Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi
IgorCardanof ::
IgorCardanof je izjavil:
S kaksnim razlogom skrivamo tablico? Kaj ne bi bilo fer, da bi slabi ljudi cimbolj izpostavili?
Kdo je slab človek?
Oseba iz posnetka, ki vozi po odstavnem pasu.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.
Ne odgovarjam na DM.
c23po ::
Mogoče je človek hotel povedati, da bi v tistem trenutku VSI morali biti tam, kjer je on, in se je jezil, da ni nihče. Če bi to bilo res, smemo domnevati, da je slaba oseba?
Sicer pa, kaj bi pomagalo, če bi o osebi X vedel, da je slaba oseba, če že sedaj domnevaš, da je to res in tako ravnaš?
Sicer pa, kaj bi pomagalo, če bi o osebi X vedel, da je slaba oseba, če že sedaj domnevaš, da je to res in tako ravnaš?
Računalniki nimajo spominov.
Utk ::
Če bi to hotel povedat, ne bi prehiteval po odstavnem pasu, se ti ne zdi?
Sej si nihče ne želi kaj več vedet o tisti osebi. Razen če se ji da kako obesit kazen za to.
Sej si nihče ne želi kaj več vedet o tisti osebi. Razen če se ji da kako obesit kazen za to.
c23po ::
Seveda je ravnal primitivno. Ni debate. Vendar bi prav prišel tudi kolektivni premislek: ga smemo obtoževati, če VSI delamo narobe?
Prav zabavno je, kako čredni nagon upravlja z ustvarjanjem varnostnega pasu v naših vsakdanjih zastojih. Dovolj je en Romun na voznem pasu, pa bodo za njim takoj vse vestne kure. Sam sem nekajkrat poizkusil biti črna ovca in se dejansko odmakniti čisto do desnega robu, pa je cepec za menoj tako zapolnil praznino. Tisti za njim pa je uveljavljal svojo "prednost prehitevajočega", ko se je kolona začela premikati. Sedaj se ne grem več tega. Zapeljem na rob levega pasu in imam mir.
Za kaznovanje imamo policijo. Za zaznamovanje slabih ljudi imamo sodstvo.
Vsak lahko prijavi sum na "slabega človeka" s prijavo na policijo ali drugo pristojno inštitucijo. Ni nobenega razloga, da javno oznanjamo svoje sume in nato uživamo v linčanju "slabih ljudi". Linč so v ZDA z zakonom prepovedali pred več kot 100 let.
Prav zabavno je, kako čredni nagon upravlja z ustvarjanjem varnostnega pasu v naših vsakdanjih zastojih. Dovolj je en Romun na voznem pasu, pa bodo za njim takoj vse vestne kure. Sam sem nekajkrat poizkusil biti črna ovca in se dejansko odmakniti čisto do desnega robu, pa je cepec za menoj tako zapolnil praznino. Tisti za njim pa je uveljavljal svojo "prednost prehitevajočega", ko se je kolona začela premikati. Sedaj se ne grem več tega. Zapeljem na rob levega pasu in imam mir.
Za kaznovanje imamo policijo. Za zaznamovanje slabih ljudi imamo sodstvo.
Vsak lahko prijavi sum na "slabega človeka" s prijavo na policijo ali drugo pristojno inštitucijo. Ni nobenega razloga, da javno oznanjamo svoje sume in nato uživamo v linčanju "slabih ljudi". Linč so v ZDA z zakonom prepovedali pred več kot 100 let.
Računalniki nimajo spominov.
Utk ::
Ni nobenega razloga, da javno oznanjamo svoje sume in nato uživamo v linčanju "slabih ljudi"
Ja pa je. Peer pressure deluje veliko bolj kot pa neka kazen 50 evrov za katero obstaja bolj mala verjetnost, da jo bo dobil, in itak mu nič ne pomeni.
IgorCardanof ::
S skrivanjem tablice je samo še več dela. Za takega človeka se ti ni treba trudit. Ruknes video na internet, ne da se matras s skrivanjem tablice. Pa naj ljudje s to informacijo naredijo kar hočejo.
In popolnoma jasno je, da misli, da je nad vsemi in da njemu pa ni treba čakat v vrsti. Kreten.
In popolnoma jasno je, da misli, da je nad vsemi in da njemu pa ni treba čakat v vrsti. Kreten.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.
