Forum » Loža » Zoki posli
Zoki posli
Temo vidijo: vsi
saule ::
Scaramouche je izjavil:
Dali so nekaj razvoju, pa to je bilo večinoma vzeto od ostalih in nadgrajeno,da so pa naredili celo znanost je pa neumna trditev, naci boy...Ne. Zahodni civilizaciji so dali znanost. Celotno znanost. Brez njih ne bi bilo nobene znanosti. To je jasno vsakemu racionalnemu posamezniku, ker je zahodna civilizacija v tistem času kruto mučila in umorila vsakogar, ki si je drznil dvomiti v cerkveno dogmo.
+1
Pardon, že dolgo nism odprl te teme pa pozabil pogledat na datum:)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: saule ()
saule ::
ob 16.00 vidiš v ljubljani vsak drugi avto ki nima ljubljanske registracije. to so dnevni migranti s kmetij.Kar pomeni, da polovica ljudi pride iz Ljubljane v Ljubljano z avtomobilom. To so tisti, ki so najbolj problematični.
Sem šel enkrat s trolo iz Zaloga do Letališke. Super zadeva, uro in pol v eno smer. Z avtom pa 7 minut.
Meni se zdi, da bi morali zgolj optimizirati osebni transport s carpoolingom. Problem je, da je avto za 5 vozi se pa v 90% eden.
Cervantes ::
ob 16.00 vidiš v ljubljani vsak drugi avto ki nima ljubljanske registracije. to so dnevni migranti s kmetij.Kar pomeni, da polovica ljudi pride iz Ljubljane v Ljubljano z avtomobilom. To so tisti, ki so najbolj problematični.
Sem šel enkrat s trolo iz Zaloga do Letališke. Super zadeva, uro in pol v eno smer. Z avtom pa 7 minut.
Meni se zdi, da bi morali zgolj optimizirati osebni transport s carpoolingom. Problem je, da je avto za 5 vozi se pa v 90% eden.
Šur.
Kaj naj, uro in pol iščem po soseski še pet sopotnikov, da se ne bom peljal sam v avtu?
Ma ste eni kretini.
noraguta ::
Dejte budalaštine streljat. Mol se umakne iz emonike, ker nebi imela kontrolnega deleža. Država se ne zaveže okrog železnizŠkih koridorjev. Potem se pa pričakuje ppp partnerstvo za emoniko. Ničesar se niso zmenil v desetih letih. Lpp pa sam priznava da je nekje na tem kar lahko stori.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: noraguta ()
solatko ::
Pika na i - Glede na to, da sem 63 let živel v LJ - Šiška, Jarše, Center, vsaj približno poznam navade ljubljančanov. Res je v blokih na stanovanje več vozil, vendar so večinoma not študentje, ki se pripeljejo v nedeljo zvečer, parkirajo vozilo in ga do petka popoldne ne premaknejo, ker se bojijo, da ne bodo imeli kje parkirat. Poglejte si kako je z avtomobili okoli študentskih domov pa vam bo hitro jasno. Ob sobotah in nedeljah je parkirnih prostorov kolikor hočeš ali med počitnicami, pa ne gredo vsi stanovalci iz svojih stanovanj ravno vsak vikend.
Za ljubljančane je ob lepem vremenu, najprijaznejše kolo, kar kaže tudi uporaba mestnih koles.
Ni mi jasno, zakaj se iz recimo Domžal iz istega bloka v isto firmo pripelje pet oseb s petimi avtomobili (poznam primer iz UKC), iz Grosupelj 4-je s štirimi avtomobili iz iste ulice (MNZ),.......
Verjetno gredo po službi vsak na svoj konec LJ po nakupih, vsak dan.
Za ljubljančane je ob lepem vremenu, najprijaznejše kolo, kar kaže tudi uporaba mestnih koles.
Ni mi jasno, zakaj se iz recimo Domžal iz istega bloka v isto firmo pripelje pet oseb s petimi avtomobili (poznam primer iz UKC), iz Grosupelj 4-je s štirimi avtomobili iz iste ulice (MNZ),.......
Verjetno gredo po službi vsak na svoj konec LJ po nakupih, vsak dan.
Delo krepa človeka
Pika na i ::
Pika na i - Glede na to, da sem 63 let živel v LJ - Šiška, Jarše, Center, vsaj približno poznam navade ljubljančanov. Res je v blokih na stanovanje več vozil, vendar so večinoma not študentje, ki se pripeljejo v nedeljo zvečer, parkirajo vozilo in ga do petka popoldne ne premaknejo, ker se bojijo, da ne bodo imeli kje parkirat. Poglejte si kako je z avtomobili okoli študentskih domov pa vam bo hitro jasno. Ob sobotah in nedeljah je parkirnih prostorov kolikor hočeš ali med počitnicami, pa ne gredo vsi stanovalci iz svojih stanovanj ravno vsak vikend.
Za ljubljančane je ob lepem vremenu, najprijaznejše kolo, kar kaže tudi uporaba mestnih koles.
Ni mi jasno, zakaj se iz recimo Domžal iz istega bloka v isto firmo pripelje pet oseb s petimi avtomobili (poznam primer iz UKC), iz Grosupelj 4-je s štirimi avtomobili iz iste ulice (MNZ),.......
Verjetno gredo po službi vsak na svoj konec LJ po nakupih, vsak dan.
Daj nehaj no, zdaj so pa študentje problem.
Se pravi v lj. blokih živijo pretežno študentje, ki imajo kar vsi po vrsti avtomobile in zaparkirajo tričetrt Ljubljane. Kr neki nabijaš, da opravičiš tri avte ali več na eno stanovanje.
Se pravi, po eden na avto se lahko vozijo samo Ljubljančani? Je gospod tovariš Janković že kak tak odlok poslal na trg? Imajo pravico vožnje in parkiranja v Lj samo Ljubljančani? A denar, ki jim ga prinesejo, pa Ljubljančanom ne smrdi?
korenje3 ::
načeloma je res. ko sem jaz študiral so cel breg ljubljanice zaparkiral. verjetno ga še zmeraj. sam ti ne delajo gužve na cesti, ker imajo najeta stanovanja. ponavadi so to migranti ki hodijo delat v ljubljano.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Pika na i ::
@korenje#...na Kodeljevem so bloki zaparkirani od stanovalcev, ki tam živijo. postavili so rampo, z obeh strani. no, na eni strani so jo že zelo kmalu odtrgali. delovala je na telefonsko številko (nisem se nikdar poglabljala kako to sploh deluje), premalo kod(ali česa že) so dobivali na stanovanje, glede na količino avtomobilov, ki jih stanovanja imajo. včasih je bilo pač dovolj parkirišč za vse, danes se pa znajo zaradi njih, hudo prepirat.
Na bregu Ljubljanice so se radi dogajali tudi vlomi v avtomobile.
