» »

Zoki posli

Zoki posli

Temo vidijo: vsi
««
33 / 103
»»

noraguta ::

Tekoč je. Nasploh ves promet.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: noraguta ()

thramos ::

Smrekar1 je izjavil:

Za večje rešitve potrebujemo integracijo z železnicami in po možnosti kak tramvaj. Tisto bi naredilo precejšnjo razliko, o tem ni dvoma.


Glede na to, da omenja integracijo z železnicami že omenjena rešitev, bi rekel, da površno bereš in še bolj površno razmišljaš.

Nihče ne pravi, da bi takšna rešitev prinesla revolucijo. Vsekakor pa vsebuje kar nekaj zelo dobrodošlih izboljšav, ki bi pozitivno vplivale na razmeroma pereč problem prebivalcev Ljubljane. Ni pa namen te debate zakopavanje v podrobnosti študij s strani strokovnjakov za vse. Za to si najdi drugega bedaka.

No, Janković se tega problema, ker je dejansko težak, ne loti.

Smrekar1 ::

thramos je izjavil:


Glede na to, da omenja integracijo z železnicami že omenjena rešitev, bi rekel, da površno bereš in še bolj površno razmišljaš.


Ne, pravim, da je ta del rešitve dober in smotrn. Sama preureditev prog je vprašljiva.

Nihče ne pravi, da bi takšna rešitev prinesla revolucijo. Vsekakor pa vsebuje kar nekaj zelo dobrodošlih izboljšav, ki bi pozitivno vplivale na razmeroma pereč problem prebivalcev Ljubljane.


Ne. Predlog vsebuje nekaj sprememb, ki bi v teoriji prinesle izboljšanje in bi, če bi tudi dejansko prinesle izboljšanje, pozitivno vplivale na razmeroma pereč problem prebivalcev Ljubljane. Problem je v tem, da bi spremembe lahko prinesle tudi poslabšanje. Za to temu strokovnjaku ne bodo odvzeli Magisterskega dela, medtem ko bi znal marsikdo biti ob službo, če bi zadevo resno zajebal. Zato je to vprašanje tako težko, ne ker se ga nihče noče lotiti, temveč ker se tvega malo več kot zgolj 9 namesto 10 ob zagovoru magistrske naloge.

No, Janković se tega problema, ker je dejansko težak, ne loti.


Problem je težak zato, ker nikakor ni jasno ali bi določene izboljšave bile izboljšave ali ne. Relativno enostavno je narediti študijo, ki bo pokazala, da bi določene preureditve sistem izboljšale. Precej težje je za tem stati ko hudič vzame šalo in gre zares.

Pa da se razumemo, glede tega ne podpiram Jankoviča in menim, da bi moral tu narediti več kot naredi on. Samo ne delam si utvar, da gre za nekaj enostavnih sprememb. Spremembe so na papirju že enostavne, ali bi situacijo dejansko izboljšale ali ne je druga pesem. Koliko je tip realen vidimo že iz tega, da bi morale biti linije med sabo čimbolj koordinirane, da bi bili čakalni časi čim krajši. Slišati je fenomenalno, v praksi bi za kaj takega rabil ločene vozne pasove za avtobus po kompletnih trasah (oz. tramvaj, kjer to vsaj izvedljivo).
Stvari sicer gredo v pravo smer, čeprav po polžje.

https://www.zurnal24.si/slovenija/na-lj...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

Smrekar1 ::

noraguta je izjavil:

Tekoč je. Nasploh ves promet.


Ja, res. Sem pogledal, imaš točno tri avtobusne odhode dnevno, še te samo v dneh šolskega pouka, v Ljubljano. Ne dvomim, da gredo vse zasluge za to županu, ki tako modro razporeja avtobuse.

thramos ::

Smrekar1 je izjavil:

Problem je težak zato, ker nikakor ni jasno ali bi določene izboljšave bile izboljšave ali ne. Relativno enostavno je narediti študijo, ki bo pokazala, da bi določene preureditve sistem izboljšale. Precej težje je za tem stati ko hudič vzame šalo in gre zares.

