Forum » Loža » Zoki posli
Zoki posli
Temo vidijo: vsi
thramos ::
Konkretno vstop pri vozniku ima to prednost, da je zaradi tega izstop precej lažji in hitrejši, česar očitno strokovnjaki ne cenijo. Zanimivo.
Ti se pa še nisi peljal z busom, a?
Tudi plače niso 2x višje, če smo že pri tem. Je blizu tega, ampak na povprečen mesečni dohodek je tam vozovnica ~20% dražja kot v Ljubljani.
Gledati moraš celo sliko.
Pravzaprav je mesečna v Grazu le 30 % dražja kot v Ljubljani, povprečni prihodek pa 70 % višji. Pa še vključuje tako avtobuse, kot tramvaje in vlake.
Ampak ja, poglejmo celotno sliko - na svetu je cel kup primerljivih mest, ki imajo bistveno bolje izveden sistem (javnega) prometa. Seveda tudi slabše, ampak po njih se ne zgledujemo. Če boš čeripikal dovolj vztrajno, boš v vsakem našel kakšno za lase privlečeno okoliščino, zaradi katere boš lahko odgovornost neuspešno valil stran od mestnih oblasti.
Ker ja, dejansko jih je do dobrega stanja javnega prometa pripeljala tudi vrsta dobrih županov.
Janković na tem področju zaenkrat ne kaže, da bi bil med njimi.
Smrekar1 ::
Ti se pa še nisi peljal z busom, a?
10 let prestopal v Ljubljani.
Vstop samo pri vozniku naredi več koristi kot škode. Je pa res, da rabiš IQ>80, da to pogruntaš.
Pravzaprav je mesečna v Grazu le 30 % dražja kot v Ljubljani, povprečni prihodek pa 70 % višji. Pa še vključuje tako avtobuse, kot tramvaje in vlake.
Tramvajev in vlakov Ljubljana žal nima, čeprav drži, da bi ji koristile. Jap, mesečna je predraga glede na enkratno vozovnico, to je zelo smotrna kritika LPP in ZJ.
Ampak ja, poglejmo celotno sliko - na svetu je cel kup primerljivih mest, ki imajo bistveno bolje izveden sistem (javnega) prometa.
Lahko našteješ kakšnega, da bomo videli primer?
Ker ja, dejansko jih je do dobrega stanja javnega prometa pripeljala tudi vrsta dobrih županov.
Janković na tem področju zaenkrat ne kaže, da bi bil med njimi.
Ljubljana je imela glede tega kakih 50 let smole. Težko vse obesiš na grbo samo ZJ. Sicer se strinjam, da bi lahko naredil več, samo ne toliko več kot tu namiguješ. Tudi državne SŽ bi lahko naredile precej več, ne pa da vožnja iz 30 km oddaljenega Kamnika traja 50 minut, kot da bi bili leta 1918, ne 2018.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Smrekar1 ()
noraguta ::
Lahko našteješ kakšnega, da bomo videli primer
Grenoble, zurich..
Tudi državne SŽ bi lahko naredile precej več, ne pa da vožnja iz 30 km oddaljenega Kamnika traja 50 minut, kot da bi bili leta 1918, ne 2018.
Ne bi lahko morajo. Amapak v desetih letih se stvari niso premaknile za ped. Čez tunel med grabnom in mestom v kamniku se še vedno da surat na vlaku kot pred dvajsetimi leti. Konec koncev se da surfat od kamnika do ljubljane. Ampak katero podjetje bo sploh še šlo v ppp glede na zgodovino projektov.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: noraguta ()
Smrekar1 ::
Grenoble, zurich..
Se spomniš kaj je bila težava primerjave z Gradcem?
Zürich:
Grenoble:
Za taka mesta moraš biti debil da ti ne uspe speljati učinkovitega javnega prevoza. Prosim najdi mi mesto, ki ga na pol preseka hribovje in ima občutno boljši javni prevoz kot Ljubljana. Mesto ne sme imeti podzemne železnice, ker je ta za Ljubljano žal predraga.
Ne bi lahko morajo. Amapak v desetih letih se stvari niso premaknile za ped.
Za nesposobnost SŽ težko okriviš ZJ.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Smrekar1 ()
noraguta ::
Poglej zdej zurich pa hribe posred. Pa pustmo sbahn.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Smrekar1 ::
Poglej zdej zurich pa hribe posred. Pa pustmo sbahn.
Jap. Direkt čez mesto imajo hrib, kot Ljubljana.
Pajade. Ti sploh veš kaj pomeni beseda hrib?
Ekvivalent sbahna je v načrtu MOL. ZJ je prvi župan, ki je to dal v načrt. Lahko rečeš, da bi moral narediti več, temu ne bom oporekal, ampak malo resnosti prosim.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Smrekar1 ()
thramos ::
10 let prestopal v Ljubljani.
Mhm.
Vstop samo pri vozniku naredi več koristi kot škode. Je pa res, da rabiš IQ>80, da to pogruntaš.
Zato ga večina zahodnih mest ne uporablja. IQ pod 80, check.
Pravzaprav je mesečna v Grazu le 30 % dražja kot v Ljubljani, povprečni prihodek pa 70 % višji. Pa še vključuje tako avtobuse, kot tramvaje in vlake.
Tramvajev in vlakov Ljubljana žal nima, čeprav drži, da bi ji koristile. Jap, mesečna je predraga glede na enkratno vozovnico, to je zelo smotrna kritika LPP in ZJ.
Lej, pokazal si da ne znaš računat, in da je glede na prihodek ljubljanska mesečna bistveno dražja. Jap.
Lahko našteješ kakšnega, da bomo videli primer?
Gradec.
Ljubljana je imela glede tega kakih 50 let smole. Težko vse obesiš na grbo samo ZJ. Sicer se strinjam, da bi lahko naredil več, samo ne toliko več kot tu namiguješ. Tudi državne SŽ bi lahko naredile precej več, ne pa da vožnja iz 30 km oddaljenega Kamnika traja 50 minut, kot da bi bili leta 1918, ne 2018.
Saj mu ne obešam nesposobnosti prejšnjih oblasti. In ja, SŽ so podobni nesposobneži kot MOL. Oziroma ne - naravne danosti Slovenije ... :/
Obešam pa mu neaktivnost pri reševanju slabe situcije - baje je v tem genij.
noraguta ::
Poglej zdej zurich pa hribe posred. Pa pustmo sbahn.
Jap. Direkt čez mesto imajo hrib, kot Ljubljana.
