» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
74 / 309
»»

Gr8t ::

facepalm je izjavil:

mi smo dovolj izkuseni, da se zavedamo kako slab voznik si. ti se tega se mores nauciti.
so tudi drugi, ki so "dirkali" v mladih letih in si ne delajo utvar, da znajo dirkat.
ce bi bil res tako dober, bi ze dobil sponzor in dirkal na kakem rallyju

O fak ste trdi.
Najbrž da grem na polno po ovinkih in ga serjem tako kot Samir (kdor je dosti na Youtubu že ve).
Je velika razlika če greš v ovinkast klanec po suhem na vmesnih ravninah do 100, pri -8°C kot danes pa do nekje 80, kot pa ostali, ki gredo v vsakem primeru 50, mogoče kdo 60.
Ali pa po enakem klancu navzdol 70, ostali spet samo 50. V suhem je šlo z atmosferskim motorjem tudi do 100, pač druga do blokade, in je tudi pred ovinki dovolj zaviral že samo motor. Pri turbaku je pa pač največ kar lahko narediš 3. do 80.
Pred ovinki se seveda zavira na normalno hitrost, za sprobavat meje med ovinki je pa 20kEUR malo preveč denarja.

Največja razlika se pa naredi pri pospeševanju iz naselja. Včeraj enega prehitim takoj za koncem naselja, pred/med prehitevanjem je uspel nabrat enih 70-80, sam sem potegnil do 120. Po prehitevanju pogledam v ogledalo in je bil še presenetljivo blizu, čez nekje 500m še enkrat pogledam v ogledalo in ga ni bilo nikjer in sem že mislil da je kam zavil. Potem zmanjšam na ene 105 in sem ga do naslednjega ovinka (zelo blagi ovinki) po nekje 800m po prehitevanju ravno še zagledal v ogledalu. Se pravi je on vmes naredil nekje 400-500m manj, pa čeprav se matematika težko izide.
Pa to sem že večkrat opazoval, tako da upam stavit, da imam povprečno hitrost v takih primerih skoraj ali točno 2x višjo (na celi poti nekje 60 proti 40km/h). Enako sem opazil, če niti ne presežem 100-105, ampak takrat vozijo 55-60.

Tako da kar se moje vožnje tiče, če ni nobenega na cesti, je vse v meji normale.
Prehitevanje izven naselij tudi ni problematično, ker so ravnine dovolj pregledne.

Tako da kjer sem slab voznik je samo, ko prehitevam kjer je malo prostora, par primerov:
-takoj za 180 ovinkom, iz njega vodi samo 200m ravnina, v 2. prestavi se mu med ovinkom pribižam, potem takoj ko se dobi pregled, potegnem
-takoj za krožnim, iz njega je preglednosti 200m, postopek je enak
Obojega seveda ne delam vsak dan, to so redki primeri.
-če so kolone avtomobilov, znam prehitevat enega po enega, vmes je vedno dovolj prostora, nekje 8-10m
V takih primerih se seveda malo bojim za avto, ampak se mi še vedno splača prehitet.

Zdaj pa samo čakam odgovor zakaj 200KM ni dovolj. Kaj boš naredil s 500KM, prehitel na 100m ravnini? Ne bo šlo, ker ni dovolj preglednosti, pa imaš lahko pospešek 0-100 2s.
Kvečjem z vsakih 50KM nad 200KM tvegaš, da se prej zaletiš.
Sem imel tudi že manj konj, lahko rečem da se je s 135KM in nekje 9s do 100 dalo prehitet povsod kjer se da sedaj z 200KM in 7s do 100. Tako da največji preskok je iz 105 na 135KM.
Več kot 200KM pa res ne rabiš za vsakodnevno vožnjo po regionalki, enako na AC. Tudi stroškovno je škoda tako bencina (zdajšnjih 10l je še sprejemljivo, če se malo voziš) kot gum kot zavor.
Že sedaj zavore zelo trpijo, pri 105KM jih praktično nisem rabil, pri 100k km še prve, sedaj ne bodo videle dosti več kot 60k km.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gr8t ()

Tomassi ::

Gr8t, prosim za predlog, koliko konjev in kakšno pospeševanje pride v poštev, če imaš na zadnjem sedežu otroka, starega 1 leto, ki v sedežu sedi vzvratno? Kaj se tu smatra za normalno vožnjo, da zadostim potrebam cestnim drekačev?