Pa da se razumemo, glede tega ne podpiram Jankoviča in menim, da bi moral tu narediti več kot naredi on. Samo ne delam si utvar, da gre za nekaj enostavnih sprememb. Spremembe so na papirju že enostavne, ali bi situacijo dejansko izboljšale ali ne je druga pesem.


No, saj s strinjava. Gre za težak in pereč problem, ukvarjanje z njim je zelo tvegano, župan pa nima jajc (oziroma jih po obtožbah sodeč rajši uporablja za kaj drugega), da bi se ga resno lotil.

Looooooka ::

V bistvu ma zupan trenutno druge probleme.
Obljube, ki jih je dal mescanom recimo.
Obnova cest ne samo v centru ampak v drugih delih, kjer zadeve razpadajo.
Brez tega ne bo novega mandata ne podpore njegovemu morebitnemu nasledniku.
Da o denarju za take projekte sploh ne govorimo.
Dostopnost za folk, ki se vozi v Ljubljano je in mora bit na drugem mestu kar se tega tice.
Enako velja za ostala mesta. Ker nihce te ne izvoli zato, da bo folk, ki se vozi v in iz tvojega mesta lepo gledal.
Je treba mescane gledat v oci tudi po mandatu.

Smrekar1 ::

thramos je izjavil:


No, saj s strinjava. Gre za težak in pereč problem, ukvarjanje z njim je zelo tvegano, župan pa nima jajc (oziroma jih po obtožbah sodeč rajši uporablja za kaj drugega), da bi se ga resno lotil.


Stvar debate. Ne loteva se ga na korenit način, kot ga predlaga nek novopečen magister logistike ali nečesa takega. Namesto tega počasi dobivamo parcialne rešitve, izboljšave so minimalne (ampak nedvomno so). Kdo ima tu prav in kdo ne lahko debatiramo v nedogled. Vsekakor sem skeptičen v nezmotljivost novopečenega magistra logistike, ki javno prizna, da ne ve kje vozi avtobus številka 22 in predlaga rešitev, ki vključuje traso, po kateri že sedaj vozi avtobus številka 22.

Looooooka je izjavil:

V bistvu ma zupan trenutno druge probleme.
Obljube, ki jih je dal mescanom recimo.
Obnova cest ne samo v centru ampak v drugih delih, kjer zadeve razpadajo.


Kje recimo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

noraguta ::

Namesto tega počasi dobivamo parcialne rešitve, izboljšave so minimalne (ampak nedvomno so).

Od leta 2015 se kaže negativen trend rabe lpp. Pozitiven je bil edino 2013 in 2014. Tako da težko govorimo o kakih izboljšavah.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Samuel ::

noraguta je izjavil:

Svinski pastir iz saraoncev pušča za sabo dolgove.


Ljubljana odplača vse kredite v desetih mesecih, v kolikor se ne bi investiralo nič novega. Tako da ne trapaj.
Vse te bedarije, ki jih pišete, so kontraproduktivne. Sploh pa prozorne. Škoda energije. Nikogar ne boš prepričal s tem.
If you notice this notice, you will notice that this notice is
noticably not worth noticing.

noraguta ::

Samuel je izjavil:

noraguta je izjavil:

Svinski pastir iz saraoncev pušča za sabo dolgove.


Ljubljana odplača vse kredite v desetih mesecih, v kolikor se ne bi investiralo nič novega. Tako da ne trapaj.
Vse te bedarije, ki jih pišete, so kontraproduktivne. Sploh pa prozorne. Škoda energije. Nikogar ne boš prepričal s tem.