Ne odgovarjam na DM.
Utk ::
Linč so v ZDA z zakonom prepovedali pred več kot 100 let.
Nisem reku, da ga treba javno razčetverit. Če mu bi cela kolona kazala fakiča, in morda se kdo še postavil pred njega, bi pa morda dojel sporočilo.
Tidule ::
Torej, ce bi se vsi okoli njega obnasali enako idiotsko kot on, bi ga to izucilo naj se ne obnasa kot idiot? What would go wrong...
Utk ::
Zakaj se bi obnašali kot idioti, če bi se postavili na odstavni pas, če pa to morajo naredit po zakonu?
Enkrat sem bil v koloni ko je en vozil naprej po odstavnem. Malo naprej so pa stali policaji. Jaz sem se sicer samo smejal, ampak sem pa videl kako mu iz drugih avtov mahajo in ga hecajo...kaj misliš, da si je takrat bolj zapomnil, 40 evrov kazni ali 100 avtov, ki je šlo mimo in so se mu režali? Ko je šel mimo je bil frajer, tam pri policajih je bil pa v velikosti fižolčka.
Enkrat sem bil v koloni ko je en vozil naprej po odstavnem. Malo naprej so pa stali policaji. Jaz sem se sicer samo smejal, ampak sem pa videl kako mu iz drugih avtov mahajo in ga hecajo...kaj misliš, da si je takrat bolj zapomnil, 40 evrov kazni ali 100 avtov, ki je šlo mimo in so se mu režali? Ko je šel mimo je bil frajer, tam pri policajih je bil pa v velikosti fižolčka.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Tidule ::
Utk ::
blokiranje odstavnega pasu pac ni nekaj kar je treba delat po zakonu.
Reševalni pas je treba naredit.
Kazanje fakicev
Včasih je pa treba naredit še kaj več kot zahteva zakon.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Tidule ::
blokiranje odstavnega pasu pac ni nekaj kar je treba delat po zakonu.
Reševalni pas je treba naredit.
Kazanje fakicev
Včasih je pa treba naredit še kaj več kot zahteva zakon.
Ja, recimo se obnasat kot idiot, da ostali vedo kao se ne ravna. Odlicno opravljeno.
O idiotizmu glede blokiranja odstavnega pasu, pa se pogovori z instruktorjem, ko bos opravljal vozniski izpit.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
Tidule ::
Praviš, da ni treba naredit reševalnega pasu ko nastane zastoj?
Pravim, da si slaboumen bedak, ki mi podtika izjave v usta v obupanem poskusu da ne bi izpadel totalen idiot.
Blokiranje odstavnega pasu niti pod razno ni pogoj za resevalni pas. Zgornji posnetek je jasen primer tega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
Utk ::
Ma zgornjem posnetku mu je skoraj odbil ogledalo.
Če na tistem posnetku ni bil blokiran, potem ne vem zakaj se je ustavljal zraven in hotel nekaj povedat. Se je pa vseeno zrinil mimo, najbrž napol po travi.
Če na tistem posnetku ni bil blokiran, potem ne vem zakaj se je ustavljal zraven in hotel nekaj povedat. Se je pa vseeno zrinil mimo, najbrž napol po travi.
Tidule ::
Na zgornjem posnetku pocne voznik ki snema tocno ta idiotizem ki ga ti slaboumno predlagas. Namerno blokira odstavi pas, da bi drugemu kretenu preprecil voznjo mimo. O resevalnem pasu razmislja tocno toliko kot ti ko blodis o fakicih - popolnoma nic.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
matic492 ::
Nazadnje ko sem se peljal proti LJ po avtocesti je en tak debil parkrat skoraj povzročil nesrečo, levi pas je bil zaprt s signalizacijo v tunelu, potem so pa ljudje začeli vozit normalno po levem pasu izven tunela, ker ni bilo nikjer znaka za konec in jim je po par kilometrih očitno dopizdlo. Ta tip se je pa vrival pred njih in jih brake checkal.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
solatko ::
c23po - Kako hitro debili najdete olajševalne okoliščine za kretene, ki se z neustreznimi morilskimi stroji gibljejo po naših cestah in ogrožajo ostale udeležence v prometu, samo da niso slučajno Solatko. Res ste poden od podna.
