov. Torej ena žival na vsakih 30 ur.


solatko je izjavil:

Še nikoli mi ni bilo treba po prehitevanju naglo zabremzat, oziroma sploh še nikoli nisem na polno zaviral, ker se veliko situacij reši brez tega paničnega ukrepa.

Tudi, če ti bi verjel, je tvoja osebna izkušnja približno tako relevantna, kot bi napisal, da te ni še nikoli usekala strela in je zatorej v nevihti s strelami nesmiselno ravnati samozaščitno.

solatko je izjavil:

Glede na normalen tok prometa, bo prehitevani zelo hitro na varnostni razdalji.

Z nekaj malega sreče, seveda. Nekateri pa na cesti ne želimo upati na srečo, temveč raje ravnamo tako, da jo je potrebno čim manj.

EnStot ::

Solata, nimaš pojma. Tisti, ki prehiteva in se vrine nazaj pred enega ali med dve vozili, je tisti, ki izvaja manever in tisti, ki vpliva in podre prej vzpostavljeno varno stanje na cesti. On je odgovoren za svoje početje in tega ne sme storiti tako, da spravlja v nevarnost druge. Tvoje bluzenje, da naj prehitevani pač zavira, če mu varnostna razdalje ne paše, je pa višek tvojega umskega ustvarjanja.
Za zakonsko zahtevano "varno prehitevanje" je nujen pogoj najmanj dveh minimalnih minimalnih varnostnih razdalj med prehitevanim in naslednjim vozilom.

In kaj bluziš o 160 na uro prehitevanju po desni?? To debatiraj s feryzom.
Če meni pripelje kolona vozil mimo po prehitevalnem in potem zaradi kateregakoli vzroka zmanjša hitrost pod mojo, mi niti na pamet ne pade, da bi jaz mojo prilagajal njim. Enostavno nadaljujem vožnjo z enakomerno hitrostjo mimo njih. Po desni seveda, tako kot vsi drugi normalni vozniki na mojem mestu. Tako je namreč predvidljivo in s tem varno.

solatko ::

AndrejO - Poglej kaj pravi zakon o varnostni razdalji, ki jo moraš vzdrževati do vozila pred teboj in zakaj je to. Predvsem si preber drugo alinejo

(2) Varnostna razdalja mora ne glede na vozne razmere omogočati, da:
- lahko voznik zmanjša hitrost ali ustavi in s tem prepreči trčenje, če voznik, ki vozi pred njim, zmanjša hitrost ali ustavi,
- se lahko voznik, ki prehiteva, varno vrne na izhodiščni prometni pas.

EnStot - Tudi ti si poglej kaj pravi zakon o varnostni razdalji in zakaj jo moraš vzdrževati - druga alineja, ne govori o tem, da moraš vzdrževati dve dolžin, temveč eno, v katero se umakne voznik, ki prehiteva, potem pa je spet na tebi, da pridobiš ta pravo - kolikor prevoziš v 2-eh sekundah.

In upam, da so to dovolj relevantni podatki, da boste nehal srat nebuloze in dokazovali da o prometnih predpisih in prometu na sploh nimate pojma, če nimate vozniškega, vam oprosti, če ga imate, se vas bom pa začel bati.
Delo krepa človeka

delavec44 ::

EnStot je izjavil:

Če meni pripelje kolona vozil mimo po prehitevalnem in potem zaradi kateregakoli vzroka zmanjša hitrost pod mojo, mi niti na pamet ne pade, da bi jaz mojo prilagajal njim. Enostavno nadaljujem vožnjo z enakomerno hitrostjo mimo njih. Po desni seveda, tako kot vsi drugi normalni vozniki na mojem mestu. Tako je namreč predvidljivo in s tem varno.


Ja, pa jo moraš!

Jaz se v tej temi strinjam s solatkom. Nekateri ste itak bolj papežki od papeža, delate pa še večje bedarije po cesti.

solatko ::

Po desni je na AC dovoljeno prehitevat samo v koloni, če sta oba pasova zasedena in je tista na voznem hitrejša od tiste na prehitevalnem, nikakor pa to ni dovoljeno početi enemu ali dvem vozilom na voznem pasu, tako, da se lepo postaviš za zdnjim na prehitevalnem pasu, ostaneš seveda na voznem pasu in se voziš z razdaljo, ki je primerna, da se voznik na prehitevalnem lahko varno umakne, saj itak prehiteva samo senco.
Delo krepa človeka

Map ::

Sploh dobri so pa tisti, ki vozijo po voznem pasu in nimajo nobenega pred seboj, ampak se takoj, ko te zagledajo, da se jim približuješ, postavijo na prehitevlanega.

Recimo normalna potovalna hitrost na AC se meni zdi 150-160 brez problema. Seveda upoštevaš tudi gostoto prometa in ga spremljaš daleč naprej. Tako je to zagotovo bolj varno, kot pa nedeljski vozniki s 110, ki ne spremljajo prometa in ga velo ovirajo. Pa recimo tudi če kdo prileti 250 mimo vas, niste policaji, da bi blendali in se nastavljali. Lepo skrbiš za svojo pravilno vožnjo in se umakneš, on pa naj gre svojo pot.

EnStot ::

Map je izjavil:

Sploh dobri so pa tisti, ki vozijo po voznem pasu in nimajo nobenega pred seboj, ampak se takoj, ko te zagledajo, da se jim približuješ, postavijo na prehitevlanega.