Kako že, še za stadion niste poravnali pol miljardne luknje. Operiranje z kreativnim računovidstvom je izgleda lokalna specialiteta..
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Invictus ::

Tudi v Cerkljah ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

noraguta ::

Tist naš travnik v Velesovem je odplačan. Obisk tekem pa podoben.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

korenje3 ::

noraguta je izjavil:

Samuel je izjavil:

noraguta je izjavil:

Svinski pastir iz saraoncev pušča za sabo dolgove.


Ljubljana odplača vse kredite v desetih mesecih, v kolikor se ne bi investiralo nič novega. Tako da ne trapaj.
Vse te bedarije, ki jih pišete, so kontraproduktivne. Sploh pa prozorne. Škoda energije. Nikogar ne boš prepričal s tem.

Kako že, še za stadion niste poravnali pol miljardne luknje. Operiranje z kreativnim računovidstvom je izgleda lokalna specialiteta..


triljardne luknje...
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

noraguta ::

https://www.dnevnik.si/1042761180
Prodali so pa tisti center za katerega je župan najlepšega mesta na svetu rekel, da bo laufalo ker on se pa kao na trgovino spozna za drobiž.
Zanikrnim ljubljančanom potem plačujejo stadion zavrča, spodnje kungote,...

Česarkoli se loti vse zašušmari.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: noraguta ()

Samuel ::

noraguta je izjavil:


Kako že, še za stadion niste poravnali pol miljardne luknje. Operiranje z kreativnim računovidstvom je izgleda lokalna specialiteta..


Pol miljarde je 500 milijonov. Kaj enega hudiča ti kadiš, vosu?
A misliš, da lahko stadion stane pol miljarde? Kera budala si ti, da take bedarije pišeš. Folk leta 2018 ni več neumen. Gre preverit takšne bedarije in potem seveda voli proti tej tvoji zarukanosti.

Ravno obraten efekt povzročaš s tem. Ampak, jasno. Si pač zabit.
If you notice this notice, you will notice that this notice is
noticably not worth noticing.

Cervantes ::

V Cerkljah tudi miljardo prihranijo na račun županove PR službe. Ker za to poskrbi kar župnik.

korenje3 ::

noraguta je izjavil:

https://www.dnevnik.si/1042761180
Prodali so pa tisti center za katerega je župan najlepšega mesta na svetu rekel, da bo laufalo ker on se pa kao na trgovino spozna za drobiž.
Zanikrnim ljubljančanom potem plačujejo stadion zavrča, spodnje kungote,...

Česarkoli se loti vse zašušmari.

http://ljubljanski.projekti.si/center-s...

Stanje projekta
Za nogometni stadion, ki je po oceni UEFA med tremi najboljšimi stadioni v Evropi v svoji kategoriji, za večnamensko športno dvorano in za parkirna mesta smo avgusta 2010 pridobili poskusno uporabno dovoljenje, končno uporabno dovoljenje pa maja 2011.

MOL je za izvedena in potrjena dela (za izgradnjo večnamenske športne dvorane in nogometnega stadiona, 804 parkirnih mest, okoliške infrastrukture (Božičeva in Štajerska cesta), dela parka ter sanacijo opuščene gramozne jame) plačala 114 mio evrov brez DDV. Izključno zaradi projekta Stožice je MOL v proračun prejela 111 mio EUR brez DDV, in sicer:

z uspešnim mednarodnim javnim razpisom smo od zasebnega partnerja GREP-a dobili 81 mio EUR za pravico graditi trgovski center;
skladno s pogodbo o opremljanju komunalne infrastrukture in plačilom komunalnega prispevka je zasebni partner MOL izvedel in plačal 19 mio EUR;
v proračun MOL smo prejeli 9 mio evropskih sredstev in sredstev MŠŠ; sredstva MŠŠ v višini 2 mio evrov smo morali vrniti, vendar menimo, da smo do njih upravičeni in zato tožimo;
2 milijona evrov znašajo namenska sredstva Darsa za izgradnjo vpadnice (ki jih je MOL prejel vrnjene na podlagi pogodbe med DARS in MOL iz leta 1996 za sofinanciranje izgradnje avtocestnega obroča s pripadajočimi aneksi).
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Nesta ::

