» »

AMD Vega GPU

AMD Vega GPU

Temo vidijo: vsi
««
13 / 138
»»

Predator X ::

Jarno je izjavil:

Predator X je izjavil:

LOL, uglavm AMD sucks. Thats it.


Sploh ne. Prodajne številke z mindfactory.de so kar spodbudne.
Recimo tudi pri RX 460, ki se kar prodaja (preko 3k artiklov), kar niti ni slabo v primerjavi z 5k GTX 1050Ti.

Naštel sem tudi okoli 7k prodanih RX 470. Po spominu so se radeoni 380 in 380X prodajali precej slabše.

Moraš biti bolj natančen pri svojih izjavah, recimo bi lahko napisal, da AMD sucks v določenem cenovnem segmentu, v katerem so trenutno fury, fury-x in nano.


Nisem mislil tako.
AMD ni sposoben naredit driverja za DX11. Developerji pa niso sposobni naredit dobre optimizacije./s




vs DX12

Senitel ::

Jarno je izjavil:

Zanimivi zaključki. Če nekdo nekaj zna, potem implikantno drugi ne zna, če ju primerjaš.
Zakaj AMD ne bi znal ASM optimizacij kritičnih delov driverjev, ki posredujejo klice v gpu, pa mi še ni jasno.
Znajo pa spisati mantle po drugi strani.

Ni tko simpl, da bi bilo rešljivo z mal ASM-ja. Driver dobi že obfuscirane komande od D3D runtime-a. Tole je tudi simpl primer. V realnem svetu boš med dvema draw ukazoma še kaj več spremenil stanje, recimo zamenjal teksturo (če se stanje ne spremeni, ni nobene potrebe, da bi imel dva draw klica). To stanje je treba validirat. Če se recimo spremeni pixel shader in novi pixel shader rabi eno teksturo več, ta tekstura pa ni privezana v stanje, mora kontrolirano vrnit napako aplikaciji. Aplikacija potem naredi kar hoče (lahko tudi ignorira in se tisti draw pač ne bo izvedel). Če driver te validacije nebi naredil bi GPU enostavno naredil segmentation fault in uporabnik bi dobil blue screen.
DX12 ne dela validacije. Če developer naredi neumnost, ti bo mašina crashnila. Isto NV DX11 driver ne bo delal validacije... Za prepoznane aplikacije (ki preverjeno ne delajo neumnosti)!
To je treba vzdrževat in to stane. In kakšen bo business case za AMD? Dajmno zagont $X, da bomo lahko nehal DX12 advantage prodajat? >:D
Večina iger tudi ne hodi v tolk ekstremno število draw klicev. In v praksi bo problem nastal že tudi prej, ker se CPU porablja še za kaj drugega kot filat GPU in ker se stanje med draw ukazi spreminja bolj kot v tem trivialnem primeru. Kot sem že omenil edino Ashes of the Singularity nekoliko seka ven.

Jarno je izjavil:

Kar se tiče Vege, a bo klecnila pri 30k draw klicih v DX11? DX11 bomo žulili še precej časa.

Seveda. In 30k je točka, ko to postane že res očitno. Iz raw podatkov se vidi, da je pri 13k draw klicih 4790K že prepočasen za 380X. Pri 30k že pade performance na polovico. Vega bo s še hirejšim rasterjem še prej butnila v ta limit.

Desetletja razvoja 3D pogonov je šlo v to, da se na GPU spravi čim več dela s čim manj draw klici. To se ne bo spremenilo čez noč (da bi imel DX12 jasno prednost). Vprašanje če se sploh bo.

Jarno ::

Mislim, da ni problem samo v driverju, ampak v celotni HW-SW kompoziciji in tudi DX11 samem.
Razviti vse na novo nima smisla, ker sta tu že DX12 in Vulkan, ki rešita problem.

Sam že precej časa furam mid-range radeonko in se ne moram pritoževat.
Imam dovolj presežka na shader področju in vklopim Reshade, kjer se da.