Na bregu Ljubljanice so se radi dogajali tudi vlomi v avtomobile.
noraguta ::
Pika na i - Glede na to, da sem 63 let živel v LJ - Šiška, Jarše, Center, vsaj približno poznam navade ljubljančanov. Res je v blokih na stanovanje več vozil, vendar so večinoma not študentje, ki se pripeljejo v nedeljo zvečer, parkirajo vozilo in ga do petka popoldne ne premaknejo, ker se bojijo, da ne bodo imeli kje parkirat. Poglejte si kako je z avtomobili okoli študentskih domov pa vam bo hitro jasno. Ob sobotah in nedeljah je parkirnih prostorov kolikor hočeš ali med počitnicami, pa ne gredo vsi stanovalci iz svojih stanovanj ravno vsak vikend.
Za ljubljančane je ob lepem vremenu, najprijaznejše kolo, kar kaže tudi uporaba mestnih koles.
Ni mi jasno, zakaj se iz recimo Domžal iz istega bloka v isto firmo pripelje pet oseb s petimi avtomobili (poznam primer iz UKC), iz Grosupelj 4-je s štirimi avtomobili iz iste ulice (MNZ),.......
Verjetno gredo po službi vsak na svoj konec LJ po nakupih, vsak dan.
Kaj oa pravi o dnevnih migracijah v ljubljani surs. Vrjamem, da poznaš ljubljančane v dno duše ampak dajmo z številkami operirat. Če me spomin ne vara je cca 50%dnevnih migracij z avtomobili znotraj mesta.
Ok razumem saj je vaše mesto. Ampak kaj potem predlagaš. Italjanski način z bodečobžico ali kakšno konkretno prometno rešitev.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: noraguta ()
Invictus ::
Samo P+R in drage parkirnine za dnevne migrante...
Seveda je pa drug fail Ljubljane, da niso uredili funkcionalnih zemljišč okoli blokov, ko je bil za to izdan zakon. Leta 1995. Tu gre krivda predvsem na takratne upravnike, ki so imeli funkcijo hišnika, in se jim o zemljiškem pravu ni nič sanjalo. Še manj stanovalcem, lastnikom. Takrat je MOL vsako prosto parcelo preprosto pisal nase. Zato danes okoli blokov ni privat parkirišč za stanujoče. In dnevni migranti lepo zasedajo ta prostor...
Seveda je pa drug fail Ljubljane, da niso uredili funkcionalnih zemljišč okoli blokov, ko je bil za to izdan zakon. Leta 1995. Tu gre krivda predvsem na takratne upravnike, ki so imeli funkcijo hišnika, in se jim o zemljiškem pravu ni nič sanjalo. Še manj stanovalcem, lastnikom. Takrat je MOL vsako prosto parcelo preprosto pisal nase. Zato danes okoli blokov ni privat parkirišč za stanujoče. In dnevni migranti lepo zasedajo ta prostor...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
noraguta ::
načeloma je res. ko sem jaz študiral so cel breg ljubljanice zaparkiral. verjetno ga še zmeraj. sam ti ne delajo gužve na cesti, ker imajo najeta stanovanja. ponavadi so to migranti ki hodijo delat v ljubljano.
Nak parkirajo doma in se peljejo z lpp.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Pika na i ::
noraguta ::
Nimate ne kampusa, ne bolnic zraven obvoznice. Porazen lpp. Potem pa jamrate o kmetih, ki hodijo na delo v državne službe. Odslovite zunanje ministrstvo naj gredo v celje. Ukc v kranj. Ministrstvo za finance v maribor... Stvari so simpl. Tudi meni kot davkoplačevalcu bodo nižje najemnine ustrezale.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
solatko ::
Uvedba eco vinjet, ukinitev neobdavčenega plačevanja vožnje in neko povprečno ceno vnest v bruto plačo, bi krepko spremenilo obnašanje vsakodnevnih vozačev.
Uvedba plačanega parkiranja čisto povsod na območju LJ, za stanovalce poceni vinjete, za goste P+R 1,20€ in parkiranje na vseh ostalih površinah 2€+/h.
Ljubljančani zaradi vozačev, avtomobila praktično ne morejo normalno uporabljat, celo do tega prihaja, da imajo zaparkirane garaže in ne morejo z vozilom nikamor, tudi, če je nujno.
noraguta - Večina kmetov bi lahko prišla do glavne železniške postaje z vlakom ali avtobusom, od tam pa je promet urejen in še bolj bi bil, če bi bile vse mestne ceste, normalno prevozne.
Tako pa delate dren v križiščih, ker ne znate hitro speljat, ne veste kje je omejitev 60 ali 70 in vztrajno vozite 40, veliko časa porabite za iskanje pp, kar dodatno obremenjuje pretočnost prometa, po pravilu pa v mestu ne znate vozit!
Eno leto sem v MB in je situacija čisto drugačna, promet poteka več ali manj tekoče, morda se naredi kakšna krajša gneča ob konicah, sicer pa se ne pozna, kadar pada sneg, dež,... v Ljubljani se promet ob vsakem dežju upočasni za 30-40%-ov, ker ljudje, ki ne znate vozit avta v suhem, ste še bolj betžni, ko vreme ni ravno o.k..
Sicer te pa iz katerega koli P+R v bolnico za cca 3€ pripelje taxi, v MB je tako mestni prevoz, kot taxi veliko dražji.
Uvedba plačanega parkiranja čisto povsod na območju LJ, za stanovalce poceni vinjete, za goste P+R 1,20€ in parkiranje na vseh ostalih površinah 2€+/h.
Ljubljančani zaradi vozačev, avtomobila praktično ne morejo normalno uporabljat, celo do tega prihaja, da imajo zaparkirane garaže in ne morejo z vozilom nikamor, tudi, če je nujno.
noraguta - Večina kmetov bi lahko prišla do glavne železniške postaje z vlakom ali avtobusom, od tam pa je promet urejen in še bolj bi bil, če bi bile vse mestne ceste, normalno prevozne.
Tako pa delate dren v križiščih, ker ne znate hitro speljat, ne veste kje je omejitev 60 ali 70 in vztrajno vozite 40, veliko časa porabite za iskanje pp, kar dodatno obremenjuje pretočnost prometa, po pravilu pa v mestu ne znate vozit!
Eno leto sem v MB in je situacija čisto drugačna, promet poteka več ali manj tekoče, morda se naredi kakšna krajša gneča ob konicah, sicer pa se ne pozna, kadar pada sneg, dež,... v Ljubljani se promet ob vsakem dežju upočasni za 30-40%-ov, ker ljudje, ki ne znate vozit avta v suhem, ste še bolj betžni, ko vreme ni ravno o.k..
Sicer te pa iz katerega koli P+R v bolnico za cca 3€ pripelje taxi, v MB je tako mestni prevoz, kot taxi veliko dražji.
Delo krepa človeka
noraguta ::
Večina kmetov bi lahko prišla do glavne železniške postaje z vlakom ali avtobusom, od tam pa je promet urejen in še bolj bi bil, če bi bile vse mestne ceste, normalno prevozne.
