» »

Skiro električni

Skiro električni

Temo vidijo: vsi
««
52 / 54
»»

GupeM ::

Walfador je izjavil:

bla bla bla ...

Tolk o svobodi govora, ki je v praksi samo mrtva črka na papirju.

Tako pameten, pa ne ve, kaj pomeni svoboda govora.

Walfador ::

Seveda vem, brez skrbi da vem. Ti morda misliš da se forum ne šteje za "javni prostor" oziroma javni medij, vendar dejstvo je da je dostopen vsakomur in dobiva tudi sredstva iz proračuna in po teh kriterijih se definitivno šteje pod javni medij. Tvoja premisa da lahko moderatorji brez razloga brišejo kar hočejo zato ker je to njihova zasebna platvorma ne drži, ker to ni zasebna platforma, ampak javna. Pa tudi če začasno za namen debate zanemarimo pravni vidik, je dejstvo da nekoga brisat zato ker se ne strinjaš z njegovim mnenjem ni moralno. Ampak pustimo to.

kuglvinkl je izjavil:

Walfador, nazaj na temo, al te pa ruknem iz nje. Pa brez javkanja prosim.

gregor_P, moram zgleda res odpret :)


Vsekakor nazaj na temo. Če si bil pozoren, potem si lahko videl da sem vedno uporabnikom pomagal z nasveti v tej temi in to popolnoma brezplačno. :) Nesebična pomoč je vrednota ki jo dandanes na žalost redkokdo še prakticira.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Opkow ()

Walfador ::

kuglvinkl je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Sem se pripravil mentalno na servis, pripravil vso orodje, si pogledal nekaj YT videov, nato odprl ohišje in le malo bolj pritisnil tiste prve tri konektorje not, ker so bili malo dvignjeni ven in zaenkrat ne opazim več teh težav :D

 Matična plošča v Xiaomi M365

Matična plošča v Xiaomi M365



Ok morda je še kaj drugega, kar se bo pokazalo kasneje. Ima kdo idejo, kako jih malo bolje pritrditi oz. zavarovati, da se zopet ne iztaknejo za mm? Ker to se bo skoraj zagotovo ponovilo skozi čas zaradi vseh tresljajev.


A to je simpl odpret?


En nasvet glede na osebne izkušnje. Ko boš kupoval gas ročko za M365 skiro bodi pozoren da vzameš originalno, razlika v ceni ni velika. Jaz je nisem in včasih (recimo enkrat vsak teden) opažam da skiro da delček sekunde zgubi moč ko na polno tiščiš gas. Ni problematično, je pa annoying. Kupil sem pri slovenskem prodajalcu in je bilo oglaševano da je original, pa je dejstvo da ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Walfador ()

Walfador ::

Grogor P: Glede tega skiroja iScooter I9 MAX o katerem je bilo govora prej je že kuglvinkl v postu na prejšnji strani opozoril da naj bi imel fake vzmetenje (nedelujoče, ki je tam samo za okras). V kombinaciji z trdimi gumami bo tole polomija. At the very least če bi že kupil to zadevo bi jaz osebno dal gor zračnice, pa nima veze, tud če porabim 2 uri da zamenjam. Ampak glede na to da proizvajalec laže že o sami dimenziji gum (niso 10 inčne kot pravi, ampak samo 8,5 inčne), potem je zelo verjetno da laže tudi pri drugih specifikacijah. Skratka ornk se nje treba pozanimat če bo kdo kaj takega kupoval, da ne bo nakoncu razočaran.

ps: plus še nekaj se je treba pozanimat, kar dosti ljudi spregleda, čeprav je v praksi zelo pomemben vidik: dostopnost rezervnih delov. Da ne boš na koncu ostal z nedelujočim skirojem, ali pa pol leta čakal na del iz kitajske.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Walfador ()

Gregor P ::

V glavnem lahko poročam, da vsaj zaenkrat moj skiro spet dela normalno, odkar sem malo bolj zataknil tista dva konektrorja nazaj; tako da vsaj trenutno sem si prihranil nakup ročke za hitrost:)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Hj99 ::

Zdravo, skiro sem kupil preko aliexpressa,340eur, dobil v 3 dneh z nemčije, dobene dodatne uvozne dajatve. Trenutno me trde gume trenutno ne motijo. Pa tut vožnja se mi nezdi neudobna.

Gregor P ::

Kaj pa tehnične specifikacije? Ali držijo? Je notri dejansko 500W motor, kako velika je baterija?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Hj99 ::

Uff tega nevem, v apčikaciji piše sicer 500w tut, odpiral zadeve nisem. Skiro pa ima baje tut nekakšen certifikat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Hj99 ()

freesty ::

Se komu doma pomika upgrade kit na 10" gume za xiaomi m365 pro?

