» »

AMD Vega GPU

AMD Vega GPU

Temo vidijo: vsi
««
74 / 138
»»

D3m0r4l1z3d ::

Ker si AMD fanboy, ti graf ni všeč. Logično.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

FireSnake ::

Če bi ti vklopil tiste tri možganske celice, ki jih še premoreš, bi vedel o čem govorim (da narišem: govoril sem o načinu kako je graf narejen. Ne o vsebini, ker mi dol visi).

Polna usta imate besede "fanboy". Če paše v kontekst ali ne.

Jaz (trenutno) "poganjam" monitorja na integrirani grafični od procesorja 4790K.
Res imam za koga navijati.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

D3m ::

i5 2400 here ;)
|HP EliteBook|R5 6650U|

Buggy ::

..kar pa je najbolj smesno, najvec se napihuje v AMD temi nekdo, ki ga AMD ne zanima in druge naslavlja s fanboyom...noro :))

BTW...do kdaj moram jaz kot fanboy AMD-ja se cakat na tele ljubke Vega 56 do 450€ :P

D3m ::

Še kakšen 1-2 meseca.
|HP EliteBook|R5 6650U|

DarwiN ::

FireSnake je izjavil:

DarwiN je izjavil:

Ne znaš brat grafa.. Prikazana je delta porabe med karticama.. GTX 1070 je baseline. Med stock karticama se nabere za 77$, med navitima pa 79$.

Poglej video.


Seveda, če pa prilimaš graf brez vsake razlage.
Na sami sliki je pa tudi ni.

Zraven pa 10+ minutni video, ki bi naj razložil zadevo.

Bravo, res znaš podati informacijo ;((

Jah, glej, sej ne gre za neko življenjsko pomembno informacijo. Z Vego povprečen gamer v treh letih doplača ~50-80€ elektrike. Takšen je rezultat omenjenega testa. Take it or leave it.

FireSnake je izjavil:

DarwiN je izjavil:


Samo zato, ker so AMD šalabajzerji, ki ne zmorejo zagotovit produkcije in so prisiljeni pri testiranju/binnanju dati zeleno luč tudi tistim manj stabilnim in bolj požrešnim čipom, ter posledično dvignit privzeto voltažo vsem čipom...


Vir tegale natolcevanja pa je?

A je lahk še kak drug vzrok, ko vidiš, da se eni primerki "pošteno" undervoltajo, pri drugih pa takoj BSOD? Kakorkoli, tehnologija je menda "precej zapletena", yieldi pa slabi.

DarwiN je izjavil:

Ravno čekiram svež review Asuske in je razlike napram referenčne Vege zgolj pičlih 1 stopinja in 2 db.. To jaz prav vidim?

ASUS Radeon RX 64 Review taken offline
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

FireSnake ::

DarwiN je izjavil:

Kakorkoli, tehnologija je menda "precej zapletena", yieldi pa slabi.



To je že bolje ...
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

D3m0r4l1z3d ::

Buggy je izjavil:

..kar pa je najbolj smesno, najvec se napihuje v AMD temi nekdo, ki ga AMD ne zanima in druge naslavlja s fanboyom...noro :))

BTW...do kdaj moram jaz kot fanboy AMD-ja se cakat na tele ljubke Vega 56 do 450€ :P

Eh, na 450eur pozabi, ampak ker si fanboy, jo boš tudi za 550eur kupil. Vidiš, kako dober pomen ima ta beseda. Hecno pa je, da bi te moral AMD zanimat, ne pa performance. Definicija fanboyizma si mali buggy.

Ja, Strix bo hitrejša od stock, čeprav veliko od cene potem odvisno.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

Zgodovina sprememb…

DarwiN ::

Evo, Grey, kot nalašč zate en svež video: Undervoltana + overclockana Vega56 proti GTX1070



280W proti 450W torej (total system power). :))
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DarwiN ()

m0LN4r ::

450 Aftermarket bo za bozicka Ali novo leto...
Vzem Vego pa izkoristi amdjev bundle popust za ostalo kramo öd njih.

Neben pa kako Jim je uspelo pokvariti Dirt4. CE pigledamo dort Rallye KI je bil narjen tko k se spodobi... Oh wait
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Grey ::

D3m0r4l1z3d je izjavil:

Asus Vega 64 Strix review, porabi manj a je tudi počasnejša od stock.
http://www.guru3d.com/articles_pages/as...

Ne vem točno, kako oni delajo reviewe, ampak se lepo vidi, da v DX12 kartice dokaj lepo sledijo po svojem TFLOP performansu.