Navadna laž. Od mednarodnega letališča brnik do Črnuč porabiš z javnim potniškim prometom 35. Minut od Čnuč do letališke pa dobro uro ali več. Nesposobnost ne vali na kmete ampak na lokalne kmetavze.
Kamnik lj center z vlako 45minut. Lj center končna postaja trole cca pol ure. Ogradite že to mesto z žico.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: noraguta ()
Pika na i ::
Hahaha, solatko, a da v MB je tako krasno?
Ja, ja, vse tekoče, zato so pa radarje skinli, ker je bilo tako vse tekoče.
Nehaj nakladat.
Ko se čez center zabije, lahko tudi korenine poženeš. Pa pri UKCju je tudi enkratno vozit, sploh če z neprednostne na prednostno hočeš.
Ne nakladaj.
Zdaj že dvomim, če ti sploh avto uporabljaš.
Ja, ja, vse tekoče, zato so pa radarje skinli, ker je bilo tako vse tekoče.
Nehaj nakladat.
Ko se čez center zabije, lahko tudi korenine poženeš. Pa pri UKCju je tudi enkratno vozit, sploh če z neprednostne na prednostno hočeš.
Ne nakladaj.
Zdaj že dvomim, če ti sploh avto uporabljaš.
solatko ::
noraguta - Ob nezmanjšanem številu vozil kmetov! Če bi bile vpadnice proste, rabi avtobus do centra 10 minut.
Tudi pogostost voženj bi se verjetno zvečala, če bi bilo potnikov dovolj. Ko v LJ še ni bilo toliko vozil, so avtobusi mestnega prometa vozili v intervalih 5 minut, ob konicah (najbolj obremenjeni 1, 6, 7, 8, 14,.., danes pa vozijo na 15-20 minut.
Tudi pogostost voženj bi se verjetno zvečala, če bi bilo potnikov dovolj. Ko v LJ še ni bilo toliko vozil, so avtobusi mestnega prometa vozili v intervalih 5 minut, ob konicah (najbolj obremenjeni 1, 6, 7, 8, 14,.., danes pa vozijo na 15-20 minut.
Delo krepa človeka
noraguta ::
Glej živel sem na gotski. Edini dve časovno sprejemlivi povezavi sta lj brnik in lj nm. Kadar lpp funkcionira. Ampak v špicah pač ne.
Za manjše število avtomobilov anjprej zrihtajte javni transport in urbanizem. Pred vsako štacuno je parkplac pred bolnico pa če koga pripelješ je manjši upravni postopek. Bognedaj da bi parkiral. Na koncu sem od domanprej v parizu kot v centru ljubljane.
Sploh bi bili pa dolžni zagotavljat kmetom spodoben promet po zakonu o glavnem mestu pa ga ne.
Za manjše število avtomobilov anjprej zrihtajte javni transport in urbanizem. Pred vsako štacuno je parkplac pred bolnico pa če koga pripelješ je manjši upravni postopek. Bognedaj da bi parkiral. Na koncu sem od domanprej v parizu kot v centru ljubljane.
Sploh bi bili pa dolžni zagotavljat kmetom spodoben promet po zakonu o glavnem mestu pa ga ne.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: noraguta ()
reeves ::
Glej živel sem na gotski. Edini dve časovno sprejemlivi povezavi sta lj brnik in lj nm. Kadar lpp funkcionira. Ampak v špicah pač ne.
Za manjše število avtomobilov anjprej zrihtajte javni transport in urbanizem. Pred vsako štacuno je parkplac pred bolnico pa če koga pripelješ je manjši upravni postopek. Bognedaj da bi parkiral. Na koncu sem od domanprej v parizu kot v centru ljubljane.
Sploh bi bili pa dolžni zagotavljat kmetom spodoben promet po zakonu o glavnem mestu pa ga ne.
Pa pojdi z LPP v center, ne pa peš. Jaz sem v 10 do 15 minutah v centru z enico. Tudi ob konicah. Je rumeni pas na Celovški
solatko ::
noraguta - Imate v Cerkljah občinski odlok, po katerem morate zagotoviti spodoben promet, če vam naenkrat udari 200k vozil iz LJ. Kolikor se spomnim, je ob lepih zimskih dneh, promet do žičnice Krvavec, kar zamudno dejanje.
Ne seri, nobeno mesto v Evropi ni prirejeno za tolikšno povečanje prometa, pa ko bi se vsaj znali vozit, vsi tisti, ki pridete v LJ, kot, da bi se pri avtomobilih vozačev, smerokazi in gas prodajali, kot dodatna oprema, da ne govorim o vzvratnih ogledalih.
Poleg tega imate še navado izsiljevanja iz stranskih ulic, izsiljevanja pri menjavi pasov,..... skratka, promet ob konicah bi se lahko normaliziral veliko hitreje.
Ljubljančani, ki morajo v teh urah uporabljati vozila, uporabijo/mo ulice, ki jih vi pač ne poznate in praktično kolon ne občutimo.
Sicer pa vsako jutro 11km-ski zastoj iz mariborske strani ne ustvarijo ljubljančani, iz dolenjske smeri ravno tako ne, iz vrhniške pa je tako stanje že od takrat, ko so naredili prvi del AC.
Tako gmoto vozil, ne bo uredila nobena infrastruktura, saj, če bi znali vozit, bi že sedanje ceste omogočale veliko hitrejše premikanje po LJ.
Skoraj vsako večje mesto na svetu ima konice, ko se povča promet, vendar zaradi boljših voznikov, traja obsedeno stanje veliko manj časa.
Se spomnim voženj v Trst, v katerega se je zvalilo skoraj miljon vozil vsako jutro - gneča, dobrih 15 minut, vedno pa je bila kolona od Sežane, Milj, Škofij,... ker balkanci niso znali vozit.
Ne seri, nobeno mesto v Evropi ni prirejeno za tolikšno povečanje prometa, pa ko bi se vsaj znali vozit, vsi tisti, ki pridete v LJ, kot, da bi se pri avtomobilih vozačev, smerokazi in gas prodajali, kot dodatna oprema, da ne govorim o vzvratnih ogledalih.
Poleg tega imate še navado izsiljevanja iz stranskih ulic, izsiljevanja pri menjavi pasov,..... skratka, promet ob konicah bi se lahko normaliziral veliko hitreje.
Ljubljančani, ki morajo v teh urah uporabljati vozila, uporabijo/mo ulice, ki jih vi pač ne poznate in praktično kolon ne občutimo.
Sicer pa vsako jutro 11km-ski zastoj iz mariborske strani ne ustvarijo ljubljančani, iz dolenjske smeri ravno tako ne, iz vrhniške pa je tako stanje že od takrat, ko so naredili prvi del AC.
Tako gmoto vozil, ne bo uredila nobena infrastruktura, saj, če bi znali vozit, bi že sedanje ceste omogočale veliko hitrejše premikanje po LJ.