Voznik je odgovoren za svoje početje in je odgovoren tudi, če se vsede za volan v neustreznem psihofizičnem stanju ali v tehnično nepopolno vozilo, ravno tako odgovarja za pravilno naložen tovor.
Nihče ga s pištolo ni prisilil, da pelje tak kamion, sam se je odločil za riziko in sam za to odgovarja. Vedno ima možnost, da se ustavi na PP in prijavi delodajalca. PH je lahko samo ena, hitros pri kateri smo z vozilom sposobni varno ustavit, če naletimo na pričakovano nevšečnost. Vsak voznik bi moral v megli ali slabši vidljivosti PRIČAKOVATI zastoj, prometno nesrečo,... in temu prilagoditi hitrost.
PH je individualna kategorija, ki je odvisna čisto samo od voznika in vozila, katerega upravlja v različnih vremenskih pogojih. Ker nimaš pojma o tem, niti ne veš, kakšna je tvoja PH v določenih situacijah in potem pametuješ tistim, ki to kategorijo dobro poznamo, o tem, kako se imamo za bogove na cesti. Že tvoja trditev o tem, da ne moreš voziti s PH, če ne voziš v območju OH, je znak, da tega termina sploh ne poznaš in nimaš pojma zakaj se gre, si pa vseeno dovoljuješ bit pameten, čez vse meje dobrega okusa. Večina voznikov na nujni vožnji, ko hitijo tudi z dvojno dovoljeno hitrostjo pa še kako upoštevajo PH, sicer bi se jih vsak dan kar nekaj zakantalo in ubilo sebe ali koga drugega.
Romun je z zlizanimi gumami, 40-timi tonami tovora, vozil krepko nad PH, ubil drugega udeleženca v prometu in seveda dobil popomnoma zasluženo kazen za svojo neodgovornost, ne glede na njegovo željo ali potrebo, ustreč svojemu požrešnemu delodajalcu. Ravno to je tisto, kar se nenehno dogaja tudi v prometu, prestrašeni zaposleni, ogrožajo druge, ker se bojijo za svoj socialni položaj.
Torej čuvanje lastne riti, je olajševalna okoliščina za pobijanje drugih, ki morda teh problemov niti nimajo.
Utk - PH je in bo za vsakega voznika in različna vozila drugačna ob enaki situaciji, taka je pač definicija prilagojene hitrosti, tako kot v prometu ne doživiš identičnih dveh sekund, tudi prilagojene hitrosti isti voznik v različnih vozilih nima enake, niti dva voznika v isti situaciji ne. Sicer bi pisalo v tem ovinku je PH 60 za vse in ne OH je 60 za vse, PH pa je lahko za veliko voznikov nižja ali celo višja.
Voznik je odgovoren za svoje početje in je odgovoren tudi, če se vsede za volan v neustreznem psihofizičnem stanju ali v tehnično nepopolno vozilo, ravno tako odgovarja za pravilno naložen tovor.
Nihče ga s pištolo ni prisilil, da pelje tak kamion, sam se je odločil za riziko in sam za to odgovarja. Vedno ima možnost, da se ustavi na PP in prijavi delodajalca. PH je lahko samo ena, hitros pri kateri smo z vozilom sposobni varno ustavit, če naletimo na pričakovano nevšečnost. Vsak voznik bi moral v megli ali slabši vidljivosti PRIČAKOVATI zastoj, prometno nesrečo,... in temu prilagoditi hitrost.
PH je individualna kategorija, ki je odvisna čisto samo od voznika in vozila, katerega upravlja v različnih vremenskih pogojih. Ker nimaš pojma o tem, niti ne veš, kakšna je tvoja PH v določenih situacijah in potem pametuješ tistim, ki to kategorijo dobro poznamo, o tem, kako se imamo za bogove na cesti. Že tvoja trditev o tem, da ne moreš voziti s PH, če ne voziš v območju OH, je znak, da tega termina sploh ne poznaš in nimaš pojma zakaj se gre, si pa vseeno dovoljuješ bit pameten, čez vse meje dobrega okusa. Večina voznikov na nujni vožnji, ko hitijo tudi z dvojno dovoljeno hitrostjo pa še kako upoštevajo PH, sicer bi se jih vsak dan kar nekaj zakantalo in ubilo sebe ali koga drugega.