Gr8t ::

Poglej, če eden vozi 50 in ima že več kot 2km za sabo kolono 5 vozil, so tudi drugi načini kot pospeševanje.
Že če bi čez krožno naredil še en počasen krog, da bi spustil vseh 5 naprej, bi bilo zelo uvidevno.
Danes zjutraj spet nasproti vidim vlakec 4 vozil, to je meni retardirano. Seveda je bil klanec.
V moji smeri na srečo nikogar. To je tudi veliko, če znaš ugotovit katere ure so najmanj prometne. Sam bi rekel da 5:45-6:15 in 14:15-14:45. Vedno kadar zamudim to ozko okno, pridem do nekih kolon.
Pa saj ja vidiš s kakšno hitrostjo se ti kdo približa, s tako bi po vsej logiki vsak rad vozil tudi naprej. Mogoče je sprejemljivo da ga zadržuješ, če se ti približa s 55 na 50, kar je več pa nikakor ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gr8t ()

jest10 ::

Če bom vozil 50 v naselju in bom imel za sabo kolono, se mi gladko jebe za prepotentneže za menoj. Če te tako zelo boli, se boš že znašel in prehitel, saj si kao vrhunski dirkač.
Če bom na regionalki vozil 90 in bom imel za sabo kolono, se mi gladko jebe za prepotentneže za menoj. Če te tako zelo boli, se boš že znašel in prehitel, saj si kao vrhunski dirkač.
Če te boli, ker po koncu naselja pospešim do 90 v 10s namesto v 5s, se preprosto skotali v graben in se tam ohladi.
Jasno?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jest10 ()

Tomassi ::

Gr8t, če bi delal toliko kilometrov kot jaz, bi s tvojo vožnjo 1x tedensko menjal olje ;)

shadeX ::

Tale ga je pa lepo teral. Koliko mislite, da je tole še vredno?




dj_uro ::

nemška.... pardon, ''obvozna''...

Gr8t je pa itak slotechovski trol ...sploh ne vem, zakaj mu dajete replike..
ni škoda vašega časa, pa hkrati tudi mojega, ko moram scrollat mimo njegovih nebuloz, da pridem do drugih prispevkov?
vw-klub.si

shadeX ::

ko moram scrollat mimo njegovih nebuloz, da pridem do drugih prispevkov?


Si narediš skripto, ki skrije njegove poste :P

Gr8t ::

jest10 je izjavil:

Če bom vozil 50 v naselju in bom imel za sabo kolono, se mi gladko jebe za prepotentneže za menoj. Če te tako zelo boli, se boš že znašel in prehitel, saj si kao vrhunski dirkač.
Če bom na regionalki vozil 90 in bom imel za sabo kolono, se mi gladko jebe za prepotentneže za menoj. Če te tako zelo boli, se boš že znašel in prehitel, saj si kao vrhunski dirkač.
Če te boli, ker po koncu naselja pospešim do 90 v 10s namesto v 5s, se preprosto skotali v graben in se tam ohladi.
Jasno?

Tukaj imate zdaj dobre voznike. To ni ok, da se ti jebe, da gre en prehitevat v naselju in pri tem v najslabšem primeru zbije otroka.
To je potem 50% odgovornosti tudi na takih voznikih in ne 100% na tistem, ki gre prehitevat.
Dober voznik mora vsekakor upoštevat kaj se dogaja za njim.
Recimo če bi jaz vozil 50 in vidim v ogledalu, da nekdo močno pospešuje proti meni, se ustavim npr. na kolesarski stezi. Da ga zadržuješ za sabo je samo izzivanje nesreče.
Tudi za mano kdo kdaj pride, čeprav sem kao najhitrejši voznik v SLO (čeprav take nesreče kot je zgoraj mi dajo vedeti nasprotno), ampak mi je v takih primerih vedno neprijetno in čimprej iščem mesto, da se jim umaknem.

dj_uro ::

shadeX je izjavil:

ko moram scrollat mimo njegovih nebuloz, da pridem do drugih prispevkov?


Si narediš skripto, ki skrije njegove poste :P

aja...to pa žal ne znam... nisem tega ''foha''
vw-klub.si

jest10 ::

Gr8t je izjavil:


Tukaj imate zdaj dobre voznike. To ni ok, da se ti jebe, da gre en prehitevat v naselju in pri tem v najslabšem primeru zbije otroka.
To je potem 50% odgovornosti tudi na takih voznikih in ne 100% na tistem, ki gre prehitevat.