Torej sraufi daljsi, distancniki..
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0

rosomah ::

e-skoroji spadajo zdaj menda med picikliste....
ERGO!
obnašaj se temu primerno!
če si v prekršku (vožnja po pločniku v kontra smeri... pa to...) se temu primerno obnašaj!!!!!!!!!!
v križiščih se malček ustavi pa poglej v oči tistega, ki se pravilno uvršča v promet!
ne pa da, na polno, brezobzirno, drviš naprej brez pogledov levo-desno (pa še s telefonom v roki!!!)!!!!!!!!!!!! (cca min 40 km/h) :(
benti, no!

korenje3 ::

zdravo,
kupujem moj prvi skiro (predvsem za vožnjo do plaže in nazaj po strmem klancu).

Ima kdo kakšno mnenje o tem: Teverun Fighter 11+
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

sandmat ::

Malo poročila o mojem ninebot d38e. Trenutno ga od junija dalje vozim dnevno 10km. V večje klance na žalost ne potegne in če bi še enkrat kupoval, bi kupil močnejšo različico. Baterija je čez glavo dovolj velika.

Se je pa po cca 130km vožnje začelo pojavljati škripanje pri sprednjem kolesu. Občasno, po občutku prične po kakem kilometru, potem spet izgine. V zadnjem tednu je postalo glasno in nadležno, sedaj kolo škripa tudi, če ga v zraku počasi zavrtim. Ima kdo kakšne izkušnje? ne bi ravno šprical dry lube na os, nimam pa možnosti iz tujine vozit zadeve v Slovenijo in pošiljat na servis. Vesel bom kakršnihkoli predlogov, Hvala!

2dark ::

sandmat je izjavil:

Malo poročila o mojem ninebot d38e. Trenutno ga od junija dalje vozim dnevno 10km. V večje klance na žalost ne potegne in če bi še enkrat kupoval, bi kupil močnejšo različico. Baterija je čez glavo dovolj velika.



ZA večje klance je potrebno globje seči v denarnico. AMpak potem bo tudi skiro precej težji, tako, da odpade enostavno prenašanje.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Magic1 ::

Velikost baterije zelo vpliva na razpoložljivo max moč. Pri Xiaomiju mi pade max moč za 40%, ko pade baterija pod 70%.
Magic

Valan ::

sandmat je izjavil:

Malo poročila o mojem ninebot d38e. Trenutno ga od junija dalje vozim dnevno 10km. V večje klance na žalost ne potegne in če bi še enkrat kupoval, bi kupil močnejšo različico. Baterija je čez glavo dovolj velika.

Se je pa po cca 130km vožnje začelo pojavljati škripanje pri sprednjem kolesu. Občasno, po občutku prične po kakem kilometru, potem spet izgine. V zadnjem tednu je postalo glasno in nadležno, sedaj kolo škripa tudi, če ga v zraku počasi zavrtim. Ima kdo kakšne izkušnje? ne bi ravno šprical dry lube na os, nimam pa možnosti iz tujine vozit zadeve v Slovenijo in pošiljat na servis. Vesel bom kakršnihkoli predlogov, Hvala!


Ne vem zakaj ne prebereš teme za nazaj, rešitev za to je bila v tej temi omenjena nedavno. Tukaj: https://slo-tech.com/forum/t708648/p794... . Osnove forumskega bontona so da preden komentiraš temo prebereš vsaj zadnje 5 strani.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Valan ()

sandmat ::

Valan je izjavil:

sandmat je izjavil:

Malo poročila o mojem ninebot d38e. Trenutno ga od junija dalje vozim dnevno 10km. V večje klance na žalost ne potegne in če bi še enkrat kupoval, bi kupil močnejšo različico. Baterija je čez glavo dovolj velika.

Se je pa po cca 130km vožnje začelo pojavljati škripanje pri sprednjem kolesu. Občasno, po občutku prične po kakem kilometru, potem spet izgine. V zadnjem tednu je postalo glasno in nadležno, sedaj kolo škripa tudi, če ga v zraku počasi zavrtim. Ima kdo kakšne izkušnje? ne bi ravno šprical dry lube na os, nimam pa možnosti iz tujine vozit zadeve v Slovenijo in pošiljat na servis. Vesel bom kakršnihkoli predlogov, Hvala!


Ne vem zakaj ne prebereš teme za nazaj, rešitev za to je bila v tej temi omenjena nedavno. Tukaj: https://slo-tech.com/forum/t708648/p794... . Osnove forumskega bontona so da preden komentiraš temo prebereš vsaj zadnje 5 strani.