Dejansko pa je res, da je precej igric slabo optimiziranih, kar gforci včasih lažje prebavijo.

Edit: Hvala Senitel, zelo lepo razloženo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jarno ()

Grey ::

Senitel je izjavil:

Grey je izjavil:

Tudi ti sekaš mimo. Če ima igra oboje, in DX11 in DX12 kodo, potem bi ob pravilni implementaciji morala biti DX12 koda hitrejša oz. pri enakih fpsih z več detajli v 3D prostoru v primerjavi z DX11 kodo. Če to ni, potem v tisti igri DX12 ni pravilno implementiran. Low overhead, asinhrono računanje in pravi multi-core način delovanja pogona igre potegne to (več fps oz. višji fidelity) za seboj.

Glej... Kaj naj ti rečem? Kot prvo zakaj misliš, da je tvoje razumevanje na nivoju, da se boš šel o tem bockat recimo z NV inžinirjem?
Kot drugo: low overhead in multi threading niti najmanj ne zmanjšata dela na GPU-ju. Igre so primarno omejene s strani GPU-ja. Če nebi bile, potem bi dal v kišto najprej 280X in potem Fury X in bi imel v obeh primerih identično izkušnjo. "Async compute" pomaga pri izkoriščenosti GPU-ja v nekaterih primerih. Ne rabiš pa niti približno DX12, da prideš do tega (NV na Pascalih dela to tudi v DX11, AMD sklepam da ne; preverjal pa za forumske trolle ne bom).
Če frame rabi 16ms na GPU in 10ms na CPU v DX11 in bo v DX12 rabil 16ms na GPU in 1ms na CPU, ali si stvar dejansko kaj pohitril? Čisto nič, ker je ozko grlo GPU. Stvar se rahlo zakomplicira, ker ni nujno, da je celih 16ms, kolikor se recimo frame renderira, ozko grlo GPU. Lahko je samo 80% časa (12.8ms). Bolj, ko optimiziraš preostalih 20% za nižji CPU usage, bolj boš dvignil %, ko je ozko grlo GPU.

Torej si NV inženir. Svaka čast, ampak si ne glede na to, logiko predstavil napačno - Igre so primarno omejene s strani GPU-ja. Če nebi bile, potem bi dal v kišto najprej 280X in potem Fury X in bi imel v obeh primerih identično izkušnjo. To preprosto ni res, ker si tu s to trditvijo zanemaril zelo močen vpliv IPCja procesorja. Hitreje kot lahko feedaš podatke s CPUjem (boljši IPC in low overhead), bolje bo deloval GPU vse do meje, ko postane on sam sebi omejitev - Law of Diminishing Returns. Primarno je zaviralec CPU. Če bi dal Fury X v PC z Duronom bi imel zanič igralno izkušnjo, če bi ga dal v PC z i5 procesorjem pa svetovno. Samo zato, ker lahko CPU vrže toliko več podatkov naenkrat v GPU. Posledično sta low overhead Multi-core CPU in Async Shader epitom computinga, ker lahko v primerjavi s Single-Core CPU & GPU narediš neprimerljivo več.

dolenc ::

Jst ne razumem kaj si napisal, sumim da tud ti ne :)

scipascapa ::

95% vas ne razume, lahko prosim podnapise naložite na podnapisi.net ali titlovi.com? ;)

Senitel ::

Predator X je izjavil:

Nisem mislil tako.
AMD ni sposoben naredit driverja za DX11. Developerji pa niso sposobni naredit dobre optimizacije./s




vs DX12


Ne, mislil si linkat pre release benchmarke brez kakršnega koli konteksta. Ker ti tako pač ustreza.
Tile tvoji 2017 zaključki pridejo od tule.
Ko so špil mal spravil v red je bila pa situacija taka.

In ja šibkejši CPU-ji bodo imel večjo korist od DX12 (ker je tudi ena od grših resnic, ker so v review-jih vedno top notch CPU-ji).

