» »

Banka N26

Banka N26

Temo vidijo: vsi
««
44 / 191
»»

Mare2 ::

mm888mb je izjavil:


Če odpiram v prvi vrsti tam osebni račun, ga moram prijaviti FURSu? Če ja, kako?


Seveda. Daj prosim, preberi si navodilo za prijavo in uporabo N26 na spodnjem linku. Tam boš našel vse odgovore. :)

https://docs.google.com/document/d/1pfY...

mm888mb ::

Super, hvala!

Um, ok, tudi če pride do česa in je edina rešitev dokapitalizacija - se Nemčija lahko ODLOČI če bo določeno banko dokapitalizirala? Vprašanje kakšni bodo potem tam interesi, sploh če gre za banko z ogromno tujega (za njih) kapitala?

Mare2 ::

Dokapitalizacija je drugo. Npr. ko hoče država nekaj storiti banki (ji povečat likvidnost, rešiti pred stečajem, zagotoviti z zakonom določem kapital)
Ko gre za tvoj račun, dobiš izplačano jamstvo do 100.000 EUR.

Nesta ::

Se opravičujem ker sigurno je bilo že stokrat odgovorjeno ampak ali moram N26 prijavit na FURS? Revolut sem prijavil.

Hvala in res se vnaprej opravičujem če je kdo že 100* napisal odgovor par strani nazaj.

matobeli ::

Je bilo, 4 poste višje imaš na povezavi en dokument kjer najdeš vse potrebne informacije kam in kako prijavit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

Nesta ::

matobeli je izjavil:

Je bilo, 4 poste višje imaš na povezavi en dokument kjer najdeš vse potrebne informacije kam in kako prijavit.


Hvala.

Kako pa na N26 dam gor denar? Ne najdem top upa kot je pri Revolutu....
Hvala

matobeli ::

A je to tvoj prvi bančni račun?
Sej je isto kot v sloveniji, UPN. Obstaja pa tudi instant nakazovanje drugega uporabnika N26 (Money beam)

Revolut ni pravi bančni račun ima malo drugače vse skupaj, torej primerjava z N26 ni ravno na mestu.

valdo ::

Aplikacija mi "nagaja" pri odklpeanju s prstom?
Vsake toliko časa, je potrebno to obnoviti(mislim da 30 dni),
do sedaj je to lepo delovalo sedaj pa aplikacija(3.13.1) "pozabi" da imam odkljukano "smart login" in odklepanje s prstom.

Vaskič ko aplikacijo nanovo zaženem se moram prijaviti - tipkanje, ko grem pod nastavitve je ta opcija izklopljena???

Ima kdo podobne težave ? ali kak nasvet kaj je narobe?

Hvala!
Lp

BuDi79 ::

matobeli je izjavil:

Revolut ima malo drugače vse skupaj, torej primerjava z N26 ni ravno na mestu.
Kako da ni, vsakemu uporabniku je dodeljen svoj bančni račun. Kakšno je formalno ozadje uporabnika RES ne zanima.

PgSurfer ::

BuDi79 je izjavil:

matobeli je izjavil:

Revolut ima malo drugače vse skupaj, torej primerjava z N26 ni ravno na mestu.
Kako da ni, vsakemu uporabniku je dodeljen svoj bančni račun. Kakšno je formalno ozadje uporabnika RES ne zanima.

Mmmm, tole pa ne bo držalo. Redni uporabnik ne dobi IBAN računa, ga moraš posebej zahtevati.
Pa tudi ni pravi bančni račun (Revolut ni banka), čeprav navzven tako deluje.

predi ::

BuDi79 je izjavil:

matobeli je izjavil:

Revolut ima malo drugače vse skupaj, torej primerjava z N26 ni ravno na mestu.
Kako da ni, vsakemu uporabniku je dodeljen svoj bančni račun. Kakšno je formalno ozadje uporabnika RES ne zanima.
To se tako zdi zaradi wordinga ("topup"). Revolut je očitno predplačniška debetna kartica, N26 pa osebni bančni račun in nanj vezana debetna kartica. To dvoje seveda ni isto, čeprav je za končnega uporabnika v bistvu vseeno za katero kartico gre.

