» »

Banka N26

Banka N26

Temo vidijo: vsi
««
98 / 189
»»

Mare2 ::

perci je izjavil:

Če je razlog samo v tem, da v 14 dneh nisem reagiral na en email


Ni razlog, da nisi reagiral. Nisi jim dostavil zahtevanih dokumentov. Dvomim, da ne razumeš. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Nesta ::

Mare2 je izjavil:

Nesta je izjavil:

Kdo uporablja Curve kartico? Je safe kot Revolut in N26? :)

Hvala


Nesta, jaz imam tole, ja. Odlična varianta. V aplikacijo vneseš vse kartice (jaz sem vnesel tudi N26), določiš pa lahko kadarkoli, s katere kartice bo izvedeno plačilo. Curve kartica - klikni za podrobnosti Skoraj vse je brezplačno.

Deluje brezhibno. :) V resnici s sabo ne nosim drugih kartic kot Curve. :)


Super hvala ti. Mogoce ves kako dobis refund za dodano kartico? Namreč ko sem vnesel Revolut kartico mi je 3* po 1 funt vzel.
Ko sem vnesel N26 pa je enkrat odstelo potem sem pa vnesel kodo in sem dobil vrnjeno.

Hvala :)

dimko_rk ::

perci je izjavil:

Dejstvo je, da sem potem še trikrat urgiral na N26, da naj mi povedo razlog odpovedi. Če imaš ti prav, zakaj potem tako skrivajo razlog odpovedi, da tudi po treh urgencah in grožnji s prijavo nemškemu informacijskemu pooblaščencu še vedno niso razkrili razloga? Če je razlog samo v tem, da v 14 dneh nisem reagiral na en email, potem bi lahko to preprosto napisali, se ti ne zdi?
Moje razmisljanje, pa ne trdim, da imam zagotovo prav:
1. Razloga niso povedali, ker ga ne povedo nikomur.
2. Ce bi razlog sporocili, bi se o tem pisalo po forumih. Razlogi zapiranja bi bili od manj do bolj banalnih. Ljudje, ki dejansko hocejo mesetariti z racunom, bi tako priblizno vnaprej vedeli na kaj paziti in cemu se izogibati, da jim racuna ne zaprejo.
3. Ce bi razlog sporocili po tretji prosnji, bi se tudi o tem pisalo po forumih. To bi bil nek znak, da se razlog zapiranja vendarle lahko izve, ce si le dovolj vztrajen pri supportu; morda vprasas se tretjic ali petic ali sedmic (krat tisoce uporanikov, ki bi to poceli; krat cena ur njihovega supporta).
4. Kako resna bi izpadla banka, ki racun zapre zaradi spregledanega e-maila ipd? Ne najbolj. Z njihovega stalisca je verjetno vseeno bolje reci: smo resna banka; imetnike in transakcije redno spremljamo in preverjamo; ob sumih krsitev racun zapremo. Zapiranje tvojege racuna je nekako padlo v obdobje, ko N26 je imel tezave z nemskim regulatorjem (od napacnih identitet uporabnikov dalje). Zato verjetno so sli v dodatne kontrole; verjetno pri delu uporabnikov tudi povsem nakljucno. Kar se sicer lahko sklepa je, da se pri bolj banalnih zadevah uporabi dvomesecno obdobje, kot se je zgodilo tebi. Ce bi bilo nekaj resno narobe, bi racun bil zaprt po 14-tih dneh ali takoj. Gledano z invidualnega stalisca nekoga, ki ga zapiranje doleti, pa zagotov velja, da pricakujes razlago z njihove strani. Vendar dajanje podrobnejsih razlag, ceprav banalnih, verjetno ni v njihovem interesu in jih posledicno preprosto ne dajejo. Nikomur.

https://support.n26.com/en-eu/fixing-an...
We can close your account in 3 ways (with 2 months notice, 14 days notice, or immediately). These cancellations are final: our Customer Support can’t provide any information about the background of individual cancellations nor can they reverse the decision.

          ::

DA je njihov support katastrofalno slab pa itak že vrabci čivkajo.