Romun je z zlizanimi gumami, 40-timi tonami tovora, vozil krepko nad PH, ubil drugega udeleženca v prometu in seveda dobil popomnoma zasluženo kazen za svojo neodgovornost, ne glede na njegovo željo ali potrebo, ustreč svojemu požrešnemu delodajalcu. Ravno to je tisto, kar se nenehno dogaja tudi v prometu, prestrašeni zaposleni, ogrožajo druge, ker se bojijo za svoj socialni položaj.
Torej čuvanje lastne riti, je olajševalna okoliščina za pobijanje drugih, ki morda teh problemov niti nimajo.
Utk - PH je in bo za vsakega voznika in različna vozila drugačna ob enaki situaciji, taka je pač definicija prilagojene hitrosti, tako kot v prometu ne doživiš identičnih dveh sekund, tudi prilagojene hitrosti isti voznik v različnih vozilih nima enake, niti dva voznika v isti situaciji ne. Sicer bi pisalo v tem ovinku je PH 60 za vse in ne OH je 60 za vse, PH pa je lahko za veliko voznikov nižja ali celo višja.
Delo krepa človeka
predi ::
Dvomim, da vozilo snemalca namerno blokira odstavni pas. Vozi verjetno tako kot tretje vozilo pred njim. Avtocesta pač ni dovolj široka za tri vozila, če tista na voznem ne zapeljejo na odstavni pas (vsaj delno). Saj to se nekako vidi, ker prehitevajoči drugače ne bi imel dovolj prostora (nobeden od obeh).
GupeM ::
Avtocesta je seveda dovolj široka za dva osebna avtomobila + gasilski kamion po sredini. Pa še vedno ostane odstavni pas. Vozni pas na AC je namreč širok 3,75 m. Dva takšna pasova dasta 7,5 m. Če je osebni avto širok 2 m in voznik na prehitevalnem zapelje do leve črte, voznik na voznem pa do črte, ki ločuje vozni pas z odstavnim pasom, vmes ostane 3,5 m. Največja dovoljena širina vozila pa je 2,6 m, tako da gasilska vozila niso širša od 2,6 m. Pa večina osebnih avtov ni široka 2 m, ampak manj.
Tudi jaz se v takšnem primeru, kot je zgoraj, ne postavim povsem do ograje na desni. Če pelješ s polovico avta na ostavnem pasu, je na sredini več kot dovolj prostora za kamion. Bolj desno na odstavni pas zapeljem šele, ko se kolona zares začne ustavljati oz ko avtomobili pred mano že ustavijo. Dokler se pa premika, četudi počasi, pa ne vidim smisla. Razen, če že vidim, da za mano pelje vozilo s prednostjo.
Tudi jaz se v takšnem primeru, kot je zgoraj, ne postavim povsem do ograje na desni. Če pelješ s polovico avta na ostavnem pasu, je na sredini več kot dovolj prostora za kamion. Bolj desno na odstavni pas zapeljem šele, ko se kolona zares začne ustavljati oz ko avtomobili pred mano že ustavijo. Dokler se pa premika, četudi počasi, pa ne vidim smisla. Razen, če že vidim, da za mano pelje vozilo s prednostjo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
IgorCardanof ::
Sicer pa samo da omenim, nisem za javno linčanje za manjše prekrške, ampak ni pa nobene potrebe svojega truda porabljat s tem, da meglimo tablice ali obraze. Posnameš in objaviš. Boli te kurac.
Sam se postavim čisto na desni rob voznega pasu, včasih malo čez. Če vidim da nekdo zadaj divja po odstavnem pasu naprej, se mu raje umaknem. Za takšne osebke veš, da jim manjka samo najmanjsi dražljal in bi lahko reagiral drastično.
Sam se postavim čisto na desni rob voznega pasu, včasih malo čez. Če vidim da nekdo zadaj divja po odstavnem pasu naprej, se mu raje umaknem. Za takšne osebke veš, da jim manjka samo najmanjsi dražljal in bi lahko reagiral drastično.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.
Ne odgovarjam na DM.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: IgorCardanof ()
predi ::
Na spletu je dosti posnetkov, ki prikazujejeo kaj se zgodi, če se osebna vozila ne umaknejo na odstavni pas. Prostora mora biti dovolj za hitro vožnjo, ne par km/h. Recimo:
Takrat, ko so začeli z Reševalnim pasom, je bilo dosti govora o tem, da sta prehitevalni in vozni pas preozka.