BuDi79 ::

predi je izjavil:

BuDi79 je izjavil:

matobeli je izjavil:

Revolut ima malo drugače vse skupaj, torej primerjava z N26 ni ravno na mestu.
Kako da ni, vsakemu uporabniku je dodeljen svoj bančni račun. Kakšno je formalno ozadje uporabnika RES ne zanima.
To dvoje seveda ni isto, čeprav je za končnega uporabnika v bistvu vseeno za katero kartico gre.
...čeprav je za novega uporabnika isto. Kot pišejo na forumu se za EURO uporabnike IBAN računi avtomatično dodelijo. Po tem živ bog ne opazi dejanske razlike v delovanju med N26 in Revolutom, lahko razlagaš ozadje kolikor hočeš in se delaš pametnega da poznaš razliko. V praksi je ni. Lahko ti nakažejo denar, lahko nakazuješ denar in plačuješ račune. Vsak IBAN checker javi da gre za Revolut ltd. in ne za XYZ banko iz Latvije oz. Lloyds.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BuDi79 ()

predi ::

BuDi79 je izjavil:

predi je izjavil:

BuDi79 je izjavil:

matobeli je izjavil:

Revolut ima malo drugače vse skupaj, torej primerjava z N26 ni ravno na mestu.
Kako da ni, vsakemu uporabniku je dodeljen svoj bančni račun. Kakšno je formalno ozadje uporabnika RES ne zanima.
To dvoje seveda ni isto, čeprav je za končnega uporabnika v bistvu vseeno za katero kartico gre.
...čeprav je za novega uporabnika isto. Kot pišejo na forumu se za EURO uporabnike IBAN računi avtomatično dodelijo. Po tem živ bog ne opazi dejanske razlike v delovanju med N26 in Revolutom, lahko razlagaš ozadje kolikor hočeš in se delaš pametnega da poznaš razliko. V praksi je ni. Lahko ti nakažejo denar, lahko nakazuješ denar in plačuješ račune. Vsak IBAN checker javi da gre za Revolut ltd. in ne za XYZ banko iz Latvije oz. Lloyds.
Praktična razlika, ki mi trenutno pade na pamet: v primeru blokade kartice, lahko pri običajnih bankah še vedno razpolagaš s svojimi sredstvi.

BladE_ ::

Pogledam app in spet(tretjič) vrnjen nakazan znesek... Prej je slo za nekih par EUR, zdaj pa dobim vrnjeno ~600EUR!? Kaj naj zdaj? Javim in povem ali naj bom tiho? Gre pa za Slovensko podjetje, Spletna prodaja... Mi kaj morejo, če ne javim? Malo mi je glupo amapk ni ravno majhen znesek...
Akcija - Reakcija

Mare2 ::

Lahko te bodo še 1 obremenili. V Vsakem primeru te obvestijo, če ne bodo imeli nakazila.

kalorijagr ::

https://zakonodaja.com/zakon/kz-1/208-c...

V primeru, da sredstev ne vrneš lahko proti tebi vložijo kazensko ovadbo.

Mare2 ::

kalorijagr je izjavil:

https://zakonodaja.com/zakon/kz-1/208-c...

V primeru, da sredstev ne vrneš lahko proti tebi vložijo kazensko ovadbo.

Katero stvar pa so mu zaupali? Tole ne bo tapravi člen.

Tudi pri spletnih prodajah, ni povsod potrebno plačati vnaprej. Lahko tudi, ko dobiš stvar, jo pač plačaš. Potrebno je vedeti podrobnosti. :)

Dzhimen ::

valdo je izjavil:

Aplikacija mi "nagaja" pri odklpeanju s prstom?
Vsake toliko časa, je potrebno to obnoviti(mislim da 30 dni),
do sedaj je to lepo delovalo sedaj pa aplikacija(3.13.1) "pozabi" da imam odkljukano "smart login" in odklepanje s prstom.

Vaskič ko aplikacijo nanovo zaženem se moram prijaviti - tipkanje, ko grem pod nastavitve je ta opcija izklopljena???

Ima kdo podobne težave ? ali kak nasvet kaj je narobe?

Hvala!


Jaz sem si prijavo s prstnim odtisom nastavil v petek in danes sem se moral z geslom prijaviti, ker prstni odtis ni delal. In pod nastavitvami je bila potem ta opcija izklopljena, kot pri tebi.
Zdaj sem se probal še parkrat prijavit in odjavit in prstni odtis dela, tako da mi ga je samo enkrat resetiralo in ne vsakič, kot očitno tebi...