BigWhale ::

Mare2 je izjavil:

Pred tem si dobil še en e-mail za dostavo dodatnih dokumentov. A ni tako? In oni zagotovo niso zatevali sliko vrtnic (roža). Saj si sam o tem pisal na slo-tech-u, a ne?

Citiram Perci-ja: No, med prejetimi N26 mejli sem sedaj odkril mejl iz 15. maja, ko so mi napisali, da jim pošljem "proof of residence" in "proof of salary amount". Enako kolega. Seveda tega mejla sploh prebral nisem in poseldično tudi nisem jeb... 5 posto. Morda je to odziv na ta moj neodziv.


In na podlagi tega lahko ugotavljamo, samo da je to _mogoce_ razlog za ukinitev racuna. Vedeti pa ne moremo, ker pac ne povedo razloga zaradi cesa je prislo do tega. Takole cez noc malokatera banka zapira racune.

Mare2 je izjavil:

Vsi na forumu vemo, zakaj mu bodo ukinili račun, edino on ne ve. Dobro zna blefirat".


Ne ne vemo, se pa eni tle obnasajo, kot da vedo. V resnici pa nimajo pojma. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

MrStein ::

          je izjavil:


Obvestilo lahko enako učinkovito ignoriraš, ne glede na to, kako je bilo posredovano. Sam sem se na koncu odločil, da računa na N26 ne odprem. Malo zaradi tega, ker se mi zaradi tistih nekaj EUR na leto ne da prenašati vseh trajnikov, malo pa zaradi odnosa banke, kot je v tem primeru in ker je internet poln zapisov o njihovem katastrofalnem supportu. Pri trenutni banki mi je potekla veljavnost osebnega dokumenta, na kar so me obvestili, ampak ker sem len kakor perci in sem zadevo ignoriral. So pa kljub temu tako stanje tolerirali pol leta, dokler nisem blagovolil dostaviti veljavne osebne izkaznice.

Zakaj banka rabi tvojo osebno izkaznico? Katera banka?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

          ::

Banka je bila SKB, nekaj let nazaj. Osebni dokument sem predložil ob odprtju računa, ob poteku osebne so me obvestili, da potrebujejo novega, veljavnega. Kaj s tem počnejo pa ne vem.

poweroff ::

perci je izjavil:

Skratka, prosim, da prenehaš s širjenjem laži, ker še do danes ne vemo, kaj je razlog za odpoved pogodbenega razmerja.

Vemo.

Gre za shitty banko z zanič supportom, ki meče ven kliente, ki jih ne more dovolj izkoriščat (služit na njih). >:D
sudo poweroff

          ::

poweroff je izjavil:

Gre za shitty banko z zanič supportom, ki meče ven kliente, ki jih ne more dovolj izkoriščat (služit na njih). >:D


Pozabil si omeniti prodajo podatkov o finančnem obnašanju svojih klientov.

matobeli ::

A to je res kaj na tem ali samo trači? nekak sem falil to afero zgleda.
Kakšen link na zalogi?

          ::

Če se tvoje vprašanje nanaša na moj zapis o prodaji podatkov, potem ti odgovarjam, da gre zgolj za mojo domnevo na podlagi izkušenj s podobnimi brezplačnimi storitvami, kjer se je vedno izkazalo, da je na koncu produkt uporabnik. There ain't no such thing as a free lunch!

Mare2 ::

Nesta je izjavil:

Namreč ko sem vnesel Revolut kartico mi je 3* po 1 funt vzel.
Ko sem vnesel N26 pa je enkrat odstelo potem sem pa vnesel kodo in sem dobil vrnjeno.

Hvala :)


Praviloma se to v kratkem poravna. Spremljaj. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Nesta ::

Mare2 je izjavil:

Nesta je izjavil:

Namreč ko sem vnesel Revolut kartico mi je 3* po 1 funt vzel.
Ko sem vnesel N26 pa je enkrat odstelo potem sem pa vnesel kodo in sem dobil vrnjeno.