Pajade. Ti sploh veš kaj pomeni beseda hrib?
Ekvivalent sbahna je v načrtu MOL. ZJ je prvi župan, ki je to dal v načrt. Lahko rečeš, da bi moral narediti več, temu ne bom oporekal, ampak malo resnosti prosim.
Rajtam da vem kaj je hrib. Saj ljublančani hodite na redno izobraževanje v našo občino.
In ja kuj zraven zuriškega jezera je hrib tam je tudi eth. Vsaj osnove bi blo dobro videt ne nekaj na pamet.
O s bahnu nimaš poj. Na banhofu je drugo nadstropje pod zemljo.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: noraguta ()
Smrekar1 ::
Zato ga večina zahodnih mest ne uporablja. IQ pod 80, check.
Gradec.
Aha. No, dajmo se pretvarjati, da je Gradec res primerljiv z Ljubljano (s čimer se ne strinjam ampak recimo). Gradec mrežo Tramvajev razvija od leta 1878. Od leta 1990 močno širijo omrežje, da bi s tem razbremenili mestno središče. ZJ je župan Ljubljane od leta 2006. Mi lahko prosim poveš kako lahko v 12 letih - od tega nekje polovico kriznih, kjer je država pod taktirko njegovih političnih nasprotnikov rezala mestni proračun - nadomesti 50-100 let neaktivnosti predhodnikov?
Obešam pa mu neaktivnost pri reševanju slabe situcije - baje je v tem genij.
Aja, Rumeni pas na Celovški, BicikeLJ in spremembe tras LPP so po novem neaktivnost? Kaj bi po tvoje moral narediti, da bi bila aktivnost različna od nič?
Obesiš mu lahko nezadostno aktivnost na tem področju, ker bi lahko poskrbel za drugačne cene vozovnic LPP in še kakšen rumeni pas. To so utemeljene kritike, primerjave z mestom, ki ima precej enostavnejši načrt in že 140 let gradi mestno železniško omrežje so malce smešne. Raje se obesi na farmacevtke in korupcijo, nekaj od tega dvojega je gotovo res.
Rajtam da vem kaj je hrib.
Ne verjamem, pri Zürichu si povsem odpovedal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Smrekar1 ()
thramos ::
IQ pod 80, check.
Se pa sprašujem, kakšnega ima tisti, ki s takšnim debatira.
Mi lahko prosim poveš kako lahko v 12 letih - od tega nekje polovico kriznih, kjer je država pod taktirko njegovih političnih nasprotnikov rezala mestni proračun - nadomesti 50-100 let neaktivnosti predhodnikov?
Z aktivnim delovanjem na področju prometa. V 12 letih tega nikakor ne more namestit, ampak da to lahko oziroma da bi to moral narediti, niti nihče ne trdi. Se pa da to podtikati za navidezne zmage v debati.
Aja, Rumeni pas na Celovški, BicikeLJ in spremembe tras LPP so po novem neaktivnost?
Glede na rezultate - upadanje prevozov LPP in povečevanje prometa, ja, neaktivnost. Kvaliteta življenja v Ljubljani, še posebej v primerjavi z mesti, kjer so se prometne problematike odločno lotili, upada.
Vprašanje kaj naj naredi, pa je podjebavanje. Receptov in izkušenj iz tujine, že omenjenih tukaj ali pa v povezavah, je milijon. Vzrok za njegovo izvolitev pa naj bi bila ravno sposobnost, da jih sestavi v delujočo celoto.
Smrekar1 ::
Glede na rezultate - upadanje prevozov LPP in povečevanje prometa, ja, neaktivnost.
Povečanje prometa je posledica povečanega števila dnevnih migrantov, ne padca uporabe javnega prevoza.
Vprašanje kaj naj naredi, pa je podjebavanje.
Aja? A nisi malo prej naprej metal nekega novopečenega magistra logistike, ki da je imel fenomenalen načrt (očitne luknje v poznavanju obstoječega stanja gor ali dol)?
noraguta ::
Glede na rezultate - upadanje prevozov LPP in povečevanje prometa, ja, neaktivnost.
Povečanje prometa je posledica povečanega števila dnevnih migrantov, ne padca uporabe javnega prevoza.
Vprašanje kaj naj naredi, pa je podjebavanje.
Aja? A nisi malo prej naprej metal nekega novopečenega magistra logistike, ki da je imel fenomenalen načrt (očitne luknje v poznavanju obstoječega stanja gor ali dol)?
Magister nima mandata zoki ga ima. In vrjemte on se na trgivino spozna.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Invictus ::
O s bahnu nimaš poj. Na banhofu je drugo nadstropje pod zemljo.
Ni nujno.
V Munchnu uporablja isto železnico. Odvisno od proge .
Ene so na drugem nivoju, ene pač ne. IN S-Bahn vozi tudi do 70 km stran. S-Bahn bi praktično pokril celo Slovenijo .
Glede na rezultate - upadanje prevozov LPP in povečevanje prometa, ja, neaktivnost. Kvaliteta življenja v Ljubljani, še posebej v primerjavi z mesti, kjer so se prometne problematike odločno lotili, upada.
Ljubljana ima pred ostalimi evropskimi mesti eno prednost.
V 10 minutah si kjerkoli iz Ljubljane v gmajni, kjer se kak bolj neuk gmajne brez problemov izgubi .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
Smrekar1 ::
Magister nima mandata zoki ga ima.
Saj, to je to. Papir prenese vse, če v magistersko zapišeš nekaj, kar se kasneje izkaže za budalaščino, tudi ne bo od tega nobenih posledic.
Če ZJ resno zajebe javni prevoz izgubi službo in traja lahko tudi 10 let, da se nazaj vzpostavi normalno stanje. Za nekaj od tega mu je sigurno mar, prebivalcu Ljubljane pa tudi (za normalne je ključna druga točka).
thramos ::
Povečanje prometa je posledica povečanega števila dnevnih migrantov, ne padca uporabe javnega prevoza.
Da se ljudje odločajo za avtomobil, pa je v največji meri odgovoren Janković.
Aja? A nisi malo prej naprej metal nekega novopečenega magistra logistike, ki da je imel fenomenalen načrt (očitne luknje v poznavanju obstoječega stanja gor ali dol)?
Seveda, njegove ideje so vredne resnega premisleka. O luknjah pa k sreči ne sodi poznavalec s foruma.
Saj, to je to. Papir prenese vse, če v magistersko zapišeš nekaj, kar se kasneje izkaže za budalaščino, tudi ne bo od tega nobenih posledic.
