» »

Banka N26

Banka N26

Temo vidijo: vsi
««
31 / 191
»»

predi ::

Jaz vedno ubijem aplikacijo (swipe v recent listi) pa vseeno dobivam push notifikacije..

valdo ::

krucymucy je izjavil:


Ko zapiras aplikacijo kako jo zapres?

zapiram tako da grem ven iz app ,
internet povezava vedno vklopljena, signala pa res vedno ne preverjam,
ampak, ker so to vse mesta bi signal moral biti OK.
Sem tudi imel primere tako, kot so eni pred mano pisali, da v tujini včasih zavrne kartico, znesek za plačat 10-20€, denarja na računu zadosti...
drugič pa dela OK, v istih štacunah - blagajnah...tako da ni lahko ugotoviti kaj nagaja, vedno sem "na trnih" ker ne vem a bo šlo ali ne ...
Lp

Mare2 ::

valdo, pa vzameš še Revolut za rezervo. )

valdo ::

Mare2 je izjavil:

valdo, pa vzameš še Revolut za rezervo. )

ja sem velikokrat videl, da jo predlagajo - hvalijo,
verjetno bom potrebno res razmisliti v to smer
Lp

neooo ::

valdo je izjavil:

krucymucy je izjavil:


Ko zapiras aplikacijo kako jo zapres?

zapiram tako da grem ven iz app ,
internet povezava vedno vklopljena, signala pa res vedno ne preverjam,
ampak, ker so to vse mesta bi signal moral biti OK.
Sem tudi imel primere tako, kot so eni pred mano pisali, da v tujini včasih zavrne kartico, znesek za plačat 10-20€, denarja na računu zadosti...
drugič pa dela OK, v istih štacunah - blagajnah...tako da ni lahko ugotoviti kaj nagaja, vedno sem "na trnih" ker ne vem a bo šlo ali ne ...


zanimivo, meni deluje povsod ze 1 leto brez problema, v zda, po eu. :)

krucymucy ::

predi je izjavil:

Jaz vedno ubijem aplikacijo (swipe v recent listi) pa vseeno dobivam push notifikacije..

V recent listi jo ubijem tudi jaz. Ampak pri izhodu iz aplikacije ne gres ven z back tipko, pac pa samo pritisnes domov da se vrne na osnovi domaci zaslon.

valdo je izjavil:

krucymucy je izjavil:


Ko zapiras aplikacijo kako jo zapres?

zapiram tako da grem ven iz app ,
internet povezava vedno vklopljena, signala pa res vedno ne preverjam,
ampak, ker so to vse mesta bi signal moral biti OK.
Sem tudi imel primere tako, kot so eni pred mano pisali, da v tujini včasih zavrne kartico, znesek za plačat 10-20€, denarja na računu zadosti...
drugič pa dela OK, v istih štacunah - blagajnah...tako da ni lahko ugotoviti kaj nagaja, vedno sem "na trnih" ker ne vem a bo šlo ali ne ...


Kot sem napisal zgoraj, ce gres ven z tipko za nazaj, potem se odjavi iz aplikacije.
Sicer vprasa ce se zelis odjaviti in zraven pise da ne bos dobival obvestil.

S placili pa nisem imel se tezav.

Netrunner ::

Pa kaj ta zadeva nima spletne aplikacije ??? mislim... rabiš nujno androind ali ios app ??

Je kakšna opcija da preko browserja to urejaš oz. da si namestiš app na windows?

Pa mi ni jasno ali je to free ali ne?

matobeli ::

Lahko si naložiš virtualni android na windowse za aktivacijo, potem pa furaš vse preko navadnega browserja.

Ni čisto 100% free. Plačaš dvige na bankomatu ko presežeš 5 zastonj dvigov na mesec in dvig na bankomatu v tuji valuti znotraj (npr. HRK, CZK...)

Ostalo je pa free. Oziroma kakor piše v ceniku, pogoji poslovanja so obvezujoča zadeva za obe strani.

Je pa res da banka ni namenjena ljudem ki želijo fizične poslovalnice, nimajo smartphonea...

Ajnstajn` ::

matobeli je izjavil:

Lahko si naložiš virtualni android na windowse za aktivacijo, potem pa furaš vse preko navadnega browserja.