Kakorkoli. Zaradi podkupovanja in moči Zokija sem izgubil službo. Projekt za katerega so me zaposlili in je bil že podpisan je potem po par pritožbah in moči dobil konzorcij ki ga podpira Zoki in in država. Vem da boste rekli da spet TROLAM. Pa niti ni važno. Uglavnem se umikam od te debate in upam da boste v miru vsi živeli dalje. Jaz upam da bom že nekako. Sicer me verjetno sedaj čaka selitev in razprodaja imetja. Kaj dosti mi ni več ostalo.
Sedaj ko je dokoncno jasno da je konec zame, upam da nisem komu zagrenil življenja. Za to se opravicujem in vas prosim odpuščanja. Karkoli se bo z menoj zgodilo nočem da bi kdo imel slabo vest. K sreči ne veste kaj dosti o meni. Se enkrat oprostite za vse jokanje in tudi tole jamranje. Trenutno rabim nekaj da pozabim na to kar me čaka... Upam da bo vse OK. Srecno

korenje3 ::

HAHAHAHA. ok zdej vemo zakaj ta nesta skos piše čez jankoviča. bi pa rad videl ta podpis. za vsako prekinitev pogodbe se plača penal. razlog za tvojo izgubo službe je pa verjetno tvoja nesposobnost bolj kot karkoli drugega. mogoče pa še bolj nesposobnost komercialistov.

sicer pa končno mir.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

pecorin ::

Sicer se na internetu nikoli ne ve, ampak je ta izpoved najverjetneje damage control za naročnika nesposobnega agitatorja.

Smrekar1 ::

noraguta je izjavil:

Od leta 2015 se kaže negativen trend rabe lpp. Pozitiven je bil edino 2013 in 2014. Tako da težko govorimo o kakih izboljšavah.


Ja, zaradi povečane uporabe koles. Ko bi vsaj občina naredila kaj takega..



Realno je tako, da se bo LPP še vedno spreminjal po koščkih, ne glede na to kdo bo župan in da je to smotrn način spreminjanja stvari kot so javni prevoz. Korenita šok reforma bi povzročila prometni kolaps za vsaj nekaj dni (ker je folk glup) in potem bi morda kaj izboljšala, morda tudi ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

Cervantes ::

Pa ne pozabiti.
The Tube se razvija 100+ let in požrl je ogromno denarja.
Pričakovati, da bo zdaj kar en župan prišel na dan z genialno idejo in finančno konstrukcijo, je iluzorno.
Kot že rečeno, lahko naroča (bolj ali manj) drage študije, is all.

noraguta ::

Lj ima cca 87% osebnega transferja z avtomobili. Primerljiva mesta pa v najbolših primerih okrog 85%. Brez radikalnih rešitev kakega premika ne bo. In v desetih letih se stvari niso premaknile v pravo smer. Dejstvo je da se v desetih letih ne da prebekslat vsega se da pa marsikaj postorit. Pa se ni. Niti v navezi z državo. Ko bo kriza pa itak ne moreš odpret takih projektov.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

noraguta ::

Smrekar1 je izjavil:

noraguta je izjavil:

Tekoč je. Nasploh ves promet.


Ja, res. Sem pogledal, imaš točno tri avtobusne odhode dnevno, še te samo v dneh šolskega pouka, v Ljubljano. Ne dvomim, da gredo vse zasluge za to županu, ki tako modro razporeja avtobuse.

Z letališča točno vsako uro.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

thramos ::

Smrekar1 je izjavil:

Korenita šok reforma bi povzročila prometni kolaps za vsaj nekaj dni (ker je folk glup) in potem bi morda kaj izboljšala, morda tudi ne.