Če ZJ resno zajebe javni prevoz izgubi službo in traja lahko tudi 10 let, da se nazaj vzpostavi normalno stanje. Za nekaj od tega mu je sigurno mar, prebivalcu Ljubljane pa tudi (za normalne je ključna druga točka).
Seveda, zato pa je eden novopečeni magister, drugi pa župan.
Ki, kot že napisano, nima jajc.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: thramos ()
Smrekar1 ::
Da se ljudje odločajo za avtomobil, pa je v največji meri odgovoren Janković.
Stvar debate, pred njim je bilo podobno, država glede tega še nikoli ni imela nobene strategije. OK, če hočeš posameznika, ki za to nosi največ odgovornosti, je to verjetno res on. Ampak to ne pomeni, da ima na glavi prav velik delež masla.
Seveda, njegove ideje so vredne resnega premisleka. O luknjah pa k sreči ne sodi poznavalec s foruma.
No, no. Javno priznava, da ne ve kje vozi avtobus številka 22 in kot eno izmed pomembnejših rešitev predlaga novo avtobusno traso, ki vozi po 80% trase avtobusa številka 22. V tej točki sem resno podvomil v njegove kompetence. Če ti nisi mi prosim obrazloži zakaj.
Ki, kot že napisano, nima jajc.
Kaj imaš v bistvu s temi jajci? Dvomim, da za korenite spremembe LPP potrebuješ pogum. Prej toliko sivine v glavi, da veš, da so velike spremembe upravičene samo v primeru, da prinesejo velike izboljšave.
Omenjena študija jih ne more, ker prinaša minimalne spremembe. Je pa res, ja, če bi avtobusi na postajališča prihajali točno bi to precej pomagalo. Samo svoje pasove potrebujejo, kjer drugega prometa ne bo. Po domače je to tramvaj, ki (poglej, poglej) je v programu MOL, a je zadeva malček težavnejša od pisanja magistrske naloge. Za začetek bi projekt stal dobrih 800 milijonov evrov oziroma 3-4 letne mestne proračune. Za primerjavo, tiskanje magistrske naloge stane precej manj kot 100 evrov.
Papir prenese vse, kar Wakefielda vprašaj ali drži.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Smrekar1 ()
noraguta ::
Po domače je to tramvaj, ki (poglej, poglej) je v programu MOL, a je zadeva malček težavnejša od pisanja magistrske naloge.
Koželj je jasno povedal da tramvaja ne bo.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
thramos ::
No, no. Javno priznava, da ne ve kje vozi avtobus številka 22 in kot eno izmed pomembnejših rešitev predlaga novo avtobusno traso, ki vozi po 80% trase avtobusa številka 22. V tej točki sem resno podvomil v njegove kompetence. Če ti nisi mi prosim obrazloži zakaj.
Lej, če nisi razumel, kaj je s to izjavo hotel povedat, ti ni pomoči.
Kaj imaš v bistvu s temi jajci? Dvomim, da za korenite spremembe LPP potrebuješ pogum.
Seveda jih - da daš svojo politično kariero župana na tnalo, jih potrebuješ. Ker je vsem popolnoma jasno, da ne gre za zagovor magistrske.
korenje3 ::
Lj ima cca 87% osebnega transferja z avtomobili. Primerljiva mesta pa v najbolših primerih okrog 85%. Brez radikalnih rešitev kakega premika ne bo. In v desetih letih se stvari niso premaknile v pravo smer. Dejstvo je da se v desetih letih ne da prebekslat vsega se da pa marsikaj postorit. Pa se ni. Niti v navezi z državo. Ko bo kriza pa itak ne moreš odpret takih projektov.
ne vem o kakšnem "transferju" ti to...
sam ljubljančani se ne vozijo v vasi na delo.
Seveda se. Cel kup se jih vozi v našo občino ker jim dajemo boljši kruh kot pa ga lahko dobijo pri vas.
Povprečne mesečne plače po občinah, Slovenija, letno
OBČINE KAZALNIK 2016
Cerklje na Gorenjskem Povprečna mesečna bruto plača 2297,44
Ljubljana Povprečna mesečna bruto plača 1828,60
Novo mesto Povprečna mesečna bruto plača 1783,10
Ruše Povprečna mesečna bruto plača 1742,60
Komenda Povprečna mesečna
Po besedah cerkljanskega župana Franca Čebulja so podatki o višini povprečne plače lahko varljivi, saj dajejo vtis, kot da so bogata občina. »V Cerkljah je povprečna plača tako visoka predvsem zaradi brniškega letališča, naša občina pa še posebej odstopa, odkar je na Brnik sedež preselila tudi Kontrola zračnega prometa. A na letališču zaposleni večinoma niso naši občani, tako da Občini Cerklje tudi ne plačujejo davkov,« je razložil. Kot je še dodal, v njihovi občini živi tudi blizu 800 oseb, predvsem v visokogorju, ki imajo v Cerkljah prijavljeno le začasno bivališče, in tudi njihovo dohodnino prejmejo občine, v katerih imajo prijavljeno stalno bivališče.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
noraguta ::
Tisti ki imajo prijavljeno začasno bivališče ne gredo v statistično kvoto. Ker se znesek določa od izplačanih dohodkov. Je pa en kup pezdetov vikendašov anmpak vrjemi ne vplivajo na statistiko. Pač hodite gor žepe tlačit. In v urejeno občino.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
korenje3 ::
Ja pa grejo v statistično kvoto, ker so plače iz naslova podjetij, ne pa od posameznikov. Vidim da si še fino neizobražen.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
noraguta ::
Saj iz tukaj se po statističnem uradu obračunava od v občini. Ne kje prebivajo. Hudič je osnove zbiranje podatkov, kaj šele interpretacijo podajat rahlo zaostalemu. Na žalost se potem potom prihodkom v občini določa tudi glavarina. In občina dobi ustrezno manj zaradi gastarbajterjev. Res pa da niso vsi iz lj. Jih je pa precej. In prav radi hodijo delat na vas. Ravno tako pa na vikende.
Ampak ok od nekdaj so se ljubljančani selili pod krvavec. Vključno z župani.
Ampak ok od nekdaj so se ljubljančani selili pod krvavec. Vključno z župani.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: noraguta ()
solatko ::
Da boste nehali o prometu, vam podam samo eno železniško postajo, ki bi lahko spravila z ljubljanskih cest več kot 1000 osebnih vozil - klinični center. Vlak ustavi 500m od najbolj oddaljene enote UKC, pa se zjutraj z vlakom pripelje morda 50 zaposlenih, vsi ostali pa z osebnimi avtomobili. Parkirni prostori, ki bi bili lahko namenjeni pacientom, so cel dan zasedeni z vozili zaposlenih + vse okoliške ulice, predvsem tiste, ki še omogočajo zastonj parkiranje.