Takrat, ko so začeli z Reševalnim pasom, je bilo dosti govora o tem, da sta prehitevalni in vozni pas preozka.
IgorCardanof ::
Na spletu je dosti posnetkov, ki prikazujejeo kaj se zgodi, če se osebna vozila ne umaknejo na odstavni pas. Prostora mora biti dovolj za hitro vožnjo, ne par km/h. Recimo:
Takrat, ko so začeli z Reševalnim pasom, je bilo dosti govora o tem, da sta prehitevalni in vozni pas preozka.
Uf, kr boli kako število invalidov na cesti.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.
Ne odgovarjam na DM.
Tidule ::
Dvomim, da vozilo snemalca namerno blokira odstavni pas. Vozi verjetno tako kot tretje vozilo pred njim. Avtocesta pač ni dovolj široka za tri vozila, če tista na voznem ne zapeljejo na odstavni pas (vsaj delno). Saj to se nekako vidi, ker prehitevajoči drugače ne bi imel dovolj prostora (nobeden od obeh).
Pravljica za lahko noc. Promet je bistveno prehiter, da bi kampiral s 3/4 avta na odstavnem pasu, avto je bistveno bolj na odstavnem pasu kot ostali in tudi ravno slucajno imajo kamero v roki.
Avtocesta je seveda dovolj široka za dva osebna avtomobila + gasilski kamion po sredini. Pa še vedno ostane odstavni pas. Vozni pas na AC je namreč širok 3,75 m. Dva takšna pasova dasta 7,5 m. Če je osebni avto širok 2 m in voznik na prehitevalnem zapelje do leve črte, voznik na voznem pa do črte, ki ločuje vozni pas z odstavnim pasom, vmes ostane 3,5 m. Največja dovoljena širina vozila pa je 2,6 m, tako da gasilska vozila niso širša od 2,6 m. Pa večina osebnih avtov ni široka 2 m, ampak manj.
Tudi jaz se v takšnem primeru, kot je zgoraj, ne postavim povsem do ograje na desni. Če pelješ s polovico avta na ostavnem pasu, je na sredini več kot dovolj prostora za kamion. Bolj desno na odstavni pas zapeljem šele, ko se kolona zares začne ustavljati oz ko avtomobili pred mano že ustavijo. Dokler se pa premika, četudi počasi, pa ne vidim smisla. Razen, če že vidim, da za mano pelje vozilo s prednostjo.
In to je edini normalen nacin voznje. Na odstavni pas zapeljes samo kadar dejansko gre mimo tebe vozilo na nujni voznji ali pa je hitrost kolene tako nizka da bi bilo manevriranje otezkoceno. Pri 30-50 km/h in ustrezni varnostni razdalji brez tezav vozis po desnem robu in na odstavni pas dejansko zapeljes kadar je treba.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
nejc_nejc ::
ostali komentarji so brezvezni
kako spravit gasilski tovornjak s sireno, 100 na uro, v koridor 3,5m ???
aja dva slona spredi dva pa zadi
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nejc_nejc ()
nejc_nejc ::
O idiotizmu glede blokiranja odstavnega pasu, pa se pogovori z instruktorjem, ko bos opravljal vozniski izpit.
Blokiranje odstavnega pasu niti pod razno ni pogoj za resevalni pas. Zgornji posnetek je jasen primer tega.
kaj pomeni prost odstavni pas v primeru stoječih vozil ter vzpostavljenem reševalnemu pasu na sredini (več kot 3,5 m) ?
Tidule ::
Ko bos zakljucil pri okulistu in dobil nova ocala, poglej se enkrat posnetek in potem pridi prodajat pravljice o stojeci koloni.
Se en kandidat za okulista, res skoda debate...
Vozni pas je prakticno prazen, tukaj gre za tipicen primer ko na voznem pasu gostejsi promet pred izvozom in bedaka, ki na odstavnem pasu isce bliznico.
Vozila na posnetku vozijo s hitrostjo kolesarja in bolj ali manj stojijo..
Se en kandidat za okulista, res skoda debate...
