Forum » Loža » Reklamacija v elektronski obliki?
Reklamacija v elektronski obliki?

Malcolm_Y ::
Eno podjetje trdi, da moram reklamacijo poslati v fizični, papirni obliki in ne po e-pošti.
Ali obstaja kak zakon, ki določa pogoje sprejemanja reklamacij?
Ali obstaja kak zakon, ki določa pogoje sprejemanja reklamacij?

RejZoR ::
Običajno samo iz vidika sledljivosti. Je težko usklajevat en dokument, ki pride po e-mailu s fizičnim paketom, ki pride kasneje. Razen če imajo tko urejeno infrastrukturo in dobiš ob posredovanju e-reklamacije referenčno številko, ki jo potem navedeš pri izdelku, ki ga reklamiraš. Ampak še vedno moraš tisto nekam fizično navest. Je lepše in lažje za vse, če pride skupaj z izdelkom še dokument zakaj se gre. Manjša verjetnost, da se kaj pomeša.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Malcolm_Y ::
Aja, pozabil povedati, da gre za storitev - recimo, nekdo ti slabo prepleska bajto. Fotografiraš napake in mu pošlješ mail s fotkami.
A lahko vztraja, da mu moraš poslati klasično pismo? Konec koncev je elektronsko gradivo po ZEPEP in ZVDAGa izenačeno s papirnim.
Potem si lahko spomni, da sprejema samo reklamacije, ki jih dostavi enonogi plešasti pritlikavec po imenu Lojze.
A lahko vztraja, da mu moraš poslati klasično pismo? Konec koncev je elektronsko gradivo po ZEPEP in ZVDAGa izenačeno s papirnim.
Potem si lahko spomni, da sprejema samo reklamacije, ki jih dostavi enonogi plešasti pritlikavec po imenu Lojze.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Malcolm_Y ()

RejZoR ::
Aja, v takem primeru pa ja. Kaj boš šel zdej slike razvijat, da jih priložiš? Neumnost.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Invictus ::
Če bi ška zadeva na sodišče, bo tako ali tako potrebno papirno zadevo sproducirat.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x

Mare2 ::
Aja, pozabil povedati, da gre za storitev - recimo, nekdo ti slabo prepleska bajto. Fotografiraš napake in mu pošlješ mail s fotkami.
Če bo morda prišlo prav: Pokličeš tistega pleskarja, pride s čopičem in takoj popravi, kar je narobe. Običajno gre to hitro. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Malcolm_Y ::
Ne gre za pleskarja, to sem dal samo primer. V takem primeru ne bi pošiljal reklamacije. :)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Garancijsko popravilo - 45dni (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13542 (10619) | smacker |
» | Elektronski računi 01.01.2015 (strani: 1 2 )Oddelek: Programska oprema | 20474 (12979) | prtenjam |
» | Na kaj "paziti" pri nakupu telefona preko Bolhe?Oddelek: Loža | 14715 (12876) | poweroff |
» | Kako ustaviti goljufanje Tušmobila? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 39043 (28489) | St235 |
» | Bi rajši profi slike ali vam zadošča DM, Hofer...Oddelek: Loža | 11276 (9679) | jype |