Cervantes je izjavil:

Pričakovati, da bo zdaj kar en župan prišel na dan z genialno idejo in finančno konstrukcijo, je iluzorno.
Kot že rečeno, lahko naroča (bolj ali manj) drage študije, is all.


Skratka najboljši župan je tisti, ki ne naredi nič? A ni tako, da Zoran dela?

Pričakovan nabor opravičil standardnih borcev za trenutnega župana. Morda pa avtomobile na cesto pošilja opozicija?

Smrekar1 je izjavil:

Ja, zaradi povečane uporabe koles. Ko bi vsaj občina naredila kaj takega..


Skratka na kolesa je spravila LPPjevce? Kvaliteta življenja v mestu se je res bistveno izboljšala. :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: thramos ()

Smrekar1 ::

thramos je izjavil:


Skratka najboljši župan je tisti, ki ne naredi nič? A ni tako, da Zoran dela?


Ne, najboljši župan je tisti, ki naredi največ koristi za najmanj škode. Ali je to ZJ ali ne se ne bom opredelil, ampak ZJ večinoma dela več koristi kot škode - tudi pri javnem potniškem prometu. Glavni minus pri njem je korupcija in ne nesposobnost, ki je zaznamovala vsaj prejšnje tri župane.

Skratka na kolesa je spravila LPPjevce? Kvaliteta življenja v mestu se je res bistveno izboljšala. :))


Ja. Problem je v tem, da je precej velik delež ljudi nepripravljenih na uporabo javnega prevoza. Na občini je, da jih privabi čim več. Bicikelj je ljudi spravila iz avtobusov na kolesa, zato je število potnikov v mestnem prometu upadlo. Res je, to ni ravno uspeh za spomenik ampak tudi neuspeh ni.
Na področju LPP so še največje koristi pri širitvi mreže na okoliške kraje in P+R. Oboje so v zadnjih letih širili, izboljšave so majhne, ampak so prisotne in bilanca je tu pozitivna. Relativno lahko je delati študije kako bi lahko sistem izboljšali, v praksi so stvari hitro drugačne. Občini tu zamerim edino to, da ne zbira več podatkov na katerih linijah se ljudje vozijo, ker bi šele na osnovi tega lahko izvedli bistvene izboljšave. Tu je res en velik minus na račun ZJ.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

Invictus ::

noraguta je izjavil:

Smrekar1 je izjavil:

noraguta je izjavil:

Tekoč je. Nasploh ves promet.


Ja, res. Sem pogledal, imaš točno tri avtobusne odhode dnevno, še te samo v dneh šolskega pouka, v Ljubljano. Ne dvomim, da gredo vse zasluge za to županu, ki tako modro razporeja avtobuse.

Z letališča točno vsako uro.

In kolikokrat si koristil to povezavo?

Če imaš avto, si v LJ v 15 minutah, z busom traja 2 uri.

Pač problem razpršenosti naselij v Sloveniji.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

noraguta ::

Sem parkrat. Do črnuč si z avtobusom v 35 minutah. Z avtom nisi 10 minut hitreje. Od črnuč do letališke(btc carina) pa z javnim transportom traja eno uro ob špicah pa raje dlje. Z avtom si pa v 20min.

Problem koles je več. Prvi je magična 7ka. V kolikor je cilj dlje od 7km ljudje večinoma ne bodo uporabljali bicikla. Ravno tako kot ne nesejo smeti v koš če je oddaljen več kot 7m.
Drugo je ne najbolj ustrezna klima.
Tretje je da lj še vedno nima kolesarskih koridorjev kjer je steza umaknjena iz prometnice.
Takisto traparijo so naredili sedaj pri letališču ko je kolesarska skupaj s tremi krožišči.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: noraguta ()

jype ::

noraguta je izjavil:

parkrat
Mhm. V 40 letih dvakrat.

noraguta ::

jype je izjavil:

noraguta je izjavil:

parkrat
Mhm. V 40 letih dvakrat.