Grey je izjavil:

Primarno je zaviralec CPU. Če bi dal Fury X v PC z Duronom bi imel zanič igralno izkušnjo, če bi ga dal v PC z i5 procesorjem pa svetovno. Samo zato, ker lahko CPU vrže toliko več podatkov naenkrat v GPU. Posledično sta low overhead Multi-core CPU in Async Shader epitom computinga, ker lahko v primerjavi s Single-Core CPU & GPU narediš neprimerljivo več.

Če daš Fury X potem ja, če daš 980 TI potem ne. :)) Hec. Ves point je da so ogromne razlike v porabljenih CPU ciklih med AMD in NV, da igra dostavi isto količino dela na GPU.
In ne, primarno ni zaviralec CPU. Je pa kup situacij kjer to seka ven. Frame time je max(gpu time, cpu time).

In to koliko podatkov lahko "CPU vrže v GPU" je irelavantno. Tega je kaj pa vem par MB na frame. Torej executable kode, ki jo bo GPU prežvečil.

Napajalc ::

Hmm, 2016 igre fps lestvica pove kaj? da je nVidia hardware slabši, ali se jim ne splača vlagati v dodelavo gonilnikov? Torej če naviješ nvidijo na zmogljivost AMD tudi p/w pade v večina primerih. Gledam predvsem Maxwell in starejši AMD hawaii.
011011100111010101100010

FireSnake ::

Senitel: čeprav je lepo brati kar napišeš, sem mnenja, da te muloti tukaj gori ne dohajajo.
Dvomim celo, da vedo, kaj je to tekstura (niti dvomim pa ne, da ne vedo kaj je to segmentation fault in podobno) in čemu je namenjena.
Glede na prebrano jim ne seže dlje od limanja slik od specifičnega primera in neumnega posploševanja na tem enem primeru.

Žalostno, pravzaprav.

Ampak, keep them coming (jaz sem marsi kaj novega zvedel) ;)
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FireSnake ()

hojnikb ::

Mulotom je v končni fazi važno samo, kako smooth teče špil :)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: FireSnake ()

Napajalc ::

hojnikb je izjavil:

Mulotom je v končni fazi važno samo, kako smooth teče špil :)


Hočeš reč da lahko mulota official opehariš?
011011100111010101100010

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: FireSnake ()

D3m ::

Saj ti teče smooth. :D

Drugače pa znižaš detajle.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: FireSnake ()

hojnikb ::

Napajalc je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Mulotom je v končni fazi važno samo, kako smooth teče špil :)


Hočeš reč da lahko mulota official opehariš?


Ti in tvoja "futureproof" 290ka :) Sam da je rdeče, pa ni važno kok stane :)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: FireSnake ()

m0LN4r ::

Seveda je bilo vazn kok stane, sej ni kupil nove AIB ob izidu.
Zanj bo Fury interesanten nakup sele cez 2 leti.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Napajalc ::

hojnikb je izjavil:

Napajalc je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Mulotom je v končni fazi važno samo, kako smooth teče špil :)


Hočeš reč da lahko mulota official opehariš?


Ti in tvoja "futureproof" 290ka :) Sam da je rdeče, pa ni važno kok stane :)


Ti gre na k ker zaradi rx 480 ne moreš več Maxwella prodajat za 320e?
011011100111010101100010

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: FireSnake ()

hojnikb ::

jst nič ne prodajam, tako da mi je vseeno :)
Furam pa 280x, če slučajno misliš, da sem zelen.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: FireSnake ()

Napajalc ::

Sej veš kako je, ko misliš da rdečko ne sme imet intla.
011011100111010101100010

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: FireSnake ()

D3m ::

Napajalc je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Napajalc je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Mulotom je v končni fazi važno samo, kako smooth teče špil :)


Hočeš reč da lahko mulota official opehariš?


Ti in tvoja "futureproof" 290ka :) Sam da je rdeče, pa ni važno kok stane :)


Ti gre na k ker zaradi rx 480 ne moreš več Maxwella prodajat za 320e?