Doom Vulkan pa pri RX Vega verjetno še ne uporablja tistih Shader Intrinsicov, ki so ga dobile GCN kartice ob Vulkan patchu. Namreč fali cca 30-40% performansa. Tako, da bo verjetno kakšen patch za RX Vega padel (ali ingame Doom patch ali Doom driver). RX Vega 56 bi morala biti tam kjer je RX Vega 64 in RX Vega 64 bi morala biti malenkost pod GTX1080Ti, ker si vse ostale kartice lepo sledijo. RX Vega je tu outlier ergo potreben je patch/driver update.

Tiste TimeSpy, Firestrike, Superposition in API Overhead teste...pustite tam nekje na smetišču skupaj s ComputerBase.de, ker so bolj kot ne Echo-Chamber marketing za nVidio.

Krivec za tzv. DX11 Overhead je samo in samo koda, napisana po kopitu GameWorks.

Če napišem kodo in jo optimiziram, da teče super na AMD grafiki, kvarim Apparent Performance/Watt nVidiinim grafikam.

Če napišem kodo in jo optimiziram, da teče super na nVidiinih grafikah, kvarim Apparent Performance/Watt AMDjevim grafikam.

Samo in samo v primeru, ko je developer poskrbel s svojimi najboljšimi močmi in pomočjo nVidiinih in AMDjevih inženirjev, da spišejo pogon optimalno in optimizirajo za flow posameznih Vendorjev, bo primerjava realistična.
In to logično-posledično zahteva EN EDINI grafični pogon, ki je spisan optimalno (idTech 6 in EGO 4.0 sta dobra kandidata). GPUOpen in GameWorks združena v eno, kjer tečejo efekti idealno na obeh Vendorjih.

Zanimivo bi bilo videti tudi Tech Demo (to bi lahko sicer AMD naredil komot za namene GPUOpen marketinga...), ki vključuje Side by Side primerjavo HairWorks in TressFX FP16 na enakem 3D modelu. Koliko performansa se izgubi zaradi uporabe enega ali drugega IN koliko boljše izgleda igra ob uporabi ene ali druge rešitve. Dva možna načina primerjave. Namreč, kaj hitro bi se lahko zgodilo, da bi (če gremo v to potencialno smer razvoja trga na kar kaže tendenca GameWorks principa) igre z GPUOpen precej bolje tekle in s precej bolj bogato grafiko v primerjavi z GameWorks. S TressFX FP16 lahko izrišeš neprimerljivo več realističnih strandov kot pa s HairWorks ob minimalni izgubi na performansu. Shader based anti-aliasing tehnologija SMAA/CMAA je že en tak primer.

Zato tudi, če sedaj izgleda, da RX Vega nima performansa, se bo ob prvi implementaciji TressFX FP16 izkazalo, da ta generacija AMD kartic (Vega) pa le lahko izrisuje fotorealistično grafiko, bogato z lasmi in to neprimerljivo višji fidelity od Pascala. Lahko bi celo naredili GrassFX FP16 in LeafFX FP16, KinematicsFX FP16...bogato virtualno okolje z Newtnovimi zakoni, travo in drevesi.

Taki efekti se bodo povečini premaknili na FP16. Svetloba in senčenje ne toliko zaenkrat, ker tu veliko vlogo igrajo barve in teksture.

Prvi Litmusov test bo Wolfenstein II (izide konec naslednjega meseca), ki naj bi že uporabljal FP16 za svoje efekte v idTech 6 pogonu.

Se pravi, če je pravica na tem svetu, bi morala biti RX Vega 64 v tem naslovu hitra ali celo hitrejša od GTX1080Ti s temi RPM efekti vklopljenimi in imeti višji fidelity. Prvo morajo pa vklopiti Shader Intrinsics optimizacije za Vego v idTech 6, ker v Doomu jih ne uporablja.

tikitoki ::

Predator X je izjavil:

DarwiN je izjavil:

Predator X je izjavil:

ce ni nic drugega, zdej bodo fanboyi ze spet o porabi.
kaj ko bi to se gledali pri procesorjih?

Izvoli.

Sej ne, da bi promoviral Intela (ravno nasprotno), ampak Ryzen niti približno nima tako lepega P/W razmerja kot si AMDjevci domišljate. Ko primerjaš jabolka z jabolki, torej procesorje z istim številom niti, so rezultati precej podobni. Ko pa upoštevaš še višjo frekvenco Intela ...

izvoli
https://www.google.si/search?q=tomshard...


Skoda truda. Fanboyi imajo cela drevesa zapicena v zenico in mislijo, da vidijo gozd.