Podobno sliko je pred leti kazal Trst, ki je kot glavno nakupovalno središče Balkana, dobil 2x na dan okoli miljon vozil in 2x na dan se je ta gmota spravila v okoliške gostilne na kosilo (deljen delovni čas trgovin). Prometna zmeda je bila veliko hujša, kot je v LJ, če prav parkirnih prostorov ni ravno manjkalo, samo cene so bile visoke (za čuda so jih balkanci, brez ugovarjanj plačevali).
Danes je v Trstu ravno toliko PP kot takrat, pa so večinoma prazne površine, ker je trgovina v Trstu propadla.
Ja, v LJ je problem le ta, da se dnevni migranti ne poslužujejo skupnih voženj (vsaj 3-je potniki/ vozilo in javnega prometa, tudi na lokacijah, ki so toglede urejene - BTC, UKC, Vič, Šiška), potem pa jamrate, da je za to kriv ZJ.
Zaprtje prometa v mestnem središču, je povzročilo skoraj toliko kritik, kot pohval, če prav je slika v centru danes zaradi tega, veliko lepša, kot je bila pred tem.
Analize in spremljanje prometa dela LPP že zaradi racionalnosti voženj, ne more pa zaradi manjše uporabe na nekaterih progah, le-te ukinit. Z mestnim prometom se župani, praviloma ne ukvarjajo, lahko pa dajo pozitivno ali negativno mnenje na predloge in vse pametne predloge je ZJ do sedaj podprl in so bili praviloma tudi izvedeni.
Tolikšno izboljšanje življenja ljubljančanov, kot se je zgodilo v mandatu ZJ, se ni od Hribarja, pa če prav je bil tudi pred ZJ porabljen vsakoletni proračun mesta in tudi zadolževalo se je, javne službe pa so skoraj mesečno dvigale stroške za komunalne in prevozne storitve, ki so jih plačevali meščani.
Od Zokijevega nastopa službe, se je pocenilo precej - vodovod, javni prevoz, taxi službe,...., nekaj stvari pa se je pojavilo na novo - parkiranje, ki je bilo v prejšnjih časih neurejeno in praktično zastonj.
Sedaj se vsaj parkirnina pobere od vsakodnevnih vozačev, druge koristi od tega pa LJ nima.
Leta 1991 smo se pač odločili za kapitalizem, v tem sistemu pa je redko katera dobrina zastonj in pri nakupovanju v Trstu, Celovcu,...., parkirnina ni bila problem, v SLO pa so župani, ki od obiskovalcev (pa tudi domačinov) pobirajo to, normalno pristojbino, pokvarjeni in korumpirani.
Ravno tako, vsako evropsko mesto, od firm, ki odpirajo obrate v določenih mestih, pobirajo prispevek za razvoj mesta, pri nas je to že kar kriminal,..... in še veliko imate tako zgrešenih mnenj.
Javno-zasebno partnerstvo je izzum kapitalizma, ne socializma in se s pridom uporablja v vseh normalnih državah, celo za državne projekte večjih vrednosti, pri nas je to korupcija in kriminal.
Res je marsikaj v drugih mestih po svetu urejeno bolje, kot v LJ, ne vidite pa tega, da se je urejanje glavnega mesta začelo šele leta 2006 in, da je v tem času, država v glavnem metala polena pod noge županu in MOL, mesta po svetu pa se razvijajo že desetletja in večinoma s podporo in blagoslovom države.
Železnice in vodni viri so v rokah države in od te je odvisno, kako bo imela občina to področje urejeno. Postaje so infrastruktura državnih železnic, ne projekt mesta, če prav je mesto pripravljeno to sofinancirat in končno uredit, da bo izgled modernejši (ni se spremenila od Marije Terezije) pa namesto dobre volje, županu namerno nagaja ravno država, tako kot Jocu pri ureditvi bežigrajskega stadiona, kot se nagaja glade svinjarije v Rog-u, Metelkovi,....., kot se je nakajalo v Kolizeju, Šumiju,.....
Zoki verjetno ni svetnik, je pa župan, ki je za Ljubljano in ljubljančane, ob danih možnostih, naredil ogromno, več kot vsi župani skupaj.
Samo zapora Prešernovega trga za promet, se je urejala dobrih 30 let.
Podobno sliko je pred leti kazal Trst, ki je kot glavno nakupovalno središče Balkana, dobil 2x na dan okoli miljon vozil in 2x na dan se je ta gmota spravila v okoliške gostilne na kosilo (deljen delovni čas trgovin). Prometna zmeda je bila veliko hujša, kot je v LJ, če prav parkirnih prostorov ni ravno manjkalo, samo cene so bile visoke (za čuda so jih balkanci, brez ugovarjanj plačevali).
Danes je v Trstu ravno toliko PP kot takrat, pa so večinoma prazne površine, ker je trgovina v Trstu propadla.
Ja, v LJ je problem le ta, da se dnevni migranti ne poslužujejo skupnih voženj (vsaj 3-je potniki/ vozilo in javnega prometa, tudi na lokacijah, ki so toglede urejene - BTC, UKC, Vič, Šiška), potem pa jamrate, da je za to kriv ZJ.
Zaprtje prometa v mestnem središču, je povzročilo skoraj toliko kritik, kot pohval, če prav je slika v centru danes zaradi tega, veliko lepša, kot je bila pred tem.
Analize in spremljanje prometa dela LPP že zaradi racionalnosti voženj, ne more pa zaradi manjše uporabe na nekaterih progah, le-te ukinit. Z mestnim prometom se župani, praviloma ne ukvarjajo, lahko pa dajo pozitivno ali negativno mnenje na predloge in vse pametne predloge je ZJ do sedaj podprl in so bili praviloma tudi izvedeni.
Tolikšno izboljšanje življenja ljubljančanov, kot se je zgodilo v mandatu ZJ, se ni od Hribarja, pa če prav je bil tudi pred ZJ porabljen vsakoletni proračun mesta in tudi zadolževalo se je, javne službe pa so skoraj mesečno dvigale stroške za komunalne in prevozne storitve, ki so jih plačevali meščani.