Molko je pravi naslov ne hojko.
|HP EliteBook|R5 6650U|

D3m0r4l1z3d ::

Maxwella ne more, ker je Pascal, ne zaradi rx 480.

Sicer nič novega, tako se vedno zgodi s prejšnjo generacijo. Recimo Fury X za 450 eur, tile so šele jezni, ker nisi mogli za 600+ eur prodajat.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

Zgodovina sprememb…

tikitoki ::

hojnikb je izjavil:

Napajalc je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Mulotom je v končni fazi važno samo, kako smooth teče špil :)


Hočeš reč da lahko mulota official opehariš?


Ti in tvoja "futureproof" 290ka :) Sam da je rdeče, pa ni važno kok stane :)


Zanimivo, da tudi sam uporabljas Radeona:).

D3m ::

|HP EliteBook|R5 6650U|

hojnikb ::

poceni spaceheater :D

tikitoki je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Napajalc je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Mulotom je v končni fazi važno samo, kako smooth teče špil :)


Hočeš reč da lahko mulota official opehariš?


Ti in tvoja "futureproof" 290ka :) Sam da je rdeče, pa ni važno kok stane :)


Zanimivo, da tudi sam uporabljas Radeona:).

Kaj še ne veš da sn secretly amd fanboy ? :\
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Grey ::

Senitel je izjavil:

Če daš Fury X potem ja, če daš 980 TI potem ne. :)) Hec. Ves point je da so ogromne razlike v porabljenih CPU ciklih med AMD in NV, da igra dostavi isto količino dela na GPU.
In ne, primarno ni zaviralec CPU. Je pa kup situacij kjer to seka ven. Frame time je max(gpu time, cpu time).

In to koliko podatkov lahko "CPU vrže v GPU" je irelavantno. Tega je kaj pa vem par MB na frame. Torej executable kode, ki jo bo GPU prežvečil.

Bullshit, še zelo je relevantno kako hitro lahko CPU obdeluje kodo in pošilja ukaze v GPU. Drugače takile rezultati (CPU scaling) sploh ne bi bili možni.

hojnikb ::

ker je igra samo dx11/12 in nič druga......
#brezpodpisa

Senitel ::

Grey je izjavil:

Bullshit, še zelo je relevantno kako hitro lahko CPU obdeluje kodo in pošilja ukaze v GPU. Drugače takile rezultati (CPU scaling) sploh ne bi bili možni.

To ti je jasno, da ima CPU še kaj drugega za počet kot se ukvarjat z GPU-jem? Test, ki si ga linkal, uporablja HD 7950. Ponovi ta test še z 680 in boš videl o čem govorim.

Predator X ::

Senitel (čist simpl vprašanje)
Če igram GTA V maxed out na i5 6500, bopm lahko z nvidiuo dosegel konstantnih 60fpsjev?
PS: Odgovor je : NE.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

to se zahval rockstarju...
#brezpodpisa

D3m ::

Senitel govori o grobih številkah kaj GPU zmore.

Kako bodo to naredili pri Rockstarju je pa drugo.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Predator X ::

hojnikb je izjavil:

to se zahval rockstarju...


Če Senitel prav, da vsi developerji nimajo pojma glede optimizacije.
AMD inžinerji so tud brez pojma.
Zaupat AMD inženirju je isto kot zaupat inžinerju NVIDIJI. Pa kaj ma sploh NVIDIJaš po forumu razpravljat, kako je AMD zanič, da porihtajo DX11 CPU overheada.

D3m je izjavil:

Senitel govori o grobih številkah kaj GPU zmore.

Kako bodo to naredili pri Rockstarju je pa drugo.


NI res. Senitel govori, kaj GPU zmore v določeni situaciji.

Zgodovina sprememb…

Senitel ::

Predator X je izjavil:

Senitel (čist simpl vprašanje)
Če igram GTA V maxed out na i5 6500, bopm lahko z nvidiuo dosegel konstantnih 60fpsjev?
PS: Odgovor je : NE.