Brez skrbi, sem prebral. Ne razumem "novih" uporabnikov, ki ne preberejo vprašanja in pastajo random linke do popolnoma drugačnih problemov ;)
Govorim o škripanju na osi motorja, ne o balanci. Če imaš odgovor na to, se priporočam, sicer prosim ne smetit po temi. Hvala!

Valan ::

Vse preberem, nič ne smetim, brezplačno delim nasvete, nekateri so pa celo še tako neolikani, da niti hvala ne rečeno. Zamenjaj ležaj sprednjega kolesa, če nimaš dveh levih rok ob pomoči Youtube totorialov ne bi smelo bit nobenih težav, drugače pa pelji na servis. Začasno morda problem lahko rešiš tako da razdreš kolo, daš seal od ležaja stran z ostrom noškom, dodaš malo masti v ležaj, ter daš seal ležaja nazaj na svoje mesto. Naredi to za OBA ležaja na sprednjem kolesu, ne samo za enega. Druga vrjanta je da je samo razhraljana sprenja matica, če je to, privij nazaj in je to to.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Valan ()

2dark ::

Magic1 je izjavil:

Velikost baterije zelo vpliva na razpoložljivo max moč. Pri Xiaomiju mi pade max moč za 40%, ko pade baterija pod 70%.


Zanimivo. Sam imam Ninenota D38E in te težave nima. Moč mu upade šele, ko je baterija nekje na 6-7%.

Tole kar zgoraj opisuješ naredi skiro zelo nepraktično, če ti tako hitro upade moč.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Ahim ::

2dark je izjavil:

Magic1 je izjavil:

Velikost baterije zelo vpliva na razpoložljivo max moč. Pri Xiaomiju mi pade max moč za 40%, ko pade baterija pod 70%.


Zanimivo. Sam imam Ninenota D38E in te težave nima. Moč mu upade šele, ko je baterija nekje na 6-7%.

Tole kar zgoraj opisuješ naredi skiro zelo nepraktično, če ti tako hitro upade moč.

Za Xiaomi Mi 1S se opazi da slabse gre, ko je kaze indikator za baterijo 3-4 crtice. S 6-7% baterije se sploh ne bi ual vozit, bi prej ali slej moral pes :))

Ne gre ravno 40% slabse (namesto s polnih 25 km/h gre mogoce 23 po ravnem, v malo daljsi klanec kot je npr. podvoz na Drenikovi s smeri proti Dunajski pa namesto s 23 na vrh prilezes z 18-19).

Magic1 ::

Sem gledal app in ima na začetku za pospeške razpoložljivih 900W. Na 75% je še 650W, na 40% pa okoli 450W. Seveda je to le max moč za klance in pospeševanje. 250W,ki jih med konstantno vožnjo uporabljaš, ne pade tako intenzivno. Pri meni iz 300W na 250W. Pod 40% se pa že občutneje pozna pri vsem.
Magic

asimo ::

Ima kdo izkušnje z E-GONI skiroji, gledam S22 in se mi zdi ugodna cena za 800W:
https://www.intersport.si/e-goni-s22-el...

Je kakšna boljša alternativa v tem rangu?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: asimo ()

Gregor P ::

Le toliko komentiram, da jaz gledam le še e-skiroje, za katere je enostavno dobiti vse rezervne dele oz. so popularni v naši regiji. Tega zgoraj pa ne poznam.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Slayer69 ::

Kakšno je vaše mnenje glede Xiaomi 4 Lite EU (cena cca 330€)?

Gre za prvi nakup e-skiroja in ne vem niti na kaj bi moral biti pozoren (itak gredo vsi tistih 25kmh, 20km dometa pa mi je tudi dovolj). Ali so tisti dražji v čem občutno boljši in je vredno dati več denarja?
PS: kakšne so kaj izkušnje z baterijami? A kapaciteta občutno pada ali držjio več let brez problema?

GupeM ::

Ne mislit, da bo res 20 km dosega. To bo samo, če se boš vozil po ravnem v brezvetrju pri 23 °C s 65 kg brez zaviranja in pospeševanja. Torej laboratorijski pogoji. Takoj ko bojo kakšni klanci, veter, mraz, ... bo domet kar hitro padel. Kombinacija vsega trojega je pa sploh slaba.

Magic1 ::

Jaz lahko na mojem pro2 rečem, da ima doseg 20km. V idealnih pogojih gre tudi do 40km, vendar sploh zdaj čez zimo, sem že po 10km na polovici.
Magic

GupeM ::

Seveda, ampak obljubljajo doseg 45 km. Ta Xiaomi 4 lite EU pa obljubljajo 20, torej v idealnih pogojih res dosežeš blizu 20, pozimi pa verjetno pod 10. Še posebej, če imaš kakšen klanec in/ali veliko zaviranja in speljevanja.