Od Zokijevega nastopa službe, se je pocenilo precej - vodovod, javni prevoz, taxi službe,...., nekaj stvari pa se je pojavilo na novo - parkiranje, ki je bilo v prejšnjih časih neurejeno in praktično zastonj.
Sedaj se vsaj parkirnina pobere od vsakodnevnih vozačev, druge koristi od tega pa LJ nima.
Leta 1991 smo se pač odločili za kapitalizem, v tem sistemu pa je redko katera dobrina zastonj in pri nakupovanju v Trstu, Celovcu,...., parkirnina ni bila problem, v SLO pa so župani, ki od obiskovalcev (pa tudi domačinov) pobirajo to, normalno pristojbino, pokvarjeni in korumpirani.
Ravno tako, vsako evropsko mesto, od firm, ki odpirajo obrate v določenih mestih, pobirajo prispevek za razvoj mesta, pri nas je to že kar kriminal,..... in še veliko imate tako zgrešenih mnenj.
Javno-zasebno partnerstvo je izzum kapitalizma, ne socializma in se s pridom uporablja v vseh normalnih državah, celo za državne projekte večjih vrednosti, pri nas je to korupcija in kriminal.
Res je marsikaj v drugih mestih po svetu urejeno bolje, kot v LJ, ne vidite pa tega, da se je urejanje glavnega mesta začelo šele leta 2006 in, da je v tem času, država v glavnem metala polena pod noge županu in MOL, mesta po svetu pa se razvijajo že desetletja in večinoma s podporo in blagoslovom države.
Železnice in vodni viri so v rokah države in od te je odvisno, kako bo imela občina to področje urejeno. Postaje so infrastruktura državnih železnic, ne projekt mesta, če prav je mesto pripravljeno to sofinancirat in končno uredit, da bo izgled modernejši (ni se spremenila od Marije Terezije) pa namesto dobre volje, županu namerno nagaja ravno država, tako kot Jocu pri ureditvi bežigrajskega stadiona, kot se nagaja glade svinjarije v Rog-u, Metelkovi,....., kot se je nakajalo v Kolizeju, Šumiju,.....
Zoki verjetno ni svetnik, je pa župan, ki je za Ljubljano in ljubljančane, ob danih možnostih, naredil ogromno, več kot vsi župani skupaj.
Samo zapora Prešernovega trga za promet, se je urejala dobrih 30 let.
Delo krepa človeka
Invictus ::
Tisti ki imajo prijavljeno začasno bivališče ne gredo v statistično kvoto. Ker se znesek določa od izplačanih dohodkov. Je pa en kup pezdetov vikendašov anmpak vrjemi ne vplivajo na statistiko. Pač hodite gor žepe tlačit. In v urejeno občino.
Vikendaši so zjebali župana, ki bi rad od njih 3x večji NUSZ kasiral tako, da se je eden od zakoncev za stalno prijavil na vikendu.
Pa je Čebulj dobil nekaj nekam . Sicer je pa dobil nekaj dohodnine... Razen od penzionistov.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
solatko ::
Invictus - Čebulj ni čisto nič drugačen od drugih županov po SLO, razlika je samo v tem, da ima v okolici državne objekte, zaradi katerih je že podedoval boljšo infrastrukturo in se je lahko posvetil samo malenkostim v občini, ima pa v občinski upravi zaposleno vso žlahto in dela na naročilnice občine, dobivajo praviloma znanci in žlahta.
Primerjat Cerklje z glavnim mestom pa je idiotizem, ki si ga lahko privoščijo samo ljudje z nizkim IQ-jem. Jankovič je podedoval popolnoma neurejeno mestno občino, za nagrado pa so mu vzeli še 10% pripadajočega proračuna.
Korumpiranost pa mu praviloma predpisujejo nasprotniki, katerim je odrezal dostop do financ LJ (strankam, ki so dolga leta bile večina v mestnem svetu).
Primerjat Cerklje z glavnim mestom pa je idiotizem, ki si ga lahko privoščijo samo ljudje z nizkim IQ-jem. Jankovič je podedoval popolnoma neurejeno mestno občino, za nagrado pa so mu vzeli še 10% pripadajočega proračuna.
Korumpiranost pa mu praviloma predpisujejo nasprotniki, katerim je odrezal dostop do financ LJ (strankam, ki so dolga leta bile večina v mestnem svetu).
Delo krepa človeka
Invictus ::
@solatko
Čisto dobro poznam tisto lokalno sceno. Zahojena do amena... Če ne bi bilo Krvavca, za Cerklje sploh ne bi nihče slišal...
Čisto dobro poznam tisto lokalno sceno. Zahojena do amena... Če ne bi bilo Krvavca, za Cerklje sploh ne bi nihče slišal...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Smrekar1 ::
Lej, če nisi razumel, kaj je s to izjavo hotel povedat, ti ni pomoči.
Kolikor mi je znano je hotel povedat, da ne ve kje vozi proga 22, ker je to vprašanje zanj preveč komplicirano. Njegova rešitev je med drugim nova proga, ki bo vozila v 80% časa tam, kjer sedaj vozi proga 22.
Seveda jih - da daš svojo politično kariero župana na tnalo, jih potrebuješ.
To že, samo ni mi najbolj jasno kako se to loči od "ima možgane". Zaenkrat je edini protiargument magisterska naloga nekega novopečenega magistra logistike, o kvaliteti katere je nekaj utemeljenih pomislekov.
Da boste nehali o prometu, vam podam samo eno železniško postajo, ki bi lahko spravila z ljubljanskih cest več kot 1000 osebnih vozil - klinični center. Vlak ustavi 500m od najbolj oddaljene enote UKC, pa se zjutraj z vlakom pripelje morda 50 zaposlenih, vsi ostali pa z osebnimi avtomobili.
Omenjeni zaposleni potem pred kamerami jamrajo kako si s svojimi plačami ne morejo privoščiti drage parkirnine. Ravno včeraj je bil prispevek na 24ur.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Smrekar1 ()
thramos ::
noraguta ::
@solatko
Čisto dobro poznam tisto lokalno sceno. Zahojena do amena... Če ne bi bilo Krvavca, za Cerklje sploh ne bi nihče slišal...
Ti ne poznaš nič. Zahojena je ljubljana ki ima desetkrat več državnih projektov, pa financira županove zablode in malverzacije. Z zemljišči.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
noraguta ::
Da boste nehali o prometu, vam podam samo eno železniško postajo, ki bi lahko spravila z ljubljanskih cest več kot 1000 osebnih vozil - klinični center. Vlak ustavi 500m od najbolj oddaljene enote UKC, pa se zjutraj z vlakom pripelje morda 50 zaposlenih, vsi ostali pa z osebnimi avtomobili. Parkirni prostori, ki bi bili lahko namenjeni pacientom, so cel dan zasedeni z vozili zaposlenih + vse okoliške ulice, predvsem tiste, ki še omogočajo zastonj parkiranje.