Vozni pas je prakticno prazen, tukaj gre za tipicen primer ko na voznem pasu gostejsi promet pred izvozom in bedaka, ki na odstavnem pasu isce bliznico.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
c23po ::
Samo,,, jaz sedaj ne razumem. Je prav, da v zastoju ocenim, da je vozni pas praktično prazen, ali je prav, da se odmaknem do desnega roba cestišča? Je prav, da počakam stoječo kolono, ali si lahko domnevam, da je vse pod 60 km/h na avtocesti zastoj, ker pač rešilec želi voziti hitreje. Četudi potem - v zastoju - vozim po odstavnem pasu 30 km/h?
Popravek: nekoliko težek jezik sem uporabil. Testiram mnenje, da je zastoj takrat, ko se koloni premikata dovolj počasi, da pri tem vozila ovirajo pot rešilcu. Takrat bi morali vsi voziti po robu cestišča. Če je to polovica dovoljene hitrosti, sem jaz s tem zadovoljen.
Popravek: nekoliko težek jezik sem uporabil. Testiram mnenje, da je zastoj takrat, ko se koloni premikata dovolj počasi, da pri tem vozila ovirajo pot rešilcu. Takrat bi morali vsi voziti po robu cestišča. Če je to polovica dovoljene hitrosti, sem jaz s tem zadovoljen.
Računalniki nimajo spominov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: c23po ()
nejc_nejc ::
Popravek: nekoliko težek jezik sem uporabil. Testiram mnenje, da je zastoj takrat, ko se koloni premikata dovolj počasi, da pri tem vozila ovirajo pot rešilcu. Takrat bi morali vsi voziti po robu cestišča. Če je to polovica dovoljene hitrosti, sem jaz s tem zadovoljen.
Jaz ti predlagam, da vprašaš 2 pravnika, da boš dobil 3 (zelo butasta) mnenja.
dobra
mirator ::
Samo,,, jaz sedaj ne razumem. Je prav, da v zastoju ocenim, da je vozni pas praktično prazen, ali je prav, da se odmaknem do desnega roba cestišča? Je prav, da počakam stoječo kolono, ali si lahko domnevam, da je vse pod 60 km/h na avtocesti zastoj, ker pač rešilec želi voziti hitreje. Četudi potem - v zastoju - vozim po odstavnem pasu 30 km/h?
Popravek: nekoliko težek jezik sem uporabil. Testiram mnenje, da je zastoj takrat, ko se koloni premikata dovolj počasi, da pri tem vozila ovirajo pot rešilcu. Takrat bi morali vsi voziti po robu cestišča. Če je to polovica dovoljene hitrosti, sem jaz s tem zadovoljen.
Hm, kaj pa vem. Mogoče pa včasih ni dober biti prepameten? Res ne vem.
Ahim ::
LeQuack ::
A je kaka fora da vozniki teh Nemški vozil, sploh SUV, parkirajo zmeraj tako grdo da imajo dosti večji rizik da jim kdo avto poškoduje. Mislil bi si da če daš tolk za avto bi bolj pazil nanj, ampak zgleda je druga mentaliteta, najbrž če imaš milijardo na računu ti je vseeno če ti en popraska Porscheja.
Quack !
EjTi ::
A je kaka fora da vozniki teh Nemški vozil, sploh SUV, parkirajo zmeraj tako grdo da imajo dosti večji rizik da jim kdo avto poškoduje. Mislil bi si da če daš tolk za avto bi bolj pazil nanj, ampak zgleda je druga mentaliteta, najbrž če imaš milijardo na računu ti je vseeno če ti en popraska Porscheja.
Ko sem bil bolj na tesno z denarjem, sem na avto zelo pazil. Sedaj mi je za poškodbe vseeno. Kar me moti je izguba časa s papirologijo in vožnjo avta na servis.
predi ::
Spet prehod za pešce par dni nazaj.
Kljub rednim podobnim objavam v medijih zadnje čase, dan kasneje:
Par dni prej je bil v tem križišču karambol, policist s prižganimi modrimi je stal na pasu, kjer vozita ta dva, malo globlje v notranjost križišča in se je folk mimo njega vozil v rdečo, sicer počasneje, ampak so prileteli direktno na ta prehod pri zeleni, s tem, da se jih ni videlo, ker so prihajali izza policistovega in drugega vozila, tudi ustavljenega tam.
