Forum » Kaj kupiti » Garancija - Nemčija
Garancija - Nemčija
CyberPunk ::
Če je treba napravo poslati nazaj nemškemu trgovcu v okviru garancije (za popravilo oz. menjavo), ali nosi stroške pošiljanja tja kupec ali se povrnejo?
MaliJanez ::
odvisno od trgovine. Do zdaj sem vedno nazaj poslal in prejel na stroške trgovca(mindfactory)
mat xxl ::
Odvisno, če si ti kupil v Nemčiji ali naročil preko neta iz Nemčije potem samo in izključno ti in to v obe smeri.
Leprechaun ::
Nekateri prodajalci, kot npr. Amazon povrnejo postnino v obe smeri.
*************************************************************
LeQuack ::
Kaj ima trgovec z garancijo? Če je zastopnik znamke v Sloveniji nesi tja na popravilo, garancija bi načeloma morala biti EU wide. Če pa ni v Sloveniji zastopnika pa vprašaš proizvajalca kam poslati. Proizvajalca, ne prodajalca ali trgovca.
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()
mancini ::
Le Q
da si preberi zakone in boš videl kaj ima trgovec z garancijo. Kupec ima izbiro komu nese oz pošlje izdelek, torej ali na servis ALI v trgovino
da si preberi zakone in boš videl kaj ima trgovec z garancijo. Kupec ima izbiro komu nese oz pošlje izdelek, torej ali na servis ALI v trgovino
LeQuack ::
Le Q
da si preberi zakone in boš videl kaj ima trgovec z garancijo. Kupec ima izbiro komu nese oz pošlje izdelek, torej ali na servis ALI v trgovino
Katere zakone, Slovenske, Nemške ali EU?
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()
CyberPunk ::
Kaj ima trgovec z garancijo? Če je zastopnik znamke v Sloveniji nesi tja na popravilo, garancija bi načeloma morala biti EU wide. Če pa ni v Sloveniji zastopnika pa vprašaš proizvajalca kam poslati. Proizvajalca, ne prodajalca ali trgovca.
Torej, po nekaj dneh od prejema so se pričeli pojavljati mrtvi piksli na zaslonu. Tega nisem videl že več kot 10 let (lucky me?). Anyway, torej po tvojem lahko nesem to k našemu zastopniku in bo on uredil brezplačno zamenjavo za novega? Če je to tako, potem še boljše, ker bom imel manj dela (res se mi ne da s pošto in iskanjem ustrezne embalaže in zaščite ukvarjati).
Nikonja ::
Drži, sam delam pri eni večji mednarodni firmi in naše izdelke kupljene kjerkoli v EU smo obvezni servisirat v Sloveniji, tudi ne glede na to ali se ta model izdelek sploh prodaja v SLO.
Kontaktiraj proizvajalca in ti bodo oni javili kam naj pošlješ, sej bo itak enako trgovec naredil.
Kontaktiraj proizvajalca in ti bodo oni javili kam naj pošlješ, sej bo itak enako trgovec naredil.
</head> ::
Pri mrtvih pikslih je precej detajlov pomembnih.
Koliko jih je, kje so, a jih je več na kupu, kakšne barve so.
Pri določenih prodajalcih ne boš dobil menjave za dva mrtva pixla. Dobro si preberi garancijo najprej.
Koliko jih je, kje so, a jih je več na kupu, kakšne barve so.
Pri določenih prodajalcih ne boš dobil menjave za dva mrtva pixla. Dobro si preberi garancijo najprej.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Izkušnje s senetic.siOddelek: Kaj kupiti | 16114 (3606) | Dafer |
» | Prenosljivost garancije (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 15033 (12969) | solatko |
» | Zakaj so (slovenski) proizvajalci neumni? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 15222 (12859) | BigWhale |
» | Nočejo reklamirat diska - ponudili so mi dobropis (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 12829 (8937) | amigo_no1 |
» | Trdi disk hitachi garancijaOddelek: Strojna oprema | 1384 (1164) | MitkoVIP |