Ni čisto 100% free. Plačaš dvige na bankomatu ko presežeš 5 zastonj dvigov na mesec in dvig na bankomatu v tuji valuti znotraj (npr. HRK, CZK...)

Ostalo je pa free. Oziroma kakor piše v ceniku, pogoji poslovanja so obvezujoča zadeva za obe strani.

Je pa res da banka ni namenjena ljudem ki želijo fizične poslovalnice, nimajo smartphonea...



aha, to pa nisem vedel, da lahko tako narediš. potem lahko navadno aplikacijo zbrišeš in je sploh ne rabiš več?
//

clix ::

Ne. Kolikor vem za potrjevanje plačil (plačevanje položnic) potrebuješ aplikacijo.

Ajnstajn` ::

ah fuck this then. Enostavno je ne moreš imeti če nimaš naprave z android 4.4+ ali ios 9+
//

BladE_ ::

matobeli je izjavil:

Je pa res da banka ni namenjena ljudem ki želijo fizične poslovalnice, nimajo smartphonea...


Si prebral, ni zate očitno! Sicer pa precej žalostno, da si v letu 2018 nekdo želi fizične poslovalnice ali pa uporabo spletne banke na PCju... Pa tudi, če bi imeli svojo poslovalnico bi pa verjetno rekel "ah jaz sem iz MB, predaleč je do LJ"? Telefon ti dejansko lahko nekdo šenka, če je to problem?

Sicer pa gre za zastonj banko... Pa plačuj tam na NLB, če ti ne ustreza, da rabiš telefon(???).
Akcija - Reakcija

kow ::

Banka ni zastonj. Kvecjemu ima brezplacne storitve.

BladE_ ::

Saj se lahko razbere kaj želim povedati... Še vedno, če želiš storitve plačevati na NLB - go ahead...
Akcija - Reakcija

matobeli ::

Meni osebno je plus da nima fizičnih poslovalnic. So me ravno klicali iz DH (moram zapret račun, samo še otroške dodatke na N26 spravim), da rabijo novo osebno ker je stara pretekla in naj se zglasim v poslovalnici. Ki dela do 5h. Zdej naj pa grem uro prej iz šihta samo zato da bom na banko nesel dokument pokazat, knedli eni :D

estons ::

matobeli: Pa po možnosti v točno določeno poslovalnico - tam kjer si odprl račun X let nazaj in mogoče sploh ne živiš več v bližini... (moj primer, isto DH)

neooo ::

estons je izjavil:

matobeli: Pa po možnosti v točno določeno poslovalnico - tam kjer si odprl račun X let nazaj in mogoče sploh ne živiš več v bližini... (moj primer, isto DH)



Ja tega nisem razumel, ko ti rečejo da moraš v točno določeno poslovalnico.... hjoj :D

Ampak hvalabogu sem že preko eno leto veselo na n26.

SmeskoSnezak ::

Ojoj, ta zabavna potovanja imam jaz do NKBM studentske poslovalnice! Prav vesel bom, ko prispe N26 na domac naslov...
@ Pusti soncu v srce... @

matobeli ::

Še ena cvetka, tokrat NKBM:
Pred N26 sem imel njihovo prepaid viso (dirty card). Ponesreči vklopim prek spletne banke varnostni sms, ki je mesečno plačljiv.

Da ga izklopim moram osebno v poslovalnico. :))

krucymucy ::

matobeli je izjavil:

So me ravno klicali iz DH (moram zapret račun, samo še otroške dodatke na N26 spravim), da rabijo novo osebno ker je stara pretekla in naj se zglasim v poslovalnici.

Meni je tudi potekla vmes, pa me ni nikoli nihce klical z DH.

zavajon ::

matobeli je izjavil:

Meni osebno je plus da nima fizičnih poslovalnic. So me ravno klicali iz DH (moram zapret račun, samo še otroške dodatke na N26 spravim), da rabijo novo osebno ker je stara pretekla in naj se zglasim v poslovalnici.

A ni to normalno? Saj če ti je osebna pretekla, po tem nisi več ista oseba! :D

McHusch ::

Meni je enkrat osebna potekla, ko sem bil dlje časa v tujini (tam sem bil s potnim listom seveda), ampak pred x leti sem se bil na Abanki identificiral z osebno izkaznico. Nenadoma je pol njihovega Abaneta nehalo delovati in dejansko se na daljavo ni dalo urediti nič. Dinozavri.