Jaz imam eGoni, ki naj bi tudi imel 45 km. Prevozil sem cca 17 km, v povprečju pa izgubil cca 50 m višine. Vmes nekaj manjših hribčkov. Vožnja konstantna, praktično brez zaviranja, okrog 25 stopinj zunaj. Na cilju mi je kazalo še 68 % baterije. Brez obotavljanja bi torej šel na kakšnih 35 km dolgo vožnjo v dokaj idealnih pogojih. Za kakšnih 40+ km bi pa verjetno že moral dofilat vmes, oz bi proti cilju že stiskal rinček, če mi bo sploh uspelo.

Pozimi pa še nisem probal takšne fure, tako da težko rečem. Imam pa pozimi precej krajših fur po klancih, kjer mu moram pomagat, da me sploh potegne do vrha. V takšnem primeru pa baterija kar pada proti 0. Ko se ustaviš in nekaj časa stojiš, baterija sicer spet gre nazaj na 80+ %, ampak vmes pa kar izgublja moč. Lahko pa, da imam kakšno težavo z baterijo.

Slayer69 ::

In če bi se odločala ponovno za nakup, na kaj bi bila najbolj pozorna, oz kaj bi (če bi) sedaj naredila drugače, ko že imata praktične izkušnje?

Sprašujem se namreč kaj npr razen nekoliko močnejšega motorja/večje baterije imajo ti 2x dražji skiroji, kar bi bilo vredno doplačat?
- je vzmetenje za po mestu pomembno?
- zasledil sem, da so zaželjena 10" kolesa (z zračnico in ne "trda")... po drugi strani pa nekateri potem jamrajo, da se napihljive predrejo in da jih je težko zamenjati
- PS: kako je kaj z "zaščito" pred krajo? Se bojim, da dražji ko bo bolj bo mamljiv za razne nepridiprave. So ta zaklepanja prek aplikacije uporabna ali jih je enostavno zaobiti? (saj bi ga tudi fizično zaklepal, ampak vprašanje koliko to pomaga)

Drugače moje vožnje bodo po moje tam nekje do max 10km na dan (5km v vsako smer), tako da če domet ne pade res ravno za polovico od deklarirane, bi mi bilo po moje 20km pri lite mogoče še vedno dovolj (ampak ja vprašanje kako bo čez čas in npr v hladnem vremenu :/).

Ima kdo kak konkreten predlog kakega drugega dobrega modela (ter mogoče še kake ugodne ponudbe/trgovine)? Recimo nekje v rangu do 600€

MIHAc27 ::

Jaz imam doma Lidlov Esa 5000 kupljen za 200€ v akciji. Domet 20km. Pri teži 100kg naredim 12-15km. Pa še ni 1 leto star.
Gume ima polne in brez vzmetenja... po LJ je kar adrenalinsko včasih. Če bi kupoval še enkrat, bi gledal na nekaj z vzmetenjem ali vsaj z zračnicami. Baje je kar razlika.

Ampak ker je bolj mišljen za otroke in občasno uporabo, je ok za ta denar.

Za zaklepat imam pa konkretno verigo, ki jo pripenjam na zadnje kolo.

MIHAc27 ::

Aja žena ima nekaj malega čez 60kg. Menda je naredila 17km z njem.

Ahim ::

Slayer69 je izjavil:

- je vzmetenje za po mestu pomembno?
- zasledil sem, da so zaželjena 10" kolesa (z zračnico in ne "trda")... po drugi strani pa nekateri potem jamrajo, da se napihljive predrejo in da jih je težko zamenjati
- PS: kako je kaj z "zaščito" pred krajo? Se bojim, da dražji ko bo bolj bo mamljiv za razne nepridiprave. So ta zaklepanja prek aplikacije uporabna ali jih je enostavno zaobiti? (saj bi ga tudi fizično zaklepal, ampak vprašanje koliko to pomaga)

Ce bi obstajal skiro z enako tezo in gabariti ter z vzmetenjem namesto brez, bi jaz z veseljem placal zanj vec. Na zalost so vzemeti ponavadi bistveno tezji (primerjam z rangom Mi M365/1S).

Glede gum - jaz sem eno deformiral, prebil pa se nobene. Odvisno kje vozis ...

"Apliakcija za varnost" :)) Kaksna varnost je to ce ga lahko vsak prime in odnese? Ce ga na destinaciji ne mores parkirat tako, da ga imas pod nadzorom (klet, garaza, balkon, pisarna itd.) potem ni najbolj pametno riniti z njim naokoli.

2dark ::

Slayer69 je izjavil:

Kakšno je vaše mnenje glede Xiaomi 4 Lite EU (cena cca 330€)?

Gre za prvi nakup e-skiroja in ne vem niti na kaj bi moral biti pozoren (itak gredo vsi tistih 25kmh, 20km dometa pa mi je tudi dovolj).