V prometni nesreči na prehodu za pešce hudo poškodovana mladoletna peška
Mariborski policisti obravnavajo prometno nesrečo III. kategorije, do katere je prišlo včeraj popoldne na območju Tabora v Mariboru. V trčenju med voznikom osebnega avtomobila in mladoletno peško na prehodu za pešce, se je slednja huje poškodovala. Odpeljali so jo v bolnišnico.
https://vecer.com/kronika/maribor-v-pro...
Kljub rednim podobnim objavam v medijih zadnje čase, dan kasneje:
Par dni prej je bil v tem križišču karambol, policist s prižganimi modrimi je stal na pasu, kjer vozita ta dva, malo globlje v notranjost križišča in se je folk mimo njega vozil v rdečo, sicer počasneje, ampak so prileteli direktno na ta prehod pri zeleni, s tem, da se jih ni videlo, ker so prihajali izza policistovega in drugega vozila, tudi ustavljenega tam.
MIHAc27 ::
O voznikih na tej sliki ne bom komentiral. Če postanem kdaj diktator se bo take takoj streljalo. Ampak pustimo to.
Opazujem pogosto pešce. Ogromno jih ne pogleda levo-desno. Če imajo zeleno pa sploh ne. Svet ni idealen. Pravila se krši.
Tudi če imaš prednost, pa veš da imaš prednost in vso pravico biti prvi... je treba gledat naokoli, če ti pa nekdo te pravice ne namerava odvzeti vede ali nevede. Sploh pešci in kolesarji. Pa niti niso telefoni krivi, vsaj jaz jih ne opazim.
Opazujem pogosto pešce. Ogromno jih ne pogleda levo-desno. Če imajo zeleno pa sploh ne. Svet ni idealen. Pravila se krši.
Tudi če imaš prednost, pa veš da imaš prednost in vso pravico biti prvi... je treba gledat naokoli, če ti pa nekdo te pravice ne namerava odvzeti vede ali nevede. Sploh pešci in kolesarji. Pa niti niso telefoni krivi, vsaj jaz jih ne opazim.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MIHAc27 ()
matic492 ::
Glede nato, da se vidi rob pločnika v videju, pločnik je tule vsaj 3-4 metre širok in ima še kolesarsko, potem oseba, ki snema, ni nakazala, da hoče prečkat cesto (stoji daleč od prehoda), ker ne vem zakaj bi drugače avti peljali čez. Tu mimo gre veliko ljudi na sprehod in ne grejo čez cesto.
Še posebej, če je policaj stal in so mislili da nsema oz. gleda nesrečo. A je policaj usmerjal promet oz. zakaj so šli čez rdečo? Pa še v prvem frame-u se vidi rdeča luč za pešce, torej je tole bil ravno moment, ko se je zelena vklopila za pešce. Torej 1-3 sekunde za tem, pešec pa stoji na rdugi strani pločnika...
Pač dobimo 5 frame-ov nekega videja in rant, to za mene ni dovolj konteksta.
EDIT: Evo lokacija, če koga zanima:
https://maps.app.goo.gl/GGbGVKZEmeRcigK...
EDIT 2: Jebeni maps linki na slo-techu lol
Še posebej, če je policaj stal in so mislili da nsema oz. gleda nesrečo. A je policaj usmerjal promet oz. zakaj so šli čez rdečo? Pa še v prvem frame-u se vidi rdeča luč za pešce, torej je tole bil ravno moment, ko se je zelena vklopila za pešce. Torej 1-3 sekunde za tem, pešec pa stoji na rdugi strani pločnika...
Pač dobimo 5 frame-ov nekega videja in rant, to za mene ni dovolj konteksta.
EDIT: Evo lokacija, če koga zanima:
https://maps.app.goo.gl/GGbGVKZEmeRcigK...
EDIT 2: Jebeni maps linki na slo-techu lol
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matic492 ()
predi ::
@matic492, tvoja ocena razdalj je povsem zgrešena. Pešec tule v prvem frameu stoji tik ob mestu, kjer je nekoč potekala polna črta, ki je ločevala kolesarski pas od površine za pešce, ker ni kreten, ki bi oviral promet kolesarjev. Ob sebi potiska kolo, pravokotno na cesto pred sabo. V trenutku, ko na semaforju svetita tako rdeča kot tudi zelena, ne bi smelo biti v križišču nobenega vozila več. 1-3 sekunde je čas, ko je na nasprotni strani križišča (levo, ne na istem kraku) že svetila rdeča luč, ki sta jo obe vozili z visoko hitrostjo prevozili - torej oba voznika sta toliko časa videla rdečo, preden sta šla mimo.