Podobno sliko je pred leti kazal Trst, ki je kot glavno nakupovalno središče Balkana, dobil 2x na dan okoli miljon vozil in 2x na dan se je ta gmota spravila v okoliške gostilne na kosilo (deljen delovni čas trgovin). Prometna zmeda je bila veliko hujša, kot je v LJ, če prav parkirnih prostorov ni ravno manjkalo, samo cene so bile visoke (za čuda so jih balkanci, brez ugovarjanj plačevali).
Danes je v Trstu ravno toliko PP kot takrat, pa so večinoma prazne površine, ker je trgovina v Trstu propadla.
Ja, v LJ je problem le ta, da se dnevni migranti ne poslužujejo skupnih voženj (vsaj 3-je potniki/ vozilo in javnega prometa, tudi na lokacijah, ki so toglede urejene - BTC, UKC, Vič, Šiška), potem pa jamrate, da je za to kriv ZJ.
Zaprtje prometa v mestnem središču, je povzročilo skoraj toliko kritik, kot pohval, če prav je slika v centru danes zaradi tega, veliko lepša, kot je bila pred tem.
Analize in spremljanje prometa dela LPP že zaradi racionalnosti voženj, ne more pa zaradi manjše uporabe na nekaterih progah, le-te ukinit. Z mestnim prometom se župani, praviloma ne ukvarjajo, lahko pa dajo pozitivno ali negativno mnenje na predloge in vse pametne predloge je ZJ do sedaj podprl in so bili praviloma tudi izvedeni.
Tolikšno izboljšanje življenja ljubljančanov, kot se je zgodilo v mandatu ZJ, se ni od Hribarja, pa če prav je bil tudi pred ZJ porabljen vsakoletni proračun mesta in tudi zadolževalo se je, javne službe pa so skoraj mesečno dvigale stroške za komunalne in prevozne storitve, ki so jih plačevali meščani.
Od Zokijevega nastopa službe, se je pocenilo precej - vodovod, javni prevoz, taxi službe,...., nekaj stvari pa se je pojavilo na novo - parkiranje, ki je bilo v prejšnjih časih neurejeno in praktično zastonj.
Sedaj se vsaj parkirnina pobere od vsakodnevnih vozačev, druge koristi od tega pa LJ nima.
Leta 1991 smo se pač odločili za kapitalizem, v tem sistemu pa je redko katera dobrina zastonj in pri nakupovanju v Trstu, Celovcu,...., parkirnina ni bila problem, v SLO pa so župani, ki od obiskovalcev (pa tudi domačinov) pobirajo to, normalno pristojbino, pokvarjeni in korumpirani.
Ravno tako, vsako evropsko mesto, od firm, ki odpirajo obrate v določenih mestih, pobirajo prispevek za razvoj mesta, pri nas je to že kar kriminal,..... in še veliko imate tako zgrešenih mnenj.
Javno-zasebno partnerstvo je izzum kapitalizma, ne socializma in se s pridom uporablja v vseh normalnih državah, celo za državne projekte večjih vrednosti, pri nas je to korupcija in kriminal.
Res je marsikaj v drugih mestih po svetu urejeno bolje, kot v LJ, ne vidite pa tega, da se je urejanje glavnega mesta začelo šele leta 2006 in, da je v tem času, država v glavnem metala polena pod noge županu in MOL, mesta po svetu pa se razvijajo že desetletja in večinoma s podporo in blagoslovom države.
Železnice in vodni viri so v rokah države in od te je odvisno, kako bo imela občina to področje urejeno. Postaje so infrastruktura državnih železnic, ne projekt mesta, če prav je mesto pripravljeno to sofinancirat in končno uredit, da bo izgled modernejši (ni se spremenila od Marije Terezije) pa namesto dobre volje, županu namerno nagaja ravno država, tako kot Jocu pri ureditvi bežigrajskega stadiona, kot se nagaja glade svinjarije v Rog-u, Metelkovi,....., kot se je nakajalo v Kolizeju, Šumiju,.....
Zoki verjetno ni svetnik, je pa župan, ki je za Ljubljano in ljubljančane, ob danih možnostih, naredil ogromno, več kot vsi župani skupaj.
Samo zapora Prešernovega trga za promet, se je urejala dobrih 30 let.
Sam do koželja vidva dosta dream tim.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: solatko ()
solatko ::
predlagam izbris, ker ni potrebno kopirat cel post, da se na koncu nič ne napiše!
Delo krepa človeka
The Player ::
Javni prevoz ne bo rešil problematike dokler ljudje ne bodo spremenili svojih potovalnih navad in seveda lahko še zmeraj pričakujemo, da bodo ljudje še vedno raje se odločili za avto kot za javni prevoz in to čisto upravičeno, ker je avto bolj komot imaš večjo kontrolo nad časom (greš ko se ti sprdne) poleg tega pa je danes že skoraj nuja in če ga že imaš, zakaj ga potem nebi uporabljal?
Ljubljančani, ki živijo v centru ali v radiju 2km bi lahko komot potovali z LPPjem, namesto z avtom, ampak je preveč na komot uporabljat avto. Prijatelj, ki živi v situli, mu niti na kraj pameti ne pride, da bi uporabil avtobus ali pa šel peš v center. Zame bi bil to privilegij, da bi imel center pred nosom. Že Vodmat se mi recimo zdi lokacija, ki je relativno blizu centra LJ.
Če recimo živiš 6km od centra LJ je avto že bolj smotrn, ampak se tudi tu, da čisto komot potovati z lppjem.
Dokler si iz LJ in je tvoj cilj center LJ je LPP super, problem se pojavi, ko je treba iz enega konca LJ priti na drugega in tu je bus problematičen, ker izgubiš veliko časa zaradi prestopanja in odvečne poti in ustavljanja na vsaki postaji. Z avtom to rešiš z obvoznico ali alternativno potjo.
Kar se tiče izboljšav javnega prevoza, bi pa lahko združili LPP z železnico, kar so že naredili, ampak le za študente. Ostali teh privilegijev nimajo. Na tak način bi lahko vsi tisti, ki imajo v bližini železnico velik del ljudi prepeljali z vlakom, ki je neprimerljivo hitrejši od lppja.