Recimo normalna potovalna hitrost na AC se meni zdi 150-160 brez problema. Seveda upoštevaš tudi gostoto prometa in ga spremljaš daleč naprej. Tako je to zagotovo bolj varno, kot pa nedeljski vozniki s 110, ki ne spremljajo prometa in ga velo ovirajo. Pa recimo tudi če kdo prileti 250 mimo vas, niste policaji, da bi blendali in se nastavljali. Lepo skrbiš za svojo pravilno vožnjo in se umakneš, on pa naj gre svojo pot.

Še en norec, ki misli da lahko postavlja pravila divjanja po cestah. Še vsak norec je vedno mislil, da je normalen.

solatko je izjavil:

Po desni je na AC dovoljeno prehitevat samo v koloni, če sta oba pasova zasedena in je tista na voznem hitrejša od tiste na prehitevalnem, nikakor pa to ni dovoljeno početi enemu ali dvem vozilom na voznem pasu, tako, da se lepo postaviš za zdnjim na prehitevalnem pasu, ostaneš seveda na voznem pasu in se voziš z razdaljo, ki je primerna, da se voznik na prehitevalnem lahko varno umakne, saj itak prehiteva samo senco.

Solata, koliko časa imaš izpit in koliko km pod ritjo? Ko jih boš imel 1/3 toliko kot jaz, mi pošlji ljubezensko pismo!
Pa lubčka!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: EnStot ()

solatko ::

EnStot - okoli 2 miljona km, avto, kombi, cestni dirkalnik, motorji od 50-1800ccm, nikoli prometne nesreče, dvakrat zapeljal na travnik, ker mi je nasproti prišel model, ki je prehiteval počasno kolono, dve kazni za napačno parkiranje, bi rad še kak podatek? 50-set let akvitni udeleženec v cestnem prometu, nikoli pod vplivom opojnih substanc, nikoli prehiteval v škarje, vedno tehnično urejeno vozilo in nikoli kasko zavarovanje, saj se ne hodim na ceste zaletavat, tako kot nekateri.

Ko sem bil še precej aktiven 10-12 ur na cesti, sem povprečno preprečil 10-15 rukerjev, ki bi se lahko zgodili, brez, da bi imel slabo vest.
Moje osebno pravilo, ki ga nikoli ne kršim - zbran za volanom 100%-no skozi, saj dve sekundi nista enaki.
Ker rad živim, vedno pazim nase in s tem, najboljše tudi za druge.

Moja slaba stran, ki pa se z leti umirja - če je varno, rad pritisnem hitreje, vedno pa se držim omejitev v naseljih.

Me pa tvoje poznavanje predpisov in obnašanje na cesti resno skrbi, kje se največ voziš, da se tem krajem izognem.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

EnStot ::

Navodilo, da mora varnostna razdalja omogočati, da se lahko voznik, ki prehiteva, varno vrne na izhodiščni prometni pas ni navodilo prehitevanemu vozilu, pač navodilo vozilu, ki prehiteva. To pomeni, da lahko začne prehitevanje le v primeru, da je varnostna razdalja med prehitevanim in naslednjim vozilom dovolj velika in če ni, NE SME PREHITEVATI!
Kapiš in zakaj ne ?!

solatko ::

EnStot - Pri 130 je to 72m in čisto nič več, torej zapelješ nekje 15-20m pred vozilom, ki se premika počasneje od tebe, potem pa morata ti in vozilo za teboj, pridobit 72m razdalje, do tistega pred seboj.
Na regionalki pri 90 je okoli 60m nič več ne rabiš, da greš prehitevat in se varno vrneš na svoj pas - o tem govori zakon, če pa se vozniki ne držijo tega, pa pač ne prehitevaš - kapiš.

Predpis pa določa, da vozilo, ki ga nameravaš prehiteti, ne sme biti bližje, kot naredi poti v 2-eh sekundah, koga torej zavezuje zakon, prehitevanega ali prehitevajočega?
Delo krepa človeka

EnStot ::

solatko je izjavil:


...
Moja slaba stran, ki pa se z leti umirja - če je varno, rad pritisnem hitreje, vedno pa se držim omejitev v naseljih.

Ha ha ha ha, dej nakladej! Se hvališ kako varen voznik si in kako upoštevaš predpise, potem pa priznaš, da si divjak na regionalkah in avtocestah. Tako kot sem ti že prej povedal, zelo očitno si stalno "parkiran" na prehitevalnem pasu kjer te vsi ovirajo, tako kot feryza.

solatko je izjavil:

Me pa tvoje poznavanje predpisov in obnašanje na cesti resno skrbi, kje se največ voziš, da se tem krajem izognem.

Povsod po Sloveniji, tako da se boš moral žal izseliti. Ni druge.:'(

mirator ::

EnStot je izjavil:

Navodilo, da mora varnostna razdalja omogočati, da se lahko voznik, ki prehiteva, varno vrne na izhodiščni prometni pas ni navodilo prehitevanemu vozilu, pač navodilo vozilu, ki prehiteva. To pomeni, da lahko začne prehitevanje le v primeru, da je varnostna razdalja med prehitevanim in naslednjim vozilom dovolj velika in če ni, NE SME PREHITEVATI!
Kapiš in zakaj ne ?!

???
In ti me pošiljaš k psihiatru?!
««
86 / 293
»»