Vzem GTX 970 in RX 480 ter recimo i7 4970 in pa i3 6300. Potem pa povej koliko je % razlike med GTX 970 in RX 480 na i7, ter koliko na i3 6300.
Procent ne bo enak.

SuperVeloce ::

Predator X je izjavil:

Ni izjeme. DX11 je občutno slabši od DX12. Če hočeš doseči max performance z low power proci ali pa normalno igrati nek špil z 200+ igralci na mapi.

omenjenega problema ne rešiš z dx12...
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Grey ::

Senitel je izjavil:

Grey je izjavil:

Bullshit, še zelo je relevantno kako hitro lahko CPU obdeluje kodo in pošilja ukaze v GPU. Drugače takile rezultati (CPU scaling) sploh ne bi bili možni.

To ti je jasno, da ima CPU še kaj drugega za počet kot se ukvarjat z GPU-jem? Test, ki si ga linkal, uporablja HD 7950. Ponovi ta test še z 680 in boš videl o čem govorim.

Normalno, da ima. Zakaj bi ponavljal test, če bo tendenca enaka - novejši zmogljivejši CPU z več IPC, več FPS.

Evo novejši test, če želiš. Fakt je (in tu me ne boš premaknil), da zmogljiv CPU oz. zmogljivost CPUja direktno vpliva na število frejmov, ki jih bo računalnik pljunil ven. Prej kot lahko vrže CPU ukaz ob vsej drugi kodi "Izriši mi 500 pajacov, 3 steklene površine in travico nagni za 10°", večkrat to lahko grafika izvrši. Zato je v prvi vrsti CPU odgovoren za globalno zmogljivost računalnika (koliko fps boš dosegel v igri). Ti ne pomaga, da imaš V12 mašino in 420hp pod haubo, če imaš lesen klocn pod gas pedalom.

Predator X ::

Senitel je izjavil:

Predator X je izjavil:

Senitel (čist simpl vprašanje)
Če igram GTA V maxed out na i5 6500, bopm lahko z nvidiuo dosegel konstantnih 60fpsjev?
PS: Odgovor je : NE.

Vzem GTX 970 in RX 480 ter recimo i7 4970 in pa i3 6300. Potem pa povej koliko je % razlike med GTX 970 in RX 480 na i7, ter koliko na i3 6300.
Procent ne bo enak.


nekje 20-25% boosta.

Pa sej ti dobr veš, da gamer noče imet CPU bottlenecka.

Zgodovina sprememb…

SuperVeloce ::

uf, toliko izgubi AMD z i3 napram nvidii? Zakaj bi mid in budget razred sploh še kdo kupil AMD?!
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Predator X ::

SuperVeloce je izjavil:

uf, toliko izgubi AMD z i3 napram nvidii? Zakaj bi mid in budget razred sploh še kdo kupil AMD?!


Ja pa ti misliš, da bo i5 6500 zlahkoto sledil GTX 1060 pri 1080p? i5 ti nebo držal konstantnih 60fps. Ja lahko se, da CPU nastavitve na min in bo to i3 letel po zraku. Kaj ti je potem dobra grafa, če samo tiste stvari, ki so blizu lepo. Ostalo je pa minecraft.

Napajalc ::

Ni problem GPU, malenkost močnejši cpu in GPU laufa na polno, je samo vprašanje časa kdaj se bo to zgodilo v navezi z nasprotnim taborom. Dvojedrniki so pase, lahko se zbira igre in kaže slajdrje.. že dolgo so igre ki obremenijo 4 jedrnika krepko čez 50%, do bo takih iger manj ne gre pričakovati.
011011100111010101100010

Predator X ::

Trenutno novejše igre kr lepo obremenijo i7 3770 70-100%.