Mal večkrat že. Ampak je prvelika potrata časa z ulorabo lpp. Niti avtobus ni več yočen ko pride do ljubljane. Na žalost.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Invictus ::

noraguta je izjavil:

Sem parkrat. Do črnuč si z avtobusom v 35 minutah. Z avtom nisi 10 minut hitreje. Od črnuč do letališke(btc carina) pa z javnim transportom traja eno uro ob špicah pa raje dlje. Z avtom si pa v 20min.

Problem koles je več. Prvi je magična 7ka. V kolikor je cilj dlje od 7km ljudje večinoma ne bodo uporabljali bicikla. Ravno tako kot ne nesejo smeti v koš če je oddaljen več kot 7m.
Drugo je ne najbolj ustrezna klima.
Tretje je da lj še vedno nima kolesarskih koridorjev kjer je steza umaknjena iz prometnice.
Takisto traparijo so naredili sedaj pri letališču ko je kolesarska skupaj s tremi krožišči.

Ta krožni debilizem okoli letališča je neprecenljiv...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

noraguta ::

V osnovi se strinjam. Bomo videli kako zadeva namerava sploh funkcionirat.
Kolesarko bi pa komot prestavl na kolovoze.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: noraguta ()

korenje3 ::

noraguta je izjavil:

Lj ima cca 87% osebnega transferja z avtomobili. Primerljiva mesta pa v najbolših primerih okrog 85%. Brez radikalnih rešitev kakega premika ne bo. In v desetih letih se stvari niso premaknile v pravo smer. Dejstvo je da se v desetih letih ne da prebekslat vsega se da pa marsikaj postorit. Pa se ni. Niti v navezi z državo. Ko bo kriza pa itak ne moreš odpret takih projektov.


ne vem o kakšnem "transferju" ti to...
sam ljubljančani se ne vozijo v vasi na delo.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

thramos ::

noraguta je izjavil:

Lj ima cca 87% osebnega transferja z avtomobili. Primerljiva mesta pa v najbolših primerih okrog 85%.


Heh, pa ja. Koliko ima recimo bližnji Gradec?

Smrekar1 ::

thramos je izjavil:


Heh, pa ja. Koliko ima recimo bližnji Gradec?


Gradec ni zgrajen na strateški ožini kot Ljubljana. Zemljevid Ljubljane imaš zgoraj, Golovec, Grajski hrib, Tivolski in Šišenski hrib in naprej Polhograjsko hribovje so omejitve, ki jih Gradec nima.


Precej enostanejši problem kot ga imamo v Ljubljani.

Koliko dnevnih migrantov dobi Gradec in kakšna je bila dinamika preteklih let? To je naslednja stvar, ki jo moraš vprašati. V Ljubljani je številka okoli 120 tisoč in je v preteklem desetletju močno narasla. Je bilo v Gradcu tudi tako? Če ne imaš tu že drugo točko zakaj je Gradec slaba primerjava.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

noraguta ::

korenje3 je izjavil:

noraguta je izjavil:

Lj ima cca 87% osebnega transferja z avtomobili. Primerljiva mesta pa v najbolših primerih okrog 85%. Brez radikalnih rešitev kakega premika ne bo. In v desetih letih se stvari niso premaknile v pravo smer. Dejstvo je da se v desetih letih ne da prebekslat vsega se da pa marsikaj postorit. Pa se ni. Niti v navezi z državo. Ko bo kriza pa itak ne moreš odpret takih projektov.


ne vem o kakšnem "transferju" ti to...
sam ljubljančani se ne vozijo v vasi na delo.

Seveda se. Cel kup se jih vozi v našo občino ker jim dajemo boljši kruh kot pa ga lahko dobijo pri vas.