Lej dečko, ni na meni, da rešujem tvoje psihične probleme pri vožnji po veljavnih omejitvah.
In ja krivda pri takem prehitevanju je popolnoma in samo na tebi.

Gr8t ::

Spet imam lepo zgodbico za vas.
Se lepo peljem domov, med ovinki zagledam pred sabo avtobus in BMW trojko cca. 2008. Za njim je vozil cca. 2m, največ pa za dolžino avta.
Potem je bilo vmes še naselje. V klanec gor se avtobus povsem ustavi, ampak meni še vedno ni bilo treba voziti takoj za njima, ker sem to že predvideval.
Par 100m naprej pridemo do mesta kjer sem sam sposoben prehitet, če imam avto z vsaj nekje 150KM. Da bi šel BMW prehitevat avtobus, me ni niti malo skrbelo, ker mu je še vedno sedel na riti, če bi zavil na levi pas, bi oplazil avtobus.
Pa že prej sem nekako ocenil, da ima max 150KM, to je tudi moja ocena povprečja moči BMW-jev v SLO, ker malokdo kupuje proper motorizirane. S tako močjo pa noben ne gre prehitevat na 200m ravnini, čeprav je meni BP uspevalo že z 1.4T 135.
Počakam na točko preglednosti, 200m je bilo več kot dovolj, da sem v 2. prestavi prehitel oba odjedno.
Potem sem pa namesto čez semaforizirano križišče šel mimo blokov kjer ni treba nobenega čakat in sem lepo z zadovoljstvom končal ta teden.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gr8t ()

martincek1 ::

Prehitevanje dveh avtov hkrati je prepovedano. PS: Dej pokaži na google maps to ravnino prosim :)

OvCa77 ::

martincek1 je izjavil:

Prehitevanje dveh avtov hkrati je prepovedano. PS: Dej pokaži na google maps to ravnino prosim :)

S katerega člena si pa ti to potegnil. Kolona niso 2 ampak trije avti, teh ne smeš prehitevati hkrati.
Laptop: Probook 440 G3 | i5-6200U | 12GB DDR3L | SSD Plus 240GB
Desktop: Ryzen 1600X | Gigabyte AX370 K3 | 8GB DDR4 | MX100 256GB

K0l1br1 ::

Gr8t je izjavil:

Spet imam lepo zgodbico za vas.

Bo spet kdo napisal, ki je tole videl, kako je bilo v resnici in da niti približno ni bilo tako lepo
in seveda po predpisih (200 metrov, klanec, če veš, kam tole paše)
Kamere pa seveda nimaš, da bi lahko videli, kako ga lomiš.

martincek1 ::

OvCa77 je izjavil:

S katerega člena si pa ti to potegnil. Kolona niso 2 ampak trije avti, teh ne smeš prehitevati hkrati.


Ja, se posipam s pepelom, imaš prav.

Še vseeno je pa velik rizik, sploh če je tisti pred tabo enako živčen. Smerokaz moraš dati dovolj hitro in nato upat, da te voznik pred tabo opazi v svojem pripravljanju na prehitevanje.

Mehmed ::

Gr8t je izjavil:


To je potem 50% odgovornosti tudi na takih voznikih in ne 100% na tistem, ki gre prehitevat.

V tvojih mokrih sanjah ja.

jest10 ::

OvCa77 je izjavil:

martincek1 je izjavil:

Prehitevanje dveh avtov hkrati je prepovedano. PS: Dej pokaži na google maps to ravnino prosim :)

S katerega člena si pa ti to potegnil. Kolona niso 2 ampak trije avti, teh ne smeš prehitevati hkrati.


V bistvu lahko 2 vozili zaporedno prehitevaš le, če imaš večpasovnico.
Pred prehitevanjem vozila, mora dati voznik predpisan znak, nato pa ga na primerni bočni razdalji brez oklevanja prehiteti. Po končanem prehitevanju se mora, čimprej vrniti na prometni pas, po katerem je vozil pred prehitevanjem.
Na smernem vozišču z najmanj dvema prometnima pasovoma sme voznik, ki je prehitel vozilo in želi prehiteti še drugo vozilo, ostati na prometnem pasu, po katerem je prehiteval prvo vozilo, če s tem ne ovira hitrejših vozil, ki se mu približujejo od zadaj.

