» »

Banka N26

Banka N26

Temo vidijo: vsi
««
123 / 190
»»

predi ::

Disclaimer: The interpretation of Community Law provided in this note is without prejudice to any future findings by the Court of Justice of the European Union, which is the only European Institution competent to issue binding interpretations of the EU law. This explanatory note does not represent the views of the Commission, but the Commission services, and is not, in any way, binding.

_Sajmon_ ::

Ravnokar sem dvignil 30 EUR in ni bilo provizije. Razen če jo naknadno dodajo...

Perza ::

Nlb bankomat? Pred provizijo te opozorijo, ni naknadnega zaracunavanja...Drugace sem par dni nazaj dvigoval na bankomatih gorenjske banke, tudi nic.

krucymucy ::

Bil na NLB bankomatu ravnokar. Nic ni vprasalo za provizijo. V appu tudi kaze samo dvig.

_Sajmon_ ::

Perza je izjavil:

Nlb bankomat? Pred provizijo te opozorijo, ni naknadnega zaracunavanja...Drugace sem par dni nazaj dvigoval na bankomatih gorenjske banke, tudi nic.


Ja, NLBjev je bil. Očitno to nekje deluje, drugje pa (še?) ne...

šernk ::

ne...imaš slovensko N26 zato ti to šteje kot domačo banko.

provizija je namenjena lupljenju turistov...
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Dober dan ::

Zdajle si bom nakazal iz Abanke na N26. Kako vpišem pri prejemniku?
Dodam iban
Ime in priimek, nato nasov, kaj pa državo? Mojo matično ali državo računa?

modelno1 ::

Vpišeš svoje podatke, ker nakazuješ sebi, ne računu.
Respect the bacteria! They are the only culture some people have.

BigWhale ::

Zadnjic sem porabil skoraj 15 minut, da sem izvedel transakcijo. Transakcija je ostala stuck v pending, potem sem moral unpairat telefon, pobrisat applikacijo, ugasnit telefon, pocakat pet minut, prizgat telefon in spet opravit postopek pairinga in se enkrat potrditi transakcijo.

To je spet narobe izveden disruptive business model. :>

sandmat ::

ouch! :D

jaz ga zaradi takih izkušenj še vedno uporabljam le za kosila (izmenjava razlik in podobno) :D

buttcrack ::

BigWhale je izjavil:

Zadnjic sem porabil skoraj 15 minut, da sem izvedel transakcijo. Transakcija je ostala stuck v pending, potem sem moral unpairat telefon, pobrisat applikacijo, ugasnit telefon, pocakat pet minut, prizgat telefon in spet opravit postopek pairinga in se enkrat potrditi transakcijo.

To je spet narobe izveden disruptive business model. :>

Jaz takih težav nimam. Sploh sem se pa že zdavnaj naučila, da repair ne reši ničesar :)

harvey ::

S tole zadnjo verzijo N26 aplikacije in prenovljeno spletno je samo en cirkus, da so ti pred tabo "skrili" bodoča nakazila. Na telefonu jih potrdiš, potem pa kar "izginejo" na čisto drug nepredviden konec, kot je bilo običajno ko si jih imel na prvi strani. V spletni banki pa imaš z pod stanjem na desni strani napisano Show..., da pisano gledaš8-O
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------

Carjou ::

Zdravo, je potrebno kartico kam prijaviti da jo imaš?

Lp, Simon

anketar ::

ja, FURS-u

miko22 ::

anketar je izjavil:

ja, FURS-u


Neumnost!
Račun(IBAN) je potrebno prijaviti, ne kartice.

miko22 ::

poweroff ::

Ja, pa govora je tudi o tem, da je treba prijaviti obresti.
sudo poweroff

pijavka ::

Kot piše v članku:
Fursu težko ubežite, lahko pa se s samoprijavo izognete globi

Kaj točno je mišljeno s samoprijavo?
Glede na FURSOVA navodila, je treba izpolniti nekaj obrazcev.
Samoprijava je davčni institut, ki zavezance za davek spodbuja, da morebitne pozneje ugotovljene nepravilnosti v obračunih davka (v nadaljevanju: obračun) sporočijo Finančni upravi RS. Zavezanec v tem primeru ni odgovoren za prekršek, mora pa izpolniti svojo realno davčno obveznost, kar pomeni, da bo ta povečana za obrestno mero v višini 3 % letno.

Ali je mišljena "samoprijava" na način, opisan spodaj (da samo vneseš račune v tujini v portalu):
https://denar.svetidej.com/money-inform...

dev ::

All we have to decide is what to do with the time that is given to us.

111111111111 ::

Edini problem je da sem dobil ljubezensko pošto od CSD in jim moram poslati stanje na računu 31.12.2019, da mi zračunajo otroške dodatke. Sem mislil, da stanje dobijo avtomatsko pa očitno temu ni tako.

estons ::

111111111111 je izjavil:

Edini problem je da sem dobil ljubezensko pošto od CSD in jim moram poslati stanje na računu 31.12.2019, da mi zračunajo otroške dodatke. Sem mislil, da stanje dobijo avtomatsko pa očitno temu ni tako.