Master_Yoda ::

Jaz sem prebral splosne pogoje te predplacniske Vise pri NKBM in ugotovil da jo moram preklicati, ker ce je ne, mi avtomatsko novo posljejo in zaracunajo. Na salterju me je gledla cudno in me vprasala zakaj te hocem to narediti, nato pa mi je kartico preklicala in razrezala (veljavna je bila sicer se mesec in pol). Ne vem ali sem na usluzbenko ki nima pojma o tem naletel ali je taksen glup sistem, da moras kartico pred potekom njenega roka iti preklicati in onemogociti, ce ne zelis nove...

Da ne govorim o tem da ko sem si nastavil limit na spletni banki za njihovo maestro/viso na 20 eur ker sedaj uporabljam samo N26 so me se isti dan klicali ce sem to res jaz nastavil namenoma, ter zakaj. Ko sem pa prejsnja leta nastavljal na vecje zneske pa ne duha ne sluha o kaksnem zaskrbljenem klicu.

estons ::

Uh, NKBM pa res ne več. Predplačniška Visa je sicer najbolj ugodna prav njihova, ampak karkoli sem imel opravka z njimi je bila uporabniška izkušnja tako porazna, da sem raje vse kar sem tam imel zaprl, samo da jih ne vidim več.

SmeskoSnezak ::

Razrezejo kartico, da. Redna praksa.
@ Pusti soncu v srce... @

Obssesen ::

Je že bilo odgovorjeno, moje vpr o FURSU, če bo še kdo gledal. Preberi tole:

https://docs.google.com/document/d/1pfY...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Obssesen ()

predi ::

Včeraj sem bil +30 minut na Abanki - toliko časa namreč traja zapiranje računa. Ko sem prosil, da bi mi preostali znesek na računu nakazali na N26, ni šlo, ker lahko nakazujejo samo na SI56. Potem so mi pa še poskusili prodati zgodbo, da bi, če bi res hotel takšno nakazilo, morali to dodatno zaračunati zato ker gre za tujino. Sem poskušal razložit, da to ne more bi res, saj redno plačujem na tuje račune preko UPN-jev in je to enakovredno plačevanju naših položnic, potem pa sem se enostavno vdal. Edina stvar, ki sem jo moral plačat, je bila zaprtje varčevalnega računa, ki so mi ga "zastonj" odprli in vodili, uporabil pa ga nisem niti enkrat. Še najbolj bizarno pri vsej zadevi pa je bilo, da sem moral preverit in podpisat, da moji osebni podatki pri njih še vedno držijo.. *sigh*

cortez ::

predi :-)

Bi si moral preko abaneta vse nakazat na n26 preko sepa.


Sam pol bi pa rekli, da je premal na računu, da se ne da zapret... :-)

cortez ::

predi.predi...tudi men so prodali ta varčevalni račun.... vse zastojn itd. itd.

"Pozabl" so pa povedat, da zaprtje tega računa stane 6 EUR.

Mogoče je boljše od zaprtja, da pretvoriš IBAN od Abanke v navadni gotovinski račun (nič kartice, nič abaneta), ki pa je brezplačen. Če želiš pa še Abanet, te pa pride še 0,61c na mesec.

miko22 ::

Offtopic
Odpr račun na Revolut, nakazal 10€ za aktivacijo in naročilo kartice.
Po 2 dneh in upoštevanih postopkih še sedaj nisem dobil potrditve avtorizacije.
Brez avtorizacije pa pravzaprav ne moreš ničesar, niti tistih 10€ si ne morem snet nazaj dol.

Online help je edino avtomatski spletni asistent. Ko grem brat community pa vidim, da so ful nezadovoljni z storitvami(izginjanje denarja, slaba podpora,...)
To ni ravno spodbuden začetek.
Ima kdo izkušnje?

SmeskoSnezak ::

miko22 je izjavil:

Offtopic
Odpr račun na Revolut, nakazal 10€ za aktivacijo in naročilo kartice.
Po 2 dneh in upoštevanih postopkih še sedaj nisem dobil potrditve avtorizacije.
Brez avtorizacije pa pravzaprav ne moreš ničesar, niti tistih 10€ si ne morem snet nazaj dol.