Ne vem kaj je težava. Bom probal še kaj potestirat in poročam, če mi ga še kaj resetira... Pomoje je to kak bug. :|

gtu ::

PgSurfer je izjavil:

BuDi79 je izjavil:

matobeli je izjavil:

Revolut ima malo drugače vse skupaj, torej primerjava z N26 ni ravno na mestu.
Kako da ni, vsakemu uporabniku je dodeljen svoj bančni račun. Kakšno je formalno ozadje uporabnika RES ne zanima.

Mmmm, tole pa ne bo držalo. Redni uporabnik ne dobi IBAN računa, ga moraš posebej zahtevati.
Pa tudi ni pravi bančni račun (Revolut ni banka), čeprav navzven tako deluje.

Mislim, da to ne bo držalo. Tudi Revolut je že kar pravi bančni račun. Takega mnenja je tudi FURS, saj v svojih navodilih opozarja, da je Revolut posodobil svoje storitve in je potrebno ta račun prijaviti z obrazcem DR02:

FURS - finančni računi iz tujine, str. 3
Takih spletnih storitev zaenkrat ni potrebno
prijavljati, dokler "imajo vlogo elektronske denarnice". V primeru, da ponudniki te
spletne storitve nadgradijo tako, da računi prevzamejo funkcijo plačilnega računa s
personalizirano številko (npr. IBAN), na katerega se imetniku lahko nakazujejo prejemki
(npr. plača), je tak račun potrebno prijaviti.
(Opomba: Ponudnik Revolut računa je pred kratkim že nadgradil spletno aplikacijo, zato morajo
imetniki ta račun prijaviti.)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gtu ()

memnon ::

Če se prav spomnim, ti Revolut ne podeli IBAN-a avtomatično. Jaz sem hotel fursu prijavit Revolut račun preko referenčne številke (poleg IBAN-a seveda) in so me samo "debelo gledali". Dobil sem odgovor (ustni, preko telefona), da naj prijavim račune, kjer imam svoj IBAN. To je bilo po tem, ko je furs update-al svojo brošuro. Kolikor vem pri Revolutu avtomatično ne dobiš IBAN ... morda je sedaj že drugače.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: memnon ()

amacar ::

Ni drugače, to še vedno velja. Dokler ne aktiviraš nimaš lastnega IBANA in nimaš kaj za prijavit.

kalorijagr ::

Mare2 je izjavil:

kalorijagr je izjavil:

https://zakonodaja.com/zakon/kz-1/208-c...

V primeru, da sredstev ne vrneš lahko proti tebi vložijo kazensko ovadbo.

Katero stvar pa so mu zaupali? Tole ne bo tapravi člen.

Tudi pri spletnih prodajah, ni povsod potrebno plačati vnaprej. Lahko tudi, ko dobiš stvar, jo pač plačaš. Potrebno je vedeti podrobnosti. :)


Potrebno je znati prebrati celoten člen zakona.

"(5) Kdor si protipravno prilasti tujo premično stvar, ki jo je našel ali je do nje po naključju prišel, se kaznuje z denarno kaznijo ali zaporom do enega leta."

St235 ::

Bistveno je da ves da ti nekaj ne pripada in se delas francoza.

valdo ::

Dzhimen je izjavil:

Pomoje je to kak bug. :|

jap, včeraj popoldan več ni bilo problemov
Lp

BladE_ ::

St235 je izjavil:

Bistveno je da ves da ti nekaj ne pripada in se delas francoza.


Moj namen definitivno ni, da bi se delal francoza... V tej temi je več takšnih primerov in dvomim, da je kdorkoli javil zato prosim brez obsojanja.

Z moje strani je bilo vse korektno, plačilo so dobili... Je na moji strani, da raziskujem njihove racunovodske napake?

Poslal jim bom mail, da naj ponovno preverjo plačilo in transakcijo... Verjetno pa ne bom razlagal podrobnosti, gre za njihov denar, če gre za napako bodo že ugotovili.
Akcija - Reakcija

Mare2 ::

BladE_ je izjavil:


Z moje strani je bilo vse korektno, plačilo so dobili... Je na moji strani, da raziskujem njihove racunovodske napake?


Mogoče je bil njihov račun že poln. Hehe. :) Ali pa so ti poslali škrt robo (so že vnaprej vedeli). :)

kalorijagr ::

BladE_ je izjavil:

St235 je izjavil:

Bistveno je da ves da ti nekaj ne pripada in se delas francoza.