Senitel ::

Grey je izjavil:

Normalno, da ima. Zakaj bi ponavljal test, če bo tendenca enaka - novejši zmogljivejši CPU z več IPC, več FPS.

Evo novejši test, če želiš. Fakt je (in tu me ne boš premaknil), da zmogljiv CPU oz. zmogljivost CPUja direktno vpliva na število frejmov, ki jih bo računalnik pljunil ven. Prej kot lahko vrže CPU ukaz ob vsej drugi kodi "Izriši mi 500 pajacov, 3 steklene površine in travico nagni za 10°", večkrat to lahko grafika izvrši. Zato je v prvi vrsti CPU odgovoren za globalno zmogljivost računalnika (koliko fps boš dosegel v igri). Ti ne pomaga, da imaš V12 mašino in 420hp pod haubo, če imaš lesen klocn pod gas pedalom.

In GeForce je v CPU limited scenariju na FX-8370 za 6% hitrejši od Radeon-a in ima 30% višji minimum framerate. Kar je moj point že skoz.

Predator X je izjavil:

nekje 20-25% boosta.

Pa sej ti dobr veš, da gamer noče imet CPU bottlenecka.

Ja, neki procenti čez palec... What else. :))
Da ne? Post nad tvojim Grey bluzi kako je CPU najpomembnejša stvar za gaming.

scipascapa ::

kaj je fora tega fury nitrota? rang 1060 ali bolj 1070?

Grey ::

Senitel je izjavil:

Grey je izjavil:

Normalno, da ima. Zakaj bi ponavljal test, če bo tendenca enaka - novejši zmogljivejši CPU z več IPC, več FPS.

Evo novejši test, če želiš. Fakt je (in tu me ne boš premaknil), da zmogljiv CPU oz. zmogljivost CPUja direktno vpliva na število frejmov, ki jih bo računalnik pljunil ven. Prej kot lahko vrže CPU ukaz ob vsej drugi kodi "Izriši mi 500 pajacov, 3 steklene površine in travico nagni za 10°", večkrat to lahko grafika izvrši. Zato je v prvi vrsti CPU odgovoren za globalno zmogljivost računalnika (koliko fps boš dosegel v igri). Ti ne pomaga, da imaš V12 mašino in 420hp pod haubo, če imaš lesen klocn pod gas pedalom.

In GeForce je v CPU limited scenariju na FX-8370 za 6% hitrejši od Radeon-a in ima 30% višji minimum framerate. Kar je moj point že skoz.

Predator X je izjavil:

nekje 20-25% boosta.

Pa sej ti dobr veš, da gamer noče imet CPU bottlenecka.

Ja, neki procenti čez palec... What else. :))
Da ne? Post nad tvojim Grey bluzi kako je CPU najpomembnejša stvar za gaming.

Tvoj point je že skoz kaj točno? Kar naenkrat sva prišla z grafa o draw callih (ki nimajo nekega velikega pomena za performans - GTX1080 in RX480 imata cca enako število Draw Callov v 3D Mark API Overhead testu) do teh 30% višjega minimum frameratea nekega generičnega GeForca in Radeona. Simply not true.

Senitel, dobro preberi to spodaj in povej, če vidiš kako logično nedoslednost.

Predator X: Pa sej ti dobr veš, da gamer noče imet CPU bottlenecka. -> Senitel: Da ne? Post nad tvojim Grey bluzi kako je CPU najpomembnejša stvar za gaming.

Predator je rekel, da gamer noče imet CPU bottlenecka, kar je res. Čim bolj zmogljiv CPU. Ti si potem rekel "Da ne?" kar je absurd in nesmisel, ker Predator ni zanikal te stvari. Tudi nisem rekel, da je najpomembnejši za gaming, ampak za celoten performans računalnika.

D3m ::

scipascapa je izjavil:

kaj je fora tega fury nitrota? rang 1060 ali bolj 1070?


rang 1070.

Sicer pa pri 1080p in več je pomemben GPU, kot pa CPU.

Razen, ko pride spet neka igra s čudno kodo in zjebe cel sistem.