Grey ::

DarwiN je izjavil:

Evo, Grey, kot nalašč zate en svež video: Undervoltana + overclockana Vega56 proti GTX1070



280W proti 450W torej (total system power). :))

DarwiN, kot nalašč zame, da ga raztrgam! Ja, sem ga pogledal. Ravno tako kot sem gledal GamersNexus dolgi Live video o Undervoltanju, ki je precej bolj in-depth od tegale tu.

Tale Power Draw in "Power Efficiency" je popolnoma moot point. Poraba se razlikuje od igre do igre. Ponekod so razlike med njimi ogromne, v nekaterih igrah pa majhne.

Vse je zelo verjetno povezano s tem, kako je koda programa natjunana/napisana.

Če je slabo spisana, bo kartica žrla ogromno. Bi rekel, da je celo povezano s tem, kako igra inicializira uporabo Shader enot. Namreč v elektrotehniki poznamo ta famozni Inrush current, ko zaženemo električno napravo (pri ESCjih na elektromotorjih recimo je to zelo opazno). Ta enaka stvar se zelo verjetno pojavlja tu, če je koda spisana na tak način, da vzbuja tako stanje.

Tako na hitro bi rekel, da tam kjer GCN pije Watte je zelo podhranjen in konstanno pulzirajo Shader enote, tam kjer pa game engine zagotavlja konstanten dovolj globok tok podatkov pa bi morala biti poraba nižja in igra bi morala delovati bolje.

Namreč, zanima me, kakšna je delta v porabi v optimalnih pogonih (Dirt 4 in recimo Doom Vulkan) med Fury X, RX Vega 56 in GTX1070/GTX1080 ter kakšnih neoptimalnih pogonih npr. Metro Last Light, Crysis 3 ali kak drug famozni GameWorks naslov kjer AMD puši ku*ac po domače povedano in golta Watte.

Mislim, če se že spuščamo v to, koliko EUR centov več bo porabila kartica, bi bilo korektno, da se naredi korektne teste in analizira razlog, zakaj je to tako. In da, če je to merljivo in ponovljivo, da se izogiba takemu načinu programiranja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Grey ()

tikitoki ::

m0LN4r je izjavil:

450 Aftermarket bo za bozicka Ali novo leto...
Vzem Vego pa izkoristi amdjev bundle popust za ostalo kramo öd njih.

Neben pa kako Jim je uspelo pokvariti Dirt4. CE pigledamo dort Rallye KI je bil narjen tko k se spodobi... Oh wait


A gameworks te pa ne moti?

D3m0r4l1z3d ::

Grey, way out of line si, AMD ni od včeraj, da bi tvoje teorije zarote delovale. Hitman je bila pure AMD title pa so Pascali prehiteli Fiji in Vego, ob manjši porabi. Toplo vodo odkrivaš.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

Senitel ::

Forsiranje teselacije, ker ves, da so tvoji cipi dobri v tem je bad. Forsiranje fp16, ker ves, da so tvoji cipi dobri v tem je good. Hmm... Do explain. :))

DarwiN ::

Grey, ti vso krivico tega sveta, ki se domnevno dogaja AMDju, polagaš na ramena razvijalcev iger in podkupljenih reviewerjev. Ampak tudi če so igre res biased v prid Nvidije, kaj to končnega kupca briga? Na koncu dneva šteje le zmogljivost in učinkovitost kartice. Nvidia je dominantna in se ji pač vsi uklanjajo. Pa tudi če zalaga razvijalce iger s finančnimi spodbudami in usmerja tirnice razvoja v svojo korist na nefer način, bo to v prihodnje kvečjemu še bolj izrazito. AMDjev discrete GPU oddelek je sredi eksistencialne krize in vprašanje, če bo sploh preživel, medtem pa je Nvidia ena najbolj cvetočih podjetij na svetu in dobesedno serjejo denar.

Skratka, kupi Nvidijo in uživaj ob igranju, ali pa kupi AMD in godrnjaj naslednjih 5 let, kakšna krivica se ti dogaja. 8-)
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DarwiN ()

Grey ::

DarwiN je izjavil:

Grey, ti vso krivico tega sveta, ki se domnevno dogaja AMDju, polagaš na ramena razvijalcev iger in podkupljenih reviewerjev. Ampak tudi če so igre res biased v prid Nvidije, kaj to končnega kupca briga? Na koncu dneva šteje le zmogljivost in učinkovitost kartice. Nvidia je dominantna in se ji pač vsi uklanjajo. Pa tudi če zalaga razvijalce iger s finančnimi spodbudami in usmerja tirnice razvoja v svojo korist na nefer način, bo to v prihodnje kvečjemu še bolj izrazito. AMDjev discrete GPU oddelek je sredi eksistencialne krize in vprašanje, če bo sploh preživel, medtem pa je Nvidia ena najbolj cvetočih podjetij na svetu in dobesedno serjejo denar.