Moj namen definitivno ni, da bi se delal francoza... V tej temi je več takšnih primerov in dvomim, da je kdorkoli javil zato prosim brez obsojanja.

Z moje strani je bilo vse korektno, plačilo so dobili... Je na moji strani, da raziskujem njihove racunovodske napake?

Poslal jim bom mail, da naj ponovno preverjo plačilo in transakcijo... Verjetno pa ne bom razlagal podrobnosti, gre za njihov denar, če gre za napako bodo že ugotovili.


Predstavljaš si narobe, še enkrat si preberi člen, ki sem ti ga poslal. Vsakdor je dolžan vrniti stvari, ki jih pridobi po naključju in do njih ni upravičen. Se pravi, če najdeš 1000 evrov, če ti nekdo nakaže 400 evrov na trr, če najdeš 3 kg zlata na cesti, itd. Vedno moraš vrniti stvar lastniku, če ne veš kdo lastnik je pa moraš zadevo izročiti policiji. Vse drugo je kaznivo dejanje. To pa zna biti neprijetno, če potrebuješ čisto kartoteko za službo.

predi ::

@BladE_, da ne bi slučajno kaj sam nazaj nakazoval, saj ne moreš vedeti ali gre morda za prevaro. Obvesti N26 in naj se oni s tem ukvarjajo dalje.

kalorijagr ::

predi je izjavil:

@BladE_, da ne bi slučajno kaj sam nazaj nakazoval, saj ne moreš vedeti ali gre morda za prevaro. Obvesti N26 in naj se oni s tem ukvarjajo dalje.


Kako pa bo banka vedela, kaj je počelo podjetje? Lahko da ima podjetje napako v sistemu in avtomatsko stornira nekatera naročila. Kontaktirati mora podjetje, ki mu je storniralo transakcijo in ne banko, ker banka nima nič s tem.

Mare2 ::

Verjetno je odtipkal napačno številko računa ali napačen sklic. :)

gtu ::

memnon je izjavil:

Če se prav spomnim, ti Revolut ne podeli IBAN-a avtomatično. Jaz sem hotel fursu prijavit Revolut račun preko referenčne številke (poleg IBAN-a seveda) in so me samo "debelo gledali". Dobil sem odgovor (ustni, preko telefona), da naj prijavim račune, kjer imam svoj IBAN. To je bilo po tem, ko je furs update-al svojo brošuro. Kolikor vem pri Revolutu avtomatično ne dobiš IBAN ... morda je sedaj že drugače.

Jaz sem račun pri njih odprl 28.12.2017, in sem takoj dobil podatke z mojim personaliziranim IBAN-om. Ti si FURS-u verjetno ponujal IBAN in referenčno številko za Top-Up, pri čemer je bil IBAN njihov. Tega seveda ne moreš prijaviti. Mislim, da personalizirane IBAN-e podeljujejo avtomatsko od 17.7.2017. Takoj po tem datumu pa so na FURS-u tudi spremenili prej pripet dokument. Možno, da si odprl račun že pred tem.

buneech ::

Se mi zdi, da ni avtomatsko, ker vem za vsaj en account, narejen letos marca, ki nima omogočenega euro accounta, samo debit kartico.

Nesta ::

Torej bi lahko N26 banko zamenjal za primarno banko? Namesto SKB. Revolut bi imel pa sekundarno?

St235 ::

Lahko. V kolikor ne potrebuješ storitev kot so varčevanje, depoziti, krediti, kreditna z odloženim plačilom...

perci ::

buneech je izjavil:

Se mi zdi, da ni avtomatsko, ker vem za vsaj en account, narejen letos marca, ki nima omogočenega euro accounta, samo debit kartico.

Ni avtomatsko. Je treba en klik narediti, ampak pomojem folk avtomatsko vse poklika in ni niti pozoren na to kaj klika.

Redorange ::

Pozdravljeni,
je mogoče kdo(ki zna malo bolj ang) kaj kontaktiral banko in povprašal kaj in kako je s temi napačnimi "dvigi" iz kartice? Očitno je tega kar nekaj.

Sestra je sedaj gledala stanje in videla da je nekam nizko. Je šla gledat in opazila dvig iz bankomata za 400€ iz prejšnjega meseca in ni dobila nič nazaj povrnjeno oziroma stornirano.
Zdaj pa čaka že 15 minut na podporo.

Mare2 ::

Redorange je izjavil:

Je šla gledat in opazila dvig iz bankomata za 400€ iz prejšnjega meseca in ni dobila nič nazaj povrnjeno oziroma stornirano.
Zdaj pa čaka že 15 minut na podporo.