Hvala :)


Praviloma se to v kratkem poravna. Spremljaj. :)


Hvala sem pisala na support in so ze vrnili :)

XLapse ::

          je izjavil:

Banka je bila SKB, nekaj let nazaj. Osebni dokument sem predložil ob odprtju računa, ob poteku osebne so me obvestili, da potrebujejo novega, veljavnega. Kaj s tem počnejo pa ne vem.

isto na NKBM. Na Banki Intesi pa nič o temu. Banka Intesa je edina normalna banka.
alien technology

matobeli ::

N26 tudi ni zahtevala posodobitve dokumenta ;)

gregork ::

metalc je izjavil:


- Nakažeš na nek njihov skupni IBAN s podano referenco, počakaš kakšen dan ali dva, da ti nekdo to poknjiži.


Jaz dobim iz sparkasse v max nekaj urah.
Bistveno prej, kot ce iz sparkasse nakazem na n26.
Skoraj ne verjamem, da bi kdo to rocno knjizil.
Pa tudi iz n26 na mbills je prispelo v istem dnevu, kljub temu, da ni slovenskega sklica. :-)

kriko1 ::

@XLapse: ne drzi, na Intesi so me isto pozvali po novem dokumentu ob preteku. In ne bi hvalil dosti te banke.

MrStein ::

Meni je pred časom potekla osebna (in nove nisem naredil), pa nobena banka nič ni hotela. Takrat sem bil v procesu menjave banke in sem imel pri dveh račun. Potni list je tudi nekje vmes potekel, pa nisem nič rabil novega pošiljati.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

predi ::

European fintech startup N26 is now accepting customers in the U.S.

https://techcrunch.com/2019/07/11/n26-l...

SmeskoSnezak ::

N26 currently has 3.5 million customers in Europe and has raised more than $500 million in total so far. There are now a thousand people working for N26 in Berlin, 60 employees in New York, 80 people in Barcelona and a small team of five to 10 people starting soon in Vienna.

Torej, priblizno tisoc ljudi podpira vec milijonov po Evropi. Ni cudno, da je podpora na "podnu", kot omenjate.
@ Pusti soncu v srce... @

Roman Vobed ::

N26 je v bistvu outsourcana banka, imajo minimum od minimuma za dovoljenje.
Prav tako kot bo upwork postal svetovni zavod za zaposlovanje in sploh ne bos rabil met firme registrirane ampak ti bojo kar oni posiljali zasluzke na outsourcano banko (revolut, n26, ...).

krucymucy ::

SmeskoSnezak je izjavil:


Torej, priblizno tisoc ljudi podpira vec milijonov po Evropi. Ni cudno, da je podpora na "podnu", kot omenjate.

Mislim da v to ni zajeta podpora, ker je outsourcana.
Mislim, ne trdim.

SmeskoSnezak ::

Roman Vobed je izjavil:

N26 je v bistvu outsourcana banka, imajo minimum od minimuma za dovoljenje.
Prav tako kot bo upwork postal svetovni zavod za zaposlovanje in sploh ne bos rabil met firme registrirane ampak ti bojo kar oni posiljali zasluzke na outsourcano banko (revolut, n26, ...).

Dokazi za taksno trditev? Clanki, linki?
@ Pusti soncu v srce... @

BuDi79 ::

krucymucy je izjavil:

SmeskoSnezak je izjavil:


Torej, priblizno tisoc ljudi podpira vec milijonov po Evropi. Ni cudno, da je podpora na "podnu", kot omenjate.

Mislim da v to ni zajeta podpora, ker je outsourcana.
Mislim, ne trdim.
Ko butneš ven nekaj brez vsakršnih informacij, kar tako.
Podpora pri N26 ni outsourcana (outsourcano imajo pa res vse slovenske banke razen dveh), N26 pa je imel pred nedavnim razpis za podporo celo v Sloveniji, mislim da tretnutno izobražujejo ljudi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BuDi79 ()

matobeli ::

Registracijo so imeli outsourcano, ne mešat

Master_Yoda ::

Iz kaksnega razloga lahko banka zahteva proof of salary amount, se posebaj ce place ne prejemas na njihov racun ?
Dovie'andi se tovya sagain.

buttcrack ::

ker rabijo vedeti od kod izvor denarja oz. po domače povedano, ker pač lahko ali pa ti zaprejo račun.

na ferratumu so isto od mene zahtevali plačilke pa sem se neki bunil, ko so mi obrazložili, da pokaži ali briši, sem se pač vdal :)

Mare2 ::

Master_Yoda je izjavil:

Iz kaksnega razloga lahko banka zahteva proof of salary amount, se posebaj ce place ne prejemas na njihov racun ?



https://eur-lex.europa.eu/legal-content...

https://eur-lex.europa.eu/legal-content...
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Roman Vobed ::

SmeskoSnezak je izjavil:

Roman Vobed je izjavil:

N26 je v bistvu outsourcana banka, imajo minimum od minimuma za dovoljenje.
Prav tako kot bo upwork postal svetovni zavod za zaposlovanje in sploh ne bos rabil met firme registrirane ampak ti bojo kar oni posiljali zasluzke na outsourcano banko (revolut, n26, ...).

Dokazi za taksno trditev? Clanki, linki?

Saj vidis kako poslujejo, slabse kot ryanair, kapacitete prodajajo (zmogljivost strank, ki jim lahko ustrezejo / st. vseh strank) preko svojih zmoznosti in se sirijo kot golobi v mestu.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: PgSurfer ()

dev ::

Izkusnja danes: Poslali so mi mail, da so mi zaracunali overdraft obresti (sicer mali znesek). Odprem chat aplikacijo, povem da mora biti napaka, ker nikoli nisem sel v overdraft. Agentka mi sporoci, da bo pregledala moj racun, kmalu zatem pa, da res ni nasla overdrafta in da mi bo znesek vrnila nazaj na racun (znesek je bil na racunu nazaj takoj).

Customer support v tem primeru zelo odziven, nisem cakal prakticno nic in takoj dobil clovesko pomoc.

V info, ce so se komu zaracunali neupravicen overdraft fee. Lp
All we have to decide is what to do with the time that is given to us.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dev ()

McHusch ::

dev je izjavil:

Izkusnja danes: Poslali so mi mail, da so mi zaracunali overdraft obresti (sicer mali znesek). Odprem chat aplikacijo, povem da mora biti napaka, ker nikoli nisem sel v overdraft. Agentka mi sporoci, da bo pregledala moj racun, kmalu zatem pa, da res ni nasla overdrafta in da mi bo znesek vrnila nazaj na racun (znesek je bil na racunu nazaj takoj).

Customer support v tem primeru zelo odziven, nisem cakal prakticno nic in takoj dobil clovesko pomoc.

V info, ce so se komu zaracunali neupravicen overdraft fee. Lp


Jaz sem imel enako izkušnjo. Že pred meseci so mi zaračunali overdraft fee, na supportu povedali, da je napaka in bodo vrnili. Še vedno niso, za 0,01 evra pa se mi ni dalo prerekati. Je pa čuden občutek, da je banka malo neresna.

Roman Vobed ::

McHusch je izjavil:

dev je izjavil:

Izkusnja danes: Poslali so mi mail, da so mi zaracunali overdraft obresti (sicer mali znesek). Odprem chat aplikacijo, povem da mora biti napaka, ker nikoli nisem sel v overdraft. Agentka mi sporoci, da bo pregledala moj racun, kmalu zatem pa, da res ni nasla overdrafta in da mi bo znesek vrnila nazaj na racun (znesek je bil na racunu nazaj takoj).

Customer support v tem primeru zelo odziven, nisem cakal prakticno nic in takoj dobil clovesko pomoc.

V info, ce so se komu zaracunali neupravicen overdraft fee. Lp


Jaz sem imel enako izkušnjo. Že pred meseci so mi zaračunali overdraft fee, na supportu povedali, da je napaka in bodo vrnili. Še vedno niso, za 0,01 evra pa se mi ni dalo prerekati. Je pa čuden občutek, da je banka malo neresna.

Kot receno, nemci so trceni v glavo kar se teh stvari tice. V obratni smeri bi ti tezili kot utrgani. Se spomnim, ko sem zarpl commerzbank racun, sem se "zmenil" in posebej poudarjal, da naj odtegnejo z racuna kolikor rabijo za postopek za zaprtje racuna, oni ok ok, pol mi pa upalijo poloznico na slovenski naslov za neki 8.94eur za stroske - jebes nemce.

predi ::

Challenger bank N26 has unveiled a new premium plan called N26 You. This plan replaces N26 Black with the same benefits and a few tweaks.

https://techcrunch.com/2019/07/16/n26-a...