Online help je edino avtomatski spletni asistent. Ko grem brat community pa vidim, da so ful nezadovoljni z storitvami(izginjanje denarja, slaba podpora,...)
To ni ravno spodbuden začetek.
Ima kdo izkušnje?

Tema za Revolut: Revolut
@ Pusti soncu v srce... @

miko22 ::

SmeskoSnezak je izjavil:

miko22 je izjavil:

Offtopic
Odpr račun na Revolut, nakazal 10€ za aktivacijo in naročilo kartice.
Po 2 dneh in upoštevanih postopkih še sedaj nisem dobil potrditve avtorizacije.
Brez avtorizacije pa pravzaprav ne moreš ničesar, niti tistih 10€ si ne morem snet nazaj dol.

Online help je edino avtomatski spletni asistent. Ko grem brat community pa vidim, da so ful nezadovoljni z storitvami(izginjanje denarja, slaba podpora,...)
To ni ravno spodbuden začetek.
Ima kdo izkušnje?

Tema za Revolut: Revolut


Hvala, admin, prosim, zbriši, sem kopiral v pravo temo.

šernk ::

zanimivo kolk različnih informacij glede nagrad:

Thanks for getting in touch!

I am sorry you have not received yet your reward for referring your friend.
I have manually requested it.

samo pisal sem jim, da čakam že skoraj mesec dni na nagrado, bomo videli kdaj jo dobim in ali jih bo treba še 1x spomnit.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

dev ::

Ja jaz sem jim tudi na support pisal, pa sem potem dobil po ene 3 tednih.
All we have to decide is what to do with the time that is given to us.

dev ::

Danes sem jim pisal še za drugega prijatelja, ki sem ga povabil in dobil odgovor:

Thanks for getting back to us.

Due to operational reasons we are unable to process further paid referrals at this moment. We're sorry for the inconvenience.

If you have further questions, please don't hesitate to get back in touch with us. You can also find answers to most of your questions in our support center at https://n26.com/support/

Have a great day,
Alessia

Wtf? V applikaciji in na netu (https://support.n26.com/read/000001424?... jim še vedno piše za referral program.
Kaj bodo zdaj to ukinal? Potem je to zdaj false advertisment. Kam lahko to prijavim? ZPS mogoče?
All we have to decide is what to do with the time that is given to us.

Mare2 ::

Ta prepoved velja samo za SLO. Afaik davcni problem.

dev ::

@Mare2 če pa sem prejšnji teden dobil bonus za 1. prijatelja?
All we have to decide is what to do with the time that is given to us.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dev ()

šernk ::

jst ne zastopim kako lahko od supporta dobiš tolk različnih razlag in odgovorov o isti stvari...
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

dev ::

To je dobro vprašanje. Nekak sem dobil občutek da so nekonsistenti in neresni, kar se za banko nikakor ne spodobi. Sploh pa za banko kateri zaupam svoj denar! :(
All we have to decide is what to do with the time that is given to us.

Kaboom ::

Nekaterim ni dovolj, da imate banko in storitve zastonj... referral program vam je očitno glavni vir dohodka.
Če se zatakne - pritisni močneje. Če se zlomi - bil je skrajni čas za nakup novega.

dev ::

Poanta je v tem, da oglašujejo ta referral bonus. Meni bi bilo vseeno, če bi imeli ta program ali pa ne. Svojim kolegom bi priporočal to banko ker sem bil do zdaj zadovoljen z njihovimi storitvami. Tako pa če na koncu ne spoštujejo tega oglaševanega bonusa (dogovora), meni izpadejo kot neresni.
All we have to decide is what to do with the time that is given to us.

šernk ::

Kaboom je izjavil:

Nekaterim ni dovolj, da imate banko in storitve zastonj... referral program vam je očitno glavni vir dohodka.


glej vseeno mi je za teh 15eur, pa čeprav na ta račun pojem dve pici in spijem dve pivi zraven. Moti me, da nas 5 različnih piše na support za isto stvar in dobimo 4 različne odgovore. Od tega, da boš denar dobil, do tega da stvar za SLO ni mogoča.