Kar je po en strani logično (potrošnja) drugače bi menjali PC komponente šele na 4-5 leta.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

hojnikb ::

fury je rang 1070 samo v mokrih sanjah rdeck.

Predator je rekel, da gamer noče imet CPU bottlenecka, kar je res. Čim bolj zmogljiv CPU. Ti si potem rekel "Da ne?" kar je absurd in nesmisel, ker Predator ni zanikal te stvari. Tudi nisem rekel, da je najpomembnejši za gaming, ampak za celoten performans računalnika.


in kaj potem, ce je cpu bottleneck ? a ce cpu nebo bottleneck, bo konec vseh problemov sveta ?
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

D3m ::

A sedaj se boš pa sprenevedal hojko?
|HP EliteBook|R5 6650U|

hojnikb ::

da nisi spet malo pomešal fury in furyx.. tebi se to kr pogosto dogaja zanje čase :)
#brezpodpisa

Napajalc ::

Seveda noben noče da CPU bottelnecka (stari časi ko je bil gpu dražji od cpu), ampak problem je da je danes primeren CPU dražji od primernega GPU, to je fenomen ki močno upam da ga AMD preseka, i7 300e+, 1080p GPU 200e, ne morem vrjet kam smo prišli.
011011100111010101100010

Senitel ::

Grey je izjavil:

Tvoj point je že skoz kaj točno? Kar naenkrat sva prišla z grafa o draw callih (ki nimajo nekega velikega pomena za performans - GTX1080 in RX480 imata cca enako število Draw Callov v 3D Mark API Overhead testu) do teh 30% višjega minimum frameratea nekega generičnega GeForca in Radeona. Simply not true.

Pač poglej si grafe na linku, ki si ga prilepil...

Grey je izjavil:

Predator je rekel, da gamer noče imet CPU bottlenecka, kar je res. Čim bolj zmogljiv CPU. Ti si potem rekel "Da ne?" kar je absurd in nesmisel, ker Predator ni zanikal te stvari. Tudi nisem rekel, da je najpomembnejši za gaming, ampak za celoten performans računalnika.

Sem že parkrat napisal: max(gpu frame time, cpu frame time).

D3m0r4l1z3d ::

Napajalc je izjavil:

Seveda noben noče da CPU bottelnecka (stari časi ko je bil gpu dražji od cpu), ampak problem je da je danes primeren CPU dražji od primernega GPU, to je fenomen ki močno upam da ga AMD preseka, i7 300e+, 1080p GPU 200e, ne morem vrjet kam smo prišli.

Na gpu področju je AMD še pokončen, na cpu pa že dolgo v horizontali in zato smo prišli tja, kjer ti ne diši
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

Zgodovina sprememb…

Napajalc ::

D3m0r4l1z3d je izjavil:

Napajalc je izjavil:

Seveda noben noče da CPU bottelnecka (stari časi ko je bil gpu dražji od cpu), ampak problem je da je danes primeren CPU dražji od primernega GPU, to je fenomen ki močno upam da ga AMD preseka, i7 300e+, 1080p GPU 200e, ne morem vrjet kam smo prišli.

Na gpu področju je AMD še pokončen, na cpu pa že dolgo v horizontali in zato smo prišli tja, kjer ti ne diši


Ni potrebe po zamenjavi FX dokler se ne pokaže nek spodoben cpu z spodobno ceno, problem je če negdo potrebuje danes dober cpu, 300e ne uide, se pravi zguba cca 150e instantno ko izide ryzen.
011011100111010101100010

D3m ::

hojnikb je izjavil:

da nisi spet malo pomešal fury in furyx.. tebi se to kr pogosto dogaja zanje čase :)


Naj ti bo.

Fury je med RX480 in GTX 1070.
|HP EliteBook|R5 6650U|

hojnikb ::

1060 je tut med 480 in 1070, so what ur point ?:D
#brezpodpisa
««
13 / 138
»»