Skoraj vsako večje mesto na svetu ima konice, ko se povča promet, vendar zaradi boljših voznikov, traja obsedeno stanje veliko manj časa.
Se spomnim voženj v Trst, v katerega se je zvalilo skoraj miljon vozil vsako jutro - gneča, dobrih 15 minut, vedno pa je bila kolona od Sežane, Milj, Škofij,... ker balkanci niso znali vozit.
Delo krepa človeka
Utk ::
Solatko je ziv dokaz, da so ljubljancani enako zahojeni kmetavzarji polni predsodkov kot katerikoli kmetavzarji iz zadnjih rovt.
Pika na i ::
Joj solatko, res jih streljaš.
Odloči se, a vam Ljubljančanom(ki ste sicer zdaj v Mb), delajo probleme ostali vozniki al ne.
Glede na stalno spreminjanje cestnega režima po Lj, si pa mislim, da velikokrat preklinjaš, ko po znanih stranskih ulicah iščeš izhod, na Šmartinko.
Aja ne, ti greš s trolo....
Odloči se, a vam Ljubljančanom(ki ste sicer zdaj v Mb), delajo probleme ostali vozniki al ne.
Glede na stalno spreminjanje cestnega režima po Lj, si pa mislim, da velikokrat preklinjaš, ko po znanih stranskih ulicah iščeš izhod, na Šmartinko.
Aja ne, ti greš s trolo....
harvey ::
Joj solatko, res jih streljaš.
Odloči se, a vam Ljubljančanom(ki ste sicer zdaj v Mb), delajo probleme ostali vozniki al ne.
Glede na stalno spreminjanje cestnega režima po Lj, si pa mislim, da velikokrat preklinjaš, ko po znanih stranskih ulicah iščeš izhod, na Šmartinko.
Aja ne, ti greš s trolo....
Samo toliko za obvestilo, prenova Hradeckega ceste je podaljšana za 3 mesece, aprila bomo lahko vozili po njej, prvotno je bilo predvideno ta mesec, da promet steče. Ker pa bo še nekaj snega, bo bolj realno, da bo odprta maja
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------
------
Pika na i ::
Joj solatko, res jih streljaš.
Odloči se, a vam Ljubljančanom(ki ste sicer zdaj v Mb), delajo probleme ostali vozniki al ne.
Glede na stalno spreminjanje cestnega režima po Lj, si pa mislim, da velikokrat preklinjaš, ko po znanih stranskih ulicah iščeš izhod, na Šmartinko.
Aja ne, ti greš s trolo....
Samo toliko za obvestilo, prenova Hradeckega ceste je podaljšana za 3 mesece, aprila bomo lahko vozili po njej, prvotno je bilo predvideno ta mesec, da promet steče. Ker pa bo še nekaj snega, bo bolj realno, da bo odprta maja
Mhm, je še kje zaradi večmesečnih del dovolj zblojen prometni režim.
Tako dolgo mečkajo z delom, v Albaniji bi to prej popravili.
noraguta ::
noraguta - Imate v Cerkljah občinski odlok, po katerem morate zagotoviti spodoben promet, če vam naenkrat udari 200k vozil iz LJ. Kolikor se spomnim, je ob lepih zimskih dneh, promet do žičnice Krvavec, kar zamudno dejanje.
Ne seri, nobeno mesto v Evropi ni prirejeno za tolikšno povečanje prometa, pa ko bi se vsaj znali vozit, vsi tisti, ki pridete v LJ, kot, da bi se pri avtomobilih vozačev, smerokazi in gas prodajali, kot dodatna oprema, da ne govorim o vzvratnih ogledalih.
Poleg tega imate še navado izsiljevanja iz stranskih ulic, izsiljevanja pri menjavi pasov,..... skratka, promet ob konicah bi se lahko normaliziral veliko hitreje.
Ljubljančani, ki morajo v teh urah uporabljati vozila, uporabijo/mo ulice, ki jih vi pač ne poznate in praktično kolon ne občutimo.
Sicer pa vsako jutro 11km-ski zastoj iz mariborske strani ne ustvarijo ljubljančani, iz dolenjske smeri ravno tako ne, iz vrhniške pa je tako stanje že od takrat, ko so naredili prvi del AC.
Tako gmoto vozil, ne bo uredila nobena infrastruktura, saj, če bi znali vozit, bi že sedanje ceste omogočale veliko hitrejše premikanje po LJ.
Skoraj vsako večje mesto na svetu ima konice, ko se povča promet, vendar zaradi boljših voznikov, traja obsedeno stanje veliko manj časa.
Se spomnim voženj v Trst, v katerega se je zvalilo skoraj miljon vozil vsako jutro - gneča, dobrih 15 minut, vedno pa je bila kolona od Sežane, Milj, Škofij,... ker balkanci niso znali vozit.
Potem pa vrnite denar saj ste očitno nesposobni.
http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Smrekar1 ::
Glej živel sem na gotski. Edini dve časovno sprejemlivi povezavi sta lj brnik in lj nm. Kadar lpp funkcionira. Ampak v špicah pač ne.
Za manjše število avtomobilov anjprej zrihtajte javni transport in urbanizem. Pred vsako štacuno je parkplac pred bolnico pa če koga pripelješ je manjši upravni postopek. Bognedaj da bi parkiral.
Poskusi tule:
Na dvorišču bolnišnice stojita dve parkirni hiši. V bližini so še kake 3 druge. Kaj več še hočeš?
Invictus ::
On je Gorenc, ne bo plačeval za parking.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Pika na i ::
Vedno mi je smešno, ko o parkirnih hišah in njih delovanju, modrujejo ljudje, ki jih poznajo zgolj s slik.
noraguta ::
Za razliko od ohrnih ljubljančanov ki parkirajo po gozdovih, je če nekova pripelješ do bolnišnice nek drug problem. Par stvari pač držite v monopolu sicer hodimo raje v kr ali na jesenice, kjer promet vsaj približno laufa.
Cerklje in kranj imata praktično danes vse pločnike očiščene. Lj in šenčur je pa še pretežno zametano.
Cerklje in kranj imata praktično danes vse pločnike očiščene. Lj in šenčur je pa še pretežno zametano.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Invictus ::
V Ljubljani je vse spucano.
Tistih 200m pločnikov v Cerkljah sem pa jaz spucal danes ponoči. S čajno žličko .
Tistih 200m pločnikov v Cerkljah sem pa jaz spucal danes ponoči. S čajno žličko .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
noraguta ::
V Ljubljani je vse spucano.
Tistih 200m pločnikov v Cerkljah sem pa jaz spucal danes ponoči. S čajno žličko .
Zanaše razmere še opremljeni niste. Pri nas se vozi otročad iz hribov kakršnih v močvari sploh nimate.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
thramos ::
Poskusi tule:
Na dvorišču bolnišnice stojita dve parkirni hiši. V bližini so še kake 3 druge. Kaj več še hočeš?