Pešec, ki stoji ob prehodu semaforiziranega križišča, je svoj namen izkazal popolnoma pravilno že davno tega.
Policija je bila v križišču v eni drugi situaciji na drug dan. Policist je jemal podatke voznika drugega vozila, ki je pravtako stalo sredi križišča. Ni usmerjal prometa.
Pešec, ki stoji ob prehodu semaforiziranega križišča, je svoj namen izkazal popolnoma pravilno že davno tega.
Policija je bila v križišču v eni drugi situaciji na drug dan. Policist je jemal podatke voznika drugega vozila, ki je pravtako stalo sredi križišča. Ni usmerjal prometa.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: predi ()
Ahim ::
Glede nato, da se vidi rob pločnika v videju, pločnik je tule vsaj 3-4 metre širok in ima še kolesarsko, potem oseba, ki snema, ni nakazala, da hoče prečkat cesto (stoji daleč od prehoda), ker ne vem zakaj bi drugače avti peljali čez. Tu mimo gre veliko ljudi na sprehod in ne grejo čez cesto.
A ce gre nekdo na sprehod ali ne nakaze, da zeli preckati cesto, potem pri rdeci na semaforju vozilom na cesti ni treba ustaviti? Solatko, kaj pa ti menis, to je tvoj becirk?
matic492 ::
Glede nato, da se vidi rob pločnika v videju, pločnik je tule vsaj 3-4 metre širok in ima še kolesarsko, potem oseba, ki snema, ni nakazala, da hoče prečkat cesto (stoji daleč od prehoda), ker ne vem zakaj bi drugače avti peljali čez. Tu mimo gre veliko ljudi na sprehod in ne grejo čez cesto.
A ce gre nekdo na sprehod ali ne nakaze, da zeli preckati cesto, potem pri rdeci na semaforju vozilom na cesti ni treba ustaviti? Solatko, kaj pa ti menis, to je tvoj becirk?
Nisem mislil tega, ampak zelena luč za pešce, ne pomeni, da se moraš ustavit, če recimo zavijaš desno imaš ti zeleno in pešci zeleno, če nekdo stoji in kadi čik tam se ne boš ustavil ne? Ustaviš se če nakaže, da hoče prečkat.
Pač 3-frame nekega posnetka v ~3 sekundah za tem, ko se je prižgala zelena luč imamo in iz tega delamo zaključke, da bi morali takšne voznike streljat ali nekaj, pač nima smisla.
Kdor vozi čez rdečo je pa itak v prekršku, sem skoraj zbil enega takega včeraj, ker je pred mene v levo zavil cel zasanjan.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
kuall ::
najraje se vozim ob 3h ponoči, da mi vas ni treba gledat. samo da vas vidim že imam dan pokvarjen.
al bo en pezde pred menoj vozil prepočasi al pa en pezde za ritjo, ne vem, kaj mi gre bolj na kurac.
al bo en pezde pred menoj vozil prepočasi al pa en pezde za ritjo, ne vem, kaj mi gre bolj na kurac.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kuall ()
Tidule ::
Glede nato, da se vidi rob pločnika v videju, pločnik je tule vsaj 3-4 metre širok in ima še kolesarsko, potem oseba, ki snema, ni nakazala, da hoče prečkat cesto (stoji daleč od prehoda), ker ne vem zakaj bi drugače avti peljali čez. Tu mimo gre veliko ljudi na sprehod in ne grejo čez cesto.
A ce gre nekdo na sprehod ali ne nakaze, da zeli preckati cesto, potem pri rdeci na semaforju vozilom na cesti ni treba ustaviti? Solatko, kaj pa ti menis, to je tvoj becirk?
Nisem mislil tega, ampak zelena luč za pešce, ne pomeni, da se moraš ustavit, če recimo zavijaš desno imaš ti zeleno in pešci zeleno, če nekdo stoji in kadi čik tam se ne boš ustavil ne? Ustaviš se če nakaže, da hoče prečkat.
Tocno to pomeni ja, ce ima pesec zeleno moras ti kot voznik vozila ki zavija bit 100% da pesec ne bo preckal ceste in ti niti pod razno ne rabi (je pa lepo ce to naredi) popolnoma nic nakazovat.