Srečno. ;((

Domet: do 20km
Baterija: 5200mAh | 187Wh


Eni gredo tudi 80-90 km/h.

Slayer69 je izjavil:


- zasledil sem, da so zaželjena 10" kolesa (z zračnico in ne "trda")... po drugi strani pa nekateri potem jamrajo, da se napihljive predrejo in da jih je težko zamenjati


Drugače moje vožnje bodo po moje tam nekje do max 10km na dan (5km v vsako smer), tako da če domet ne pade res ravno za polovico od deklarirane, bi mi bilo po moje 20km pri lite mogoče še vedno dovolj (ampak ja vprašanje kako bo čez čas in npr v hladnem vremenu :/).



Če kupiš jajc od Xiaomija, potem pričakuj, da se ti vsaj ena zračnica predrla.

čE se boš vozil 25 km/H v Drive ali Sport načinu bo dometa ravno za enih 8-10 km. POd pogojem, da ne tehtaš 90 kg.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 2dark ()

2dark ::

Jaz ti prodam svojega, ki je svetlobna leta boljši od tega xiaomi jajca.


D38E model.


https://eu-en.segway.com/products/nineb...

Na Xiomiju boš mel domet malo višji, ker ti pri npr. 60% baterije omeji tudi moč. Zelo super. :))

Slayer69 je izjavil:


PS: kakšne so kaj izkušnje z baterijami? A kapaciteta občutno pada ali držjio več let brez problema?


Sam imam skiro 1 leto in 8 mesecev in je baterija še vedno 100%. Prevoženih 531 km in brez vsakih težav.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 2dark ()

Slayer69 ::

Super, hvala za dosedanje info vsem.
Torej ugotovili smo, da tale lite odpade očitno... Sedaj pa bi bilo super, če bi lahko prišli še do tega kaj se pa potem splača vzet?

Edit:
@2dark: koliko pa hočeš za njega?... Lahko kar na ZS, da ne smetiva tukaj.
PS: smem še vprašati zakaj ga prodajaš, če je tako dober?

2dark ::

Slayer69 je izjavil:



Sprašujem se namreč kaj npr razen nekoliko močnejšega motorja/večje baterije imajo ti 2x dražji skiroji, kar bi bilo vredno doplačat?

- je vzmetenje za po mestu pomembno?


Po mestu je dovolj, da so gume mehke z zračnico.

Večja moč, večja baterija , psoledično večja teža. Če ima skiro napisano npr. 60km dometa je to realnih 40-45 km ob predpostavki, da ga peljemo na max 25 km/h.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

2dark ::

Slayer69 je izjavil:



Edit:
@2dark: koliko pa hočeš za njega?... Lahko kar na ZS, da ne smetiva tukaj.
PS: smem še vprašati zakaj ga prodajaš, če je tako dober?


Ker imam namen kupit močnejšega z večjim dometom in pnevmatikam, ki so odporne proti predrtju?

Ker pri moji teži 94 kg in če ga vozim na max 25 km/H, kar je nerealno , da bi ves čas vozil z najvišjo hitrostjo pridem na domet 15 km? Če vozim med 15 km/h in 25 km/h pa pridem na 22-24 km dometa.

Eni mislite, da če je napisano, da je domet npr. 38 km, da potem lahko gas do konca in bo tudi domet takšen.

Pri mojem, ki ima samodejno zaviranje, se preko tega pridobi nazaj nekaj % baterije pri naslednji vožnji. Koliko? ne vem. Bi pa rekel, da če se vozim npr. 6-7km, da pridobim nazaj z regenerativnim električnim zaviranjem kkašnih 300 km vožnje. Morda več. Nisem preverjal.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 2dark ()

2dark ::

Slayer69 je izjavil:

Super, hvala za dosedanje info vsem.
Torej ugotovili smo, da tale lite odpade očitno... Sedaj pa bi bilo super, če bi lahko prišli še do tega kaj se pa potem splača vzet?

Edit:
@2dark: koliko pa hočeš za njega?... Lahko kar na ZS, da ne smetiva tukaj.
PS: smem še vprašati zakaj ga prodajaš, če je tako dober?


Osebno gledem ta model. Jaz sem zelo zadovoljen Z Ninebotom. Tako da bo naslednji modle tudi Ninebot.

https://eu-en.segway.com/products/nineb...
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

GupeM ::

Slayer69 je izjavil:

In če bi se odločala ponovno za nakup, na kaj bi bila najbolj pozorna, oz kaj bi (če bi) sedaj naredila drugače, ko že imata praktične izkušnje?