Iz tujine ne. Z domačih računov ja.

Miha 333 ::

Koliko ste največ dvignili na bankomatu? Lahko dvignem npr. 3k €?

111111111111 ::

2800€ potem pa je bankomatu zmanjkalo denarja. Hotel sem pa 4000€ sem šel na naslednjega in dvignil še 1200€

Miha 333 ::

Aha se pravi bi šlo.

111111111111 ::

Da. Samo v aplikaciji si moraš nastavit limit.

Zgodovina sprememb…

perci ::

Mora tut bankomat podpirat, ampak načeloma gre. Jaz sem največ dvignil 2k.

predi ::

Včeraj mi je Android app po opravljenem plačilu preklopil na neko čudno dark temo, kjer ne moreš videti napisanega teksta (črno na črno). Pomaga restart appa.

BigWhale ::

harvey je izjavil:

S tole zadnjo verzijo N26 aplikacije in prenovljeno spletno je samo en cirkus, da so ti pred tabo "skrili" bodoča nakazila. Na telefonu jih potrdiš, potem pa kar "izginejo" na čisto drug nepredviden konec, kot je bilo običajno ko si jih imel na prvi strani. V spletni banki pa imaš z pod stanjem na desni strani napisano Show..., da pisano gledaš8-O


To so v resnici tolk neumno zdaj nardil. Plus, k si enkrat med recurring payments, jih mors zapret, ce hoces dodat nov recurring payment.

miko22 ::

rejven ::

Predvidevam, da ni kakega obvoza do n26you opcije iz slo, rabil bi namreč shared space opcijo z drugim accountom. Je kaka druga spletna opcija, ki ima tole podobno urejeno.(revolut nisem videl, monese?)?

kokica2000 ::

@miko22 Se strinjam, da je 5M uspeh, ampak potem je tole uspeh x 2 :D: https://twitter.com/ChadWestTweets/stat...

Ratata ::

SLO trgovsko podjetje mi mora vrniti preveč plačan znesek, ki ga je pobralo iz mojega N26 računa s trajnikom.
Vztrajam, da naj znesek vrnejo na isti N26 račun iz katerega so si postregli. In pravijo, da ne morejo.
Kako naj jih prepričam?

kloko ::

Ratata je izjavil:

Kako naj jih prepričam?

S prijavo na Tržni inšpektorat.

L.p., Kloko

Potica09 ::

V n26 aplikaciji klikni na transakcijo, ter nižje spodaj klikni na "initiate refund". Ko dobiš vrnjeno jim nakažeš pravi znesek. Deluje v primeru, da še ni minilo 8 tednov od transakcije.

delfinus ::

harvey je izjavil:

S tole zadnjo verzijo N26 aplikacije in prenovljeno spletno je samo en cirkus, da so ti pred tabo "skrili" bodoča nakazila. Na telefonu jih potrdiš, potem pa kar "izginejo" na čisto drug nepredviden konec, kot je bilo običajno ko si jih imel na prvi strani. V spletni banki pa imaš z pod stanjem na desni strani napisano Show..., da pisano gledaš8-O


Kje so skrita bodoca placila. Js jih ne najdem niti pod mobilno aplikacijo, niti pod spletno aplikacijo. Noro.
lp, d.

buttcrack ::

nimam trenutno nobene zadeve nasštimane, drugače pa so bila pod standing orders čisto na vrhu.

flameir ::

Kolega je zamenjal telefon. Baje se je unpairu v prejsnjem in se takrat tud v novem prijavu tko, da je na starem mogu potrdit prijavo. Stari telefon je prodal na bolhi.
No zdej se ne more prijavit, N26 app naj bi mu poslal SMS, ki pa ga ne dobi. Je že imel kdo podobno izkušnjo in da morda lahko kakšen nasvet?
Hvala.

111111111111 ::

Že nekaj časa ne pošiljajo sms-ov. Nimam pa težav s prijavo.

estons ::

Ravno dva dni nazaj sem šel skozi postopek. Če na novem telefonu inštaliraš N26 app in se logiraš vanj, moraš na starem potrditi login. In potem delaš normalno na novem telefonu. Lahko, da je to naredil tvoj kolega. Namreč, če greš na novem telefonu skozi pairanje, uporabi tvojo telefonsko številko za pairanje in ti po uspešnem pairanju z novim telefonom un-paira star telefon. Torej, možno da je naredil samo prvi korak (prijavo) in ni naredil "tapravega" pairanja.

XLapsus ::

111111111111 je izjavil:

Že nekaj časa ne pošiljajo sms-ov. Nimam pa težav s prijavo.

Ne bo drzalo, ravno vceraj pairal telefon in sem prejel sms.

St235 ::

Pri čemer vsi pozabljate, da je SMS poslan na telefonsko številko in ne na telefonski aparat. Tako, da je lahko kolega menjal 100 telefonov, bo SMS prišel na tistega v katerem je SIM kartica.

flameir ::

St235 je izjavil:

Pri čemer vsi pozabljate, da je SMS poslan na telefonsko številko in ne na telefonski aparat. Tako, da je lahko kolega menjal 100 telefonov, bo SMS prišel na tistega v katerem je SIM kartica.