Skratka, kupi Nvidijo in uživaj ob igranju, ali pa kupi AMD in godrnjaj naslednjih 5 let, kakšna krivica se ti dogaja. 8-)

Končnega kupca briga zato, ker moraš vedeti objektivna dejstva, ko se odločaš za nakup nečesa in ne goltat marketinških trikov. Seveda so cvetoči, če pa služijo na plečih AMDja na račun blatenja in teptanja z below-belt udarci. Taka firma ne vidi mojega denarja.

Na koncu dneva šteje le zmogljivost in učinkovitost kartice.

Ne uporabljaj besed zmogljivost in učinkovitost kartice, če govoriš o rezultatih arbitrarne kode. Sem že rekel, da je Apparent Power Efficiency odvisen od tega, kako je programirano. Zato soditi o Power Efficiency GPUja s testiranjem kode, ki ni napisana zanj oz. optimizirana, kratkomalo hinavsko.

Zato te sprašujem, kako boš ocenil Power Efficiency RX Vega 56, ko teče v Dirt 4 in kako, ko teče v Destiny 2? Ne moreš. V prvem primeru bi bilo "U fak kolk mal pije!!", v drugem primeru pa "U fak, kolk velik pije!!".
Lahko pa oceniš Power Efficiency kode neke igre, ker Inherentni Power Efficiency GPUja je nekaj povsem drugega. Pogojno bi sprejel Average Power Consumption 32ih iger. Tako bi lahko imeli vsaj dovolj podatkov glede tega, kateri engini so optimalno spisani.

Pa tudi če zalaga razvijalce iger s finančnimi spodbudami in usmerja tirnice razvoja v svojo korist na nefer način, bo to v prihodnje kvečjemu še bolj izrazito.

Ne glede na finančne spodbude morajo developerji po svojih najboljših močeh delovati nevtralno in v korist vseh vendorjev, drugače se lahko hitro obrne in se smatra za kakšne ilegalne postopke...totalno primerna podlaga za anti-trust tožbo.

D3m0r4l1z3d je izjavil:

Grey, way out of line si, AMD ni od včeraj, da bi tvoje teorije zarote delovale. Hitman je bila pure AMD title pa so Pascali prehiteli Fiji in Vego, ob manjši porabi. Toplo vodo odkrivaš.

Ja. Out of line sem, ker ne sledim slepo Nool-Veid marketingu, ki mi ga poskuša nalivati nVidia.

Če hočeš karkoli, kadarkoli, kjerkoli kaj doseči, moraš biti out of line, ker to pomeni, da si drzneš pomisliti proti vzpostavljenim dogmam in statusu quo.

Bi bilo fino, da malo začneta z DarwiNom brat kaj drugega kot marketinška trobila. Obstaja veliko čtiva na temo energijsko učinkovitega programiranja in optimizacije porabe GPUja preko optimizacij softwarea.

Teorije zarote pa pusti pri miru, ker nimajo veze s tem. Človek, ki ne ve dosti, lahko za vsako stvar (posmehljivo) reče, da je teorija zarote.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Grey ()

D3m0r4l1z3d ::

Tožba bi morala pasti, ker v obeh konzolah AMD cpu in gpu laufa.

Človek, ki misli, da ve veliko, lahko hitro teorijo zarote omisli.

Proti p/W še vedno nimaš nič konkretnega. Le zakaj.

Piši Koduriju in ga spravi k pameti, proti tebi je on lutka.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

Zgodovina sprememb…

DarwiN ::

Plan A - Vega will be a multi-chip-module Volta killer.

plan failed

initiating...
Plan B - The world is unfair, everything is fake news, everybody conspiring against AMD.

8-)
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

D3m0r4l1z3d ::

Heheh, dobra.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

Grey ::

D3m0r4l1z3d je izjavil:

Proti p/W še vedno nimaš nič konkretnega. Le zakaj.
Nič konkretnega? Do explain yourself.

D3m0r4l1z3d ::

Performance v 20 igrah napram porabi in primerjava med grafičnimi. Koliko po tvoji oceni je GameWorks iger izmed 20?
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

Grey ::

D3m0r4l1z3d je izjavil:

Performance v 20 igrah napram porabi in primerjava med grafičnimi. Koliko po tvoji oceni je GameWorks iger izmed 20?