Da gre za garažne hiše, ki so še enkrat dražje kot javne, gradil pa jih je človek z prijateljskimi odnosi z županom, "donator" občine in graditelj mostov.
Nobenih korupcijskih tveganj ni, prav nobenih.
K "sreči" ceno teh korupcijskih navez, plačujejo predvsem ne Ljubljančani.
solatko ::
Pika na i - Vsako križišče je ob spremembi opremljeno s predpisanimi prometnimi znaki, z novo situacijo pa se sprotno opremijo tudi vsi največ uporabljani GPS programi, seveda so Garmini s piratsko nadgradnjo izvzeti.
Dokler sem še bil v LJ, so mi dejansko vozači precej oteževali normalno vožnjo po LJ, katero sem opravljal zaradi službenih zadev in ne zaradi zabave. Vozniki pač ne vedo, da se po cestah vozi in ne išče pp, telefonira, spi pred semaforjem, ko pa se pelje, pa zaradi "varnosti", počakat 10 sekund, preden se spelje pri zeleni, potem zaradi varčevanja in varnosti počasi pridobivat hitrost, ki je vsaj 10km/h počasnejša od omejitve in se s tem poruši zeleni val, skozi križišča gre pol manj avtomobilov, kot bi jih ob uporabi defenzivne vožnje lahko šlo in s tem se konica podaljša za 30-60 minut.
Tako kot pišem, velika večina selilcev, po ljubljanskih ulicah ne znajo ali se ne upajo vozit, normalno.
Dokler sem še bil v LJ, so mi dejansko vozači precej oteževali normalno vožnjo po LJ, katero sem opravljal zaradi službenih zadev in ne zaradi zabave. Vozniki pač ne vedo, da se po cestah vozi in ne išče pp, telefonira, spi pred semaforjem, ko pa se pelje, pa zaradi "varnosti", počakat 10 sekund, preden se spelje pri zeleni, potem zaradi varčevanja in varnosti počasi pridobivat hitrost, ki je vsaj 10km/h počasnejša od omejitve in se s tem poruši zeleni val, skozi križišča gre pol manj avtomobilov, kot bi jih ob uporabi defenzivne vožnje lahko šlo in s tem se konica podaljša za 30-60 minut.
Tako kot pišem, velika večina selilcev, po ljubljanskih ulicah ne znajo ali se ne upajo vozit, normalno.
Delo krepa človeka
videc ::
Nehaj bluzit, pa povej kdaj si bil nazadnje v Lj. Selivci sploh niso problem v Lj, problem so Ljubljančani, ki ne znajo vozit več kot 40. Da o tistih, ki so se na kmete preselili (Domžale, Krtina, Škofljica) in uletavajajo na prehitevalni pas avtoceste s 75km/h ne govorim.
Še dobro, da sedaj nisi več v Lj ali pa uporabljaš javni promet.
Še dobro, da sedaj nisi več v Lj ali pa uporabljaš javni promet.
solatko ::
videc - Prejšnji teden in situacija ni nič drugačna, kot pred enim letom. Pripeljal sem se skupaj z neštetimi selilci in videl kako in zakaj je 11 km kolone pred izhodom na Zaloško. Do odcepa za Šiško smo se premikali skoraj pol ure, po nekaj metrov, tisti del do zaloške, ni bilo nobenega zastoja in je šlo 100, potem pa na Zaloški stanje na vsakem semaforju, ker padalci v mesto, nimajo gasa, da bi se na nekaj metrih spravili do 60, oziroma moraš vozit 65, da ne stojiš na nobenem semaforju do UKC. Ko so se vozači poparkirali, je bil promet v LJ čisto lepo tekoč, tako na Rudnik, Vič in Šiško, za Bežigrad pa mi ni bilo potrebno it, grem pa itak po Slovenčevi.
scipascapa - dvig cen avtomobilom ne pomaga nič, samo ljudje vozijo starejše, ukinitev stroškov prevoza pa bi precej izboljšalo vsakodnevno cijazenje v LJ. Najbolj bi pomagala ECO nalepka in podražitev pp na 2€/ura, povsod po LJ..
scipascapa - dvig cen avtomobilom ne pomaga nič, samo ljudje vozijo starejše, ukinitev stroškov prevoza pa bi precej izboljšalo vsakodnevno cijazenje v LJ. Najbolj bi pomagala ECO nalepka in podražitev pp na 2€/ura, povsod po LJ..
Delo krepa človeka
videc ::
@solatko: zaupaj nam še, kje na avtocesti se je začel promet ustavljati. V Krtini oz. Domžalah, kajne? Pa vozni pas je bil hitrejši kot prehitevalni. Pa pomisli, kdaj se je to začelo pojavljati. Kakšnih 10-15 let nazaj, kajne? Le zakaj.
Lahko bi naredili naslednjih par ukrepov, sem 100%, da bi pomagalo:
- lahko bi ukinili vinjete;
- lahko bi dvignili cestnine za tovornjake;
- lahko bi uvedli avtocestno policijo, ki bi takoj kaznovala tiste, ki se cijazijo po prehitevalnem pasu.
No, konec koncev tudi decentralizacija države bi pomagala.
Tvoj argument, da padalci, kamor sedaj spadaš tudi ti, ne znajo peljati normalno, ne drži. Prej je težava v tem, da vsi, ja, tudi Ljubljančani, ne znajo speljati ob zeleni na semaforju. Smernikov pa tako niso nikoli znali uporabljati.
Konec koncev, glede na to, da si vozač, pa povej, zakaj nisi parkiral na P+R in šel na trolo? Lahko bi šel pa z vlakom. Direktno iz MB do Lj, intercity je kar soliden.
Lahko bi naredili naslednjih par ukrepov, sem 100%, da bi pomagalo:
- lahko bi ukinili vinjete;
- lahko bi dvignili cestnine za tovornjake;
- lahko bi uvedli avtocestno policijo, ki bi takoj kaznovala tiste, ki se cijazijo po prehitevalnem pasu.
No, konec koncev tudi decentralizacija države bi pomagala.
Tvoj argument, da padalci, kamor sedaj spadaš tudi ti, ne znajo peljati normalno, ne drži. Prej je težava v tem, da vsi, ja, tudi Ljubljančani, ne znajo speljati ob zeleni na semaforju. Smernikov pa tako niso nikoli znali uporabljati.
Konec koncev, glede na to, da si vozač, pa povej, zakaj nisi parkiral na P+R in šel na trolo? Lahko bi šel pa z vlakom. Direktno iz MB do Lj, intercity je kar soliden.
Invictus ::
Folk sanja na križiščih, tam se ustavlja. Bulji v mobitele... Vsi po vrsti. Včasih je to počela mularija, danes to počnejo že penzionisti. In vsi vmes...
Potem pa še varnostna razdalja pri speljevanju, ki je v večini primerov večja kot pri 130km/h na avtocesti.