Stari, to sva pa čist pozabla. Zdej je ugotovil, da je sim pozabil vzet iz starega telefona. Bo šel jutri po novo in bomo potem videli.

krucymucy ::

Jaz na novo uparjam telefon z N26 aplikacijo vcasih tudi veckrat mesecno, pa sem prejsnji teden se normalno dobil SMS.
Niti ne dam "unpair" preden namestim nov rom, pac pa kasneje uparim na novo.
Nikoli enega problema.

GupeM ::

flameir je izjavil:

St235 je izjavil:

Pri čemer vsi pozabljate, da je SMS poslan na telefonsko številko in ne na telefonski aparat. Tako, da je lahko kolega menjal 100 telefonov, bo SMS prišel na tistega v katerem je SIM kartica.


Stari, to sva pa čist pozabla. Zdej je ugotovil, da je sim pozabil vzet iz starega telefona. Bo šel jutri po novo in bomo potem videli.

A je telefonsko številko tudi zamenjal? Drugače bi moralo delovati kljub novi SIM kartici.

šernk ::

Tud jst nikoli problemov, pa sem skoraj vsake 14 dni menjal rom in pogosto pozabil unpair naredit.

sem pa imel 1x težavo ker mi koda ni prijela. Pol se moraš javit na njihov support in čakat na njihov pairing klic. 2x so pozvonili in prekinili, preden sem uspel prijeti mobitel v roko, ki je bil zraven mene. Potem pa celoten postopek it jovo na novo. No pol sem še enkrat flashal rom in je delalo normalno vse mi spet.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

mirkuma ::

Jaz sem naredil unpair, pred namestitvijo Androida10 in po ponovni namestitvi aplikacije nisem prejel SMS. Potrebno je bilo iti preko klica in potrjevanja (dvig na ATM, osebna, št kartice, mail). Delalo en dan, sedaj pa na telefonu, ko hočem v aplikacijo zahteva da potrdim pairing na parjenem telefonu (ampak telefon je enak, ta ki vstopa v aplikacijo), tako da moram iti ponovno čez potrjevanje s klici, nič mi ne morejo pomagati.
Imam pa tega počasi dosti in sem na srečo lahko na bankomatu danes uspešno izvedel vsaj dvig (pobral dol skoraj vse), tako da se ne sekiram preveč ali bo novi paring uspel ali ne...

Tako da nisem ziher da nimajo težav pri N26 (prej je delalo ok preko SMS), je pa res da sem sedaj na T-2, ki pa itak pravi da pri njih ni problema. Zanimivo pa da SMS od Paypala, Amazona in Google prispejo normlano.

Treba je/bo preit na OTP (Autentifikator aplikacije) namesto SMSe.
...all those moments will be lost in time, like tears in the rain...

Vaseer ::

delfinus je izjavil:

harvey je izjavil:

S tole zadnjo verzijo N26 aplikacije in prenovljeno spletno je samo en cirkus, da so ti pred tabo "skrili" bodoča nakazila. Na telefonu jih potrdiš, potem pa kar "izginejo" na čisto drug nepredviden konec, kot je bilo običajno ko si jih imel na prvi strani. V spletni banki pa imaš z pod stanjem na desni strani napisano Show..., da pisano gledaš8-O


Kje so skrita bodoca placila. Js jih ne najdem niti pod mobilno aplikacijo, niti pod spletno aplikacijo. Noro.
lp, d.

Klik na ikono "seznam" (desni zgornji kot med lupo in možicom) in iz menija izbereš "Recurring payments". Čudno poimenovanje, ampak tukaj se skrivajo čakajoča plačila/standing orders.

bmahnic ::

Pozdravljeni!
Ali morda kdo ve, če je možno promocijsko kodo ob odprtju novega računa vnesti naknadno? Sam sem jo namreč pozabil vnesti med registracijo (sem preskočil ta korak - se posipam s pepelom). Trenutno sem na koraku, ko bom moral preko video-klica potrditi svojo identiteto.

Hvala za odgovor.

upier ::

Oj!
Mal gledam pa je thread že precej dolg: a je tu gor kak post kjer je korak za korakom razloženo kako plačaš UPN položnice (zdravstveno zavarovanje, telefon) v appu?
Oziroma, ali samo temu (glede na to da omenjate SEPA pri položnicah):
https://support.n26.com/en-eu/fixing-an...
sledim?

Hvala!

uhuhu ::

Ja, samo slediš navodilom na povezavi. V "message" vpišeš sklic (referenco), če ga imaš.

upier je izjavil:

Oj!
Mal gledam pa je thread že precej dolg: a je tu gor kak post kjer je korak za korakom razloženo kako plačaš UPN položnice (zdravstveno zavarovanje, telefon) v appu?
Oziroma, ali samo temu (glede na to da omenjate SEPA pri položnicah):
https://support.n26.com/en-eu/fixing-an...
sledim?

Hvala!
««
123 / 190
»»