Kako je to relevantno?

D3m0r4l1z3d ::

A zdaj ti pa ni več nič jasno. Blefer.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

Grey ::

D3m0r4l1z3d je izjavil:

A zdaj ti pa ni več nič jasno. Blefer.

No, ne bi o blefiranju...mi je popolnoma jasno, kaj želim in kaj sem povedal. Zato sem te vprašal in te sprašujem, kako in zakaj je to relevantno?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Grey ()

D3m0r4l1z3d ::

Kaj ti želiš je irelevantno.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

Grey ::

D3m0r4l1z3d je izjavil:

Kaj ti želiš je irelevantno.

V redu, blefer. Ne zmoreš odgovorit na vprašanje, zakaj je relevantno. Se pravi, ni relevantno. Gremo dalje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Grey ()

m0LN4r ::

Jaz se kr cakam na Multi oz. vsaj dual Vego64, da namontiram gor en 36cm radiator... xD zgleda letos nebo nic iz tega, infinity fantasy
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

D3m ::

Da ne boš samo jamral kako vam gre prodaja Ryzen?
|HP EliteBook|R5 6650U|

Predator X ::

m0LN4r je izjavil:

Jaz se kr cakam na Multi oz. vsaj dual Vego64, da namontiram gor en 36cm radiator... xD zgleda letos nebo nic iz tega, infinity fantasy


Dual 64 vege verjetno neboš videl.
2015 AMD je z fury X ponudil 4GB HBM za 650€
2017 AMD ponuja RX VEGA 64/56 8GB HBM2 za 400-500€.

MCM ni point, da "zlimaš" dva velka čipa ... 200-250mm^2. Verjetno sta Navi in Volta zadnja dva večja čipa. Zato se mogoče AMD ne obremenjuje, da bi svojo arhitekturo prilagajal večjim čipom. Bomo videli kako VEGA (midrange) tekmovala napram GTX 1060 in RX 480.

Predator X ::

D3m0r4l1z3d ::

Kaj Vega 11 bo pa 2 leti po izidu 1060? Saj imajo rx 580, z pprabo in performancu bo na ravni Vege 11.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

sharp126325 ::

D3m0r4l1z3d ::

To je v Mindstar akciji, žal iz Slovenije ne moremo tega izkoristiti.

D3m je izjavil:

Da ne boš samo jamral kako vam gre prodaja Ryzen?

Pa saj, ko ti karton prodajaš, ti tudi dol visi ali je ok, važno da gre v promet. Tukaj pa Molnar svoja osebna mišlenja stresa.

Z 7nm Vego bo šel AMD k TSCM
As to its die yield issues, AMD is reported to be changing their main supplier for their 7 nm AI-geared Vega 20 from GlobalFoundries to Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC), who has already secured orders for AI chips from NVIDIA and Google. TSMC's 7nm and CoWoS (chip-on-wafer-on-substrate) capabilities have apparently proven themselves enough for AMD to change manufacturers. How this will affect AMD and GlobalFoundries' Wafer Agreement remains to be seen, but we expect AMD will be letting go of some additional payments GlobalFoundries' way.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

Zgodovina sprememb…

D3m0r4l1z3d ::

ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

D3m ::

D3m0r4l1z3d je izjavil:

To je v Mindstar akciji, žal iz Slovenije ne moremo tega izkoristiti.

D3m je izjavil:

Da ne boš samo jamral kako vam gre prodaja Ryzen?

Pa saj, ko ti karton prodajaš, ti tudi dol visi ali je ok, važno da gre v promet. Tukaj pa Molnar svoja osebna mišlenja stresa.

Z 7nm Vego bo šel AMD k TSCM
As to its die yield issues, AMD is reported to be changing their main supplier for their 7 nm AI-geared Vega 20 from GlobalFoundries to Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC), who has already secured orders for AI chips from NVIDIA and Google. TSMC's 7nm and CoWoS (chip-on-wafer-on-substrate) capabilities have apparently proven themselves enough for AMD to change manufacturers. How this will affect AMD and GlobalFoundries' Wafer Agreement remains to be seen, but we expect AMD will be letting go of some additional payments GlobalFoundries' way.


Drugače je kot misliš.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Predator X ::

Senitel ::

D3m0r4l1z3d je izjavil:

Kaj Vega 11 bo pa 2 leti po izidu 1060? Saj imajo rx 580, z pprabo in performancu bo na ravni Vege 11.

Polaris ni FL_12_1.

Jst ::

Anymal:

>Nismo premladi, da bi vedeli kaj pomenijo konzole za razvoj grafike. Ravno obratno kar si napisal.