Kaj a to je kr nekdo drug dvignil? A to se pogosto dogaja?

Redorange ::

Ne vem berem po forumih tudi drugod da jim trgajo, pa vedno bolj nezadovoljni so uporabniki, sicer dobijo povrnjeno ampak vseeno. Kako mi lahko na moj račun odtrgajo če nisem dvignil.
Zdaj da so nekaj rešli. Bomo vidli kaj bo.

dev ::

1. Malo mi je čudno, da ni 400€ dviga opazila, sploh z notifikacijami, ki po mojih izkušnjah dobro delujejo. Takoj vidim, če se kaj zgodi na mojem računu.
2. Najverjetneje gre za zlorabo in bo zadevo prevzela podpora.
All we have to decide is what to do with the time that is given to us.

neooo ::

To pa ni smešno, če denar kar tako izgine iz računa.....

greatdrakon ::

dvige se da blokirat z enim klikom, a je težko kliknit v aplikaciji? men ni nič izginilo, pa uporabljam že nekaj časa, zelo sumim, da je to samo nabijanje konkurence...

Redorange ::

Ni opazila ker pač ne gleda vsak dan stanja, obvestil pa dobiva cel kup ker ma trgovino in ni toliko pozorna.

spice_man, vem da se da blokirat, ni pa to rešitev ane. Pa tud en klik ni. A bomo zdaj za vsak dvig zagnali app, se logirali, šli v nastavitve, odblokirali, opravili dvig in spet blokirali in zapirali app?
Tud meni se še ni nič zgodilo in imam dobre izkušnje.

Sej zdaj so rešli, me samo zanima, če je kdo kaj povprašal, kaj se dogaja da prihaja do tega

buttcrack ::

Največ časa ti v opisanem postopku vzame bankomar btw...

BuDi79 ::

Redorange je izjavil:

Sej zdaj so rešli, me samo zanima, če je kdo kaj povprašal, kaj se dogaja da prihaja do tega
Če bi se še komu zgodilo bi, pa se mu očitno ni.

Če se jim kaj podobnega zgodi ljudje navadno povprašajo.
Če se jim pa ne pa ne grejo spraševat kar tako malo za hec, ker so prebrali na forumu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BuDi79 ()

Mare2 ::

Redorange je izjavil:



Sej zdaj so rešli, me samo zanima


So ji kar vrnili denar?

buttcrack ::

Ja kva pa. Je rekla supportu, čuj fkrali so mi 400€... Support pa reče, mi scuzzi in nakaže nazaj.
Najbolj enostaven način prit do jahte

Mare2 ::

buttcrack je izjavil:

Ja kva pa. Je rekla supportu, čuj fkrali so mi 400€... Support pa reče, mi scuzzi in nakaže nazaj.
Najbolj enostaven način prit do jahte


Saj oni vidijo na "videu", kdo je dvignil.

šernk ::

ampak to se ne reši v enem dnevu LoL.

Prej bom verjel da je ona res dvignila 400eur potem ji je pa še 1x trgalo 400eur, to imajo potem avtomatizirano da ti vrnejo. Ampak tu banka ni nič kriva, bolj mastercard, ker se to dogaja vsem, ravno tako kot na dnevni ravni zavrne kartico.

nam se zdi to pogosto na N26 ker praktično, če se ptič nekomu poserje na kartico bo objavil tu na forumu, medtem ko imaš na miljone uporabnikov po vsem svetu, katerim niti na misel ne bo šlo to objavljat na forume. Na blagajnah pa imajo ustaljen postopek kako narediti v takem primeru, ker se jim dogaja na dnevni ravni.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

St235 ::

Mare2 je izjavil:

buttcrack je izjavil:

Ja kva pa. Je rekla supportu, čuj fkrali so mi 400€... Support pa reče, mi scuzzi in nakaže nazaj.
Najbolj enostaven način prit do jahte


Saj oni vidijo na "videu", kdo je dvignil.


o kakem videu ti to sanjaš?

TheHijacker ::

Za 11 dni gremo na Hrvaško. Kakšne so kaj provizije, če recimo v trgovini ali gostilni plačam za N26 kartico? Se splača na bankomatu dvigovat kune ali boljše, da menjam v menjalnicah/bankah?

Hvala za info.
http://www.google.si
««
44 / 191
»»