OvCa77 ::

jest10 je izjavil:

OvCa77 je izjavil:

martincek1 je izjavil:

Prehitevanje dveh avtov hkrati je prepovedano. PS: Dej pokaži na google maps to ravnino prosim :)

S katerega člena si pa ti to potegnil. Kolona niso 2 ampak trije avti, teh ne smeš prehitevati hkrati.


V bistvu lahko 2 vozili zaporedno prehitevaš le, če imaš večpasovnico.
Pred prehitevanjem vozila, mora dati voznik predpisan znak, nato pa ga na primerni bočni razdalji brez oklevanja prehiteti. Po končanem prehitevanju se mora, čimprej vrniti na prometni pas, po katerem je vozil pred prehitevanjem.
Na smernem vozišču z najmanj dvema prometnima pasovoma sme voznik, ki je prehitel vozilo in želi prehiteti še drugo vozilo, ostati na prometnem pasu, po katerem je prehiteval prvo vozilo, če s tem ne ovira hitrejših vozil, ki se mu približujejo od zadaj.

Ta člen govori o prehitevanju na vecpasovnicah, imaš pa člen,ki prepoveduje prehitevanje kolone, ki jo sestavljajo 3 ali več vozil
Laptop: Probook 440 G3 | i5-6200U | 12GB DDR3L | SSD Plus 240GB
Desktop: Ryzen 1600X | Gigabyte AX370 K3 | 8GB DDR4 | MX100 256GB

Spajky ::

Kaj se da prehitevat s 60_konji/8V ter 1,2 Puntičem?
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

jest10 ::

OvCa77 je izjavil:


Ta člen govori o prehitevanju na vecpasovnicah, imaš pa člen,ki prepoveduje prehitevanje kolone, ki jo sestavljajo 3 ali več vozil

Kolona in 3 vozila se nanašajo na vožnjo mimo.
Prehitevaš pa lahko le posamezno vozilo

krneki0001 ::

shadeX je izjavil:

Tale ga je pa lepo teral. Koliko mislite, da je tole še vredno?






Ovinek z omejitvijo 80km/h na nemški cesti. Sedaj ko je mokro in spolzko, je tam priporočljivo peljat 60km/h. Imam 4x4 avto, pa ne norim čez tist ovinek, ker sem videl ogromno junakov, ki so tam ven leteli kot ta, pa so vozili čisto po omejitvi. (tud moja sestra se je na tem ovinku zapeljala ven, sicer v nasprotno smer, in na srečo samo mal popraskala avto)
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Timurlenk ::

poweroff je izjavil:

Timurlenk je izjavil:

Slovenija je dežela, kjer država ob ceste postavi znake "nevarno cestišče", namesto da bi popravila nevarno cestišče.

Na našem koncu, je izven naselja cesta precej slaba... in namesto, da bi cesto popravili, so dali omejitev 60... cesta se je slabšala in kakšne dve leti nazaj sem se pohecal, da bodo pač dali omejitev 40.

Kolega, ki dela na DARSu je čisto resno rekel: "Pa to pa menda ne bodo dali, saj je regionalna cesta, kjer je običajna omejitev 90 km/h, pa ne morejo dati 40!".

Pol leta po tistem, se je tam pojavil znak 40, kasneje pa na enem krajšem odseku celo 30.

Problem rešen? Samo v Sloveniji.

kot je rekel eden prejšnji poster: ja kaj pa naj? izravnajo ovinke? postrelijo srne? odstranijo naselja?

lmao
Demokracija je zdej v drugem planu, to je vendar jasno.

Wrop ::

krneki0001 je izjavil:

shadeX je izjavil:

Tale ga je pa lepo teral. Koliko mislite, da je tole še vredno?






Ovinek z omejitvijo 80km/h na nemški cesti. Sedaj ko je mokro in spolzko, je tam priporočljivo peljat 60km/h. Imam 4x4 avto, pa ne norim čez tist ovinek, ker sem videl ogromno junakov, ki so tam ven leteli kot ta, pa so vozili čisto po omejitvi. (tud moja sestra se je na tem ovinku zapeljala ven, sicer v nasprotno smer, in na srečo samo mal popraskala avto)


Kaj mu je za ene dobre gume zmanjkalo? Dobro, da ni bilo nobenega nasproti, ker je cesti kar veliko prometa.

Invictus ::

Tam je gladek asfalt. Še na suhem se ne počutiš v redu...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

louser ::

scipascapa je izjavil:

Zakaj tok folka posluša muzijo naglas? A jih briga za okolico in če imajo gasilcem, reševalce ali kapse za ritjo ipd?
Kaj pravi CPP na to in ali ga kdo izvaja?