Nam lahko pokažeš vsaj tri primere? Jaz jih lahko 50+, kolikor je izšlo iger za ps4/x.1 in je inštalacija iz 8GB narastla na 50GB, če se ne gremo "bickering" o effektih, so kmalu po izdidu konzol, igre grafično izgledale precej lepše.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Jst ::

Senitel je izjavil:

Jst je izjavil:

GPUOpen je pa "lepa" ideja, vendar se Nvidiji trenutno, ko tako premočno vodi, ekonomsko ne splača. Žal je na koncu vedno denar... :/

Kaj konkretno se ne splača?


Da bi nvidia odprla gameworks, AMD bi pa "line-by-line" preučil, kako bi podobni efekti laufali enako ali podobno na njihovo arhitekturi.



---


Saj za Ryzen ste se tudi delal norca iz mene, sedaj je pa stanje takšno:



--




Zato zapuščam slo*+-tech....... počasi. drip drip drip.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

D3m0r4l1z3d ::

A zdaj boš pa kar vse mešano na žaru. Lahko kar hitro zapustiš ST, ker samo filozofiraš.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

Senitel ::

Jst je izjavil:

Senitel je izjavil:

Jst je izjavil:

GPUOpen je pa "lepa" ideja, vendar se Nvidiji trenutno, ko tako premočno vodi, ekonomsko ne splača. Žal je na koncu vedno denar... :/

Kaj konkretno se ne splača?


Da bi nvidia odprla gameworks, AMD bi pa "line-by-line" preučil, kako bi podobni efekti laufali enako ali podobno na njihovo arhitekturi.

Kot prvo:

Senitel je izjavil:

Grey je izjavil:

Če ima kdo R9 290/390 in to igro, bi bilo fino, da to potrdi. Še bolje je, če lahko z Radeon GPUProfilerjem posname proces in posreduje AMD...prvi koraki k odprtju nVidiinega BlackBoxa, da se znebimo tega sranja in da se ugotovi, kaj točno počnejo.

Superb ideja res! 100% sem, da v petih letih še nobenmu v AMD-ju ni padlo kaj takega na pamet! :)) Oh you fucking monkey... :))
Pssst don't tell anyone!!! Stvar je na githubu!! Ne okol govort, da ne bojo skenslal! :))

Source je na voljo. Treba se je strinjat z EULA to je pa več ali manj to.

Kot drugo:
Zakaj misliš, da AMD (ali NVidia) rabita source kodo? Še takale orodja ne rabijo source kode:

Saj si developer, nisi? Nisi nikoli pogledal kako recimo D3D API dejansko izgleda? Driver (ali drugi tooli, ki se vrinejo med aplikacijo in GPU) lahko vse kar aplikacija pošilja GPU-ju dumpnejo kamor hočeš z vsem D3D kontekstom (ime funkcije, potencialni markerji). Tako kot tale video čisto lepo prikaže.

Jst je izjavil:

Zato zapuščam slo*+-tech....... počasi. drip drip drip.

Tudi jaz... Se mi zdi, da bi bilo GPU detajle lažje razložit v živalskem vrtu kot pa tule...

FireSnake ::

Jst je izjavil:

Anymal:

>Nismo premladi, da bi vedeli kaj pomenijo konzole za razvoj grafike. Ravno obratno kar si napisal.

Nam lahko pokažeš vsaj tri primere? Jaz jih lahko 50+, kolikor je izšlo iger za ps4/x.1 in je inštalacija iz 8GB narastla na 50GB, če se ne gremo "bickering" o effektih, so kmalu po izdidu konzol, igre grafično izgledale precej lepše.



Tokrat ima celo prav.

Se pa tudi sam (z obema) strinjam, da je prepotentna in nezrela otročad določene teme spremenila v navadno gnojšnico.

Senitel: za kaj vcepit v glavo so tile preveč pametni (ne seže jim dlje od limanja posameznih benchmarkov). Zadeve, ki jih opisuješ, so za njih raketna znanost.
Besedno vseskozi dokazujejo, do kje jim intelekt dejansko seže (tudi z uporabo slovnice).
Mislim, da se bom tudi jaz začel izogibati takšnih in podobnih tem.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Zgodovina sprememb…

D3m ::

Se ne strinjam.
|HP EliteBook|R5 6650U|

D3m0r4l1z3d ::

Škoda bi bilo, da bi Senitel zapustil. Res da je nekatere stvari težje razumeti, ker on se itak s tem ukvarja in razume v detajle, ampak informacije so vseeno dobrodošle. Dočim Jst piše bedarije. Tole s konzolami je najstniški kiks.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

Jst ::

Na slo-techu je nivo razumevanja padel na "ati, zakaj mi pinch&zoom ne dela na iPdau?".