In ko v enačbo vključiš še milijon nasvetov za varčno vožnjo, pa imaš prepustnost semaforjev pol manjšo kot bi lahko bila.
Da ne govorim o tem kako folk ne zna po Celovški peljat 70km/h, kjer je omejitev. Ampak ti zagamani kmečki migrantje peljejo povsod 50. Pa saj je tam znak za hitrost...
Potem pa še varnostna razdalja pri speljevanju, ki je v večini primerov večja kot pri 130km/h na avtocesti.
In ko v enačbo vključiš še milijon nasvetov za varčno vožnjo, pa imaš prepustnost semaforjev pol manjšo kot bi lahko bila.
Da ne govorim o tem kako folk ne zna po Celovški peljat 70km/h, kjer je omejitev. Ampak ti zagamani kmečki migrantje peljejo povsod 50. Pa saj je tam znak za hitrost...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
noraguta ::
Folk nič ne sanja na križiščih je kar izmerjen čas.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Invictus ::
V Cerkljah z enim križiščem (ali celo dvema), in brez semaforjev, res ne...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
noraguta ::
Glej mi dost transporta opravmo po njivah, al pa v tretji dimenziji. Kar je za močvirnike znanstvena fantastika. So enkrat baje probal z baloni pa se ni izšlo. Stay low and humble. The lift is up where we belong. Zapojemo na vas in zvrnemo da še enega .
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
solatko ::
videc - Precej pred Domžalami, saj jih gre tam veliko ven (tudi sam sem šel enkrat in ne grem nikoli več).
Morda si premlad, da bi se spomnil, kaj so kamionarji naredili, ko so hoteli dvignit cestnino pred leti.
Grem v LJ cca 10x mesečno, da opravim določene stvari, velikokrat moram poskrbeti za vnuka, zaradi zasedenosti staršev in brez vozila ne morem.
Imaš prav, sem vozač, vendar ne grem v službo vsak dan ob isti uri in potem domov spet ob isti uri, tako, da sem bolj naključni obiskovalec-turist, saj opravim tudi 10 različnih opravkov, na več koncih v LJ.
Se pa zgodi, da pustim vozilo v sinovi garaži in opravke naredim s sinovim kolesom, če je le vreme v redu, v tem času pa pač moram uporabit avto in pravim, ko se folk poparkira, je promet v LJ čisto normalen, sploh če veš, kje prometa tudi zjutraj ni dosti, zjutraj pa se gneči ne moreš izognit, ker so vse poti, ki vodijo v LJ nabite.
Ko sem enkrat v LJ mi ni problem priti iz enega konca na drugi.
Pravim samo to, kako se jim da, čisto vsako jutro skozi to prometno turturo.
Uporabljal bi vlak pa mi pobere preveč časa (minimalno 5ur tja in nazaj).
Sicer pa za to, o čemer teče sedaj beseda, Zoki niti najmanj ni kriv, celo nasprotno, zaradi njegovih posegov v ljubljanski promet, se je veliko stvari izboljšalo toliko, da sedaj še tisti, ki so včasih uporabljali javni prevoz, uporabijo avto.
Parkirnih mest je več, kot gdajkoli, zaradi enosmernih cest, se promet, kljub coni 30 odvija hitreje, kot prej, atobus eno plačilo 90minut, zaprtje strogega centra,....
Morda si premlad, da bi se spomnil, kaj so kamionarji naredili, ko so hoteli dvignit cestnino pred leti.
Grem v LJ cca 10x mesečno, da opravim določene stvari, velikokrat moram poskrbeti za vnuka, zaradi zasedenosti staršev in brez vozila ne morem.
Imaš prav, sem vozač, vendar ne grem v službo vsak dan ob isti uri in potem domov spet ob isti uri, tako, da sem bolj naključni obiskovalec-turist, saj opravim tudi 10 različnih opravkov, na več koncih v LJ.
Se pa zgodi, da pustim vozilo v sinovi garaži in opravke naredim s sinovim kolesom, če je le vreme v redu, v tem času pa pač moram uporabit avto in pravim, ko se folk poparkira, je promet v LJ čisto normalen, sploh če veš, kje prometa tudi zjutraj ni dosti, zjutraj pa se gneči ne moreš izognit, ker so vse poti, ki vodijo v LJ nabite.
Ko sem enkrat v LJ mi ni problem priti iz enega konca na drugi.
Pravim samo to, kako se jim da, čisto vsako jutro skozi to prometno turturo.
Uporabljal bi vlak pa mi pobere preveč časa (minimalno 5ur tja in nazaj).
Sicer pa za to, o čemer teče sedaj beseda, Zoki niti najmanj ni kriv, celo nasprotno, zaradi njegovih posegov v ljubljanski promet, se je veliko stvari izboljšalo toliko, da sedaj še tisti, ki so včasih uporabljali javni prevoz, uporabijo avto.
Parkirnih mest je več, kot gdajkoli, zaradi enosmernih cest, se promet, kljub coni 30 odvija hitreje, kot prej, atobus eno plačilo 90minut, zaprtje strogega centra,....
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
noraguta ::
Samo ankbolj zaostali s sinovo garažo lahko stvari primerjajo. Ne promet se je dejansko poslabšal zadnjih 20 let. Dejstvo pa je da zoki ni naredil nič. Nada, nula zerro, .. Ajde ok ni denarja kao. Ampak tudi strategije ni. Emonika se ne bo gradila, poglobitve železnic tudi ne bo, kar je predpogoj za kakršnokoli prometno ureditev. Prostorski načrti kateri so pa predvideval vsaj selitev bolnišnic k obvoznici je pa potovkel do konca tudi sedanji župan.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
solatko ::
Vse v zvezi z SŽ je v rokah države, ki pa ne pusti takih posegov v železniško infrastrukturo, kot jih predlaga MOL, glede Emonike pa je problem z zasebnimi investitorji, ki v SLO pač ne vidijo možnosti za povrnitev investicije, saj smo občutno premajhni (celotna država za eno manjše predmestje malo večjih mest).
Za selitev bolnišnic pa nočejo prispevat denarja Cerklje!
Promet je precje boljši, kot je bil prej že z uvedbo enosmernih ulic, saj se je pridobilo pp in še promet bolje poteka samo v eno smer. Vsakodnevnih udarov na LJ in potem odtok te brozge, nebi rešil na boljši način, niti Einstein.
Zato guta počasi nehaj primerjat vašo vasico z MOL-om, saj je tako, kot bi MOL primerjal z Londonom.
V končni fazi pa pusti, da se z župani LJ ukvarjajo ljubljančani, ti pa se ukvarjaj s svojim, tako, kot mene sedaj bolj zanima, kdaj bo končno MB dobil pametnega in sposobnega župana, da bo tudi MB začel rasti in se lepše razvijal. V razgovorih so mi že večkrat dejali, da je škoda, ker nisem pripeljal Zokija s seboj.