Da ne omenim, kok drage so bluetooth slušalke. Ja celih 10-15€ so....pa folka raje fufla po telefonu. Kaj čmo, kontrole ni.

Jaz imam slušalke polovico časa. Tri osmine radio na komaj slišno, zadnjo osmino radio na glas. Od 22 do 6 ure furam tistih 7/8

louser ::

Tomassi je izjavil:

Z 1.6T si bolj drekač kot dirkač

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Citroën...

Invictus je izjavil:

Tam je gladek asfalt. Še na suhem se ne počutiš v redu...

Pa asfalt zgleda poseden. Namesto, da bi bil nagib v notrašnjo stran, je nagnjen navzven.
Dirkači se od drekačov razlikujejo v tem, ko vedo kje lahko dirkajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: louser ()

poweroff ::

Timurlenk je izjavil:

kot je rekel eden prejšnji poster: ja kaj pa naj? izravnajo ovinke? postrelijo srne? odstranijo naselja?
lmao

Ne. Na tistem delu ceste bi bilo treba zakrpati luknje in kakšnih 100 metrov preplastiti. Ker dokler je bila cesta OK, je bila tam omejitev 90 - in se je tudi dalo peljati toliko povsem varno.

Ampak ja, nič se ne da storiti. Raje blejajmo o streljanju srn.
sudo poweroff

KAVINSKY ::

Invictus je izjavil:

Tam je gladek asfalt. Še na suhem se ne počutiš v redu...



Ni tako gladek. Budget gume, pa se gre brez težav 80, 90 tam skozi, tudi v mokrem.

Če bi bilo poledenelo, bi verjetno še kdo letel na tem ovinku. Dve možnosti, konkretno nad omejitvijo ali pa uporaba telefona.

krneki0001 ::

KAVINSKY je izjavil:

Invictus je izjavil:

Tam je gladek asfalt. Še na suhem se ne počutiš v redu...



Ni tako gladek. Budget gume, pa se gre brez težav 80, 90 tam skozi, tudi v mokrem.

Če bi bilo poledenelo, bi verjetno še kdo letel na tem ovinku. Dve možnosti, konkretno nad omejitvijo ali pa uporaba telefona.


No to ne drži, da ni gladek. Budget nove ali stare?

Ob vsakem dežju kak ven leti in to podnevi, tistih ponoči pa zaradi prehitre vožnje sploh ni zrave štetih. Ker tistih je tudi kar nekaj.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

KAVINSKY ::

2 do 3 sezone vožene, potem gredo v reciklažo. Recimo danes sem šel tam 80kmh, isto kot avto pred mano, pa nisem nič čutil, da bi neslo. Sem pa čutil pod volanom na parkirišču, kjer je zaplata steptanega in zaledenelega snega.


Saj ne pravim - mogoče res kdo z slabimi gumami pride prehitro po ravnini v ta ovinek pa sredi ovinka pohodi zavoro. Takega potem res lahko samo naprej nese.

krneki0001 ::

Vsak dan se tam vozim in ta ovinek je nevaren. Ne podcenjuj ga.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Shegevara ::

To da je omejitev 80 pač ne pomeni, da je treba nujno v ta ovinek 80 prinoret. Jaz ponavadi peljem 70 ali 75 in ga brez problema zvozim v snegu, v dežju, megli, podnevi in ponoči. Če so res katastrofalne razmere, pa grem še malo počasneje.
Kljub temu, da imam zmogljiv avto in bi lahko potegnil v ovinek 80 ali 90, če bi hotel, tega ne počnem, ker mi udobje in sproščena vožnja dosti več pomenita, kot da pridem 5 sekund prej na cilj.

krneki0001 ::

Shegevara je izjavil:

To da je omejitev 80 pač ne pomeni, da je treba nujno v ta ovinek 80 prinoret.


Na žalost večina ljudi prav na ta način razmišlja, da če je omejitev 80, pa lahko oni 80 tam vozijo.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

louser ::

Zanimivo, jaz pri 130 omejitvi vozim 180 oziroma kolikor situacija dopušča. Tudi 50, če je treba

krneki0001 ::

louser je izjavil:

Zanimivo, jaz pri 130 omejitvi vozim 180 oziroma kolikor situacija dopušča. Tudi 50, če je treba


Jaz se vozim po omejitvah, znorim se pa na dirkališču. Tam omejitev ni. Oziroma so, fizikalne.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

shadeX ::

znorim se pa na dirkališču


Kje pa dirkaš?

poweroff ::

krneki0001 je izjavil:

Shegevara je izjavil:

To da je omejitev 80 pač ne pomeni, da je treba nujno v ta ovinek 80 prinoret.