>Source je na voljo. Treba se je strinjat z EULA to je pa več ali manj to.

In če gradiš arhitekturo okoli nekega algoritma, da bo čimbolje laufal (ASIC Bitcoini), potem dosežeš približno pariteto. Problem je, da ima Nvidija, kot vsako pametno podjetje, javno izdavo verzijo X, interno jim laufa X+1, novo arhitekturo delajo pa na X+2.


---

Če bi doživljal takšne "mentalne" orgazme kot jype, bi začel shitposting po njegovem zgledu, ker tukaj več ni več kot 4 ljudi, s katerimi se lahko normalno pogovarjaš.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Predator X ::

D3m0r4l1z3d je izjavil:

A zdaj boš pa kar vse mešano na žaru. Lahko kar hitro zapustiš ST, ker samo filozofiraš.


Anymal, ti hojnikb in še kdo tudi mimo brcate... sej se spomnimo samo "4 in 8" jedernike in še marsikaj (GCN etc).

Jst mam vsaj sistem R7 1700 in RX 480, če me kaj moti to sporočim ali obratno. Ryzen me je zelo presenetil in je decent upgrade napram i7 3770@2x8GB 1600MHz.

Zgodovina sprememb…

Senitel ::

Jst je izjavil:

In če gradiš arhitekturo okoli nekega algoritma, da bo čimbolje laufal (ASIC Bitcoini), potem dosežeš približno pariteto. Problem je, da ima Nvidija, kot vsako pametno podjetje, javno izdavo verzijo X, interno jim laufa X+1, novo arhitekturo delajo pa na X+2.

Kako je to kar koli drugače od tega kar ima AMD? V obeh primerih so pa to manjše efekt knjižnice, ki uporabljajo standarden D3D ali Vulkan ali pa tudi kakšne specialne extensione, ki so pa itak lockani na vendorja. Če te moti ideja, da ima NV specialne extensione: AMD jih ima tudi (shader intrinsics v Doomu recimo), celo svoj open API so šli delat (spomni me kje lahko SDK dol snamem). In s tem ni nič narobe, samo da ohranimo celo sliko.
V obeh primerih so ti efekti del igre in, če NV ali AMD izdata novo verzijo se koda zunaj ne bo kar magično spremenila, če developerji ne bodo patchali igre. In jasno ne NV ne AMD ne optimizirata tega za konkurenco. Kar nekaj GCN-optimized disclaimerjev. Naj zakonsko omejimo kolk $ lahko IHV-ji zagonijo za software?

Bistveno bolj zanimiva debata bi bila na temo zakaj rabimo low level API-je in cel ta push proti D3D12/Vulkan na eni strani, po drugi strani pa še engline kot je Unreal tlači zraven GameWorks efekte. Zakaj nimajo svojih? Da ne omenjam, da je uptake za D3D12 počasnejši kot za D3D10. Zadeva je zunaj 2 leti so...? D3D10 je breaknil hardware kompatibilnost za nazaj pa je tam tam z D3D12.

Grey ::

Senitel je izjavil:

Kako je to kar koli drugače od tega kar ima AMD? V obeh primerih so pa to manjše efekt knjižnice, ki uporabljajo standarden D3D ali Vulkan ali pa tudi kakšne specialne extensione, ki so pa itak lockani na vendorja. Če te moti ideja, da ima NV specialne extensione: AMD jih ima tudi (shader intrinsics v Doomu recimo), celo svoj open API so šli delat (spomni me kje lahko SDK dol snamem). In s tem ni nič narobe, samo da ohranimo celo sliko.
V obeh primerih so ti efekti del igre in, če NV ali AMD izdata novo verzijo se koda zunaj ne bo kar magično spremenila, če developerji ne bodo patchali igre. In jasno ne NV ne AMD ne optimizirata tega za konkurenco. Kar nekaj GCN-optimized disclaimerjev. Naj zakonsko omejimo kolk $ lahko IHV-ji zagonijo za software?

Bistveno bolj zanimiva debata bi bila na temo zakaj rabimo low level API-je in cel ta push proti D3D12/Vulkan na eni strani, po drugi strani pa še engline kot je Unreal tlači zraven GameWorks efekte. Zakaj nimajo svojih? Da ne omenjam, da je uptake za D3D12 počasnejši kot za D3D10. Zadeva je zunaj 2 leti so...? D3D10 je breaknil hardware kompatibilnost za nazaj pa je tam tam z D3D12.