Sam lahko rečem, da je avtobus (lpp) super, dokler ne greš na nek oddaljen kraj izven centra mesta. Sam sem oddaljen ca 6km od centra in potrebuem do mesta 30 min, če ni dost prometa pridem tut v 15-20 minut, potrebno se je samo dobro organizirati, imeti dobro naštudirane vozne rede, da potem ne čakaš za brezveze na postaji, sam jih imam naložene kar na telefonu. V primeru, če željenega busa ni oz. pride kasneje, poiščem bus, ki ima najbližjo postajo ali pa grem na drug bus in od tam peš domov.
Kar se tiče biciklov niso razlog za izgubo Lpp-ja, ker večina izposojanj biciklov je bila do sedaj uporabljena za kratke razdalje.
Ljubljančani, ki živijo v centru ali v radiju 2km bi lahko komot potovali z LPPjem, namesto z avtom, ampak je preveč na komot uporabljat avto. Prijatelj, ki živi v situli, mu niti na kraj pameti ne pride, da bi uporabil avtobus ali pa šel peš v center. Zame bi bil to privilegij, da bi imel center pred nosom. Že Vodmat se mi recimo zdi lokacija, ki je relativno blizu centra LJ.
Če recimo živiš 6km od centra LJ je avto že bolj smotrn, ampak se tudi tu, da čisto komot potovati z lppjem.
Dokler si iz LJ in je tvoj cilj center LJ je LPP super, problem se pojavi, ko je treba iz enega konca LJ priti na drugega in tu je bus problematičen, ker izgubiš veliko časa zaradi prestopanja in odvečne poti in ustavljanja na vsaki postaji. Z avtom to rešiš z obvoznico ali alternativno potjo.
Kar se tiče izboljšav javnega prevoza, bi pa lahko združili LPP z železnico, kar so že naredili, ampak le za študente. Ostali teh privilegijev nimajo. Na tak način bi lahko vsi tisti, ki imajo v bližini železnico velik del ljudi prepeljali z vlakom, ki je neprimerljivo hitrejši od lppja.
Sam lahko rečem, da je avtobus (lpp) super, dokler ne greš na nek oddaljen kraj izven centra mesta. Sam sem oddaljen ca 6km od centra in potrebuem do mesta 30 min, če ni dost prometa pridem tut v 15-20 minut, potrebno se je samo dobro organizirati, imeti dobro naštudirane vozne rede, da potem ne čakaš za brezveze na postaji, sam jih imam naložene kar na telefonu. V primeru, če željenega busa ni oz. pride kasneje, poiščem bus, ki ima najbližjo postajo ali pa grem na drug bus in od tam peš domov.
Kar se tiče biciklov niso razlog za izgubo Lpp-ja, ker večina izposojanj biciklov je bila do sedaj uporabljena za kratke razdalje.
noraguta ::
Še en predlog vincialc ki ne dojame zokijeve veličine. Ljubljana je najlepše mest na svetu. Ni primerljivi ne z grenoblom ne dunajem na verkljam na gorenskem. Inikum urbane in rumenih pasov naj te navdaja z povsemtelsu prisotno srečo in hvakežnostj do zorana.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Cervantes ::
Guta je sicer res orenk nora, ampak.
Precej mestnega prometa bi se sprostilo, če bi obvoznico izvzeli iz vinjetnega sistema.
Poznam kar precej modelov, ki za svoj drugi avto vinjete ne nabavijo. Ker je itak sam za do BTC. Posledično, ne gre na obvoznico, ampak dela gužvo po mestnih povezavah.
MOL sicer s tem nima nič in na DARSu bi šli ob takem predlogu takoj v luft.
To je tudi vse, kar sem imel povedati o tem.
Precej mestnega prometa bi se sprostilo, če bi obvoznico izvzeli iz vinjetnega sistema.
Poznam kar precej modelov, ki za svoj drugi avto vinjete ne nabavijo. Ker je itak sam za do BTC. Posledično, ne gre na obvoznico, ampak dela gužvo po mestnih povezavah.
MOL sicer s tem nima nič in na DARSu bi šli ob takem predlogu takoj v luft.
To je tudi vse, kar sem imel povedati o tem.
noraguta ::
Invictusa vpraš. Prelaganhe odgovornosti.
Kdo v je kriv državo imaste v ljubljani pa se ne znate nič zmenit. Hujši ste kot bohincu zaplankanci.
Kdo v je kriv državo imaste v ljubljani pa se ne znate nič zmenit. Hujši ste kot bohincu zaplankanci.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: noraguta ()
Nesta ::
Tole zaplankanost je res beden izgovor. Nehajte drug drugega obtoževat, ker nič od tega ni res. A ne vidite da nas politika hoče razdeliti. Dejmo raje skupaj držat vsaj mi, če že politiki ne znajo.
Vsak naj najprej sebe umiri in potem bodo tudi vsi okoli njega mirni in skulirani. Zaplankan je lahko le tisti ki to išče pri drugih.
Vsak je le svoje sreče kovač.
Vsak naj najprej sebe umiri in potem bodo tudi vsi okoli njega mirni in skulirani. Zaplankan je lahko le tisti ki to išče pri drugih.
Vsak je le svoje sreče kovač.
Invictus ::
@Nesta
S tem obtoževanjem si sam začel.
S tem obtoževanjem si sam začel.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
scipascapa ::
solatko:
"Da boste nehali o prometu, vam podam samo eno železniško postajo, ki bi lahko spravila z ljubljanskih cest več kot 1000 osebnih vozil - klinični center. Vlak ustavi 500m od najbolj oddaljene enote UKC, pa se zjutraj z vlakom pripelje morda 50 zaposlenih, vsi ostali pa z osebnimi avtomobili. Parkirni prostori, ki bi bili lahko namenjeni pacientom, so cel dan zasedeni z vozili zaposlenih + vse okoliške ulice, predvsem tiste, ki še omogočajo zastonj parkiranje. "
= KAZNOVANJE in odvoz avta.