Whatever..

BigWhale ::

McHusch je izjavil:

Jaz sem imel enako izkušnjo. Že pred meseci so mi zaračunali overdraft fee, na supportu povedali, da je napaka in bodo vrnili. Še vedno niso, za 0,01 evra pa se mi ni dalo prerekati. Je pa čuden občutek, da je banka malo neresna.


Moja izkusnja s flesh&blood banko: trgali so mi nek denar, ki ga ne bi smeli. Po 14 dnevih prerekanja so konco ugotovili, da so se res zmotili. Potem so mi denar vrnili, ko sem preveril, sem videl da je manjkalo nekaj drobiza. Na to sem jih opozoril in odgovor referentke je bil: "joj gospod, saj to pa ni toliko denarja."

darkolord ::

Ja, sej res ni ...

user427615 ::

darkolord je izjavil:

Ja, sej res ni ...

Skušaj opravičit tatvino v trgovini na tak način.

poweroff ::

Res ni veliko denarja, ampak zakaj opravičevat kapitalistične prasce, ko kradejo? A banka bi ti pa odpustila tak znesek?

Točno na takih zneskih banke živijo.
sudo poweroff

BlaY0 ::

McHusch je izjavil:


Je pa čuden občutek, da je banka malo neresna.

Uff, jaz sem imel pri NLB vedno čuden občutek...

Roman Vobed je izjavil:


Kot receno, nemci so trceni v glavo kar se teh stvari tice. V obratni smeri bi ti tezili kot utrgani. Se spomnim, ko sem zarpl commerzbank racun, sem se "zmenil" in posebej poudarjal, da naj odtegnejo z racuna kolikor rabijo za postopek za zaprtje racuna, oni ok ok, pol mi pa upalijo poloznico na slovenski naslov za neki 8.94eur za stroske - jebes nemce.

Itak, v Nemčiji boš plačal za vsako pi2darijo. Še stanje v vrsti ti znajo zaračunat. Ampak N26 je vse kar ostale nemške banke niso.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

BlaY0 ::

BigWhale je izjavil:

Na to sem jih opozoril in odgovor referentke je bil: "joj gospod, saj to pa ni toliko denarja."

Na takšne in podobne cvetke jaz vedno odgovorim: "Jaz nisem gospod, zato mi prosim vrnite moj denar. Hvala."

Saul Goodman ::

          je izjavil:

poweroff je izjavil:

Gre za shitty banko z zanič supportom, ki meče ven kliente, ki jih ne more dovolj izkoriščat (služit na njih). >:D


Pozabil si omeniti prodajo podatkov o finančnem obnašanju svojih klientov.


Pozabil si omenit, da to delajo vse banke. :-)

Mare2 ::

Saul Goodman je izjavil:

          je izjavil:

poweroff je izjavil:

Gre za shitty banko z zanič supportom, ki meče ven kliente, ki jih ne more dovolj izkoriščat (služit na njih). >:D


Pozabil si omeniti prodajo podatkov o finančnem obnašanju svojih klientov.


Pozabil si omenit, da to delajo vse banke. :-)


Treba je nekako zaslužit. Včasih so banke zaslužile tudi na račun velike inflacije oz. na račun obresti. Sedaj pa bolj drobiž, zgolj od stroška odobritve kreditov, dvigov s kartico na bankomatu, plačil s kartico, provizije naloga in podobno.

Pa še to na koncu morajo nek kredit odpisat zaradi nezmožnosti plačila kreditojemalca in so na pozitivni nuli. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

darkolord ::

user427615 je izjavil:

darkolord je izjavil:

Ja, sej res ni ...

Skušaj opravičit tatvino v trgovini na tak način.
Saj ni opravičilo, samo opazka :)

perci ::

Včasih so banke zaslužile tudi na račun velike inflacije oz. na račun obresti.
Banke so služile na račun inflacije? Kako že?