Včasih sem živel na obrobju Ljubljane in mi je bil zgoraj opisan povsem OK. Mogoče edino malo prevelik/pretežek, ker sem redko potreboval tako velik doseg.

Zdaj živim v bolj hribovitem predelu in bi mi veliko bolj prav prišel močen skiro, ki bi šel tudi v klanec in ki bi lahko dosegel kakšnih 50-60 km/h.

Idealno bi bilo imeti 2. Enega lahkega, majhnega prenosnega, ki bi ga lahko nosil s sabo povsod. Drugega pa takšnega, ki ima moč in domet, po možnosti še hitrost.

Sicer pa nujno vzmetenje in 10 colske gume z zračnico. Če jih dovolj napumpaš, se ne predirajo. Problem je pa, ker folk ne napolni gum dovolj, potem se pa mečkajo pod težo in zračnice pokajo.

2dark ::

Slayer69 je izjavil:



Edit:
@2dark: koliko pa hočeš za njega?... Lahko kar na ZS, da ne smetiva tukaj.
PS: smem še vprašati zakaj ga prodajaš, če je tako dober?


Drgač sm ti ZS poslal.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Kayzon ::

Zakaj so tako dragi ti malo vecji skiroji? Za tisocaka dobis ze pravi moped :|

2dark ::

Kayzon je izjavil:

Zakaj so tako dragi ti malo vecji skiroji? Za tisocaka dobis ze pravi moped :|


Moped zložiš in neseš na vlak ( novi vlaki imajo med sedeži vtičnice, kjer lahko dodatno polnimo skiroje), ga z lahkoto daš v prtljažnik avtomobila? Samo vprašam.

Moped je nepraktičen.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 2dark ()

Kayzon ::

https://evolt.si/izdelek/kukirin-g2-pro/

Res je..

Kaj menis o temu?

2dark ::

Kayzon je izjavil:

https://evolt.si/izdelek/kukirin-g2-pro/

Res je..

Kaj menis o temu?


Moji vtisi glede na slike in razpoložljive podatke.

Da ima relativno visoko težo 26.7 kg, za kar moraš biti že recimo relativno močan za prenašanje.

Kot drugo me pa zmoti zelo visoko stojišče oz. stopalni del je zelo dvignjen, kar ni ravno pretirano dobro, če moramo sestopit iz skiroja.

Zmoti me tudi moč na zadnjih kolesih, kar lahko botruje nenapovedem zdrsu zadka.

Skiro ima možnost odklepa višje hitrosti, kot je zakonsko dovoljena ( 25 km/H), zato je vprašanje, kako dobre so zavore pri zaustavljanju pri hitrostih + 35 km/H.

Domet 45 km z enim polnjenjem se mi zdi pri konstatni vožnji +20 km/H v normalnem načinu ali v sport načinu nedosegljiv.
Sklepam, da je v ECo modu zaradi relativno močnega motorja , da lepo vozit in da je možno s tem shajat in da je možen realen domet 28 km, mogoče celo več, če si težek kakšnih 85 kg.

Mogoče v videu pove, ali mu upada moč s praznjenjem baterije. S tem določene znamke podaljšujejo domet z enim polnjenjem. Ali se baterija pregreva poleti v največji vročini.

Gume zgledajo offroadd, blažilnike ime.. Kako se gume obnesejo na asfaltu ne bi vedel.

Nima pa gum, ki bi se "samodejno celile", kar odpade strah pred predrtjem.

Mogoče še pomislek gledu gum. Skiro ima 9 colske gume.

Če si pogledal video ( nekje od 12:00 naprej pove , da so gume slabe kvalitete, premehke, možnost predrtja zelo visoka, vprašljiva je stabilnost, čeprav ima 600 watni motor, pa v posnetku pove, da mu manjka realno moči oz. navora, za 600w skiro sumljivo počasi pospešuje, med vožnjo mu začne upadat hitrost, pa ne zaradi vetra, pač pa ker sistem varčuje s tem, domet mogoče 30 km, če si težek med 75 in 80 kg, kot sem sklepal ).

Sam imam pomislek tudi, da so gume 9 col, sam imam na svojem 10 colske gume.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 2dark ()

Kayzon ::

Oh nisem si mislil da je potrebno paziti na toliko reci,hvala za izcrpen odgovor.

Katere znamke imajo najboljkvalitetne skiroje?

Magic1 ::

Saj to je problem, ko kupuješ novo stvar. Ne veš sploh kaj je pomembno. Definitivno je teža in velikost ena najbolj pomembnih faktorjev. Če ti velikost ne igra vloge, potem je bolje da nabaviš e-kolo ali moped. Oboje se mnogo bolje obnaša med vožnjo. Že nekateri novi neamortizirani skiroji so tako veliki, da bo imel marsikdo probleme, kam ga lahko vtakne.
Magic

2dark ::

Kayzon je izjavil:

Oh nisem si mislil da je potrebno paziti na toliko reci,hvala za izcrpen odgovor.