Povprečne mesečne plače po občinah, Slovenija, letno
OBČINE KAZALNIK 2016
Cerklje na Gorenjskem Povprečna mesečna bruto plača 2297,44
Ljubljana Povprečna mesečna bruto plača 1828,60
Novo mesto Povprečna mesečna bruto plača 1783,10
Ruše Povprečna mesečna bruto plača 1742,60
Komenda Povprečna mesečna
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: noraguta ()

Invictus ::

noraguta je izjavil:


Seveda se. Cel kup se jih vozi v našo občino ker jim dajemo boljši kruh kot pa ga lahko dobijo pri vas.

Povprečne mesečne plače po občinah, Slovenija, letno
OBČINE KAZALNIK 2016
Cerklje na Gorenjskem Povprečna mesečna bruto plača 2297,44
Ljubljana Povprečna mesečna bruto plača 1828,60
Novo mesto Povprečna mesečna bruto plača 1783,10
Ruše Povprečna mesečna bruto plača 1742,60

To je zaradi tega, ker so pri vas Ljubljančani kupili bajte in se tja preselili.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

noraguta ::

Nope. Od se jemlje iz občine v kateri se ustvari. To bi lahko vedel. Sicer se jih je pa nekaj res priselilo. Ampak ta trend je konstanten.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

thramos ::

Smrekar1 je izjavil:

Precej enostanejši problem kot ga imamo v Ljubljani.


Mhm. Za vse sta kriva dva hriba, le MOL in LPP ne. Pa vse naredijo, kar je v njihovi moči - olajšajo vstop na buse tako, da ga omogočijo na vseh treh vratih recimo. :))

Sploh ne dvomim, da boš za vsako mesto, ki ima boljše rešen javni promet našel izgovor.

noraguta ::

thramos je izjavil:

Smrekar1 je izjavil:

Precej enostanejši problem kot ga imamo v Ljubljani.


Mhm. Za vse sta kriva dva hriba, le MOL in LPP ne. Pa vse naredijo, kar je v njihovi moči - olajšajo vstop na buse tako, da ga omogočijo na vseh treh vratih recimo. :))

Sploh ne dvomim, da boš za vsako mesto, ki ima boljše rešen javni promet našel izgovor.

Koželj krivi samsungove baterije. On bi pasove zožal pa baterijske avtobuse naštimal. Ampak se baje samsungove baterije preveč vnemajo.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Smrekar1 ::

thramos je izjavil:


Mhm. Za vse sta kriva dva hriba, le MOL in LPP ne. Pa vse naredijo, kar je v njihovi moči - olajšajo vstop na buse tako, da ga omogočijo na vseh treh vratih recimo. :))


Tega nisem trdil. MOL bi lahko naredila precej izboljšav, nekatere predlagane spremembe to pač niso. Konkretno vstop pri vozniku ima to prednost, da je zaradi tega izstop precej lažji in hitrejši, česar očitno strokovnjaki ne cenijo. Zanimivo.

Sploh ne dvomim, da boš za vsako mesto, ki ima boljše rešen javni promet našel izgovor.


To nikakor ni moj namen, ampak mesto ki stoji na ravnici ravnici s stališča prometne ureditve pač težko primerjaš z mestom, katerega načrt definirajo hribi, ki jih mesto objema. Vprašanje dodatno zakomplicirajo dnevni migranti, število katerih je v Ljubljani v preteklih letih raslo dosti močneje kot v Gradcu.

Mimogrede, najcenejša 1-urna vozovnica za javni prevoz v Gradcu je 2,3 EUR, v Ljubljani je 90-minutna 1,2 EUR. Že res, da so plače tam višje, ampak nafta (plin, elektrika) tudi ne stanejo 2x več kot pri nas in tudi voznega parka ne dobimo 50% ceneje. Tudi plače niso 2x višje, če smo že pri tem. Je blizu tega, ampak na povprečen mesečni dohodek je tam vozovnica ~20% dražja kot v Ljubljani.