Ali se niso ustrezno izrazili glede Shader Intrinsics ali pa drugače tolmačimo to, kaj so s tem rekli.

Vzamimo za primer idTech 6 pogon iz Doom, kjer so uporabili tzv. GCN Shader Intrinsics in EGO 4.0 v Dirt 4. Oba sta zelo izpopolnjena kar se tiče performansa obeh vendorjev (in nobena od teh dveh iger ne uporablja GameWorks...go figure).
Pri Codemasters niso nič omenili, da so uporabili tzv. Shader Intrinsics. A to pomeni, da je lahko v tisti igri GCN še hitrejši kot je sedaj? Dvomim. Za te tzv. Shader Intrinsics menim, da se je šlo samo za to, da so developerji idTech 6 pogona uradno izjavili, da so pogon na ustrezen način optimizirali tudi za AMD z upoštevanjem njihovih intrističnih lastnosti in zahtev za programiranje GCN Stream Processorjev tako kot so verjetno pri Codemasters v primeru pogona EGO 4.0.

O teh stvareh sem govoril.

Pri efektih je pa tako...GameWorks (HairWorks) deluje popolnoma anti GCN medtem, ko GPUOpen (TressFX) ne. Tudi npr. če uporablja nVidia ogromne levele teselacije...komot bi lahko v GameWorks limitirali level za GCN na človeški nivo. Če je nVidia prepričana, da obstaja VIDNA razlika (brez umetnega zniževanja/pogrševanja za AMD) med max teselacijo in človeškim nivojem teselacije, potem naj jo navijejo do konca NA njihovih karticah. Na GCN (AMD) pa naj pustijo človeški nivo teselacije.

 Izklopljena teselacija 59.5 fps AVG

Izklopljena teselacija 59.5 fps AVG



 AMD Optimized 53.2 fps AVG

AMD Optimized 53.2 fps AVG



 Maximum Tessellation 47.2 fps AVG

Maximum Tessellation 47.2 fps AVG



Vidiš, tu pa se že pojavi potencialni negativni motiv za uporabo tako ogromne teselacije. Primerjaj Mass Effect: Andromeda z max teselacijo in off/min. Jaz osebno nisem opazil neposredne razlike v fidelityju ergo moje mnenje je, da je to uporabljeno samo zato, da škodijo performansu GCN kartic.

 Screen Space Reflections Off

Screen Space Reflections Off



 Screen Space Reflections On

Screen Space Reflections On


Ubija performans. Zakaj se mora vse svetiti? Igra izgleda precej lepše in bolj naravno z izklopljenim efektom. Preprosto mi gre na živce...nekako tako kot pri Need For Speed, kjer se v vsaki različici cesta sveti kot, da so jo polili z voskom.

Na drugi strani pa imaš TressFX FP16, ki pa (za razliko od Hairworks) BISTVENO izboljša fidelity igre ob minimalnem impactu na performans (seveda za hardware, ki ima double rate FP16) zato v tem ne vidim nič spornega. TressFX FP32 je primerljiv s HairWorks le da deluje bolje. FP16 pa praktično podvoji število hair strandov ob minimalnem impactu. Se pravi, fidelity je zato pri karticah, ki to podpirajo, veliko večji in hitro vidno zaznaven.

 TressFX vs Hairworks performance impact

TressFX vs Hairworks performance impact



 TressFX FP16

TressFX FP16


Saj pravim...če ste mnenja, da s tem ni nič narobe (da imata obe podjetji svoje knjižnice), bo na koncu pripeljalo do tega, da ne bomo več gledali FPSe, ampak kdo je bolj zadel Concept Art s svojimi efekti (GameWorks/GPUOpen) ali kaj v tem smislu...ker potem nimaš več base ground za primerjavo v performansu. Šlo bo potem v podobno smer kot Playstation in XBox igre, kjer bomo imeli nVidia in AMD efekte...a večjo prednost bo imel tisti, ki ima double-rate FP16, ker bo grafika lahko bolj bogata.

Bolj menim, da bo šlo v smeri asimilacije s strani GPUOpen. TressFX se lahko pretvori v GrassFX (nisem ziher, a mogoče je nekaj takega uporabljeno v Far Cry 5, ker so pisali, da za travo tudi uporabljajo FP16...modifikacija TressFX za rast las na tleh?). V FP16 obliki bo to kar konkretna konkurenca TurfWorksu in HairWorksu. Fidelity bo v tem primeru na strani GPUOpen ob veliko manjši izgubi performansa kot v primeru Hairworks/Turfworks.
««
74 / 138
»»