"Da boste nehali o prometu, vam podam samo eno železniško postajo, ki bi lahko spravila z ljubljanskih cest več kot 1000 osebnih vozil - klinični center. Vlak ustavi 500m od najbolj oddaljene enote UKC, pa se zjutraj z vlakom pripelje morda 50 zaposlenih, vsi ostali pa z osebnimi avtomobili. Parkirni prostori, ki bi bili lahko namenjeni pacientom, so cel dan zasedeni z vozili zaposlenih + vse okoliške ulice, predvsem tiste, ki še omogočajo zastonj parkiranje. "
= KAZNOVANJE in odvoz avta.
scipascapa ::
smrekar 1: Avstrijec ima 14 plač. SLO 600 x 12 neto + jebeni regres, AUT 1200 X 14 na leto minimalci....you do the math, kdo lažji plača 1urno/90 minutno karto.
solatko ::
scipascapa - Kaznovanje ne gre, ker so okoli določenih blokov in vrstnih hiš, v LJ še vedno cone, ki so namenjene stanovalcem, vendar lahko tam parkirajo vsi in okoli teh con, vidiš zjutraj vozila neljubljančanov, ki iščejo luknjo za parkirat, kjer ni treba plačat. Gre pa za javno površino, tako da stanovalci PP ne morejo opremit s ključavnicami.
Sicer pa bi bilo veliko bolje, če bi se vozači, navadili vozit vsaj trije v vozilu, tako pa gledaš v konicah škatle z enim ali kvečjemu dvema potnikoma, ki se po polžje premikajo proti ali iz mesta. Ni mi jasno, da se jim da, vsak dan, 40+let.
Z ljubljančani pa je praviloma tako, da vozila uporabljajo samo takrat, ko morajo domov pripeljati kak tovor, ki je za avtobus preneroden, razni serviserji, dostava in pač nekaj posameznikov, ki brez avta ne morejo na wc.
Sicer pa bi bilo veliko bolje, če bi se vozači, navadili vozit vsaj trije v vozilu, tako pa gledaš v konicah škatle z enim ali kvečjemu dvema potnikoma, ki se po polžje premikajo proti ali iz mesta. Ni mi jasno, da se jim da, vsak dan, 40+let.
Z ljubljančani pa je praviloma tako, da vozila uporabljajo samo takrat, ko morajo domov pripeljati kak tovor, ki je za avtobus preneroden, razni serviserji, dostava in pač nekaj posameznikov, ki brez avta ne morejo na wc.
Delo krepa človeka
Pika na i ::
Ja, Ljubljančani so lahko za zgled vsem.
Skoraj nimajo avtomobilov ker jih po solatkovih sanjah skoraj ne rabijo. To da na eno stanovanje v lj. bloku, pride pa par avtomobilov, ki nimajo dovolj parkirišč, je pa seveda krivda tistih, ki se dnevno vozijo, en po en v Lj.
Po solatkovo, si to lahko privošči zgolj lj. elita.
A se Janković tudi vozi v svojo kancelarijo še s tremi?
Skoraj nimajo avtomobilov ker jih po solatkovih sanjah skoraj ne rabijo. To da na eno stanovanje v lj. bloku, pride pa par avtomobilov, ki nimajo dovolj parkirišč, je pa seveda krivda tistih, ki se dnevno vozijo, en po en v Lj.
Po solatkovo, si to lahko privošči zgolj lj. elita.
A se Janković tudi vozi v svojo kancelarijo še s tremi?
korenje3 ::
ob 16.00 vidiš v ljubljani vsak drugi avto ki nima ljubljanske registracije. to so dnevni migranti s kmetij.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
jype ::
korenje3 ::
ne, ker ljubljančani nimajo registracij kot so KR, PO ipd..
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Pika na i ::
thramos ::
Kar pomeni, da polovica ljudi pride iz Ljubljane v Ljubljano z avtomobilom. To so tisti, ki so najbolj problematični.
Problematično so čisto enako. Morda pa imajo pa alternativo (zdaj se bo spet usul plaz tistih, ki z avtom rabijo 3 minute, z LPP pa 2 uri).
Boš pa precej težko dopovedal ljudem, da naj grejo oni z LPP/kolesom/peš, da se bodo lahko migranti mimo njih lažje peljali z avtomobilom.
roCkY ::
Problem je lokacijska centralizacija delovnih mest. Zakaj se "pol" Gorenjske, Dolenjske, Celjske, Notranjske dnevno seli v "capitl".
Jedro problema je, da je sistem še iz bivših časov preveč centrtalističen in na periferiji praktično ni delovnih mest. Sploh tistih, ki prinašajo nekaj višjo dodano vrednost praktično ni.
Šele ko se bodo regije enakomerneje razvile bo dnevne migracije manj. Seveda to ne bo repilo lokacij kot je UKC, dokler bo sredi mesta. Ko so določali lokacijo so urbanisti zahebali na polno.
Jedro problema je, da je sistem še iz bivših časov preveč centrtalističen in na periferiji praktično ni delovnih mest. Sploh tistih, ki prinašajo nekaj višjo dodano vrednost praktično ni.
Šele ko se bodo regije enakomerneje razvile bo dnevne migracije manj. Seveda to ne bo repilo lokacij kot je UKC, dokler bo sredi mesta. Ko so določali lokacijo so urbanisti zahebali na polno.
thramos ::
Ukinit neobdavčene potne stroške, da se podraži pot. Pa bo večji interes po iskanju in ustanavljanju delovnih mest na periferiji.
Ampak to je bolj za hec, prednosti mesta glede delovnih mest itak vedno prevladajo. Centralizacija je posledica, ne vzrok. Pa določanje davčnih olajšav itak ni v dometu župana.
Lahko pa naredi nekaj, kar dejansko deluje: če promet bistveno vpliva na kvaliteto življenja v mestu, ga omeji (rumeni pasovi, eko-vinjete" ipd.) in ponudi alternativo. To je poceni in delujoč javni promet. Strošek LPPja tako v veliko primerih odtehta na kvaliteti življenja kot posledici manj prometa.
Ampak za takšne poteze potrebujemo odločnega župana, z veliko podporo volilcev in sposobnostjo argumentacije in prepričevanja. Baje ga imamo, pa tega vseeno ne naredi.
Ampak to je bolj za hec, prednosti mesta glede delovnih mest itak vedno prevladajo. Centralizacija je posledica, ne vzrok. Pa določanje davčnih olajšav itak ni v dometu župana.
Lahko pa naredi nekaj, kar dejansko deluje: če promet bistveno vpliva na kvaliteto življenja v mestu, ga omeji (rumeni pasovi, eko-vinjete" ipd.) in ponudi alternativo. To je poceni in delujoč javni promet. Strošek LPPja tako v veliko primerih odtehta na kvaliteti življenja kot posledici manj prometa.
Ampak za takšne poteze potrebujemo odločnega župana, z veliko podporo volilcev in sposobnostjo argumentacije in prepričevanja. Baje ga imamo, pa tega vseeno ne naredi.