Na žalost večina ljudi prav na ta način razmišlja, da če je omejitev 80, pa lahko oni 80 tam vozijo.

80 ni omejitev. 80 je pravica. :))
sudo poweroff

krneki0001 ::

shadeX je izjavil:

znorim se pa na dirkališču


Kje pa dirkaš?


Reka - Grobnik.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Timurlenk ::

poweroff je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Shegevara je izjavil:

To da je omejitev 80 pač ne pomeni, da je treba nujno v ta ovinek 80 prinoret.


Na žalost večina ljudi prav na ta način razmišlja, da če je omejitev 80, pa lahko oni 80 tam vozijo.

80 ni omejitev. 80 je pravica. :))

80 je premalo za moje sposobnosti, imam pravico iti tudi 120, ker sem tako dober šofer.
Demokracija je zdej v drugem planu, to je vendar jasno.

Map ::

krneki0001 je izjavil:

shadeX je izjavil:

znorim se pa na dirkališču


Kje pa dirkaš?


Reka - Grobnik.

S čim pa voziš?

Unknown_001 ::

Map je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

shadeX je izjavil:

znorim se pa na dirkališču


Kje pa dirkaš?


Reka - Grobnik.

S čim pa voziš?


Subarujem
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

krneki0001 ::

Map je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

shadeX je izjavil:

znorim se pa na dirkališču


Kje pa dirkaš?


Reka - Grobnik.

S čim pa voziš?


porsche 911, letnik 1984, 211KM.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Map ::

Carrera? Barva? Si pogosto dol?

Sicer pa super avto, meni praktično popoln vikend avto. Sigurno užitek za vozit. :)

shadeX ::

porsche 911, letnik 1984, 211KM.


Pics or it didn't happen :P

krneki0001 ::

Map je izjavil:

Carrera? Barva? Si pogosto dol?

Sicer pa super avto, meni praktično popoln vikend avto. Sigurno užitek za vozit. :)


Odkar imam otroka samo še 1x na leto. Zato si avto za tisti čas raje sposodim, ker se mi ne splača imet avta celo leto doma, da se bom par krogov zapeljal z njim. Poleg tega imam raje malo drugačne avtomobile. Meni je popolen vikend avto to:
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Map ::

Seveda, če si želiš raziskovanja in svobode je tale ford precej boljša izbira.

Sicer pa ko je govora ravno o Grobniku in porschejih, velikokrat se vozijo GT3, GT3 RS, celo GT2 RS(čeprav tega še nisem videl v živo), pogosto kar isti dan. Res impresivni stroji.

krneki0001 ::

Srečanja poršev so tam. Pa si potem naredijo še majhen track day, firme pridejo novosti predstavit, pa testne vožnje,... So imeli tudi že srečanje lotusov (je bilo tudi par slovencev tam). Mislim da je najem za vse (reševalci, cel grobnik, delavnice, merjenje časov,...) okoli 15.000 evrov. Če pride 100 avtov, je to 150EUR na osebo, pa se lahko cel dan dogaja in si na progi.

Imam vikend dost blizu, tako da sem bil včasih dosti tam. Še ko je bil "školjkast asfalt. Tist je bil meni zakon. Grobnik so zdej preplastili in ni več zdroblenih školjk v asfaltu, tako da bo takih eventov sedaj verjetno še dost več, ker ta asfalt ne uničuje toliko gum kot jih je tisti prej. Do sedaj je namreč veljalo, da z navadnim avtom nekje 4 do 5 krogov, pa gume "ohladit in spočit", pa potem spet naprej par krogov. So bili tudi ljudje, ki niso poslušal, pa so probal 6 do 7 krogov na navadnih gumah narest. Pa ponavadi končali izven proge ali pa celo v ograji.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

poweroff ::

shadeX je izjavil:

porsche 911, letnik 1984, 211KM.


Pics or it didn't happen :P

To je porsche z bullbari... če se ne motim. :))
sudo poweroff

krneki0001 ::

Res je. Kako si uganil? :)) Pa celo na tekmi Pariz Dakar so s takim, ki je imel bullbar zmagal:




Al pa so mu samo ojačal kovinski odbijač:
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

««
74 / 309
»»