Za selitev bolnišnic pa nočejo prispevat denarja Cerklje!
Promet je precje boljši, kot je bil prej že z uvedbo enosmernih ulic, saj se je pridobilo pp in še promet bolje poteka samo v eno smer. Vsakodnevnih udarov na LJ in potem odtok te brozge, nebi rešil na boljši način, niti Einstein.
Zato guta počasi nehaj primerjat vašo vasico z MOL-om, saj je tako, kot bi MOL primerjal z Londonom.
V končni fazi pa pusti, da se z župani LJ ukvarjajo ljubljančani, ti pa se ukvarjaj s svojim, tako, kot mene sedaj bolj zanima, kdaj bo končno MB dobil pametnega in sposobnega župana, da bo tudi MB začel rasti in se lepše razvijal. V razgovorih so mi že večkrat dejali, da je škoda, ker nisem pripeljal Zokija s seboj.
Delo krepa človeka
noraguta ::
Vse v zvezi z SŽ je v rokah države, ki pa ne pusti takih posegov v železniško infrastrukturo, kot jih predlaga MOL, glede Emonike pa je problem z zasebnimi investitorji, ki v SLO pač ne vidijo možnosti za povrnitev investicije, saj smo občutno premajhni (celotna država za eno manjše predmestje malo večjih mest).
Za selitev bolnišnic pa nočejo prispevat denarja Cerklje!
Promet je precje boljši, kot je bil prej že z uvedbo enosmernih ulic, saj se je pridobilo pp in še promet bolje poteka samo v eno smer. Vsakodnevnih udarov na LJ in potem odtok te brozge, nebi rešil na boljši način, niti Einstein.
Zato guta počasi nehaj primerjat vašo vasico z MOL-om, saj je tako, kot bi MOL primerjal z Londonom.
V končni fazi pa pusti, da se z župani LJ ukvarjajo ljubljančani, ti pa se ukvarjaj s svojim, tako, kot mene sedaj bolj zanima, kdaj bo končno MB dobil pametnega in sposobnega župana, da bo tudi MB začel rasti in se lepše razvijal. V razgovorih so mi že večkrat dejali, da je škoda, ker nisem pripeljal Zokija s seboj.
Mol in država sta podpisala zakon o glavnem mestu. ZEnkrat je ves efekt da pobira molmdenar ne naredi pa nič kar je spusano v točkahbod ena do pet. Je že v eni drugi temi zapisano da orej prideš v tujini do bolnice kot pri nas. Dokler jaz prispevam za lene ljubljanske riti iz proračuna pa raje movči.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
solatko ::
Zakon o glavnem mestu so sprejeli poslanci in ne nudi MOL-u nič ugodnosti na urejanju državne infrastrukture v mestu, tako železnice, kot UKC so državne in ne MOL-ove. Najprej poglej v čigavi lastnini je zadeva, ki naj bi jo urejal MOL, potem pa govori o tem, kaj Zoki naredi ali ne.
Bedaki iz vasi mislite da nad vsem, kar je v LJ drži roko MOL, pa na žalost ni tako. Velika večina je pod skrbištvom kulturne dediščine, ki je največja cokla hitrejšemu razvoju glavnega mesta.
Poglejte na primer zloglasno Cukrarno, na kateri so bili že sprejeti projekti, tako za uporabo obnovljene (praktično nove zgradbe) za vsa državna ministrstva, kot za druge stvari, pa se ne bo nič naredilo, dokler se ne sesuje popolnoma vase in bo tam zraslo kaj koristnega in predvsem lepšega, enako je s plečnikovim stadionom, kolizejem, avtobusno in železniško postajo, preureditvijo prog,.........
Večino zadev, ki se je lahko uredila s posegom mestnih služb, se je uredila ali se ureja, kar pa je državnih objektov, pa gre vse zelo počasi ali pa sploh ne. Vzroki so lahko v pomanjkanju denarja, ki bi ga morala prispevat država, še bolj pa v dobesedno sovražnem nastopu proti projektom župana Z.J. in njegovih služb, saj je problem, ker noben državni politik za te projekte ne dobi nič v žep, pa še strankam župan ne da denarja, ki so ga pred njim, dajali prejšnji župani.
Bedaki iz vasi mislite da nad vsem, kar je v LJ drži roko MOL, pa na žalost ni tako. Velika večina je pod skrbištvom kulturne dediščine, ki je največja cokla hitrejšemu razvoju glavnega mesta.
Poglejte na primer zloglasno Cukrarno, na kateri so bili že sprejeti projekti, tako za uporabo obnovljene (praktično nove zgradbe) za vsa državna ministrstva, kot za druge stvari, pa se ne bo nič naredilo, dokler se ne sesuje popolnoma vase in bo tam zraslo kaj koristnega in predvsem lepšega, enako je s plečnikovim stadionom, kolizejem, avtobusno in železniško postajo, preureditvijo prog,.........
Večino zadev, ki se je lahko uredila s posegom mestnih služb, se je uredila ali se ureja, kar pa je državnih objektov, pa gre vse zelo počasi ali pa sploh ne. Vzroki so lahko v pomanjkanju denarja, ki bi ga morala prispevat država, še bolj pa v dobesedno sovražnem nastopu proti projektom župana Z.J. in njegovih služb, saj je problem, ker noben državni politik za te projekte ne dobi nič v žep, pa še strankam župan ne da denarja, ki so ga pred njim, dajali prejšnji župani.
Delo krepa človeka
solatko ::
noraguta - Glej bolnik si ti, saj meni nič ne fali in ne rabim v vsakem postu omenjat UKC, ki niti ni Zokijeva mojstrovina, vse kar se tiče zakona o glavnem mestu, se s pristojnosti MOL-a tudi odvija, če pa država noče sprejeti projetktov za ureditev državne infrastrukture v MOL in za to prispevati tudi dogovorjena sredstva pa za neizvajanje zakona ne more biti kriv MOL, saj tisto, kar mora in je dogovorjeno MOL tudi stori, sicer bi ga država tožila, zato se raje pozdravi in nehaj jokat.
V zakonu namreč niso sprejeli zahteve, da država mora sprejeti vsakoletni program izvajanj na državni infrastrukturi in objektih, ter, da je država svoj del dolžna financirat. Ob vsakoletnem ali dvoletnem sprejemanju državnega proračuna, projekti MOL-a izpadejo zaradi pomanjkanja sredstev.
(5. člen
(1) Vlada Republike Slovenije lahko za zagotovitev ustreznega zastopanja interesov državnih organov pri načrtovanju in izvajanju programov in nalog iz prvega odstavka 4. člena tega zakona oblikuje delovno skupino, sestavljeno iz predstavnikov pristojnih državnih organov, ki jo vodi predsednik oziroma predsednica Vlade Republike Slovenije (v nadaljnjem besedilu: predsednik vlade).