Katere znamke imajo najboljkvalitetne skiroje?


O tem težko pišem, ker nimam izkušenj z drugimi znamkami kot s Segway Ninebot E38D modelom, ki si ga lastim od julija 2022 in sem do sedaj prevozil z njim okoli 540 km.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

2dark ::

In sedaj razmišljam, da si bom omislil še model Segwa MAX G2 E

(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

sandmat ::

2dark je izjavil:

Kayzon je izjavil:

Oh nisem si mislil da je potrebno paziti na toliko reci,hvala za izcrpen odgovor.

Katere znamke imajo najboljkvalitetne skiroje?


O tem težko pišem, ker nimam izkušenj z drugimi znamkami kot s Segway Ninebot E38D modelom, ki si ga lastim od julija 2022 in sem do sedaj prevozil z njim okoli 540 km.

Jaz imam isti model in sem v pol leta prevozil cca 600km

plusi:
- stabilna vožnja (10colske gume, ni pretirano trd),
- baterija drži pri moji teži (100-92kg čez poletje) 20+km, kar je več kot zadosti.
- luč spredaj in zadaj, čeprav sprednja sveti mnogo prenizko, da bi se lahko vozil v temi pri 25km/h (npr kolesarska na večni poti, kjer ni osvetljave).
- dnevno vožnjo po makadamu je presenetljivo dobro preživel
- po 600km v precej boljšem stanju kot ostale znamke, ki si jih lastijo kolegi
- zloži se na relativno majhno obliko, ki mi paše v prtljažnik avtomobila. Tisti z večjimi motorji in geštelom so navadno kakih 10-20cm daljši in niti v večje limuzine ne gredo enostavno

meh:
- relativno počasen polnilec (nič počasnejši od ostalih primerljivih modelov sicer). Če moraš skakat 10km v eno smer in imaš vmes zgolj kratek postanek, zna bit problem

minusi:
- oglaševan domet: 38km je meni nedosegljivih, piše pa v navodilih (na pamet govorim, približen navedek), da je to pri 25 stopinjah v eco mode (16km/h), kar verjamem, da je dosegljivo. Če se vozim 20km/h namesto 25km/h je domet precej večji
- sprednji ležaj sem moral namazat po enem mesecu
- zadnji plastični del, ki je namenjen haklanju balance v zloženem položaju, se je hitro razrahljal. Za zategnit šravf je potrebno odstranit cel zadnji blatnik (in gumo). Rešil sem z eno gumico
- relativno šibek za mojo težo. 2x dnevno sem lezel v klanec po makadamu (primerljivo vožnji z avtomobilom recimo po rožniku) in je pri moji teži šlo zelo na knap

pod črto priporočam. Po predlogih kolegov na tem forumu sem gledal zgolj takšne z 10 colskimi gumami in tudi sam priporočam, da se tistim z manjšimi gumami izogneš. Že pri 25km/h so 10 colske gume verjetno največja omejitev glede udobja in stabilnosti

2dark ::

sandmat je izjavil:


Jaz imam isti model in sem v pol leta prevozil cca 600km

plusi:
- stabilna vožnja (10colske gume, ni pretirano trd),
- baterija drži pri moji teži (100-92kg čez poletje) 20+km, kar je več kot zadosti.
- luč spredaj in zadaj, čeprav sprednja sveti mnogo prenizko, da bi se lahko vozil v temi pri 25km/h (npr kolesarska na večni poti, kjer ni osvetljave).
- dnevno vožnjo po makadamu je presenetljivo dobro preživel
- po 600km v precej boljšem stanju kot ostale znamke, ki si jih lastijo kolegi
- zloži se na relativno majhno obliko, ki mi paše v prtljažnik avtomobila. Tisti z večjimi motorji in geštelom so navadno kakih 10-20cm daljši in niti v večje limuzine ne gredo enostavno

meh:
- relativno počasen polnilec (nič počasnejši od ostalih primerljivih modelov sicer). Če moraš skakat 10km v eno smer in imaš vmes zgolj kratek postanek, zna bit problem

minusi:
- oglaševan domet: 38km je meni nedosegljivih, piše pa v navodilih (na pamet govorim, približen navedek), da je to pri 25 stopinjah v eco mode (16km/h), kar verjamem, da je dosegljivo. Če se vozim 20km/h namesto 25km/h je domet precej večji


pod črto priporočam. Po predlogih kolegov na tem forumu sem gledal zgolj takšne z 10 colskimi gumami in tudi sam priporočam, da se tistim z manjšimi gumami izogneš. Že pri 25km/h so 10 colske gume verjetno največja omejitev glede udobja in stabilnosti


Skiro spada v vstopni model in je vsaj z moje strani dobra popotnica, da se malo spoznamo z el. skiroji. Pri vseh testih je izjemno dobro ocenjen in tudi sam ga lahko pohvalim. Ima super preglednao aplikacijo za talefon.