BlaY0 ::

...v stari Jugi si vzel kredit in na koncu ti je mogla banka denar še vračati :D

Ales ::

Mare2 je izjavil:

Treba je nekako zaslužit. Včasih so banke zaslužile tudi na račun velike inflacije oz. na račun obresti. Sedaj pa bolj drobiž, zgolj od stroška odobritve kreditov, dvigov s kartico na bankomatu, plačil s kartico, provizije naloga in podobno.
Uau, ti si zgleda ekspert za bančno poslovanje. Pa kar z inflacijo so služili??? :))

A ločiš vsaj med obrestno mero kredita in inflacijo..? Kaj pa kak EURIBOR, si kdaj slišal za to?

Pa še to na koncu morajo nek kredit odpisat zaradi nezmožnosti plačila kreditojemalca in so na pozitivni nuli. :)
Odpisi slabih kreditov so del vsakodnevnega poslovanja bank, od pamtiveka. Po tvojem jih banke ne pričakujejo?

Dag ::

Ravnokar dobil mail od N26:


Technology always works better when it’s up to date. That’s why we’re retiring a whole class of older versions of the N26 app. They had a good run, which is why we’ll have a goodbye cake party for them in a few weeks. Starting from September 14, 2019, we won’t support older versions.

While we get that ready, go ahead and update your app in the app store. Version 3.29 has the newest features and security enhancements. It’s best to always use the latest app version. It’s always the most secure.

The minimum requirements for Android:
Android 6.0. or above (you can find your Android version under Settings > About your device)

After September 14, 2019, you won’t be able to log into your N26 app with devices that don’t fulfil the minimum requirements. That means, you won’t be able to do a transfer, block or unblock your card via the mobile app or use the other N26 features available in the N26 app.


Goodbye and thanks for all the fish. Imam Galaxy 5 z Androidom 5.0, ki mi služi čisto v redu in ga ne mislim menjati, dokler ne crkne.

V tem času porabim še kar imam na računu in potem ga zaprem. Hvala lepa in nasvidenje.

BigWhale ::

perci je izjavil:

Včasih so banke zaslužile tudi na račun velike inflacije oz. na račun obresti.
Banke so služile na račun inflacije? Kako že?


:)))

Moram priznat, da se ze kar neki casa nisem tko glasno nasmejal ob forumu :)))

anketar ::

Dag je izjavil:

Ravnokar dobil mail od N26:


Technology always works better when it’s up to date. That’s why we’re retiring a whole class of older versions of the N26 app. They had a good run, which is why we’ll have a goodbye cake party for them in a few weeks. Starting from September 14, 2019, we won’t support older versions.

While we get that ready, go ahead and update your app in the app store. Version 3.29 has the newest features and security enhancements. It’s best to always use the latest app version. It’s always the most secure.

The minimum requirements for Android:
Android 6.0. or above (you can find your Android version under Settings > About your device)

After September 14, 2019, you won’t be able to log into your N26 app with devices that don’t fulfil the minimum requirements. That means, you won’t be able to do a transfer, block or unblock your card via the mobile app or use the other N26 features available in the N26 app.


Goodbye and thanks for all the fish. Imam Galaxy 5 z Androidom 5.0, ki mi služi čisto v redu in ga ne mislim menjati, dokler ne crkne.

V tem času porabim še kar imam na računu in potem ga zaprem. Hvala lepa in nasvidenje.


sej veš, da dobiš kitajca pod 80€ s pito pa si preskrbljen za par let

Kebo ::

Lahko daš gor LineageOS 16 pa si na 9.0

Dag ::

@anketar: Zakaj bi imel 2 telefona? Kitajc za 80€ je sigurno slabši od SGS 5. Poleg tega, zakaj bi zato, da bo banka prišparala na vzdrževanju več verzij aplikacij, jaz dajal 80€ za nov telefon, čeprav mi trenutni služi ok? Pol to ni lih banka brez stroškov.

@Kebo: Nimam ne veselja, ne volje se s tem ukvarjat. N26 račun mi je sekundarni, imam ga zgolj za backup na potovanjih in plačevanje na netu ... bom preživel brez njega oz. poiskal alternativo.

Tole v bistvu spet lepo pokaže odnos te banke do svojih komitentov, kot je bilo že večkrat na drugih primerih pokazano v tej temi. Če imajo z nekom preveč stroškov (v tem primeru se jim ne splača več vzdrževati verzij za starejše OS), mu lepo pokažejo sredinec.
««
98 / 189
»»