(2) Predsednik vlade in župan podpišeta dogovor, ki ima pravno naravo pisma o nameri (v nadaljnjem besedilu: dogovor), s katerim se opredelijo naloge mestne občine in državnih organov pri izvajanju programov in nalog po tem zakonu v prihodnjih letih, določi terminski plan izvedbe dogovorjenih programov in nalog, ocenijo finančne in premoženjske posledice, določijo viri in pogoji financiranja ter uredijo druge medsebojne pravice in obveznosti.
(3) Dogovor morata vlada in župan upoštevati pri pripravi predloga državnega in občinskega proračuna.
(4) Za realizacijo dogovora se, v skladu z v proračunih zagotovljenimi sredstvi in dovoljenim obsegom prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let, sklepajo letne in večletne pogodbe z izvajalci.
(5) Pogodbe iz prejšnjega odstavka podpisujejo župan oziroma predstojniki državnih organov, ki imajo za realizacijo nalog zagotovljena proračunska sredstva.
(6) Če je z dogovorom iz drugega odstavka tega člena za posamezni program iz pristojnosti mestne občine določeno sofinanciranje iz državnega proračuna, se mestni občini dodelijo namenska sredstva na podlagi pogodbe o sofinanciranju, ki jo z županom sklene predstojnik neposrednega uporabnika proračuna, ki je predlagal, da se program uvrsti v načrt razvojnih programov državnega proračuna. S pogodbo se določi nadzor namenske porabe sredstev ter pogoji in postopek povrnitve nenamensko porabljenih sredstev v državni proračun.
(7) Za organizacijo in izvedbo izrednih meddržavnih, protokolarnih in promocijskih dogodkov državnega pomena, ki niso opredeljeni v pismu o nameri iz drugega odstavka tega člena, predsednik vlade in župan skleneta dogovor, ki ima pravno naravo pogodbe. V tem dogovoru vlada in mestna občina določita tudi način izpolnitve nalog in obveznosti ter plačilo stroškov v primeru, ko eden od pogodbenih partnerjev ne izpolnjuje svojih nalog in obveznosti.
(8) Če vlada in mestna občina ne skleneta dogovora iz prejšnjega odstavka, lahko vlada odredi, da naloge iz pristojnosti mestne občine opravi državni organ v breme mestne občine. V primeru, da mestna občina zaradi ravnanja državnega organa utrpi škodo, je vlada dolžna mestni občini škodo povrniti.)
V zakonu namreč niso sprejeli zahteve, da država mora sprejeti vsakoletni program izvajanj na državni infrastrukturi in objektih, ter, da je država svoj del dolžna financirat. Ob vsakoletnem ali dvoletnem sprejemanju državnega proračuna, projekti MOL-a izpadejo zaradi pomanjkanja sredstev.
(5. člen
(1) Vlada Republike Slovenije lahko za zagotovitev ustreznega zastopanja interesov državnih organov pri načrtovanju in izvajanju programov in nalog iz prvega odstavka 4. člena tega zakona oblikuje delovno skupino, sestavljeno iz predstavnikov pristojnih državnih organov, ki jo vodi predsednik oziroma predsednica Vlade Republike Slovenije (v nadaljnjem besedilu: predsednik vlade).
(2) Predsednik vlade in župan podpišeta dogovor, ki ima pravno naravo pisma o nameri (v nadaljnjem besedilu: dogovor), s katerim se opredelijo naloge mestne občine in državnih organov pri izvajanju programov in nalog po tem zakonu v prihodnjih letih, določi terminski plan izvedbe dogovorjenih programov in nalog, ocenijo finančne in premoženjske posledice, določijo viri in pogoji financiranja ter uredijo druge medsebojne pravice in obveznosti.
(3) Dogovor morata vlada in župan upoštevati pri pripravi predloga državnega in občinskega proračuna.
(4) Za realizacijo dogovora se, v skladu z v proračunih zagotovljenimi sredstvi in dovoljenim obsegom prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let, sklepajo letne in večletne pogodbe z izvajalci.
(5) Pogodbe iz prejšnjega odstavka podpisujejo župan oziroma predstojniki državnih organov, ki imajo za realizacijo nalog zagotovljena proračunska sredstva.
(6) Če je z dogovorom iz drugega odstavka tega člena za posamezni program iz pristojnosti mestne občine določeno sofinanciranje iz državnega proračuna, se mestni občini dodelijo namenska sredstva na podlagi pogodbe o sofinanciranju, ki jo z županom sklene predstojnik neposrednega uporabnika proračuna, ki je predlagal, da se program uvrsti v načrt razvojnih programov državnega proračuna. S pogodbo se določi nadzor namenske porabe sredstev ter pogoji in postopek povrnitve nenamensko porabljenih sredstev v državni proračun.
(7) Za organizacijo in izvedbo izrednih meddržavnih, protokolarnih in promocijskih dogodkov državnega pomena, ki niso opredeljeni v pismu o nameri iz drugega odstavka tega člena, predsednik vlade in župan skleneta dogovor, ki ima pravno naravo pogodbe. V tem dogovoru vlada in mestna občina določita tudi način izpolnitve nalog in obveznosti ter plačilo stroškov v primeru, ko eden od pogodbenih partnerjev ne izpolnjuje svojih nalog in obveznosti.
(8) Če vlada in mestna občina ne skleneta dogovora iz prejšnjega odstavka, lahko vlada odredi, da naloge iz pristojnosti mestne občine opravi državni organ v breme mestne občine. V primeru, da mestna občina zaradi ravnanja državnega organa utrpi škodo, je vlada dolžna mestni občini škodo povrniti.)
Delo krepa človeka
noraguta ::
Glej saaari al stari al kao rečete že tam.
Sam si napisal da je zakon vsebinsko prazen. Razen
(3) Ne glede na izračun iz prejšnjega odstavka pripada mestni občini delež dohodnine, ki za posamezno proračunsko leto ne sme biti nižji od 0,60 % in ne višji od 0,80 % dohodnine. Če je izračunan delež dohodnine nižji od 0,60 %, se določi delež dohodnine v višini 0,60 %. Če je izračunan delež dohodnine višji od 0,80 %, se določi delež dohodnine v višini 0,80 %.
Mirno vam palčujemo prek dohodnine.
In to je edina konkretizirana postavka zakona, oa kdo zdej tle mene jebe.
Sam si napisal da je zakon vsebinsko prazen. Razen
(3) Ne glede na izračun iz prejšnjega odstavka pripada mestni občini delež dohodnine, ki za posamezno proračunsko leto ne sme biti nižji od 0,60 % in ne višji od 0,80 % dohodnine. Če je izračunan delež dohodnine nižji od 0,60 %, se določi delež dohodnine v višini 0,60 %. Če je izračunan delež dohodnine višji od 0,80 %, se določi delež dohodnine v višini 0,80 %.
Mirno vam palčujemo prek dohodnine.
In to je edina konkretizirana postavka zakona, oa kdo zdej tle mene jebe.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: noraguta ()