Iz te strani je to neresnost in meni ni zaupanja vredno, zastonj gor ali dol. Sem šel do lokalnega šiptarja po 3 enake pice in mi računa 1x 1,10€ in 2x1,30€ namesto 3x1,10€, ko ga vprašam kako mu je to uspelo, mi pa odgovori, da saj mi niti računa ni mislil dati. Lahko si misliš, da me niso več videli tam iz principa in kjer je le možno jim naredim slabo reklamo. Sam sem pa raje sedaj čez cesto na petrolu, kjer plačam za isto stvar 30% več pa me ne sekira.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

frenkulja ::

matobeli je izjavil:

Meni osebno je plus da nima fizičnih poslovalnic. So me ravno klicali iz DH (moram zapret račun, samo še otroške dodatke na N26 spravim), da rabijo novo osebno ker je stara pretekla in naj se zglasim v poslovalnici. Ki dela do 5h. Zdej naj pa grem uro prej iz šihta samo zato da bom na banko nesel dokument pokazat, knedli eni :D


Ti je uspelo urediti za otroške dodatke? Mene prepričujejo, da se ne da, mora biti slovenski račun. Medtem, ko so na FURSu rekli, da ni problema, če želim, da se mi dohodnina nakazuje na N26, ampak moram prej zapreti slovenski račun.

igor0203 ::

Je imel kdo težave z registracijo? Jaz obstanem ko je treba slikat dokumente oz. ko kliknem Take picture, se pojavi samo črn zaslon in po kaki minuti ali dveh, mi aplikacija javi force close.

Mare2 ::

igor0203 je izjavil:

Je imel kdo težave z registracijo? Jaz obstanem ko je treba slikat dokumente oz. ko kliknem Take picture, se pojavi samo črn zaslon in po kaki minuti ali dveh, mi aplikacija javi force close.


Si šel po teh navodilih? :)

https://docs.google.com/document/d/1pfY...

igor0203 ::

Sicer teh navodil nisem imel, sem pa delal iste korake. Je pa res, da ko sem zagnal aplikacijo, nisem dobil nobenega video klica. Sem jim že pisal na support in čakam na odgovor.

polpo ::

Mare2 je izjavil:

igor0203 je izjavil:

Je imel kdo težave z registracijo? Jaz obstanem ko je treba slikat dokumente oz. ko kliknem Take picture, se pojavi samo črn zaslon in po kaki minuti ali dveh, mi aplikacija javi force close.


Si šel po teh navodilih? :)

https://docs.google.com/document/d/1pfY...


Po novem obstaja tudi možnost samo slikanja osebne/potnega lista tako, da bo potrebno dopolniti navodila :D
https://support.n26.com/read/000001250?...

igor0203 je izjavil:

Sicer teh navodil nisem imel, sem pa delal iste korake. Je pa res, da ko sem zagnal aplikacijo, nisem dobil nobenega video klica. Sem jim že pisal na support in čakam na odgovor.

Kateri OS in telefon pa imaš, mogoče pomaga ponovna namestitev aplikacije? Lahko pa poizkusiš videoklic preko računalnika..

perci ::

frenkulja je izjavil:

matobeli je izjavil:

Meni osebno je plus da nima fizičnih poslovalnic. So me ravno klicali iz DH (moram zapret račun, samo še otroške dodatke na N26 spravim), da rabijo novo osebno ker je stara pretekla in naj se zglasim v poslovalnici. Ki dela do 5h. Zdej naj pa grem uro prej iz šihta samo zato da bom na banko nesel dokument pokazat, knedli eni :D


Ti je uspelo urediti za otroške dodatke? Mene prepričujejo, da se ne da, mora biti slovenski račun. Medtem, ko so na FURSu rekli, da ni problema, če želim, da se mi dohodnina nakazuje na N26, ampak moram prej zapreti slovenski račun.


To ne drzi, zakaj bi moral zapreti slo racun?

Mare2 ::

perci je izjavil:



To ne drzi, zakaj bi moral zapreti slo racun?


Tako je ja. Tudi uradna info je taka. Edino kar sem moral preko e-davki sporočiti, kam želim nakazano, sicer bi mi oni nakazali na zadnji odprt račun v SLO.

harmony ::

Ta tema ima 31 strani. Vsega brat res nimam casa, se pa zanimam za N26. A lahko kdo na kratko razlozi, zakaj bi ta racun hotel imeti?
««
31 / 191
»»