Gledati moraš celo sliko. Če ima neko mesto, ki je prometno dosti enostavnejše od Ljubljane, kjer je število dnevnih migrantov stabilno, ima na voljo več denarja in dražji javni promet omenjen javni promet tudi bolje urejen to težko preleviš v kritiko mesta Ljubljane. Tudi London in New York imata bolje urejen javni promet, pa to ne pomeni, da imajo oni sposobne župane in mi ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

Smrekar1 ::

noraguta je izjavil:


Koželj krivi samsungove baterije. On bi pasove zožal pa baterijske avtobuse naštimal. Ampak se baje samsungove baterije preveč vnemajo.


Meh, to je taka parcialna rešitev, ki malo izboljša zrak v mestu in zmanjša hrup. Koristno bi bilo, ne da ne, ampak niti ne načenja drugih problemov avtobusov kot so to gume (velik vir onesnaženja z delci) in druga vozila, ki avtobusu otežujejo do onemogočajo normalno obratovanje.

Mestna železnica bi mestu lahko močno koristila, ekspresne proge v navezi s SŽ še skoraj bolj, vse ostalo so bolj kot ne majhni popravki stanja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

harvey ::

Nov parkirni režim v LJ je od včeraj sprejet - parkirnina od 7.00 - 19.00 ob sobotah pa do 15.00 ure. Recimo Tivoli pa ob koncertih seveda do 22.00 ure.:D
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------

noraguta ::

Smrekar1 je izjavil:

noraguta je izjavil:


Koželj krivi samsungove baterije. On bi pasove zožal pa baterijske avtobuse naštimal. Ampak se baje samsungove baterije preveč vnemajo.


Meh, to je taka parcialna rešitev, ki malo izboljša zrak v mestu in zmanjša hrup. Koristno bi bilo, ne da ne, ampak niti ne načenja drugih problemov avtobusov kot so to gume (velik vir onesnaženja z delci) in druga vozila, ki avtobusu otežujejo do onemogočajo normalno obratovanje.

Mestna železnica bi mestu lahko močno koristila, ekspresne proge v navezi s SŽ še skoraj bolj, vse ostalo so bolj kot ne majhni popravki stanja.

Ampak do tega ne bo prišlo. Same baterije prinesejo ravno toliko problemov, kot jih rešijo. Na koncu pa ni kaj dosti ceneje kot potegnit drate nad cesto.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Smrekar1 ::

noraguta je izjavil:


Ampak do tega ne bo prišlo. Same baterije prinesejo ravno toliko problemov, kot jih rešijo. Na koncu pa ni kaj dosti ceneje kot potegnit drate nad cesto.


Morda, ampak tisti kabli tudi iznakazijo mesto, baterije ga ne.

noraguta ::

Smrekar1 je izjavil:

noraguta je izjavil:


Ampak do tega ne bo prišlo. Same baterije prinesejo ravno toliko problemov, kot jih rešijo. Na koncu pa ni kaj dosti ceneje kot potegnit drate nad cesto.


Morda, ampak tisti kabli tudi iznakazijo mesto, baterije ga ne.

Roko na srce vpadnice niso nek estetski presežek. Niti na Dunaju in Zürichu se jih ne branijo.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Smrekar1 ::

noraguta je izjavil:


Roko na srce vpadnice niso nek estetski presežek. Niti na Dunaju in Zürichu se jih ne branijo.


Kdo pa govori o mestnih vpadnicah?

noraguta ::

Smrekar1 je izjavil:

noraguta je izjavil:


Roko na srce vpadnice niso nek estetski presežek. Niti na Dunaju in Zürichu se jih ne branijo.


Kdo pa govori o mestnih vpadnicah?


Ne vidim problema ob reklamah in razsvetljavi.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Smrekar1 ::

noraguta je izjavil:


Ne vidim problema ob reklamah in razsvetljavi.


Vidiš, zato nisi primeren za nič drugega, kot za spletnega nabijača. Veliko sreče v življenju.

noraguta ::

Jaz pa tebi v zastojih.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
««
33 / 103
»»