Glede dometa je sicer tako, da teža voznika zelo vpliva na domet. Sam imam trenutno 95 kg in moje testiranje in opažanje je sledeče:

- največ sem prevozil v D ( drive načinu ), ker je popolnoma dovolj, saj je skiro zelo verjetno med najhitrejšimi v tem razredu in zelo hitro doseže končno hitrost 25 km/H ( primerjal sem z dvema kitajskima skirojema, ki sta imela oba precej slabši pospešek do 25km/h , vendar sta oba dosegala hitrost 30 km/H, zato sta me tudi prehitela. V samem pospešku sta bila pa precej slabša). Če bi vozil ves čas na max hitrosti 25km/H bi pri moji teži 94-95 kg to pomenilo domet zelo verjento 14-15 km.

Zato je moja vožnja načeloma v območju hitrosti med 16 in 20 km/H , kar je potem rezultat z vožnjo na rezervi nekje max. 24 km z enim polnjenjem. Drugače pa tam 18- 20 km. Pri tem vpliva seveda tudi zunanja temperature. Poleti je domet višji, v hladnješi mesecih ( februra- marec ) lahko tudi 16 km zgolj z enim polnjenjem.

S ( sport mode) sem potestiral, ampak enostavno ne uporablja, saj sicer gre skiro malenkost hitreje, ampak je v D načinu zelo hiter in odziven.

Sedaj sem si vzel čas in testiram zgolj ECo mode, ampak se mi dozdeva, da varčevanje ne prinaša preitranega podaljšanega dosega, razen, da se vozim prepočasi (skiro počasneje posšešuje in max 15 km/H plus težko premaga kakšen naklon). Pri moji kilaži bo v ECo verjetno domet 26-27 km, ampak ne vem, če je teh 6 km večjega dometa upravičljivih, ker je potrebno preveč kompromisov.

Da bi uporabljal takšen skiro za vožnjo 20 km v enem kosu se mi zdi nesprejemljivo.

Bi pa rekel, da regeneracija doda nazaj v baterijo 10-15% pri vožnji 5-6 km.

Jaz bi še dodal, da tudi zavore se mi ne zdijo pretirano slabe, res pa je, da nisem imel primera, da bi se peljal 25 km/H in bi moral zavirat v sili. To se mi zdi zelo neresno in neumno, da bi preizkušal čez dan v gostem prometu izzivanje nesreče in poškodbe.

- regenerativno zaviranje je super, doda vsaj 10-15% nazaj v baterijo pri naslednji vožnji.
Samodejno zaviranje je dejansko super zadeva, da relano v 99% sploh ne uporabljaš zavore, pod pogojem, da voziš po pameti.


Luč je ena od tistih zadev, ki je pogojno uporabna, ker sveti preveč visoko . Drugače je potrebno nakup dodatne luči, za vožjo po temi, ker je verjetnost, da bomo kaj spregledali.


To bi bilo od mene zaenkrat. Bi se pa strinjal, da so Segway skiroji nekakšne Toyote med avtomobili. zanesljivi, dobro delujejo, malo okvar, gredo lepo, veliko navora in moči.

Sam s skirojem nimam nobenih težav zaenkrat.

Update.

- aplikacija na telefonu je suer tudi, ker v njej vidimo temperaturo betarije in ali je baterija še 100%.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 2dark ()

solatjek ::

2dark je izjavil:


O tem težko pišem, ker nimam izkušenj z drugimi znamkami kot s Segway Ninebot E38D modelom, ki si ga lastim od julija 2022 in sem do sedaj prevozil z njim okoli 540 km.


Nineboti so OK, edino na vseh naših doma sem moral menjati ležaje. Očitno vgrajujejo neko poceni kitajsko robo noter. Sedaj sem dal FAG, zaenkrat ni težav.

Kayzon ::

Pozna kdo tole https://evolt.si/ ,deluje mi scammy. Naj bi bila zgolj online stacuna,locirana nekje med fuzinami in mostami :|
««
52 / 54
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Elektricni skiro (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
9515223 (3702) DamijanD
»

Hitrost skiroja? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
819104 (6756) c3p0
»

Električni skuter/skiro .... (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7826061 (5890) sds
»

Začela se je doba Xiaomija (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Android
7614723 (9137) dore2

Električni skiro- lahek, zložljiv, zmogljiv

Oddelek: Na cesti
187156 (6464) bluefish

Več podobnih tem